بازدید 8142

احتمال غرق‌شدن یک شهر ۶ هزار نفری در انگلیس

کد خبر: ۹۱۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ 03 August 2019

تلاش برای تقویت مقاومت سدی که بخشهایی از آن تخریب شده و بیم شکسته شدن آن، موجب تخلیه شش هزار و پانصد نفر از ساکنان یک شهر در پایین دست سد شده است همچنان ادامه دارد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دولت انگلیس با اعلام وضع اضطراری در شهر ویلی بریج در شمال شرق انگلیس این شهر را به طور کامل از سکنه تخلیه کرده است. بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در محل حاضر شد تا از نزدیک روند عملیات نجات این سد را بررسی کند.

دولت همچنین از نیروهای هوایی انگلیس کمک گرفته و این نیرو با بالگرهای شنوک تا کنون بیش از چهارصد تن ماسه را در کیسه های بزرگ بر روی بخش تخریب شده این سد قرار داده است. همزمان تلاش می شود ورودی سد منحرف شود تا اب بیشتری وارد این سد در حال تخریب نشود.

میزان نجات این سد، پنجاه درصد اعلام شده است و بنا بر اعلام منابع محلی چنانچه این سد تخریب و دیواره آن فروریزد شمار بسیاری از ساختمانها و اراضی از روی نقشه محو خواهند شد.

نیروهای پلیس و امدادی دو روز است که در مناطق اطراف این سد که حجم آب پشت دیواره آن حدود یک میلیون و دویست هزار متر مکعب اعلام شده است در حال آماده باش حاضر شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار