بازدید 18648
هزار و هفتصد و هجدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

فرمانده ناجا: بدحجابی در برخی برنامه‌های تلویزیونی از خیابان بدتر است/فیفا: فدراسیون ایران با ورود زنان به ورزشگاه‌ها موافقت کرده/کاظم صدیقی: به هم ریختن امنیت جامعه با ربا یا شورش، محاربه با خداست

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: واکنش حساب توییتری منتسب به سردار سلیمانی به ادعای ترامپ درباره ساقط کردن پهپاد ایران/آیت‌الله امامی‌کاشانی: پایبندی ایران به تعهدات برجامی بر پایه پای‌بندی اروپا به برجام است/ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹ 19 July 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

فیفا: فدراسیون ایران با ورود زنان به ورزشگاه‌ها موافقت کرده

فیفا از موافقت فدراسیون فوتبال ایران برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از آسوشیتدپرس، فیفا اعلام کرده که فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام نموده است، ولی هنوز موافقت دولت در این زمینه باقی مانده است. فیفا مدت‌هاست برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها در ایران با فدراسیون فوتبال این کشور مذاکره کرده و در بازی فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و کاشیما نیز تعدادی از بانوان توانستند در حضور اینفانتینو این بازی را از نزدیم ببینند. فیفا خواستار این است که این مسأله قبل از بازی اول ایران در انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی که برابر کامبوج است حل و فصل شود و همچنین اعلام کرده که مهدی تاج در نامه‌ای عنوان کرده کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها در انتخابی جام جهانی اعلام کرده است. او همچنین اعلام کرده که موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها مستقیم با وزیر ورزش و جوانان ایران بررسی می‌شود.

آسوشیتدپرس عنوان کرد: فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای حضور زنان به ورزشگاه‌ها در رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر اعلام کرده است. یکی از سخنگوهای فیفا هم گفت: تمام توافقات و موافقت‌های لازم حاصل شده است تا بانوان ایرانی بتوانند بازی‌های تیم ملی کشورشان را از نزدیک ببینند.

واکنش حساب توییتری منتسب به سردار سلیمانی به ادعای ترامپ درباره ساقط کردن پهپاد ایران

در حساب توییتری منتسب به سردار قاسم سلیمانی آمده است: «ترامپ فکرش مشغول چیزهای دیگری هست... امروز دلیل اساسی شکست های آمریکا در منطقه ی ما، نداشتن یک رهبری حکیمانه است. دلیل اصلی آن، حاکم بودن رهبران جاهل است.»

مقایسه دینداری مردم در جمهوری اسلامی و دوران طاغوت

حجت الاسلام محسن طالب‌پور، نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف گفت: طبق آیه ۴۴ سوره مائده تشکیل حکومت دینی برای اجرای احکام اسلامی است بنابراین اگر حکومت شکل نگیرد، احکام خدا و شرع مقدس هم اجرا نمی‌شوند. وی یکی از مصادیق شکل‌گیری حکومت اسلامی را اقامه سراسری نماز در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: برخی می‌گویند در زمان طاغوت هر کسی دلش می‌خواست به مسجد می‌رفت و دیگری به مراکز فساد و کسی به کسی کاری نداشت. وی ادامه داد: اما همین عده نمی‌گویند در هیچ مرکز آموزشی و پادگان نظامی دوران سابق، نمازخانه‌ای وجود نداشت و به کسی اجازه خواندن نماز داده نمی‌شد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و استقرار آن بهترین مکان پادگان‌های ما نمازخانه‌های بزرگ و پر از جمعیت جوانان مؤمن و انقلابی هستند.

فرمانده ناجا: بدحجابی در برخی برنامه‌های تلویزیونی از خیابان بدتر است

سردار اشتری با انتقاد از کسانی که مخالف این طرح هستند، گفت: بررسی‌ها نشان داده افرادی که با این طرح مخالفت دارند، دلیل آن این است یکی از بستگان آنها پیامکی از سوی پلیس دریافت کرده‌اند. وی گفت: مبنای کار ناجا، همواره قانون بوده و هست و برخورد با پدیده بدحجابی نیز برخورد با بی قانونی محسوب می‌شود. فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در برخورد با فساد نمی‌توانیم یک تنه وارد شویم، گفت: نیروی انتظامی گرچه در این میان تنها است ولی اعلام می‌کنیم ما کار خود را انجام خواهیم داد. عالی ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: متأسفانه در برخی بیمارستان‌ها، بانک‌ها و حتی برنامه‌های تلویزیونی، بدحجابی‌ها به مراتب بدتر از افرادی است که پلیس در خیابان ها با آنها برخورد می کند. فرمانده ناجا ادامه داد: برخی از افراد نیز هنگامی که با فرد متخلفی برخورد می شود، شروع به جوسازی علیه پلیس می‌کنند که این موضوع پذیرفتنی نیست چراکه اگر تیغ مأمور ما کند شود، ضرر آن برای کل مردم و متدینین خواهد بود. سردار اشتری ضمن اعلام حمایت از مأموران و کارکنان نیروی انتظامی که در چارچوب قانون وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: اگر مأموری خطایی انجام دهد، حتماً با او برخورد خواهد شد.

صدیقی: به هم ریختن امنیت جامعه با ربا یا شورش، محاربه با خداست

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی وز جمعه در مراسم دعای ندبه در محل حسینیه عاشقان ثارالله شهر زنجان با با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم از دو گروه به عنوان محارب نام برده است، افزود: کسانی که امنیت جامعه را به هم می‌ریزند و علیه کشور اسلحه بدست می‌گیرد محارب هستند. وی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای بدون توجه به محاربه بودن کارشان، ربا می‌خورند و مشکل درست می‌کنند، افزود: خداوند پاداش کسانی که با خودش معامله کنند را هزاران برابر می‌دهد. امام جمعه موقت تهران با تاکید بر لزوم پرهیز از بازی‌های سیاسی در کشور، گفت: دشمن می‌خواهد با بازی‌های سیاسی جامعه و به خصوص نسل جوان را به لجن مادیت بکشاند.

آیت‌الله امامی‌کاشانی: پای‌بندی ایران به تعهدات برجامی بر پایه پایبندی اروپا به برجام است

آیت‌الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کاهش تعهدات ایران در برجام قانونی است، گفت: پای‌بندی ایران به تعهدات برجامی بر پایه پای‌بندی اروپا به برجام است. وی افزود: طبق برجام دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که تعهدات را کاهش می‌دهیم. شصت هفته هم مهلت داد. همان طور که در نامه وزیرخارجه محترم کشورمان آمده است. در این شصت هفته کاری نکردند و اکنون می‌گویند چرا ایران به تعهداتش عمل نمی‌کند. تعهدات ایران بر پایه تعهدات اروپا است. سقف باید روی ستونی باشد که آن ستون تعهدات اروپاست. ایران حرکت قانونی انجام داد و دنیا هم قبول دارد.

سپاه: به زودی تصاویر پهپادهای سپاه از ناوچه آمریکایی را منتشر خواهیم کرد

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با مضحک خواندن عملیات مورد ادعای آمریکایی‌ها در سرنگون کردن پهپاد ایرانی در تنگه هرمز، اعلام کرد: به زودی تصاویر پهپاد نیروی هوافضای سپاه از ناوچه آمریکایی ها را منتشر و سند بی پایه و اساس بودن ادعای آنان را در معرض افکار عمومی جهانیان قرار می‌دهیم. در پی ادعای واهی و دروغین شب گذشته ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا مبنی بر سرنگون ساختن یک پهپاد ایرانی توسط ناوچه تهاجمی آبی ـ خاکی "یو اس اس باکسر" این کشور در تنگه هرمز و تکذیب آن توسط ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: به زودی تصاویر پهپادهای سپاه از ناوچه "یو اس اس باکسر" آمریکایی که مدعی سرنگون ساختن یک پهپاد ایرانی در روز گذشته (پنجشنبه) بر فراز تنگه هرمز شده است را منتشر خواهیم کرد تا دروغ و بی پایه و اساس بودن این ادعا در معرض افکار عمومی جهانیان قرار گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵۴
سیب و سیب زمینی شبیه هم هستند لاکن سیب زمینی در زیر زمین رشد مینماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
بهم ریختن جامعه با دزدی .و رانت و اختلاس چه حکمی داره؟ یک بار نشد از دهن ملت حرف بزنید واقعا
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
ارزش سیاسی و کلاس سایت تابناک را با نوشتن این ارجیف بهم ریختی . بهتر نیست با منطق جواب صدیقی را میدادی ؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
توقیف نفتکش انگلیسی اقدامی بجا و غرور افرین بود و انرا به تصمیمگیران این اتفاق صمیمانه تبریک عرض میکنم از اینکه اجازه ندادید غرور منِ ایرانی لکه دار شود و پاسخ خباثت انگلیس را در توقیف بیدلیل نفتکش ایرانی دادید از شما سپاسگذاری میکنم.از جنگ بیزارم ولی زیر بار زورگویان انگلیسی رفتن را بجا نمیدانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
دومین کشتی رو هم گرفتیم
بچه ها مچکریم
چه ابر قدرتیم و عده ای باور نداشتند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
خطاب به کاربر سیب و سیب زمینی
تمشکال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
فرمایش سردار اشتری را در سردرب صدا و سیما جمهوری اسلامی بزرگ باید نوشت چرا که این حرف اکثر مردم ایران است در واقع صدا و سیمای ما کار تهاجم فرهنگی غرب را تسهیل کرده است
نعمت
| Malaysia |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
باید در زمانه گرانی سیب زمینی ازسیب هوایی استفاده کنیم تا دشمن مایوس شود
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
فکری برای اقتصاد کشور بکنید با این اقدامات نمایشی بجایی می رسیم
سیا
| Sweden |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
ما نه جنگ میخواهیم نه تحریم، به آمریکا و ... هم کاری نداریم ،ما مردم به شما مسولان ایران مسولیت دادیم که برایمان رفاه و آسایش و امنیت بیاورید ، دیگه خسته شدیم، خودتون بروید بجنگید
بهم ریختن جامعه با اختلاس و غارت ، حکمش چیه ؟ محاربه نیست ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
یعنی آقا زاده ها را اعدام کنند؟!
ناشناس
| Australia |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
اختلاس در بعضی جاها مشکلی نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
کسی که میلیاردی وام میگیره .اشناست
جناب صدیقی زندگی ملت رو به فلاکت کشاندن ، و از بین المال بودجه بی حساب و کتاب دریافت کردن چه حکمی داره ، یکساله حق التدریس خودم رو نتونستم بگیرم ؟؟! بیمارستانهای کشور دارن ورشکست میشن ، اینها حکمشون چیه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
اعتراض به حق خود حکم محاربه رو داره! ملت وظیفه دارن له بشن و بجای اعتراض بگن دیدی اصلا هم درد نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
داداش اونم داره بخشی از حرف تو رو میزنه و از حقوق تو دفاع میکنهاینکه جلوی سوئآستفاده و ربا مخصوصا در بانک ها گرفته بشه مگه به ضرر شماست که جبهه میگیری جناب معلم حق التدریس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
آقای صدیقی ایجاد فشار اقتصادی به مردم و گرانی های روز افزون دولت به مردم و حمایت مسئولین از گرانی ها و کم فروشی ها ، نشان دهنده همه چیز است
طوفان سهمگینی به شهری رسید و آن شهر را ویران نمود. مردم شهر گرد هم جمع شدند تا چاره ای بیاندیشند. همگی نزد شیخی صاحب کرامات فراوان رفتند و از او چاره ای خواستند. شیخ گفت تا زمانی که گرسنه هستم جوابتان را نمیدهم. پس مردم شهر سفره ای از انواع غذاهای لذیذ برای شیخ پهن نمودند و شیخ تا سر حد مرگ از غذا ها تناول نمود و چون مردم وی را چنین دیدند طبیبان را بر سر بالین او آوردند و او را از مرگ حتمی نجات دادند.


شیخ به مردم گفت برای بازسازی خانه هایتان دولت به شما 5 میلیون تومن وام میدهد. بروید به نزدیک ترین بانک محل سکونتتان و با معرفی 10 ضامن معتبر وام را بگیرید و خانه هایتان را بازسازی نمایید.

مردم چون این راه حل را شنیدند همه از هوش سرشار شیخ شگفت زده شدند و او را ارج و قرب فراوان نهادند و به او ملک و پول فراوان هم دادند و شیخ بسیار ثروت مند گردید.
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
خدا بگم چیکارت کنه 1 ساعته دارم می خندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
ما گریه کردن به حال خودمون خیلی وقته فراموش کردیم.بدبخترین فرد جامعه هم جک درست کرده ومی خنده!!!کار کار انگلیسی هاست!!!،،،،
ای اهالی چوسان قدیم

اگر بتوانید بیشتر زاد و ولد کنید میتوانید یارانه بیشتری از دولت دریافت نمایید و علاوه بر این میتوانید از فرزندانتان برای گدایی هم استفاده کنید
من از سخنان صدیقی چیزی نفهمیدم یعنی کلا با سخن سیاسی فارغ از اخلاق باشد درک نمیکنم . آیا کسی شرح یا تفسیر بیشتری ندارد تا من کم سواد با سطح سیکل را توجیه کند ؟ . از محاربه و مفسده ......گرانی گوجه و خیار و بیکاری چه ربطی به محاربه دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
رباخواری مانند جنگ با خداست فرد رباخوار به جنگ با خدا رفته امیدوارم متوجه شوید
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
ربا چی هست . در علم اقتصاد تعریفی بنام ربا نداریم لطفا علمی و عقلی بحث کن . چه مديري در بانک پول سپرده برای مردم با وام صفر درصد دادند که اینقدر شعار میدهند . پول بازشستگان و معلمان و کارمندان را با وام دو درصد بردند و حالا هم‌پاسخ گو نیستند و پول و سرمایه من و مردم نزد بانک بی ارزش شده است . این افراد اصلا علمی حرف نمیزنند . حرف انها سیاسی هست و ارزش برای اقتصاد و رشد تولید ندارد . کشور را با محاسبات علمی اداره کنید دست از نطریه پردازی و پیشبرد اهداف ارمانی بردارید . تمام حاکمان و قوای کشور باید با نظر مردم‌جلو بروند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
خدایا می بینی وساکتی آخه چرا؟
خر و خربزه شبیه هم هستند لاکن با خربزه نمیشود کبابی لذیذ تهیه نمود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
مگه تو شهر شما با خر کباب لذیذ تهیه می نمایند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
عالیه! هر روز یه قاچاق گوشت خر هم گزارش میشه.
ناشناس
| Australia |
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
تابی اینو هم شناسایی کنید،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
خدایی اول صبحی خیلی خندیدم.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
تابناک عزیز چرا چرندیات این لاکن را نشر میدهید خیلی روی اعصابه
دولت باورود زنان به ورزشگاهها موافقت کرده !!! تصورکنیددرمسابقه استقلال پرسپولیس زنهادراستادیوم باشند وشعارهای دلنواز راازنزدیک بشنوند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
چون زنها نیستند و جو مردانه است همه حرفی در ورزشگاهها زده میشود
اینقدر مردان ایران را حقیر نکنید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
اگر خود شماها جو ورزشگاه با برنامه از قبل تعیین شده خراب نکنید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد منتها طیف افراطیون با هر مسله ای با مغلطه کاری سیاست ها را به پیش میبرند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
مردان همیشه به خانمها احترام میگذارند و این جزیی از فرهنگ ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
یادمه همین حرف رو زمانی در مورد رانندگی زنان هم میگفتید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
ادم با غیرت حاضر نیست ناموسش را بفرسته قاطیه تماشاگرهای پرشور...اونایی که اخر بازی با ذکر صلوات از استادیوم خارج میشند
کاش در اروپای غربی یا آمریکا به دنیا می آمدم تا اوووونچنان از زندگی لذت ببرم که حد نداشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
چقد آرزوهات کوچیکه
حالا که آرزو مفته، یه چیز بهتر بخواه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
فعلا که در یک کشور مدعی دینداری به دنیا اومدی و باید تاوان گناه غربی ها رو هم تو بدی. ولی مسئولینمون از گناه مبرا هستند. و میتوانند به بهانه معالجه بیمار خود در غرب بپردازند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
به ماكه رسيد شد اخي
ناشناس
| Spain |
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
در عوض در ایران بجایش می ری بهشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
خدا قسمتت کنه انشا الله . البته چون خودت می خوای برات دعا کردم وگرنه بنظر من این نفرین کردن است . برو خودت میفهمی چه خبره .
بد حجابی در برخی از برنامه های تلویزیون از خیابان بدتر هست . من میگم بهترین راه حل این هست که هم پلیس و هم برادران ارزشی از دست زنان راحت شوند بهترین راه این هست که مثل دوره قاجار زنان گونی و کیسه کنفی سرتا پا را بپوشانند . باور کن مشکل شما حل خواهد شد . حجاب درمان ندارد چون هر لحظه روسری در حال بالا و پایین رفتن هست و هوا گرم و سد میشود و باد میزند و گاهی باد نمیزند . کجای دنیا لباس را اینقدر گیر میدهند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
برای کسی بالا و پایین می شود که ضعف ایمان دارد ولی برای کسانی که ایمان درست دارند این چیزها معنا ندارد
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
چطور کمبود مدرسه ندادن حقوق معلمان بیکاری فقر اعتیاد کمبود دارو و صدها مورد مشابه اینهمه آسیب دیده به ایمان ربطی ندارد اما روسری شل شود ایمان بهم میریزد.
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
کشور همسایه برادر کشور همسایه ما هم به لباس گیر میدهند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
حالا اگه اصلا نخواد شبیه شما باشه که ایمانت محکمه چکار باید بکنه ؟؟
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
کسی که ایمان داره به زور بقیه رو نبره بهشت
ظاهرا کشور مشکلی مهمتر از حجاب ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
معلومه که ندارد...
چهل سال است مشکل حجاب حل نشده چهل سال دیگر هم حل نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
اصلا حجاب چون یک ابزار سیاسی استفاده میشود هیچوقت حل نمیشود تمام قدرت و ثروت کشور خرج چنبن‌مواردی میشود یعنی هر چه جلوتر میروید شرایط زندگی برای مردم بدتر میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
حل شده بود ولی در یک دهه گذشته به خاطر سهل انگاری یا عمدی کاری دولت که سیاسیش کرد به این روز افتاده که بلاتکلیف شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
در یک دهه گذشته فقط بخاطر شبکه های اجتمایی مشکلاتی که همیشه بوده رسانه ای شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
شما ظاهرا بچه بآدی ۲۰ سال پیش یا ده سال پیش که حجاب که چه عرض کنم اکثرا چادری بودن
خطاب به۲۳:۲۷
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
راه حلش دست از سر زنان برداشتن وپرداختن به مسائل اصلی مثل دزدی،وغارت مردم، بیکاری جوانان.... است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
سوال مهم این است که ؛ چطور در طول این چهل سال نتوانسته اند بانوان را متقاعد کنند که حجاب چیز خوبیست ؟!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
بله چون گناه ظاهر لذت بخشی دارد . اما همه کسانی که گناهی انجام میدهند بعد از انجامش خیلی سر خورده میشوند . خدا در قرآن هم اشاره کرده که مردم قول میدهند که درست رفتار کنند اما مجدد گناه می کنند . همین افراد هم زمانی که گرفتاری پیدا میکنند شروع می کنند به نذر و نیاز
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
۲۳:۵۰
چرا دروغ میگی؟! کی همه ۲۰ سال پیش چادری بودن؟!
خودت بچه هستی و یادت نمیاد آدرس غلط نده!
فیفا مگر چی کاره هست که می خواهد در حاکمیت کشورها دخالت کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
شما در یک عالم دیگر سیر میکنید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
فیفا میگوید کشورها تفاوت های نزادی و دینی و قومی و مذهبی و عصبیت خونی و موارد سیاسی و حتی اختلافات دو کشور را وارد فضای ورزش نکنید . اگر اینطور باشد باید فقط در داخل کشور خودتان ورزش کنید . انوقت هر کسی با لباس خاصی در میدان ورزشی جهانی . چی شود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
مسئولین یکدنده چه کاره اند که میخواهند در سرنوشت یک ملت دخالت کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
فیفا فقط باید قوانین داخل زمین را امر و نهی کند که تداخل بین قوانین ایجاد نشود
در ضمن اگر سیاسی نیست الان روسیه و اوکراین نمی روند در کشورهای هم یا ما و عربستان
خیلی مثل روشنفکری پرچم امریکا
من شک ندارم که زن هستی
فرمانده محترم ناجا شما بگو کدام قوانین در کشور به صورت کامل اجرا می شودکه این دومی ان باشد؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
آقایان بهتره به موارددیگه هم توجه داشته باشه.نمیشه که فقط حجاب روباهاش مبارزه کنید.پس تکلیف دزدیها،زورگیریها،وفورموادمخدر و...چی میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
ناشناس۲۳:۱۰
حجاب یک چیز مشخص و پنهانی نیست و چون خلاف قانون است بی حجابی در دید است بر خلاف چیزهای دیگر
در ضمن این هم درست برخورد نمی کنند در برابر بی حجاب ها و کامل برخورد نمی کنند
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
حجاب اجباری بی معنی هست
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
حجاب قانون نیست
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
در حجاب اجباری هیچ ارزشی معنوی رشد نمیکند . دقیقا مثل ایده پادگانی هست وقتی سرباز در پادگان‌هست کفش لباس و کلاه یکسان میپوشند و هر دم دقیقه به مافوق تعطیم میکنند ولی از پادگان که بیرون رفتند دیگر از این‌موارد خبری نیست . برخورد مقررات پادگانی بمدت طولانی خسته کننده هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
پرچم امریکا
شما هم در جامعه خیلی کارها را نمی کنی ولی وقتی به خانه می روی انجامش می دهی
نهداینکه زور بالا سرت باشد انجام ندهی خودت رعایت می کنی جلوی دیگران
وظیفه اصلی پلیس مبارزه با فساد ودزدی واختلاس است نه .نهی ازمنکر کشور در فساد اقتصادی غرق میشود پلیس دنبال روسری است جلالخالق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
جلل الخالق ندا ه عزیز
وقتی قانون هست
افتاد الان؟ یا بیشتر بگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
عملا حجاب مساله ای برای سرپوش گذاشتن و گمراه کردن مردم از مسایل اصلی جامعه بوده!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
حجاب قانون نیست.خودتدنوگول نزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
دزد معتاد به شیشه سابقه دارکل زندگیمو برده رفتم پاسگاه میگم جای یارو را میدونم بیایید دستگیرش کنید می گویند شاهد بیار .یارو جلوی شاهد دزدی می کنه
مسئله حجاب باعث شکاف بین مردم و پلیس شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
مردم نه .کسایی که لخت و ولنگار میان بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
23:40 مانتو و روسری را با مایو عوض گرفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
دقیقا همون پلیس و مردم درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
معمولا ولنگارا کسایی هستند که تو خونه میحورن و میخوابن!
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
نداشتن روسری به معنی لخت و ولنگاری نیست. میلیاردها خانم در دنیا زندگی میکنند که حتی یک ثانیه موی خود را نپوشانده اند.اتفاقا همین خانمها موبایل و دارو و مدرنترین ابزار زندگی را تولید می‌کنند.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
۲۳:۴۰
تشریف ببرید لبنان و سوریه اونجا لخت و ولنگار میان بیرون!
انگار توی این کشور زندگی نمیکنی!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
خودت برو عراق و عربستان و نیجریه زندگی کن . چرا بما ایرانیان و آریاییان‌امر و نهی میکنی . برای چی مردم ایران را با ایدولوژی خودتان تهدید به خروج از کشور میکنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
اریایی خخخه
اریایی حجاب داشته و دارد
بزرگترین ربا خوار بانک مرکزی است.
نفتکش انگلیسی توسط سپاه تو تنگه هرمز توقیف شد.
ما آذری‌ها یک ضرب المثل داریم که ترجمه آن در فارسی می‌شود «آش وقتی آبکی میشه، دلیل از نبودن مواد لازمه».

سلمان خدادادی
مردم ما اکنون در رفاه ، آسایش و امنیت زندگی میکنند.

یک مسئول ( با دور شکم بالای 1 متر، وزن بالای 100 کیلو، خانواده در کانادا، خودش هم در ایران در هتل زندگی میکنه البته با هزینه سازمان)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
واقعا مسئولین چرا اینقدر چاق شده اند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
همان طوری که شما چاق شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
یک کلمه از مادر مسئولین
آقایان ازدواج نکنید چون با ازدواج خود را در یک سیاه چاله خواهید انداخت
ررسی‌ها نشان داده افرادی که با این طرح مخالفت دارند، دلیل آن این است یکی از بستگان آنها پیامکی از سوی پلیس دریافت کرده‌اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بندهمرد هستم
هیچکدام از بستگانم پیامک دریافت نکرده اند
اما با حجاب مخالفم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
یعنی حاضری ناموست بی حجاب بره خیابون ؟!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
اینقدر ناموس ناموس نکن . حجاب زنان ایرانی و دختران ایرانی از همه کشورهای عربی بهتر هست منتها برخی خواسته اند هم ذهن مردم را پراکنده کنند و هم بعنوان ابزار سیاسی مردم را حتی در سطح لباس پوشیدن کنترل کنند طولی نمیکشد که بستنی خوردن مردم در خیابان یا خندیدن در کوچه را به قانون تبدبل کنند. بنطرم تا ده سال دبگر مردم همه باید لباس عربی بپوشند . یعنی طریف باید مثل کشورهای عربی در امریکا لباس عربی حاضر شود قبول نمیکنی بعدا خواهی فهمید . علت فشار بخاطر ان مواردی هست که بعدا تحقق میابد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
ناشناس ۲۳:۴۲
اگر در اروپا و امریکا خیلی کارخا می کنند که چندش اور است ولی کسانی مانند این ها خبر ندارد وگرنه همان کارها را تقلید می کردن
صبر کن ادامه دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
خانم ها انسان هستند و خودش هم تصمیم میگیرند چطور برند بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
کسی با حجاب مخالف نیست با حجاب اجباری مخالفند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
در همه جا حجاب اجباری است
شکلش فرق دارد
گشت های حجاب میتونن به صدا و سیما حمله کنن و بنا بر خبر بالا مردم بدانند هر گونه اعتراض اگر در خیابان باشد ابتدا شورش و سپس محاربه با خداست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
برای رسیدن به مطالبات یا باید پول داشته باشی یا پارتی یا اقا زاده باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
صدا و سیما باتوجه نون مفت خوردن از هر اتهامی مصونیت داره.
زنان به ورزشگاها بروند . انوقت قبل از اینکار با آقایون هماهنگ کرده اید یا نه چند روز دیگر تطاهرات سازمان یافته انجام‌خواهند داد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
تظاهرات سازمان یافته انجام‌ دهند چه میشود هر کاری مخالف هایی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
تمام زنانی که با ریش و سیبیل در ورزشگاه حضور داشته اند اعلام کرده اند که مردان خیلی از حضورشان استقبال کرده و خیلی رعایت ادب و احترام نیز کرده اند
زنان ما در خیابان از ترس آدم ربایی شهروندان در خانه از ترس سرقت امانشان بریده شده پلیس دنبال چندتار مو خانمهاست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
تفاوت ها را ببینید . یک دختری را با چادر در یکی از خیابانهای شهر خودتان ساعت ۱۰وشب منتظر ماشین بماند چی میشود . بعد همین خانم در کانادا با نیمه حجاب در ان کشور منتطر ماشین در ۱۰ شب باشد چی میشود ‌ . اخلاق مداری با ابزارهای فعلی جواب نمیدهد . سه رکن اصلی دروع و تزویر و ریا باید از جامعه پاک شود
مقاومت .. پایداری ... ایستادگی ... دورزدن تحریم ها ... دلالی ... قاچاق ... احتکار ... رانت ... اختلاس ... تبعیض ... بی عدالتی ... بیکاری ... فساد ... بابک زنجانی ها ... غارت ...
علی از تابناک خواهشمندم پیام مرا حتما به به گوش سردار برسانند بمن پیامک آمد در ماشین شما کشف حجاب شده اول این پیامک کذب محض بود من برای پیگیری به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کردم اولا برخورد بسیار بدی داشتند ثانیا هیچ مدرکی نداشتند به جز تصویر یک پلاک بنده ضمن کذب دانستن خبر خواستار مدرک ارتکاب جرم شدم در جواب به گفتند شما باید مدرک ارائه بدهید که مجرم نیستید از لحاظ حقوقی کجای دنیا چنین استدلالی درسته خلاصه مسئول گزارش را احضار کردند ایشان اشتباه بودن پیامک در مورد بنده ثابت کردند در برخورد با من نزدیک بود درگیری فیزیکی اتفاق بیفتد با خویشتنداری بنده ختم به خیر شد از تابناک خواهشمندم شماره تماس مرا به سردار اشتری بدهید تا مطلع شوند که در اول طرح بسیار خوب همکارانشان چه بلایی بر سر بیگناه من آوردن حتما این ارتباط بر قرار کنید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
از تابناک خواهشمندم پیام مرا حتما به به گوش سردار برسانند
پیامک آمد در ماشین شما کشف حجاب شده اول این پیامککذب محض بود من برای پیگیری به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کردم اولا برخورد بسیار بدی داشتند ثانیا هیچ مدرکی نداشتند به جز تصویر یک پلاک بنده ضمن کذب دانستن خبر خواستار مدرک ارتکاب جرم شدم در جواب به گفتند شما باید مدرک ارائه بدهید که مجرم نیستید از لحاظ حقوقی کجای دنیا چنین استدلالی درسته خلاصه مسئول گزارش را احضار کردند ایشان اشتباه بودن در مورد بنده ثابت کردند در برخورد با من نزدیک بود درگیری فیزیکی اتفاق بیفتد با خویشتنداری بنده ختم به خیر شد از تابناک خواهشمندم شماره تماس مرا به سردار اشتری بدهید تا مطلع شوند که در اول طرح بسیار خوب همکارانشان چه بلایی بر سر بیگناه من آوردن حتما این ارتباط بر قرار کنید
بله خوب مساله حجاب باید با اشد مجازات پیگیری بشه.
مساله اختلاس، رانت، ربا و دزدی نیست که بتوان براحتی از کنار آن گذشت
در کشور اسلامی باید حجاب باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
در کشور اسلامی نباید رانت خوری باشد پارتی بازی باشد بی عدالتی باشد اختلاس باشد ریا وتزویر وتملق باشد فریب ونیرنگ باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
کشور اسلامی را خوب اومدی. اما بگو ببینم کشور اسلامی چه تعریفی داره؟
لطفا فرمانده ناجا توضیح بدن که این پیامک کشف حجاب بر چه اساسی و توسط چه کسانی ثبت میشه?????من چند ماهه با پدرم به بیمارستان امام خمینی تهران مراجعه میکنم برام پیامک اخطار اومده!!!!! نمیدونم رو چه حسابی???? امیر هستم ۳۸ ساله
سالها تبديل به قرنها شدن و هزاران ساله كه فكر مي كنيم پيشرفت مي كنيم و عوض مي شيم ولي حقيقت چيزديگري است أين موبايل رو ديگران ساختن ما هيچ چيز را عوض نكرده ايم
اخرش نفهمیدم به اروپا 60روز مهلت دادیم یا 60 هفته؟؟؟!!!
حالا بیخیال باباولی کسی میدونه چرا همش شعار میدن
متاسفانه
زنان و دختران جامعه ما یا از این ور بوم می افتند یا از آن ور بوم
چادر ملی خیلی چادر خوبیه اگر طراحان عزیز
وجود دارند با انواع تنوع رنگ و طرح تولید انبوه کنند حتما استقبال می شه
به نظرم طراح تمام لباسهای ایران چه مردانه و چه زنانه غربی ها یا غرب گراها هستند و کسانی که ادعا دلسوزی برای مملکت می کنند فقط حرف می زنند کاش عمل می کردند
صدا وسیما از افراد غرب گرا پر شده
و متاسفانه بازیگران و مجری ها انقدر به غرب و مسافرت در اروپا یا آمریکا افتخار می کنند
و به سبک زندگی آنها افتخار می کنند
و نقش صدا وسیما برای مردم در فرهنگ و حجاب و همه چی اگر نگم صد در صد نود و نه درصد است
مردم از تناقض متنفرند
تناقص در هر چی
در ضمن کشورهای اروپایی فقط پیشرفته از لحاظ وسایل الکترونیکی هستند
لازمه فهم و شعور و فرهنگ ظواهر مادی نیست
و در کشور ما هم اگر به مهندسین اهمیت قائل بشوند و ریشه نظام آموزشی را اصلاح کنند ما از اروپا پیشرفته تر خواهیم شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
چادر ملی بپوشند خانم ها ؟؟؟
اونوقت شما ؟؟؟
کی گفت شما حق داری برای نیمی از جامعه نرخ تعیین کنی ؟؟
حکم کلاه گذاشتن سرمردم به هربهانه ای ازنظر خدا چیست ؟
پست و مقام دنیوی موجب از دست رفتن خصائل نیک اخلاقی میشود ثمره ای نخواهد داد
در زمان شاه ، مردم به ظاهر افراد نگاه میکردند و میزان دینداری با مشخصات ظاهری محک میخورد.انقلاب اسلامی نشان داد که اینگونه نگرش چقدر اشتباه بوده است و باید به اعمال و کردار توجه میشد
با بدحجابی ببخشید بی حجابی باید به شدت برخورد بشه. ورود زن به ورزشگاه هم مشکلی از کشور حل نمی کنه فقط ممکنه چندتا خانواده دیگه رو هم بپاچونه.
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
این نظر تویه نظر مردم مهمه
اگه حجاب اجباری نباشه یک جو ارامش بخش حاکم میشه و همچنین مردم این همه ارایش نمیکنند و همچنین مو منین و حجاب دارهای واقعی مشخص میشند و دو رو و دو رنگی از بین میره و فشار و کش مکش در جامعه خیلی کم میشه.
فقط مو می بینی ما پیچوندن ها و دزدی های پشت مو....!!!!! این برنامه های تلویزیونی با تبلیغ یه سری اپلیکیشن و یا سر شماره ستاره، مربع، آنچنان تو روز روشن جیب ملت رو خالی می کنن که طرار زبردست نیمه شب هم نمی تونه چنین کاری کنه.
خواهشن یه مقدار به فکر مردم باشید و بجای 4 تا تار مو دنبال دزد ها و اختلاس گر ها باشید میشه یه آماری هم بدیدکه تا حالا چند تا اختلاس گر رو شناسائی کردید؟
شماها بلد نیستید چگونه مسیئله حجاب را حل کنید
شک نکنید که اگر پای زنان به ورزشگاهها باز شود، حرکتهای به اصطلاح خودجوش مردمی به راه خواهد افتاد و زمین و زمان ورزشگاهها را در هم می ریزد. زیرا این عمل بر اساس تغییر باور ها یا سیاستهای د اخلی بوجود نیامده است، بلکه زاده زوردیگران است و معمولا ایرانیان زیربارزور نمی روند
اگه به برخي مرد هاي ايراني باشه از روي گوني كه هيچ ، حتي اسم زن هم بياد تحريك ميشن !
اسلام باید کامل اجرا شود نه گزینشی. نمیشه که شما برای چند همسری قانون خلاف اسلام بگذارید(اجازه از همسر اول) و ربا در بانکها رو به رسمیت بشناسید از اون طرف حجاب رو هم بخواهید اجرا کنید. یک بام و دو هوا نمیشه
وقتي كه مردم مي بينند هرروز به صرفه جويي و قناعت و نخوردن گوشت وبرنج دعوت مي شوند بعدا از ان طرف يك عده مختلس پولهاي مملكت رو مثل آب خوردن بالا ميكشند و سر از همان كشورهايي در مي آورند كه شما عليه اشان نداي مرگ سر ميدهيد و آقازاده ها با پولهاي هنگفت راهي همان كشورها مي شوند بعد پليس و قانون اينقدر كه در تلاش براي گرفتن به خاطر دو تا تارمو مي كند در مقابل اين همه اختلاس سکوت کرده است به لجبازي مي پردازند . اگه واقعا دنبال اين هستين كه مشكل را اساسي حل كنيد جلوي رانت و قاچاق و اختلاس و فقر وبيكاري مردم رو بگيرين مشكل بد حجابي هم خود به خود حل مي شود.مردم وقتي ببينند دررفاه و آسايش هستند با مسولین همراهي خواهند كرد.مطمئن باشين.
من نمی دانم انهایی که تندرو هستند ونظرشان هم این همه منفی می گیره ]؟چرا روش کم نمی شه ؟بابا ملت گرسنه اند از فساد خسته اند
فقط موافقت دولت نیست که مانده؛ موافقت مراجع و ائمه‌ی جمعه‌ی تک‌تک شهرها و پایگاه‌های بسیج سراسر کشور و ...هم مانده!
میگویند بیش از صد نفر در حوزه حجاب فعالیت دارند و حقوق میگیرند اگر حجاب حل شود دیگر این صد نفر هم بیکار میشوند و نانشان قطع میشود
لطفا به آقای طالب پور بفرمایید برداشت صحیحی از پادگان های زمان شاه ندارند .درست است نمازخانه ای در پادگان نبود ولی کسی مزاحم نمازخوندن سربازها هم نمی شدحتی کمک میکردند . اتفاقا پدرمن دردوران طاغوت درفرودگاه آبادان سربازی خدمت کرده است میگوید درماه رمضان وقتی سرگرد فهمید که من روزه می گیرم مرا از صبحگاه وبسیاری ازبرنامه ها معاف کرد وگفت ناهارت را بگیر بیاور دریخچال اتاق فرماندهی بگذار برای افطارت .البته اول به من گفت چطور درآبادان دراین هوای داغ روزه میگیری مشکلی برایت پیش می آید ما نمیتوانیم جوابگوباشیم .گفتم من تاحالا روزه نخوردم اصلا نمیتوانم روزه بخورم. لذا بسیار بامن همکاری کرد وحتی مرا تشویق کرد ودرنهایت وقتی فهمید مشهدی هستم گفت کمکت میکنم که سلام مرا به امام رضا برسانی.
جوسازی علیه پلیس می‌کنند که این موضوع پذیرفتنی نیست چراکه اگر تیغ مأمور ما کند شود، ضرر آن برای کل مردم و متدینین خواهد بود!!

جهت بالا تر بردن دانش خود لطفا به تاريخ صدر اسلام و زمامداري امام علي مراجعه و نفع مردم را تشخيص دهيد
من اگر بجای نیروی انتظامی بودم هیچ تعهد و تضمینی در خصوص حفظ امنیت پروسه ورود بانوان به ورزشگاه نمی دادم چرا که نتیجه مشخص است .
فرماندهی محترم ناجا ، با کمال احترام این یکی فرمایشتون کذب و در راستای جذب همدرد و مظلوم پنداری است.
وای از روزی که تیغ عمل جراحی دست پرستار باشه خیلی از مامورین آموزش برخورد با ملت شریف ایران رو ندیدند و در اولین صحبت ترس رو تو دل مردم القا میکنند
این پیامها همه حاوی توهین است
مردان ما از جمله همهههه لباس اسلامی به تن کنند نه کت و شلوار غربی بپوشند بعد نوبت به خانم ها رسید بگن چادر اسلامی همه اسلامی باشند شاید درک مردان ما بالا بره و مشکل حل شه
اقايون لطفاً نگاه خودشون رو به زندگي عوض كنند . جنس مذكر براي ديد زدن خانم ها و تحريك شدن افريده نشده .
من سال ۵۵ تا ۵۷ سربازی رفتم در تمام گروهان ها یک اتاق را به نماز خانه اختصاص داده بودند کسی راهم مجبور به نماز خواندن نمی کردند اکثرا نماز می خواندند عده ای هم اهل نماز نبودند آنچه من امروز در جامعه می بینم تعداد زیادی از جوانان نماز نمی خوانند واین در ازدواج فرزندانم به معضلی تبدیل شده
پاسخ ها
رضا
| Canada |
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
نه اقا این چه حرفیه
فدراسیون اشتباه کرده
عزیزانی که میفرمایند حجاب قانون است وباید حتما رعایت شود ، اگرسواددارید وراست میگویید ، بروید قانون اساسی کشورتان رابخوانید .
فرمانده محترم ناجا به مانتو فروشی های تهران سری بزنید !!! صدا وسیما ؟ مانتو فروشها ؟ سلبریتی ها ؟ توطئه های فرهنگی صهیونیستها وغرب ؟
اگر نیروی انتظامی این همه وقتی را که بابت مبارزه با بد حجاب گذاشته، به مبارزه با جرایمی از قبیل اختلاس، زمین خواری، دزدی و قاچاق اختصاص داده بود، تا کنون از آن ثمری بدست آمده بود
من بعنوان یک مسلمان قسم میخور م که هرگز کسی جاوی نمازحواندن را نمیگرفت ودرادارات سربازخانه ها وپادگانها نمازخوانها احترام داشتند ودراکثر حوزه های نظامی نماز خانه درحد ان وجودداشت واگر کسی نماز نمیخواند در پیش نماز خوانها خجل بود
البته نظر آقای صدیقی و اشتری برای خودشون محترم است اینها هیچ کدوم جایگاه قانونگذاری ندارند در ثانی آنچه به قانون قابلیت می بخشد استقبال اکثریت است نه اقلیت رادیکال
آقای صدیقی من میخوام بپرسم انواع و اقسام خلف وعده و نقض قرارداد و غش در معامله خودروسازان دولت جمهوری اسلامی چیه محاربه با مردمه ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی