بازدید 10649
رییس نظام پزشکی همدان: ریجیستری به نظام مالیاتی غیرمنصفانه است پزشکان فرار مالیاتی ندارند

اعتراض پزشکان همدان به نصب کارتخوان در مطب

کد خبر: ۹۱۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۰ 24 August 2019
رییس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: تصویب طرح نصب کارتخوان در مطب پزشکان قانونی تبعیض آمیز است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، علیرضا مدرکیان جمعه شب در آیین بزرگداشت مقام شامخ شیخ الرئیس بوعلی‌سینا و روز پزشک اظهار داشت: با وجود تبعیض آمیز بودن این مصوبه مجلس، سازمان نظام پزشکی نمی‌تواند از اجرای آن تمرد کند.

وی هشدار داد: اگر کسی شماره سریال کارتخوان را وارد نکند ممکن است عوارضی نظیر جریمه را به همراه داشته باشد.

رییس سازمان نظام پزشکی همدان بیان کرد: گلایه مندی پزشکان از مصوبه مجلس در زمینه نصب کارتخوان به نمایندگان مردم در خانه ملت اطلاع رسانی شده که امید می‌رود آن‌ها در این زمینه همکاری کنند چرا که این قانون یا باید برای همه یا هیچکس اجرا شود.

مدرکیان با بیان اینکه پزشکان وجود کارت خوان در مطب‌ها را تایید می‌کنند، مدعی شد اما ریجیستری به نظام مالیاتی کار غیرمنصفانه است چرا که پزشکان هیچگونه فرار مالیاتی ندارند و مالیات خود را سر موقع پرداخت می‌کنند.

به گفته وی امروز شاهد هجمه ناجوانمردانه به جامعه پزشکی هستیم و دیگر جایی نیست که جامعه پزشکی را تمسخر و تحقیر نکرده باشد و از صدا و سیما، رسانه و فضای مجازی اقدام به تحقیر فعالان این حوزه می‌کنند.

مدرکیان ادامه داد: آیا دستمزد این همه تلاش، ارتقای شاخص‌های سلامت در جامعه، دورنمایی ارز آوری کشور از توریسم سلامت، کارانه‌های نداده و معوقات سال گذشته بیمه ها، توهین ناسزاگویی سوار است؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۹۲
انتشار یافته: ۵۴
جالب است که بدانید بخش عمده ایی از خانه های خالی در کلان شهرها متعلق به جامعه پزشکی است. این جماعت پول پرست به هرچیزی چنگ می اندازند تا مبادا ریالی مالیات بدهند.
غیرپزشکان حق اظهار نظر در مورد پزشکان رو ندارند
ما ده بار مالیات نمی دیم. در حین تحصیل به اندازه کافی از ما کار کشیدن. ضمنا ما جزو نخبگان جامعه هستیم و این گونه رفتارها فقط ما رو وادار میکنه به گزینه خروج از کشور با جدیت بیشتری فکر کنیم
باید در هر کشور پزشکان یکی از کمترین درامدها را داشته باشند تا آنانی که عشق واقعی به خدمت و طبابت دارند وارد این عرصه شوند
فرض کنیم یک پزشک اگر بهترین و باهوش ترین ادم باشد وقتی فکرش بدنبال پول و برج سازی باشد و هیچ تعهدی نسبت به بیمار نداشته باشد چه سودی دارد؟
واقعاً که !!! چرا اینا فکر میکنند تافته جدا بافته اند ؟ مگه کم پول در میارند ؟! مثل ما کارمندها باید مالیات بدهند
این اعتراض واقعا خنده دار است.چند روز پیش به بک متخصص ور تهران مراجعه کردم صدو بییت هزارتومان ویزبت گرفت و با اینکه بیمه قبول نمی کرد برگه ببمه را هم کند.
دیگه شما مظلوم نمایی نکنید
مردم مرض ندارند شما رو مسخره کنند. نتیجه اعمال خودتونه.
اگر پزشکان مالیات واقعی خود را می پرداخته اند چرا از کارت خوان وریجستری مالیات نگرانند. لااقل حداقل عقلی هم برای مخاطب قائل باشید.
تقصیر خودتونه خب.
بیمار اورژانسی را میفرستید دنبال خودپرداز که براتون پول نقد بیاره!
اقا دروغ گوییید پس چرااین همه مقاومت میشود چرا یک باقلا فروش کارت خوان دارد ولی یک پزشک نه دلیلی خاصی داره
باید کارت خوان نصب کنید.
پزشکان عزیز درامد شما با درامدهای دیگر مشاغل بسیار متفاوت هست پس رفتاری متفاوت با درامدتان نیاز هست.درامدهای چند صد میلیونی یا چند میلیاردی در ماه.
وقتی درآمد یک ساعت یک پزشک مثلا دندانپزشک معادل حقوق یک ماه یک کارمند با مدرک دکترا است نتیجه همین می شود
آخه مگه نصب کارت خوان چه مشکلی داره. دیگه الان همه دستفروشها و پیک موتوریهای هم کارت خوان دارند. بعد دکترها میگن برو پول نقد بیار!
خوب است در آمد پزشكان تعديل شود تا در آمدهاي نجومي را از كشور خارج نكنند و برخي از آنها سبب رونق خريد مسكن در خارج كشور شوند. بهتر است به قانون احترام بگذارند و با نصب كارت خَوَّان در آمد شفاف و ماليات واقعي داشته باشند.
انصافا مایه تأسف برای جامعه پزشکی است که برای نصب یک کارت خوان این همه سروصدا ایجاد کردن. از ریاست سازمان که گفته باید دوره بازآموزی داشته باشند تا این همکاران که ادعا می کنند فرار مالیاتی ندارن. اگه واقعا مشکلی نیست این عزیزان مثل سایر کارمندان محترم دولت در کلینیک ها ویزیت فرمایند و به صورت فیش حقوقی هم حقوق دریافت کنن. انصافا چه تفاوتی بین یک پی اچ دی مثلاً برق با حقوق حدود هفت میلیون استادیاری با پی اچ دی پزشکی با حداقل چهل میلیون است
پزشکان فرار مالیاتی ندارند !!! این دیگه جک سال بود . همه ی کارکنان دولت با چندرغاز حقوق ماهیانه مالیات از حقوقشون کسر میشه اونوقت قشر پزشکان با درآمدهای چند ده و گاها چند صد میلیونی که از پول بیت المال ملت بیچاره دارن سود میبرن نمیخوان مالیات بدن . بنده خودم چند روز پیش رفتم سونوگرافی شهرمون کارتخوان نداشتن نقدی پول رو گرفتن و اومدم زنگ زدم به شماره امور مالیاتی گزارش کنم متاسفانه هنوز راه اندازی نشده
لطفا اسامی پزشکانی را که حاضر به نصب کارتخوان نیستند به مردم اعلام کنید قطعا خود مردم تصمیاتی خواهندگرفت.
چه ارتباطی داره بزرگوار؟ موضوع جلوگیری از فرار مالیاتی است. بخش زیادی از پزشکان به سفر خارجی میرن و می تونن از همکارانشون در کشورهای دیگه بپرسن آیا اونجا هم پزشکان فرار مالیاتی دارن؟ در چند سال اخیر یکبار به پزشکان متخصص مراجعه کرده باشید می دونید که بیشترشون میگن وجه ویزیت رو باید نقد بهشون داد. یعنی رسماً میخان فرار مالیاتی کنن. چرا هیچ کس جز قشر کارمند حاضر نیست مالیات واقعی پرداخت بکنه؟ همه جای دنیا فرار مالیاتی جرم هست، اینجا هم جرم است. بنابراین، به اشتباه نگید صرفاً جریمه میکنن.
ایشون بفرمایند که مالیاتی که پزشکها از درآمد تو بخش خصوصی و مطبها میدن چند درصد درآمد آنهاست.

نخوردیم نون گندم دیدیم دست مردم.
" اما ریجیستری به نظام مالیاتی کار غیرمنصفانه است چرا که پزشکان هیچگونه فرار مالیاتی ندارند و مالیات خود را سر موقع پرداخت می‌کنند. "

خوب آن را كه حساب پاك است از محاسبه چه باك است آقاي دكتر !؟

" گلایه مندی پزشکان از مصوبه مجلس در زمینه نصب کارتخوان به نمایندگان مردم در خانه ملت اطلاع رسانی شده که امید می‌رود آن‌ها در این زمینه همکاری کنند چرا که این قانون یا باید برای همه یا هیچکس اجرا شود. "

هميشه هر وقت قانون بخواد در اين كشور رعايت بشه و اجرا بشه يه عده اي ميگن چرا از ما شروع ميشه و از بقيه شروع نميشه !!!
خوب يالاخر بايد از يه جايي شروع بشه آقاي دكتر !!!
پزشكان اگرچه ماليات خود را بموقع پرداخت مي كنند ولي آنچه را كه بايد پرداخت كنند نمي دهند مخوصا آنهايي كه درآمدهاي نجومي از اعمال جراحي بدست مي آورند . ضمنا درسته كه آنها تلاش كرده اند ولي با استفاده از پول و سرمايه اين مملكت تحصيل كرده اند .همچنين اين را بدانند كه ديگران مانند كارمندان و كارگران نيز زحمت مي كشند .دولت و مجلس بايد راهي را براي جلوگيري از فرارمالياتي بسياري از شركت ها و اصناف پيدا كنند .
اگر فرار مالياتي ندارند چرا همشون از كارتخوان فراري هستند؟ همه مردم ميدونند كه درامد پزشكان خيلي بيشتر از چيزيه كه فكرشو بكنيد و هميشه هم از ماليات فراري هستند
جوک سال اینه: پزشکان تمام مالیات خود را به موقع پرداخت می کنند!!
کسی جامعه پزشکی را مسخره نکرده. بلکه به جد پیگیر اجرای قانون و جلوگیری از فرار مالیاتی توسط برخی پزشکان می باشند. اگر فرار مالیاتی ندارند و مالیات می پردازند که هیچگونه نگرانی وجود ندارد. البته که نمی پردازند که از نصب کارتخوان و ثبت در نظام مالیاتی فرار میکنند.
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
پزشکی که ماهانه دو میلیارد درآمد دارد نباید اعتراض کند .
باسلام.عدم نصب کارتخوان در مطب و مراکز درمانی خصوصی یک معنی دارد و آن فرار مالیاتی است.و در این فضای فرار مالیاتی این قشر محترم درآمدهای بسیار هنگفت و نجومی به چنگ می آورند که این کار خلاف قانون ،انسانیت،وجدان و ...می باشد.
اگر ریگی به کفششون نیست چرا این قدر واهمه دارند؟
اگر پزشکان مالیات خود را می دهند طبق حرف شما مسئوول !!!! پس چرا واهمه دارید از نصب کارتخوان؟؟؟ وقتی این آقا که مثلا مسئول است به جای حمایت از قانون تلاش برای فرار از قانون دارد انتظار دارید ما پیشرفت کنیم با این مسئوولین !!!!!!
در خوشبینانه ترین فرض بیشتر از نیمی از بیماری ها درست تشخیص داده نمیشه و بعد از کلی هزینه تراشی توسط پزشکان زحمت کش هیچی عاید بیمار نمیشه
حتی ممکنه مشکل هم بیشتر بشه
" پزشکان هیچگونه فرار مالیاتی ندارند و مالیات خود را سر موقع پرداخت می‌کنند. "
این جمله تمسخر ترین جمله می تونه باشه!!
بنده خدا خودت سیاه کن من که یه ادم معمولیم تو سال 91 و 92 در یک سال فقط 5تا 6 میلیون مالیات دادم
اون موقع اداره مالیات اعلام کرده میانگین مالیات پزشکان 5 تا 6 میلیون بوده در سال 95 ...
خودتون رو مسخره کنید اگر مشکلی ندارید چرا نصب نمی کنید و سریالش رو هم ثبت نمی کنید اگر واقعا مالیات تون رو پرداخت می کنید!
آبروی پزشکان رو هم بردید شما پول پرستان.
..بارک الله.ادمی که پاک است یا ادعای پاکی میکند ازمحاسبه چه باک است خیلی جانب دارانه صحبت کردی جناب .........متاسفانه پزشکانی چون شما فکر می کنید تافته وجدا بافته از جامعه هستید .بالاتر از مهندس و استاد دانشگاهی که به شما درس داده و پزشک شدید هستید .شما متاسفانه این روزهها خیلی طاقچه بالا گذاشتید .که این اصلا برای جامعه پزشکی خوب نیست .کمی پیاده شوید با هم راه برویم .از زمانی که نام پزشک روی شما میگذارند.شما ها خدا را بنده نیستد بر عالم وادم فخر می فروشید که ما پزشکیم .... در صورتی که هرگز نمی خواهید باور کنید که بالاتر از شما بیماران هستند که ولی نعمت شماهستند ودارید نان از قبال انها میخورید ....نام از قبال انها میگیرید ... باعث شدند شما به این درجه برسید .اگر بیمار نباشد .بیمارستان و دکتر و داروساز و پزشک .ووووو مملکت میخواهد چه کند .........کمی پیاده بشوید با هم راه برویم ..........خودتان رااز مردم جدا نکنید .با پول همین مردم .بیماران دارید بیمارستانهای با ان هزینها کلان اداره میکنید .باید ناز مردم و ناز بیمار را بکشید ....تا سر پا بمانید .فهمیدید .......... ترسید .برمیگردند .زیرا نان اینجا .درامد ماهی 500 میلیون اینجا .کجا بهتر از اینجا .برمیگردند .البته همه در خارج خانه خریدند و6 ماه اینجا از بیماران پول در می اورند .6 ماه بعدی می خورند می خواند م ومیگردند.در کازینو ها . کنسرتتها و لب دریا افتاب میگرند .بعد هم نقشه میکشیند دوباره چطور پول سفر بعدی را فراهم کنند .نگران نباشید اصلا ............
ازکارمندان دولت که با در امد کم مالیات دقیق میگیرند از دکترهایی که در امد میلیاردی ،خانهاوماشینهای انچنانی ،وچند بار به سفرهای خارجی میروند وزندگی لاکچری دارند نمیخواهند حتی یک ریال مالیات بدهند!!!!!!!!!!؟؟؟؟
چرا ناجوانمردانه؟ لطفا میزان مالیات پرداختی تان را اعلام نمایید تا همه بدانند که شما به اندازه یک معلم مالیات نمی دهید ، چرا نمی گویید درآمدهای نجومی پزشکان ناجوانمردانه است ؟
اگر یک قانون درست در مجلس دوازدهم تصویب شده باشد همین نصب کارتخوان پزشکان هست و هدف دزدانی هستند رشوه بگیر زیر میزی بگیر که به اسم پزشک جامعه بزرگ پزشکان را بدنام کرده اند حالا اگر واقعا به گفته شما تا حالا پرداخت کرده اند که نباید نگران باشند و منبعد هم شفا ف پرداخت میگنند و اگر از دادن مالیات شانه خالی میکرده اند که خب باید یقه شان را گرفت ! پس جای نگرانی نیست جناب رئیس سازمان نظام و نظم پزشکی که باید از نظم دادن خوشحال باشید !
نمیشه پزشک از هند بیاریم؟
پزشکان هندی منصف تر و با وجدان تر هستند.
این همه درامد دارن نمی خوان کارتخوان نصب کنن تا درامدشان شفاف بشه.حتما مالیات نمی دن اگه میدادن که اینقدر مقاومت نمی کردن
اکثر پزشکها مردم رو درمان نمیکنن فقط دنبال پول هستند لااقل از این پول باد آورده مالیاتون روبدین ایمقدر مال پرست
نمیدونم چرا پزشکان این همه به خودشان میگیرند.
من کارمندم، از من هم مالیات میگیرند.
الهی بمیرمممم...قشر مظلوم و اسیب پذیر پزشک مورد ظلم و هجمه قرار گرفته!!!!!جیگر ادم کباب میشه
مدرکیان با بیان اینکه پزشکان وجود کارت خوان در مطب‌ها را تایید می‌کنند، مدعی شد اما ریجیستری به نظام مالیاتی کار غیرمنصفانه است چرا که پزشکان هیچگونه فرار مالیاتی ندارند و مالیات خود را سر موقع پرداخت می‌کنند.

خوب داداش شما كه ميگي ماليات رو به موقع ميديد و سر وقت الان اين همه مقاومت براي چي هست ؟؟؟؟ مگه نه اينكه ريگي تو كفشتون باشه .
پزشکان محترم

تصور می فرمایید تنها شما رنج تحصیل را بر خود هموار کرده و در راستای ارتقای شاخص های بهبود جامعه قدم بر می دارید؟ اطلاع دارید تعدادی از کارمندان دولت با مدرک دکتری تخصصی از دانشگاههای دولتی معتبر با حقوق معادل یک کارگر ساده زندگی می کنند و پیش از دریافت حقوق ماهانه ابتدا مالیاتش را می پردازند؟

لطفا شان و جایگاهتان را حفظ کنید. متاسفانه تعداد اندکی از همکارانتان با عملکردشان نشان داده اند که تنها به جمع آوری پول و ثروت می اندیشند و جایگاه جامعه پزشکی را به اندازه کافی در ذهن مردم مخدوش کرده اند و شما با این اظهارنظرها مهر تاییدی بر عملکرد آن عده معدود می زنید.
آخی الهی بمیرم چقدر قانونمدار و مسوولید شما در قبال دادن مالیات
فرار مالیاتی در سرتاسر دنیا جرم است . جرم بزرگی که افراد سرشناس را هم به زندان میفرستد. انوقت رییس سازمان نظام پزشکی انرا تبعیض امیز میداند ! در حال حاضر پزشکی یک کاسبی پر درامد است . این یک واقعیت است نه یک هجمه
چه هجمه ای
این همه سال به شعور مردم توهین کردن و برای مردم دردسر درست کردن و کارتخوان نصب نکردن . حالا که مجلس مجبورشون کرده نه نه من غریبم بازی در میارن
. . . . . . پزشکان هیچگونه فرار مالیاتی ندارند و مالیات خود را سر موقع پرداخت می‌کنند. ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! . . . . . . زبونم بند اومده . حرف دیگه ای ندارم ! ! ! ! !
چقدر رو دارن اینها.
واقعا خجالت نمی کشن؟ الان توی هر بقالی ساده ای کارتخوان نصب است.
چرا که پزشکان هیچگونه فرار مالیاتی ندارند و مالیات خود را سر موقع پرداخت می‌کنند. !!!!!!!!!!!!!

قبیح بودن و دروغگویی در تمامی ساختار اجتماعی جامعه بیداد میکنه و قشری که میبایست طبقه فرهیخته جامعه باشند بسیار منفور و دروغگو هستن ، میگه پزشکان در ایران فرار مالیاتی ندارن !!!! دیگه الان افراد بیسواد جامعه هم تشخیص میدن که پزشکان چطور در ایران بدون نظارت و دلبخواهی رفتار میکنن
ببین چه مملکتی داریم .
دکتر که تحصیل کرده مملکت هستش و کلی درآمد داره از مالیات فرار میکنه اون وقت مردم عادی ...
طلا را که پاک است چه حاجتش به خاک است؟ اگه میان میدن پس نباید مشکلی داشته باشن.
خسته نباشین، با کارت خوان موافق هستن ولی با اداره مالیات نه؟ خوب من هم میشدم اینجوری دوست داشتم
جوک نگو
بی خیال شو جان مادرت، اکثراً بجای طبابت، تجارت می کنن
چقدر مظلوم .فکر کنم دفعه بعدی تور اروپا هتل 5 ستاره مجبورن تور هتل 4 ستاره برن.واقعا حقشون داره پایمال میشهه
متاسفانه بعضا افراد ناتوان علمی که حتی خارج از ایران مدرک پزشکی آنها مردود است و بسیاری در کانادا کارهای خدماتی می کنند، در ایران با کمال وقاحت به دلیل عدم نظارت دولت با جان و مال مردم بازی می کنند. علاوه بر خیانت در نپرداختن مالیات که مسبب ثروت های نادرست شده، مانند کشورهای دیگر باید نظارت علمی را افزایش داد و از طبابت افراد ناتوان و ضعیف جهت حفظ جان مردم ممانعت جدی کرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس