بازدید 5606
۵

۱۲ مرداد روز بدون طلاق

کد خبر: ۹۱۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 28 July 2019
۱۲ مرداد ۹۸ مصادف با سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) هیچ طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دادگستری، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، در نامه‌ای به سید علیرضا آوائی وزیر دادگستری، پیشنهاد عدم ثبت طلاق در روز ۱۲ مرداد ۹۸ مصادف با سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه الزهرا (س) به منظور گرامی داشت این روز و تکریم نهاد خانواده و امر ازدواج را داده بود که مورد موافقت وزیر دادگستری قرار گرفت.

سید علیرضا آوائی در نامه‌ای به رئیس حوزه ریاست قوه قضاییه خواسته است تا قضات دادگاه‌های خانواده سراسر کشور هیچ واقعه طلاقی را در روز ۱۲ مرداد ماه به ثبت نرسانند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
طلاق چیز بدی است و کسی طرفدار طلاق نیست ولی این که یک مرتبه روزی را بدون طلاق اعلام کنند ، وقتی بعد از مدت ها انتظار نوبت دادگاه کسی است و با این تصمیم گیری بایستی برای نوبت بعدی مدت ها انتظار بکشد فکر می کنید کار خوبی کرده اند ؟
۱۳ مرداد بهتر بود بیاد سعید و لیلی!
به امید آنکه هر روز ۱۲ مرداد باد ...!
فقط با شعار . عده اي بلدند شعار بدهند در حاليکه عامل اصلي طلاق اقتصاد فلج، خاصل از رانت و انحصار تعدادي عناصر معلوم الحال گسترش یافته و عده اي عظيم بيکار شده و با گسترش فقر و فساد و دزدي و عدم توانايي در تامين معاش زندگي خانواده ها از هم بپاشند. در کتب تاريخ نوشتند غربيها به اخلاقيات و خانواده پايبند نيستند در حاليکه همين روال را در جامعه ايراني پياده کردند به طوريکه 40 درصد ازدواجها منجر به طلاق و يا فساد شده است.
در حالی که بعضی از پرسنل شوراها ودادگاهها با ترفند و راههای گوناگون به طرفداری از مردها وطلاق زنها بدون حق وحقوق از هر گونه
تلاشی کوتاهی نمی کنند چگونه دل خوش باشیم به............
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار