بازدید 26990
هزار و هفتصد و هفتاد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

تاکنون هشتصد هزار تن با درآمد میلیاردى یارانه گرفتند/کنایه سنگین ظریف به پامپئو با یادآوری گذشته وی/دغدغه اصلی رهبری به روایت فرمانده کل سپاه/مصباحی مقدم: زمان تسویه حساب‌های درون نظام نیست

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: جزئیات جدید از حذف یارانه ثروتمندان/ائتلاف اصلاحات و اعتدال، خطرات زیادی را از کشور دور کرد / هشت تن از کارگران هپکو امروز آزاد می‌شوند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ 19 September 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دغدغه اصلی رهبری به روایت فرمانده کل سپاه

سردار سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: ما در میدان جنگ همه راه‌ها را بر دشمن بسته‌ایم و راهی برای نفوذ نگذاشته و نمی‌گذاریم، لذا نگران نیستیم. امروز آن‌قدر قدرتمند شده‌ایم که مجبورند هر حادثه‌ای که اتفاق می‌افتد، به‌ دروغ هم شده به ما نسبت دهند. راز شکست دشمن، در جهاد و کنار مردم بودن و توجه به زندگی و کاستن از مشکلات آن‌هاست. دشمن می‌خواهد مردم ما را فقیر و کشور ما را ضعیف نگه دارد و این‌ گونه ببیند، ولی ما اجازه نمی‌دهیم. دغدغه اصلی امروز رهبر معظم انقلاب، زندگی مردم است و ما از طرف ایشان امر به کمک و آماده برای انجام‌ وظیفه هستیم. /فارس

جزئیات جدید از حذف یارانه ثروتمندان

علی ربیعی، سخنگوی دولت درباره مبنای شناسایی و حذف گروه‌های پردرآمد گفت: خانوار‌های ایرانی بر اساس تمامی اطلاعات ثبتی مانند مسافرت‌های خارجی، خودرو‌هایی که فرد دارد، نوع شغل، کارفرما بودن و تعداد پرسنل، معاملات انجام شده، دارایی‌های مختلف و کلیه اطلاعاتی که روی کد ملی فرد ثبت شده دهک‌بندی شده‌اند. سرپرستان خانوار‌هایی که یارانه‌شان حذف شده می‌توانند از طریق دفتر پیشخوان دولت درخواست رسیدگی مجدد کنند.

کنایه سنگین ظریف به پامپئو با یادآوری گذشته وی

ظریف با انتشار ویدئویی از اعترافات پامپئو که گفته بود در زمان ریاست بر سیا، دروغ می‌گفتند و تقلب می‌کردند، نوشت: پامپئو، عادات قدیمی به سختی ترک می‌شود. «دروغ و تقلب» و خود را خار و ذلیل مشتری‌های خارجی کردن که بی‌اعتنایی کامل به خون و ثروت را پنهان می‌کنند، در روز‌های اخیر به اوج خود رسیده است. مسیر رستگاری: فرصت را غنیمت شمرید برای اینکه به فاجعه یمن پایان دهید، نه اینکه آن را گسترش دهید.

اصلاحات اقتصادی جرأت می‌خواهد که نه مجلس دارد نه دولت

محمدرضا باهنر با تأکید براینکه اصلاحات در کشور خصوصا اصلاحات اقتصادی نیازمند جرأت و ایثارگری است، گفت: اصلاحات نیازمند تفاهم همه جانبه است. اگر قرار باشد قوه مجریه اصلاحات را انجام دهد، بعد قوه‌قضائیه متولی‌اش را دستگیر کند و مجلس هم بخواهد وزیر مربوطه را استیضاح کند شدنی نیست. مجریانی که سیاست‌های بالادستی خود را اجرا می‌کردند مجرم نیستند؛ اما قوه‌قضائیه ادعای دیگری هم دارد. در پاسخ به سؤالی درباره برخورد با معاون وقت بانک مرکزی، گفت: من هم فکر نمی‌کنم سوء‌استفاده شخصی صورت گرفته باشد. در واقع تا جایی که تحقیق کرده‌ام و اطلاعات دارم این افراد فقط سیاست‌ها را اجرا کرده‌اند و سوءاستفاده‌ای نبوده است. برای اصلاحات همه‌جانبه و پایه‌ای باید ازخودگذشتگی و ایثارگری کرد، اما این تصمیمات را نه مجلس جرأت دارد بگیرد، نه دولت و نه قوه‌قضائیه. /دنیای اقتصاد

ائتلاف اصلاحات و اعتدال، خطرات زیادی را از کشور دور کرد

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور به خبرآنلاین گفت: امروز مهم‌ترین مسأله برای گروه‌های سیاسی اعتمادسازی برای اقشار مختلف به منظور حضور گسترده در انتخابات است. گفت‌وگوی بین احزاب و چهره‌های سیاسی می‌تواند اعتماد ساز باشد و مردم متوجه این امر خواهند شد که مصلحتی بالاتر از منافع جناحی برای جریان‌های سیاسی وجود دارد. گاهی مجبوریم بین خوب و خوب‌تر یا بد و بدتر دست به انتخاب بزنیم. عدم مشارکت در انتخابات یعنی واگذاری نتایج به کسانی که توجهی به آینده ایران ندارند. اصلاح طلبان هم در دولت آقای روحانی و هم در طرز فکر و خط مشی آقای روحانی سهیم هستند. جریان اصلاحات در پی ائتلاف با اعتدال توانسته بسیاری خطرات را از سر کشور دور کرده و در سطح داخلی هم بسیاری از روند‌ها را اصلاح کند.

هشتصد هزار تن با درآمد میلیاردى تاکنون یارانه مى گرفتند

پدرام سلطانی، فعال اقتصادی، در حساب توییتری خود نوشت: «٨٠٠،٠٠٠ نفر با درآمد میلیاردى تاکنون یارانه مى گرفتند. یعنى فقط در شش سال دولت آقاى روحانى نزدیک ٢،٥٠٠ میلیارد تومان یارانه به آن‌ها داده شده. با این پول مى شد حقوق معوق ده‌ها مانند هپکو را پرداخت. چه پول هایى در زمان گشاده دستى نفتى و با رویکرد پوپولیستى دولت‌ها ریخت و پاش شد.

ما اصلاح‌طلبان اول برای خودمان شرط بگذاریم

قاسم میرزایی نکو، عضو فراکسیون امید مجلس دهم در یادداشتی نوشت: باید گفت، در میان اصلاح‌طلبان درباره انتخابات یک جمع بندی وجود دارد و آن این است که کسی قهر با صندوق رأی را قبول ندارد، ولی شرط و شروطی با خود و لیست اصلاح‌طلبی داریم. ما باید بپذیریم که افرادی پایبند به اهداف اصلاح طلبی وارد مجلس شوند و این نباشد که فردای انتخابات سینه‌شان را جای دیگری بزنند و شامشان را جای دیگری بخورند. وقتی صحبت از شرط و شروط انتخاباتی به میان می‌آید مقصود شرط و شروط اصلاح‌طلبان با خودشان است و این چیزی است که «سعید حجاریان» به عنوان اولین ایده‌پرداز این موضوع نیز بر صحت این مطلب مهر تأیید می‌زند. با او در اینباره صحبتی داشتم که عنوان می‌کرد، مسأله شرط و شروط را برای خودمان مطرح کردم و منظورم این بود کسانی که ادعای اصلاح طلبی دارند، واقعا اصلاح طلبند یا خیر؟

توصیه آیت‌الله مکارم به مسئولان ایرانی و عراقی

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید اشتراکات دینی، اجتماعی و سیاسی بین ایران و عراق را بی‌نظیر توصیف و بر هوشیاری مسؤولان دو کشور نسبت به فتنه‌ها تأکید کرد. آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار سفیر عراق در ایران، با تاکید بر این که مشترکات دو کشور و دو ملت عمیق، دیرینه و ناگسستنی است، تصریح کرد: مذهب یکی از مهم‌ترین و قوی‌ترین عوامل پیوند است که دو کشور را به هم نزدیک کرده است. وی یادآور شد: جوانان بسیاری از شیعیان در سوریه و عراق در مقابل تکفیری‌ها به میدان رفتند و شر آن‌ها را دفع کردند؛ جمهوری اسلامی ایران نیز در این خصوص نقش مهمی را ایفا کرد. استاد حوزه علمیه قم در ادامه بر لزوم هشیاری مسئولان و دولتمردان دو کشور نسبت به فتنه‌های دشمنان و معاندان تاکید کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود به مقایسه سفر رؤسای جمهور ایران و آمریکا به عراق پرداخت و گفت: در حالی که رئیس جمهور آمریکا دزدانه و شبانه به عراق سفر می‌کند، رئیس جمهور ایران اسلامی در روز روشن به کشور عراق می‌رود و در میان مردم به زیارت بارگاه نورانی ائمه (ع) می‌رود.

زمان تسویه حساب‌های درون نظام نیست

مصباحی‌مقدم عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حتما در آستانه انتخابات مقام معظم رهبری، پیام خواهند داد و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت خواهند کرد و رسانه ملی هم باید در این راستا حرکت کند. مبادا در این مورد اشتباهی رخ بدهد که تصور کنیم اگر یک جناحی را تضعیف کنیم، جناح دیگری پیروز می‌شود که این در دعوای انتخاباتی اشتباه بزرگی است و «نه» به هر دو جناح را به دنبال خواهد داشت و معتقدم که در این مورد خیلی باید هشیار باشیم. شرایط تسویه حساب‌های درون نظام نیست و الان ما خطر را بیخ گوش خودمان احساس می‌کنیم و با جنگ نرم و جنگ اقتصادی که دشمن علیه ما انجام می‌دهد، باید به سمت گذشت و ملاحظه یکدیگر برویم و اگر می‌خواهیم توانایی خودمان را نشان بدهیم، به جهات مثبت خودمان اشاره کنیم و نه جهات منفی رقیب؛ تخریب رقیب خدمت به خود نیست. / خبرآنلاین

۸ تن از کارگران هپکو امروز آزاد می‌شوند

ایلنا نوشت: کارگران هپکو، پشت درِ زندان مرکزی اراک در انتظار آزادی همکاران خود هستند. برخی منابع کارگری در این واحد تولیدی می‌گویند: قرار بود امروز پنجشنبه (۲۷ شهریور ماه) ده نفر از کارگران آزاد شوند، اما در حاضر ضمانت‌نامه ۸ نفر از کارگران پرپذیرفته شده و امیدواریم باقی کارگران بازداشتی به ترتیب در روز‌های بعد، مسیر آزادی با ضمانت را سپری کنند. از قرار معلوم برای کارگران قرار آزادی با ضمانت قبول شده و مسئولان دادگاه قبول کرده‌اند که فیش‌های حقوقی کارگران هپکو را برای ضمانت آزادی همکاران‌شان بپذیرند. کارگران منتظر می‌گویند: از اینکه فیش‌های حقوقی ما را به عنوان ضمانت می‌پذیرند، خوشحالیم و امیدواریم هرچه زودتر همکارانمان آزاد شوند. در روز‌های گذشته، ۲۸ تن از کارگران معترض هپکو بازداشت شده بودند که سه نفر از آن‌ها عصر روز سه‌شنبه (۲۵ شهریور ماه) آزاد شده بودند.

وقتی دانشجویی به نام اصغر فرهادی، داوران را حیرت‌زده کرد

نخستین موفقیت زندگی هنری اصغر فرهادی، به ۲۵ سال پیش و به صحنه تئاتر بازمی‌گردد. او در سال ۷۳ نمایش «ماشین‌نشین‌ها» را به همراه پریسا بخت آور (همسرش) در جشنواره تئاتر دانشجویی روی صحنه برد. تاجبخش فنائیان، استاد تئاتر دانشکده هنر‌های زیبا درباره شروع فعالیت هنری اصغر فرهادی می‌گوید: «سال ۱۳۷۳، اصغر فرهادی زمانی که دانشجوی ما در هنر‌های زیبا بود، اولین کار نمایشی خود را با عنوان «ماشین‌نشین‌ها» در تالار مولوی و در قالب جشنواره دانشجویی روی صحنه برد. آنجا بود که ما یک کارگردان خلاق را شناسایی کردیم؛ کارگردانی که می‌توانست فضای تازه‌ای به وجود آورد و حرف صادقانه‌ای بزند.» /ایسنا

پاسخ تند پرویز پرستویی به فروغی، مدیر شبکه سه

پرویز پرستویی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به اظهارات علی فروغی مدیر شبکه سه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
علی فروغی
متولد ۱۳۶۷
مدیر شبکه ۳ سیما
پسر باجناق…
اولا، بنده اعلام کردم تلویزیون حق نداره حتی مرگ من و زیرنویس بره
دوما، من نگفتم تلویزیون تماشا نخواهم کرد
سوما، مگه صداو سیما ملک شخصی یا ارث پدری شماست؟
راحتت کنم، بنده همه شبکه‌های ایرانی و غیر ایرانی رو نگاه میکنم، تمام اخبار‌های داخلی و خارجی رو دنبال میکنم، چون کار من ایجاب میکنه، خوب ببینم، خوب بشنوم، وخوب بخونم.
تازمانیکه صداو سیمای ملی، مدیرانی، چون شما «البته شخص شما کوچکتر از آنی هستید، که من بخاطرش تصمیم بگیرم»
داشته باشد، تلویزیون همین خواهد بود که هست. «البته منهای بعضی از عزیزانی که صادقانه کار میکنند»
آخه شما باچه تجربه و تخصصی مدیر شبکه تلویزیونی شدید؟
فقط، چون، من آنم که رستم بود پهلوان؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۲۳
يارانه گرفتن ميلياردر ها از بي عرضگي دولت است .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
دوره احمدی جون ۸۰ میلیون تو سایت سراسیمه ثبت نام میکردند بی عرضکی نبود ؟ ثروتمندان بر فقرا پیشی میگرفتند . ؟ قرار بود با ۴۵ تومان دیگر فقیری نباشد . واقعا ارمانها به هر چه تجربه و علم را از بین میبرد .
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
آخرش معلوم نشد که سید امیر بارانی بهبهانی که پسری 24 ساله ست چطور بیست میلیارد (تومن) وثیقه واسه دختر وزیر سابق جناب روحانی گذاشته و اصلاً هدفش از این که واسه آزادی و تبرئه دختر 49 ساله وزیر سند و مدرک های فراوانی جور کرده و به دادگاه ارائه داده چیه؟!
ناشناس
| Japan |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
یه سوال. واقعا در ایران ۸۰۰،۰۰۰ نفر با درآمد بالای یک میلیارد تومان در سال وجود دارند؟
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
یاد احمدی نژاد و سخنرانی ها و جواب های دندان شکن اش به دشمن بخیر که همشون رو کلافه کرده بود و تو سازمان ملل تاب و نای نشستن روی صندلی هاشونو نداشتن موقعی که دکتر درحال سخنرانی کردن بود یادمه بمحض امضای برجام توسط ئولت رحانی اوباما در اولین نشت خبریش اومد و گفت ایرانی ها با این توافق باز هم میتوانند به لفاظی ها و موضع گیری ها و شعارهایی که در گذشته میدادند ادامه دهند با این تفاوت که در عمل چیز دیگری را امضا کرده اند و باید اجرا کنند
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
خانم ابتکار مهم ترین چیزی که کشور را از خطرات زیاد دور میکند ائتلاف اصلاحات و اعتدال نیست بلکه بازگشت آقازاده هایی مثل گل پسر جنابعالی از ایالات متحده جنایتکار و خونریز میباشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
اقا به این ظریف بگین کمتر تو توئیتر هی مدام بگه ترامپ حمله نکن ترامپ جون ننت حرف تیم ب رو گوش نکن اقا جون ترامپ بخاطر این که مردم آمریکا دوباره بهش رای بدن حالا حالاها فقط در حد تهدیدوتحریمه همین و بس اینو ماکه نباید بهت بگیم ظریف جان خودت دیگه باید بدونی این چیزارو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
خطاب به ناشناس ۲۱:۵۶
سایونارا
بله در بین هشتادوپنج میلیون نفر ایرانی حداقل هفت هشت میلیون نفر داریم که بدجور از سفره بهره مند شدن که حالا بچه هاشون هم با یقه تا ته بسته شده و یه ریش خوشگل دارن ادامه راه پدرشون رو طی مسیر میکنن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
مگر روز شب رسانه ها از اقا زادها شکایت و انتقاد ندارند ؟ مگر در این‌چند سال مردم گلایه نمیکنند که اقا زادها حتی با سن کم ک تجربه کم فقط فقط بنام انقلابی بودن در سمت های حساس بدون تخصص مدیریت کردند . اقای پرستوی همان گلایه و انتقاد خودمان را به فروغی گفتنه اند . پس نباید ناراحت شد . در انتصاب فروغی در مدیریت شبکه سه چند چیز دخالت داشت . اقا زاده . رانت اداری و سفارش . سیاسی بودن چهره و قیافه . زن برتر . پارتی . ...فامیلی .و بستگان شخصیت های سیاسی بودن ..... چقدر جوانان در سن بالا با تحصیلات دانشگاهی در کشور حتی کار کارگری هم گیرشان نمیاد .
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
آره احمدی نژاد عرضه داشت که بی حساب و کتاب و خلاف قانون یارانه توزیع کرد
آقای پرستویی مردم ازهنرپیشه سینما فیلم جدید انتظار دارند نه حرافی و کل کل با این و اون
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
جواب فروغی جون داده نارحت شدی .؟
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
درود بر شما.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
جناب پرستویی درود بر شما. که همواره مطالعه می نمایند و موجب ارتقاء جامعه می باشید.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
فروغی جون( من انم که رستم بود پهلوان)،بهش گیر داد ناراحت نشدی؟اقای ژن خوب که فوق فوقش میتونه مدیر یک مغازه فروش محصولات فرهنگی فلان موسسه باشه شده مدیر شبکه ناراحت نشدی؟راستی مگه نباید از امر به معروف حمایت کرد؟این اقا با چه سابقه ای یکدفعه شده مدیر شبکه ۳؟چطور مدیریت میکنه؟منفی ها نوش جونت
ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
کلا سیاسیون مان هنرپیشه شدن
هنرپیشه هامون سیاستمدار...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
موافقم
چرا هرکسی با هر سوادی به هر موضوعی ورودمیکنه؟؟؟ هنرمندان بیکار شده رفتن تو کار سیاست. حالا اگر احمدی نژاد بیاد هنر پیشه بشه خود شما نمی گید چرا؟؟؟
هر کسی را بهر کاری ساختند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
اینم یک نوع بازی فقط جدی جدی ، کل کل نیست چرا تا حرف حساب میزنن میشه کل کل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
تا عمر داری دیگه از طرف مردم حرف نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
وقتی روحانی سلبریتی ها رو اجاره کرد تا از موقعیتی
که دارند استفاده تبلیغانی بکنه یکی از اونها همین پرویز پرستویی بود.
همین ها باعث شدند که روحانی که هیچ توان اجرایی نداشت زمام قوه مجریه رو به دست بگیره و مملکت رو به خاک سیاه بشونه حالا هم خجالت نمیکشن و خودشون رو صاحب نظر در همه چیز میدونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
بابا لین خود فروغی هستش کامنت گذاشته
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
حرف حساب جواب نداره
آقای پرستویی افرین به شرفت و غیرتت .
عالی گفتی آقای پرستویی ، دمت گرم
زنده باد پرویز پرستویی با این جملات به حق و کوبنده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
خخخه
جهت اطلاع شما در مدیریت ایشون رکودهای ببینده در تلویزیون شکسته شد و رو سیاهی شد برای شما و ان اقا
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
اقای خخخ اره رکورد سفر به ماه رو هم شکستین....با اون اماراتون....با اون رای گیریهاتون.....رو که نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
پرچم امریکا
جواب داری بیا وسط و نه با جار و جنال الکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
خسته نشی این همه کامنت میزاری :)))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
22:21 ما رکورد زدیم
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
صدا سیما شده بچه بازی
جای تعجب است که یارانهٔ من بازنششسته را در تیر ماه ۹۵ قطع کردند با آنکه حقوق بازنشستگی من کمتر از یک و نیم میلیون تومان بود ،و هیچ درآمد دیگری هم نداشتم و بلحاظ شرایط جسمی ،و سنی توان کارکردن نیز نداشته ،و ندارم ، همهٔ دارایی من ، حقوق بازنشستگی و مبلغ سی میلیون تومان که آنهم نزد بانک شهر میباشد برای هزینهٔ کفن ،و دفنم میباشد ،و خود روم یک دستگاه رانای مدل نود و سه و منزلم یک واحد آپارتمان ۸۴ متری با قدمت بیست ساله آنهم در رهن بانک رفاه کارگر ، اکنون که سال نود و هشت است حقوق بازنشستگی من ۲/۷ میلیون تومان است ، من دهه هفتم عمر را سپری میکنم ،و دو دختر ، دو داماد ، دو نوه دارم ؟ در مرکز شهر هم زندگی میکنم ،و چندین بار هم شمارهٔ تماس ،و آدرس را بهمین سایت محترم تابناک اعلام کرده ام ، اما دریغ از یک پاسخ کوتاه ،،،،شاید مسولین معنی درآمد میلیاردی را کج میفهمند ،،، آنچه را که از خدا آرزو میکنم یک مرگ آنی و زود رس میباشد ،تا از این شرمندگی نجات پیدا کنم ؟ ،،،،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
دادن و قطع یارانه مردم از اول اشتباه بود . دوم با تحقیات محلی و شهری و روستایی میشود براحتی فهمید که هر شهروندی چند تا منزل و معازه و درامد و باغ کشاورزی و دامداری و زمین و املاک دارد . نیاز به سرک کشیدن حساب های بانکی هم نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
پدر جان اگر همسر شما هم در قید حیات باشند شما مجموعاً ماهانه نودویک هزار تومان یارانه می گیرید
آیا گرفتن یا نگرفتنش در این دوره زمونه دردی را از شما دوا میکند که فکرتان را بخاطر ماهی نودویک هزارتومان درگیر میکنید؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
چرا یارانه بازنشسته فرهنگی را از سال 94 تاکنون قطع کرده اید ؟ این بی عدالتی است که ثروتمندان یارانه بگیرند ولی بازنشسته فرهنگی با حقوق زیر سه میلیون را قطع کنید ... دولت ثروتمندان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
این ناشناسی که می گه برای ۹۱ هزار تومان ذهنتون رو درگیر
نکنید، به این فکر کرده که حقوق ۲/۷۰۰ تقسیم به سی روز میشه ۹۰ هزار تومان و اون یارانه (که ایشون بخودش جرات میده در قید حیات بودن/نبودن همسر اون بازنشسته محترم رو حساب کنه) همون مقداره؛یک روز حقوق
چه باید گفت به این فکر؟! از جنس همون فکری که این یارانه رو طرح کرد و ...
زنده باد پرویز پرستویی حقا که راست گفته
آقای باهنر! دولت و مجلس و...جرات و جسارت دارند که ایران را برای خود بخواهند !
در حالی که مردم شما ها را انتخاب کرده اند برای ایران .حالا که قرار است برای ایران کار کنید می گویید باید از خودمان ایثار کنیم ؟باید از روی خودمان رد شویم ! عجب !
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
ما ملت نماینده مجلس و رییس جمهور را انتخاب کردیم که صبح که بیدهر میشوند دغدغه مردم جامعه را داشته باشند ولی انگاری اقایان کله صبح بعد از نماز فکر و ذکرشان شده ممالک خاورمیانه و اعراب
این چندمین بار است که مدیر شبکه 3 حاشیه ساز میشود ایا حاشیه سازی ایشان چه سودی به صدا و سیما دارد . غیر از این است که محبوبیت پرستویی قابل قیاس با قروغی ها نیست .
الان ديگه يارانه ،فقط به يك سمبل كمك تبديل شده
مردم صبرشون ( بخاطر احترامى كه عمدتا براى دين اسلام قايلند) ، حتي بيشتر از تصورات مسئولينه:::))))
من اعتقاد دارم كه بهتره تا مردم در اين شرايط بد اقتصادى ، محكم دست دولت رو بگيرن و به دولت اجازه بدن ت كه كل يارانه ها رو در سراسر مملكت قطع كنه ، مشروط به اين كه دولت هم ، بتونه يك برنام درست و درمون زمانبندى شده در اختيار مردم قرار بده كه در چه زمانى ،مردم حق دارن ، مثل مردم اكثر كشورهاى جهان ، روزانه دغدغه هاى عجيب و غريب نداشته باشن و بتونن با يك شيفت كار كردن ،،،خانواده هاشونو با آرامى ،به اهداف منطقى از پيش تعيين شده خودشون برسونن.
همين:
ميبينين كه چيز زيادى هم نميخوانز:::)))
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
به‌نظرم چندتا گزاره‌ی اشتباه به‌کار بردید: ۱. مردم . دست دولت رو محکم بگیرن. نیاز به گرفتن دست دولت نیست، دست دولت خودبخود تو جیب مردمه. ۲..مردم به دولت اجازه بدن که... الان دولت خودش رو قیم مردم میدونه یعنی ما صغیر هستیم، بعد ما صغیرها به دولت اجازه بدیم؟ 3.دولت با پول یارانه مردم کار درست درمونی کنه؟ یارانه عملا تو کل بودجه و امکاناتی که دولت داره پول خرده...این هم قطع کنن میذارن تو جیب خودشون...از اوضح واضحاته.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
مطمن باش اگر یارانه همه مردم را قطع کنند تو جیب نه دولت میرود نه ملت . بلکه خرج خارج از کشور میشود
نمیدام چرا ما عملکرد اقای فروغی شبکه ۳ را در رشد مهاجرت نخبگان مجریان بازیگران تهیه کنندگان نادیده می گیرم اخه تشکر شما کجا رفته
آقای سلطانی از پوپولیسم حرف نزنن بهتره :/
ولید هم سه درهم ، عمید هم سه درهم مگر رسم مولا علی اینگونه نبود ؟؟؟
۸۰۰ هزار نفر میلیاردر یارانه میگیرند و من با دکترای مکانیک که بخداوندی خدا هزینه خانوارما کم میارم و از این سهم نجس منع هستم. لبسانس و فوق ودکترا مکانیک از امریکا

حتما تابناک میگه خاک تو سرت که برگشتی

میگم نه اون روز آقا محسن رییس جبهه بود و دوستاش فداکار و انسان.
منم اومدم سهمما انجام بدم
تو ۱۹ سال امریکا هرگز آستین کوتاه نپوشیدم. هرگز دعای کمیلمون قطع نشد . پسرم کلاس ۴ ابتدایی دعای کمیل میخوند.
اونجا انسان میدیدیم و آرزوی رسیدن به دنیای اسلام خودمون

بخورید و بیاشامید ولی اصراف نکنید.

خدایا کو اون شرم و حیا
مرگ بده بمون نبینیم بیشتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
خالی نبند داداش ما خودمون ختم روزگاریم
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
دکترای مکانیک از آمریکا که بجای اسراف می نویسه اصراف؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
دکتر جان اسراف نه اصراف
هر چند معلوم نیست با این همه تغییر وزیر و معاون کی در دولت آقای روحانی پاسخگوست ولی تکلیف ما که به محض انتخاب جنابعالی از دریافت یارانه انصراف دادیم چی میشه که به درخواست شما پاسخ مثبت دادیم. قرار نبود جایی که عده زیادی جسارت انصراف داشتند شما جسارت و جرات حذف میلیاردرها را نداشته باشید.
زندگی مردم
ثروتمندان گدا صفتی که با گرفتن یارانه نقدی ؛ عرصه زنده بودن ( زندگی کردن نه ) را بر اقشار
تهیدست جامعه سخت کردند ؛ مشغول ذمه آنها هستند و در دنیا و آخرت عذاب می کشند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
ثروتمند را گفتند که پول نفت و گاز و اب و برق را سر سفره ملت خواهیم برد . مگر ثروتمند جز ملت نیست . این عدالت احمدی نژاد در تعاریف و کتب سوسیالیستی وجود دارد . هیچ کشوری بمردم کشورش بخاطر نان و پنیر پول نقد نمیدهد بجز ممالکی که عیر علمی و به دلایل و مصارف سیاسی بمردم‌پول نقد میدهند . واریز پول نقد به مقدار ۴۵ هزار میلبارد تومان واقعا جمع کردن این حجم نقدینگی بسیار سخت و خسارت بار هست یعنی اگر مبلغ هزار تومان به شهروندی از طرف دولت پرداخت شود این‌مبلغ باید هزار جور دست بدست میشود تا دوباره به خزانه کشور برمیگردد . یا دولت باید خیلی طلا و ارز داشته باشد که بفروشد یا باید با راه ترین راه با بالا بردن قیمت ارزها اجناس را گران کند . رشد نقدینگی سم‌مضاعف اقتصاد هست
نوش جانمان که درآمد میلیاردی داریم. دارندگی و برازندگی
همچنین حسود هرگز نیاسود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
اگر درآمد میلیاردی داشتی الان تو تابناک پرسه نمیزدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
احسنت به ناشناس ۲۱:۵۱
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
دارندی وبرازندگی رو برای شرافت و وجدان گفتن که در وجود خیلی از مفت خوران نیست
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
تازه بدوران رسیده ها اینگونه حرف می زنند
متاسفم برای شبکه سه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
تو مملکت ما وقتی خرابکاری یک مدیر معلوم میشه، مدیرهای رده بالاتر برای اینکه ضایع نشن اون رو عوض نمی کنن
این مدیرت مردمی نیست بلکه میخوان در عمل بگن حرف ما ارجحیت داره به مردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
متاسف باش برای دولت و مجلس
متاسف باش برای دلار 19 هزار تومانی، متاسف باش برای پراید 50 میلیونی
کاش از این کنایه های سنگین دوزار عاید مردم میشد با این مزه ریختن ها هر روز اوضاع مردم بدتر و بدتر میشه ولی آقایان ککشونم نمی گزه
تو هم از همون صداسیمایی که حرفای پرستویی رو گلچین گذاشتی!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
شما هم سانسور کردن رو گفتید گلچین کردن
یارانه 45 هزارتومنی به ب عبارتی 4 دلاری ارزش بحث کردن ندارد. این پول مابه التفاوت ازادسازی انرژی بود که باید به همه پرداخت شود. اوایل 40 دلار بود الان 4 دلار. مرسی که اینقدر فکر تفرقه افکنی هستید. مشکلات مملکت دریافت یارانه توسط اقشار پردرامد نیست. مشکل خیلی حادتر میباشد پس طفره نریم... خداوند آخر عاقبتمان را بخیر کند...
شما با چه تجربه کاری مدیر یک شبکه تلویزیونی شدی بجز اینکه ....من انم که رستم بود پهلوان
آقای ظریف په پمپیو دعوت به رستگاری کردند . اقای ظریف ؟ دوباره سایه جنگ و تهدید و تحریم و گرانی برگشته . این سخنان فقط مصرف سیاسی دارد . تمام شعارهای انتخاباتی روجانی که بهش رای دادم باد هوا رفت اما از انطرف شعارهای ترامپ به کرسی نشیت و امروز هم برای از دیوار مکزیک در حال ساخت بازدید کرد و به مردمش قول داد پول دیوار کشی را از تعرفه اجناس کشور مکزیک و چین خواهد گرفت . اول بیاییم وصعیت مردم سالاری را تعریف کنیم که اصلا دولت و مجلس در کشور چکاره هستند تا بعد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
اقای ظریف اگه امریکا بد هستن، پس چرا یکسره اونجایی و دلت شور میزنه وقتی یه دقیقه ویزات دیر میشه.
کارگر حقوق وکرامت میخواد نه شلاق و گاز اشک آور و زندان
فابل توجه:
"هشتصد هزار نفر با درآمد ميلياردى تاكنون يارانه مى گرفتند"
هنوز هم این عملکرد غلط وباطل وبیمار گونه درابعاددیگه اقتصادی ادامه داره مثلا قیمت بنزین برای ماشین 10 میلیارد تومنی در این کشور با پیکان مسافرکش مدل 50 یکسان هست و نمونه های دیگر،این دمل چرکین اقتصادی راهرچه بیشتربشکافی بوی گندش فراگیرتر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
مشکل اساسی قیمت بنزین نیست مشکل گم شدن و اختلاسهای هزار هزار میلیاردی از درآمدهای ناشی از فروش نفت و .... است
منطقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
این 2رای منفی چه معنائی دارد جز آقازادگی ویا داشتن ماشین میلیاردی؟؟؟؟
حاج اقا مکارم . رییس جمهور امریکا دزدانه و شبانه به عراق سفر میکنند ولی رییس جمهور ما در روز روشن به همه جای عراق سفر میکند و زیارت میرود و هیچ اتفاقی نمیفتد . .این‌چه تحلیلی هست ان فیلمی که من از اسکورت روحانی دبدم صدها پلیس با ماشین دورش را گرفته بودند و اسکورت ایشان از اسکورت ترامپ بالاتر بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
ترامپ در پایگاه نظامی کشور خودش تررد داشت
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
دوستانی که برای مسافرت به عراق رفتند میگویند در هر یک کیلومتر مسیر راه یک ایست بازرسی وجود دارد و خودرو ها و اتوبوس ها تا سر مرز اسکورت هستند .
طرف میلیاردر است، رییس خیرین یکی از شهرستانهاست ولی یارانه میگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
عدالت در ثروت دست یافتنی نیست . ولی عدالت در قدرت دست یافتنی هست . عدالت در ازادی هم دست یافتنی نیست . چون هر انسانی با انسان دیگر از نطر فکر و اندیشه فرق دارند . مطالبات انها برابر نیست . بک جور فکر نمیکنند . انکسی که فقیر هست متاسفانه عرزندان زیادی هم دارد . یعنی انگه در فقر سقوط کرده است بخاطر سیاست های اشتباه مسولین ان کشور مقصر هستند .
سلام
اصل مطلب آقای پرستویی در خصوص مدیریت عجیب آقای فروغی درست هست
اما دو نقد به آقای پرستویی وارد است:
۱.متولد ۶۷ بودن چه مشکلی دارد؟ چرا نباید به مدیران جوان بها بدهیم؟ چرا همیشه توقع داریم مدیر ۵۰ ۶۰ ساله سر کار باشن؟
۲. ادبیات ، و گفتار آقای پرستویی میتوانست شیک تر و به دور از احساسات باشد .
۳.اینکه آقای پرستویی میگن که تلوزیون را ایشون و دوستانشون بزرگ کردند هم اشتباه است. خدمات صدا و سیما و سلبریتی ها متقابل بوده و هست و هر دو جبهه به همدیگر مدیدنند. پس لطفا منت نزارید.
( و در آخر آقای پرستویی بازیگر قابل و دوست داشتنی هستند ولی بهتره هوشمندانه و به دور از هیجان زدگی وارد بعضی مسائل بشوند)
مملکت بلواشو، آخه اصلا یارانه را کجای دنیا اینجوری می ن که شما یکیش باشید؟ بابا یارانه را میدن به آموزش به اشتغال...
بنازم غیرت و مردانگیتو جناب پرستویی
تمام تقصیرها و نواقص و معایبی که فعلا وجود دارد به قبل از انقلاب و دولت قبل از انقلاب برمیگردد . چون کشور را وابسته کرده بودند . نفت را امریکا مجانی میبرد و شوروی هم گاز را مجانی میبرد چون کشور از ناحیه اقتصاد در قبل از انقلاب خراب بود و نیاز به بازسازی دارد و طول میکشد . باید صد سال دیگر تحمل گرد
چرا دروغ میگید هشتصد هزار نفر میلیاردی را یارانه قطع کردی. اکثر کسانیکه یارانه در این ماه قطع شده بیشتر بازنشسته با حقوق پایین بودن از جمله بنده با چند سر عائله .. شما با چه اطلاعاتی این کار را انجام دادین
800000 نفر با درآمد میلیاردی؟ بابا یه چیزی بگو که باور کنیم. اینا کجا هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
قشنگ معلومه احساس خطر کردی برادر :))
اقا مهدي فرموديد متولد ٦٧ بودن مشكلش چيه من مي گم مشكلش اينه كه تو هر كاري پله پله بايد رفت بالا حالا اگر نخبه باشي با سرعت بيشتر منتهي اين اقاي فروغي كجا كار كرده كجا تجربه كسب كرده كه يه مرتبه شده مدير شبكه جوانگيرايي هم شده شعار جديد منتهي وقت عمل پسر فلاني داماد اون يكي ميشن مدير براي من و شما همونه كه هست پير و جوونش هم فرقي نداره
‌صرفه جویی ناشی از عدم پرداخت رایانه در کجا مصرف میشود؟
باید به مصرف تهی دستان وایجاد کار ایجاد مدراس مناسب در شان فرزندانمان در مناطق محروم ، شود نه جاهای دیر
ماهیگیری یاد بدهند
سلام دروغ از این بزرگتر اگه 800 هزار نفر هر کدام ماهی یک میلیارد درامد داشتند مالیات هر کدام میشه ماهی دویست و پنجاه میلیون اگه در 800 هزار ضرب کنید چه رقمی میشه باش میشه کشور را اداره کرد مجبورید از این دروغ های شاخ دار بگید من با سه میلون در ماه 6 ساله یارانه نمی گیرم خونه هم ندارم فقط واسه اینکه یک ماشین با 40 میلیون بازنشستگی خریدم و یک پراید 80 هم داشتم گفتند دو ماشین داشتی یارانت
قطع شد ما 5 نفریم تا حالا 20 میلیون یارانه به ما ندادند پولش کجا رفت
جناب باهنرمیشه بفرماییدچنددوره جنابعالی نماینده بودی
هفت دوره هشت دوره شماره اش فکرکنم ازدست خودحضرت عالی دررفته بفرماییدشماچه کردیدرفتی بیرون گودمیگی لنگش کن
دروغ تو مملکت ما نهادینه شده . مثل مردم مقاومت کن . حقوق نگیر و به بیت المال برگردان و با یارانه و خانه اجاره ای زندگی کن
دولت یارانه کلیه افراد را قطع واعلام نماید هرکسی یارانه میخواهد بامدارک ورسناد مجددا ثبت نام نماید من کسی را میشناسم دریکی ازخیابانهای شیک تهران مغازه 120متری دارد ولی یارانه میگیرد وشخص دیگری با حقوق خیلی کم به صرف داشتن فرقون پراید یارانه اش چند سال پیش قطع شد .
پرستویی عزیز
پسر ژن خوب حضرتعالی هم چون من آنم که رستم بود پهلوان شده بازیگر اگه وزیر بودی آقازاده میشدن مدیر عامل منطقه آزاد و...... یه سوزن به خودمون یه جوالدوز به مردم
آقا ظریف تو مثلا دیپلماتی
اقاي پدرام سلطاني همين شما و دوستان اقتصاد خوانده تان در اتاق اصناف و بازرگاني با و وعده ي گل و بلبل شدن مملكت با دلار گران، پدر مردم را دراورديد و فقيرتر كرديد و خودتان و دوستانتان درامد افسانه اي پيدا كرديد و حالا طلبكار شده اي اصلا بحث پرداخت يارانه به شما چه ربطي دارد همان گران كردن دلار را پيگيري كن
احسنت آقای پرستویی بالاخره یه حرف درست و حسابی زدی
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است ، فعلا باید شاهد شلنگ و تخته انداختن و یکه تازیه آقازاده ها وبقیه وابستگان باشیم ...
این ۸۰۰ هزار نفر گدازاده بودند که محتاج ۴۵ تومن یارانه هستند
جالبه پیام ۲۰:۳۳ رو ۱۶۴ نفر در تایید پرویز پرستویی منفی دادن ولی در ادامه پیامهایی که بر علیه پرستویی هست حدودا ۶۰تا ۷۰ تا مثبت برای فروغی جوان به ارمغان آورده و مایه مباهات ...شده
فکر کنم فروغی به کارکنان زیر دستش گفته هرکی لایک نکنه به عاقبت عادل گرفتار میشه (:
آقای پرستویی، شیر مادر حلالت باشه
راستی آقای مصباحی مقدم، میخوای تسویه حساب را بزاریم برای اون دنیا و مفسدان را به حال خودشان رها کنیم ؟
واقعا میخواهید مملکت ارتقاء پیدا کند تمام مسئولین فعلی را بزنید کنار و یک عده تحصیلکرده واقعی را برای اصلاح بیاورید. نخبه زیاد داریم ولی کسی بهشون میدون برای کار کردن نمیده بعد شما انتظار اصلاح دارید؟
شمانمیخوادبه مامردم فقیرکمک کنید
فقط یکی بیادبه ماتوضیح بده گوجه کیلویی پانصدتاشم
رب چطوری میشه بیست هزارتومان؟
چیزی به عنوان یاراته پرداخت نمیشود ، توافقی بین دولت احمدی نژاد با مردم صورت گرفت که به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت به دلیل پایین بودن بهلیش نسیت به بهای آن در سایر کشورهای منطقه اقدام به افزایش قیمتش شود و آنگونه شد . دولت برای جبران افزایش قیمت تحمیلی قرارشد پولی را به مردم بازگرداند و اسمشو گذاشتند یارانه
هیچ منطقی حق ندارد بر خلاف این توافق عمل کند و تازمانی که سوخت را به بهلی قبلی نرسانده مانع از پرداخت این پول به مردم شود ، حتی به میلیاردرها
من نه ثروتمندم و احتمالا جزو آخرین نفراتی هستم که یارانه ام را ندهند! اما یارانه حق هر شهروند است و به دولت و هیچ کس دیگر ربطی ندارد که کسی ثروتمند است یا نه؟ تا به کی چند نفر بیسواد باید با حرفهای قشنگ برای همه تصمیم های نابخردانه بگیرند؟ مگر بقیه درآمدهای حاصل از محل اجرای طرح تحول اقتصادی معلوم است به کجا می رود که یارانه این چند نفر مشکلی را حل کند؟
ای بابا، پدر من حقوق بازنشستگی ۳ ملیون میگیره بچه ها همه بیکار! یارانه ش را قطع کردند، خسته شدیم از این دولت کذب گو
همش دروغ می گویند یارانه من و اکثر اطرافیان من همان اوایل قطع شده من کارمند باز نشسته هستم چطور ثروتمندان تا حالا یارانه می گرفتند
درودبه گردندگان تابناک ،بااطمینان تمام همه مردم ایران میدانیم تنهاچاره جلوگیری ازرانتخواری واختلاس واحتکاروتمامی فسادهای مالی واخلاقی گردن نهادن به قانون باپیاده نمودن سیستمهای دولت الکترونیک درحوزه های آماری میباشد امابه شرطی که استثنایی درکارنباشدعدم موفقیت دراین ۴۰سال پدیده ظهورآقازاده هاوشهرک هایی باویلاهای ۱۰۰و۲۰۰و۴۰۰میلیاردی درمجاورت کلانشهرهایی چون تهران و... وایجادشکاف طبقاتی عظیم ونهایتا نارضایتی مردم شده است که امروزبسیاری ازمردمان طبقه ضعیف درهرماه منتظرونیازمبرم به دریافت همین مبلغ ۴۵هزارتومان دارند.
خدایا خودت به داد ایران برس .
بند یک کارمند بازنشسته هستم که سه سال است که یارانه ام قطع شده . من یک خانم سرپرست خانوار هستم . براستی نحوه تصمیم گیری این حضرات در باره حذف مردم چگونه است .
لازم است تحقیق شودکه چرا همه 80 میلیون نفرایرانی (غنی وفقیرفرقی ندارد)خواهان دریافت یارانه اند.دولت ما شفاف عمل نمیکندمعلوم نیست پولها کجاهزینه می شوند.دودستی تحویل آقازاده ها می شودو...این رفتاربه نوعی عکس العمل است نه عمل .مسئولین از خواب بیدارشوند
تو اين مملكت با مديريت هاي آنچناني چطور انتظار داريد تصميمات درست اتخاذ كارها درست انجام بشه ، مديراني كه يك آمار درست و حسابي از درآمد اقشار مختلف كشور نداشته باشن تا بر اساسش برنامه ريزي كنند ، چطور مي تونن عدالت اقتصادي رو رعايت و اجرا كنن؟ تنها قشري كه دم تيغ مديران اقتصادي كشور هستند و آمارشون مشخص است ، كارمندان و حقوق بگيران بيچاره هستند كه قبل از دريافت حقوق ماهيانه شان ، ماليات شون تمام و كمال كسر ميشه و موقع قطع يارانه هم اولين قشري هستند كه دم تيغ قطع يارانه قرار ميگيرن!!.مسئولين اقتصادي نمي تونن آمارهاي دقيقي از درآمد صاحبان مشاغل پر درآمد آزاد هم داشته باشن ولي متاسفانه اين كار رو نكردن ، چون فساد گسترده شده و نظارت بر محاسبه درآمد اينگونه افراد كه تعدادشان هم زياد است ، خود نياز به افراد سالم و شايسته داره كه متاسفانه تعدادشون كمه . دلالان ، برج سازها ،وارد و صادر كنندگان مواد غذايي و صنعتي ، پيمانكاران عمده ، صرافان و ...... همگي در سايه بي تدبيري و ناتواني برخي مسئولين مشغول پارو كردن درآمدهاي نجومي هستند و اقشار ضعيف ، روز به روز فقير تر ميشن ، تو اين شرايط يارانه ماهي 4 دلار (روزي 13 سنت) كجاي شكم مردم فقير رو پر ميكنه كه اينهمه داد و فرياد براش راه انداختين ؟ مردم رو براي اين مبالغ جزئي به جون هم انداختن و عده زيادي هم با پولهاي باد آورده زندگي هاي افسانه اي دارن!! معني عدالت اين نيست .
یارانه حق تمام ملت ایران است
اکثر کسانیکه یارانه انها قطع شده اقشار بازنشسته و قشر کم درامد بودن
آماری می دهند که مرغ پخته به آن می خندد آخر اگر در این مملکت هشتصد هزار نفر درآمد میلیاردی داشت آنگاه فقیرترین افرادش می بایست در بهترین خانه ها زندگی می کردند فرزندانشان در بهترین مدارس تحصبل می کردند و این همه جوان مجرد نبود و هر روز مرغ و مسما می خوردند و هیچکس مسافرکشی نمی کرد و کارگرانش اعتراض نمی کردند
اونوقت یارانه من با درآمد کمتر از 40 میلیون در سال به جرم داشتن ماشین ( قسطی خریده بودم ) بیشتر از 4 سال است که قطع شده .
من از فروغی و مدیریت جهادیش خوشم میاد اصلا نباید توی کار مسامحه کرد و اجازه داد آدمهای عافیت طلب در کارها باشند و برای موندنشون توجیه کرد تلویزیون که هیچی اگه تیم ملی فوتبالم دست بچه بسیجی بدن قهرمان جهانم میشه
خوب شد بعد از سالها نوبت به وضع زندگی مردم ایران رسید
جقد یه عده نخوردن هرچقد میخورن سیر نمیشن دولت به جای یاران ازشون مالیات بگیره صدبرابرش در میاد مسخره کردید مردمو
من بازنشسته ام وماهیانه4میلیون حقوق میگیرم دارای همسر و دو فرزند تحصیل کرده و بیکار هستم ،وام هم گرفته ومقروض هستم با این تفاصیل بعنوان درآمد میلیاردی یارانه ام از اول شهریور قطع شده،بنازم به این عدالت که یارانه ما مستمندان را حذف میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
واقعا آقا خجالت نمیکشی با 4 میلیون حقوق و بازنشستگی یارانه میخای. دولت به نظرم کاملا در رابطه با شما حق داره
ینی واقعا شما مستمندی یا من و مادرم که بازنشستس با 1 تومن حقوق و بیکاری حاضریم به دولت کمک کنیم و یارانه ما رو هم برداره برای خودش برای یاری رسوندن به دولت دوست داشتنی و آقای روحانی عزیز
یارانه مردم را قطع می نند که به بستگان خود حقوق نجومی بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
دقیقااااااااااااااااااااا
این بازیگرا کی بهشون گفته توی هر چیزی حق دارن نظر بدن. مدیریت تلویزیون به تو چه مگه تو مدیری یا اصلا با تلویزیون کاری داری
تو ااگه خیلی مردی بیا تلویزیون و با تواضع بازیگریتو بکن. نه که همیشه سینما برای آدمای خاص باش.
گذشتتو یادت رفته.
بجای این حرفا بیا تلویزیون به جون دوست داشتنی تلویزیون فروغی کمک کن. برای عموم مردم بازی کنی.
ما از مسئولین عزیز تقاضا داریم یکی از این نفت کش ها رو خالی کنند و مردم مستضع و فقر و ندار و یارانه بگیر رو ببرن توش و بندازن وسط دریا خیال تمام سرمایه دارا رو هم راحت کنند.
ما سریع عضو میشیم و با پای خودمون میای غصشو نخورین.
من و مادرم که دچار خیلی بیماریهاست پارکینسونم داره و حقوق جفتمونم رو هم 2 تومن نمیشه ماهی. جاضریم برای کمک به دولت آقای روحانی عزیز و مملکت خودم یارانه که هیچی . همه چیزمم بدم حاضرم کد ملیمو بزارم قط کنند.
واقعا آدم خجالت میکشه طرف با ماهی 4 تومن داره میگه یارانه میخام گریه هم میکنه
دستتون درد نکنه
آقای روحانی عزیز ازتون خاهش میکنم تمام یارانه همه افرادو قطع کنین....
فک نکنم از لحاظ مالی از من کسی اینجا بدتر باشه برات دعا هم میکنم اگه یارانه رو کامل قطع کنی.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی