بازدید 5336
۹

واکنش تهران به تحولات اخیر کشمیر

کد خبر: ۹۱۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 07 August 2019
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به تحولات اخیر در خصوص جامو و کشمیر واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحولات اخیر در خصوص جامو و کشمیر گفت: جمهوری اسلامی ایران تصمیمات اخیر دولت هند در خصوص جامو و کشمیر را از نزدیک پیگیری می‌کند و توضیحات ارائه شده توسط مقامات هند و پاکستان درباره تحولات اخیر را با دقت دنبال می‌نماید.

موسوی افزود: جمهوری اسلامی ایران از هند و پاکستان به عنوان دوستان و شریکان منطقه‌ای خود انتظار دارد با اتخاذ روش‌های مسالمت آمیز و گفتگو در جهت تامین منافع مردم منطقه گام‌های موثر بردارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
ببینم می تونید هند رو هم با خودتون دشمن کنید
لطفا به مردم خودمون برسید دخالت نکنید در کار کشورهای دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
پس سیاست خارجی چه معنایی داره .
ایران باید از دعوای هند وپاکستان نفعی ببینه یانه ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
مسئله رسیدگی به مردم خودمون بدون در نظر گرفتن سیاست های استراتژیک نظام دو تا مسئله کاملا جدا از هم میباشد ؛ به عنوان یک ایرانی فقیر از لحاظ مالی و مشکل دار از لحاظ مالی و مستاجر و جانباز و .......با قبول کم کاری در مسائل اقتصادی نظام ؛ کم کار ی و در نگرفتن جهان اسلام و سیاست های استراتژیک جهانی را غیر قابل بخشش میدانم.
فقط دنبال نکن از حقوق مسلمان هند و چین هم حمایت کن ، فقط مردم فلسطین مسلمان نیستن. هند داره زمینه تغییر جمعیتی کشمیر را فراهم میکنه. البته چین و روسیه اجازه دارن هر بلایی سر مسلمانان کشورشون بیارن ولی اگر یک مسلمان در آمریکا یا اروپا زمین بخوره دولت های اون کشورها میشن اسلام ستیز و ناقض حقوق بشر. یک بام و چند هوا سیاست ایران!!!
کشته شدن هر بیگناهی در هرجا محکوم هست ما به عنوان انسان و مسلمان بودن باید همیشه درکنار مردم مظلوم در هر جای دنیا باشیم ان گونه که تمدن درخشان ما در اعصار گذشته نشان داده مردم ایران هیچوقت به هیچ کشوری حمله نکرده و ظلم را نیز قبول ندارد پس ظالم را نیز هرکجا که باشد نباید قبول داشته باشد
سریعا از پاکستان و مسلمانان هند حمایت کنید ... هندقصد نسل کشی دارد و هم اکنون خواهان اجرای سیاست های مشابه دولت کمونیستی چین بر علیه مسلمانان است. شخصا بنده آماده نبردم فرقی هم نمی کند که مسلمان مظلوم شیعه باشد و یا سنی. الله اکبر
آخه کشمیر به ما چه مربوطه ؟!!!! ما آنجا صادرات داریم ؟! ما قدرت اول جهانیم ؟ به ما چه /!!!
تابی میشه توضیح بدی دقیقا چی شده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست