بازدید 7797
۷

سناتور آمریکایی، اروپا را به «له شدن» تهدید کرد

کد خبر: ۹۱۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 16 July 2019

سناتور ارشد آمریکایی در اظهارات خود به اتحادیه اروپا درباره تجارت با ایران به شدت هشدار داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، «لیندسی گراهام»، سناتور معروف مجلس سنای آمریکا، در اظهاراتی با تهدید اتحادیه اروپا اعلام کرد که اگر اروپا به تجارت با ایران ادامه دهد، آمریکا آنها را با تحریم «له» می‌کند.

لیندسی گراهام همچنین با دفاع از انجام توافق جدید با ایران، توافق بهتر با ایران را توافقی دانسته که از هر گونه غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران جلوگیری کند.

لیندسی گراهام در اظهارات خود همچنین ادعا کرد که برای همراه کردن کشورهای اروپایی با سیاست‌های ضدایرانی «دونالد ترامپ»، او می‌تواند اروپا را مجبور به انتخاب میان واشنگتن و تهران کند.

گراهام خطاب به اروپایی‌ها اعلام کرد: اگر می‌خواهید از ایران جانبداری کنید، راحت باشید، ولی حق استفاده از یک بانک آمریکایی یا مراوده با اقتصاد آمریکا را نخواهید داشت.

نماینده ایالات کارولینای جنوبی همچنین در مورد واکنش آمریکا به شرکت‌های اروپایی که با ایران تجارت می‌کنند، ضمن تاکید بر تحریم این شرکت‌ها، مدعی شد که چنین تحریمی «تا حدی که له شوند» ادامه خواهد داشت.

اظهارات سناتور آمریکایی علیه اتحادیه اروپا در شرایطی است که به تازگی رهبران اروپایی کانال مالی مشترک خود با ایران را اجرایی کرده‌اند و «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در تازه‌ترین موضع‌گیری خود از نیاز به تقویت کانال تجاری مشترک با ایران موسوم به اینستکس خبر داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۷
نرخی که اینروزها بعنوان قیمت دلار اعلام میشود غیرواقعی و ساختگی وموقت است و بدون تردیدباکوچکترین اتفاقی مثل توقیف نفت کش انگلیسی ها یا اعمال تحریمهای جدید یا اذعان به ناکارامدی اینستکس بسرعت افزایش خواهدیافت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
پس بهتره تو مراقب دلارات باشی. یهو نزن به سرت بفروشیشون
دمش گرم
اگر اروپا به چین و روسیه و ایران بپیونده ف این امریکاست که له میشه. اگر تجارت با دلار رو کنار بگذارند ، امریکا ورشکست میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
چین و روسیه خودشون دنبال رو آمریکا هستند تا حالا دیدی یه رای به نفع ایران داده باشند تو این 30 سال چشماتو باز کن فقط شبکه خبر ننبین دنیا اونجوری هم نیست که بهت گفتن
قابل توجه کشورهای اروباپی!!!
از این هارت و بورت ها ابدا نترسید .آمریکای جنایتکار فقط یک ببر کاغذی است که هیچ اعتبار و ارزشی ندارد!!! مواظب باشید گول این حرف ها را نخورید!!!
آمریکا مانند جزیره ای عمل می کند که همه چیز دارد و فقط یک چیز می تواند این جزیره را محتاج دنیا بکند آن هم بلا بردن سطح آب است تا قدرت مانور آن کم شود و این سطح آب در مورد آمریکا یعنی افزایش هزینه های تولید برا داخل آن کشور.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل