بازدید 3934
۶
گزارش «تابناک اقتصادی» از نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

دماسنج بازار سرمایه ۳۱۲ هزار واحدی شد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه دوم مهرماه ۹۸)، با افزایش ۷۳۵ واحدی معادل ۰.۲۴ درصد به رقم ۳۱۲ هزار و ۲۰۶ واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس شاخص کل با رشد ۱۶ واحدی به رقم ۴ هزار و ۱۳۸ واحد رسید.  
کد خبر: ۹۲۵۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 24 September 2019
تابناک اقتصادیشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه دوم مهرماه ۹۸)، با افزایش ۷۳۵ واحدی معادل ۰.۲۴ درصد به رقم ۳۱۲ هزار و ۲۰۶ واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس شاخص کل با رشد ۱۶ واحدی به رقم ۴ هزار و ۱۳۸ واحد رسید.  

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز تالار شیشه‌ای در چهارمین روز کاری هفته، شاهد روند صعودی از شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۹۷ واحدی معادل ۰.۲۴ درصد به رقم ۸۳ هزار و ۹۱۲ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۳۳۲ واحدی معادل ۰.۳۷ درصد، عدد ۹۰ هزار و ۳۵۱ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۲۲۲ واحدی معادل ۰.۳۷ درصد به رقم ۶۰ هزار و ۴۸۰ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۷۲۴ واحد افزایش معادل ۰.۲۰ درصد را رقم زد و به سطح ۳۵۹ هزار و ۴۲۵ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۲۷۰ واحد افزایش معادل ۰.۱۲ درصد به رقم ۲۲۶ هزار و ۸۷۶ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲۶۷۷ واحد افزایش معادل ۰.۴۲ درصد همراه بود و عدد ۶۳۵ هزار و ۱۳ واحد را به نمایش گذاشت.

دماسنج بازار سرمایه ۳۱۲ هزار واحدی شد

بر اساس این گزارش و به نقل از  نبض بورس، ارزش معاملات امروز بورس تهران به بیش از ۲۲۴۱.۴ میلیارد تومان بالغ شد که ناشی از داد و ستد بیش از ۴ میلیارد و ۹۴۸ میلیون برگه سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۵۲۸ هزار و ۶۴ نوبت معاملاتی رقم خورد.

سرمایه گذاری امید با ۲۳۹ واحد مثبت بیشترین تاثیر مثبت را بر نماگر اصلی بازار سرمایه ثبت کرد و در مقابل گل گهر (کگل) با ۱۹۹ واحد منفی مانع از رشد بیشتر شاخص کل بورس تهران شدند.

نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری البرز (هلدینگ (والبر ۱)، نوش‌مازندران (غنوش ۱) داروسازی ابوریحان (دابور ۱) تولیدی چدن سازان (چدن ۱) و البرزدارو (دالبر ۱) با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر، لیزینگ‌صنعت‌ومعدن (ولصنم ۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، تولیدمواداولیه‌داروپخش (دتماد ۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، صنایع مس شهید باهنر (فباهنر) جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور اصلاح اساسنامه، حق تقدم سهام شرکت سرمایه گذاری البرز (هلدینگ (والبرح ۱) با توجه به توقف نماد اصلی متوقف شدند.

نماد معاملاتی شرکت غلتک سازان سپاهان (فسازان) با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام واطلاعیه منتشر شده در سایت کدال، ماشین سازی نیرو محرکه (تمحرکه) با توجه به حد نصاب نرسیدن مجامع عمومی عادی بطور فوق العاده و عمومی فوق العاده، بازگشایی شدند.

نماد معاملاتی شرکت بهنوش ایران (غبهنوش ۱)، حمل و نقل پتروشیمی (حپترو ۱)، نوش‌مازندران (غنوش ۱)، پارس مینو (غپینو ۱) داروسازی اسوه (داسوه ۱)، بیسکویت گرجی (غگرجی ۱)، نوسازی‌وساختمان‌تهران (ثنوسا ۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام با وقفه همراه شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
اخرین رشدهای دستوری !!!
سهامداران بورس فعلا ازرکوردزنی های ۸-۹ هزارواحدی و صعود شاخص کل به کانال ۳۰۰ هزارواحد سرمست باشید اما یقیین بدانید بزودی با ریزش های سهمگین وپی درپی روبرو خواهیدشد و انزمان بخاطر دودشدن یک شبه سرمایه ها یتان سکته ها به اوج خواهد رسید !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
حالا تو چرا اینقدر ناراحتی؟
باور کنید این بورس خطرناکه دور و برش نپلکید.
بورس همش عددسازیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار