بازدید 5011
روحانی:

ایران، روسیه و ترکیه ضامن آتش‌بس سوریه بوده‌اند

کد خبر: ۹۲۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱ 15 September 2019
رئیس‌جمهور با اشاره به در پیش بودن برگزاری پنجمین نشست روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه و آینده آن، تاکید کرد: خوشبختانه در دو سال و نیم اخیر با ادامه روند آستانه، سه کشور ایران، روسیه و ترکیه ضامن آتش‌بس در سوریه بوده‌اند.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور عصر یکشنبه پیش از سفر آنکارا به منظور شرکت در اجلاس روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه، در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران به ارائه جزئیاتی از دستور کار این اجلاس پرداخت و خاطرنشان کرد: اجلاس فردا پنجمین اجلاس سران سه کشور درباره سوریه است و برای هر سه کشور مساله امنیت منطقه موضوعی حائز اهمیت محسوب می‌شود.

وی افزود: ایران، روسیه و ترکیه در یک منطقه و در همسایگی سوریه زندگی می‌کنند و آنچه که مهم است این است که تا الان قریب به ۹ سال است که مردم سوریه در مشکلات فراوانی قرار دارند و با تروریست‌ها و حامیان آن‌ها مواجه هستند.

رئیس‌جمهوری گفت: خوشبختانه در دو سال و نیم اخیر در ادامه روند آستانه که سه کشور ایران، روسیه و ترکیه ضامن آتش‌بس در سوریه هستند، روند مناسبی بوده است. امروز اکثریت قاطع در زمینه سوریه تحت پرچم این کشور و حاکمیت دولت قانونی آن هستند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل