بازدید 60978
هزار و هفتصد و هفدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش فاضل لاریجانی به شایعه دستگیری‌اش/روایت کدخدایی از ماجرای فساد اخلاقی یک نماینده/روایت یک عضو کارگزاران از زیاده‌خواهی‌های عارف!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: طلبه‌های درس‌خوان اصلا دنبال کار‌های اجتماعی نمی‌رود /خانواده متهمان هر مستنداتی دارند به فراکسیون حقوق شهروندی مجلس ارائه دهند/ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 18 July 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

متهمان فینال جام حذفی تبرئه شدند

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای قطعی خود درباره فینال جام حذفی و درباره حیدر بهاروند، سعید فتاحی و کاظم طالقانی را صادر و هر سه نفر را از محکومیت‌های اولیه‌ی صادره توسط کمیته اخلاق تبرئه کرد.

طلبه‌های درس‌خوان اصلا دنبال کار‌های اجتماعی نمی‌رود

فاضل میبدی در گفت‌وگو با «آزادی» در پاسخ به اینکه چرا روحانیون جوان‌تر مطالبه‌ای برای قرار گرفتن در جایگاه‌هایی مثل امامت جمعه را جدی طرح نمی‌کنند، گفت: «من به عنوان فردی که در حوزه علمیه است، شاهدم که معمولا طلبه‌های تحصیلکرده و درس‌خوان اقبالی به کار‌هایی مثل امامت جمعه و قضاوت ندارند. این خیلی بد است، اما متاسفانه کسانی به این سمت اینگونه کار‌ها می‌روند که حوصله اندیشه و درس ندارند و می‌خواهند به دنبال جایگاه، پست و مقام و پول بروند. طلبه درس‌خوان اصلا دنبال این کار‌های اجتماعی نمی‌رود و کسانی می‌روند که حوصله تحقیق، پژوهش و در حوزه مانده ندارند. برای همین شاهدیم غالب خطبه‌هایی که از تلویزیون هم پخش می‌شود، پشتوانه علمی ندارد. معمولا یا به این و آن حمله می‌شود یا چیزی می‌گویند که توجیه عملی ندارد و یا زبان امروز نیست و نسل جوان را فراری می‌دهد».

خانواده متهمان هر مستنداتی دارند به فراکسیون حقوق شهروندی مجلس ارائه دهند

رئیس فراکسیون حقوق شهروندی در مجلس گفت: نه تنها مادر علیرضا شیرمحمدعلی بلکه هر فرد دیگری مانند خانواده‌های فعالان محیط زیست نسبت به هرموضوعی که معترض هستند می‌توانند به خانه ملت بیایند. عبدالکریم حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا درباره این‌که آیا مادر علیرضا شیرمحمدی‌علی می‌تواند مدارک و مستندات خود را برای پیگیری پرونده قتل فرزندش در زندان به فراکسیون حقوق شهروندی ارائه کنند، گفت: یک اصلی وجود دارد مبنی بر این که متهم با هر سطح اتهامی و یا مجرم با هر سطح جرمی حفظ جانش در اختیار نهاد‌هایی است که آن را در اختیار دارند. رئیس فراکسیون حقوق شهروندی ادامه داد: شما تصور کنید صبح فردا قرار است مجرمی اعدام شود قانون این است که سازمان زندان‌ها حافظ جان وی باشد. ما بر این باور هستیم تمامی آحاد ملت چه قانون‌پذیر و چه قانون‌گریز همه از حقوق شهروندی برخوردارند.

واکنش فاضل لاریجانی به شایعه دستگیری‌اش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی اعلام کرد، در حال خدمت در دانشگاه هستم و اخبار منتشره در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره بنده کذب است. فاضل لاریجانی در گفت‌وگو با آنا در آمل درباره شایعات اخیر برخی رسانه‌ها و فضای مجازی علیه وی عنوان کرد: مطالب مطرح‌شده درباره بنده بی‌اساس و کذب است و اکنون در حال خدمت در دانشگاه هستم. در تمام عمرم بیشتر در فعالیت‌های علمی و فرهنگی حضور داشته‌ام و تا هر وقت دانشگاه به بنده نیاز داشته باشد، انجام وظیفه می‌کنم.

پلیس تهران: با برگزارکنندگان عروسی‌ها مختلط به طور جدی برخورد می‌کنیم

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: با برگزار کنندگان عروسی‌ها مختلط در تهران برخورد جدی داریم چراکه بار‌ها جلسات توجیهی برای این افراد برگزار کردیم. سرهنگ تقی افرند معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: برگزاری مراسم عروسی مختلط در تالار‌های پایتخت بر خلاف موازین شرعی است و این کار کاملاً ممنوع است که در صورت مشاهده با آن برخورد می‌شود. وی افزود: ما تمامی رئیس‌های تالار‌ها و هتل‌ها را در یک جلسه جمع کردیم و مراتب تخلف را به آن‌ها اعلام کردیم، همچنین رئیس اتحادیه هتل‌داران هم توجیه شده است که برگزاری عروسی مختلط کاملاً ممنوع است. معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: باز هم تأکید می‌کنم که زن و مرد باید کاملاً جدا باشند و شئونات اسلامی باید رعایت شود. افرند تصریح کرد: اگر چنین موردی باشد که در مراسمی زن و مرد مختلط بوده باشند، با مدیران تالار به شدت برخورد می‌شود. البته یادآور می‌شوم که این برخورد بر اساس قوانین و مقررات است نه سلیقه شخصی بنده و مأمورانم.

کدخدایی: تحریم انتخابات در کشور ما خنده آور است

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه بحث تحریم در کشور ما امر خنده آوری شده است، گفت: قطعا مردم به مسائل تحریم انتخاباتی توجهی نخواهند داشت. وی با بیان اینکه بحث تحریم در کشور ما امر خنده آوری شده است، گفت: اصلا مردم توجهی به این مسائل ندارند، چون زندگی‌شان را با نگاه ترامپ و آمریکا تنظیم نمی‌کنند. تحریم در این حوزه واژه بی خاصیتی است. در انتخابات هم موضوع تحریم همینطور است مردم اصلا توجهی به این مسائل ندارند. وی تصریح کرد: آمار انتخابات نشان می‌دهد مشارکت در انتخابات‌های متعهد، عموما بالای ۵۰ درصد بوده است. کدخدایی خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس اصولا به دلیل پراکندگی نامزد‌ها و انتخابات، تحریم جایگاهی ندارد البته شورای نگهبان هم وظیفه قانونی خود را دارد. ما اعلام کردیم قانون را مانند گذشته اجرا خواهیم کرد. وی با تأکید بر اینکه قطعا مردم به مسائل تحریم انتخاباتی توجهی نخواهند داشت، گفت: قطعا مشارکت مردم در انتخابات پیش روی، بسیار گسترده خواهد بود و این مسائل در حد رسانه و روزنامه‌ها خواهد ماند.

تاکنون ۳۰۰ هزار پیامک کشف حجاب در خودرو ارسال شده؛ از ۱۵۰ هزار نفر تعهد گرفته شده

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه بنا بر قانون بی حجابی جرم محسوب می‌شود، گفت: بار‌ها اعلام کرده ایم، خودرو حریم خصوصی نیست و کشف حجاب در آن، جرم محسوب می‌شود، برهمین اساس طرح ناظر یک را راه اندازی کرده ایم که خوشبختانه اثرات مثبتی نیز به همراه داشته است. وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، حدود ۳۰۰ هزار پیامک برای افراد متخلف ارسال شده که از این تعداد ۱۵۰ هزار نفر برای اخذ تعهد مراجعه کرده اند که با برخورد محترمانه از آن‌ها تعهد اخذ شده؛ همچنین اعلام شده در صورت تکرار، خودرو آن‌ها توقیف و در مرحله بعد به مراجع قضائی معرفی خواهند شد. سردار اشتری با انتقاد از کسانی که مخالف این طرح هستند، گفت: بررسی‌ها نشان داده افرادی که با این طرح مخالفت دارند، دلیل آن این است یکی از بستگان آن‌ها پیامکی از سوی پلیس دریافت کرده اند. وی گفت: مبنای کار ناجا، همواره قانون بوده و هست و برخورد با پدیده بدحجابی نیز برخورد با بی قانونی محسوب می‌شود. فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در برخورد با فساد نمی‌توانیم یک تنه وارد شویم، گفت: هرچند نیروی انتظامی در این میان تنهاست، اعلام می‌کنیم ما کار خود را انجام خواهیم داد.

روایت عباسعلی کدخدایی از ماجرای فساد اخلاقی یک نماینده

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه تلویزیونی جهان آرا گفت: در انتخابات ریاست جمهوری برخی وزرا تأیید و برخی تأیید نشدند، این نشان می‌دهد صرفا پست وزارت ملاک نبوده و کارآمدی هم دیده شده است. یکی از نمایندگان اسبق مورد اخلاقی داشت که امروز مدرکی را برای من فرستاد که سند ازدواج او بود که با آن خانم ازدواج کرده، این می‌تواند این مسأله را بپوشاند و بحث عدم صلاحیت او را رد کند. گاهی دیده می‌شود کاندیدا‌های انتخاباتی مواد غذایی توزیع می‌کنند که در بررسی صلاحیت افراد تأثیرگذار خواهد بود. دیدار با اصلاح طلبان در حد حرف با افراد بوده است. آن‌ها در ملاقات‌ها پیام تهدید آمیز نداشتند و این موضوع تهدید فقط در رسانه‌ها منتشر شد. /فارس

فراکسیون امید در حال معامله و خوش‌خدمتی به اصولگراهاست

صادق زیباکلام در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره انتخاب سه حقوقدان جدید شورای نگهبان گفت:فراکسیون امید مدت‌ها است که به اقدامات سیاسی و به عبارتی معامله با اصولگرایان و به یک معنا خوش خدمتی برای آن‌ها روی آورده است، تا آینده خود را برای انتخابات بعدی تضمین کنند. اینکه بگوییم این حقوقدان‌هایی که انتخاب شده اند تندروتر، تسلیم‌تر و گوش به فرمان‌تر از قبلی‌ها هستند یا برعکس میانه روترهستند و استقلال رای دارند، بحث‌های مهمی نیستند. شورای نگهبان تمام کسانی را که گفته بالای چشمت ابرو است و کوچکترین نقدی به حکومت وارد کرده باشند را رد صلاحیت می‌کند. اینکه اصلاح طلبان بگویند ما داریم با شورای نگهبان مذاکره می‌کنیم، به نظرم بازی با کلمات است.

باج گیری نمایندگان به روایت آیت‌الله

آیت‌الله یزدی عضو شورای نگهبان به افشاگری درباره درخواست‌های عجیب برخی نمایندگان از وزرا پرداخته و می‌گوید؛ بی پروا می‌گویم؛ نمایندگان هم می‌خواهند بشنوند میان برخی از نمایندگان با وزرا ساخت و پاخت‌هایی وجود دارد. فلان وزیر را صدا می‌زنند و می‌گویند "فلان معدن را به من یا به فرزند و داماد من بده" تا برود از آن استفاده کند والا استیضاح می‌شوی. وزیر بیچاره هم که گیر این چنین نمایندگانی افتاده است. برای من هم جوسازی می‌کنند که فلانی چند پمپ بنزین، کارخانه و اموال دیگر دارد. گفتم همه دارایی‌هایم را با ۳ میلیون تومان واگذار می‌کنم. به یکی از داوطلبان رد صلاحیت شده گفتم فلان تاریخ کجا بودی؟ بلافاصله رنگش تغییر کرد

زمین خواری گسترده در خراسان رضوی برملا شد

با ورود دستگاه قضایی به ماجرای زمین خواری گسترده و دست اندازی به اموال عمومی، تعدادی از مدیران سابق اداره کل راه و شهر سازی خراسان رضوی به اتهام اختلاس، زمین خواری و ... دستگیر شدند. عاملان جرم روی یکی از بهترین و با ارزش‌ترین زمین‌ها دست گذاشته و با همکاری تعدادی از مدیران سابق اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و سازمان ملی زمین و مسکن، چند صد هزار متر از زمین‌های مذکور را با روش‌های پیچیده به افرادی خاص واگزار کرده و در ادامه دست به اختلاس هم زده اند! /باشگاه خبرنگاران

روایت یک عضو کارگزاران از زیاده‌خواهی‌های عارف!

نمازی عضو کارگزاران سازندگی گفت: نظر حزب کارگزاران به هیچ وجه این نیست که جبهه‌ای در تقابل با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ایجاد شود. عارف اخیرا درباره اینکه شورای سیاست‌گذاری از سوی اصلاح‌طلبان در حال لطمه خوردن است، ابراز ناراحتی کرده است. فارغ از این ابراز گلایه‌ها، من معتقدم اگر آقای عارف می‌خواهد با مجموعه شورا همانند روز‌هایی که این شورا از انسجام قابل قبولی برخوردار بود کار کند، باید از برخی انتظارات خود عدول کرده و بپذیرد که شورای سیاست‌گذاری با محوریت آقای خاتمی به کار خود ادامه دهد. عارف انتظار دارد که نقشش در شورای سیاست‌گذاری بیش از امروز باشد و خلاصه ایشان از موقعیت کنونی‌اش در شورا راضی نیست.

واکنش ربیعی به خبر تحریم مالی صداوسیما برای "گاندو"

علی ربیعی سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: دولت بودجه رسانه ملی را با همه محدودیت‌های خود فراهم می‌کند. متن کامل بدین شرح است: در فضای سیاست زده غیراخلاقی، این بار پرداخت بودجه صدا و سیما از سوی دولت را به مسائل پیش پا افتاده مرتبط کرده‌اند. دولت، بودجه رسانه ملی را با همه‌ی محدودیت‌های خود فراهم می‌کند و هرگز حقوق و دستمزد کارکنان خدوم و زحمتکش این دستگاه مهم را فدای سوگیری‌های معدودی نمی‌کند. در مذاکره با آقای پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه مشخص شد، هنوز بودجه تعداد زیادی از دستگاه‌ها تخصیص نیافته است و تا پایان ماه تخصیص همه دستگاه‌ها از جمله صدا و سیما صادر خواهد شد. در در ضمن بودجه‌ریزی عملیاتی و تخصیص مبتنی بر عملکرد شامل همه‌ی دستگاه‌ها می‌شود.

صوفی: جهانگیری رئیس‌جمهور شود نمی‌گوید اختیاراتش کم بود

علی صوفی در گفت‌وگو با نامه نیوز درباره توصیه حسین مرعشی به عارف، جهانگیری، محمد شریعتمداری، حسین دهقان و قاضی زاده هاشمی گفت: قصد و هدف آقای مرعشی تعریض و کنایه به جمله «رئیس جمهور اختیار ندارد» بود، در واقع به آقای روحانی می‌گوید «شما می‌دانستی چه اختیاراتی دارید پس چرا حالا می‌گویی اختیارات رئیس جمهور کافی نیست». وی افزود: خود من به شخصه چه استاندار و چه وزیر بودم هیچ گاه به این بن بست نخوردم که بگویم «اختیارات من کافی نیست». سعی می‌کردم ببینم اختیاراتم چیست، کم هم نمی‌آوردم و در همان چهارچوب کار‌ها پیش می‌بردم. خیلی‌ها مخصوصا در سطح استانداران هستند اختیاراتشان را نمی‌شناسند.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات توضیح داد: حتی وزیر کشور هم نمی‌داند اختیارات استانداران تا چه حد است و جایگاهشان چقدر بالاست و چه کار‌هایی می‌توانند انجام دهند. آن‌ها تا بخواهند متوجه شوند اختیاراتشان چیست دوره مسئولیتشان به پایان می‌رسد. البته برخی هم حتی پایان یافتن دوره مسئولیت شان در نمی‌یابند چه اختیاراتی داشتند. وی ادامه داد: معمولا آقای مرعشی صحبت هایش را مقداری با کنایه عنوان می‌کند، من فکر می‌کنم او در واقع به آقایان عارف، جهانگیری، محمد شریعتمداری، حسین دهقان و قاضی زاده هاشمی کنایه زد. در واقع گفت: «شما مثل آقای روحانی نباشید که در دو سال پایانی خود از کم بودن اختیاراتش صحبت کرد، بلکه از همین حالا حساب کار خود را داشته باشید».

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: در چهار سال نخست اصلا رؤسای جمهور حرفی از کم بودن اختیارات بیان نمی‌کنند بلکه برعکس با احساس قدرت حتی در خیلی از زمینه‌هایی ورود می‌کنند که شاید اجازه این کار را نداشته باشند، ولی کم کم که نوبت ارائه کارنامه و دستاورد می‌رسد بلافاصله ضعف‌ها فرافکنی می‌شود. صوفی در پاسخ به این سؤال که «از میان عارف، جهانگیری، محمد شریعتمداری، حسین دهقان و قاضی زاده هاشمی کدامیک می‌توانند با همین اختیارات رئیس جمهور شود و سرانجام هم نگوید اختیاراتش کم بوده است؟» گفت: گرچه آقای عارف می‌تواند با همین اختیارات کار کند، اما آقای جهانگیری نشان داده که در هر شرایطی می‌تواند کار‌ها و برنامه‌های دولت را جلو ببرد.

سردار سلیمانی: تحریم‌ها فرصت برای رهایی از بودجه نفتی است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: تحریم‌ها می‌تواند برای ما فرصت باشد که بتوانیم به لطف خداوند بودجه کشور را از نفت رهایی و به‌عنوان پشتوانه اصلی برنامه‌ریزی‌های زیربنایی کشور قرار دهیم. سردار سرلشکر قاسم سلیمانی امروز در آیین کلنگ‌زنی کارخانه‌های تهیه و تولید، فرآوری و بسته‌بندی گیاهان دارویی در رابر ضمن قدردانی از اقدام مهم دست‌اندرکاران این پروژه اظهار داشت: اینجا فقط موضوع کلنگ‌زنی نیست بلکه در درون کشور ما استعداد‌های فراوانی وجود دارد که می‌تواند در بعد اقتصادی و فرهنگی کمک‌های بسیاری به جلوگیری از معضلات موجود در جامعه کند. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر به نحو مطلوب از امکانات موجود جامعه استفاده می‌شد ما مشکل فرهنگی و اقتصادی نداشتیم، عنوان کرد: از اساس مدیریت در کشور ما برداشت غلطی شده که ما پایه مدیریت را بر مبنای نفت قرار دهیم و به توان تولید نفت، بودجه اداره کشور را تنظیم کنیم که ادامه این روند ظلم به نسل‌های آینده و کشور است. وی اظهار کرد: ما کشور‌های زیادی داریم که از نفت بهره‌ای نبرده‌اند، اما صادرکننده صد‌ها ماده دیگر با تراز مالی هنگفت هستند و مدیریت کشور ما باید بر این اساس باشد که کسی بخش‌های زمین‌مانده بالقوه را به فعلیت برساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۳۴
من زندگی بسیار خوب و راحتی دارم اگرچه بسیاری از مردم در سختی زندگی میکنند. من حدود 20 سال پیش به انگلیس رفتم. در آنجا خیلی بهم خوش گذشت و تونستم مدرک دکترا خریداری کنم و بعد در بازگشت به ایران در یکی از دانشگاه های دولتی عضو هیات علمی شوم.

کارم در دانشگاه خیلی راحته. ساعت 9 به دفترم میرم و ابتدا چایی و صبحانه میخورم و بعد یک چرت کوتاه میزنم و ساعت 10 به سر کلاس میروم برای تدریس و ساعت 12 هم به خانه بر میگردم. البته این برای روزهایی هست که کلاس داشته باشم. اگر کلاس نداشته باشم ساعت 11 برمیگردم خونه. خونم هم در خود دانشگاه و از منازل سازمانی هست که به رایگان به مدت نامحدود در اختیار من هست.

حقوقم خدا رو شکر خیلی خوب و هر ماه حدود 40 میلیون تومن درآمدم هست. البته برخی از همکاران تا 70 میلیون تومن هم در ماه درامد دارند که بخشی از اون رو از طریق مشاوره پایان نامه های دانشجوهای بدبخت دریافت میکنند.

البته پدرم هم در دانشگاه دیگری عضو هیات علمی بود وگرنه بدون کمک او نمیتونستم به انگلیس برو و بعد هم به عضویت هیات علمی دانشگاه دربیایم و این شغل را مدیون ایشان هستم.

من در سال به بهانه کنگره و با هزینه دانشگاه حدود 6 بار سفر خارجی دارم واز این طریق تقریبن اکثر کشورهای اروپایی و آسیایی رو دیدم.

من قصد دارم برای نمایندگی مجلس هم کاندید بشم چون وقتم در دانشگاه خیلی آزاد هست و احساس میکنم میتونم به کشور در مکان دیگیری هم خدمت کنم البته اکثر همکاران هم چند شغله هستند چون وقتشون خیلی آزاد هست حالا یا در خود دانشگاه چندین پست مدیریتی دارند و یا در خاارج از دانشگاه مثلن در مجلس و یا مکان های دیگر پست های مدیریتی دارند.

من در زندگی برای رسیدن به این موقعیت خیلی تلاش کردم و به شما مردم هم توصیه میکنم تا میتونید کار کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
داشتم کتاب صوتی تاریخ بیخردی رو گوش میدادم قرن 16 اروپا پر از دادن مقام کاردینالی در مقابل پوب به جوانهای 23 24 ساله بعد زدم تلگرام یهو کلیپ دادگاه پسر استاندار سابق و داماد استاندار فعلی رو دیدم 24 سالگی رییس موسسه مالی شده تاریخ بخونید اقا ماجراهای ما بارها تو تاریخ تکرار شده تاریخ بخونید و درس بگیرید
ناشناس
| France |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
به ما چه درس خوندی زحمت کشیدی هر کاری کردی واسه خودت کردی عقده ای فخرفروش
سقایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
پیداست دل پری از این جور آدما داری بالاخص اعضای هیئت علمی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
بهت منفی دادم . چون این اندیشه که هر کسی فرد سیاسی . سرمایه دار . تحصیلکرده . باشد فقرا را درک نمیکند بی معنی هست . اینکه فقرا درد مردم را میفهمند هم اشتباه هست . اینکه با اخلاق و فرد اخلاقی اداره یا کشور گلستان‌میشود اشتباه هست . نیاز هر کشوری برای عدالت نیاز به برنامه علمی دارد نه نطریه پردازی . این اشتباه بعد از انقلاب بوجود امده است که به فقرا کمک کنیم درست نیست . باید قانون کشور جوری باشد که تولید فقر نکند تا کسی کیسه ارد و برنج یا چند برابر کردن یارانه از این ضعف ساختاری استفاده سیاسی کند . نباید کاری کنند که بخاطر فقر سواد سیاسی شعار شهروندی بدهند در صورتی در آن جامعه اصلا حقوق شهروندی رعایت نمیشود
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
دیگر بیان واقعیت از این روشن تر محال است اما حیف مسئولانمان خود را به خواب زده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
در رابطه با کشتی توقیق شده حامل سوخت قاچاق باید گفت این اصلا تلافی اون ابر تانکر نفتکش توقیف شده ما نیست و ضمن تبریک به بچه های سپاه مطمین باشین یه نفتکش غولپیکر ۲ میلیون بشکه ای مثل خودشون از انگلیس خبیث توقیف میکنیم.
هیات علمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
معلومه کینه ای از هیات علمی داری .
من ک خودم هیات علمی ام، البته تازه کارم ، فقط 5 تومن . میگیرم ولی همکارای استاد تمام هم خیلی کمتر از اینی ک شما میگی میگیرن.
هر کس هیات علمی را به این طریق می کوبه هدفش اینه ک بین مردم و نخبگان فاصله بنداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
متاسفانه یه عده میان هر چی مطرح می کنن(این پیام تکراری بارها توی نظرات خبرهای مختلف مطرح می شه) و تابناک هم تاییدش می کنه و کلی آدم هم در مورد صحبتش نظر می دن و. اوضاع جالبیه!!
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
به نظرم تو با این تعریفی که کردی اصلا تو هیچ دانشگاهی نه درس خوانده ای و نه درس داده ای چه برسد به عضو هیئت علمی
بهتر است بروی کمی حیا و شهور و فهم یاد بگیری و بستری روانپزشکی با گفتار درمانی شوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
خداوند شفا دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
دوست گرامی لطفا داستان پردازی نکنید. زیرا حقوق یک استاد تمام در حدود ۱۰ میلیون تومان است.
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
ما در طی دهها انتخابات حتی نتوانستیم روش های غلط گذشته را با فرستادن رییس جمهور و نمایندگان کم و بیش روشنفکرتر اصلاح کنیم . یعنی در هر انتخابات فقط شعارها عوص میشود ولی جنبه اجرای و کاربردی ندارد . یعنی از طریق قدرت بالاتر از دولت و مجلس رد میشود . در صورتی در هر انتخابات مردم با زبان بی زبانی و قانونی و فریاد رسا میگویند راهای گدشته و شعارهای گذشته یا دست نیافتنی هست یا هزینه ساز هست یا خسته کننده دهن و روح هست و غیر علمی هست . اینقدر هموطنان خودتان را مواخده نکنید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
نمره انشاء شما خوب است و خوب اراجیف سر هم می کنید برای انشاء نوشتن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
کدوم دانشگاه پول مفت میدن؟ طرف تو شهید بهشتی با استاد تمامی داره بازنشست میشه فیشش 10 تومنه. این اعداد و ارقام از کجا درمیاری خدایی
ای مردم عزیز و همیشه در صف چوسان قدیم


دست از زاد و ولد بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
خیلی پرتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
این عامل سعودیه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
خوب خدا رو شکر من در چوسان جدید زندگی میکنم و اجازه زاد و ولد دارم
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
و البته نماینده ای هم می گفت در دوره قبل از انکه رد صلاحیت شوم در مورد کاهش بودجه شورای نگهبان نظراتی داده بودم که به گوش دبیر محترم شورای نگهبان ایت اله جنتی رسیده بود بعله و این چنین است که به نظر من فرافکنی در همه جای ایران ریشه دوانده و مسیولیت بی مسئولیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
دست برداریم تا نسل شیران ایرانی نابود شود ؟ هرگز !
موریانه و میمون شبیه هم هستند لاکن میمون نمیتواند مثل موریانه از چوب تغذیه نماید.
سالهاست که کشور و مردم کلن تعطیل هستند و لی من نمیدان این همه وزارت خانه و سازمان دولتی و حقوق بگیر از بیت المال برای چیست
رفتن به سراغ انرژی اتمی و غنی سازی جز آسیب زدن به مردم عادی ایران و منافع کشور هیچ سودی برای کشور عزیزمان نداشته و صدها ملیارد دلار از پول مردم بدبخت و مفلوک به جای اینکه در کانادا توسط امثال مرجان شیخ اسلام آل آغا و خاوری سرمایه گذاری بشه به روسیه و چین سرازیر شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
خوب افاضات تموم شد؟
حالا بشنو چرا ونزوئلا تحریم می شود ان ها که مثل ما این چیزها ندارند
یا کوبا
ولی کشور شما یک فرقی با همه این کشورها دارد و ان هم اینکه به خاطر اینکه کشورشما تاریخی است و هر کاری نکند بر بیرون از مرزهای خودش تاثیر می گذارد چه بخواهید و چه نخواهید و چون خودش برای خودش تصمیم می گیرد با این همه هجمه گرفتار می
شود و هسته ای نبود چیز دیگر
در ضمن سطح دانشت را در مورد هسته ای بالا ببر عزیز که چه کاربردهایی دارد بعد اطهار نظر کنید
حدود دو ماهی میشه که بحث جریمه بی حجابی در خودرو مطرح شده و در این دو ماه ۳۰۰ هزار خودرو تذکر گرفته اندیعنی هر ماه ۱۵۰ هزار نفر.اگه تا پایان سال با همین روال پیش بره حدود یک میلیون و هشتصد هزار نفر خودرو تذکر می گیرند.اگه هر نفر دارای سه نفر خانواده معتقد به بی حجابی باشند می شود ۵ میلیون و ۴ هزار نفر فقط در یک سال.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
با همین آمار و تحلیل شما یعنی اینکه فقط ده دزصد مردم کشور به دلایلی حجاب اجباری را قبول دارند و بقیه از طیف روشنفکر جامعه هستند .‌و ان ده دصد هم در ادارات برای فرزندان خود شغل دست و پا کردند و از ترس روسری و چادر بر سر دارند اگر فرزندان انها از نهادها و ادارات بیرون کنند تحمل حجاب اجباری به ۲ درصد میرسد
چرا همه این اتفاقات بد باید تو دوران زندگی و جوانی من اتفاق میافتاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
نه اولینی و نه آخرین
خوب درست شده بخشهای بالقوه الان بالفعل می شود و اقتصاد درست می شود به همین راحتی پس چی فکر کردی؟
زیبا کلام ....هر نماینده ای از هر جناح به شورای نگهبان گفتند بالای چشمت ابرو هست کلا رد صلاحیت کردند ..... علتش بخاطر ضعف قانون اساسی هست که قدرت را از احزاب گرفته یعنی قدرت را از مردم‌گرفته است و تفسیر انرا را به شورای نگهبان داده است بنابراین با این تفسیر به گفته مطهری ضعف وجود دارد
پاسخ ها
وطن دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
مملکت با هزار فامیل اذاره میشه عیره خودی ها جا ئی
ندارند.
طلبه ها متاسفانه کار نمیکنند، تازه شهریه هم میگیرن و سربازی نمیرن، درحالیکه دانشجوی بیچاره باید پول بده دنبال کار بگرده سربازی بره، واقعا این تبعیض بزرگیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
امریه تا حالا فهمیدی؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
توی هرچی که باشه نقطه ضعف مردمو خوب متوجه شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
طلبه ها میتونند بابت برخی کارهای شرعی مثل جماعت وسخنرانی وآموزش احکام وتدریس فقه ودر روستاها فیصله ها ومشاوره های حقوقی ومدنی وجزایی پول بگیرند .
این وکلا تنها بخشی از سواد حقوقی مجتهدین دارند
هوشنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
خوب اگر به همین راحتی هست تشریف ببر آنجا!! چرا معطلی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
کی گفته دانشجو باید پول بده؟
کسیکه دانشگاه پولی قبول شده اصلا استعداد وسواد دانشگاه رفتن نداشته میره پول میده هیچی هم نمیشه آخرش میگه من با ارشد و دکترا بیکارم خب باید هم بیکار باشی چون چیزی بارت نیست
جوانهایی که دانشگاه روزانه بی شهریه قبول نمیشن باید برن حرفه آموزی کنن و خودشون را تو دانشگاه بدبخت نکنن
ه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
حتما دانشجوها بیل میزنن و کارگری می کنن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
از همه جالب تر روحانیت این حق را دارند تا ما را به کارهای خوب راهنمایی کنند !!!!!!؟؟؟؟
در حالیکه روحانیت نباید بعنوان یک شغل تعریف گردد
و باید کار و شعل داشته باشند
و سربازی بروند و برای تحصیل علم پول خرج کنند
و با عشق و علاقه و برای رضای خدا بکار های دینی بپردازند
در بسته حبری امده است که باید از تحریم نفت استقبال کنیم و از این فرصت زیر ساخت ها را تقویت کنیم چون دیگر کشورها اینکار را کردند . جواب این هست آن‌کشورها کشور را با روش علمی اداره میکننداقتصاد در ان کشورها دست شرکت های خصوصی هست .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
تابی جان چند تا را سانسور کردی دستت درد نکنه ولی همین مقدار که پخش میکنی خوب هست ولی کارساز و چالش برانگیز نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
اقتصادشون دست شرکت های خصوصی است؟توی ایران بنام خصوصی سازی چه کارها که نشددددد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
حالا که تحریم سخت و جدی شدیم هم فقط شعار می دهید
و بازهم که تحریم ها برداشته شود ، آش همان و کاسه همان است
صوفی ..... چرا همیشه ریاست جمهوری ها در کشور ما در دوسال پایانی کار خود میگویند اختیار رییس جمهور کم هست . جواب علتش بخاطر این هست که اگر در دور اول عنوان کنند یا کله پا میشوند یا در مرحله دوم تایید صلاحیت نمیشوند . اختیار رییس جمهور باید به اندازه رییس جمهور امریکا باشد .ریاست جمهوری و مجلس فقط به عنوان گارد ریل عمل میکنند که دیگر نهادها از مصونیت و خطا در امان بمانند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
من نظر شخصی ام این‌هست که اداره کشور را بمدت چند ماه مثلا شش ماه به شورای نگهبان بدهند تا مشکلات مردم را خودش حل کند
وطن دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
ذرست است که رئیس جمهور بمردم درست نمیگوید ولی تصمیم گیر نهائی نیست
تمام سرمایه مملک بخش بندی شده ، یک سری میره تو جیب بعضی ها ، یکسری سرمایه گذاری میشه در بخش های مختلف دولتی ، و بقیه هم در صنعت نفت که اونم سهم یکسری هاست اونوقت اگر سرمایه ای بمونه برمیدارن میرن کانادا
باید سرمایه گذاری اتفاق بیافته ، اقتصاد بچرخه ، بازار رونق داشته باشه تا نفتی در بودجه نباشه ، حالا فکر کنید بودجه نفتم حذف بشه مردم باید برن 5 ساعتم مجانی کار کنن تا حضرات بودجه نفت حذف کنن
عباس پالیزدار، "حمیدمان" و ...
باج‌گیری نمایندگان به روایت یزدی که گفته است نمایندگانی وزرا را تهدید به استیضاح میکنند که اگر فلان کار یا فلان ..............پاسخ این هست که کلا در بیشتر راهکارهای که در قانون اساسی وجود دارد اشکال دارد باید قانون اساسی بعد از چهل سال بنفع قدرت مردم رفع اشکال شود . با این قانون فعلی و تفسیری که انجام شده است مردم و انتخابات فقط یک نمایشی از دمکراسی هست . این روش فعلی با دمکراسی اشکال دارد و اشکالات بعدی بیشتر خودش را نشان خواهد داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
وجوهات هم سه میلیون است شما ماهی بیست میلیون فقط خرج خدم و حشم تان می شود
فراکسیون امید در حال خوش خدمتی و در اختیار اصولگرایان هستند . اگر غیر از این باشد از مجلس با سه سوت برکنار میشوند . بروید علت را پیدا کنید
پاسخ ها
وطن دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
من از همه مردم ایران بخاطر دو بار رای دادن به اصلاح طلبان غدر خواهی میکنم. من قول حرف ها و وعده های آن ها را خوردم.
کاش من یکی از برادران دالتون ( جو، جک، ویلیام، اوریل) در سریال لوک خوشانس بودم اما یک ایرانی نبودم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
حالاتو مسلمون نیستی اینقدر خودباخته
زندگی انسان در ایران مانند زندگی یک شیر هست که دندان های ایشان را کشیدن
کدخدایی کاملا درست میگه هر بلایی سر مردم بیاد بازم هستن آدمایی که برن رای بدن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
کد خدایی بجای فرار به جلو زحمت بکشه به مردم اجازه بدهند تا خود مردم افراد شجاع که حق و حقوق مردم را مطالبه کند را به مجلس بفرستد . عوض پاسخ گویی عملکرد ها ی خودشان در رد صلاحیت نامزدهای شجاع . و فرستادن نمایندگانی که بیشتر از طیف همان اصولگرایان هستند و اکثر انها دروس اختصاصی و تخصصی ندارند فقط رای میدهند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
کد خدایی داره فرار مسولیت میکند . بجای پاسخگویی میگوید مردم‌مقصر هستند . ولی نمیگوید همان مزالبه مردم را که اجرا نکردید . حقوق شهروندی و ازادی بیان و عقیده و ازادی قلم و انتقاد را که اجرا نکردید . روابط خارجی و کنار گذاشتن تنش های سیاسی را که اجرا نکردید . جرم سیاسی را که تعریف نکردید . اقتصاد را خصوصی نکردید . ............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
چون می داند مردم را به خاطر فقر وابسته به کمیته امداد و بهزیستی و یارانه کرده و با یک شایعه قطع این موارد فقرا رای می دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
فقط یکبار
ثابت کنیم که درب همیشه روی پاشنه دلخواه ایشان نخواهد چرخید
و روزی پاسخ آنرا با عدم شرکت در انتخابات را خواهند گرفت
وطن دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
مردم حق دارند بین بد و بد تر یکی را انتخاب کنند.
سپهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
مو که رای نیدوم
عروسي هم حريم عموميه نه خصوصي !
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
برای عروسی هم‌برنامه دولتی دارند ولی برای بیکاری و گرانی و خلاص شدن از تنش های داخلی و سیاسی خارجی برنامه ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
داخل تالار ضوابط داره .
حریم خصوصی هست ولی با ضوابط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
قوانین راهنمایی و رانندگی را بازبینی نمی کنند اما هر روز برای حجاب یک اقدام جدید می کنند.
شما اميدوار باش كه مشاركت بالا خواهد بود .
من مختلسان ی را می شناسم که علنا اختلاس می کنند. جناب فرمانده ناجا بفرمایید به چه شماره ای پیام بزنم؟
پاسخ ها
عماد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
آقا کجای کاری
اختلاس کرده اند، موی سرشان که بیرون نبوده!
150 هزار تعهد
زمان و هزینه ای که از نیروی انتظامی می گیرید و احتمالا وقتی که از نفر تعهد دهنده و همراهان خواهد گرفت به نظر من حد اقل 50 هزار تومان هزینه برای مملکت داره
به عبارت ساده 7.5 میلیار تومان هزینه برای چی ؟ الان اونایی که تعهد داده اند پوشش شون درست شده ؟ (عمرا)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
هزینه این بازی ها از جیب من و شماست داداش
از بیش از هزار دانشگاه موجود در ایران حتی 1 دانشگاه در فهرست دانشگاه های برتر دنیا قرار ندارد و دانشگاه هایی از آمریکا، 1 داشگاه از چین ، 1 دانشگاه از ژاپن و 2 دانشگاه از انگلستان ، 15 دانشگاه برتر دنیا در سال 2019 را در رتبه بندی موسسه تایمز تشکیل میدن.

متاسفانه در ایران در همه چیز دچار افراط میشیم. به جای اینکه 1 دانشگاه خوب در کشور داشته باشیم که فارغ التحصیلان آن از اشتغال خود در کشور مطمئن باشند اکنون بیش از 1000 دانشگاه در کشور داریم که همه فارغ تحصیلان آن به جز در رشته پزشکی بیکار هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
به جاش از پول شهریه ها کاسبی میکنند
و هم وقت جوانان را تلف میکنند
مردم کارخانه لاستیک سازی رو یادشون رفته
برای ما هم پیامک اومده بود که خودرو شما توقیف شده درصورتیکه خودرو تو خونه بود.
رفتیم جویا شویم گفتن ، که مورد کشف حجاب بوده
گفتیم شاید باد زده باشه کنار
گفتند همین الان هم مشکل داری
گفتیم دم در چادر دادند شاید شما مشکل دارید
گفتند تعهد بدهید
گفتیم چه تاریخ و چه روزی بوده شاید باد میامده
من گفتم چه کار به تاریخ و روزش داری؟
با وقاحت گفت:"""" شاید همسرت می خواهد بداند آن روز با چه کسی بیرون بوده ای؟"""
تهمت آشکار به خاطر برحجابی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
واقعا یک حجاب عرفی و عادی داشتم در خودرو همیشه دخترم روی پایم نشسته بود و گفتم شاید هنگام بازی مشکلی پیش آمده است که از دیدگشت ارشاد مشکل داشته است همیشه حجابم در حدود عرف بوده
و به مراتب از آنچه در حدود متوسط بود ودر جامعه میدیدم بیشتر رعایت میکردم و حتی برای مراجعه به گشت تنها آدرس و توقیف
خودرو بود و ما در آنجا شوکه شدیم.
به خاطر همین بحث پیش آمد چادری که به همه دم در می دادند روی سرم گیر نمی کرد و گمان میکنم که توقع داشت
آن را روی سرم بیندازم نه دور مانتو بگیرم و واقعا نمیشد در زمان معطلی که داشت کاملا آن را روی سر نگه داشت
به هر حال شیوه برخورد و ارسال پیامک توقیف خودرو اصلا درست نبود اصرارت
بر این بود که چگونه در خودرو به ما گیر داده اندو آن را مشاهده کرده اند؟ چون همیشه یک وضعیت عادی بوده است و کلا سیستم ما جوری نبود که آدمهای مورد تذکر ویا
ولنگاری باشیمب
.
علیرضا
| United States of America |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
شعر نگو
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
یادمان باشد که خودمان خواسته ایم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
گوشت سگ را در چربی خوک پخته بخورید ولی ظاهر را رعایت کنید.
یک عمره که از هر طلبه ای می پرسیم که کار شما چیه میگند که کار فرهنگی میکنیم.وقتی هم که سئوال میکنم که چرا با این همه کار فرهنگی شما از پس یک بی حجابی بر نیامدید میگن که کار دشمن است.این همه بودجه که برای فرهنگسازی به طلبه ها در این مدت داده شد اگر به دشمن میدادیم خیلی سالها پیش دست از سر ما ملت برداشته بود.باور کنید دست برداشته بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
دانیال .درست زدی وسط خال . یا حجاب اجباری و فرستادن مردم به این طریق به بهشت درست نیست یا بودجه دادن از بیت المال اشتباه هست یا سیاست در اخلاق غاطی شده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
ایکاش ده درصد هزینه های مبارزه با بد حجابی دختران را خرج تربیت پسران در مدرسه ها می کردیم
که پسران یاد بگیرند چشم و فکر و ذهن خود را کنترل کنند
والا اگر یک زن را در چادر برزنتی افغانی هم بپیچید
ولی پسران و مردان دارای چشم و ذهن بیمار و هیز باشند ، مشکل حل نخواهد شد
حق با جناب کدخدایی است . اگر همه ملت ایران هم انتخابات رو تحریم کنند باز هم نتیجه انتخابات با تعداد رای بیشتر از دور قبل خواهد بود. به نظر شما خنده دار نیست ؟؟؟!!!!
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
اینو خوب گفتی
سپهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
چرا خخخخخخخخ واقا خخخخخخخخ خودشم گفته 50 درصد شرکت کردن و بقیه تلاش کنن مشارکت بیشتر شه خخخخخخخخخخ
معلوم نیست سرمنشا این هیجانات این چند روز دلار کجا بود ؟ کف دلار همون ۱۳ هزار تومان هست بالا و پایین آمدن های دستوری کاملا هدفمند توسط یه عده رانت خوار انجام میشه ؟!
در مورد انتخابات و میزان مشارکت مردم نمیتوان از الان حرف زد ولی تجربه ثابت کرده با ۲ گونی سیب زمینی و چند کیلو پیاز میشه به حرفهای کدخدایی رسید.

این مردم هنوز به .... ..... سیاسی بالا و بلوغ سیاسی نرسیده اند.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
عروسی هم شده جمع عمومی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
خصوصی هم که باشه حدود نوامیست باید مشخص باشه خوش غیرت
جناب کدخدایی مشارکت رو بالا بردن هم برای شما کاری نداره ؟؟
پاسخ ها
غريبه نواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
فعلا كه ريش و قيچي دست خودتان است. معلوم نيست ايندوفعه از انتخابات كي بيرون بياد. ولی مطمئنا غريبه نيست ....
از الان دارم برای انتخابات روز شماری می کنم.مگه می رسه آن رور
کدخدا . کدخدا کوجایی بابا ! راست میگن مردم ده ؟
طلا حداقل باید گرمی ۵۰۰ تومان با این دلار قیمت داره لطفا مفت طلاها رو از چنگتون در نیارن دلالان رانت خوار ؟؟؟
ای کاش آمار اقتصادی هم مثل عمل ارسال پیامک کشف حجاب بود.
لحن پلیس اگر با سارقان منازل و اقتصادی هم همین لحن عروسی ها بود مشکلات حل میشد
سلام بر سانسورچی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
درود بر سانسور چی . خسته نباشی برادر . حداقل زحمت غلط املایی را هم میکشیدی . هم وقتش را داری هم عجله برای نوشتن نداری
فرزند ریس شرکت گاز شهرماکع بسیار کند ذهن .تنبل بود .چند سال ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یپش باگرفتاری مدرک دیپلم گرفت وبخدمت سربازی رفت پس از اتمام خدمت در دانشگاه آزاد شهر ما که فقط شهریه پرداخت کنی مدرک آماده است و نیازی به درس خواندن نیست مدرک کاردانی وسپس مدرک کارشناسی مکانیک اتومبیل گرفت .از آنجا که پدرش رییس اداره گاز است و یپمانکاران وناظران ومشاوران بخش خصوصی مشغول در طرحهای گازرسانی شهر ستان به اونیاز دارند با حقوق بالای جهل و نج میلیون ریال .درماه فقط برای چند روز کاری باوپرداخت میکنند .ولی فرزندان بااستعداد من که دارای کا شناسی ارشد از بهترین دانشگاههای دولتی مانند علم وصنعت در رشته های مهندسی هستند بعلت نداشتن پارتی با حقوق کارگری با پیمانکارانی کار میکنند که هر چند ما حداقل حقوق خود را باید دریافت نمایند حالاشما قضاوت کنید عدالت جامعه ما را آیا این فرزندان من حاضرند فردا در پای صندوق رای آماده شوند ویا سایر موارد مشابه البته فرزند آن رییس اد آره نیز بعلت داشتن پشت گرمی هیچوقت در صحنه ها حاضر نیست .
راستی عزیزان کسی از عادل فردوسی خبر داره؟؟؟
ایشان در کمال صداقت میفرماید. به انگلیس رفتم و مدرک خریداری کردم وبه لطف پدرم به عضویت هیات علمی درآمدم.والان در منزل رایگان سازمانی با ماهی چهل میلیون حقوق زندگی میکنم ....حال باید اند بشید. که آیا چنین مدرک داران بدون درک .دانشمندان بدون منش .میتوانند درد های جامعه ما را درک کنند ؟؟قطعا خیر .چون شکاف ایجاد شده طبقاتی ماحصل تلاش نیست .بلکه طبقه مرفه وبی درد .از نردبان .رابطه .رانت.اختلاس و.....بالا رفته اند .نمونه برتری رابطه بر ضابطه این است .که فرزند وکیلی .وزیری .مدیر ارشدی را معرفی کنند .که با مشگل بیکاری .مالی .ازدواج و....روبرو باشد .قطعا هیچ وزیر ووکیلی را نمیتوان یافت که فرزندی بیکار داشته باشد یا فرزندش غرق در رفاه نباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
حالا جدي نگير. يكي بغض در گلوش مانده و خودرا در قالب فرزند يك هيات علمي تصور كرده چيزهايي نوشته. قرار نيست همه را جدي بگيريم دادا!! اون جينتيلمنه!!
کسی که روابط غیر شرعی داشته وبعدا ان را تبدیل به ازدواج قانونی کرده از جرم وبزه ممکن است رهایی یافته باشد ولی از اینکه این نماینده دست به کار غیر شرعی وغیر قانونی زده را اصلاح نمی کند ونشان می دهد ایشان براختی مرتکب تخلف می شود وشاید در مسیرهای دیکری هم به این تخلفات دست زده باشد وهنوز کشف نشده بنابراین فرد اساسا برای نمایندهگی مجاز نمی باشد چون فرد متخلفی است
البته كه پليس مخالف اينجور مراسم است . اما بسياري از نيروهاي خدوم همين نيرو به جاي برخورد با اين قبيل مراسم غير قانوني به گفته سردار در ارتباط با حفظ امنيت انها ميكوشند . ودر اين بين از تالارهاي برگزار كننده وجوه زيادي دريافت ميكنند . زمانيكه براي عقد قرارداد برگزاري مراسم ميرويد در منو ها قسمتي وجود دارد كه اگر بخواهيد مراسم مختلط باشد هزينه ان نيز دريافت خواهد شد .
تو اون فیلم نشون داد هم لاریجانی داشت واسه امور فرهنگی علمی دانشگاهش تلاش میکرد
چرا پیامک کشف اختلاس چرا پیامک کشف دزدی چرا پیامک کشف مزاحمت ... نمیاد !!وظیفه ی نیروی انتظامی چی هست جناب سردار؟؟؟؟
از ته دل خدا می خوام یک طوفان نوح دیگر برپاکنه حاضرم من هم غرق بشم بشرطی که نسل بشر منقرض بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
سانسورچی جوری سانسور کرده که کلا جمله من عوض شده
خاتمی هم خوب یک عده را وارد سیستم کرد مثل ژن خوب عارف و ......
عارف به هیچ وجه نفوذی در میان مردم ندارد و سکوت منفعت طلبانه اش را باید اکنون با خداحافظی از سیاست پاسخگو باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
ولي واقعا ژن خوب يا بد هم وجود داره. اقامون جنتلمنه!
خانمی که از تجاوز نماینده مجلس شاکی بود و مدارک داد خودکشی کرد بعد هم تهمتهای زشت
20سال پیش مدرک از انگلیس خریده
الان وقت درگیریهای داخلی نیست وقت اتحاد برای کشور است
آقا طرف دوست داره عروسی شو که یک محفل خصوصی هست در یک مکان بسته همراه با مهموناش و با رضایت اونا و بدون حضور در مکان عمومی برگزار کنه. طبق کدام قانون و کدام مصوبه مجلس شورای اسلامی این کار ممنوعه که ایشون میگن طبق قانون برخورد میشه؟
آقای کدخدایی به این دلیل میگن تحریم انتخابات در ایران خنده دار هست که تا کنون هیچ حزب و گروه و جناح ، و یا حتی فرد تأثیرگذاری انتخابات را رسماً تحریم نکرده ، وگرنه مشخص میشد که چندان مضحک هم نیست.
درانتخابات شرکت نمی کنیم..
پلیس نباید وارد حریم خصوصی مردم بشود.
مرگ بر منافق
پسرآقاي عارف گفته من از ژن خوب هستم ، باباش هم باورش شده كه نخبه و تافته جدا بافته است !!! مردم از هر دو جناح خسته شدن از بس قول و وعده و وعيد شنيدن و زير پاي گراني و تورم و فشارهاي اجتماعي له شدن . آقاي كدخدايي هم منتظر باشن تا مردم در انتخابات پر شور شركت كنن.
لطفا دنبال کلان دزدها بگردید و گزارش بدهید.
آقای کدخدایی گویادشما هنوز با واقیت ها زندگی ننی کنید. مردم نه با گفته های شما و نه با بازی های امثال ترامپ کاری ندارند، بلکه این برونداد چندین ساله نمایندگان تعیین می کند که چه مکانیسنی را دنبال کنند.
یعنی کسی میره رای بده!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
بله حتما هم رای می دهیم اما نه به اصلاح طلبان دروغگو وپر ادعا و خالی بند
جناب فاضل مگر کسی جرات دارد که شما رو دستگیر کند!!!!!
نماینده سند ازدواجش بود؟؟؟
یعنی زن چندم؟
بله !من انشاءالله!رای خواهم داد
عروسی مختلط یا غیرمختلط یک امر شخصی و خصوصی است و پلیس حق مداخله ندارد.
جناب صوفی شما دیگرچرا؟ شما بهتر میدانید انکه گفتند اختیارات کم است منظور چه بود وخودتان را به کوچه انطرف خیابان ورود نکنید همه میدانند که رییس جمهور به عنوان نفر دوم مملکت بعد از رهبری هستند ولی اگر به شما که مدعی همه چیز دان هستید یک پست استانداری که مدعی هم هستید دادند وگفتند در اطاق بشین وامضا کند واگر روزی هم حرفی زدی محکم شما را نوازش میکنند واز هر طرف صدای وا اسلاما سربرهند شما با همه اختیارات دانسته خودتان چه میکنید البته منظور شما واضح است که شما بفرمایید انچه را که میفرمایند اجرا ویا بگویید پس الکی لاف نزنید وخودتان را مطرح نکنید ریاست جمهوری در خیلی جاها منجمله ایران کتاب نوشته شده ای است که میدهند ریس جمهور روخوانی کند حتی در امریکا این کتاب را دارند فقط فرقی که با ما دارد ان است که هرسال مثل کتابهای درسی ما اصلاح ندارد ببینید چهل سال است همه تیپ رییس جمهور در امریکا امدند هیچکدام نگفتند با ایران خوب شویم ودر ایران هم اگر کسی بگوید اورا نوکر وغرب گرا میگویند تنها خط مشی ثابت ما جهت نگهداشتن مردم همین است که با همان حربه هر کس را که بگوید مخالف میدانند مثال زیاد داریم اگر مطالعه بفرمایید
انگلیسی ها دارن دستگیر میشن!!!!!
بحث انتخابات دوره بعدی ریاست جمهوری با تغییر در روند قوه مجریه ضروری نمیباشد که به نفع اداره ملکت وتمرکز قدرت وتصمیمگیری است
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی