بازدید 28436
هزار و هفتصد و چهل و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کنایه یک اصلاح طلب به حزب روحانی/مردکی که نمی‌تواند حرف بزند، ۵۰۰ میلیون دلار از بانک مرکزی می‌گیرد/یارانه نقدی چه کسانی حذف می‌شود؟/تیر خلاص جبهه پایداری به شورای وحدت

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: فرصت محدود روحانی برای معرفی وزیر آموزش و پرورش/هشدار آشنا به مخالفان ظریف/ناصر ایمانی: خطر ظهور رادیکال‌ها زیر سایه جریان سوم وجود دارد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 16 August 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شرایطی فراهم شود که جوانان وام ازدواج را پس ندهند

بادامچی، نماینده مردم تهران گفت: مگر ٣٠ میلیون تومان «وام ازدواج» رقمی است که فرد بخواهد به ازدواج‌های صوری دست بزند؟ افرادی که این مسائل را مطرح می‌کنند شاید در جامعه نیستند که ببینند با این مبلغ چه چیزی می‌توان خرید؟! افرادی که این مسائل را مطرح می‌کنند، شاید در جامعه نیستند که ببینند با این مبلغ چه چیزی می‌توان خرید؟! شرایطی را فراهم کنیم که جوانان این وام را پس ندهند./ ایسنا

تیر خلاص جبهه پایداری به شورای وحدت

خبرآنلاین نوشت: همچنان سایه «بازی بهم زن» بودن بر سر پایداری سنگینی می‌کند، اما آن‌ها به دنبال راهی هستند تا هم این اتهام را از سر خود باز کرده و هم فضا را برای ورود به انتخابات با یک لیست مستقل آماده کنند. ️بنا به روایت‌ها شورای وحدت از «پایداری» برای شرکت در جلسات دعوت کرده است، اما آن‌ها تا کنون در آن جلسات شرکت نکرده و حتی سخنگوی این جبهه از عدم تمایلشان برای حضور در جلسات شورا سخن گفته است. بعد از اظهارات آقاتهرانی که گفته بود پایداری‌ها به مدل جدیدی برای ورود به انتخابات دست یافته اند، حرف‌های اخیر محصولی که تاکید کرده هرجا پایداری‌ها تنها به انتخابات ورود کرده اند موفق‌تر بوده اند، به نوعی حجت بر اصولگرایان تمام شده و احتمال آنکه پایداری‌ها با لیست مستقل وارد بازی انتخابات مجلس یازدهم شوند، بالاست.

نواصلاح‌طلبی و نواصولگرایی در حد جریان سوم نیستند

محمود میرلوحی، یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: ️فعلا در آرایش سیاسی کشور جریان سوم مطرح نیست، نواصلاح‌طلبی و نو اصولگرایی هم بیشتر نوعی چانه زنی داخل جریان است، وگرنه خود آن‌ها در اندازه تعیین مانیفست جداگانه و برنامه مستقل نیستند. تقریبا حضور و فعالیت دو جریان سیاسی اصلی در اغلب کشور‌های دنیا پذیرفته شده است. در آمریکا، انگلیس، فرانسه، ژاپن، هند و پاکستان حضور دو حزب اصلی و دایمی در سیاست مرسوم است. /ایسنا

متکدیان از نوزادان استفاده ابزاری می‌کنند

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان بوشهر گفت: ️متکدیان اکثرا افراد بالغ هستند که از نوزادان استفاده ابزاری می‌کنند. ️البته متکدیان، چون اکثرا افراد بالغ هستند کمتر مورد توجه بهزیستی هستند و در شمول وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شوند. مگر اینکه از کودکان برای کار خود استفاده کنند که در شمول کودکان کار به حساب می‌آیند و به بهزیستی مربوط می‌شوند. /ایلنا

یارانه نقدی چه کسانی حذف می‌شود؟

در حالی یارانه مردادماه تا فرداشب به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد که با توجه به برنامه دولت برای حذف یارانه‌بگیران پردرآمد و تهیه دستورالعملی در این رابطه امکان حذف یارانه‌بگیران وجود دارد، اما با توجه به این‌که هنوز دستورالعمل نهایی نشده و در رابطه با آن توافقی صورت نگرفته، بعید است که ازاین ماه یارانه‌ای حذف شود. /ایسنا

مردکی که نمی‌تواند حرف بزند ۵۰۰ میلیون دلار از بانک مرکزی می‌گیرد

صادق خرازی در گردهمایی جوانان حزب ندای ایرانیان گفت: نفت سرمایه پایدار این سرزمین است و همین طور مثل بچه حاجی سخاوتمندانه خرج می‌کنیم، امروز هزینه انرژی ما چندین میلیارد دلار است، تصور کنید اگر نفت نداشتیم چه می‌کردیم، کاسه گدایی را چه می‌کردیم. ️نام احزاب باید تن ها را بلرزاند، امروز می‌بینید مردکی که نمی‌تواند حرف بزند ۵۰۰ میلیون دلار از بانک مرکزی می‌گیرد و ماشین سازی تبریز را به کجا‌ها می‌کشاند. ️زمانی من به روسیه رفتم. گفتند که یک کارخانه را به قیمت یک پاکت سیگار به شما می‌دهیم، اما حق نداری یک کارگر اخراج کنی. خصوصی‌سازی یعنی این، نه خاص سازی برای عده ای. دولت هاشمی تنها دو هفته ذخیره گندم داشت و دولت آقای خاتمی از روی دریا برای مردم گندم خرید کرد. /ایلنا

روایت موسوی تبریزی از اعدام‌های دهه ۶۰

سیدحسین موسوی تبریزی، دادستان دهه ۶۰ و عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم درباره اعدام‌های سال ۶۷ و عدم شفاف سازی آن گفت: ️در واقع پس از حمله مرصاد که بعد از قطعنامه رخ داد، امام گروهی را تشکیل دادند تا با منافقین زندانی صحبت کنند و بدانند چه کسی توبه کرده و چه کسانی هنوز به سازمان وفادارند. هر کسی ادعای توبه می‌کرد و راضی به مصاحبه می‌شد، یا آزاد می‌شد یا در زندان باقی می‌ ماند و هر کسی توبه نمی‌کرد یا حاضر نبود توبه اش را در مصاحبه اعلام کند، اعدام می‌شد. ️برخورد کلی اشتباه بود. اما وقتی آن‌ها به کسانی که در عملیات مرصاد شرکت کرده بودند اعلام وفاداری کردند، مسلماً حق‌شان اعدام بود. حکم شرعی برای گروهی که به یک کشور مسلمان حمله می کنند و همه آن‌هایی که حاضرند به حمله وران متعهد بمانند، در زمان امیرالمومنین هم اعدام بود. می‌دانم که آقای منتظری گفته بودند این قضیه در آینده برای نظام و انقلاب بد تمام می‌شود.

علم‌الهدی: چهار سال در قصه برجام علاف شدیم الان نوبت اینستکس شده

علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: از چهار یا پنج سال گذشته رهبری تیتر این برنامه را داده‌اند؛ راهکار و مؤلفه را گفته‌اند و این نظریه رهبری است. مقابل این نظریه این است که برای رفع مشکل تحریم به سراغ دشمن برویم و مشکل را حل کنیم. چهار سال این را تجربه کردیم و در قصه برجام علاف شدیم و تحریم‌ها افزون‌تر شد و این مسأله از این طریق حل نشد. دشمنی که برای به زانو درآوردن نظام ما توطئه دارد، نمی‌شود به سراغ او رفت. وی ادامه داد: همینقدر که به سراغ او بروی بدتر می‌کند. ما رفتیم و نتیجه را هم دیدیم. روش ائمه ما این بود که به سراغ دشمن نمی‌رفتند؛ امام جواد رابطه‌اش را با مامون برید و مرکز خانواده خود در کاخ خلافت را بایکوت و کانون زندگی را در جای دیگر تنظیم کردند. این روش ائمه ما بود. برجام را ما چهارسال تجربه کردیم الان نوبت اینستکس شده است. این برنامه که رئیس‌جمهور فرانسه ۱۰۰ دقیقه با رئیس جمهور ما صحبت می‌کند برنامه کلاهبرداری است. آن‌ها در خصوص کاهش تعهدات برجامی ما آبرویشان در دنیا رفته است و با پیمان‌شکنی خود را بی‌حیثیت کردند.

صدیقی: می‌توانستیم پهپاد را با موشک روسی بزنیم، ولی با موشک بومی زدیم

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: سی و یک مرداد سالروز صنعت دفاعی است که از معجزات انقلاب و، ولی فقیه است که شاهد آن هستید و دنیا تحت تأثیر آن است. ما در بخش‌های مختلف دفاعی حرکت جهشی به سوی قله داریم و مسیر‌های طولانی را یک شبه طی کرده‌ایم. نایب رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران با اشاره به ساقط شدن پهپاد آمریکایی تصریح کرد: این را می‌شد با اس ۳۰۰ روسی هم زد، اما این موشک که این پهپاد را زد، موشک بومی بود. تحلیل‌گری می‌گوید، این که موشک ایران پهپاد آمریکایی را زد، نقطه عطفی است که تمدنی، تمدن دیگر را تحت الشعاع قرار داد و این نشانه افول تمدن استکباری است. امام جمعه موقت تهران یادآور شد: در بعد هواپیماسازی هواپیما‌های فوق تصور ساخته شده است که طراحی و سازنده آن و خلبان آن ریسک کرد و اولین پرواز را انجام داد و رضایت رهبری را دریافت کردند و در مسائل دریایی لازم است یکی از مسئولان مربوطه را ستاد نمازجمعه دعوت کنند تا ملت ایران و مستضعفان جهان را با توضیحاتی شاد کند.

ناصر ایمانی: خطر ظهور رادیکال‌ها زیر سایه جریان سوم وجود دارد

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی به پرسش هایی درباره امکان ظهور رادیکال‌ها زیر سایه جریان سوم پاسخ داد که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانیم: از نگاه شما تا چه میزان امکان ظهور یک طیف رادیکال در سایه همین جریان سوم ممکن است ظهور و بروز پیدا کند؟
بله این امکان وجود دارد و این احساس خطر را باید جدی انگاشت؛ بدان معنا که ناامیدی مردم از دو جناح سیاسی سنتی ممکن است پیامد‌های نامناسبی برای کشور داشته باشد. یعنی اگر حتی مردم در یک انتخابات گرایش بیشتری به هر یک از دو جناح اصلاح‌طلب یا اصولگرا داشته باشند و یک طرف در مسند قدرت قرار بگیرد، بسیار بهتر از آن است که افرادی که هیچ‌گونه هویت شفاف سیاسی و ملی ندارند، پا به عرصه بگذارند.

کتایه یک اصلاح طلب به حزب روحانی
 
جلال جلالی‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با «آزادی» گفت: «آنچه در انتخابات‌ها قابل توجه بوده موضع‌گیری دو جناح اصلاح طلب و اصولگراست. احزاب دیگر مثل اعتدال و توسعه که ناشی از خلا حضور اصلاح طلبان در دوره احمدی نژاد است و شرایط آن زمان باعث شد برخی اصلاح طلبان جذب این حزب شوند؛ اهمیت کمتری دارد.» وی افزود: «بعد از اتمام دوران احمدی نژاد و حضور مجدد اصلاح طلبان در صحنه سیاسی کشور، اصلاح طلبان به خاطر حضور آقای هاشمی و تلاش برای وحدت سعی کردند که اشتباه قبلی را تکرار نکرده و سر یک کاندیدا اجماع کنند؛ از همین روی، عارف به نفع روحانی کنار رفت. این اقدام، اما متأسفانه با فرصت‌طلبی حزب اعتدال و توسعه همراه شد و آن‌ها با این فکر که نتیجه به دست آمده حاصل استقبال مردم از آنان بوده، فرصت‌طلبی کردند».
 
هشدار آشنا به مخالفان ظریف

مشاور رئیس‌جمهور خطاب به مخالفان وزیر امور خارجه گفت: کاری نکنید ظریف مجبور شود به جای دفاع صرف، به موانع داخلی تحقق سیاست خارجی عزت‌مند هم حمله کند. بدانید او در هنگام حمله چندان هم ظریف نیست. حسام‌الدین آشنا در صفحه رسمی توییتر خود خطاب به مخالفان و منتقدان محمد جواد ظریف نوشت: «‏ظریف تا کنون در مواجهه با دروغ‌ها و تخریب‌های سازمان‌یافته به سکوت یا دفاع حداقلی اکتفا کرده است. هشدار: او جز عزت برای ایران اسلامی نمی‌خواهد. کاری نکنید مجبور شود به جای دفاع صرف، به موانع داخلی تحقق سیاست خارجی عزت‌مند هم حمله کند. بدانید او در هنگام حمله چندان هم ظریف نیست.»
 
فرصت محدود روحانی برای معرفی وزیر آموزش و پرورش

سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس گفت: رئیس‌جمهور تا ۱۶ شهریور فرصت دارد تا وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند. اسدالله عباسی، سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم، درباره زمان معرفی وزیر آموزش و پرورش به قوه مقننه برای اخذ رأی اعتماد گفت: دولتی‌ها اعلام کرده‌اند در اوایل شهریور ماه فرد مورد نظر خود برای تصدی این پست را به مجلس معرفی خواهند کرد که امیدواریم در روز‌های آینده این اتفاق رخ دهد. وی با بیان اینکه تاکنون رئیس‌جمهور نامه‌ای دال بر معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس ارائه نکرده است، ادامه داد: رئیس‌جمهور تا ۱۶ شهریور ماه فرصت دارد تا وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند، چون در این تاریخ زمان سرپرستی آقای حسینی در وزارت آموزش و پرورش به پایان می‌رسد.
 
محکومیت صادق زیباکلام به یک سال زندان

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با خبرنگار آزادی خبر از محکومیت یک ساله اش داد. این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: «دادستان دادسرای ویژه روحانیت بهواسطه یکی از پست‌های اینستاگرامم پیرامون مقایسه بودجه استخدام سیصدهزار روحانی با بودجه استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان و محیط زیست کشور اعلام جرم کرد». به گفته این فعال شناخته شده اصلاح طلب، دادگاه او را محاکمه و به اتهام «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» به یک سال زندان محکوم کرد. این استاد دانشگاه اظهار داشت، به رأی صادره اعتراض کرده و منتظر تجدید نظر خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۵۷
باید صندوق مانند توسعه ملی تاسیس شود که منابع حاصل آن کمک به ازدواج جوانان باشد بجایی اینکه فقط کارمندان بانک وام های قرض الحسنه بلند مدت بگیرن جوانان هم چنین امکانی داشته باشند میدانید با ۱۲ هزار میلیاردی که خاوری و رضوی ها عارت کردن چند جوان سر وسامان میگیرفتند ؟؟ نزدیک به نیم میلیون نفر وام ۳۰ میلیون میگرفتن، و سر و سامان می گرفتند
فعلا هر قوم و قبیله ای صاحب حق است غیر از نژاد آریایی ما.
وقتی یه پزشک ۳۴برابر به معلم دریافتی از بیت المال داره ، وزارتخانه وزیر میخاد چکار ؟؟!!
هیج توجیهی برای اعدامهای سال67وجود ندارد
چهار سال ؟ شما با دولت روحاني چه مشكلي داري حاج اقا ؟
روابت موسوی از اعدام های دهه ۶۰ . کلیپ صوتی منتظری هنوز روی سایت ها در گوگل هست با پیشرفت عقل و علم اینترنت هست و من دانلود کردم هم صدای منتطری هست که چی میگوید و چی میخواهد و هم چهار نفری که توضییح میدهند . و دفاع میکنند .
مگه یارانه ای هم میدن؟ هنوزم به چهار دلار میگین یارانه؟!!!!!!!!
چرا وقتی اینطرف ،اصلاحطلبان انتقاد می کنند احضار یا زندانی می شوند آنطرف پایداری ها تخریب و تهمت و توهین به کرات دارند،؟!
امریکا انگلیس ژاپن و فرانسه کشورهایی هستند که دو حزب هر کدام روی کار بودند موفق عمل کردند و نتیجه انرا در سطح رفاه و ارزش پول ملی و درامد سرانه مردمشان میشود دید.در کشور ما که هر دو حزب ناموفق عمل کردند باید کنار بروند و افراد جدید با خون تازه وارد شوند .
رهبری به صراحت فرمودند مذاکره با اروپا مشکلی ندارد..
از این به بعد تمامی دولت و وزرا و نمایندگان،صنعتگران و اساتید و.....و.....ابتدا از جناب علم الهدی اجازه بگیرید و راه درست از نادرست را از ایشان بپرسید بعد مشغول بکار شوید!!!
توسعه.اعتدال.پایداری.اصولگرا.اصلاح طلب.احزاب توخالی ودهن پرکن.دیگه مردم و مخصوصا قشر جوان برای شماها تره هم خورد نمی کنند .با هر شعاری هم که وارد گود انتخابات شوید بی فایده است.دست شما رو شده وحنای هیچکدام تان رنگی ندارد.دم انتخابات دعوا وبگو مگو .وعده ووعید بعد انتخابات حاجی را کجا می شه پیدا کرد مکه.
مردکی که نمیتواند حرف بزند.‌‌....
اقای خرازی تجربه بمن ثابت کرده انها که بیشتر و بهتر حرف میزنند معمولا اهل کار و عمل نیستند زیرا ضعف در کارشان را با زبانشان میپوشانند.اینکه ان فرد ماشین سازی را بکجا رساند را دستگاههای ذیربط میدانند و من فقط میدانم امثال شما که خوب حرف میزنید هیچوقت یک باغچه بدست خود اباد نکردید چه برسد به کارخانه
هیچ کسی رو بخاطر اعتقاداتش اعدام نمیکنن،
در مورد یارانه دقیقا به مرگ میگیرند تا مردم به تب راضی بشن و از اینکه تو این شرایط اقتصادی فاجعه بار یارانه اونها فعلا قطع نخواهد شد کلی هم خوشحال باشند .
در مورد اعدامهای ۶۷ چیزی در ابهام نیست.عده ای ایرانی علیه هموطنان خود اسلحه بدست گرفته با شهید کردن هموطنانشان و عهد اخوت بستن با جانی خونریزی مثل صدام به عشق رسیدن به قدرت هر انچه در طول دوران جنگ از دستشان برامد برای ضربه زدن به هموطن و کشورشان انجام دادند.انها بعدا تلاش کردند خود را ناجی مردم ایران معرفی کنند.اورنده دموکراسی و ازادی‌‌؛یا العجب!!!!۳۰ سال پس از ان را همچون کرم خاکی در اردوگاههای کثیف به زندگی نکبت باری ادامه دادند که چه بسا اعدام در ۶۷ در مقابل ان زندگی برای انها یک رویای شیرین بود.حاصل انتخابات انان و دموکراسیشان فقط یک نام"رجوی"از صندوق رایشان در امد و من اطمینان دارم هر ایرانی با شرفی جای قضات ۶۷ بود همینکاری میکرد که انها انجام دادند.
حمیدرضا عارف فرزند محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید به عنوان عضو شورای مشورتی در سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت خواهد کرد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش طی حکمی او را به این سمت منصوب کرده است.

خبرگزاری فارس و برخی رسانه این خبر را با عنوان «ژن خوب پست گرفت» منتشر کرده‌اند.

اشاره آنها به اصطلاحی است که سال ۱۳۹۶، نخستین بار از سوی حمیدرضا عارف به ادبیات سیاسی راه یافت.

حمیدرضا عارف تیرماه ۱۳۹۶ در یک مصاحبه موفقیت‌های خود را به وجود ژن خوب نسبت داده و گفته بود ‌کسی که توانایی دارد و به جایی رسیده، حتما استعدادهایی داشته است. در این استعداد، بحث ژن و وراثتی مطرح است. او همچنین به پدر و مادرش اشاره کرده و گفته بود که هر دو جزء شاگرد‌ اول‌های کنکور ایران بودند.

در حکم صادره از سوی مدیرعامل منطقه آزاد کیش، عنوان شده که حمیدرضا عارف پیش از این «مشاور مدیرعامل در امور بین‌الملل» منطقه آزاد کیش بوده است.
به خاطر 45000 تومن مردم رو هر ماه تو استرس میندازین
اقای علم الهدی راه حل جایگزین شما چیست؟انرا مکتوب کرده در اختیار رسانه ها قرار دهید تا با بحث روی نظر جنابعالی عیار دانش شما نیز بر همه روشن شود.اگر نظراتتان کاربردی و قابل انجام باشد که همه استقبال میکنند و دولت را نیز مکلف به انجامش میکنیم.اگر راهبردی نبود و امکان اجرا نداشت هم میفهمیم که وقتمان را پای شنیدن یا خواندن سخنان شما تلف نکنیم.
آخرین از صندوق توسعه ملی دارن پولی رو برای روستائیان به اصطلاح اختصاص میدن که هیچ ارتباطی به اشتغال روستایی نداره و کسانی دارن این وام رو میگیرن که اصلا نیازی ندارن و بعدش دارن برای خوشگذرانی تو روستا ویلاسازی میکنند ؟؟! آخه روستایی که خالی از سکنه شده اشتغالزایی کجا بود ؟؟! بابا این پول رو بدین برای کمک به ازدواج جوانان ؟؟! تا کی آزمون و خطا .
جلال جلالی زاده فعال اصلاح طلب . ....که روحانی از خلا نبودن اصلاح طلبان در انتخابات فرصت سازی کرد و برنده انتخابات اقای روحانی شد و گروه اعتدال فکر میکنند که مردم بخاطر انها بهشان رای دادند . واقعا همینطور هست . دور اول اصلا رای ندادم و در دور دوم به روحانی رای دادم . ولی نه برای خود روحانی که از اول بعد از انقلاب اصولگرا بود. بخاطر شعار اصلاح طلبان . اما پرسش مردم هنوز بدون جواب باقی مانده است . مردم برای چی باید دوباره پای صندوق رای بروند . ایا رای مردم اهمیت در سیاست گذتری در مجلس و ریاست جمهوری در اجرا اهمیت دارد یا نه ندارد ؟
اقای زیباکلام غصشو نخور اصلاح میشه
جناب همتی لطفا بخاطر ثبات نرخ ارز مغرور نشوید تا خدایی نکرده چشم نخورید
۱_وقتی تمام اجناس ۴ برابر شده دیگه ثبات نرخ ارز دردی از ملت دوا نمیکنه؟
۲_ دلاری که بخواهد به قیمت رشد ۵۰۰ درصدی سیب زمینی و پیاز و سایر مایحتاج ملت منجر بشه ، کنترل کردنش هنر نیست
۳_ وقتی کلیه ثبت سفارشها محدود بشه و نشه کالایی وارد کرد باز هم هنری نکردی
۴_ وقتی صندوق توسعه ملی در اختیار شماست و منابع ارزی بدون محدویت تزریق میشه
درود
صادق زیبا کلام نباید زندانی بشه.. واقعا زندانی کردم او شرم آور است. ایشان میلیونرها نفر طرفدار دارد. در خارج از کشور نیز همینطور. در ضمن کجایی تحلیل او ایراد داشت؟ یه نظر داد.
جناب صادق خرازی با سلام
حافظه ی تاریخی ما ایرانیان شاید ضعیف شده باشد اما خوشبختانه در عصر اینترنت حداقل با یک جستجوی ساده میتوان خبر جشن خودکفایی گندم را در سال ۱۳۹۳ در همه ی اخبار اعم از رسانه های رسمی و مجازی پیدا کرد. تخریب عملکرد دولت اصلاحات که به گفته ی دوست و دشمن حداقل از نظر اقتصادی و کنترل تورم و... بهترین عملکرد را داشته است با این بیانات خارج از واقعیت چه سودی دارد؟ تابناک لطفا منتشر کنید
مسولین پوپولیست ، یقینا ، یارانهٔ افراد مأثر و لیدر انتخابات را مخصوصا در روستاها ،و شهرستانها و عشایر را قطع نمیکنند ؟ قریب سه سال است که یارانهٔ من بازنشسته را که جزیی از حداق بگیران هستم ، قطع نموده اند ، و تا کنون هم هیچکاری از دستم برنیامده است ؟ آری برخی مسولین ، فقط بدنبال خلق قشر فقیر میباشد تا از فقر آنان بهره برداری سیاسی نماید ؟
جمعی از ایرانیان مقیم اروپا از اتحادیه اروپا خواستند تا حسابهای بانکی اصلاح طلبان و خاتمی و خانواده و اطرافیانش را در ایتالیا بلوکه کند.
من نمی دونم چه اصراری به اعدام بود خوب می گذاشتید زندان بمونند به مرور زمان ماهیت پلید رجوی وگروهش برای اونها هم ثابت می شد . چند وقتی هزینه زندان اونها رو دادن از هزینه شبهاتی که الان وجودداره خیلی کمتر بود ....
حسام الدین آشنا هرچند روز میاد یک توییت میزنه همه رو میسوزونه! بعد می‌ره تا برا توییت بعدی
نه به انتخابات نمایشی
كاش يه فرصت به آقاي علم الهدي بدن بياد رئيس جمهور شده مملكتو درست كنه
كاش يه فرصت به آقاي علم الهدي بدن بياد رئيس جمهور شده مملكتو درست كنه
آقای خرازی بفرمایند منظورشان از این بچه حاجی که پول نفت رو خرج میکنن مردم نیستند که انشاالله
اقای علم الهدی کاش توضیحی راجع به فیلمی که از استاد حوزه در مشهد در فضای مجازی دست بدست میشه میدادید. و کمی هم از این دست مسائل که روح مردم را ازرده کرده انتقاد میفرمودید
اقای بادامچیان شما در جامعه نیستی که نمی بینی وگر نه اینچنین است ازدواج صوری برای وام ازدواج برای معافیت سربازی .فلج کردن بچه ها برای استفاده ابزاری جهت گدایی کردن .چشم تو باز کن مثل قصه های قدیمی لباس پادشاهی از تن بکن و تشریف ببرید جنوب شهر تا ببینید
صحبت از اصلاحطلب کردن با این اوضاع گرانی یعنی من هنوز خوابم
لازمه صدا وسیما روزی یکبار فیلم تبلیغات انتخابات روحانی وفیلم حمایت خاتمی ،رفسنجانی،سیدحسن خمینی و... ازروحانی را پخش و زیرش هم قیمت دلار وگوشت وسیب زمینی ورب و...رازیرنویس کنه.تاهمه به اشتباه وگول خوردن خود پی ببرند.
چه خبر از اصلاح طلبان کردستان
چه خبره تو مملکت امام زمان؟
صادق جان شما واقعا تو مملکت چه کار می کنید ؟
چطور است من که مستاجرم و پر درآمد هم نیستم بدلیل داشتن خودرو بیش از سه سال است که یارانه ام قطع شده ولی هنوز صحبت از قطع یارانه پردرآمدهاست؟
آقای آشنا انتقاد کردن به معنی حمله کردن نیست . در مورد برجام و لوایح چهارگانه و ... کارشناسانی از همان ابتدا نظر خود را اعلام کردند و رهبر یهم خیلی شفاف سخن گفتند . شما چه کردید ؟
بجای قبول اشتباه دوباره تهدید می کنید ؟
تهدید جواب نمی دهد برای کشورداری باید از نخبگان و کارشناسان هر چند از حزب شما نباشند استفاده کنید و احترام بگذارید . این چه روشی است که شما پیش گرفته اید که هر کس حتی کارشناسانه و عالمانه نظر مخالف شما بدهد تهدید می کنید ؟
.
به به !!!! میبینیم که امام جمعه وارد بعد هواپیما سازی شده و همچنین از شاد کردن دل ملت حرف میزنه ... ؟
كاش از اول نفت نداشتيم يا كم مي بود و براي مصرف داخلي.
اينهمه دردسر نبود و كشور آرامي داشتيم.
حزب روحاني يا همان اعتدال و توسعه اين دوره بصورت مستقل در انتخابات شركت كند تا وزن واقعي اين حزب را ببينيم ... اين حزب نمي تواند در كل كشور ده نفر را راهي مجلس كند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
حزب اعتدال . یا میانه رو اصلا معنی ندارد. یعنی نمیتواند رای دهندگان را راصی کند . اتفاقا این تفکر اعتدال باعث شد که مردم نمیتوانند خواسته و مطالبات قانونی خود را از چنین دولتی طلب کنند چون چند ماه پیش وقتی اصلاح طلبان از دولت مطالبه گری کردند روحانی گفت من هیچ دینی به اصلاح طلبان ندارم . یعنی براحتی زیر قولش میزند . دمکراسی سرگرم کردن مردم نیست . در دمکراسی دروغ گفتن نداریم . شفافیت هست و اعتماد هست . عدم وجود این دو مقوله یعنی بی احترامی به شعور سیاسی مردم هست .
پارتی ورانت و آقازاده بودن شرط اساسی برای رسیدن به همه چیز دراین کشور...‌تجربه تخصص تدین و‌..‌همه کشک
اقای علم الهدی شما لطف بفرمائید یک مدلی ارائه بدهید شما که ماشاله در تمام امور زمین و زمان هوا و فضا تسلط دارید یک مدلی ارائه بقرمائید تا همه از ان استفاده ببرند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
ایده ها انقلابی با کار جهادی فقط هزینه سازی سیاسی و اقتصادی دارد ....باید ایدها و نطریه ها اول در مقدار کمتر در ازمایشگاه اجرا میشود سپس جواب داد به علم تبدبل میشود.
بدترازروحانی ریس جمهور ندیدم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
روحانی وقتی اصلاح طلب نبود نباید با شعار اصلاحات بر سر قدرت میامد . اگر خاتمی در انموقع شعار اصلاحات را داد هزینه سیاسی و اجتماعی را هم داد . البته در دوره خاتمی نهادهای موازی با کار دولت هنوز شکل نگرفته بودند اما الان اینقدر قدرت و ثروت دارند که به راحتی دولت روحانی را سرنگون‌میکنند . اگر روحانی عقب نسینی کرد بخاطر برادر رییس جمهور و برادر معاون اول جهانگیری تحت فشار هستند
خجالت بکشید ملت در زجر هستند به فکر حذف چندقازید باید یارانه سه برابر بشه اینجوری میگید کسی نتوه حرف بزنه گذشت اون زمان که با روستایی ها طرف بودید 16 میلیارد دلار غیب کردید هیچ چیزی برای کشور نداشت جنس از اروپا با ارز ازون میخرید به ترکیه جاهای دیگه می فروشید
حال آدم به هم میخوره وقتی از یارانه صحبت میشه
با موشک بومی پهباد زدید؟
آشنا جان، جان خودت بزار اعصابمون اروم باشه!
امثال آقای صدیقی هم دلشون خوشه ها زیادی هم خوشه
آقای خرازی
زنوزی ؛ وام گرفته ، تجارت کرده و .....
بالاخره در اشتغال چند هزار نفر سهم خیلی خیلی خیلی جزئی داره
باعث شده چند صد هزار نفر هوادار به اندازه یک ثانیه خوشحال بشه
به بانک سود داده و بوقت اش هم پرداخت کرده
و
.
.
.

ولی شما ؛
در حوزه کاری تون ( وزارت امور خارجه ) چیکار کردید ؟ که امروز در ایم وضعیت ایم .
در حوزه اشتغال چیکار کردید ؟
در ورزش چیکار کردید ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی