بازدید 30677
هزار و هفتصد و چهل و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پاسخ رنجبران به یک شایعه درباره رئیس صداوسیما/روایت لیلاز از اختیارات ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد و روحانی/واکنش رامبد جوان به ماجرای مهاجرتش/اصلاح‌طلبان دست راستشان به دست چپشان می‌گوید چه کار کنیم

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: سعید جلیلی با توئیتی منتقد فرهنگ توئیتری شد/بیادی: باندهای قدرت بگذارند اصولگرایان چهره‌های خوبی دارند/حسین مرعشی: در انتخابات اصلا قصد همکاری با لاریجانی را نداریم و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 15 August 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اصلاح‌طلبان دست راستشان به دست چپشان می‌گوید چه کار کنیم

صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: این ضعف خود اصلاح‌طلبان است که نتوانستند بعد از ۲۰ سال یک استراتژی مشخص و معینی تهیه کنند و یک تشکل مشخص و معینی را سازماندهی کنند. این دو ضعف اساسی که اصلاح‌طلب کیست و اصلاح‌طلبی چیست همچنان وجود دارد. این دیگر نه ربطی به شورای نگهبان دارد، نه ربطی به قوه قضائیه دارد و نه غیره، بلکه این ضعف خود اصلاح‌طلبان است که نتوانستند بعد از ۲۰ سال یک استراتژی مشخص و معینی تهیه کنند و یک تشکل مشخص و معینی را سازماندهی کنند. چه کارگزاران بروند و چه بمانند این مسائل پابرجاست. ما نباید از شعار "اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا" خوشحال باشیم، این شعار به بن بست رسیدن جریان اصلاح‌طلبی است. من با اصولگرا‌ها کاری ندارم، ولی اصلاح‌طلبان نباید از این شعار خوشحال باشند چراکه متولدان دهه ۶۰ و دهه ۷۰، امیدی به جریان اصلاحات ندارند. در دوسال گذشته کوچک‌ترین حرکتی از اصلاح‌طلبان ندیدیم. در قبال مطالبات کارگزاران، معلمان، زنان، زندانیان سیاسی و دادگاه‌ها هیچ‌چیز از اصلاح‌طلبان نمی‌بینیم و فقط در قبال دولت روحانی سکوت نکردند بلکه در قبال بسیاری از مشکلات سکوت کردند. تنها هنر اصلاح‌طلبان این بوده که وقتی آمریکا گفته ما می‌خواهیم به ایران حمله کنیم گفتند ما در برابر دشمن خارجی می‌ایستیم. مگر اصولگرایان نامه فدایت شوم به ترامپ فرستادند، ملی مذهبی‌ها و نهضت آزادی مگر از حمله نظامی استقبال می‌کنند. چه کسی از ترامپ استقبال می‌کند اصلاح‌طلبان بگویند ما اعتراض کردیم.

دادستان علت بازداشت شهردار خرم‌آباد را اعلام کرد!

دادستان لرستان گفت: وی به اتهام سوء استفاده از اموال شهرداری و تصرف غیرقانونی در این اموال بازداشت شده است. روند بررسی این پرونده و تحقیقات روی آن ادامه دارد و به محض وصول گزارش‌های جدید به اطلاع عموم خواهد رسید. پرونده مذکور در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در حال رسیدگی است.

۶ میلیون کارت آماده تحویل

سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به تسریع در روند صدور و تحویل کارت‌های ملی هوشمند گفت: بیش از ۶ میلیون کارت ملی هوشمند در سازمان ثبت احوال کشور آماده صدور است. حدود ۶ تا ۸ میلیون نفر هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند خود هیچ اقدامی نکرده‌اند. چاپخانه دولتی کشور قول داده است که ۹ میلیون بدنه کارت ملی هوشمند را برای سازمان ثبت احوال تأمین کند که اگر این اتفاق صورت گیرد، در مدت ۶ ماه کارت ملی هوشمند همه افرادی که در انتظار تحویل هستند، صادر خواهد شد

انگلیس مجبور است با ایران مذاکره کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ️واقعیت این است که انگلیسی‌ها در نهایت مجبورند مشکلاتشان با جمهوری اسلامی ایران را با مذاکره حل کنند. تنها دو موضوع باعث موضع‌گیری دولت جانسون در قبال ایران و اعلام پیوستن‌شان به ائتلاف آمریکا شده است، اول غرور ابرقدرتی انگلستان مطرح است که عملا دیگر هیچ کشوری انگلستان را یک ابرقدرت نمی‌داند و این غرور ابرقدرتی انگلستان امروز توسط ایرانی‌ها به شدت زیر پا گذاشته شده است. بنده معتقدم آمریکا چیزی جز تبعیت اروپا را نمی‌پذیرد و به همین دلیل است که در رایزنی‌های تلفنی که آقای ماکرون با روحانی دارد، ترامپ سعی می‌کند موضع تحقیرآمیز نسبت به فرانسه بگیرد. / ایلنا

آمار عجیب دستگیری شکارچیان غیرمجاز

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان گفت: با تلاش محیط بانان زحمتکش، تعداد ۳۹۵ نفر متخلف زیست محیطی در ۴ ماهه نخست سال ۹۸ در استان دستگیر شده و پرونده آن‌ها به محاکم قضایی ارجاع شده است. بیشترین تخلف در حوزه صید آبزیان اتفاق افتاده است که در این خصوص ۱۱۷ تور ماهیگیری، ۴ دستگاه موتور برق، و ۸۳۷ قطعه ماهی از متخلفین کشف و ضبط شده است. میزان خسارت وارد از سوی شکارچیان متخلف بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است که از این میزان خسارت، ۶۱۸ میلیون تومان وصول شده است. / صداوسیما

جریان اصلاحات نیازمند اصلاح روش و بازنگری درونی است

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور گفت: اصلاحات از ابتدا تاکنون رهبری نداشته، نه آقای خاتمی ادعای رهبری کرده و نه جریان اصلاحات بر سر رهبری ایشان با هم به توافق رسیدند. هر جریان موثر سیاسی در درون خود نیازمند بازنگری مستمر است تا به روز و زنده مانده و منطبق با اقتضائات و تحولات روز پاسخگوی نیاز‌ها باشد، در این راستا جریان اصلاحات هم مانند هر جریان سیاسی اگر بنا دارد برای مردم محلی از إعراب داشته باشد حتما نیازمند اصلاح روش و بازنگری درونی است.

آمار تورمی دقیق اعلام نمی‌شود

محمود بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰۰ هزار میلیارد تومان رانت پنهان در کشور وجود دارد. هم اکنون ۱۰ میلیارد دلار قاچاق در کشور وجود دارد. با ۷۰۴ میلیارد دلار ذخایر معدنی و داشتن هفدهمین اقتصاد دنیا نباید وضعمان این طور باشد. در زمان حضور بنده در بانک مرکزی آمار‌های تورمی را ما تولید می‌کردیم چرا که ابزار‌های بیشتری وجود داشت. مدتی است که آمار‌های تورمی دقیق اعلام نشده و باید این آمار از سوی مرکز آمار ایران اعلام شود.
 
دفاع جانانه سید حسن نصرالله از ظریف
 
دبیرکل حزب‌الله لبنان با ارسال پیامی به وزیر خارجه ایران، تحریم‌های آمریکا علیه وی را محکوم کرد و گفت که «شما صدای رسا در همه محافل بین‌المللی و سخنگوی حق در برابر طاغوت‌های جهان هستید».«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران، تحریم‌های آمریکا علیه او را محکوم کرد و گفت که «من و برادرانم همبستگی خود را با شما اعلام می‌کنیم».سید حسن نصرالله در ابتدای پیام خود به ظریف آورده است: «زمانی که ایالات متحده آمریکا تحریم شخص جنابعالی و اضافه شدن شما به لیست شرافتمندان را اعلام کردند، بنده و برادرانم بر آن بودیم که پیامی را خدمت شما ارسال کنیم، اما ترجیح دادم این پیام را تا به امروز مصادف با ۱۴ آگوست به تاخیر بیندازم؛ روزی که مقاومت لبنان توانست با حمایت جمهوری اسلامی ایران در تابستان سال ۲۰۰۶، آمریکا و اسرائیل را در جنگ ۳۳ روزه شکست دهد. آن زمان فرماندهی این جنگ ظالمانه بر عهده دولت جرج بوش پسر و کاندلیزا رایس و جان بولتون بود و ارتش رژیم صهیونیستی فقط دستورات آن‌ها را اجرا می‌کرد».در ادامه این پیام آمده است: «جان بولتون در سال ۲۰۰۶ که نماینده آمریکا در شورای امنیت بود به یکی از مسئولان عرب گفته بود که جایی برای اقدام دیپلماتیک وجود ندارد و جنگ فقط در صورت نابودی و یا تسلیم شدن حزب الله متوقف خواهد شد. این در حالی است که چند هفته بعد بولتون به همین مسئول عربی گفته بود که اکنون باید جنگ با حزب الله متوقف شود و مسئول عربی هم گفته بود که مگر حزب الله را نابود و یا تسلیم کرده‌اید؟»سید حسن نصرالله افزود: «جان بولتون (مشاور امنیت ملی کاخ سفید) که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند، در طول زندگی‌اش نتوانسته در هیچ جنگی پیروز شود».دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد که «آمریکا در سال ۲۰۰۶ در برابر مقاومت در یک کشوری با مساحت کوچک مانند لبنان شکست خورد، پس چگونه می‌تواند در برابر کشور قدرتمند منطقه، ملت واحد و رهبر بزرگ آن قرار بگیرد».وی خطاب به ظریف گفت که «شما صدای بلند و رسا در همه محافل بین‌المللی و سخنگوی حق در برابر طاغوت‌های جهان مانند ترامپ هستید».دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که «می‌خواستند شما را تحریم کنند، اما اکنون حضور شما قوی‌تر و موثر‌تر شده است و به خواست خداوند به عنوان مدافع مظلومان و مستضعفان و جبهه مقاومت باقی خواهید ماند.»
 
واکنش رامبد جوان به ماجرای مهاجرتش

رامبد جوان به شایعاتی که درباره مهاجرتش و سرنوشت برنامه خندوانه وجود داشت واکنش نشان داد. رامبد جوان به همه این شایعات پایان داد و به خبرنگار ما،‌ گفت: این شایعات بی‌اساس و بی‌مبنا هستند و این مطالب مهاجرت و ساخته نشدن «خندوانه» هفتم هم به دنبال موج‌سازی‌های عوام‌فریبی دیگر است. او تصریح کرد: چرا این فرض به وجود آمده که ما مهاجرت کردیم و دیگر هم «خندوانه» نمی‌سازیم؟ مجری و کارگردان این برنامه تلویزیونی درباره شروعِ «خندوانه» جدید،‌گفت: مقدمات کار و پیش‌تولید شروع شده و زمان شروع الان معلوم نیست. اما بعید می‌دانم بلافاصله بعد از محرم و صفر، «خندوانه» هفتم آغاز شود.

روایت لیلاز از اختیارات ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد و روحانی

دادستان مرکز لرستان از دستگیری شهردار خرم‌آباد خبر داد و به بیان توضیحاتی در این باره پرداخت. سعید رازانی در خصوص دستگیری شهردار خرم‌آباد اظهار کرد: وی به اتهام سوء استفاده از اموال شهرداری و تصرف غیرقانونی در این اموال بازداشت شده است. وی افزود: روند بررسی این پرونده و تحقیقات روی آن ادامه دارد و به محض وصول گزارش‌های جدید به اطلاع عموم خواهد رسید. رازانی بیان کرد: پرونده مذکور در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان در حال رسیدگی است. دادستان خرم‌آباد گفت: در خصوص سایر متهمان احتمالی این پرونده تحقیقات ادامه دارد.

رییس سازمان حج: ادعای "رکن‌آبادی" را پیگیری قضایی می‌کنیم

علی‌رضا رشیدیان، رییس سازمان حج و زیارت گفت: این سازمان ادعای یکی از خانواده‌های شهدای منا را که همزمان با ایام تشریق مطرح شد و موج منفی ایجاد کرد، از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد.

حسین مرعشی: در انتخابات اصلا قصد همکاری با لاریجانی را نداریم

حسین مرعشی در گفت‌وگویی برنامه‌های انتخاباتی کارگزاران را تشریح کرد. او در بخشی از سخنانش در پاسخ به این سوال که «*به نظر می رسد اردوگاه اصلاحات الان سه پاره شده است، گروهی به حضور مشروط و گروهی به حضور بی قید و شرط در انتخابات تأکید دارند اما با وجودی که کارگزاران و آقای عارف هر دو جزء گروه دوم هستند، اختلاف سلیقه جدی بین آنها را نمی توان منکر شد. نظر آقای عارف به ارائه لیست تمام اصلاح طلبی است، در مقابل کارگزاران به حفظ پیوند و همکاری با اعتدال و آقای لاریجانی اعتقاد دارد …» گفت: ما هیچ قصد همکاری با آقای لاریجانی نداریم، آقای لاریجانی خودشان هم هنوز تکلیف شان با بقیه اصولگرایان روشن نیست بنابراین این حرف اصلا اساسی ندارد. در جبهه اصلاحات ممکن است نظرات متفاوت باشد ولی به هر حال نظام تصمیم گیری در این جبهه جمعی است؛ نظر هیچ فرد و حزبی، تصمیم جبهه اصلاحات تلقی نخواهد شد. در فرایند تصمیم گیری ها، جبهه اصلاحات تصمیم نهایی اش را خواهد گرفت.

بیادی: باندهای قدرت بگذارند اصولگرایان چهره‌های خوبی دارند

حسین بیادی، فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که «به نظر می‌رسد که اصولگرایان از یک طرح ایجابی برای انتخابات برخوردار نبوده و تنها بر وضعیت نامناسب اقتصادی و عملکرد بد دولت در این زمینه، به عنوان عامل پیروزی خود تکیه می‌کنند، نظر شما در این مورد چیست؟» گفت: چنانچه باندهای تمامیت‌خواه متصل به قدرت و ثروت بگذارند، کفگیر جامعه بزرگ اصولگرایی دررابطه با معرفی فردی شایسته برای نمایندگی مجلس به ته دیگ نخورده است. کسانی که طرح و برنامه‌هایی برای آینده داشته باشند و بتوانند کشور را به خوبی هدایت کنند.» گفت: اما باید به این موضوع توجه جدی داشت که پاشنه آشیل اصولگرایان، تفرقه در سطح تصمیم‌سازان و تصمیم گیران و نداشتن یک محور معقول و مقبول است، که به عنوان یک خطر بزرگ آنان را تهدید می‌کند.
 
سعید جلیلی با توئیتی منتقد فرهنگ توئیتری شد

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حساب توییتری خود نوشت: «با یک کلمه یا یک جمله نمی‌توان راجع به مسائل کشور تحلیل به دست آورد. با ‎فرهنگ توئیتی؛ بی‌حوصلگی و اخذ تحلیل یک جمله‌ای از افراد مختلف، نمی‌توان عملیات تعریف کرد. این عرصه کار جدی و تأمل دقیق می‌طلبد. منظومه فکری جوان مومن انقلابی به جای توئیت به مبانی عمیقی همچون سیره امام خمینی نیاز دارد. امام در جوانی بالاترین تحصیلات و مطالعات فقهی و فلسفی را داشتند و عمیق‌ترین کتب عرفانی را تالیف کردند، این نشان‌دهنده یک منظومه قوی معرفتی پشتوانه انقلاب اسلامی بود که آن را به ثمر رساند.»
 
پاسخ رنجبران به یک شایعه درباره رئیس صداوسیما
 
رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در پاسخ به برخی شایعات درباره کنار رفتن علی عسکری از ریاست رسانه ملی در توییتی نوشت:
 
بسته
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۱۳۴
اقای رنجبران ما از دو ساعت دیگه خودمون خبر نداریم شما از دو انتخابات اینده خبر دارین؟حتما با ماورا ارتباطاتی دارین؟بیخود نیست صدا و سیما اینقدر ضعیف عمل میکنه‌ شماها مسئول هستین دیگه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
بله آقایان خیالشان از ماندنشان تخته تخته، دلیل عملکرد ضعیفشان همین خیال راحتشان است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
جای تاسف دارد که صدا و سیمایی که علی الاصول باید صدای اکثریت مردم و ( ملی ) باشد
توسط اکثریت مردم مخصوصا جوانان کشور و نخبگان به ( میلی ) تغییر نام و صفت داده است
سلام من پزشک هستم والان در دانمارک زندگی می کنم پارسال مهاجرت کردم واکنون دیگر منافعی ندارم که بخواهم از آن حمایت کنم به خاطر همین تمام واقعیت را به شما می گویم در سالهای قبل که در ایران طبابت میکردم براحتی بدون کوچکترین زحمتی با ویزیت های یک دقیقه ای روزانه 3 میلیون و ماهیانه 90 میلیون در در مطب درامد داشتم بیمارستان هم ماهیانه 2 میلیون و چهارصد حقوق می داد و 80 تا 140 میلیون کارانه حق آنکال هم ماهیانه با آنکالی سه شیفت شب در ماه 6 میلیون در می اوردم و کشیک بیمارستان دیگری هم می رفتم که 7 کشیک در ماه معادل 14 میلیون می شد چون تخصص من قلب بود و کمبود پزشک داشتند می توانستم براحتی در سه جا کار کنم سه عمل قلب باز می کردم که می شد 100 میلیون درماه البته خودم نمی خواستم بیشتر عمل کنم وگرنه می شد روزانه هم عمل کنم اضافه کار و حق بدی آب وهوا و پول غذا ولباس هم مقداری می دادن که ماهیانه 4 میلیون می شد به اندازه حقوق 3 کارگر من پزشک حق لباس و غذا می گرفتم من ماهیانه بین 350 میلیون تا 500 میلیون درامد داشتم حقیقت این است که پزشکان عمومی براحتی 30 میلیون و پزشکان متخصص از 100 میلیون تا 1 میلیارد در می اروند واقعا اینگونه است اگر باور ندارد بروید در مطب های سطح شهر تهران یا اصلا هر شهرستان دیگر ببینید عصر ها متخصصین چند بیمار ویزیت می کنند و قیمت ویزیت را ضربدر تعداد بیمار کنید تا ببیند چه پول های افسانه ای است که می توان از پزشکی در آورد اصلا هم کسی به شما نمی گوید این ویزیتی که شده درست است یا نه الان در دانمارک غیر اینکه اصلا مطب خصوصی و نظام خصوصی بهداشت ودرمان وجود ندارد و همه نظام سلامت عمومی ورایگان است حقوق پزشک در دانمارک سالیانه 45 هزار یورو بین 55 تا 60 هزار دلار است که 70 درصد آنان مالیات می گیرند و دانمارک بیشترین مالیات را از بخش سلامت می گیرد در نهایت سالانه حقوق من پزشک با 4تا 7 برابر کار بیشتر یک پنجم حقوق ایران نمی شود این ها رو گفتم که البته با کمال احترام به همکاران عزیز پزشک همه بدانند واقعیت را نمی شود انکار کرد و ملت همه چیز را می دانند چون به نظر من ملت ایران فرهیخته ترین ملت دنیاست
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
باز این اراجیف باف اومد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
جهت اطلاع عمل قلب باز رو فوق تخصص جراحی قلب و عروق انجام میده نه متخصص قلب، بهتره ، ، اطلاعات پزشکیت رو بیشتر کنی بعد بنویسی ،
ناشناس
| Sweden |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
الان در دانمارک زندگی می کنم !!!آره پرچمت نشون میده
محمود عبدالهي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
سلام
من هم يك پزشك ايراني مقيم سن خوزه در كاليفرنيا هستم كه سالها قبل در ايران طبابت ميكردم
ر مطالب شما تناقض هاي زيادي وحود داره كه براي افراد مطلع خنده داره مثلا تخصص قلب و عروق را با جراحي قلب و عروق مخلوط كردين شما كجا جراحي قلب ميكنيد كه بدي اب و هوا دريافت ميكنيد
مگر جراح قلب كشيك ميده؟
شما سي روز مطب ميرفتيد پس كي كشيك و انكالي ميرفتيد يعني جمعه ها و تعطيلات هم مطب بودين
ماليات در امريكا بر اساس ميزان كاركرد متفاوته و عملا چيزي حدود بيست تا بيست و پنج درصد هست و براي پزشك متخصص قلب درامد سالانه سيصدو پنجاه هزار دلار بطور متوسط ميشه در نظر گرفت
اشكالات زيادي به نظام بيمار درمان ايران ميشه گرفت ولي نبايد براي اينكار خلاف واقعيت گفت
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
خيلي ضايع خالي بستي
رضا
| France |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
ظرفیت رشته های پزشکی داره زیاد میشه
امتحان بده قبول شی
بلکه بجای داستان نویسی کار مفید کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
شما که پارو چه عرض کنم با لیفتراک باید پولهاتون را جابجا می کردین چرا رفتی اون ور ؟ مگه به دنبال رفاه بیشتر نبودین؟ این ور مردم را بیچاره کنین و چند ماهی هم اون ور بچرخین....
قابل توجه پزشک ها. یه روزی از حلقوم تون بیرون کشیده میشه البته اون طیف بی وجدانش. پاک دست خیالش تخت و درود بر شرفش
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
چرت و پرت نگو. قرص آبی ها رو هم سر وقت بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
تابی جان چرا نظرات این آدم عقده ای را میگذاری بابا درد پزشکی اینو کشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
بسیار خوب ، جناب آقای دکتر!! شما که در ایران به قول خودتان ماهی بین 350 تا 500 میلیون تومان ( با دلار 11500 تومان در حدود ماهی بین 31 هزار تا 42 هزار دلار و سالانه بین 372 هزار تا 504 هزار دلار) در آمد داشتید و با آنهمه عزت واحترام. خوب بفرمائید آیا مرض داشتید که بار و بنه را بستید و به دانمارک مهاجرت کردید تا با حقوق حداکثر سالی 60 هزار دلار زندگی کنید و بعلاوه بطور روزانه مورد تحقیر زردکهای دانمارکی قرار بگیرید. ؟!!!!!!! بعلاوه در وضعیتی باشید که اگر مرتکب کوچکترین اشتباه پزشکی شدید مجبور باشید در آمد چندین سال خود را بابت آن اشتباه کوچک به بیمار شاکی پرداخت کنید.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
ان یکی گفت اشتر را که هی
از کجا میایی ای اقبال پی؟
گفت از حمام گرم کوی تو
گفت خود پیداست از زانوی تو
رنگ پرچم دانمارک رو هم دیدیم.قبول کن که ادم کم هوش و بی دانشی هستی.از اونها که چون خودشون از نردبون بالا نمیتونن برن نردبون رو خراب میکنن تا بقیه هم نرن.البته پشتکارت خوبه چون خیلی وقته هر شب علیه پزشکان مینویسی ولی پشتکار خالی برای ادم کم هوشی مثل تو کافی نیست.پس عمرت رو در همین حسد و بخل و کینه به پایان خواهی برد و از زندگی خودت چیزی نخواهی فهمید
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
خالی بن اگه تو تو دانمارک زندگی میکنی چرا پس در جلوی ناشناس پرچم دانمارک نیست؟؟؟چون از هر کشوری برای تابی کامنت بنویسی پرچم همون کشور نمایش داده میشه آی دروغگو آی دروغگو.
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
علی جان این ناشناس اصلا شدید قات زده میگه قبل از انقلاب من ماهیانه بین 350 تا 500 میلیون درآمد داشتم و آخر هم یه خالی بندی بزرگ کرده که نوشته به نظر من ملت ایران فرهیخته ترین ملت دنیاست که حتما خودش رو هم جز این فرهیخته ها به حساب آورده.
ایرانی
| United States of America |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
پس چرا رفتید دانمارک؟ اینجا که خوب در میاوردید اقای دکتر. کجا از ایران بهتر برای پولدار شدن بعضیا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
دکترجان برگرد به خونت اینجا نون ماستش هم خوشمزه است
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
خوب که چی؟ حسابی مردمو چاپیدی به گفته خودت حالا هم پولی دست و پا کردی رفتی مقیم دانمارک شدی اگر پول نداشتی که همین تهران هم راهت نمی دادند پس حرف نزن اعصاب مردمو به اندازه کافی داغون هست
مجید دلبندم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
داستان سرایی ات خوب نیست
مهندس جنت شهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
اگر شما اینقدر درامد در ایران داشتی چیکار رفتی دانمارک ...
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
اول باید در حرف زدن صداقت باشد . ثابت کنید پزشک هستید ثابت کنید در دانمارک هستید . دم خروس از نشان پرچم زده بیرون ..... کشور دانمارک و سوید و فنلاند و کانادا راه دمکراسی را رفتند . اینقدر من در بخش نظرات توضییح دادم واقعا خودم هم دارم خسته میشم . چرا ان کشورها مشکلات مثل کشور ما را ندارند . مسولین ایران‌میگوبند عربیها نمیگدارند در صورتی روز و شب کارشان شده که اقتصاد و اموزش و فرهنگ و مدهب غربیها را گیر دادن . واقعا شما نمیدانید که انها پله به پله از با سواد شدن مردم شروع کردند ؟ . شما چطور متوجه تقابل دو فرهنگ نیستید . همین دیروز روحانی در یک سخنرانی گفت که مردم باید جهاد فرزند اوری کنند . ولی نمیداند که اموزش و پرورش و بهداشت و رمان و رفاه و بیمه و سلامت هزینه دارد . ........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
خب برگرد ایران؟
چرا خالی میبندی؟
حاج اکرم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
باسلام به همه پرسنل پایگاه خبری وزین تابناک و خوانندگان ارجمندش
برادر شما که نظرات بنده را گاها کلا سانسور میکنید...چرا تمام نظرهای این پزشکی که ظاهرا خودشان از اختلالات شدید روانی رنج می برد را مرتب منتشر میکنید...
بنده خودم دوران کنکور عشق قبولی شریف بود منتها شریف که هیچ نزدیک تهرانم قبول نشدم...
منتها آلان دیگر همه چیز را پذیرفته و به دیگران بخاطر جایگاهشان حسادت نمی کنم.
حاج اکرم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
باسلام به همه پرسنل پایگاه خبری وزین تابناک و خوانندگان ارجمندش
برادر شما که نظرات بنده را گاها کلا سانسور میکنید...چرا تمام نظرهای این پزشکی که ظاهرا خودشان از اختلالات شدید روانی رنج می برد را مرتب منتشر میکنید...
بنده خودم دوران کنکور عشق قبولی شریف بود منتها شریف که هیچ نزدیک تهرانم قبول نشدم...
منتها آلان دیگر همه چیز را پذیرفته و به دیگران بخاطر جایگاهشان حسادت نمی کنم.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
چه ربطی داره؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
دروغگو با اینهمه درآمد حتما دیونه بودی که رفتی!!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
چطور در دانمارک هستی و سایت محلتو در ایران و با پرچم ایران نشان می ده?!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
طرف فرق متخصص قلب و جراح قلب رو نمیدونه ادعایپزشک بودن میکنه
اصلا از قانون کارانه و پرئاخت پلکانی و سقف پرداخت و
تاخیر تا دو سال و ... خبر نداره
اضافه کار و بدی آب و هوا و .... چهار میلیون؟!!! معلومه کار اداری هم نکردی
بعدش کی تا حالا مطب سی روز در ماه فعال رو دیده؟
یارو ادعای سه شیفت کاری در روز و سی روز ماه میکنه بعد میگه دانمارک 4 تا 7 برابر کار میکنم حقوقشم که 1200 یورو میشه یعنی از کارگر ساده کمتر آخه مرد حسابی میخای دروغ بگی یکم تحقیق کن
آخرشم وقتی میخوای کامنت بذاری حواست باشه که معلومه از ایران داری کامنت میذاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
عالی بود
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
متاسفانه من نمی تونم حرف های ضدونقیض شما را باور کنم. شما نوشتید که حقوق پزشک در دانمارک سالیانه 45 هزار یورو است که 70 درصد آنان مالیات می گیرند. من به عنوان کسی که سالها در اروپا زندگی کردم میگم هم مبلغ حقوق پزشکان به مراتب بالاتر از ۴۵ هزار یورو هست و هم درصد مالیات به مراتب پایین تر از ۷۰ درصد هست. لذا یا شما نا اگاه هستی یا در حال نفرت پراکنی علیه جامعه پزشکی یا دروغ پراکنی در جامعه ایران
پینیکو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
آخه دکتر عزیز گویا شما ریاضیات بلد نیستی و یا طول شبانه روز برای شما 72 ساعته!چون شما هم مطب هستی (البته برای سه میلیون شما باید حداقل هشتاد بیمار را ویزیت کنی که به تجربه بنده حداقل هشت ساعت زمان مفید میخواهد) و هم در دو بیمارستان دیگر بغیر از بیمارستان خودت هستی و در ضمن کشیک بجای دوستات هم میری؟
در مورد آقاي جليلي بايد گفت حرفاش خريداران معدودي داره، اطلاح طلبان هم پاسخگوي مطالبات مردمي نيستند و نياز ب جريان جديدي است، در مورد انگليس اين روباه پير بايد بگم، در روزهاي اخير انگليس از طريق عواملش سعي در تفرقه افكني در ناحيه شمال غربي كشور داشته و ميدان داري رو مزدوران بي بي سي انجام ميدادن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
ایشون فقط ارزوی دیده شدن دارد و بس !
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
اگر به پرونده جناب جلیلی رسیدگی میشد و بابت مذاکراتی که تخصص نداشتند
و موجبات گرفتن ۷ قطعنامه تحریمی و بردن کشور ذیل بند ۷ منشور ملل را باعث شدند
مردم و کشور را با گرفتاری های بزرگ درگیر کردند
قطعا الان یا در زندان بودند و یا حداقل اجازه عرض اندام و افاضات بدون سند و مدرک نداشتند
ولی حیف که هنوز قدرت و قلم در دستان دوستان ایشان است
زیبا کلام عزیز چراغ اول را روشن کنید منشوری نوشته ده اولویت کشور را مشخص کنید و بگویید اصلاحطلبان برای این ده تا میجنگند.هر کس چه اتیئست بود چه اصولگرا چه اعتدالی این منشور را قبول دارد برای تحقق ان تلاش کند.
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
و مردم چه میشوند!؟
جلیلیها ثابت کردند که واعظ غیر متعظ هستند و انچه برای خود نمیپسندند برای دیگران میپسندند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
تابی جون جان و جناب ناشناس جهت اطلاعتتون این حرف دکتر جلیلی در جمع دانشجویان طرح ولایت در مشهد بوده ضمن اینکه ایشون اعلام کرده هیچ اکانتی در توییتر نداره
آقای رنجبران ، این عزیز انقلابی شمای بچه رو کرده مدیر کل



پس برای ما مهم نیست بماند با برود
خیال شماست که از رفت و آمد ها می لرزد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
.....آفرین
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
این عزیز انقلابی، نور چشمی های حداد عادل رو مدیر میکنه.
رنجبران خودش هم یک بار تویتش را خونده
زنجیران ، کامران خان و حسینی بای و سلامی ، ژنهای برتر صدا و سیما هستند که نردبان ترقی رو با آسانسور رفتند ؟! چه میکنند این گروهک پایداری تو صدا و سیما ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
چه کنند هوای پایداری ها رو دارند همین
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
نردبان هر قدرت بدون خواست اکثریت مردم ، روزی افتادنیست
مواظب خودتان باشید ، زیاد بالا نروید
که استخوانتان سخت تر خواهد شکست
واقعیت اینه که از روزی که هواپیمای جاسوسی آمریکا رو زدیم ، ترامپ رو شبها پوشک میکنند ؟ کرک و پشم عربها که بد جوری ریخت ،
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
باز کرکری!
حامي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
منفي ها و ببين و تحليل كشكيي خودتو بفهم
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
پسرشجاع زدی دستت درد نکنه ولی مملکت داری تک بعدی نمیشه
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
این ادبیات ......میدانی را بگذارید کنار
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
ادب یک مرد به ز دولت اوست
ایا با این ادبیات عصبانیت شما تخلیه میشه ؟ یا مسکن موقتی است ؟
اقای رامبد جوان بیا برنامه درست کن شایعات هم اهمیتی نداره ما و شما باهم فرق داریم بلخره ما بودیم رومون نمیشد تو روی این ملت نگاه کنیم غش غش بخندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
تحریم خندوانه جواب اراجیف رامبد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
یک مجری مثل فریدون فرخزاد یکی مثل رامبد جوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
به جای اسم خندوانه برنامه ات را بگذار
سنگ پای قزوینانه !!؟؟
بیشتر بهتون میاد
آیا حجاب از شرع ما برداشته شده؟
یا انقلاب نابود و خون شهدا پایمال شده؟
آیا نظام اسلامی که ثمره مجاهدت بزرگ مردان و خون صدها هزار شهید است استحاله پیدا کرده؟
فرض بگیریم خدای ناکرده چنین شده، آیا میهن دوستی هم از بین رفته؟
چرا رامبد جوان که با همسر کشف حجاب کرده اش برای تولد فرزندش به کانادا رفته تا فرزندش به جای خاک مقدس ایران در اونجا بدنیا بیاد مصاحبه کرده و از شروع خندوانه هفتم صحبت کرده؟
اگه در و گهر از پنجه این آدم بریزه آیا لیاقت حضور در رسانه ملی رو داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
دوست عزیز زندگی خصوصی افراد به شما ربطی نداره و هرکسی هرطور که دوست داره میتونه سبک زندگی خودش رو انتخاب کنه! فکر میکنم این در اسلام هم هست پس به اسم اسلام و مسلمین این چنین دیگران را قضاوت نکنید
در ضمن افرادی که مشهور میشن زندگی روزمره در ایران براشوند سخت میشه! شما ببینید اینا مخفیانه رفتن
کانادا ازونجا بی اجازه ازشون عکس گرفتن و پخش کردند ! خیلی طبیعیه که خیلیهاشون برای این کارها در ایران احساس امنیت نکنند
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
شما فکر کن جنگی نشده و کسی هم شهید نشده بود بهانه شماها در بحث فشار فرهنگی و اجتماعی و بی عدالتی و تقسیم‌کردن‌مردم چه نفعی برای جانعه دارد .‌از یک طرف شعار عدالت محوری میدهید از ان طرف خودتان پولدار و سرمایه دار شدید و میگویید ما سرمایه دهر و پولدار باشیم بهتر از این هست که افراد سوسول ها پولدار باشند . فرقش چیست .‌کارخانه مال خودمان باشد . ..انگه دستش به جای چه در ثروت و قدرت و پارتی نیست فرقش چیست . عدالت با این شعارهای که شما نیدهید در بین خودتان هم قابل اجرا نیست فقط وقت مردم را گرفتید و هزینه از جیب مردم‌کردید .
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
شما از اون افرادی هستی که با مشکلات کشور مشکلی نداری اما بحث حجاب میشه از خون شهدا مایه میزاری تا خاک مقدس اما برای اختلاس انگار نه میشنوید
نه میبینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
نیمی از زنان که در انقلاب سرکت فعال داشتند اصلا حجاب نداشتند
و تا یکسال و نیم پس از پیروزی انقلاب حجاب اجباری نشده بود
و مردم بسیار باهم نزدیکتر و تفرقه ای هم نیفتاده بود
متاسفانه عده ای اقلیت با پیش کشیدن حجاب اجباری
جمع کثیری از مردم را نسبت به قول و قرار های اول انقلاب
و بد رفتاری هایی که با زنان و حتی مردان کردند
باعث تفرقه ودوری مردم شدند
اخیرا خاشقچی رفته مرخصی زکزاکی اومده به بازار صدا وسیمای میلی
پاسخ ها
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
اتفاقا دیشب تو تلویزیون یه گزارش 15 دقیقه ای درباره این خاشقچی رفت روی آنتن.این جناب خاشقچی بشدت از ایران ت نفرت داشت.
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
میگویند با هواپیمای اختصاصی با پول ایران برای درمان تشریف بردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
بیچاره مردم که صاحب کشور هستند
در انتهای صف منتظر صدقات هستند
امروز ایران انگلیس را دیگر یک ابرقدرت نمیداند و این را ایران امروز در برخورد با توقیف کشتی انگلیسی ثابت کردیم ......
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
امریکا و انگلیس و المان و عربستان و چین و گره شمالی و ونزویلا و بحرین و کویت و کانادا ..در حال افول هستند
رفت کانادا کاسبیش نگرفت
دیگه حوصله دیدن رامبد و برنامه اش را ندارم ، بهتره برای هموطن هایش در کانادا برنامه بسازد
پاسخ ها
منصور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
به نظرم رامبد اسم خندوانه رو عوض کنه بزاره کاندوانه بهتره تو کانادا همپخس. مبشه!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
من ازش بدم اومده
یکی مثل علی دایی یکی مثل ایشون فاز روشن فکر و منطقی
اینا یادشون میره کی گندشون کرده به زودی با همان سرعت که رفت بالا میاد پایین
خودعمارپنداران داخلی بروند فهمو شعور را از سیدحسن نصرالله یاد بگیرند
محمود بهمنی . امار واقعی تورم اعلام‌نمیشود . در دوره صدارت شما تورم چهل درصد بود ولی نگفتید چون امار تورم را درست اعلام نمیکردید تمام دستگاها بر مبنای همان امار علط دوره شما حقوق ها را افزایش بر حیب تورم نمیدادند . یادم هست شورای هست که در ان شورا نماینده دولت و نماینده کارفرمایان و نماینده کارگران برای افزایش حقوق کارگران سه ماه تلاش کرد که حقوق ها افزایش پیدا کند اما نماینده دولت و کافرما دو تا رای بیشتر از یک رای کارگران بود بنابراین رای دولت احمدی نژاد بر این بود که چون تورم بالا نداریم افزایش،حقوق هم ده درصد باشد . شماها هم هم امار تورم درست نبود هم طرفدار کارگر نبودید چون فکر میکردید اگر حقوق کارگر افزایش یابد به موجب گرانی بعد از دادن یارانه ها خواهد شد
بزرگترین اشتباه سازمان ثبت احوال وارد کردن دستگاه های آماده سازی کارت ملی بدون برنامه ریزی و پشتوانه لازم بود. هم ارز مملکت با سفر بیهوده معی از کارکنان به خارج از کشور که مغایر سیاست های اقتصاد مقاومتی بود و حالا هم سرگردانی مردمی که قریب 2 سال است موفق به دریافت کارت ملی خود نشده اند. چه کسی پاسخگو است؟؟؟ نمیشد از امکانات داخلی استفاده کرد؟ تا کی باید چشم به بیگانگان دوخت.؟ آیا این هم یک کالای استراتژیک بود؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
گفته امکانات داخلی، یاد خودروی داخلی افتادم.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
کارت ملی ،ملی ترین داشته یک هموطنه چطور نمی تونیم این ملی ترین ،داشته رو خودمون تولید کنیم همش یه کارته مگه ؟ چطور نمی تونیم ؟
من نمی دونم دو جریان اصلی حاکم بر کشور با چه رویی مردم را به حاضر شدن پای صندوق رای فرا می خوانند.مردم و مخصوصا قشر جوان با مقایسه زندگی خود با ممالک دیگر و حتی کشورهای همسایه متوجه اوج بی هنری و بی مسؤولیتی وبی عدالتی و کم کاری که ناشی از عدم گردش قدرت ورابطه سالاری است شده اند.آنها به کلی نا امید وسرخورده از این همه فساد وتبعیض وبی عدالتی فقط در فکر فرار از این کشور که در آن هیچ آینده ای نمی بینند هستند.به طور کلی دیگر دوران شخص محوری به سر آمده و کسی به حرف کسی گوش نمی دهد.حالا این شخص می خواهد خاتمی باشد می خواهد روحانی وعارف یا ازغدی شریعتمداری.الله اکرم و...
کفگیر جریان اصولگرایی جهت معرفی افرادی به راه یافتن در مجلس به ته دیگ نخورده است .....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
کفگیر هر دو جناح به ته دیگ خورده .
زمان آنست که حصر برداشته شود
بزرگترین اشتباه انتخاب این ادم به ریاست سازمانی بود که اصلا در اون تخصص نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
نه اینکه بقیه شون تخصص دارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
اشتباهو فقط مردم می کنن که اااااااصلح رو انتخاب نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
چه کسی در حوزه تخصصی خودش است که او باشد ؟
فقط یک نفر را هم بگوئید جایزه دارید
نون رو باید به نرخ روز خورد
به رامبد جوان باید گفت: شما که دوست داری خندوانه هفتم را بسازی ولی مساله اینست که اجازه این کار را به شما نمیدهند.
رامبد جوان دنبال طبیعی کردن ماجراست ولی غافل از آنکه به این راحتی ها طبیعی نمیشه
اینهمه که میگویید مبارزه با فساد مقطعی نیست و دایمی هست اولا چرا چهار ماه پیش انجام نشد دوما اینکه چرا پرونده شهرداری زیر زونکن ها جا خوش کرده. این روش مصرف سیاسی دارد چون ریشه کن نمیکند . دلایل فساد را باید پیدا کرد . در گاو صندوق ها باز هست چون اقتصاد دولتی هست . چون بنگاه های تولیدی زیادی که شبه دولتی و نهادی هستند .
مثل اینکه هزینه های کانادا زیاده رامبد به فکر ساختن خندوانه هفتم افتاده.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
ایرج طهماسب هم برنامه ساز کانادا هم زندگی میکنه ولی کسی کاری باهاش نداره چون مردمو احمق فرض نکرده از احساس مردم سوءاستفاده نکرده ولی رامبد نون تو خون مردم میزنه واسه همین 2 رو بازیاشه کسی باحاش دیگه حال نمیکنه
پیشنهاد میکنم رامبد یه برنامه خندوانه در کانادا راه بندازه یکسره هم تو برنامه بگه: مردم کانادا شما خیلی خوبین، کانادا خیلی کشور خوبیه و ... ببینم میتونه از جیب مردم کانادا با این حرفا پول دربیاره؟
رامبد جان پشت گوشتو دیدی صداوسیما رو هم دیگه دیدی. نه مردم قبولت دارن نه مقامات.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
مقامات قبولش دارن تنها مهره برای تماشای صدا و سیماست
انقلابی بودن خوبه فقط بعضی‌ها ادای انقلابی در میارن و ریشه به تشه انقلاب با اعمال پابخرد میزنند اگه اینها شناسایی و حذف بشوند کارها به روال خوبش برمی گرده مثل مدیران صدا و سیما یا ائمه جمعه البته بعضیهاشون
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
من حرف شنا را رد میکنم . دلبلم این هست که اگر از تهران بسمت شمال ایران با قطار رفته باشید . کارگران و مهندسین المانی و اطریشی وقتی راه اهن ایران را در ۸۰ سال پیش با چه مشقتی با ان امکانات که بالغ بر دو هزار پول و تونل احداث شد ایا در فکر انها کار جهادی و تفکر انقلابی را شعار میدادند ؟ نه عمو انها به کارشان اهمیت میدادند که سازه ها را محکم . زیبا و تراز و مهندسی کار کنند . رفتار جهادبی و انقلابی فقط مصرف نمادین و تبلیغی و سیاسی در حوزه فرهنگی دارد . در کارهای تخصصی ربط دادن این موترد چه اهمیتی دارد. آبا ان موقع بحث کار انقلابی بود . ؟ نه نه نه
تو تمي دوني خودت تا دو روز ديگه زنده اي يا نه اونوقت صحبت از ماندن يكي ديگه تا دو انتخابات بعدي مي كني !!! عجب !
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
این همان فرار بجلو نیست؟!
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
مگه رییس صدا وسیما با انتخابات مشخص میشه؟
فساد قابل پیشگیری هست ولی ریشه کن نمیشود . برای ریشه کن کردن فساد زمینه های فساد را شناسایی علمی کنید . اگر زمینه ها را از بین نبرید هر چند وقت یکبار باید باعث گرفتن جان انسانها میشود .
این رنجبران چجور مدیر روابط عمومی که توهین میکنه!!!!!!؟ خوب جواب بده چرا پرت و پلا میگی!!!!؟ اصلا کی تو رو مدیر کرده؟!!! البته توی اون رسانه میلی حضور آدمایی مثه رنجبران دور لز ذهن نیست
الکی میگه . فامیلشونه. الکییییی
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
بساطت بر دار خواهشا!
محسن ،پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
چه ربطی دارد؟
شما یک مرده سیاسی را مرتب علم می کنی؟؟
چرا نمی فهمی او هم تمام شد!!! همین
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
درود بر ملت ایران . درود بر ملتی که سختی های زیادی را تحمل کردند . درود بر مردم روستاهای که هنوز جاده روستایشان آسفالت نشده است ولی تحمل میکنند .
همان بهتر که خندوانه شما هیچوقت ساخته نشه ، مردم دیگه از دوروئی خسته شدن !
اقای رامبد عزیز
شما از الان بفکر بچه دوم و بدنیا اندن بچه در کانادا در سریال اتفاقی دیگر باش.
نگران خنده مردم نباش
آی جوون!
شما با این کارهایتان گندوانه ساخته اید!
اصلاح طلبها گفته اند ما در مقابل دشمن می ایستیم ؟؟؟ ما که ندیدیم ونشنیدیم اتفاقا خود اصلاح طلبها میگویند تسلیم شویم تا جنگ نشود ......حالا این آخری زیباکلام میخواد مثلا یک امتیاز بدهد .خخخخ
آقای رنجبران، مومن و مسلمان، همیشه خدا را هم مقدم بر محاسباتش وارد میکند
آدم مومن از فردایش بیخبر است شما چطور از چند سال آینده مطمنید؟
آدم مومن، انشاالله میگوید
الان این اصلاحطلبها و اصولگراهای تندرو دارن حرف میزنن که آره مردم مقصر بودن یا نفرات خوبمون رو نزاَشتن بیان شما ها اگه بفکر مردم بودید باز از همون نفرات خوبتون مشورت میگرفتید و بخاطر ایرانمون همکاری میکردید من نمیدونم چرا هر اتفاقی میفته باید دودش بره تو چشم این مردم بدبخت ...بخدا قسم دیگه اصلاح طلب و اصولگرا جایی تو دل مردم ندارن...من قسم خوردم ن اصلاح طلب ن اصولگرا اولا اولویتم انقلابی بودن طرفه و اینکه فقط بفکر مردم باشه دوما جوان باشه وتا حالا مجلس نرفته باشه یعنی واسه اولین باره ک اومده نماینده مردم باشه ...توروخدا مردم ایران ب جوونها رای بدید ما که چهل ساله مجلسو دادیم دست این دوتا جناح چه کار کردن ...
صدا وسيما احتياج به يك خونه تكانى وباز سازى اساسى داره كه حتما تمام مديران ارشد قسمتها بيرون بروند وچهرهاى كاربلد وبا تجربه ومستقل فارغ از هر گروه وجناحى ووابسته نبودن به مقامهاى كشورى انتخاب شوند،
رامبد جوان آخر پرروئی و نفاق
این آدم مردم رو چی فرض کرده
توی تلویزیون دم از ایران میزنه بچه اش رو میره کانادا به دنیا میاره
آقای رامبد جوان!!! کسی نگفت مهاجرت کردید. صحبت اینه که فعلاً برای فرزندتون تابعیت کانادا گرفتید تا بعداً که تو ایران بارتون رو حسابی بستید به واسطه همین فزند کاناداییتون بتونید راحت مهاجرت کنید و تابعیت اونجا رو بگیرید
مردم نیازی به ایندسته هنرمندان ندارند هنر مندانی که فقط به فکر جیب خود باشند درد مردم را نمی فهمند البته باید ببینیم صدا سیما چه تصمیمی میگیرد فعلا که صداسیما تبلیغات آلیس را انجام میدهد
آقای عسکری بزودی خواهندرفت.اصولگرا با اصلاح طلبان برای مامردم ایران هیچ فرقی ندارندچون دیگر رای ازمادریافت نخواهید کرد،،،
جناب آقای زیبا کلام متاسفانه باید خدمت شما عرض کنم که در این مورد با شما موافق نیستم. فعلاً در ایران تنها افراد و گروههایی می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند که فقط و فقط تابع بدون چون و چرای تصمیمات دولت در سایه باشند. حال پیدا کنید اعضای دولت در سایه را.
شاید رئیس پر انرژی در پی مبارزه با فساد باشد ولی متاسفانه اختاپوس فساد ریشه ها و پیوندهای زیادی دارد و ساده نیست در هر صورت امیدوارم موفق بشه
اقای رنجبران؛ صداوسیما با کلمه تخریب مترادف شده
مسوول روابط عمومی رسانه ملی باید با ادبیات کاملا درست و روان صحبت کنه. شما به توییت اول آقای رنجبران نگاه بکنید واقعا جمله بندی که استفاده کردن جای تاسفه. یک جمله بندی کاملا نا مفهوم که تازه با کلمه " طرف " شروع شده. از کوزه همان تراود که در اوست. همین یک توییت و ادبیات نامفهوم و کوچه بازاری استفاده شده در اون نشون میده در انتصاب ایشان به این سمت مهم معیار شایستگی در نظر گرفته نشده.
پاسخ ها
ناشناس
| Azerbaijan |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
شما فکر میکنید معیار مدیر کلی ادارات الان چیست .
خدا رو شکر که رامبد میخواد خندوانه رو بسازه مجدد. من همه اش استرس داشتم. اصلا شده بود دغدغه فکریم. از خواب و خوراک افتلده بودم که نکنه رامبد برنگرده و خندوانه رو نسازه.
خدا روشکر
رامبد جان شما بهتر به فکر ساختن khatermelon در کانادا باشی چون دیگر ایران جای تو نیست.....
سلام آقای رنجبران شما مسئول زیر دست ایشان هستید و مجبورید از ایشان دفاع کنید تا شما هم مسئول بمانید
واقعیتش این هست که ما ایرانیها میتونیم از خودمان دفاع کنیم
میمهانان افطار سفارت انگلیس در تهران چه کسانی بودند و چرا هیچ رسانه ای نامی از آنها نمی برد؟؟؟
شما هم عرضه دارین برین کانادا
نه سواد درست حسابی دارین نه اهل کار و تلاشین تا پول در بیارین، رامبد جوان شد خار چشمتون!
حسادت و بی عرضگی حدی داره....
باسلام / باتمام احترامی که برای آقای رنجبران به عنوان فردی انقلابی قائل هستم ولی از ایشان میپرسم که طی چه فرآیندی به سمت مدیر کل روابط سازمان نائل گردیه است. باتشکر
این عزیز انقلابی .........خوب اگر اینها را ننویسم که مدیر کل صدا و سیما نمی شویم آن هم تو این سن و سال وبا این تجربه
شما در حد و اندازه این سمت نیستی ولی چه می شود کرد فعلا باد به پرچم شما می وزد
اقای رامبد خیلی جوان مردانه نه خودت کاراکتر طنز داری نه کلیت برنامه ات فقط بلد بودی بگی بریم بیایم بزن تو یه کار دیگه
دفاع نصراله مثل دفاع یه مقام داخلی از یک مقام دیگه اس
ب آقای رامبد جوان باید گوشزد کرد آقا پولهای یامفتی که گرفتی از سیما ته کشید در مملکت دشمن،یاد ایران افتادی دیگه حنات رنگ باخته
دو دوره انتخابات یک دوره است انهم مجلس چه باشه چه نباشه فرقی نداره یک عده ای میایند 4 سال لفت لیس میکنند میرند اما انتخابات رییس جمهوری انشالا با درایت چند درصد دلسوزی که مانده برای اقتدار ویکپارچگی در اداره کشوربرداشته میشود وقوه مجریه از طریق نخست وزیری با انتخاب ولی فقیهعملیاتی میشوددیگر مراکز متعدد تصمیمگیری حذف وهزینه جاری هم کم ودیگر احتیاج به دولت در دولت نداریم
روایت لیلاز از اختیارات ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد و روحانی

دادستان مرکز لرستان از دستگیری شهردار خرم‌آباد خبر داد و به بیان توضیحاتی در این باره پرداخت
تابناک؟!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی