بازدید 28056
هزار و هفتصد و سی‌ و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

با انقلاب اسلامی همه امام و امامزاده شدند؟ /طرح حجاریان برای شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات/اصلاح طلبان از لاریجانی حمایت نمی‌کنند/نماینده‌هایی که یکباره میلیاردر می‌شوند!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: احمدی‌نژاد دو سال است که هر کسی را می‌بیند تا از رهبری وقت ملاقات بگیرد/آمار تازه‌ای از خانه‌هایی که ایرانی‌ها در ترکیه خریده‌اند/پاسخ صریح علی ربیعی به هشتگ‌سازی‌ها علیه ظریف و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 04 August 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

یک مجسمه در تهران گم شد

احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر تهران در تذکری که به مناسبت سالروز مشروطه بیان داشت، گفت: در همه شهر‌ها خانه مشروطه داریم، به غیر از تهران و در شورای شهر دوم قرار بود خانه مدرس تملک شود، اما این موضوع محقق نشد و بودجه برای خانه نصیرالدوله اختصاص یافت. مسجدجامعی در ادامه در ارتباط با میدان حسن‌آباد گفت: مرمت این میدان می‌تواند جهت بهتر شدن پیگیری شود. مجسمه ملک‌المتکلمین در این میدان قرار داشت، ولی پس از مدتی به پارک‌شهر انتقال یافت و اکنون می‌گویند که گم شده است که باید دستور سریع برای پیگیری این قضیه داده شود. وی خاطرنشان کرد:‌ در منطقه کن تنها پل تاریخی آن به ثبت ملی رسید، ولی متأسفانه در سیل اخیر این پل آسیب دید و باید برای مرمت و ترمیم آن از سوی شهرداری منطقه اقدامی فوری صورت گیرد. /فارس

نماینده‌هایی که یکباره میلیاردر می‌شوند

حسین انصاری راد، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ششم درباره زدوبند‌ها زیر سقف مجلس گفت: امتیاز گرفتن‌ها و باج‌گیری‌ها به مروز زمان به همه ارکان نظام سرایت می‌کند و تنها در مجلس نیست. اگر همین الان ثروت کسانی را که در دوره‌های گذشته به مجلس آمده‌اند، محاسبه و با امروز مقایسه کنند، خواهید دید کسانی که روزی هیچ چیزی نداشتند امروز صاحب میلیارد‌ها مال و اموال شده‌اند. کسانی که میلیارد‌ها پول صرف آمدن به مجلس می‌کنند، در صورتی که تمام حقوق مجلس از اول تا آخرش به یک میلیارد نمی‌رسد، طبیعتا باید چندین برابر آن توقع داشته باشد و این به معنای فساد است. وقتی پسر نماینده می‌گوید من چهارتا شغل دارم، این از کجا ناشی می‌شود؟ تا زمانی که تبعیض باشد باید منتظر این رفتار‌ها هم باشیم.

«اصلحِ پایداری‌ها» در رویای ریاست مجلس

نام سعید جلیلی این روز‌ها در لیست افرادی دیده می‌شود که نگاهش را از پاستور گرفته و به سمت بهارستان دوخته است. سعید جلیلی در جدیدترین تلاش‌های انتخاباتی اش نه فقط کرسی نمایندگی مجلس که حتی ریاست مجلس را هدف قرار داده است. پایداری‌ها اخیرا خبر از مدلی انتخاباتی داده اند و گفته می‌شود یک سر آن به سرلیستی جلیلی در انتخابات مجلس ۹۸ خواهد رسید. آیا جلیلی همان اصلحی که «امکان رأی آوری» را هم برای این جبهه داشته باشد خواهد شد؟ /خبرآنلاین

پاسخ صریح علی ربیعی به هشتگ‌سازی‌ها علیه ظریف

علی ربیعی سخنگوی دولت در یادداشتی با عنوان «پاسخی به تحریم ظریف» در کانال تلگرامی خود نوشت: تحریم رهبری و ظریف، اعتقاد راسخ ما به دیپلماسی و گفت‌وگو به جای راه‌حل‌های خشونت‌آمیز را سست نمی‌کند، اما زحمت رژیم امریکا برای برچیدن این تحریم‌ها در کنار تحریم‌های پیشین به هدف اثبات آمادگی برای مذاکره را بیشتر خواهد کرد. / خبرآنلاین

آمار تازه‌ای از خانه‌هایی که ایرانی‌ها در ترکیه خریده‌اند

حدود 4 درصد کل خانه‌های فروخته شده ترکیه در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ توسط اتباع خارجی خریداری شده است. اتباع عراقی با خرید ۴۲۹ خانه بزرگ‌ترین گروه خریدار مسکن ترکیه بوده اند و ایرانی‌ها با ۴۱۵ واحد، روس‌ها با ۱۹۰ واحد، آلمانی‌ها با ۱۲۶ واحد، انگلیسی‌ها با ۱۱۳ واحد و کویتی‌ها با ۱۱۲ واحد به ترتیب دومین تا ششمین گروه بزرگ خریدار مسکن در ترکیه بوده اند./ ایسنا

نصیحت جالب امام به شاه و بنی صدر

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضرت امام در ماجرای فرار بنی صدر از موضع خیرخواهی با او حرف زد و فرمود: حالا که رفتید به فرانسه تحقیقات عمیقی انجام بدهید و بیشتر در مفاهیم اسلام تحقیق کرده و نویسندگی کنید. حضرت امام به محمدرضای پهلوی هم خطاب کرد و گفت: حالا که از کشور رفتی به درس خودت ادامه بده و خودت را تربیت کن. /نشریه حریم امام

تحریم ظریف موقتی است

فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این اتفاق نشان داد که آقای ظریف، در رأس سخنگویان علیه مواضع اقتدارگرایانه ترامپ است. چون بخش اعظم رسانه‎ها در داخل آمریکا، سیاست ترامپ و پومپئو را رد می‎کنند، قرار گرفتن آقای ظریف در لیست تحریم، باعث شده که او بتواند جایگاه بیشتری در حوزه عمومی آمریکا برای خود باز کند./ ایرناپلاس

 
پرواضح است که اصلاح طلبان از لاریجانی حمایت نمی‌کنند
 
گرامی مقدم درباره گمانه‌زنی‌هایی که درباره حمایت کارگزاران از لاریجانی می‌شود به «آزادی» گفت: «در این‌باره باید خود حزب کارگزان پاسخ دهد، اما بر اساس اطلاعات و آشنایی که من از کارگزاران دارم خود کارگزاران برای انتخابات آتی برنامه و نامزد‌هایی دارند و در دوره قبل هم جهانگیری را وارد انتخابات کردند؛ بنابراین خیلی بعید است که کارگزاران بخواهد با حمایت از لاریجانی سرمایه سیاسی خود را به تیرگی و نابودی بکشاند. حتما کارگزارانی‌ها این دقت نظر دارند و فکر می‌کنم این صرفا حدس و گمان است که کارگزاران می‌خواهد به سوی لاریجانی حرکت کرده و از گزینه‌های خود دست بردارد و از اساسا اصلاح طلبی خارج شود. بعید می‌دانم که چنین اتفاقی رخ دهد. کارگزاران همچنان با شورای سیاست گذاری همراه است و از احزاب موثر جریان موثر اصلاحت به شمار می‌رود و همیشه به دنبال وحدت در جبهه اصلاحات بوده است.»به هرحال آقای لاریجانی به طیف اعتدالیون راست منتصب است و در انتخابات قبلی هم که ما اصلاح طلبان در قم از او حمایت کردیم نه تنها قدردان حمایت ما نبود بلکه به نوعی کتمان کرد. حتی در تهران هم که همفکران او مثل کاظم جلالی و بهروز نعمتی را در لیست گذاشتیم و با لیست ما رای آوردند به تبع لاریجانی منکر حمایت اصلاح طلبان شدند؛ بنابراین پر واضح است که ما در یک ائتلاف درون جریانی خواهیم داشت نه ائتلاف با اعتدالیون جریان راست».
 
احمدی‌نژاد دو سال است هر کسی را می‌بیند، تا از رهبری وقت ملاقات بگیرد

عباس امیری‌فر نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری بیان کرد: احمدی‌نژاد دو سال است هر کسی را می‌بیند تا از مقام معظم رهبری وقت ملاقات بگیرد، ولی به او وقت نمی‌دهند! امیری‌فر در واکنش به ادعا‌ها درباره‌ی ائتلاف میان احمدی نژاد و محمدباقر قالیباف، در یادداشتی نوشت: «کذب محض است، قالیباف برای عیادت به دیدارش رفت است.»
 
طرح حجاریان برای شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات

سعید حجاریان، تئوریسین جریان اصلاحات در تازه‌ترین اظهارنظر انتخاباتی خود گفت: «همان طور که به خاطر دارید من درباره «حضور مشروط» در انتخابات نکاتی را گفتم، یکی از ابعادش این است که منتظر بمانیم و ببینیم هسته اصولگرایان بنا دارند چگونه انتخاباتی را برگزار کنند، وجه دیگر حضور مشروط، اشتراط با نفس است؛ یعنی باید میان خودمان بر سر کیفیت زمین بازی انتخابات توافق کنیم، این دو شرط پهلو به پهلوی هم هستند. البته شرط‌های دیگری هم وجود دارد که لازمه طرح و تحقق آن، تهیه منشور اصلاح طلبی است.» حجاریان درباره منشور اصلاح طلبی و جزئیات آن گفته است: «در این منشور تأکید خواهد شد وظیفه نماینده اصلاح طلب چیست و افراد باید مفاد این منشور را امضا کنند و حتی در مجامع رسمی مانند آنچه خارج از کشور رخ می‌دهد. تعهد و وابستگی شان را به اصول و مبانی اصلاح طلبی اعلام کنند؛ حتما کسانی چنین نخواهند کرد و این معیار ماست. کسی که وظایت مطرح شده را نپذیرفت و حاضر نشد پیوند خود را با اصلاحات نشان دهد، نماینده این جریان نخواهد بود.»
 
با انقلاب اسلامی همه امام و امام‌زاده شدند؟

عماد افروغ افزود: همان ابتدا بحث‌هایی در رابطه با اقتصاد اسلامی مطرح شد که خیلی سریع پرونده‌اش بسته شد. یعنی نیامدیم ببینیم اقتصاد چه جایگاهی دارد، شاید دلیلش، دلایل نظری بوده باشد، شاید هم بیش از حد روی انسان‌ها حساب باز کردند. پنداری که با انقلاب اسلامی همه متحول می‌شوند، پنداری که همه امام و امام‌زاده می‌شوند. نه نظارت‌های کافی صورت گرفت نه نظریه‌پردازی صورت گرفت. یعنی بحث عدالت اجتماعی تحت‌الشعاع خیلی مسائل دیگر قرار گرفت. این موضوع خودش یک پروژه مستقل است و بخشی از آن به قوه قضاییه و برخورد با مفسدان اقتصادی برمی گردد بخشی از آن به فساد اقتصادی برمی گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۲۸
تابناک این صفحه تبلیغ عضو شدن به کانال در تلگرام چی هست؟
این را باید دو سال پیش می گذاشتی نه الان که واتس اپ دارد می اید بالا تر و همین طور اینستا
پاسخ ها
سروی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
:دادگاه ۹ نفر از اخلالگران ارزی مرتبط با حوزه بانک مرکزی
بانک مرکزی روزانه میلیون‌ها دلار را در اختیار 10 صرافی منتخب قرار داد.
همکاری محرمانه احمد عراقچی با آقاخانی در بازار غیر رسمی ارز
متاسف و شرمنده ام از تکرار شماها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
تابناک امروز در مورد اعتراصات روسیه و دستگیری ۷۰۰ نفر و دستگیری رییس اپوزسیون پوتین‌مطلبی ننوشتی . چرا .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
سروی شرمندگی چه فایده؟ کار امثال سیف و عراقچی و.. در دولت روحانی جنایت در حق ما مردم بود
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
نماینده گان که جای خود ررا دارند. دفتر داران آنها و کارکنان جزء مجلس نیز به زندگی های لاکچری رسدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
از کجای حرفای افروغ این تیتر را در آوردی ؟
منظور افروغ کجا و تیتر شما کجا
ناشناس
| Czechia |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
با گذشت 9 روز از قرعه کشی 1 میلیار تومانی آپ هنوز نام برنده و شماره تلفن همراه برنده نه در اپلیکشن و نه در اینستا اعلام نشده؟زیرا قرعه کشی اشتباه بود و به جای برداشتن 12 گوی فقط 9 گوی از گردونه خارج شد.
اصلاح طلبان ، از غرب فقط کنسرت و ولنگاری و
بزن و برقص رو یاد گرفتن...با شفافیت ارا و مالیات بر سرمایه و طرح اعلام دارایی مسوولان مخالف اند..غرب هم حامی همین اصلاحاته ..مثل بن سلمان که دیکتاتوره ..اما از نظر غرب اصلاح طلبه ..چون کنسرت و دیسکوی حلال اورده !!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
چطور میای داد و بیداد میکنی که اصلاح طلبا فلانن بیسارن یعنی انقدر اصلاح طلبا با اصولگراها فرق میکنن برات؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
مردم و اجتماع هم به غذا و بهداشت و رفاه نیاز دارد و هم‌به کنسرت و بزن و برقص.... شما ها برای اداره جامعه از کدام الگو حرف میزنید این الگویی که شما از ان طرفداری میکنید حل همه امور را با شمشیر میخواهید حل کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
شكر خدا مثبتها و منفي ها جوابتو دادند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
حنای اصلاح طلبان از اول هم رنگی نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
شمشیر....... امیدوارم روزی این اصلاح طلبها و حتی شیخشان بیشتر از این قدرت را در دست بگیرند و ببینیم که چطور با مخالفان ، که البته ممکن است از قماش و همفکر شما دوست عزیز نباشند رفتار کرده
اقای افروغ اقتصاد ایران از سال ۱۳۵۰ به بعد همین طوری دارد پیش می رود بدون اینکه تغییر محسوسی در ان ببینیم ولی اقتصاد کشورهای پیشرفته که دارند اداره می کنند از ۷۰ سال پیش به این طرف اصلاح کردن و الان به ثبات رسیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
از سال ۱۳۵۰ اقتصاد با رشد ۸ درصد در حال شکل گیری بود . این امار را به شنا کی اشتباهی داده
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
جناب افروغ خوب می دانند که هیچ برنامه مدونی وجود نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
از سال 1358 نه از 50
دیگه الان باریش کسی را فریب نمی دند یه کروات می زنن تریپ روشنفکر بر میدارن ملت باید بفهمن که نباید از ظاهر به کسی اعتماد کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
حال یه کاری میکنی که از فردا گشت ارشاد به کروات هم گیربده.
ما ایرانیان مانند.. . . آزمایشگاهی که انواع واقسام آزمایشات را روی آنها انجام می دهند شده ایم.یک روز هدفمندی یارانه ها.یک روز کارت سوخت.یک روز حذف کارت سوخت.یک روز سبد کالا.یک روز تعویض شناسنامه و کارت ملی.یک روز تعویض گواهینامه.یک روز حذف قبوض کاغذی وبلاخره یک روز حذف چند صفر از پول ملی و الان هم فروش اطلاعات بانکی ومالی ایرانیان به هرکسی که مشتری باشد به قیمت هر ایرانی 10000تومان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
جدیدا در شهر ما قبض اب و برق و گاز و تلفن را فقط پیامک میکنند . در این پیامک فقط نوشته شده است که مقدار مصرف . شناسه قبض . شناسه پرداخت .... اما پرسش من این هست مشترکین باید بدانند آیا بدهی قبلی دارند یا نه . شماره کنتور قبلی چی بوده و فعلی چقدر هست . آیا مبلعی که قبلا پرداخت کردم رسید شده بود یا نه دوباره در پیامک جدید اصافه شده است یا نه . قبلا من چند بار اشتباه قرابت شده بود در اداره با مراجعه اصلاح کردم . اگر پیامک میزنند باید خود فیش را پیامک کنند . منطورم این هست که این مورد را هم میخواهند ازمایش کنند در صورتی خیل زیادی از مردم سواد ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
واقعا چه مردم بد اقبالی هستیم ما !!!!!!!
تحريم ظريف يك بازي سياسي است وامريكا اينكارراكرده تاظريف را بين مردم ايران محبوب نشان دهدوازانطرف سهولت براي مذاكره باكسي كه مثلا درايران محبوب است را باز بگذارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
ترشی نخوری یه چیزی میشی
عقده ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
ظریف به تمام معنا منفور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
تحریم ظریف بازی رو به جلو است برای ماست مالی کردن خسارت برجام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
خدایش دور از عقل ترین تحلیلی بود که دیدم .
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
سفر آقای ظریف بعد از نیویورک به ونزوئلا بولیوی و نیکاراگوئه چه توجیهی داشت بعضی وقتها خودمان هم گره بر باد می زنیم
بعید می دانم مرده دوباره در انتخابات شرکت کنند بیشتر بحث ها درون قبیله ای و بین قبیله ای شده و برای مردم اهمیتی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
رای زنده ها هم تاثیری تو سیاستهای کلی نداره چه برسه مرده ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
البته منظور مردم ایران است که به این شکل هم بنویسیم درست است
احمدی نژاد به عنوان یک فرد اهمیتی ندارد اما اگر نماینده یک عده از مردم باشد فرد مهمی میشود البته آماری در دست نیست ولی فکر کنم ایشان یک پایگاه اجتماعی بین ده میلیون نفر تا سی میلیون نفر داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
اگر مهندسین با تجربه و کار کشته و دکترهای و پرفسور های کارکشته چقدر در کشور داریم اگر این افراد کاندید شدند مردم برای احمدی نژاد با عرض پوزش . ..تره هم خرد نمیکنند . در راس نهادهای قدرت و سیاست گداری اینقدر سیاست مداری و کارهای سیاسی را سخت تعریف کردند که پروفسور و دکترا ی با تجربه رد صلاحیت میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
اینطور نیست که اول دکتر و مهندس کاتدید شوند و مردم به آنها رای بدهند فرایند عکس این است مردم احمدی نژاد را انتخاب می کنند بعد او کاندید میشود بعد به او رای می دهند یک گروه اجتماعی هست که نماینده از دل آنها بیرون می آید برای همین هیچ وقت نظارت استصوابی کارساز نیست
مهدی
| Germany |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
احمدی نژاد خیال داشت سید شود تا بعدا امامزاده شود
چقدر پرت تشریف داریم!!!! ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
تعداد زياد صفر جلوي اسكناس ها پرستيژ و شخصيت كشور را پليين نمياورد وجود امثال احمدي نژاد بعنوان رييس جمهور بود كه حيثيت ابران را در جهان به باد داد.
و همچنین امام زاده های زیادی هم اضافه شدن که در نوع خود جالبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
بله سادات که فوت کردند میشن امامزاده مرحوم
نماینده‌هایی که یکباره میلیاردر می‌شوند
فساد ورانت نهادینه شده و واردساختارهاشده است عملا مبارزه باآن خیلی سخت است.
این تغییر گفتمان می تواند به پیدا کردن راه حل کمک کند.سعی نکنیم حقایق را پنهان کنیم
یک نماینده ای هست که می گویند الان بیست سال در یکی از برج های متعلق به شرکت نفت در یک آپارتمان 250 متری زندگی می کند بدون آنکه بابت آن پولی پرداخت کند و حقوق ماهیانه 60 میلیون تومانی از شرکت نفت می گیرد این نماینده مثل اینکه از خوزستان هم می آید مجلس یعنی از محرومترین استان بعد زندگی اشرافی برای خودش دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
رفتار انقلابی در قانون نمیگنجد بلکهدفراتر از قانون عمل میکند
در ایران شیوه جدیدی از مملکتداری در حال تبدیل شدن به یک شیوه کلاسیک و قابل تدریس در دانشگاه های جهان دوران تست و آزمایش خود را در حال سپری کردن است.در این شیوه مسؤول یا مسؤولین به هیچ سوال ومطالبه ای پاسخ نمی دهند در عوض افراد غیر مسؤول سخنرانی می کنند (مانند ائمه جمعه.روابط عمومی ها.شخصیت های فرهنگی و....)و بعضا حرف های می زنند که به هیچ وجه با منطق سازگار نیست و بعد از ایراد سخنرانی تمام توان رسانه ها و شنوندگان وروزنامه ها صرف این می شود که او را مجاب کنند اشتباه نموده و بدین ترتیب روزها و هفته ها انرژی ملت صرف جدال و بحث های بی سر وته می شود و روزگار به خوبی برای صاحب منصبان طی می شود و اتفاق ناخوشایندی هم نمی افتد.برای نمونه به این سخنان توجه کنید
سر سفره ای نشسته ایم که 1400 سال برای آن زحمت کشیده شده.
ما برای آب و نان انقلاب نکردیم
جفتک زدن به اعتیاد منجر می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
سخنان شما درست هست . یعنی یک گروهی از افراد باتجربه سیاسی و دکخرای اقتصاد و حقوق و سیاست و بین امللی باید به این چند هزار نفر با هزینه زیاد بفهمانند که شما اشتباه میکنید . اما من بارها دیدم‌که اگر افراد با تجربه از چنین افرادی ایراد و انتقاد و استدلال رد کردند با مشکلات زیادی مواجه شدند . . انها هزینه زیادی برای کشور ایجاد کردند و میکنند . انها میگویند ما انقلابی هستیم وقتی انقلابی باشیم راحت تر میتوانیم موارد و مسایل خود را بیان کنیم .
ما ایرانی ها خاک پای امام زادگان و نوادگان آنها هستیم. چه بهتر که برای اطمینان از اینکه به انها بی حرمتی نمی شود. هر کجا ظن وجود امام زاده ای هست گنبد و مقبره ساخته شود و قبله حاجات مردم دردمند قرار بگیرد.

بنده حتم دارم بیشتر گرفتاری مردم ایران از همین بی توجهی به امام زادگان و بفاع متبرکه است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
خاک پا ....!
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
حالا چرا از امامزادگان دور شدی رفتی اونور آب حاجی منصور؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
حاجی تو که تو آمریکا هستی . حاجت خودت از کدوم امامزاده میگیری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
مردم دین را کلا رها کرده اند تو دنبال امامزاده های بیشتر می گردی؟
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
حاج منصور جون منفی را دریاب ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
نه بابا .....!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
این منفی هااز همونهایی هستند که اینهارو شهید کردند ویاتنهاگذاشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
تا حالا چقدردرآمد داشتی حاج منصور ؟
جلال
| Australia |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
از خودت مایه بذار پسر جان
این حرفو دیگه جایی نزن آقای رییس محترم کمیسیون اصل نود! اون کسی که برای مثال ۱۰ میلیارد هزینه می‌کنه تاصندلی سبزمجلس کسب کنه نباید حداقل ۲۰ میلیارد درآمد کسب کنه !نمایندگیش باید ارزش افزوده داشته باشه!!!انصاف داشته باش!
متاسفانه نسل جوان اکنون رجال سیاسی سالهای ابتدایی انقلاب رو نمیشناسن و یا دوست ندارن بشناسند!!! بنی صدر و بازرگان بی اشتباه نبودند اما بیشتر تئوریها و نظراتشون درست بود و واقعا از سر لجبازی و کسب کرسی یکسریها مجبور به استعفا و به قول خودشون فرار شدند. جالبه که الان اکثر مسئولین تازه حرفهای این عزیزان راجب به آینده ایران رو درک میکنند!!!
احمدی نژاد خیلی نزدیکتر از خیلی ها به مفام معظم رهبری است
فراموش نکنید ایشان هم اکنون با حکم مستقیم و بی واسطه مقام رهبری در مجمع تشخیص نشسته... افتخاری که شما حتی خوابش را هم نمیتوانید ببینید.
ایشان اگر وقت ملاقات بخواهد از وی دریغ نمیشود اما برای چون شمایی صف خواهد بود کمی بیشتر از آنچه عمر نازنینتان کفاف دهد
حاج اقا انصاری راد واضح تر بگو که با دوچرخه به مجلس رفتند
وبا مرسدس بنز بیرون امدند
و بی خود نیست که در انتخابات سر هم می شکنند
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
اگر تبدیل 2جرخه به بنز پیشرفت مملکت نیست پس چیه؟
کاش این موضوع مال و اموال کسانی که کاندیدا میشن برای هر انتخاباتی جدی گرفته بشه. کاش یه نهاد مستقل زندگی تمام کاندیداهایی که تایید صلاحیت میشن رو مورد بررسی قرار بده و بخصوص دارایی های شخص کاندید خانواده نزدیک انها رو بررسی کنه و در پایان دوره کاری هم تمام اموال و دارایی های انها رو منتشر و در اختیار مردم قرار دهند. البته اگه این نهاد مستقل نباشه هیچ فایده ای نداره و صرفا تبدیل به ازاری در دست صاحبان قدرت جهت کوبیدن بقیه خواهد شد. یادمه یکی از دوستانم که در دفتر یکی از نماینده ها تو مجلس کار می کرد(حدودا ۱۵ سال پیش) می گفت که بعضی از نماینده ها وقت سخنرانی خود در خصوص موافقت یا مخالفت با یک طرح یا موضوع خاص رو دقیقه ای ۸۰ میلیون تومان می فروشن. ۸۰ میلیوت تومان برای یک دقیقه و ۱۵ سال پیش خیلی زیاد بود. من باور نکردم و گفتم اخه یه سخنرانی چند دقیقه ای چه ارزشی داره که کسی یا کسانی بخواهند این همه پول برای خرید اون زمان هزینه کنند که دوستم گفت وقتی که یه طرحی اگه تو مجلس تصویب بشه ممکنه یه نهاد یا اشخاص خاصی میلیاردها تومن سود ببرن دیگه هزینه کردن چند صد میلیون پولی نیست. متاسفانه از این دست داستان ها خیلی خیلی زیاد هست. البته به نظر من سرایت کرده و تنها یک حرکت انقلابی می تونه باج گیری ها رو از بین ببره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
یکی از علت های پولدار شدن این هست که طرف اول قرار داد تخصثی در راه سازی یا سد سازی یا خانه سازی ندارد ولی با رانت پروزه را اول امضا میکند سپس به یکی از هم حزبی یا یا گروهی یا بستگان خودش واگذار میکند و
.. سپس آن شخص سوم به شرکت سومی و این روال ادامه دارد تا در این داستان هر کدام سهمی میبرند . علت اصلی این هست که اول جامعه را از تعریف اقلیت و اکثریت شهروندان یک و دو م خارج کنیم ر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
کشورهابی مترقی برای حل این مشکل که گفتی چکار کردند ؟
با این نمایندگان مخلص می خواهند قانون از کجا آورده ای را تصویب کنند جلالخالق
بله جناب افروغ... یکی از همان خود امامزاده پنداران هم حضرتعالی بودید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
فکر کنم تازه از خواب بیدار شدند
ما اصلاح طلبان به لاریجانی رای نخواهیم داد . چون همینقدر که روحانی از شعارهای اصلاحات از مردم رای گرفتند کافی هست . اصلاح طلبان وقتی با پشتوانه رای مردم نتوانستند مطالبات مردم را پیگیری کند بلکه خودشان دچار مشکل شدند . بنابراین مردم باید دنبال شکل سوم هستند از افرادی که مطالبات مردم را پیگیری کنند من خودم طی پنج انتخابات از اصلاحات نا امیدشدم
عماد افروغ از تعداد افرادی که در جبهه اصولگرایان را تشکیل میدهند البته ایشان چون استاد دانشگاه هستند و با دانشجویان به پرسش گری و پاسخ گویی متعدد که داشتند کم کم از مواضع افراطی عدول کردند و به استدلال منطق و عقل و تجربه روی اوردند و عقیده این افراد این هست که برای رسیدن به عدالت اجتماعی چون با پدیده انسان سروکار داریم دست نیافتنی هست ولی میشود در بخش بهداشت و سلامت و مسکن و اموزش کشور عدالت را اجرا کرد و اقتصاد از دست دولت خارج کرد . اولین فردی که به صورت جدی در مجلس اصولگرا با لباس و پیراهن یک شکل و یکرنگ در مجلس مخالفت کرد عماد افروغ بود . این افراد از نطریات تندروی به نطریات اعتدال روی اوردند .
حجاریان .... ما بر اساس اینکه فردی اصلاح طلب هست یا نیست باید اساسنامه اصلاحات را امضا کند و در زمانی که از مردم رای گرفت از مواضع حزبی وفا دار بماند ..... دقیقا اینکار باید ۲۰ سال پیش انجام میشد که هم رییس جنهور و هم نماینده گان مجلس مرام نامه و اساسنامه را تعهد میدادند... اما یک اشکال بزرگ وجود دارد . همه مردم به اصلاحات رای دهند اصلا حزب اصلاح طلبان هویت ثبتی ندارد یعنی حاکمیت هنوز بصورت رسمی قبول نکرده است . دوم اینکه اگر ثابت شود که فلان شخص جریان اصلاحات هست رد صلاحیت شورای نگهبان هم وجود دارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
کی رای میده که تو دنبال حزبت هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
اصلاح طلبان را آنروز شناختم که لیدر آنها گفت هر جا قدرت و ثروت باشد ما هم هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
حجاریان خودش مستقیم اعلام کرده که : جماعت مردم ایران ما کارهایی میکنیم برای کسب رای .
درصورتی که کسی که برای رضای خدا و خدمت به مردم کار کند بفکر رای جمع کردن نیست حتی اگر دیده نشود .
حالا فهمیدید به چه کسانی رای دادید و از چه کسانی حمایت می کنید . ؟
بهترین گزینه برای ریاست جمهوری علی لاریجانی است ، ۱۲ سال ریاست مجلس از او یک رجل سیاسی واقعی ساخت ، من حتما برای او ستاد میزنم و تبلیغ میکنم ، و شک نکنید حتما هم رییس جمهور خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
مثل روحانی
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
کی گفته اگر صد سال هم ریس مجلس باشه لیاقت و توانایی یک روز ریاست جمهوری را دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
خواب خرگوشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
واااای خداااااا از دست اینا

واقعاً که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
اتفاقا" ستاد بزنی برات خوبه به نوایی میرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
این بار قطعا اصولگرایان برنده انتخاباتند چون اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نخواهند کرد ، لاریجانی هم در صورتیکه تنها کاندیدای اصولگرایان باید میتواند رئیس جمهور شود ، اصلان طلبان اختیاری در مملکت ندارند چون حق وتو در دست اصولگرایان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
دوستان اینا که از این کامنت ها میذارن از ستاد انتخاباتی طرف هستن فقط میان در سایت های پر طرفدار کامنت میذارن که ببینن کاندید ها شون چقدر محبوب هستش بعد روش برنامه ریزی میکنن که اصن کاندید بشه یا نه.
احمدی نژاد هم از این افراد زیاد داره
از بین گزینه های جلیلی ، قالیباف ، ولایتی ، و لاریجانی شک نکنید لاریجانی اصلح تر است ، من به عنوان کسی به اصلاحات رای دادم ، لاریجانی رو از عارف و جهانگیری اصلح تر میدانم ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
اول ثابت کن لاریجانی به ازادی عقیده و بیان و حقوق شهروندی و کلا با دمکراسی موافق هست ؟ تا بعد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
بازی جدید هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
کسی رای نمیده حالا هر کی می خواهد کاندیدا شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
بازار گرمی از نوع جدید !!!!!

این چهره های تکراری دست بردار نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
اصلاحات 100 سال از خواسته های واقعی مردم که اشتغال و درآمد و توزیع ثروت هست عقب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
انگشت کوچک جلیلی و خصوصا قالیباف هم نمیشود ...میشود یکی مثل روسای جمهور حرف و حرف و
انتخاباتی که بخواهد وضعیت ملت رو هر روز فلاکت بار تر از دیروز کند شرکت کردن ؟؟؟؟!
حسین انصاری راد . نمایندگانی یک شبه میلیاردر میشوند . چند علت داردکه متاسفانه بعد از انقلاب نادیده گرفته شده است . همان سخن حجاریان درست تر هست . یعنی افرادی را شورای نگهبان تایید صلاحیت میکند و بدون رقیب سیاسی چند تا شعار دهن‌پر کن و بدون ضمانت اجرا داده میشود و فقط برای بازار گرمی انتخابات مصرف دارد و بعد از ان فراموش میشود . بعد از اینکه نماینده تایید صلاحیت و رای تز مردم گرفت دیگر به مردم پاسخگو نیست. مردم فراموش میشوند . انگار یادش رفته که پرچم خاتمی را برای چی سر در خانه خودش اویزان کرده بود . اما علت اصلی این هست که سازکار سیاسی در ایران اشکال اساسی دارد . چون نمبخواهند تجربه عرب را در حوزه دمکراسی قبول کنند . پس مجبور هستیم همین شرایط را با همه مشکلاتی که دارد که اصلاح نمیکنند قبول کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
چرا قبول کنیم ؟ حداقل با مبارزه منقی که تحریم انتخابات است آنان را باید مجبور به پذیرش خواست مردم که رفراندوم قانون اساسی است کرد.
با انقلاب اسلامی همه امام و امام‌زاده شدند؟________جناب عماد افروغ فرمایش جنابعالی صحیح است ______فقط حرف زدیم اسلام برای همه چیزازاقتصاد تاسیاست برنامه دارد خب یک مردپیدابشه ونظام بانکداری اسلامی رو تعریف کنه ؟؟؟؟؟اسلام راه را نشان داده ولی چارت سازمانی را تعریف نکرده همه ی فقهای ما اقتصاددان نیستند این کاربشری است چرا بعدازچهل سال بایستی مسولین بانک مرکزی را به جرم خیانت وپولشوئی محاکمه کنیم _____ ________الان فحول دزدان ومختلسین با یقه سه سانتی وته ریش برنمط مومنان سابق محاکمه میشوند شهید رجائی هم سبیل داشت وهم پیراهن آستین کوتاه میپوشید ولی یک مرد وشیعه واقعی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
فقه ها اقتصاد دان نیستند . پس چرا تو کار اقتصاد دانان دخالت میکنند . وقتی اقتصاد دان که دکتر اقتصاد هست و دانش و علم را میخواهد بکار ببرد که تورم به نقطه مطلوب یهنی ۲ درصد برسد سریعا فریاد میزدند که دولت دارد کشور را با رکود اداره میکند . یعنی هر روز در تریبون ها دوسال پیش یادتان هست که گفته میشد دولت پول و مطالبات مالی معقوقات پولی پیمانکاران را واریز نمیکند تا موجب رشد نقدینگی نشود . بنابراین همان افراد حاضر نیستند بابت بی ارزش شدن سپرده مردم و کارمندان نزد بانک سخنی برانند . بنابراین اگر با اقتصاد غیر علمی برخورد شود عیر علمی پاسخ میگیرد .
درباره‌ی یکی از خبرهای بالا میخواستم بگم که کل اگر طبی بودی سر خود دوا نمودی!
تابناک یه سبز افسرده ای داشتی میومد اینحا مزخرف مینوشت چی کارش کردی پولشو ندادی قهر کرد؟
آخرین تصمیم دولت حذف یارانه 12 میلیون نفر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
دادن پول نقد یعنی گداپروری. یعنی سم مهلک اقتصاد . یعنی تز سوسیالیستی . یعنی نابودی تولید . یعنی عدم‌رقابت . یعنی هدر دادن سرمایه کشور ‌ . یعنی رشد نقدینگی . یعنی گران کردن اجناس و کالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
اگر این تصمیم بگیرد یک نقطه مثبت در کارنامه اش خواهد داشت
تابناک سایت شما خیلی مردسالارانه است از نزدیک 50 عکس صفحه اول فقط 3 عکس زن است که اینها هم ترانه علیدوستی الناز شاکر دوست و سحر قریشی است البته خوبیش این است همه عکس ها سه در چهار هستند و به هیچ کس رو نمیدهی ولی بیشتر عکس ها مردان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
بی ربط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
چرا بی ربط؟ زنان هم مثل مردان باید سهمی از رسانه داشته باشند اما در ایران زنان و مسائل آنها نادیده گرفته میشود و نتیجه نوعی زن ستیزی هم هست در قتل میترا استاد مخاطبان این سایت بیشترین همدلی را با قاتل داشتند
احمدی نژاد حداقل نداشت ۹۰ تعطیل بشه با تمام فشاری که روی فردوسی پور بود ولی روحانی که انگار نه انگار ؟؟! روحانی واقعا مچکریم ؟،! یه یکسالی شده گفتگو زنده نداشتین نکنه شما هم ممنوع المصالحبه هستید ؟؟؟؟ من که رایی که دادم حلال ندارم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
عیب نداره بجاش اصلاح طلبا دوره بعد با شعار برگرداندن نود رای ازتون میگیرن و گشنگی و بدبختی به شما و پست به دوستاون میدن.
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
روحانی قبلا حرف های خودش را زد . ولی با مقاومت مقامات کشور روبرو شد . یعنی روحانی الان ایزوله هست . کافی هست دوباره لب باز کند هزاران نفر فقط حقوق میدهد که فقط دولت و مجلس را بکوبند و کنترل کنند . در صورتی دولت ها در دنیا تویط مردم انتخاب میشودند که لابی قدرت و ثروت و سیاست را کنترل کند که قدرت و ثروت از دست مردم خارج نشود .
ایران چقدر سرزمین زیبایی است ولی حیف به حال خودش رها شده برای همین مردم میروند ترکیه خانه می خرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
البته مردم نمی روند تجار خرد به ترکیه می روند و تجار کلان هم به کانادا و اروپا .تجار متوسط هم به مالزی و سنگاپور و..
تابناک
چرا از واگذاری خزر به روسیه و دیگر کشورها و کاهش سهم ایران چیزی نمی نویسی ؟؟؟؟؟؟

برای جلب حمایت روسیه لآزم نبود اینهمه امتیاز دهید !!!!!!
تا حالا در انتخابات برای اصلاح امور و به امید خوب شدن اوضاع بطور مرتب شرکت کردم حالا به این نتیجه رسیدم که نباید شر کت کنم
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
میشه در مورد قرار داد خزر یه مقاله بزارین لطفا واقعا قرار بخشی از ایران ببخشن!!
از آقای احمدی استاندار کهکیلویه و بویراحمد چه خبر؟
تابی خان ! هرچندوقت یه لگد به مرده میزنی ول کن دیگه این بابارو ! احمدی نژاد دیگه جایی تو سیاست این مملکت نداره
بازهم سرهمه کلاه میزارن .مامردم بسیارساده وزودباور وبی سوادیم .اگه یکبارسرمون کلاه رفت مامقصر نیستیم ولی اگر سالها سرمون کلاه کذاشتن داداشای من ماخودمون مقصریم زیاد هم بالا پایین نپرین بازم همه مارو سرکارمیزارن .به امید اگاه شدن مردم عزیزمان
مشکلات مملکت حل نمیشه تنها راه حل دعا برای ظهور آقا و مقتدایمان و ولینعمتمان و عزیز دل زهرای اطهر حضرت حجت ابن حسن مهدی صاحب الزمان (عج) است و بس
هر نماینده ای که با ورود به مجلس، وضعش متحول شده را معرفی کنید. مردم در رسانه های اجتماعی آنها را رسوا کنند!
گاهی وقت ها فکر میکنم ؛ همین وضعیت هم از سرمان زیاد هست .
بعدازتجربه نا موفق روحانی اصلاح طلبان این اشتباه را ذرلاریجانی تکرارنخواهندکرد
آقای افروغ می فرمایند پنداری که با انقلاب اسلامی همه متحول می‌شوند، پنداری که همه امام و امام‌زاده می‌شوند. حقیر به عنوان یک فرد ساده در اجتماع بیرون عرض می کنم کار از این حرف ها گذشته و برخی آقایان خود را پیامبری در عرصه اقتصاد و سیاست و حتی فرهنگ اسلامی قلمداد می کنند و از همه بدتر کسانی هستند که از ایشان پیروی می نمایند
در کشورهای متمدن و سطح بالا.یک باسواد و دکتر و مهندس زحمت کشیده در علم و تجربه به مجلس راه پیدا میکند.
اما در ایران یک آدم زرنگ به مجلس راه پیدا میکنه و تازه در مجلس مدرک لیسانس و دکتری بدست میاره
یعنی واقعا یاید آدم خیلی خودش رو ... فرض کرده باشه که تو انتخابات شرکت کنه به چه امید آخه
حالم از تحلیل های آبکی لمپن های اصلاحاتی مثل حجاریان و عبدی بهم میخوره مردم در چه بدبختی گرفتارند آقایون فکلی چه ایده هایی می دهند
ای کاش منم نماینده بودم...
حضرت علي عليه السلام فرمودند: هيچ كاخي ساخته نميشود مگر اينكه كوخي خراب شود.
واي به روزي كه چوب خدا بر سر هنجار شكنان بخورد.
همان آش و‌همان کاسه ساز دیگری برای زدن ندارید!!!
بله متاسفانه چنین است وقتی کسی نماینده میشود دارای همه چیز میشود مجلسی که جایگاهش قانون گذاری است و باید ناظر بر امور باشد وقتی چنین نمابندهایی دارد که قانون را دور میزنند وبه جای دفاع از حقوق مردم شرابط خود را سر و سامان میدهندحال روزی بهتر از این نمی تواند داشته باشد و کشور در گرداب زد و بند بی عدالتی گرفتار میشود و اطمینان مردم به هر چیز و هر کس سست شده شکاف طبقاتی عمیق تر میگردد
ترویج فساد اقتصادی اصولی دارد که در کشور ما هر چهار اصل آن وجود دارد و هیچ کاری برای مبارزه با اصول رشد فساد اقتصادی نمی شود در عوض تا دلتان بخواهد از کشورهای دیگر ایراد می گیرند و برای ملت های دیگر نسخه می پیچند.
وقتی تو ایران با 200میلیون نمیشه خونه30متری خرید معلوم مردم با همان پول تو ترکیه ویلا میخرند!!!!
اصول گرایان محترم دولت در اختیار شما باشد و نباشد مردم شما را در گرانی مقصر می دانند . هیچ دولتی دوست ندارد که مردم آن را دولت بی کفایت بداند و هیچ دولتی قادر نیست همه کارمندان اصول گرایی را اخراج کند .
زمانی اروپاییان و المانیها حسرت زندگی در ایران را میخوردند...
فساد درکشور غوغا می کند
آقای حجاریان بهترین طرح برای اصلاح طلبان این است که :کذب نگویند و کذبهای قبل را با عمل جبران کنند . وعده هایشان را عملی کنند . برای مردم کار کنند . کوه خواریها و زمین خواریها و ... را برگردانند . منافعی را که...توسط فرزندان و برداران و دامادو دختران و ... بدست آورده اند به مردم باز گردانند . سخنان رهبری را حجت بدانند . هسته ای را باز گردانند . به شکایت مردم از گرانیها بی تفاوت نباشند .
از همه مهمتر این کارها را فقط برای انتخابات انجام ندهند بلکه برای اسودگی وجدان و رضای خدا کارکنند . و خدمت به مردم مقدس بدانند و دائمی باشد .
البته حجاریان با این نکته اعلام کرده است که هر کاری اصلاح طلبان انجام بدهد فقط برای کسب رای است و مردم باید بخوبی بدانند و
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل