بازدید 4891
مراجعه به وکیل قبل از هراقدام حقوقی؛

راهکاری جهت کاهش عواقب بی اطلاعی از قانون

کد خبر: ۹۱۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ 10 August 2019

امروزه شرایط خاص زندگی ما و پیچیدگی های ارتباط های جمعی باعث شده تا عامه مردم درگیر مسائل مختلف حقوقی شوند و مراجعه به یک وکیل پایه یک دادگستری به عنوان یک راه برای احقاق حقوق و یا جلوگیری از تضییع حقوق مد نظر آنها قرار گیرد چرا که آگاهی از حقوق باعث می شود در ارتباط های حقوقی متضرر نشوند و حتی برای تنظیم قراردادهای خویش به وکیل دادگستری مراجعه و از علم و تجربیات این قشر شریف به نحو احسن استفاده کنند و با پرداخت اندک مبلغی جهت مشاوره حقوقی از ضررهای بعدی جلوگیری نمایند.

گاهی تنها یک مشاوره حقوقی رایگان با وکیل پایه یک دادگستری قبل از یک اقدام حقوقی و یا قبل از تنظیم قرارداد می تواند ما را از مشکلات عدیده ای که به واسطه ناآگاهی از قوانین برای ما به وجود خواهد آورد ، مصون نگاه دارد .

در تنظیم لایحه دفاعیه ای که افراد به دادگاه ارائه میدهند نیز باید بدانید این مهمترین و حساس ترین نگارشی است که بی توجهی به آن گاهی باعث می شود فردی به طور کلی در یک پرونده شکست بخورد و به دلیل اعتبار امر مختومه دیگر هیچگاه نتواند احقاق حق کند.

با توجه به اینکه دایره قوانین امروزه بسیار گسترده است در این خصوص می توان با مشاوره حقوقی حضوری و یا مشاوره تلفنی در مورد موضوع حقوقی که مورد سوال هست مشاوره گرفت و راهی صحیح و متناسب با موضوع را برگزید.

اما آنچه در جستجوی وکیل اهمیت دارد این است که چگونه یک وکیل مورد اعتماد انتخاب کنیم و چگونه متخصص بودن وکیل را احراز کنیم و پروسه گرفتن وکیل خود کاری دشوار و حساس است چرا که مهم ترین داشته هایمان در گرو اقدامات وی بوده و امین بودن وکیل بسیار اهمیت دارد.

به طور مثال در خصوص موضوع  طلاق و طلاق توافقی بسیاری از مردم دنبال یک وکیل مجرب و حرفه ای هستند تا بدینوسیله کیفیت کار خود را افزایش دهند و با توجه به فراوانی وکلای دادگستری انتخاب وکیل اگر هوشمندانه و دقیق نباشد میتواند در حق و حقوقی که طرفین دنبال آن هستند ایجاد مشکل کند.

و برای بحث وصول چک یک وکیل چک حرفه ای نیاز است تا با شناختن مسیر اصلی بتواند بهترین راه را انتخاب نماید و سرعت وصول مطالبات را افزایش دهد.

موسسه حقوقی تهران مدافع مفتخر است با به کار گیری وکلای پایه یک دادگستری که هریک در حوزه ای خاص اعم از کیفری ، حقوقی، وکیل خانواده ،ثبتی،امور چک،طلاق، وکیل ملکی و… تخصص و تجربه ی کافی دارند و سالهاست که در این حوزه فعالیت می نمایند این انتخاب را آسان نموده و پس از مراجعه به موسسه و تنظیم قرارداد وکالت و ارائه مشاوره حقوقی و بررسی اسناد و مدارک پرونده در کمیسیون ویژه که در یک  هیئت 6 نفره پرونده را به وکیل متخصص ارجاع داده و تا روز اجرا پیگیری وکیل ادامه دارد و موسسه  حقوقی تهران مدافع نیز تا روز آخر به همراه وکیل پیگیر خواهد بود و تا جاییکه ممکن است حضور موکل منتفی است و همه ی کار ها از ابتدا تا انتها با وکیل است و موکل با در اختیار داشتن شماره تلفن وکیل دادگستری و باتوجه به در دسترس بودن وکلای موسسه در صورت هرگونه ابهام می تواند با وکیل خود تماس بگیرد.

تجربه موفق موکلین پیشین ما و مراجعات متعدد ایشان و معرفی موسسه به دیگران باعث شد ما اقدامات و فعالیت های خویش را با هدفی بزرگ و با شعاری که پایبند آن بوده ایم ادامه دهیم:

“موکل های ما مهمترین سرمایه ما هستند میزان رضایتمندی آنها و معرفی ما به دیگران خود بهترین تبلیغ است”

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار