بازدید 38483
هزار و هفتصد و بیست و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سرنوشتی که در انتظار محمد علی نجفی است!/قیمتِ صندلی نمایندگی مجلس چند؟/توصیه مطهری به اصلاح طلبان/اعتراض کارگردان مستند پخش شده درباره احمد شاملو

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند فلاحت‌پیشه: تنها در مورد چهار نفر «ظن» دوتابعیتی‌هایی وجود داشت /دانشجویان، ترامپ را دست انداختند/با مردمی که در فرهنگ آلوده غربی رشد یافته‌اند، نمی‌توانیم زمینه‌ساز ظهور باشیم و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ 25 July 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

برخی رویکرد‌ها در مجلس باعث تضعیف مجلس می‌شود

ناصر قوامی در واکنش به درخواست ۲۹ نماینده برای سلب عضویت از علیرضا رحیمی به «آزادی» گفت: «زمانی که ما مجلس بودیم چنین چیزی در آیین نامه نبود، اما اگر الان است، باید حتما طبق روال مورد بررسی قرار بگیرد. بدون شک این گونه رویکرد‌ها در مجلس باعث تضعیف هرچه بیشتر مجلس می‌شود. این مسائل هم بسیار اثرگذار است و معدود نمایندگانی که می‌خواهند اثرگذار باشد به سوی کم‌اثری می‌برد و مجلس را بیشتر بی‌خاصیت می‌کند».

مطهری: شورای نگهبان بیشتر با افکار آقای جنتی کار می‌کند

علی مطهری، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رئیس دولت اصلاحات و همچنین نقد و نظر‌های گوناگون در جبهه اصلاحات در مواجهه با انتخابات پیش روی گفت: هرچند من نماینده جریان اصلاحات نیستم، اما به نظرم اصلاح طلبان باید به طور فعال و گسترده در انتخابات شرکت کنند. وی افزود: ما تجربه‌ای در مجلس نهم داشتیم که عملا اصلاح طلبان انتخابات را تحریم کردند و دیدیم که به ضرر کشور شد. در آن مجلس اقلیت خیلی کمی از آن‌ها حضور داشتند. حتی وضعیت بدتر از مجلس هشتم شد؛ بنابراین، شرکت نکردن در انتخابات به نظرم درست نیست. مطهری با اشاره رد صلاحیت چهره‌های شاخص جریان اصلاحات در انتخابات‌های گذشته گفت: به هر حال ظاهرا چاره‌ای از رد صلاحیت‌های شورای نگهبان نیست. فعلا هم کاری نمی‌شود کرد. شورای نگهبان بیشتر با افکار آقای جنتی عمل می‌کند و تا زمانی که ترکیب شورای نگهبان تغییر نکند، راهی جز این نیست و باید تحمل کنیم.

بازداشت مدیر یک مدرسه به دلیل ایجاد مزاحمت برای مادر دانش‌آموزان

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: مدیرمدرسه‌ای در پرند به دلیل مزاحمت در شبکه اجتماعی برای اولیا دستگیر شد. سرهنگ حاجعلی صالحی عصر چهارشنبه با اعلام خبر شناسایی و دستگیری مدیر مدرسه‌ای در پرند که برای اولیا مدرسه مزاحمت ایجاد می‌کرد، اظهار داشت: در پی شکایت احدی از شهروندان، با ارائه مرجوعه قضائی به پلیس فتا مراجعه و در اظهارات خود کتباً عنوان داشت؛ .چند روز است که فردی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی اطلاعات خصوصی بنده را منتشر و همچنین با ارسال پیام‌هایی برای بنده ایجاد مزاحمت کرده که لازم به ذکر است بعد از ارسال هر پیام سریع اکانت خود را حذف کرده و مجدداً با آی دی جدید اقدام به ارسال پیام و ایجاد مزاحمت می‌کند. وی با بیان اینکه در هنگام رسیدگی به پرونده متهم همچنان به فعل مجرمانه خود ادامه می‌داد، گفت: پس از شناسایی متهم در شهر پرند که مدیر مدرسه فرزند شاکیه بود مأموران پلیس فتا اقدام به احضار متهم کرده و اظهارات وی را ثبت کردند.

ادعای کیهان: مزدک میرزایی سه چهارم مبلغ قرارداد ۱۸۰ میلیونی را گرفت و رفت

کیهان مدعی شد: مجری فراری، قبل از خروج از ایران و پیوستن به شبکه‌ای ضد ایرانی، قراردادی را برای تولید یک برنامه با صداوسیما منعقد کرده بود. این مستند «تاریخ‌نگاری سرخابی» نام داشت و به تهیه‌کنندگی مزدک میرزایی بنا بود برای شبکه مستند سیما تولید شود. بر اساس سند موجود، برای این پروژه مستندسازی بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده بود که مزدک میرزایی سه‌چهارم آن را هم به‌عنوان پیش پرداخت دریافت کرده بود. طبق این سند اقساطی از کل قرارداد هم به تهیه‌کننده پرداخت شده بود. هم اکنون سرنوشت این مستند و پول دریافتی از سوی میرزایی، نامعلوم است.

حرف‌های پور محمدی درباره اعدام‌های سال ۶۷

مصطفی پورمحمدی، درباره زندانی‌هایی که در دوران محکومیتشان اعدام شدند، گفت: «آدم جنایتکار تروریست که در هر مرحله‌ای به او ارفاق می‌شود بعد از مدتی در عمق توطئه نقش دارد، عملیات انجام می‌دهد و همدستی می‌کند. در مواجهه با چنین فردی باید عوامی و سادگی به خرج می‌دادیم و اجازه هر عملیاتی را به او می‌دادیم؟ در قبال فردی که نقشه فرارش را کشیده بود، می‌خواست جماران را بگیرد، امام را بگیرد و بکشد، اطرافیان امام را بکشد، صداوسیما و مراکز حکومتی را بگیرد و نقشه عملیاتی گرفته بود که کجا برود و چه‌کار بکند باید می‌گفتیم که تو در خط مقدم نبودی، تو پشتیبانی می‌کردی؟! هر کسی در میان دشمن است باید با او جنگید. ما هنوز تسویه‌حساب نکرده‌ایم. اکنون وقت این حرف‌ها نیست، وقت تصفیه‌حساب است. امروز هم منافقین خائن‌ترینِ دشمنان این ملت‌اند و باید جواب بدهند، باید پای میز محاکمه بیایند و به حساب تک‌تک آن‌ها رسیدگی شود. به دلیل فضای روانی یا جهالت و حماقت عده‌ای ما بدهکار شده‌ایم؟ ما باید پاسخ بدهیم؟ جنایتکار‌ها باید بیایند و پاسخ بدهند. چرا اکنون این حرف‌ها زده می‌شود؟ موضوع بحث درباره منافقین کاملا روشن و شفاف است». وزیر پیشین دادگستری درباره فایل صوتی اخیری که حکایت از گفت‌وگوی او و چند نفر از دیگر شخصیت‌ها با آیت‌الله منتظری درباره اعدام‌ها داشت، اظهار کرد: «آن فایل پخش شد و افرادی که معتقد به شفاف‌سازی هستند، برای دشمن شفاف‌سازی کردند و جاده‌صاف‌کن دشمن شدند. دلیلی برای انتشار آن نبود، زیرا این مطالب همه‌اش مکتوب منتشر شده است».

اعتراض کارگردان مستند پخش شده درباره احمد شاملو

دیروز (دوم مرداد)، نوزدهمین سالگرد درگذشت احمد شاملو بود. به همین مناسبت، شبکه سه سیما، شب گذشته، مستندی به نام «قدیس» را در نقد اندیشه و اشعار این شاعر نوگرا و معاصر کشورمان، روی آنتن برد. ساعتی پس از پخش این مستند، حسین لامعی، تهیه‌کننده و کارگردان «قِدّیس»، با انتشار متنی در اینستاگرام، از قلع و قمع و تغییرات شدید محتوایی و هنری اثرش خبر داد و نسبت به پخش آن از شبکه سه به شدت اعتراض کرد. او در پست اینستاگرامی خود نوشت: «من حسین لامعی، تهیه‌کننده و کارگردان مستند «قِدّیس»، این متن را از سر خشم می‌نویسم. امشب، مستند «قِدّیس»، در شرایطی از شبکه ۳ سیما پخش شد که هیچ گونه شباهت با مستندی که من ساختم نداشت. «قِدّیس» ِ. بنده، ۷۳ دقیقه بود، اما مستندِ پخش شده، ۵۰ دقیقه است! حدود ۲۳ دقیقه‌اش را سانسور که نه، سلاخی کرده‌اند. قلع و قمع کرده‌اند. نابود کرده‌اند. مگر مستندِ جنسی ساخته بودم که این‌چنین تکه‌پاره گردیده؟! مستند «قدّیس»، نسخه درست و کاملش (که هم‌اکنون در سایت‌های فیلیمو، فیلمنت، سینمامارکت و... موجود است)، سرشار از عشق به فروغ فرخزاد است. سرشار از عشق به ابراهیم گلستان است. سرشار از عشق به موسیقی و عشقِ به نیمای بزرگ است. سرشار از عشق به شعر و ادبیات و خاطره است. مستند قدّیس، نسخه درست و کاملش، سرشار از ارادت به تاریخِ ادبیات است. در ابتدایش، تقدیم‌اش کرده‌ام به نیما یوشیج و ابراهیم گلستان. در نسخه شبکه ۳ اما، همه‌اش نابود شده. حذف شده. سانسور شده. ۲۳ دقیقه‌اش را پلان به پلان حذف کرده‌اند. تنها تکه‌های مورد پسندشان در کار مانده. تنها تکه‌های مغشوش و بی‌ربط و بی‌معنا در کار مانده. حتی گرافیک کار را عوض کردند! حتی تصاویر مستند را حذف کردند! حتی عکس‌ها را تغییر دادند!

با مردمی که در فرهنگ آلوده غربی رشد یافته‌اند، نمی‌توانیم زمینه‌ساز ظهور باشیم

آیت‌الله علم‌الهدی: امروز اگر بنا باشد یک نفر درصدد این پدافند در یک نهی از منکر قوی اقدام کند از همان ابتدا با بعضی جریان‌های فکری به اصطلاح رفاه‌طلب داخل در مقابله قرار می‌گیرد و وقتی که ما در فضای اجتماعی داخل کشور خود نمی‌توانیم پدافند فرهنگی را در فرهنگ‌های آلوده پیاده کنیم مسلما در سایر جوامع اسلامی نیز موفق نخواهیم بود؛ چه برسد به سایر جوامع جهانی. این مشکلی است که سد راه ما در ارائه تمدن نوین اسلامی شده است. امیدواریم در این مجمع ارزشمند که بناست «عاملین» باشند، روی این حوزه تأمل کنند. علم‌الهدی اظهار کرد: ممکن نیست که فرهنگ غرب بر جریان فکری و عادت زندگانی نسل موجود ما حاکم باشد و در عین حال ما مدعی باشیم با همین مردمی که در این فرهنگ آلوده غربی رشد یافته‌اند، می‌توانیم مبلغ و مروج تمدن نوین اسلامی و زمینه‌ساز ظهور از طریق تبیین و ارائه این تمدن باشیم؛ مسلم است که این امر غیرممکن است.

پاسخ آقای نماینده به سؤالی درباره مستأجر یا صاحبخانه بودنش

کاظم دلخوش، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در پاسخ به این سؤال که از مجلس حق مسکن دریافت می‌کنید، گفت: صاحب‌خانه که حق مسکن دریافت نمی‌کند. حق مسکن برای کسانی است که اجاره می‌دهند. چرا به نمایندگان بند کرده‌اید؟ هر کسی زندگی خودش را می‌کند. من از خدا می‌خواهم که نماینده نباشم و اگر بیرون از مجلس باشم، درآمدم بیشتر است. /اعتماد آنلاین

توصیه مطهری به اصلاح طلبان

علی مطهری، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره رد صلاحیت چهره‌های شاخص جریان اصلاحات در انتخابات‌های گذشته گفت: به هر حال ظاهرا چاره‌ای از رد صلاحیت‌های شورای نگهبان نیست. فعلا هم کاری نمی‌شود کرد. شورای نگهبان بیشتر با افکار آقای جنتی عمل می‌کند و تا زمانی که ترکیب شورای نگهبان تغییر نکند، راهی جز این نیست و باید تحمل کنیم. در انتخابات پیش رو امید خاصی به تغییر رویکرد شورای نگهبان وجود ندارد و آن‌ها مثل گذشته کار خود را خواهند کرد. ولی باز هم معتقدم در همین شرایط هم اصلاح طلبان باید به صورت گسترده شرکت کنند./ ایرنا

دانشجویان، ترامپ را دست انداختند

هنگام سخنرانی ترامپ در جمع دانشجویان راستگرای حامی او، تصویری از نماد ریاست‌جمهوری آمریکا روی پرده‌ای بزرگ نقش بسته بود که در نگاه اول بسیار عادی بود. دو روز بعد از آن، یک روزنامه آمریکایی برای اولین بار شوخی زیرکانه دانشجویان حاضر در این نشست با شخص ترامپ را کشف کرد. عقاب درون نماد ریاست‌جمهوری که یک سر دارد، در تصویر دو سر داشت که عقاب دو سر، نماد تاریخی و سطلنتی روسیه است./ نورنیوز

قیمتِ صندلی نمایندگی مجلس چند؟

فائزه عباسی در گزارشی در خبرآنلاین درباره قیمت صندلی نمایندگی مجلس و شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی از نمایندگان پرسیده است که چقدر برای انتخابات مجلس دهم هزینه کرده اند؛ گاهی صحبت از هزینه‌های چند صد میلیون به میان می‌آید و گاهی هم رقم‌ها آنقدر سر سام‌آور می‌شود که میلیارد را هم رد می‌کند. با یک حساب سرانگشتی اگر حقوق هر نماینده را ۱۰ میلیون تخمین بزنیم درآمد چهار سال آن چیزی حدود ۴۸۰ میلیون تومان می‌شود؛ حال اینکه برخی بر اساس چه منطقی برای رسیدن به این جایگاه، میلیاردی هزینه می‌کنند از همان مجهولاتی است که پاسخش را باید در زدوبند‌های پشت پرده جستجو کرد. سؤال اینجاست که این هزینه‌ها با چه نظارتی وارد پروسه انتخابات می‌شوند؟ حرف تکراری «ریالی برای انتخابات خرج نکرده‌ام» را که کنار بگذاریم وقتی درباره هزینه‌های انتخاباتی با نمایندگان مجلس صحبت می‌کنیم دیگر کمتر از ۳۰ میلیون وجود ندارد.

فلاحت‌پیشه: تنها در مورد چهار نفر «ظن» دوتابعیتی‌هایی وجود داشت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توییتی نوشت: سال گذشته در اولین هفته مسئولیتم در کمیسیون، از دستگاه مربوطه خواستم به صراحت در خصوص فهرست ادعایی ١٠٠ دوتابعیتی توضیح دهد پاسخ این بود که غیر از وجود ظن در مورد چهار نفر از آن‌ها بقیه صراحت ندارد آن چهار نفر هم مسئولیت قابل اعتنایی نداشتند.

رییس سازمان سنجش: با سهمیه‌های کنکور مخالفیم

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش در گفت‌وگو با «ایران» اظهار داشت: خوشحال می‌شویم که مجلس سهمیه‌های کنکور را بردارد چرا که سازمان سنجش با هر گونه اعمال سهمیه مخالف است. معتقدیم، چون آزمون علمی برگزار می‌کنیم باید شرایط برای همگان یکسان باشد. اگر مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی قانونی برای حذف سهمیه‌ها به سازمان سنجش بدهند ما همه این سهمیه‌ها را حذف می‌کنیم.

رای پرونده پدیده شاندیز شنبه ابلاغ و منتشر می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با بیان اینکه رأی پرونده پدیده شاندیز شنبه ابلاغ و منتشر می‌شود، گفت: در این رأی حقوق افراد ذینفع حفظ شده است و مجازاتی برای افراد متخلف نیز در نظر گرفته شده است. حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی که در ابتدای دیدار قضات و کارکنان دستگاه قضایی این استان با رئیس قوه قضاییه سخن می‌گفت، اظهار کرد: رأی پرونده پدیده شاندیز شنبه ابلاغ و منتشر می‌شود. وی افزود: در این رأی حقوق افراد ذینفع حفظ شده است و مجازاتی برای افراد متخلف نیز در نظر گرفته شده است.

گلایه معصومه ابتکار از ردصلاحیت اصلاح‌طلبان

معصومه ابتکار، چهره سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه نباید با اصلاح طلبان برخورد سیاسی و یک طرفه شود گفت: کشور در گذشته هم تجربه یک طرفه شدن داشته و به دلیل مشکلاتی که پیش آمده مجبور شدند دوربرگردان داشته باشند. رئیس دولت اصلاحات اخیرا در اظهارنظری با تأکید بر اینکه انتخابات نباید تحریم شود گفته است: اصلاح طلبان و مردم ناراضی باید فداکاری و از خودگذشتگی کنند و به خاطر ایران پای صندوق‌ها بیایند تا جلوی خطر اصلی گرفته شود. او اگرچه بر این موضوع تاکید کرده که اصلاح طلبان نباید به تحریم انتخابات نزدیک شوند، اما یادآور شده است که اصلاح طلبان نمی‌توانند به هر قیمتی وارد انتخابات شوند. او در ادامه اظهار امیدواری کرده که انشالله فضا باز شود و صلاحیت‌ها تأیید شوند. اظهارات رئیس دولت اصلاحات در حالی مطرح شده که عده‌ای آن را همراه با، اما و اگر و برخی ابهامات و تناقضات تفسیر می‌کنند و حتی حملاتی نیز به او طی روز‌های اخیر شده است.

سرنوشتی که در انتظار محمد علی نجفی است

دفاعیات آخر نجفی، اصرار بر قتل غیرعمد بر مبنای شلیک اتفاقی به سقف دارد. دفاعیاتی که به نظر نمی‌رسد قضات را قانع کرده باشد؛ لذا پیش بینی اینکه هنگام صدور حکم دادگاه شعبه ۹ کیفری یک، مبنای رأی بر قتل عمد نوشته شده و قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی تقریبا به صورت کامل، مسلم شده است. بررسی مذاکرات جلسه سوم دادگاه شهردار پیشین تهران نشان می‌دهد او در آستانه صدور حکم سنگینی قرار گرفته است.آنطور که بیشتر حقوقدانان تصور می‌کردند جلسه سوم دادگاه محمد علی نجفی، به صورت مشخصی، تقصیر قتل میترا استاد را به گردن شهردار اسبق تهران انداخت.

اسکورت کشتی‌های حامل پرچم انگلیس در تنگه هرمز

سخنگوی دولت انگلیس اعلام کرد که وزارت دفاع این کشور از نیروی دریایی سلطنتی خواسته است تا کشتی‌های حامل پرچم انگیس را هنگام عبور از تنگه هرمز همراهی کند. یک شناور نیروی دریایی سلطنتی انگلیس مأموریت یافته است تا تمام کشتی‌های حامل پرچم این کشور را هنگام عبور از تنگه هرمز اسکورت کند. این فرمان یک روز پس از آن صادر شد که بوریس جانسون به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس انتخاب شد و او نیز فوری اعضای کلیدی کابینه‌اش را انتخاب کرده است. سخنگوی دولت انگلیس با اعلام این خبر اظهار داشت: به نیروی دریایی سلطنتی مأموریت داده شده است که تمامی کشتی‌های حامل پرچم انگلیس را در تنگه هرمز همراهی کند و آن‌ها چه به صورت انفرادی یا گروهی می‌بایست عبور خود را اعلام کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۸۰
انتشار یافته: ۹۲
آیا میدانستید آب سر بالا نمیره
اوضاع خیلی عالیه

یک مسئول
مولوی عبدالحمید: مردم از اصولگرا و اصلاح طلب ناامید شدند..
اون زمان که به شما وعده های فراتر از قانون اساسی می دانند تا تکرار کنید ، باید به فکر امروز می بودید..
درس عبرتی شد که دیگر پیاده نظام اقایون نشید..
شیخی صاحب کرامات فراوان بیمار شد و برای درمان به بیمارستانی مجهز مراجعه نمود. پس از بهبودی مردم همه گرد شیخ جمع شدند و از او پرسیدند: ای شیخ مگر نه شما صاحب کرامات فراوان هستید چرا از قدرتتان برای درمان بیماری خود استفاده ننمودید.

شیخ پاسخ داد: هدف من از رفتن به بیمارستان کمک به طبیبان در گسترش مرزهای دانش از طریق برررسی بیماری ای که به آن گرفتار بودم بود
اصلاح طلبان پیگیر لایحه عدم خشونت علیه زنان شدن..!!
هفت تیر نجفی رو هم به عنوان رزومه کاریتون ، ضمیمه لایحه کنید...
واقعا با این تهمت هایی که برای تطهیر هم حزبی تون به مرحومه زدید ، هنوز ژست دفاع از بانوان
می گیرید؟
زیبا کلام گفته ، مواضع انقلابی چه دستاوردی داشته؟
شما بگو کدخدادوستی شما چه دستاوردی داشته؟
قیمت مواد غذایی اوووووووووووونچنان بالا رفته و مردم عادی اووووووووووووونچنان فقیر شده اند که به زودی باید شاهد کاهش رشد، کوتاهی قد، کاهش ضریب هوشی و کند زهنی بیشتر مردم مفلوک باشیم.


به نظر میرسد یک تعمدی در بوجود آوردن این شرایط دخیل هست و هدف آن هم این هست تا مردم اووووووووووووووووووووووونچنان درمانده شوند که توان و انرژی در آنها برای واکنش به شرایط اسفناک کشور باقی نماند.
آقای پورمحمدی، «در قبال فردی که نقشه فرارش را کشیده بود، می‌خواست جماران را بگیرد، امام را بگیرد و بکشد، اطرافیان امام را بکشد» نباید اون آدم رو بکشی باید دیوار زندان رو محکمتر کنی!
شک نکنید دارن فردوسی پور رو برای گنجاندن تو لیست امید اسفند ۹۸ ، بزرگ می کنند...
این اقا باید پاسخگوی ابهامات مالی برنامه ۹۰ باشه..
همسایه مون زمان محمود احمدی نژاد و مسکن مهر وام گرفت تا دو طبقه خونه بسازه
طبق قانون آن زمان فقط حق داشت که یک طبقه با نام خودش بسازه و به همین دلیل طبقه اول خونه ش رو با سندی به اسم مادرش ساخت با این وجود که تمامی قسط های وام هر دو طبقه رو خودش می پرداخت
مدتی بعد مادرش از دنیا رفت
نکته جالب ماجرا اینجاست که خواهرانش باسوءاستفاده از نقص قوانین موجود و به این خاطر که سند یکی از طبقات بنام مادرشان است، خود را وارث میدانند و از خانه ای ارث میخواهند که تمام و کمال قسط های وامش توسط کسی دیگر پرداخت شده و مادرشان حتی یک روز در آن خانه زندگی نکرده!
حاجیه خانم هم حاجیه خانم های قدیم!
پس نه با افکار شما کار کنند که کل کشور را بر باد بدهید؟
نوشته نماینده مجلس 4 میلیارد خرج میکنه 480 میلیون میگیره مجهوله و فلان و خداحافظ
اقا میدونی داری چی مینویسی یا نه؟
همین مطلب یه مملکتو میکوبه زمین بعد مجهول است و خداحافظ؟
یکی به آقای علم الهدی بگوید که دست پروردگان خود شما قرار است منجی عالم را یاری دهند!! به نظر شما یاران خوبی در این ۴۰ ساله تربیت کردید؟
مطمئنا تنها چیزی که باعث مزاحمت مدیر مدرسه برای یکی از اولیا شده بیحجابی اوست
اگه اعدام نمی کردند قضیه ترور مردم توسط منافقین حالا حالا ها تموم نمیشد و ایران بسیار بسیار ناامن بود
سرنوشت نجفی هم مثل بقیه یا حبس ابده یا اعدام ولی در کانادا یا انگلستان
رزومه کاری و اعمال آقایان راهی جز رد صلاحیت نداره ... از کدام کار و طرح شان باید دفاع کرد؟
اگر قتل میترا استاد غیر عمد است پس 90 درصد قتل ها غیر عمد است. یعنی هر کس خواست انسان را بکشد باید صاف بایستی تا به قلبت شلیک کند یا چاقو را در سینه ات فرو کند تا زیاد به زحمت نیافتد.
یا امامزاده هاشم خودت به داد این مردم بدبخت و مفلوک برس
ظریف گفت ما خودمان انتخاب کردیم اینطوری زندگی کنیم مطهری هم می گوید ما باید تحمل کنیم ترکیب این دو تا حرف می شود ما خودمان انتخاب کردیم که تحمل کنیم
آیا از زندگی خود ناراضی هستید

آیا همیشه احساس نا امیدی میکنید

آیا در روابط خانوادگی خود دچار مشکل هستید





راه حل ما برای شما تورهای 14 روزه اروپا و تورهای یک هفته ای تایلند هست
چرا یاید همیشه بین و بدتر انتخاب کنیم؟ مگر خدا غضبمان کرده؟ خوب یک بار هم به نشانه اعتراض رای نمی دهیم تا آقایان مجبور بشوند تعداد بیشتری را تایید صلاحیت کنند. البته این هم ایده آل نیست ولی اینکه دائما انتخاب هایمان را محدود کنند هم درست نیست.
مسئولین در این 40 سال به قدری چاق شده اند که هر کدام شبیه یک توپ قل قلی شده اند
مطهری به جای اینکه از مردم بخواهد به طور مسالمت آمیز مراتب نارضایتی خود از رد صلاحیت ها را به گوش مسئولین نظام برساند از مردم می خواهد در انتخابات شرکت کنند. چند نفر مثل ایشان باشند تمام مردم منفعل می شوند و انسان ها به زندگی گیاهی رو می آورند.
با استاندارد های موجود در ایران به نظر میرسد از حدود 8 ملیارد نفر جمعیت جهان 7 ملیارد و نهصد و نود و نه ملیون نفر به طور قطع جهنمی خواهند بود لاکن تنها 1 ملیون نفر از ایران به بهشت خواهند رفت.
همین توصبه های امثال مطهری است که باعث میشود صندلی های مجلس خرید و فروش بشود. آقایان نتوانسته اند یک حزب فراگیر تشکیل بدهند که در برابر رد صلاحیت های فله ای بایستد و افراد صالح را ابتدا خودشان انتخاب کنند و به مردم معرفی کنند. بدون حزب یک مشت ناشناس به مجلس می روند و چهار سال فقط به فکر پر کردن جیبشان هستند.
اره خانم ابتکار حتما به خاطر اینکه از دیوار سفارت بالارفتید وبچهات الان تو امریکا هستن ومردم ایران چهل ساله گرفتار تحریمهای امریکا .میاییم دوباره رای میدیم
جناب فلاحت پیشه بقول خودتان پیگیر بودید و مراجع مربوطه تایید کردند از آن لیست فقط 4 نفر که مسئولیت چندان مهمی ندارند،احتمالا دوتابعیتی هستند؛پس چرا شما بعنوان رئیس وقت کمیسیون امنیت ملی و سایر نهادهای مربوطه این چندسال که این آقا می تازاند،با وی جدی برخورد نکردید؟؟!!!

به خدا قسم همه شما آن دنیا گیر هستید بخاطر تمام بدبینی ها و ناامیدی که از قِبَل دروغهای این فرد در جامعه ایجاد شد.
وزیر بهداشت: اصلا پول نداریم؛ بسیار سال سختی است.


کارانه ها رو حذف کنید به قدری برای کشور صرفه جویی میشه که بسیاری از استان های محروم کشور هم از محرومیت خارج میشن
نباید مخالفان یا دگراندیشان را کشت باید با دلیل و عطوفت انها را قانع و به سمت وسوی حاکمیت متمایل کرد کشته شدن بندگان خدا بهر بهانه و عنوانی عامل غضب وخشم الهی است
جالبه که هر روز اعلام میکنن دلار و طلا ارزون شده اما چیزی که ما میبینم قیمت اجنساس ثانیه ای داره بالا میره
ای مردم آیا میدانستید در شرایط موجود همه مردم ملیونر هستند و ما به همراه ونزوئلا و زیمباوه تنها کشورهایی در دنیا هستیم که همه مردم آنها ملیونر هستند و دارای بیشترین تعداد ملیارد هم هستند.
مطهری ...شورای نگهبان بیشتر با نظر جنتی کار میکند .
با سلام اقای مطهری از طرفی مردم را تشویق می کنند که در انتخابات شرکت کنند و دیگر اینکه می گویند رد صلاحیت افراد هم در دست شورای نگهبان است که با افکار اقای جنتی اداره می شود خوب وقتی نماینده قوی و مورد پسند مردم رد صلاحیت شود مردم چطور در انتخابات شرکت کنند شما می توانید افرادیکه مورد نظر اقای جنتی است انتخاب کنید و به مجلس بفرستید دیگر نیاز به برگزاری امتخابات و هزینه هزاران میلیارد تومن هم صرفه جویی می شود و همه در مجلس یکدست می شوند و درگیری و تشنج هم به وجود نمی اید مثل حالا که نمایندگان محترم بدون سر و صدا به کار خودشان ادامه می دهند و به فکر مردم هم نیستند چون منتخب شورای نگهبان هستند اگر از اول مجلس در راس امور بود مرحوم امام نمی گفت مجلس در راس امور است
در فرهنگ الوده غربي به اندازه ايران فساد وجود ندارد .
من سخن علم الهدی را چند بار خواندم ولی واقعا نفهمیدم که این ارمانها چیست و چگونه هست .رفاه طلبی مردم . جوامع اسلامی . تمدن اسلامی . فرهنگ‌عربی و غربی .... من چی میخوام‌شما چی میگی
در مورد سخنان پورمحمدی در شرایط فعلی بعد از سی سال و فایل صوتی که منتظری سوال و پرسش میکردند دفاعیات متقن‌و محکم از نفراتی که در انجا حصور دتشتند وجود نداشت . منطورم این هست که دفاعیات بیشتر سیاسی بود تا حقوقی . چون محکومین طاهرا حکمشان در حال اجرابود . حالا اگر ان فایل صوتی نبود میشد باور کرد
اتفاقا باید از آن 29 نفر باضافه کریمی قدوسی سلب عضویت شود....خسته شدیم از رفتارهای افراطی که باسم انقلابیگری و ...انجام می شود
آیا میشود ، در حکومتی که دزدی ،و اختلاسهای چند هزار میلیاردی انجام میگیرد ؟ انتظار ظهور داشت؟ دزدیها ،و اختلاسهایی که باعث فقر اکثریت مردم ایران شده است ؟ فقری که باعث فساد ،و معضلات اجتماعی مفرط در کشور شده است ؟
کشوری که در آن معلم و کارگرش بخاطر فقر مالی مجبور به کلیه فروشی باشند سرنوشت مردمانش باید هم همین باشد،
فقط میر حسین ، نخست وزیر ۸ ساله مملکت نزدیک ۱۰ سال تو حصر است دیگه مرگ نجفی برای این ملت قدرشناس و همیشه در صحنه مهم نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای دلخوش شما از خداته نماینده نباشی ؟؟
یادته دور قبلی رای نیاوردی برای دور جدید چیکار کردی ؟
داداش دیگه بچه محل ها می دونن که.
قربونت برم که خونه نداری و مستاجر هستی ، دلم کباب شد
چطور شما بعد از چهل سال نتوانسته ايد شرايط ظهور را فراهم كنيد ؟
آقای دلخوش کی شما را مجبور کرده کاندید نمایندگی بشید
ریا تا کی
نجفی را ابتدا به دلیل آنچه بر سر آموزش وپرورش آورد محاکمه کنید .هنرستان ۴ساله شد ۲ سال نطام جدید .نمره های الکی .ابتذال علم و......
شوخی دانشجویان با شخص اول امریکا بنظرتان با مزه امده؟؟خوب دموکراسی یعنی همین.
بین آعدام و آزاد کردن، یک چیز دیگری هم هست، اونم زندان کردنه
اینو مگه ممکنه ندونن؟
یعنی فکر میکنن، یا باید یکیو اعدام کرد یا آزاد؟؟؟؟
مرگ بر انگلیس خبیث
۱- بنده نمیدانم چرا گروهی ایجاد حساسیت بیجا وموجب نارضایتی بیشتر مردم میشوند مگر چند نفر میخواستند برای سالگرد زنده یادشاملو به مزار ایشان مراجعه کنند با این جلوگیری خیلیها از جمله بنده از این کار بعنوان بی احترامی ومحدودیت ازادی عصبانی شدیم هرچقدر از رفتن به مزار زنده یاد دکتر مصدق یا کوروش که از افتخارات جهانی است جلوگیری کنند مردم حریص تروبدنامی ها بیشتر میشود۲- جناب محمدی تا انجا که از تاریخ اسلام وتبری مطالعه کرده در اسلام کشتن اسیر کارنادرستی است حقوق بشر هم بجای خود گروهای چپ که جنگ نکرده بودند اقای متظری هرگز بوسیله امام متهم نشد مگر پیامبر (ص) به زید نفرمود هرکس به وجود خدا وپیامبر شهادت داد نباید ازار ببیند
منظور مطهری دقیقا اینه که منتظریم ببینیم عزراییل چه میکنه....!!
کشتیهای انگلیسی از هرجا میخوان عبور کنند از آبهای ایران نباید
دو تابعیتی مگه چه اشکالی داره اصلا؟ در دنیا پذیربته شده است و در اروپا خیلی ها دو تابعیتی هستند، ضمنا اگر اینجوری باشه تمام سیدهای ایران دو تابعیتی حساب میشن
من نمي دونم اين نماينده ها و وزرا كه بيرون از مجلس و دولت درآمدشون بيشتر بوده و هر ازچندگاهي حقوق و درآمدشون را به رخ ملت ميكشن چرا اين همه هزينه مالي يا معنوي كردن بيان تو دولت يا مجلس؟
آخه اگه سفره رنگارنگتون برپا بود چرا اومديد كه زندگي 80 ميليون ايراني را خراب كنيد.
باور كنيد همونجا ميمونديد ميخورديد كاري باهاتون نداشتن.
سرشار از عشق به پول دراوردن...........بود این مستند
بنده سال ۹۶ اشتباه کردم رای دادم و در انتخابات آتی از حق طبیعی خودم که رای ندادن هست استفاده خواهم کرد.
صندلی های مدیریتی پول خوبی توشه وقیمتشون تو ایران بالاست.روش های خوبی هم برای تصاحبشون وجود داره که آقایون توی این زمینه همگی مدرک دکترا دارند
جناب اقای عزیز با شما و افکار شما حتما ظهور اتفاق خواهد افتاد اما نه ظهور امام عصر بلکه ظهور نسخه های جدیدی از جناب متوهم بهاری
ای کیهان اخه 180 میلیون پولیه...........شما اگر مرد هستید بروید دنبال پولهای چند صد هزار میلیارد که ناپدید میشه ...........البته که برای شما صرف نداره از پولهای رقم درشتی که خورده میشه حرف بزنید .........
اصلا اینهایی که تابعیت ایرانی الاصل دارند شجره نامه حداق هفت جدشون از زمان قاجاريه را دارند؟؟
مگر بنی صدر رییس جمهور ایرانی الاصل نبود؟؟وفارسي را متهم كرد وأخرش خيانت و فراري فرانسه؟
شناسنامه صدساله اومده
چجور اگر نماینده ها بند کنن به بقیه خوبه،ولی خودشون غیر پاسخگو هستن.مثل خبرنگارها
مطهری جون جنابعای حزب چی هستی خودت اصلا معلومه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خيلي از آقازاده ها در حال حاضر خارج كشور هستند حتي امريكا ، آيا خطري بابت تحت فشار گذراند آنان نيست تا پدر يا مادر اقدامي بر عليه كشور انجام دهند؟ يا از قبل هماهنگي بين كشورها صورت گرفته يا شايد اصلا نيازي به اينكار نيست!؟
جناب آقاي ظريف زحمت كشيدن و براي پاسپورت هاي ديپلماتيك معافيت ويزا گرفتن كه ديگر مسئولين فقط مشكل گرفتن ويزا نداشته باشند ، هرچند هريك از ايشان زماني كه بخواهند از اين كشور بروند هر كشوري حاضر است براي بدست آوردن اطلاعات و پولي كه ايشان دارند ، آنان را پذيرا باشند ، چه با تابعيت و چه بي تابعيت
به اصل موضوع رسيدگي كنيد ،
خدا یک ذره عقل و درک و شعور به مدیران و نماینده ها بده و کمی پول هم به مردم!!!!!
همه از مردم طلبکاران بابا
به نظرم همه نماینده ها و مشابه اینها رو باید بیل و کلنگ داد دستشون تا برن وجین کردن پنبه زار
مدرک تحصیلی جور میکنن و بعدش میشن نماینده
هنوز نمیدونن که .....
جناب پورمحمدی، با سلام و درود. در خیانتکاری رهبران و اعضای سازمان منافقین که شکی نیست. درباره پدیده های تاریخی هم نمی توان با معیارهای امروز قضاوت کرد، این هم درست. ولی آیا بهتر نیود که دادگاه محاکمه مجدد افراد مجرمی که به خیانتشان اشاره فرمودید در فضایی شفاف و با حضور وکیل مدافع و در مقابل انظار مردم و رسانه ها برگزار می شد؟ در برخورد با تعدادی زندانی مگر چه فوریتی در کار بود؟ مگر این مردم دیروز و امروز همراه و محرم نبوده و نیستند؟ متاسفانه بی توجهی به همین روالهای قانونی و عرفی است که زمینه ساز هجمه برخی به جنابعالی شده، وگرنه در تعهد شما شکی نیست.
1-بارها درباره ترکيب شورا ي نگهبان و هييت هاي نظارت استان و شهرستان و صندوق ها گفتم و لي هيچ ارده اي نيست چون قرار بوده و هست......
2-گاهي گفته مي شود از همين شورا خاتمي و مجلس .... ولي گفته نشده در حالت اجبار جهاني و کشوري و نداشتن قدرت لازم در آن زمان و ....نتوانستند
3- هيچ اراده اي نيست که شوراي تگهبان و...... يعني چه؟
4- چه کسي و يا کساني اين اراده را ندارند؟چرا؟
5- چه کسي و کساني مي توانند ولي انجام نمي دهند؟ چرا؟
و.....
اگر اجازه دهند و پرده برافتد ....................مصلحت نيست و لذا اراده اي هم نيست!!!!!!!!!!
آقای پورمحمدی اگر اینطور است که آنها نقشه فرار از زندان و حمله به جماران و بقیه آن کارها را داشتند و به این جهت اعدام شدند چرا انموقع اطلاع رسانی نکردید. در ضمن کسی نقشه کاری را می ریزد و مقدمات آنرا فراهم میکند اما هنوز اینکار را انجام نداده چطور حکم او اعدام است. چرا وکیل ندارد ووووووو
ببینم دو تابعیت فقط شامل افغانستان وارو پا ،امریکا می شودشامل عراق نمی شود نصف مدیران ما،،عراقی ،ایرانی هستند ،چرا با اینها کاری ندارید ...
حالا باز خوبه وکلای نجفی ادعا نفرموده اند که قتل کار ایادی استکبار جهانی است!!!
در این فکرم که یک انسان عادی چه توهمی از خود می تواند داشته باشد که تصور کند فرماندهی یکی از لشکرهای امام زمان برای وی قطعی و رزرو شده است!
خودعمارپنداری حاد به این میگن...
مورچه چیه که کله پاچه داشته باشه
جناب شریعتمداری
در مقابل اختلاسهای میلیارد دلاری این مبلغ پشیزی بیش نیست که به خود زخمت پر کردن سر مقاله خود را داده اید
نجفی باید اعدام شود .
تابناك شدي بولتن اصلاح طلبان
اي كاش مثل قبل بودي...!
اي كاش...
آ فلاحت پیشه همه چیز گل و بلبله مردم هم چیزند....
سرنوشتی که در انتظار محمد علی نجفی است.... این پرونده سیاسی و امینتی است .... باید منتظر بود...
مردم بلوچستان پول آرد برای گندم ندارندملت افسوس مزدک را می خورند که صدهامیلیون بالا کشیده رفته
همانهایی که نجفی را در دام میترا استاد انداختند همان ها هم پس از درگیری نجفی و استاد ، کار او را ساختند . قاضی باید خداترس باشد ...
جناب آقای لامعی ما مردم که در جریان نیستیم البته نه اینکه در جریان کامل نباشیم چون فکر میکنم هر کسی یه جوری گزیده شده ولی مورد جنابعالی که فر هنگی و آنهم در سطح بالایی چون بزگداشت مردی چون احمد شاملو و یا صحبت در مورد نیما و فروغ به میان می آید خشمتان کاملا قابل درک است .
این آقای دل خوش یه جوری حرف میزنه انگاری که واسه نماینده شدن و استفاده از مواهب نمایندگی مردم حسابی زیر فشارشون گذاشته بودن و ایشون هم تو رو دربایستی گیر کرده قبول کردن! خوب عمو جون اگه کاسبی در بیرون از مجلس بهتره و از نماینده بودن پشیمان گشته ای استعفا بده برو دنبال یه کار نون و آبدارتر! اصلا من میگم همه نماینده برن بیرون به یه کار مفید نون و آبدار مشغول بشن و این مجلس بی خاصیت رو ول کنن!
جنااب دلخوش خب کاری نداره برای انتخابات پیش رو ثبت نام نکنید و در بیرون درامد بیشتری کسب نمایید .ملت شهید پرور ایران راضی به ضرر خدام خود نیستند
همه واقعیت هایی را که نجفی نمی تواند بیان کند میدانند
نجفی بی گناه است
تابی جون خبرهای کشورمان مثل حال و وضع خودمان.پریشان
مستند داریم تا مستند برادر لامعی
خطاب به تهیه کننده و کارگردان مستند قدیس:
من نه تو را میشناسم نه این مستند را دیده ام ولی از ادبیاتت معلوم است که حقت بوده برنامه ات را قلع و قمع کنند.
در ثانی، صدا و سیمای به آن وسعت با آن سیاست عظیم، تعهدی ندارد که که هر کسی هر چه که ساخت را تمام و کمال پخش کند. هر طور که سیاست هایش ایجاب میکند برنامه ها را باید تغییر دهد ای کارگردان نامعروف و خشمگین
این خانم میترا استاد معلوم است که با جاه طلبی خودش را به آقای نجفی رسانده و با عشوه گری و سبک سری او را مجبور به ازدواج با خود کرده برای آقای نجقی تله گذاشته که او را بدام بیاندازد بخاطر مهریه سنگین پول و ثروت زیاد . متاسفانه اکنون این روش کثیف به شکل یک نرم در ایران در آمده که زن‌های سبک سر و سطحی خود را بخاطر پولهای کلان می فروشند مهریه های سنگین و بعد از ازدواج با مردان مسن و پولدار تقاضای طلاق می کنند . این خانم هم از این قاعده مستثنی نیست . نوع عکس و قیافه عملکرده این خانم استاد فریاد می زد که یک دام است . بنابر این علیرغم اشتباه ازدواج آقای نجفی با این خانم. قال اصلا عمدی نبوده قتل اتفاقی صورت گرفته و آقای نجفی نباید قصاص شود
بله آقای دلخوش الان اگر از مجلس بیرون بروید درامدتان بیشتر میشود چون از رانت استفاده میکنید ومیشوید هیئت مدیره فلان شرکت نفتی یا غیر نفتی بخوربخور با حقوق های نجومی!!! راستی چرا موقع انتخابات خرج های میلیاردی میکنید؟؟؟ حتما برای رضای خدا میخواهید موشهای بهارستان را بگیرید...
شرکت در انتخابات منطق قوی می خواهد نباید بازیچه انحصار طلبان شد
روزنامه مثلا محترم کیهان اقای میرزائی کاملا قانونی از کشور خارج شده وبه کشور دیگر مهاجرت کرده که تیتر میزنی فراری خدا شفاتون بده
قابل توجه جناب مطهری و سایر اصلاح طلبان.
سناریوی فشار و تضعیف و تخریب شورای نگهبان قدیمی ونخ نما شده است. بهتر است در پی سناریوی دیگری باشید.
علم الهدی شما منتظر ظهور باش !!!!منکه منتظر ارزونی ام که انتظاریست بس بعید.......
با احترام به همه خانواده های شهدا و ایثارگران بایستی همه سهمیه ها حذف شود چرا باید دانش آموزی که شب تا صبح بیخوابی کشیده وارد دانشگاه نشود اما دیگری به دلیل اینکه بستگانش برای انقلاب خدمتی کرده اند براحتی وارد دانشگاه شوند میتوانیم در جایی دیگر از انها قدرشناسی کنیم
زندانی از درون زندان می خواسته به جماران حمله کنه؟ عجبا!
دلخوس؛ بحث بر سرِ این نیست که تو میگی اگر بیرون از مجلس باشم، درآمدم بیشتر است بلکه بحث این است آیا اجازه مسکن گرفتنت درست است؟!!! نمیشود این را بجای عدم درآمدت از جای دیگر بگیری
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر