بازدید 5340
۲

درباره خرید و فروش رمزارز اختلاف نظر‌ وجود دارد

امروز (سه‌شنبه) پنجاه و چهارمین جلسه کمیته نظارت بر کسب و کار‌های اینترنتی با موضوع ارائه سامانه پایشگر هوشمند جهت نظارت سیستمی بر کسب و کار‌های اینترنتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 03 September 2019
معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی مبارزه با پولشویی متنی وجود دارد که در آن به ممنوعیت رمزارز‌ها استناد شده، گفت: در این زمینه به دنبال انجام بررسی‌های بیشتر هستیم و باید مشخص شود که رمزارز‌ها به عنوان کالا یا پول در نظر گرفته می‌شوند تا دستگاه متصدی رسیدگی به آن مشخص شود.

به گزارش ایسنا، امروز (سه‌شنبه) پنجاه و چهارمین جلسه کمیته نظارت بر کسب و کار‌های اینترنتی با موضوع ارائه سامانه پایشگر هوشمند جهت نظارت سیستمی بر کسب و کار‌های اینترنتی برگزار شد.

در حاشیه این نشست جواد جاویدنیا در پاسخ به ایسنا درباره اینکه "خرید و فروش رمزارز‌ها در حال حاضر در همه سایت‌ها ممنوع است یا خیر و بازار آن به چه شکل خواهد بود؟ " گفت: در این زمینه اختلاف نظر‌هایی وجود دارد و بهتر است که فعلا درباره آن صحبت نکنیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی مبارزه با پولشویی متنی وجود دارد که در آن به ممنوعیت رمزارز‌ها استناد شده که به دنبال این هستیم این مستندات لازم را بررسی کنیم تا ببینیم شرایط واقعا به چه ترتیب است.

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی گفت: این موضوع به سیاستگذاری کلان نیاز دارد تا تکلیف رمزارز‌ها مشخص شود و متصدی رسیدگی به آن تعیین شود.

وی افزود: باید مشخص شود که رمزارز‌ها به عنوان کالا یا پول در نظر گرفته می‌شوند و تا زمانی که اختلاف نظر‌ها در سطح کلان برطرف نشود بازار ابهام برانگیزی در این زمینه وجود دارد و اظهار نظر قطعی ممکن نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
هر چیزی در این مملکت ممنوع شد ؛ رانت خاصی برای مافیای خاصی باز شد ؛ این مسخره بازی 40 ساله که در این کشور مثل سرطان ریشه افکنده است ؛ با ممنوعیت این کثافت بازی هم دستگاههای رمز یاب یا همان ماینرها که در چین 10-20-30 میلیون قیمت داشتند به 50-60-70 و دستگاههای جدید به حدود 90 میلیون یک دستگاه رسیده به غیر از مشکل استفاده از یارانه مفت برق برای یک عده خاص برای ماینینگ و کلاه برداری های حاصل از عدم اطلاع ماینرهای پولدار از روش های آن معضلات دیگری هم پی آمد آن خواهد بود که جای مطرح کردن آن در این مقاله نیست.
بالا بودن سواد از صفات بارز مسئولین کشور ماست که کالا دونستن رمز ارز یکی از گزینه های روی میز هست. احسنت...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی