بازدید 39530
هزار و هفتصد و پنجاه و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

شوخی عجیب نماینده بازداشت شده با یک خبرنگار/انتقاد صریح سعید جلیلی از مذاکرات ظریف با مکرون/واکنش سخنگوی قوه قضائیه به فایل صوتی نوشین جعفری/کنایه توئیتری قالیباف به روحانی با هشتگ "بازی مذاکره"

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند مهاجری: آن‌هایی که نمی‌فهمند، بیرون از بازی هستند و جیغ می‌کشند/توکلی خطاب به لاریجانی: نمایندگان فاسد را از ورود به مجلس منع کنید و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 27 August 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اثر مثبت سفر «ظریف» به فرانسه در بورس

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: معمولا عوامل متعددی روی بازار اثرگذار است و ترکیبی از عوامل مختلف در بازار اثر دارد، اما تحلیلگران بازار معتقدند که سفر وزیر امور خارجه به فرانسه اثر مثبت بر بازار سرمایه گذاشته است. پیش از این که حجم معاملات بازار سرمایه مجموع بورس و فرابورس به ۱۰۰۰ میلیارد تومان هم نمی‌رسید، امروز به ۳ هزار میلیارد تومان رسیده است. آمار‌ها حاکی از آن است که بخشی از نقدینگی جذب بازار سرمایه شده است. / بورس نیوز

جنجال در مجلس بر سر غیبت تعداد زیادی از نمایندگان

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت، در ابتدای جلسه علنی امروز (یکشنبه) که بعد از گذشت بیش از یک ساعت تأخیر آغاز شد، گفت: تأخیر در برگزاری جلسه به خاطر نبود نماینده‌ها بود. تعداد زیادی از نماینده‌ها در حوزه‌های انتخابیه حضور دارند. البته کسانی که امروز در مجلس هستند هم می‌توانستند در حوزه‌های انتخابیه باشند، اما در جلسه مجلس آمدند که از آن‌ها تشکر می‌کنیم. حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلسی که اکثریتش انقلابی نباشد، یعنی همین که ما امروز آن را می‌بینیم.

یقین دارم اظهارات آقای روحانی با منویات رهبری مغایرت ندارد

لیلاز عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: در ماه‌های اخیر روند تحولات اقتصادی، اجتماعی و نظامی به گونه‌ای بوده که زمان امروز به سود ایران در حال سپری شدن است و شاهدیم که میل به مذاکره به هیچ عنوان از سوی ایران نیست و این آمریکا و کشور‌های غربی هستند که مصرانه به دنبال مذاکره با کشورمان هستند. اظهارات آقای روحانی اگر مغایرت با منویات مقام معظم رهبری باشد، بنده صد درصد با مذاکره مخالف هستم. چراکه همین دوگانگی و شکاف احتمالی این پیام را به غرب می‌دهد که ما در داخل ضعیف هستیم، ولی بنده یقین دارم که اینطور نیست.

ده‌ها پرونده تخلف نمایندگان به دستگاه قضایی ارسال شده است

علیرضا سلیمی عضو هیأت نظارت گفت: بهمن ماه سال گذشته مسأله پرونده دو نماینده بازداشتی در حوزه خودرو و طلا بود. این مسائل مربوط به پوشک اصلاً آنجا مطرح نشد و حتی اطلاع هم ندادند به ما. ما همان بهمن ماه گذشته هم اعلام کردیم اگر مدرکی در رابطه با تخلف دو نماینده بازداشتی باشد، ما بلافاصله بررسی می‌کنیم. ما هنوز هم منتظر سند و مدرک هستیم همین الان. چون این پرونده در هیأت نظارت بسته نشده است. از آقای توکلی و هر کسی که اگر مدرکی دارند، خواهش میکنم به ما بدهند. ما دنبال مدرک و سند هستیم و واقعاً درباره نمایندگانی که سندی داشتند، مماشات نکردیم. ما چند ده پرونده از تخلفات نمایندگان را به قوه قضائیه فرستادیم که بررسی شوند./ایسنا

سگ‌کُشی در شهرداری همچنان ادامه دارد

حسن خلیل آبادی، عضو شورای شهر تهران در مورد حضور در مرکز نگهداری از حیوانات بدون صاحب در جنوب تهران و ارائه گزارش از آن جا گفت: یافته‌های ما نشان می‌دهد این اتفاق (سگ کشی) افتاده و هنوز هم دارد می‌افتد. ما اسنادی به دست آورده ایم که هنوز هم این اتفاق در آنجا می‌افتد. برخی می‌گویند این فیلم‌ها مال سال ۹۶ یا ۹۵ یا ۹۷ است، به نظرم زمان این فیلم‌ها باعث نمی‌شود شما یک کار بسیار شنیع و زشت را از ذهن دور کنید. اگر فیلمی مربوط به ۱۰ سال پیش باشد که حیوانات را اذیت می‌کنید یا انسان‌ها را آزار می‌دهید یا به طبیعت آسیب می‌زنید باز هم دیگران را ناراحت خواهد کرد. حتی اگر زمان فیلمی که از کشتار سگ‌ها منتشر شد را سال ۹۶ هم بدانیم باز هم مسئولیت با شهرداری است. از همه مهمتر، شهرداری اعتراف کرد این فیلم مربوط به عملکرد پیمانکاری است که قبلا بوده است، البته الان گفتند قطع رابطه شده.

ردصلاحیت میانه‌رو‌ها در شورای وحدت

خبرآنلاین در گزارشی نوشت: هرچه از زمان تشکیل شورای وحدت می‌گذرد، ماهیت وحدت‌شکن آن از وحدت‌آفرینی‌اش پیشی می‌گیرد. ظاهراً فیلتر احراز صلاحیت شورای وحدت چنان تنگ‌نظرانه طراحی شده که چهره‌های اصیل و میانه‌رو جریان اصولگرایی در جلسات این گعده انتخاباتی حضور ندارند. شکل‌گیری شورای وحدت و مدیریت آن بوسیله کسانی، چون حدادعادل و زاکانی که از ابتدا میانه خوبی با میانه‌روی و اصولگرایان سنتی نداشته‌اند، شمولیت شورای وحدت را با محدودیت جدی مواجه کرده است. طبیعی است که معتدلین و عقلای اصولگرایی جایگاهی میان کسانی که می‌خواهند نیرو‌های سیاسی را به دو بخش اسلام‌گرا و غیراسلام‌گرا تقسیم کنند، نداشته باشند. طیف سنتی اصولگرا همچنان قائل به جایگاه محوری جامعه روحانیت و جامعه مدرسین هستند.

خسارت ایام توقیف کشتی نفتکش را می‌گیریم

در نشست سخنگوی قوه قضاییه، خبرنگاری درباره توقیف نفتکش ایران موسوم به آدریان دریا پرسید. اسماعیلی گفت: قطعا اقدام به توقیف این نفتکش، دزدی دریایی بود. آن‌ها هیچ تخلفی را نتوانستند به این کشتی و کارکنان آن وارد کنند. برخلاف خساراتی که کشتی انگلیسی به لنج ایرانی در یک تصادف زده بود و عدم پاسخگویی به آدرس دقیق و خاموش کردن ردیاب‌ها که هر یک جرم و تخلف در قواعد بین المللی است. ما اعلام کردیم کشتی انگلیسی این تخلفات را داشته و مرجع قضایی هم اقدام قانونی انجام داد و در مجامع بین المللی هم حاضر به توضیح و اثبات تخلفات کشتی انگلیسی هستیم. ولی درباره نفتکش ایرانی، هیچ کس اقدام حقوقی نکرد و اقدام آن‌ها خلاف قواعد بین المللی بود. توقیف این کشتی غیرقانونی بوده و ما مطالبه گر خسارت ایام توقیف کشتی هستیم. /خبرآنلاین

چه کسی گفته هر که اصولگرا نیست، انقلابی هم نیست؟

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره تلاش برخی اصولگرایان از جمله حداد عادل برای دو قطبی‌سازی جامعه گفت: اصولگرایان زرنگی خاصی دارند و نزدیک انتخابات مغازه جدید باز کرده و جنس‌های قدیمی و بنجل را تزئین کرده و با رنگ و لعاب جدید برای فروش می‌گذارند. چیزی که حداد عادل می‌گوید جدید نیست و از روز بعد پیروزی انقلاب، بحث انقلابی و غیرانقلابی مطرح بوده است. حداد با تقسیم جامعه به انقلابی و غیر انقلابی، بخش عمده‌ای از جامعه را به سمت ضدانقلاب هدایت می‌کند. هدفش هم این است که انقلابی‌ها را تهییج کند تا آن‌ها پای صندوق رأی بیایند البته این کار یعنی هدف وسیله را توجیه می‌کند. چه کسی گفته است که هر که اصولگرا نیست، انقلابی هم نیست؟ / ایسنا

احمدی نژاد کشور را تا مرز سقوط و نابودی برد

فائزه هاشمی نوشت: در میان اصولگرایان نیز سیاستمداری نبوده و نیست که بتوان به او امید بست که اگر سکان اداره دولت را در دست می‌گرفت، قطعا موفق می‌شد. چه آنکه اصولگرایان چهره‌ای چون محمود احمدی‌نژاد را نیز در کارنامه سیاسی خود دارند که کشور را تا مرز سقوط و نابودی برد که به اعتقاد من دولت روحانی همچنان میراث‌دار آن است. همچنان که امروز نیز بخشی از مشکلات دولت و ناکارآمدی آن، میراث آقای احمدی‌نژاد و انحصارطلبی و رفتار‌های اصولگرایان است که اجازه نمی‌دهند، شرایط تغییر کند. در مجموع نمی‌توان باور داشت که حتما «نجات‌دهنده‌ای» بود که می‌توانست انتخاب شود، اما نشد. بنابراین نیامدن حسن روحانی یا یک دوره‌ای شدن ریاست‌جمهوری او اوضاع را از صدر تا ذیل دگرگون نمی‌کرد. معتقدم که بحران امروز کشور در کنار فشار‌های اصولگرایان، بحران مدیریت است، نه بحران مدیر. البته نباید نادیده گرفت که فضا، به‌خصوص فضای سیاسی آنقدر تنگ و بسته شده که عمده مدیران متخصص از این دایره بیرون مانده‌اند. /روزنامه اعتماد

کنایه توئیتری قالیباف به روحانی با هشتگ "بازی مذاکره"

قالیباف به اظهارات حسن روحانی درباره مذاکره واکنش نشان داد و از آن به عنوان بازی مذاکره یاد کرد. محمدباقر قالیباف که در جریان انتخابات ۹۲ و ۹۶ یکی از رقبای حسن روحانی برای کرسی ریاست جمهوری بود به اظهارات دیروز رئیس جمهور درباره مذاکره واکنش نشان داد. شهردار اسبق تهران در حساب کاربری‌اش در توئیتر با هشتگ #بازی مذاکره نوشت: امیدوار بودیم فهمیده باشند که اقتصاد را نباید به خارج از کشور پیوند زد. به ‌نظر می‌رسد هدف از وعده مذاکره، ساختن دوقطبی‌سیاسی برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت است نتیجه‌اش هم شرطی‌سازی اقتصاد می‌شود و ناامیدی بیشتر مردم. مذاکره با ترامپ اگر هم انجام شود پر ضرر است.

گلایه محسن رهامی از رسانه‌ها: چرا به نجفی ترحم کردید؟

محسن رهامی معتقد است در پرونده قتل میترا استاد، بعضی از رسانه‌ها که باید پیشرو در ترویج اخلاق باشند، در رعایت اخلاق حرفه‌ای و تقوا و منافع جامعه، کاملا قافیه را باختند و در این آزمون مردود شدند، محسن رهامی حقوقدان و جامعه شناس کیفری به خبرآنلاین گفت: ما دیدیم که از همان زمان طرح این پرونده، رسانه‌ها به این سمت رفتند که قتل او امنیتی بوده یا میترا استاد پرستو بوده! طوری این مسائل و شایعات را بزرگ کردند که اصل موضوع خشونت علیه خانواده و کشتن یک انسان، و ریشه یابی خشونت در این میان به فراموشی سپرده شد. در واقع بعضا به آقای نجفی ترحم کردند و حتی گفتند چه کار خوبی کرده است. بعضی از رسانه‌ها که باید پیشرو در ترویج اخلاق باشند، در رعایت اخلاق حرفه‌ای و تقوا و منافع جامعه، کاملا قافیه را باختند و در این آزمون مردود شدند، علیه کسی که به هر حال دستش از دنیا کوتاه شده بود و نمی‌توانست از خود دفاع کند، هرچه خواستند گفتند! به نظر من، ما باید خشونت را در هر قالب و با هر انگیزه و پوششی باشد، محکوم کنیم، خصوصا خشونت علیه خانواده و کودکان را.

بازداشت یک متخلف دیگر در سازمان تدارکات پزشکی

در ادامه رسیدگی به تخلفات مالی در سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، یکی از سرشبکه‌های مربوط به واردات دارو بازداشت شد. یکی از افراد پشت پرده تخلفات سازمان تدارکات پزشکی بازداشت شد. هفته گذشته نیز فرجی مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به علت خرید و واردات یک داروی خاص بازداشت شد؛ بنابراین گزارش در ادامه برخورد با عوامل متخلف در سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نامبرده توسط یکی از نهاد‌های ضابط قوه قضائیه بازداشت شد. «ح. ا.» طی سال‌های اخیر از طریق نفوذ و شبکه سازی توانسته بود اعتماد برخی مدیران هلال احمر را جلب و به عنوان وارد کننده دارو و تجهیزات پزشکی خود را مطرح نماید. گفتنی است اواخر سال گذشته اخباری در خصوص فعالیت‌های غیر شفاف برخی نهاد‌های وابسته به جمعیت هلال احمر در رسانه‌ها منتشر شد. در همین راستا، شورای عالی هلال با ورود به این موضوعات محدودیت‌هایی را برای فعالیت‌های اقتصادی این سازمان ایجاد کرد.

آخرین وضعیت پرونده بازداشت یکی از مدیران دستگاه قضایی

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤالی پیرامون آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده بازداشت یکی از مدیران دستگاه قضایی گفت: این پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است و ۱۵ نفر بازداشتی دارد. مطالبی که از اعترافات منتسب به این افراد نقل شده، صحت ندارد. ما پیشتر نیز تأکید کردیم که خط قرمزی نمی‌شناسیم و افرادی که دلایل، دال بر اتهام آن‌ها باشد به اتهاماتشان در هر جایگاه و مقامی که باشند رسیدگی می‌کنیم. همچنین نتیجه این پرونده را نیز با توجه به حساسیت افکار عمومی نسبت به آن حتما به اطلاع مردم خواهیم رساند؛ اما باز هم تأکید می‌کنم که این پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد.

دفاع تمام قد رئیس دفتر روحانی از پوری حسینی

رئیس دفتر رئیس جمهورگفت: جناب آقای پورحسینی فردی پاک دست و سالم با گذشته بسیار پرافتخار در جبهه و نمایندگی مجلس است. ممکن است برخی تصمیمات مدیریتی با سلیقه برخی سازگار نباشد و این موضوع در خصوص بقیه مدیران هم می‌تواند صدق کند.

واکنش سخنگوی قوه قضائیه به فایل صوتی نوشین جعفری

در نشست خبری نهم قوه قضائیه، سخنگوی دستگاه قضا به سؤالی درباره فایل صوتی‌ که نوشین جعفری در زندان منتشر شد، پاسخ داد. خبرنگاری پرسید جدیدا در فضای مجازی، فایل صوتی از بازداشت یک عکاس متهم به توهین به مقدسات منتشر شده است و در آن عنوان می‌شود بازجو به زور از او می‌خواهد اعتراف بگیرد. موضع شما در این باره چیست؟ اسماعیلی گفت: این فایل صوتی در کلیت آن در مواردی است که زندانی با خانواده و افراد تماس می‌گیرند. ممکن است طرف تماس، صدا را ضبط کند. این امر بدیهی است که ما در زندانهایمان تماس متهم با بیرون را داریم. فرد ممکن است در تماس، اکاذیبی را ادعا کند. این که ادعا کند من تحت فشار هستیم، آیا این ادعا درست است؟ رسیدگی‌ها و نگهداری‌های ما در چهارچوب ضوابط و مقررات قانونی است. هیأت‌های نظارت بر حقوق شهروندی نسبت به دوره قبل، فعال تر شده اند. از کلانتریها، مراجع قضایی، بازداشتگاه‌ها و زندان‌ها بازرسی می‌کنند. شکایات را می‌شنوند و رسیدگی می‌کنند. هر یک از بازداشت شدگان ادعایی داشته باشند، ساز و کار قانونی برای آن وجود دارد.او ادامه داد: ما کسی را که محموله سنگین مواد مخدر گرفته ایم می‌گوید من بیگناهم. آیا ادعای متهم اینقدر اعتبار دارد؟ طبق قانون، یکایک ادعا‌ها رسیدگی می‌شود. /خبرآنلاین

توکلی خطاب به لاریجانی: نمایندگان فاسد را از ورود به مجلس منع کنید

احمد توکلی در نامه‌ای به علی لاریجانی نوشت: یکی از سنن پسندیده در کشور‌های غربی این است که وقتی مسئولی متهم به فساد مالی می‌شود، بلافاصله استعفا می‌دهد یا وادار به استعفا و سپس رسیدگی آغاز می‌شود. کنار گذاشتن فوری متهم از سمتش، لااقل سه نتیجه ارزشمند دارد: یک) فردی که صلاحیتش زیر سوال می‌رود امانتی در دستش باقی نمی‌ماند. دو) اگر فردی که متهم به خیانت مالی است در موضع قدرت باشد برای از بین بردن اسناد مربوط یا جعل اسناد تازه یا لابی بین صاحبان قدرت تواناتر است و ممکن است سیر رسیدگی قضایی را مخدوش سازد. سه) متهم به‌محض ورود اتهام به او، باید به همان نسبت، مجازات آبرویی ببیند تا همگنانش نیز از موضع تهمت بپرهیزند. متأسفانه اینجا متهم صاحب قدرت طلبکار می‌شود و به مجلس برمی‌گردد و برای سرنوشت مردم که گاهی با یک رأی این ور و آن ور می‌شود، رأی می‌دهد! اگرچه آیین‌نامه در این باره ساکت است، ولی جنابعالی قدرت فضاسازی برای جلوگیری از این وقاحت را داشته‌اید و‌ای کاش از آن استفاده می‌کردید. حالا با این سیر مسأله‌دار بهتر نیست به جای ملامت منتقدان و حتی مغرضان، زمینه‌های انتقاد و غرض‌ورزی را کاهش دهید؟ مشکل از آنجا پیدا شده که قانون در باره سلب صلاحیت از نمایندگان پس از تصویب اعتبارنامه ساکت است و نظارت به گروهی از خود نمایندگان سپرده شده که دچار تعارض منافع هستند. کار باید به ناظری بیرونی واگذار شود که نه ‌تنها اختیار تعلیق عضویت بلکه صلاحیت سلب عضویت نماینده را هم به‌طور کاملا شفاف، داشته باشد. بند ۱۳ سیاست‌های کلی انتخابات نیز صراحتا به این نقیصه اشاره دارد. با توجه به این که در دوران صدارت جنابعالی طی سه دوره، مکرراً اصلاح آیین‌نامه به فوریت انجام شده است، دیده‌بان شفافیت و عدالت پیشنهاد می‌کند در طرح یک فوریتی آیین‌نامه را اصلاح فرمایید تا بتوانید متهمان به فساد و خیانت را تا محکومیت یا برائت، از ورود به خانه ملت باز دارید.

بازگشت عادل به تلویزیون از این هفته

فصل جدید برنامه‌ی «فوتبال ۱۲۰» از پنج‌شنبه شب این هفته به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و اجرای حمید محمدی به روی آنتن می‌رود. سری جدید برنامه «فوتبال ۱۲۰» از پنج‌شنبه (هشتم شهریور ماه) به شکل هفتگی پخش خواهد شد و حمید محمدی که برنامه «فوتبال ۱۲۰» از ابتدا با او آغاز شده بود، بار دیگر از اواسط فصل گذشته به عنوان مجری این برنامه شناخته شد.

مهاجری: آن‌هایی که نمی‌فهمند، بیرون از بازی هستند و جیغ می‌کشند

محمد مهاجری در حساب توییتری خود نوشت: آن‌هایی که بازی سیاست را بلدند، می‌فهمند ‎روحانی و ‎ظریف دارند چه می‌کنند، بنابراین هوشمندانه سکوت کرده اند. آن‌ها که نمی‌فهمند، چون بیرون از بازی اند فقط جیغ می‌کشند و موضوع را در حد دعوای دوجناح پایین می‌آورند. کشتیبان اصلی کشور، نقش‌ها را درست تعریف کرده است. حتی نقش جیغ زن‌ها را!»

انتقاد صریح سعید جلیلی از مذاکرات ظریف با مکرون و سفر به فرانسه

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنچه ترامپ با زور و مکرون با فریب دنبال می‌کند، با باور ملی ما به توانایی‌های جوانان میهن پاسخ داده خواهد شد. سعید جلیلی در جریان بازدید از سامانه پدافندی «باور ۳۷۳» گفت: ما در اینجا ملاحظه کردیم که حرکت‌های بسیار خوبی توسط جوانان کشور به ثمر رسیده است. همچنان که اسم این سامانه گواه است، باور و تلاش ایرانی می‌تواند به کار‌های بزرگی دست بزند. وی خاطرنشان کرد: پاسخ این فشار حداکثری ترامپ و ژست‌های کوچک مکرون، فقط باور بزرگ ملت ایران و تلاش فرزندان این مرز و بوم است و نه چیز دیگر. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: آنچه ترامپ با زور و مکرون با فریب دنبال می‌کند، با باور ملی ما به توانایی‌های جوانان میهن پاسخ داده خواهد شد. /ایسنا

شوخی عجیب نماینده بازداشت شده با یک خبرنگار

محمد عزیزی و فریدون احمدی دو نماینده مجلس چند روز قبل به اتهام اخلال در بازار خودرو از سوی دادستان بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند. این دو نماینده سه روز قبل با وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی آزاد شدند و در جلسه مجلس شرکت کردند. بر اساس اخبار منتشره، مجلس پیش از آغاز جلسه رسمی، جلسه‌ای غیرعلنی برای بررسی بازداشت این دو نماینده تشکیل داده است. در همین ارتباط فریدون احمدی در حاشیه جلسه علنی مجلش شورای اسلامی در گفت‌وگویی در مورد بازداشتش گفت: یارب نظر تو برنگردد، برگشتن روزگار سهل است. فریدون احمدی بعد از دیدن خبرنگار عصر ایران به او گفت: پراید می‌خواهید؟ وی در پاسخ به این که وثیقه ۱۰ میلیاردی از کجا تأمین شده است افزود: من اگر چنین وثیقه‌ای داشتم قطعا زودتر آزاد می‌شدم. /خبرآنلاین

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۸۸
دیروز ان حرف را زد و و دید چه ابروریزی شده و هجمه های رسانه ای و سیاسیون زیاد و به طور بی سابقه ای روی ایشون اوردن مجبور شد امروز این حرف را بزند
ولی نباید از پشت پرده غافل شد و تجربه این افراد ثابت کردن چه کارهایی می کنند تا دوباره کشور را.....!!!
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
قطعا پسربچه هائی که در باب حمایت از بیحجابی کامنت میگذارند خیالهای خامی. در سر می پرورانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
چرا امریکا بتواند عهدشکنی کند،تحریم کند،قانون شکنی کند ، زور بگوید. و در عمل دم از روشهای دیپلماتیک بزند که به دنیا نشان دهد ایران جنگ طلب است نه اهل مذاکره اما ایران از همین روش و حربه علیه خود آنها استفاده نکند؟
کمی بیاندیش جانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
تابناک تو بعنوان یک رسانه یکی از وظایفت بالا بردن سطح فرهنگ و فرهنگسازی است..پس لطفا پیامهای غیرمرتبط کسانی چون خان محمدعلی را که زیر کامنت اول پیام می گذارند درج نکن و دلیلش را برایشان ایمیل کن بلکه سرپیری هم شده یاد بگیرند
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
هیچ آدم عاقلی وقتیکه پنج ماه تا پایان دوران ریاست جمهوری ترامپ باقی مونده دم از مذاکره نمیزنه قشنگ معلومه که هدف دولت چیز دیگه ایه
اما اگه ترامپ دوباره کرسی ریاست جمهوری رو بدست آورد اون موقع ست که باید بین چهارسال دیگه مقاومت و یا مذاکره عزتمندانه یکی رو انتخاب کنن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و مرد عمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اُف بر تو تابناک
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
درود و صد درود بر خان محمد علی اقا محمود احمدی نژاد محمد باقر قالیباف سید ابراهیم رئیسی سعید جلیلی و همه اصولگرا ها و طرفداراشون
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خان محمد علی . تمام هزینهای مالی و جانی در این چهل سال را فقط به حجاب گره زدید . عدالت اجتماعی و ارتقا فرهنگی و آزادی در کجای ارمانهای شما قرار دترد نکند منطورت این هست که اگر حجاب زنان با پوشیدن دست و صورت انجام گفت پس عدالت و ازادی تحقق یافته است . یعنی منطورت این هست که چهل سال اینهمه کشمکش و هزینه مادی بابت فرهنگ سازی فقط برای چادر و روسری بود . ؟ پس اگر یک روز اعلام شود مردم در حجاب فقط یک روز حجاب اختیاری باشد انوقت نتیجه این همه هزینه چهارصد صد هزار تریلیون تومان چی پاسخی دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خان محمدعلی
اگر خودت بخودت درود نفرستی چکار کنی!!ا
آی کیو!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اسامی را نام بردین یه ارزنی هم نمی ارزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
چرا دولت تو این آخر عمرش به نمایش و بازی رسانه ای روی آورده بجای کنترل فساد و گرونی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
استفاده از قلت اطلاعات مردم در بورس !؟
با افزايش قيمت نفت ، سهام شركتهاي انرژي محور افزايش مي يافت .
با افزايش قيمت دلار نيز سهام شركت هاي انرژي محور به شدت رشد مي كرد.
در چهارم آبان ٩٧ كه بورس ريخت ، ريختن بورس واكنشي بود به دلار كه وارد كانال ده هزار تومان شده بود و قيمت نفت كه به شدت نزولي شده بود .
اكنون اتفاقي مشابه رخ داده است قيمت نفت حداقلي شده و دلار نيز نزولي شده اما تا لحظه تهيه اين تحليل بورس واكنشي نشان نداده است .
سرمايه هاي سرگردان به سمت ارز ، مسكن و كالا حركتي ندارد اما به سمت بورس روان است .
بورس حبابي شده و نسبت به ريزش دلار و قيمت نفت واكنش نشان مي دهد و فقط زمان مطرح است .
بيچاره مردمي كه سهام را هر روز گران تر مي خرند و فردا نيز گران تر ميشود اما اين دامي است كه اساس دارايي شان را هدف گرفته است از قلت اطلاعات مردم دارد استفاده ميشود .
جوجه ها را آخر پائيز مي شمارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
شوخی عجیب نماینده بازداشت شده با یک خبرنگار!!! اینها شوخی نیست بدبختی های مردم رنج کشیده و زخمهای پاک ناشدنی کشور هست که نمیگذارند پاک بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
دوباره حمله به احمدی نژاد را به طرز ناجوانمردانه تری از ترس حضورش در انتخابات شروع کرده اید
مهاجری دیگر کی هست این وسط وقتی برای کشوری که تحت فشار است نباید چند صدابی بیرون بیاید؟ ان هم توسط مقام رسمی کشور و نه توسط افراد دست چندم؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
این افراد کسانی هستند که در ابتدای انقلاب پیکان سوار هم نبودند . خانه مجلل نداشتند و مقامی هم نداشتند اما حالا پراید هم سوار نمیشوند و درامدهای کلانی هم دارند . آدم بی درد چنین با اطمینان حرف نمیزند . تلویزیون میگوید همه چیز درست هست و دشمنان سیاه نمایی میکنند . دولت هم و مجلس هم و تمام مسئولان هم میگویند اصلا مشکل نداریم . دشمن در حال نابودی هست .
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اگر دو نماینده ای که در دلالی خودرو زندانی بودند و با وثیقه ده میلیارد تومنی آزاد شده اند
با خبر نگاران شوخی نکنند و نخندند !!؟؟
پس کی باید بخندد؟
مردمی که اکثرا با فلاکت و فقر و ناکارآمدی و فساد مدیران نالایق گرفتار هستند !؟
شوخی و خنده کنند !!؟؟
ما که الان داریم دستپخت جریان لیبرال نوش جان می کنیم که ان بزرگوار !! در زمان ریاست جمهوریشان در دهه ۷۰ اشرافی گری و کارگر کشی را بنیان قرار داد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
تو می فهمی لیبرال چیه؟؟
ما چی چهل سال دستپخت جریان شما رو تحمل نکردیم؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اینا اصلا لیبرال نبودند لیبرال یعنی آزادیخواه در اقتصاد سیاست فرهنگ اتفاقا این جریان در همه زمینه ها با لیبرالیسم مخالف بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
قبل از چهل سال هم دیدیم لیبرال خالص چی کار کرد مرگ یک سوم جمعیت ایران بر اثر قحطی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خطاب به ۲۱:۵۳
لیبرال می دونی چی هست اصلا یا نه؟
لیبرال یعنی اینکه یک عده ای پولدار تر شونددو یک عده ای فقیر تر
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
انقلابیون سیاسی از جناح تمامیت خواه شعار مخالفت با لیبرالیسم را سر میدهند ولی خودشان و فرزندانشان زندگی اشرافی دارند فقط مارک موبایل و شکل ساختمان و لوازم داخل منازلشان و خودروی که سوار میشوند شکل لیبرالیستی هست . یعنی خود بخود به سمت لیبرال دمکراسی سقوط کردند خودشان خبر ندارند دلیلش بخاطر این هست که جامعه مثل سیل مسولینش را با خود مثل سنگ بسمت دریا که لیبرال دمکراسی هست میبرد . گرفتی داداش . ان شعارها فقط مصرف سیاسی داشت . راست میگی چرا مثل مردم سبستان در کپر زندگی نمیکنید . در دهه فهتاد عاقلان سیاسی فهمیدند که این شعارها فقط مصارف سیاسی دارد کاربرد عملی ندارد . کدام مسول و مقام کشور ارد و برنج بر دوش در خانه مردم‌میرود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
خطاب به آن جنابی که بنده رو خطاب کردند
یک زحمت بکش شاخص ضریب جینی کشوررا با کشورهای به اصطلاح خودتون لیبرالند مقایسه کرده افاضه فضل بفرما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
ناشناس 23:23 می شود این تعریفتان از لیرالی را کتاب کنید مطمئن می شوم فروش زیاد خواهد کرد.
از دیدن چهره های تکراری و تکراری خسته شدیم.مردم چند بار در انتخابات به امثال حداد عادل نه بگویند؟.کسی که حاصل عملکردش در تخصص خودش "کش لقمه"بجای پیتزا و "دراز اویز زینتی "بجای کراوات است تا کی قصد دارد در حوزه غیر تخصصی خودش برای این مملکت تصمیم بگیرد؟اگر من جای او بودم برای همیشه از دنیای سیاست کنار میرفتم و جا را برای جوانان باز میکردم.این میز خدمت چه دارد که برخی ان را رها نمیکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
گفت برخی بخاطر خدا احساس وظیفه نکنند که خودش بیاید!ا
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
چهره های تکراری دیدن دلیل دارد . دلبلش این هست که انها هنوز مردم سالاری را خوب تعریف نکردند یعنی شکل دیگری و جدیدی از مردم سالاری را برای خودشان تعریف کردند و در ان تعریف گفتند و به قانون تصویب گردند که یا باید ما همیشه در انتخابات باسیم یا اگر مردم رای بما ندادند دوباره در جای دیگری در سمتی دوباره به مردمی که بما رای ندادند قدرت مردم را کنترل کنیم . در صورتی دستاورد مردم سالاری این هست که هر فردی حتی تمام شرایط یک سیاستمدار خوب را داشته باشد این حق را ندارد که ۶۰ سال درسیاست و کارهای سیاسی تصمیم گیری برای مردمش داشته باشد چون بودن برای همیشه در این کارهای سیاسی برای خود شخص و ملت خطرناک هست . دلایل زیادی دیگری دارد که نمیشود بیان کرد .
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
تابناک تعجب آوره چنین کامنتهای رو منتشر میکنی که طرف فرق جک و چرندیات کوچه بازاری رو از واقعیت تشخیص نمیده و به شخصیتی فرهنگی با بلاهت خودش توهین میکنه و شما هم منتشرش میکنید !!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
آره حتما چهرهای غیر تکراری دوستان شما هستند مثل عارف و روحانی و جهانگیری و لاریجانی و پزشکیان و غیرو
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
برای ساختن کش لقمه و مشابه انها ، جناب دکتر حداد به جای پیتزا علاوه بر حقوق عالی ماهیانه
سالی ۶ میلیارد تومان هم برای بنیاد سعدی !؟ بودجه می گیرند
هنوز نفهمیدین برجام دو و سه اقایان غرب زده طراحی کرده بودن تا به خلع سلاح و بازوهای پر توان منطقه ای ایران را بگیرند تا کشور را برای اشغال شدن فراهم کنند یعنی هنوز متوجه نشدین؟ ان وقت می گویید چرا حرف از دیدار می زنند؟
بعنی اگر چند دوره پشت سر هم این جریان در راس کار باشند من قول می دهم به هدفشون که با کلاه گذاشتن سر مردم به اهدافشون می رسند ولی خدا نخواست و امریکا خودش با دستانش جلوی ان را گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
عجب!!! خوب شد شما جماعت فهمیدید قصدشان را...!!!!ا
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
آقا زاده بشین سرجات . خودت را اماده کن در این جمعه میخواهید بر علیه مداکره مجدد بصورت تلویحی تظاهرات کنید . چند تا دوغ هم تو کول پشتی داشته باش
پیام
| Pakistan |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
کامنتهای منفی ت رو بشمار
چرا بازجویی در اتاقی مشخص و مخصوص دارای دوربین انجام نمیشود تا همه ادعاها بتواند مورد بررسی قرار بگیرد؟فرضا متهم دروغ بگوید.با مراجعه به فیلم مشخص میشود و اگر یک درصد راست بگوید از تکرار فاجعه متهمان ترور دانشمندان هسته ای جلوگیری میشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
شکنجه در اسلام حرام هست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
در خبرهای سایت ها امده است که سخنگویی قوه قصاییه گفتند که مازیار ابراهیمی در مورد ادعای شکنجه و ازار در زندان میتواند شکایت کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
آنوقت رفتار خشن بازجو هم ثبت می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
خوب هستین شما؟ اینجا ایران است مهد دمرکراسی و احترام به حقوق انسانها
بله ذیگه جناب جلیلی انتقاد نکنند کی انتقاد کنه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
جلیلی بچه مثبت اصولگراهاست
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
به هر حال تاریخ اقای جلیلی تمام است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
آقای جلیلی بی زحمت میزان حقوق و درآمد و اموالشان را بیان کنند( حالا فعلا کاری نداریم از کجا آورده اند یا مدرکشان را چگونه گرفته اند) تا بفهمیم ایشان هم هزینه های کمر شکن مسکن خورد و خوراک و پزشکی را می دانند چیست یا نه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
برای شستن و ماساژ کف پا ، سنگ پای قزوین توصیه میگردد
یقین داری؟یا بیشتر می خواهی توجیه کنی؟
چرا به فاصله ۲۴ ساعت بر خلاف صحبت دیروزش حرف زد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
امریکا در عمل هر تحریم و زور و قانون شکنی خواسته انحام داده و در کلام دم از روش های دیپلماتیک میزند برای جامعه بین الملل...خوب چرا نباید روحانی از همین حربه استفاده کند؟!...کمی التماس تفکر
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
شطرنج بازی کردی تابحال عزیزم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
انسان در حال تکامل است عقل دیروز ان بود عقل امروز این سیاست همینه
خانم هاشمی ضرر احمدی نژاد بیشتر بود یا دولت پدر شما که باعث و بانی تمام ویرانی ایران شد
درود بر دکتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خانم هاشمی ضرریکه دولت پدر شما به مملکت زد در تاربخ ایران سابقهذنداشت احمدی نژاد به اندازه چهل یال پدر شما کار کرد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اگه جناب پدرشان به درستی جنگ 8 ساله رو تموم نمیکردن 30 سال بعدی برا مملکت در کار نبود که امثال شماها بهش خرده بگیرین. شخمش میزدن اگه چند سال دیگه طول می‌کشید جنگ تحمیلی. تابناک منتشر کن تا بدونن اگه هاشمی همین یه کار رو کرده بهتر از همه مدیران بعد از انقلابه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
پدر ایشان میخواست مسولین انقلابی به امورات کشور برسند و انقلاب برای این بود که دیگر محرومی در جامعه نباشد وقتی تمام ادرات و وزارت خانه ها و نهادها و بنگاهای دولتی پسوند اسلامی دارند .اما همین انقلابیون فعلی گفتند هاشمی باید از قدرت کنار برود اول بخاطر اینکه میخواهد قدرت بگیرد و دوم اینکه او اگر در قدرت باشد پای غربیها به ایران باز میشود . در صورتی در کشور ما پای عرب ها باز شده و امروز من در خیابانهای شهرم دیدم کلا همه دارن عربی صحبت میکنند . پس چون میخواهید عربی باشید پس تاریخ و فرهنگ و زبان و ژن و زن و مرد عربی به ایران امیخته میشوند . یعنی میشوید مثل ممالک عربی نه غربی .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
احمدی نژاد دیگه اینکه معلومه.نتانیاهو هر چی میگفت و مردم دنیا باور نمیکردن دکتر جون فورا عمل میکرد.یادم نرفته فیلمی که دکتر جون داد بیرون.وقتی مثلا جوون حزب الهی بهش گفت دکتر بمب هم بساز و اون در حالیکه تو ماشین مینشست با خنده و تکان سر تایید کرد.اون فیلمو فقط ما ندیدیم همه دنیا دیدن.حالا هزار نفر بگن والله بخدا ما بمب اتم نمیخوایم.اون فیلم ونفی هولوکاست تو سازمان ملل کار خودشو کرد.برای همین دنیا بهمون گیر سه پیچ داده دیگه
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
الحق اين يكي را درست گفتي ، جهل برابر هاشمي مملكت رو خراب كرد ، خدا پدرت را بيامرزد آدم چيز فهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
خانم هاشمی دست از سر مردم بردار و برو دنبال خوشگذرانی هایت
جناب جلیلی شما را به خدا فقط تاریخ اسلام تدریس کنید
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
تخصصش را ندارد . شاید فقط تعهد دار د و بس؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
آقای جلیلی چهار سال رفتین توی مذاکرات فقط بیانیه صادر کردین وقت کشتین پدر مردمو درآوردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
شما که اسمتو گذاشتی ایرانی شما هم هر کی رو دوست داری و پول ازش میگیری دیگه کامنت نذار
تابناک توضیح بده سعید جلیلی دیگه چه کارست که اظهار نظر می کنه اووووه زمانی مسئول مذاکرات ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
او همان کسی بود که مسول باج ندادن ها بود چون می دانست اخرش به این جا ختم می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اگر می دانستی دست گل ایشان و محمودخان کار را باینجا کشاند بیش هز این مهمل نمی بافتی...برو بی تعصب پیگیر شو ببین کار را به کجا رساندند با بی تدبیری.....این وضع نتیجه سنگیست که آنزمان در چاه انداختند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
منفی دادم زیرا هنوز متوجه نشدی جلیلی یکی از ارکان دولت در سایه است.
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
جلیلی رکورد دار جهانی است
که طرف کمتر از شش ماه توانست ۷ قطعنامه تحریمی کمر شکن و بردن کشور ذیل بند منشور ملل را برای کشور گرفت
و مردم و کشور را به لبه پرتگاه برده و هنوز هم دست بردار نیست
کشوری که با همه چیز احساسی برخورد میشه
متاسفانه اینجا متهم صاحب قدرت طلبکار می‌شود و به مجلس بر می‌گردد و برای سرنوشت مردم که گاهی با یک رای این ور و آن ور می‌شود، رأی می‌دهد!
آقای نماینده که ادعا میکنید وثیقه ده میلیارد تومانی نداشتی!
خوب بگو چه کسی و با چه نیتی وثیقه ده میلیاردی برای شما گذاشته و اون از کجا آورده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
حتما رفقاش در مجلس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
همون دلال ماشینی که براش کار چاق می کرد
یکی نیست به جلیلی بگوید با آن عملکرد درخشانت حق داری متوجه کنه رفتار و گفتار روحانی نشوی.
وقتی که اخلالگران اقتصادی در مجلس برای مردم تصمیم بگیرند وضع اقتصادی مردم ازاین ه بدتر خواهد شد.راستی چه جای خوبی است مجلس بیخود نیست برای واردات شدن به مجلس چه هزینه های میلیاردی نمی کنند.
آقای جلیلی میشه شمادیگه نظرندهیدحافظه من یکی که خیلی خوبه شماکه خودتون حتی قلم وکاغذبه ۵بعلاوه ۱ داده بودیدوگفته بودیدبگوییدوبنویسیدهرچی توفکرتونه تامن تصمیم بگیرم چه کنیم ولی اوناجوابی بهتون ندادند این راکه خودتون توتلویزیون فرمودید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
ایشان گمان می کنند همه دچار آلزایمر سیاسی شدند
بنام خدا
خانواده مرحوم هاشمی لطفا شما در خصوص آقای احمدی نژاد صبر پیشه کنید و لب با اعتراض نگشایید ....
چاشنی غذای ما شده جلیلی کیهان کریمی قدوسی نماینده ورامین و...
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اگه تلوزیون کشتی کج نشون بده دیگه اخبار این چند نفر را دنبال نمی کنیم !
سرکار خانم فائزه هاشمی،
در این که احمدی نژاد و دولت های وی اشتباهاتی داشته اند شکی نیست اما وقاحت طیف همفکر شما دیگر نوبر است. مملکت را به جایی رسانده اید تا جاییکه فرزند شهید خودسوزی می کند و الآن از احمدی نژاد بدگویی می کنید؟؟؟!!!
این نصیحت را از من رزمنده سی چهل سال پیش بشنوید: ساکت باشید که سنگین تر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
بنیاد شهید زیر نظر دولت ها نیست
اگر واقعا برای آن فرزند شهید محترم واقعا ناراحت هستی ، از بنیاد شهید قم شکایت کن
هر چند نتیجه ای ندارد
جناب مهاجری بعضی از دوستان شما اعتقاد قلبی دارند که هر کس اصولگرا نیست در دین او باید شک کرد و ایمان او کامل نیست نظام لطف می کند که اجازه تنفس داشته باشد حق شهر وندی ندارد و حتی نباید استخدام شود اینها خیلی بیشتر از اینها چیزی است که ما طی این سالها دریافته ایم
در پاسخ به فائزه هاشمی:با این ک از آقای احمدی نژاد خوشم نمیاد ولی زمان ایشون وضعمون بدون تحریم و انزوای امریکا خیلی بهتر از الان با برجام و انزوای امریکا شده
در مورد نماینده های بازداشت شده:تو هر کشوری بود همین که بهش اتهام اخلال و ...میخورد خودش استعفا میداد نه اینکه طرف قانون و بازار مملکت رو با کارش نابود کنه و بعد بگیرنش و بندازنش زندان و با قید وثیقه آزاد بشه و برگرده دوباره تو محل قانون گذاری کشور برای قانون گذاری،خنده دار ماجرا اینه ک نماینده های مجلس و رئیس مجلس هم عین خیالشون نیست چراش رو میدونم ولی نمیگم که تابناک نظر رو پخش کنه
مسئولین سوالهای ملت و خبرنگاران را به سخره میگیرند و به جای پاسخهای جدی قضیه را به لودگی و طنازی میکشند. این ا دبیات را از همدیگر هم فرا میگیرند.
یا رب نظر نو برنگردد بدبختن ای دیار اصن مهم نی
اقای قالیباف شما که تحصیل کرده هستید و سالها مسئولیت داشتید از شما بعیده که ندانید در تمام دنیا اقتصاد هر کشوری به بیرون پیوند خورده و باعث پویایی و درامد بیشتر میشود.یک کشور را نام ببرید که اقتصادش کاملا داخلی باشد و پیشرفت هم داشته باشد.بهتر است برای کوبیدن رقیبتان به شیوه های علمی تمسک بجویید چون این روشی که در یش گرفته اید،کاملا خودتان و اطلاعاتتان را زیر سوال میبرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
شما اول برو تاریخ اقتصادی کشورهایی مثل کره جنوبیزو ژاپن و چین و همین طور المان را بررسی کن بعد بیا اینجا از این چیزها بگو چون خبر نداری انها با بستن درهاشون از واردات به اینجا رسیدن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مگر قالیباف درس حقوق یا اقتصاد که نخوانده . میخواهد با روش انقلابی کشور اداره شود از ثروتمندان بگیرند بین فقرا تقسیم کنند . حالا شما حساب کنید فقیری که ده تا فرزند و دختر دم بخت دارد شما هر چه به این خانوادها پول پمپاز کنی دوباره فقیر تر میشوند . چون تحرکی وجود ندارد . یعنی در عرب برای اینکه خانواده در رفاه باشند میگوید فرزند کمتر داشته باشی رفاه بیشتری داری در ایران بر عکس میگوید فرزند بیشتر داشته باشد . اصولگرایان دنبال چنین فرمولی برای جامعه هستند . آیا فرزند خرج و تحصیل و دلنشگاه و پوشاک و رفاه و درمان و ازدواج و مسکن و کار ندارد ؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
۲۲.۲۲
مجبوری هر چی میشنوی مثل طوطی تکرار کنی؟درست عکس اینکه بتو گفتن هست.کافیه خودت مطالعه کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
پرچم امریکا چیه کم اوردی رفتی تو جاده خاکی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
آقای ساعت 22:22 40سال ایرانی ها ماشین میسازن به کجا رسیدیم عمر من که تموم شده
ناشناس
| Canada |
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
ناشناس ۲۲:۲۲
دو تا کتاب که توی عمرت اسمشونو شنیدی نام ببر لطفا. حالا هرچی باشه مهم نیست. اصلا بگو سفرهای گالیور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
منظورشان چین فلاکت زده قبل از اصلاحات اقتصادی و سیاسی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
شما اطمینان دارید که ایشان تحصیل کرده هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا فقط مدرک خریدن یا به ایشان کادو داده شده
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
.تخصص کجا بود . دکترای افتخاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
وقتی قرار باشه حرف بزنند فکر نمیکنند یعنی یا باید دهان کار کنه یا مغز دوتا کار باهم سخته وتحصیلات تاثیری ندارد وایشان هم قصد مطرح کردن داشتن وگرنه اینکه هرکسی چندروز سمتی داشت که نباید همه چیز دان باشد حالا یک حرفی زد ه تا روز انتخابات برسه
کاش آقایونی که داد مخالفت با مذاکره سر دادن از خونه ها مجلل میومدن بیرون و با حداقل حقوق اداره کار سعی میکردن زندگی کنن . تا ببینیم بازهم میگفتن مذاکره بد و باید مقاومت کرد
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
مشكل ما مشكل خارجي نيست ، مشكل اساسي ما دشمن داخلي است ، به قول قديمي ها مارادونا را ول كن و قضنفر رو بچسبيد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
چه انتظار بی جایی دارید شما متاسفانه نون بعضی ها در تحریم و به قول خودشان مقاومته
ناشناس
| Thailand |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
آقای جواد که می گوید مشکل ما داخلی است درست خودیها دنبال اختلاس و مافیا و یک عده هم در خارج خائن. چرا اینگونه شدیم آیا ناتوانی حاکمان نیست؟ تنها کشوری که ادعای حاکمیت اسلامی دارد .
نظر تحلیلگران اقتصادی "تحلیلگران بازار معتقدند که سفر وزیر امور خارجه به فرانسه اثر مثبت بر بازار سرمایه گذاشته است"
نظر سعید جلیلی"انتقاد صریح سعید جلیلی از مذاکرات ظریف با مکرون و سفر به فرانسه"
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
چه می رفت و چه نمیرفت بازار بالا می رفت
تازه دیروز سقوط بود
هنوز نفهمیدی
برخی مسئولان را باید در حوزه سیاست بکار بگمارند
چون استعداد عجیبی در پیچاندن و طفره رفتن از پاسخگویی دارند
و جالبتر آنکه اینکار را با خنده و خیلی راحت و آسان انجام می دهند !!؟؟؟
جناب دکتر جلیلی با آن سابقه درخشان !؟ در مذاکراتی که باعث شد تا ۷ تحریم و قطعنامه و بردن کشور ذیل بند ۷ منشور ملل را برای کشور گرفتند
بهتر است سکوت کنند ، چون اکثریت مشکلات فعلی اقتصاد کشور و مردم ناشی از عملکرد بسیار بد ایشان و دولت احمدی نژاد بوده و هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
بند ۷ منشور مهمتر است یا تحریم امریکا؟
تکلیفت را با خودت مشخص کن
در ضمن اگر این افراد نبودن که صنعت هستهذای را به اوج نرسانده بودن که دست این اقایان خالی بود برای مانور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خطاب به 22:26
طاهرا نمی دانی فصل هفت منشور سازمان ملل چیست والا این جوک خنده دار را نمی گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اولا اینکه ان بندی که منظور شما از جنگ است نبوده
در ضمن کی جرات حمله داشت و دارد؟
ناشناس۲۳:۱۵
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
23:26
با این سطح از درک و اطلاعاتت اگر از او دفاع نمی کردی،جای نعجب داشت...خوش باش با توهماتت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
خطاب به 2226

یعنی هنوز امثال شماها وجود دارن ؟

خخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اره ما هستیم که نمی گذاریم امثالی مثل شما مجبور شوی زیر کولر بیرون بیایی و جنگ کنی برای دفاع
خود دیدار رویا رو ی و چشم در چشم دو طرف چه بسا کمک به کاهش و تعدیل بخشی از حداکثر خواهی موضوعات مطرح مذاکره گردد .
چیزی که در موارد اختلافی روز
مره اتفاق میافتد و تسلیم به مذاکره هم نیست .
و حتی شاید همین دیدار جایگزین مذاکره شود که میتواند تحت این عنوان هم زمینه دیدار را مشروط
نمود نه یک بار بلکه چند بار تا آن
گزندگی مذاکره را هم مرتفع نماید
دیدار برای رفع سوء تفاهم به جای مذاکره و برون رفت از این بن بست آخر سر هم یک چیزی بنویسند پیوست قرارداد نمایند چند تا شاهد هم امضاء کنند ..............
برای مضنه اوضاع و احوال هم بد
نیست ......
محمد مهاجری فعال اصولگرا گفت که بحث انقلابی بودن و غیر انقلابی بودن هست . ..... من از سخنان ایشان نفهمیدم انقلابی بودن چی هست و نبودن در انقلابی بودن چیست . شاخص انقلابی بودن در زمان انقلاب ۵۷ تا یکسال بعد از تدوین قانون اساسی و شکل گیری شعارهای انقلاب باید باشد . یعنی وقتی قانون اساسی به رای مردم گداشته شد باید همه به آن قانون باید برگردند چون ارمانهای انقلاب در قانون اساسی تجمیع پیدا کرده است . اگر از تعریف انقلابی این باشد که من نوعی صبح سر خیابان به مردم کوچه و حیابان گیر دهم کجای این کارم انقلابی هست . ؟ انقلابی بودن یعنی خواست ها باید همه مردم بخواهند . ما ملت همه خواست های خومان را در پای صندوق رای گفتیم .
تو همین صفحه از محمد مهاجری سه تا مطلب هست که داره به کسایی که دوست نداره بد وبیراه میگه یه مطلب هم تو روزنامه امروز ایران داره که به گروهی از مردم که دوستشان نداره بدجوری توهین کرده اگه روزنامه خصوصی بود باز قابل تحمل بود اما روزنامه ایران دولتیه ک علی القاعده بودجش از بیت الماله یعنی پول همه مردم جالبه بعد به دیگران میگه جیغ زن آخ چه دنیای وارونه ای خدا یا مرگ بهتر از این زندگی پر از نفرت و توهین و خفقانه اصلاح طلبا روزنامه کیهان و بقیه رو سرزنش می کنن که چه و چه ولی پاش بیفته خودشون از همه بدترن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
عزیزم مهاجری اصولگراست.البته بنظر من جزو عقلاشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
اگر مهاجری اصولگراست حتما حداد عادل اصلاح طلبه
کنایه توییتری قالیباف به روحانی .... پیوند زدن اقتصاد به بیرون مرزها و جریان دو قطبی سازی .... آقای قالیباف مگر شماها که در چند شورا جلسه دترید چرا سخنان خودنان را بدون تعارف در همان جلسات بحث نمیکنید . چرا در یک رسانه خارجی پیام میگدارید . اخه ما مسلمانیم . باید عیب ها را جلو ی فرد گفت و خوبیها را پشت سر . اخه من سیاست مدار نمیفهمم این رفتار سیاسی شماها از کجا نشات میگیرد . چرا فکر میکنید که اگر اقتصاد ایران به بازار جهانی پیوند بخورد و شرکت های بزرگ در ایران سرمایه گداری کنند حتما اقتصاد کشور دست غربیها میفتد . ترس از نهاجم فرهنگی یا تهاجم اقتصادی یا وابستگی . بعد با تحلبل شما دیگر کشورها چگونه به ایران اجازه دهند که در کشورشان ایران سرمایه گداری کند . ایا انها هم فکر میکنند که ایران به عنوان کمک اقتصادی به فرهنگ انها تهاجم فرهنگی میکند ؟ بحث اقتصاد ۹۰ میلیون چه ربطی به سیاسی کاری دارد ؟
آقايان جليلي وقاليباف باوجودشخص مقام رهبري چكاره هستنددرامورسياسي دولت دخالت ميكنند
وثیقه نماینده رو مشخصه همون افرادی دادند که ایشان برایشان کار چاق کنی کردند
واکنش یخنگوی قوه قضاییه در مورد فایل صوتی نوشین جعفری ....اگر کسی هر موردی حتی قاچاقچیان مواد مخدر گفتند باید قبول کنیم ؟ در مورد فردی که به حارج از کشور فرار کرد و سپس گفت اقرارها از سر ناچاری بوده ..‌‌‌ ..... سیاست عجب دنیای پیچیده ای دارد . من دارم از دنیا و فصای سیاست و سیاسی کلافه میشم . شما چطور
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
بازجویی ها باید فقط طبق قانون اساسی در حضور وکیل و در دوربین های اطلاعات ضبط گردد
پزشکیان اینارو مظلوم!توصیف کرده. ایشون در اظهاراتش مرتکب دو تخلف شده؛ به بازپرس و یا دادیار پرونده که لابد اسنادی در مورد بزهکاری آنها داشته و به قید وثیقه آزادشون کرده، نوعی توهین کرده و به طور کلی قوه قضائیه رو که مستقل از قوای دیگه است زیر سئوال برده. دیگر این که با صحبت هاش بدون این که محاکمه ای هنوز صورت گرفته باشه و یا کبفرخواستی صادر شده باشه و یا محکومیت این دو نفر در دادگاه اثبات شده باشه، به دادگاه جهت و سو داده!! و خودش بی گناهی و مظلومیت آنها را اعلام کرده!!
انتقاد صریح جلیلی به روحانی و طریف بابت سفر و ملاقات با مکرون ...... با این تحلیل جلیلی یعنی اینکه حتی اگر توافقی صورت گیرد دوباره به سرنوشت برجام دیگری شکل میگیرد. چون اول اختلافات سیاسی و اقتصادی با امریکا دارند . و این یعنی وصعیت خطرناکتر خواهد بود . تحلیلم این هست که دولت نباید خود را دوباره درگیر این‌ملاقات ها و مداکرات کند چون بحث دولت با بحث دیگر نهادها در ایران جدا هست . اگر قرار هست مداکره ای انجام شود باید نظام یک گروه کاری دیگری تشکیل دهد .اگر دولت دوباره پیشقدم شود ممکن هست دوباره با پرتاب چند موشک تمام زحمات مثل یخ اب شود . دولت را اصلاح طلبان نباید اجازه دهند . جلوی دولت را بگیرید . خودشان که بهم زدند بروند مداکره کنند . ما ملت دولت را جدا میدانیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
ای نااگاه
مردم نمیدونند به کی باید اعتماد کنند همین آقای روحانی چقدر شعار حقوق شهروندی میداد ولی الان تنها چیزی که براش اهمیتی نداره جقوق شهروندیه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
برای اینکه وقتی روحانی این شعارها پا فشاری میکرد جناح مقابلش جدی نمیگیرد و به روحانی در جلسات گفتند این سخنان و افکار غربیها هست . ما در ایران بجای این سوسول بازیها باید کاری کنیم که مردم شکمشان سیر باشد . من از شما میپرسم ایا شکم شما کاربران سیر باشد ولی ازادی بیان و عقیده و فکر و ازاد اندیشی و وو نباشد حاضر هستی زندگی کنی . بنابراین روحانی به هر طریقی بود مطلب را در سخنرانیها رساند اما اصلا گوش جناح مقابل شنوا نیست انها میگویند گوجه و خیار را ارزان کنید چکار به این موارد دارید
ز بس نا مهربانیها ز اهل اصفهان دیدم ؛ به جای سرمه در چشمم کشیدم خاک تهران را .
مرا به روز قیامت غمی که هست این است ؛ که روی مردم تهران دوباره می بینم(نوذر اصفهانی)
آقای روحانی کمتر از 2 سال دیگه رییس جمهور است ایشان به حدی در این دوره دوم عملکرد بدی داشته گه تقریبا تمام طرفدارانش ریزش کردن و پایگاه اجتماعی ایشون حتی منفی شده چطور میتونه به نمایندگی از مردم با ترامپ مذاکره کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کی گفته همه ریزش کردن من هنوز طرفدارشم.شما هم هر وقت با ۵۰ کیلو وزن با کشتی گیر ۱۲۰ کیلو کشتی گرفتی بعد میتونی به عملکرد دولت این اقا اعتراض کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
دوست عزیز لطفا از طرف مردم نظر نده ، من به عنوان یه فرهنگی با تمام ناملایماتی که نوبخت در حق ما کرده به روحانی افتخار میکنم ،چون مطمئن هستم اگه روحانی نبود ایران سوریه دوم بود .
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
داداش من دور اول بهش رأی دادم. و حالا واسه هرکس که بهش رای داد متأسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
آخه هرکی بغیر روحانی میومد ایران بدتر از این میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
دوستان اشتباه ما اینه که فکر میکنیم رئیس جمهور در این کشور اختیار داره
کلید گم کرده ام می جویم او را ؛ به هر قفل می رسم می بویم او را .
کلید مش حسن را هر که دیده ؛ به این جانب بده ، آن نور دیده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
فعلا که کلید افتاده دست ترامپ
آقای نماینده الویت مملکت ما سگ کشی است یا زد و بند نمایندگان که پرونده‌شان در جریان است ویا تصویب نکردنشفافیت درآمد نمایندگان ویا سکوت مجلس در مورد خصولتیها ووووووپد
میگن در ژاپن یه مدیر دولتی برای 8000 دلار که با هزینه دولت پول هتل داده بود خودکشی کرد 8000 دلار برای ژاپنی ها پولی نیست شاید حقوق دو سه روز یه کارگر باشه چیزی حدود یک میلیون نه بیشتر طرف برای یک میلیون خودکشی میکنه در ایران نماینده هزاران میلیارد اختلاس میکنه باز برمیگرده مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
عجب هتلی بوده که کل هزینش شده اندازه حقوق دو سه روز یه کارگر!
ناشناس
| Canada |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
یا نمیدونی دلار چیه (که بعیده) یا نمیدونی کارگر کیه یا نمیدونی ژاپن کجاست. حالا راجع به حقوق کارگران ژاپن چیزی نمیگفتی نمیشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
حقوق 2 تا 3 ماه یه کارگر عالی در ژاپن نه 2 تا 3 روز
قائم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
آ کیو حقوق دو ماهه نه دو روز
ژاپن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
هشت هزار دلار حقوق سه ماه یک کارمنده در ژاپن
امروز طرفدارای اصلاح طلبان اومدن یه غلغله ای راه بندازن که بله دوباره مذاکره و آمریکا و اینها ولی روحانی اومد سخنرانی کرد حرفای دیروزش رو پس گرفت آشوب این جماعت خفه شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
بهرحال روحانی اگر با همان تخت گاز بعد از انتخابات جلو رفته بود همان دو ناه اول نسخه استیضاح را نسخه اش کرده بودید . یا هر روز اینقدر تطاهرات خودی انجام میدادید تا یک راهی برای سقوط دولت ایجاد میشد . این وسط روحانی با ترفندی گفت من همان اصولگرای سابق هستم که شما عقب نشینی کردید
اقای توکلی بجای اینکه از لاریجانی گلایه کند و نامه بنویسد از مجلس بالاتر شورای نگهبان باید نامه میداد که چرا چنین افرادی که سیاستمدار نیستند تایید صلاحیت میکنید ؟ چرا افرادی را مهر بر پیشانی و تبیح به دست و یقه گرد و ریش بلند دارند را تایید میکنید ؟ اخه کجای ملت ها این شاخص پیراهن پوشیدن باعث میشود که فرد سیاستمدار و امانت دار هست . سیاستمدار وقتی زبان ببن امللی بلد نیست چه سیاست مداری هست . سیاست مدار باید حقوق بین الملل و اقتصاد و زبان و تاریخ عمومی وعلوم سیاسی را بخواند و تدریس کند .
حالا فرضا گام سوم برداشته شود آیا پرونده هسته ای به شوری امنیت می رود؟و اگر پرونده به شوری امنیت برود آیا روسیه و چین مانند دهه ۸۰با آمریکا همراهی می کنند و به فرض بازگشت قطعنامه های شوری امنیت چه عاقبتی در انتظار مردم است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
روسیه که بازار نفت ایران را در چنگال خود گرفت .حتی اگر تحریم ها هم برگردد ایران دیگر توان فروش نفت را نخواهد داشت زیرا مشتریان به دنبال دولت قدرتمندتر و با ثباتر هستند.
صحبت از مذاکره امید را دوباره در مردم زنده کرده است.اگر شک دارید یک رفراندم یا نظر سنجی واقعی انجام دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
شک نکنید برای یه عده که شکمشان سیره و نون و خریدشون توسط ، دیگران انجام میشه و حقوقهای آنچنانی دارند ، از شکم گرسنه جبر ندارند
واقعا مثل اینکه نمیبنند که دلار ۲۰ هزار تومان شده ۱۰ هزار تومان ؟! واقعا کار همتی و روحانی یه شاهکار است ، دلار تو تمام کالاهایی که تو بازار هست به ارزون. تمام کالاها ناچار به سقوط اند فعلا بورس داره خوب حال میده روحانی مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
ظاهرا سن شما به دلار ۳۸۰۰ تومنی قد نمیده، نه؟
یه سفر ناگهانی ظریف دلار رو ۸۰۰ تومان کشید پایین فکر کن دوباره توافق بشه ؟! باید منتظر دلار ۵۰۰۰ تومانی باشیم ، شک نکنید این اتفاق بزودی خواهد افتاد .
کسی که حداکثر رایش تو کشور ۴ میلیون است برای فردی ۲۵ میلیون رای داره نباید تعیین تکلیف کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
خواب دیدی خیر باشه از اون 25 میلیون 1 میلیون هم به رئیس شما اعتقاد ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
پس آن ۵۰ میلیون نفر خاموش را چه می گویید ؟
حزب اصولگرایی اسلامی توسط حداد عادل ..... ایا این حزب حق و حقوقی در مردم سالاری برای مردم قایل هست ؟ آیا این حزب جدید مردم را در سرنوشت خود دخیل میداند ؟ آیا این حزب میداند که اگر در خیابانی در گوش جوانی بخاطر اعتراض به گرانی و بیکاری سیلی نوازش کردی بشما رای نخواهند داد . ایا میدانی که اگر در کوچه ای بخاطر آب بازی شهروندی را تبیه بدنی در ملاعام بنام امر به معروف کردی دیگر حزب شما محبوبیت سیاسی ندهرد و مردم رای نخواهند داد . آیا میدانی در مردم سالاری میزان رای مردم هست . ؟ اگر اینها را میدانید چگونه با تعییر نام میخواهید از مردم رای گیری کنید . وقتی احزاب مردمی را قبول ندارید چگونه میخواهید رقابت حزبی کنید
آیا با باور ملی میتواند ابر نفتکش ایران را با دو میلیون بشکه نفت آزادانه ذر اسکلهٔ هدف پهلو گرفته دید ،و آنرا از سرگردانی در روی آبهای دریاها ،رها نمود ؟ یقینا نمیشود ؟ آیا با باور ملی میشود ، تجارت کرد ،، مایحتاج ملت را تامین کرد ،و ارزش پول ملی ایران را به اواخر سال ۹۵ بازگردانید ؟، بدون شک نمیشود ؟،،اینکه سر خود را زیر برف نمود تا چیزی را ندید ،هیچ واقعیتی را تغییر نمیدهد ؟ از جنگ نابرابر هم بجز ویرانی منطقه ،و کشور ایران و مردم ایران ،چیزی حاصل نمیشود ؟،،،و دیگر بنیادی نمیماند تا از مصیبت زدگان حمایت نماید ؟، باید پذبرفت که در دنیای امروزی حتی یک خانوادهٔ پنج نفره را نمیشود در تحریم همسایه ها ،و مردم محل ،و شهر ها اداره نمود تا چه برسد به یک کشور ۸۳ میلیونی ، که بیش از ۸۰٪ آنان بواسطهٔ سیاست غلط ، برای حفظ منافع شخصی ،و جناحی به فقر مبتلا شده اند ؟، آیا مسولین میتوانند ، مانند اکثریت مردم ایران با ماهی ۲/۵ میلیون تومان زندگی کنند ؟ این حجم ار فساد اقتصادی را مردم دیگر بر نمیتابند هنوز خسارت جنگ هشت سالهٔ تحمیلی از روی دوش ملت برداشته نشده است ؟،،خود سوزی فرزند شهید آنهم برای هزینهٔ درمان ، باید درس عبرتی بشود برای ، کسانی که ضد منافع ملی هستند ، بدون شک هر کس ضد منافع ملی باشد، ضد انقلاب ،و ضد مردم است ؟
گوشهای دستاوردهای همین برجام نیم بند
۱_ حدود ۵ سال ثبات اقتصادی به طوری از روز انتخاب روحانی تورم کاهش و تک رقمی شد و دلار ثابت ماند .
۲_ خروج ایران از بند ۷ شورای امنیت
۳_ لغو تمام تحریم های شورای امنیت و اروپا
۵_ نرخ رشد اقتصادی ۴ درصدی
۶_ تامین هزینه های جنگی ایران در نبرد با داعش
۷_ تامین حقوق و مزایای لشکرهای زینبیون ، فاطمیون و حسد الشعبی
۸_ تامین هزینه های جنگی در یمن
۹_ تقویت مقاومت لبنان
۱۰_ ایجاد نشاط و امید در کشور
۱۱_ چند برابر شدن بودجه نهادهای نظامی
جالبه تمام گلابی های برجام نصیب دلواپسان شده ولی باز هم ناسپاسی میکنند ،چرا ؟؟؟؟!!!! چرا میخواهید به هر ترفندی به جامعه تلقین کنید راه حل مشکلات مبارزه و درگیری با آمریکاست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
واقعا رو که نیست سنگ پای قزوین است خوبه دروغ خناق نمی آورد وگرنه معلوم نبود چه بر سردولت تدبیر و امید و طرفداران متعصبش می آمد
سفر ظریف سبب سقوط 8 درصدی نفت شد که روزانه 20000 میلیارد تومن به ضرر خاورمیانه و به سود غربی ها تمام شد
نماینده مجلسی که 6000 خودرو ثبت نام کند نماینده مجلس نیست رئیس مافیا خودرو کشور می باشد ... باید از مجلس اخراج بشوند ...
جالبه آقایان توی توئیتر هستند ولی اگر مردم از توئیتر استفاده کنند حرام است.
کاش می دانستیم سر چی با همه دنیا در افتادیم.
یعنی همه دنیا می خواهند ایران را اشغال یا مستعمره کنند؟
پس چرا بقیه کشور ها دارند زندگی و اقتصادشون را بی دغدغه پی می گیرند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
منفی دادم به خاطر اینکه متوجه نیستی نان برخخحخی با در افتادن با همه دنیاست
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
به نظر شما کسانی مثل آقای جلیلی،قالیباف،و....اجازه میدهند آقای ظریف و روحانی کارشان را انجام دهند؟؟!آنقدر مانع تراشی میکنندو سنگ اندازی میکنند که ...خدا عاقبت همه مون رو ختم به خیر کنه ،با این کشور گل وبلبل که هر کسی سازی به نفع خودش میزنه!!
عجب از روزگار...من تصورم اینه که هر دو جناح دلشان برای مذاکره لک زده، فقط میخوان هزینه شو دیگری بده..باور کنید و قیل و قال نکنید...
عادل زمانی برمیگرده که مجری نود باشه
بگذارید مسئولان کارشان را بکنند!

آقای جلیلی خبر نداره که وضع درآمد کشور چقدر است؟
خبر نداره که هزینه ها چقدر است؟ از کسری بودجه خبر نداره که اینقدر منفی بافی میکنه !!
خانم فائزه هاشمی؛ احمدی نژاد به تنهایی کشور را تا لبه سقوط نبرده است! اشرافیتی که بعد از جنگ ایجاد شد، فامیل بازی و جناح بازی و سوء مدیریتی که از زمان ابوی گرامی تشدید شد، کشور را در مسیر سقوط قرار داد!
آغاز سقوط اقتصاد از دولت سازندگی ...... آغاز خوشگذرانی از دولت سازندگی

سقوط اقتصاد، خوشگذرانی و دنیا طلبی مدیران متاسفانه از دولت دوم سازندگی باب و عادی شد . متاسفانه ... به همین سبب توطئه قانونی کردن تصاحب صنایع و معادن متعلق به مردم مظلوم (دولت) ، به نام خصوصی سازی کلید خورد . زیرا خوشگذرانی و دنیا طلبی پول میخواهد .

پاسخ سوال اینکه چرا بعضی وزرا به خصوص وزرای وابسته به طیف کارگزاران ، صاحب چند هزار میلیارد تومان ثروت هستند ، پاسخ همینجاست . به نام خصوصی سازی صنایع و معادن متعلق به عموم مردم ، مانند گوشت قربانی توسط برخی به تاراج رفت . ......محقق اقتصادی
پاسخ ها
سازندگی یا تخریب !!!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
دولت سازندگی همه چیز داشت غیر از سازندگی .........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
دوستانی که فکر میکنند دولت سازندگی خدمات بزرگی به کشور داشته لطفا توضیح دهند ...... خصوصی سازی که اقتصاد و زندگی مردم را به ویرانی کشید .
م جواهریان - مدرس اقتصاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
دقیقا .... دولت سازندگی حقوقهای نجومی و رفاه زدگی و خوشگذرانی را در بین مدیران ارشد رواج داد و مجاز تلقی کرد .
بخش خصوصی قوی و واقعی نداریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
بخش خصوصی قوی و واقعی نداریم . ....
خانم هاشمی ببخشید تا مرز کدامه، بردن اون ور مرز
نکنه آقای جلیلی هم مثل آقای احمدی نژاد تصور می کنه که باور 373 را چند جوان ایرانی در زیر زمین خانه شان با لوازم غیر ضروری آشپزخانه و انباری درست کرده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
سیستم چینی و مونتاژ داخل است
شک نکنید
فائزه هاشمی تمام گرفتاریهای کشور از زمان ریاست دولت پدرت شروع شده ایا خبرنداری ؟ که حتما داری ولی بخاطر ناراحتی از محمود احمدی نژاد اورا متهم میکنی برو به فکر خودت باش
توراخدا ببین به چه روزی افتادیم که فائزه هاشمی از فساد حرف میزند.
وثیقه ۱۰ میایاردی از کجا امده؟. از ۶۰۰۰ تا ماشین ۱۰۰ تا پژو ۴۰۵ میشه ده میلیارد.
فقط کافیه فشار باندهای قدرت برداشته بشه تا احمدی نژاد یک بار دیگه به عرصه انتخابات وارد بشه تا عیار مقبولیت و محبوبیت اون، توسط مردم سنجیده بشه، نتیجه هر چه باشد به تمامی این حرف و حدیث های دو طرف پایان خواهد داد..... غیر از این راهی نیست.
اختلاس کننده و رانت خوار کم و بیش در همه ی کشورها ممکن است پیدا شود. ولی نوع طلبکار و حق به جانب و بذله گوی آن فقط منحصر به ایران است.
سرکار خانم فایزه هاشمی احمدی نزاد خانواده ی رفسنجانی را تا لب پرتگاه سقوط بر د وبخق هم برد ولی از انجاکه شما خانواده رفسنجانی را مالک مطلق وقیم کشور کشور می دانید از اینرو به جای خانواده رفسنجانی از کلمه مملکت استفاده کردی
10میلیاردتومان وثیقه؟توسط چه کسی؟کجا؟کی؟چقدر پول دارد یا اعتبار دارد
اتقاقا الان دو سه نفر از همین نمایندگان کاملا انقلابی درگیر زدو بندهای خودرویی هستند
ورود دو نماینده که متهم هستند و با توجه به وثیقه سنگین انها که تقریبا جرم را اثبات میکنه.شرعا عرفا قانونا حرام و غلط و مضر است.و مجوز دهنده ورود انها که رییس مجلس باشد هم باید مجازات بشه.
اگر پای بچه همین نماینده را یه سگ ولگرد گاز بگیره اینطور ژست حیواندوستی نمیگیره...
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان