بازدید 9323

ویزای کانادا چیست و چه شرایطی دارد ؟

ویزای کانادا دارای انواع "ویزای موقت کانادا" و "ویزای اقامت دائم کانادا" می‌باشد. برای دریافت ویزا به دو روش می‌توان اقدام کرد. روش اول ثبت نام آنلاین و روش دوم مراجعه به سفارت کانادا است. به دلیل بسته بودن سفارت کانادا در ایران، افراد متقاضی ویزای کانادا جهت انگشت نگاری و احراز هویت می‌بایست در یکی از کشورهای اطراف ایران به وَکهای دفاتر VFSبه صورت حضوری مراجعه نمایند.
کد خبر: ۹۱۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ 21 August 2019

ویزای کانادا

کانادا از جمله کشورهای دارای صنعت و فناوری پیشرفته است که در قاره آمریکای شمالی قرار دارد. این کشور دومین کشور پهناور دنیاست و تنوع آب و هوایی بالایی دارد. به طوری که بخش‌هایی از آن به دلیل نزیکی با قطب شمال و سرمای فراوان، هیچ سکنه ای ندارد. و در مقابل بخش‌های جنوبی آن از  آب و هوای معتدل برخوردار است. تورنتو پرجمعیت ترین شهر این کشور، و پس از آن شهرهای مونترآل و ونکوور هستند. جالب است بدانید طولانی ترین آبشار دنیا هم در این کشور قرار دارد. این کشور آنقدر جذابیت دارد که هرکسی با هر سلیقه ای شاید حداقل یک بار آرزوی سفر به کانادا را داشته است. اولین قدم برای سفر به کانادا، دریافت ویزای کانادا است. با ویزاگردی همرا باشید تا در مورد ویزای کانادا بیشتر بدانید.

چگونه ویزای کانادا بگیریم

انواع ویزای کانادا

ویزای کانادا دارای انواع "ویزای موقت کانادا" و "ویزای اقامت دائم کانادا" می‌باشد. برای دریافت ویزا به دو روش می‌توان اقدام کرد. روش اول ثبت نام آنلاین و روش دوم مراجعه به سفارت کانادا است. به روش دوم اصطلاحا درافت (Draft) یا پیپر (Paper) می‌گویند. به دلیل بسته بودن سفارت کانادا در ایران، افراد متقاضی ویزای کانادا جهت انگشت نگاری و احراز هویت می‌بایست در یکی از کشورهای اطراف ایران به وَکهای دفاتر  VFSبه صورت حضوری مراجعه نمایند. بنابراین بهتر است به روش آنلاین برای دریافت ویزا اقدام کنید. فراموش نکنید که در هر دو صورت گرفتن وقت سفارت کانادا اجباری می باشد. با گرفتن وقت سفارت کانادا دیگر نیازی به ایستادن در صف های طولانی نمیباشد.

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا یکی از انواع ویزای موقت بوده و همانطور که از نام آن مشخص است برای گردشگران صادر می‌شود. در این نوع ویزا شخص در طی مدت زمان محدود و مشخصی اجازه حضور در کشور کانادا را دارد. در حال حاضر این ویزا به صورت ویزای مولتی کانادا (Canada Multiple Visa) صادر می‌شود که اصطلاحا ویزای 5 ساله نیز نام گرفته است. افرادی که ویزای مولتی کانادا داشته باشند، هر زمانی که پاسپورت آنها دارای اعتبار باشد می‌توانند وارد کانادا شوند و تا 6 ماه در آنجا اقامت داشته باشند. پس از 6 ماه می‌بایست از کانادا حداقل به مدت 6 ساعت خارج و دوباره وارد خاک کانادا شوند تا 6 ماه دیگر را در کانادا اقامت کنند.

ویزای تحصیلی کانادا

سیستم آموزشی کشور کانادا گزینه بسیار مناسبی برای افراد علاقمند به تحصیل و دانش است. این کشور حدود 6 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را به بخش آموزش اختصاص می‌دهد و در زمینه آموزشی، در میان سایر کشورهای توسعه یافته سرآمد است. این کشور از به‌روزترین سیستم آموزشی تحت نظارت دولت فدرال بهره مند است. بنابراین علاقمندان به علم و دانش می‌توانند از ویزای تحصیلی کانادا استفاده کنند.

ویزای همراه تحصیلی کانادا

ویزای همراه تحصیلی به  والدین، فرزندان و همسر تعلق می‌گیرد. این ویزا جهت آرامش خاطر افراد تحت آموزش و خانواده‌های آنان صادر می‌شود. به این ترتیب هیچ جای نگرانی برای والدین از لحاظ شرایط زندگی برای فرزندانشان وجود ندارد. همچنین در مقاطع بالاتر افراد می‌توانند با به راحتی در کنار همسر و فرزندانشان به تحصیل ادامه دهند.

ویزای نرمال کانادا

در ویزای نرمال فرد با تکمیل نمودن مدارک مربوطه، ترجمه مدارک و نهایتا ثبت نام آنلاین ویزا می‌تواند ویزای کانادا را دریافت کند. جهت ثبت نام ویزا می‌توانید از همکاران ما مشاوره دریافت کنید.

سوپر ویزای کانادا

برای دریافت سوپر ویزای کانادا، لازم است پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ در کانادا اقامت دائم داشته باشند. فرد دعوت کننده می‌بایست در سال حداقل 24000 دلار درآمد داشته باشد و بیمه خدمات درمانی دعوت شونده را تا یکسال آینده پرداخت نماید. فرد دعوت شونده پیش از ورود به کشور کانادا کاملا مورد معاینه قرار می‌گیرد تا از قصد اقامت جهت تحمیل هزینه‌های درمانی به دولت کانادا جلوگیری شود. اعتبار این نوع ویزای کانادا برای ایرانیان 5 سال است.

ویزای دانش آموزی کانادا

در کشور کانادا آموزش کودکان از سن 5 سالگی آغاز شده و در 17 سالگی به اتمام می‌رسد. دوره دبستان تا سطح ششم، دوره راهنمایی از سطح هفتم تا نهم و دوره متوسطه از سطح دهم تا دوازدهم است. دانش آموزان خارجی که قصد تحصیل در مدارس دولتی کانادا را داشته باشند، می‌بایست مبلغ 10 الی 14 هزار دلار را به طور سالانه پرداخت نمایند.

ویزای دانشجویی کانادا

دانشجویان دانشگاه‌های کانادا نیز همچون دانشگاه‌های سراسر دنیا، در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا آموزش می‌بینند. مدارک دانشگاه‌های کانادا نیز در هر نقطه ای از جهان، کاملا شناخته شده هستند و به راحتی معادل سازی می‌شوند. همچنین کالج‌ها و موسسات فنی زیادی وجود دارند که مهارت‌های شغلی را آموزش می‌دهند و افراد می‌توانند به سرعت وارد بازار کار شوند.

ویزای فرصت مطالعاتی کانادا

کشور کانادا همواره در عرصه علم و دانش پیشگام بوده و جهت افزایش تبادل علم و فرهنگ در میان اندیشمندان، ویزای فرصت مطالعاتی را ارائه می‌دهد. افرادی که از طرف دانشگاه‌ها، موسسات علمی و یا مراکز هنری کانادا دعوت نامه دریافت کنند، می‌توانند در این کشور اقامت نمایند.

سخن پایانی

در صورتی که شما قصد دریافت ویزای کانادا را دارید، بهتر است با شرکت خدمات مسافرتی ویزاگردی یا شرکتهای معتبری که در این زمینه فعالیت میکنند در ارتباط باشید تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در این زمینه باشند و مراحل دریافت ویزا را از اخذ وقت سفارت تا انتهای کار به سرعت و بدون کم کاستی طی نمایند. برای ارتباط با ویزاگردی با شماره ۷-۰۲۱۲۲۳۶۰۸۹۴ شما می‌توانید جهت دریافت ویزای کانادا از طریق تیم ویزاگردی اقدام کنید و تمامی کارها را با خیال

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار