بازدید 34239
هزار و هفتصد و چهاردهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

صفارهرندی: من دو احمدی نژاد می‌شناسم/گزینه‌های احتمالی دولت برای وزارت آموزش و پرورش/«ای کاش» زیباکلام درباره ناطق‌نوری/نجفى جانشین مشایى شد!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نامه موسوی لاری به رئیس صدا و سیما درباره سخنان سردار نظری/جمع‌آوری امضای نمایندگان برای نامه اعتراضی به دادگاه خاتمی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 15 July 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نجفى جانشین مشایى شد

اتاق محل اقامت آقای اسفندیار رحیم مشایی، معاون و مشاور رئیس جمهور سابق در زندان اوین را به آقای محمدعلی نجفی داده‌اند. کانال تلگرامی دولت بهار، منتسب به هواداران احمدی نژاد در خبری مدعی انتقال محمدعلی نجفی (شهردار سابق تهران) به اتاق مشائی (رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق) در بند چهار زندان اوین شد. این کانال تلگرامی در ادامه نوشت: اتاق محل اقامت آقای اسفندیار رحیم مشایی، معاون و مشاور رئیس جمهور سابق در زندان اوین را به آقای محمدعلی نجفی داده‌اند و ایشان را به اتاق دیگری منتقل کرده‌اند که امکانات چندان مناسبی ندارد!
 
«ای کاش» زیباکلام درباره ناطق‌نوری
 
زیباکلام با بیان اینکه از آقای ناطق نوری گلایه دارم، اظهار کرد: زمان انتخابات مجلس دهم بار‌ها و بار‌ها به طرُق مختلف از آقای ناطق نوری خواهش و تمنا کردم که «اگر به انقلاب اعتقاد دارید الان باید به خاطر آینده نظام، وارد صحنه انتخابات شوید و مدیریت مجلس را به دست بگیرید». اگر چهار سال پیش آقای ناطق نوری وارد انتخابات مجلس دهم شده بود، قطعا مجلس دهم امروز وضع دیگری داشت. وی ادامه داد: مجلس دهم با مدیریت ناطق نوری شاید در رأس امور قرار نمی‌گرفت، اما مثل امروز در قعر امور هم نبود. مجلس دهم در چهار سال گذشته هیچ نقشی برای امور مهم کشور ایفا نکرد. روزی من به اصلاح طلبان هم انتقاد کردم و گفتم اگر می‌گذاشتید که هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس شود، نتیجه کار طور دیگری رقم می‌خورد.
 
گزینه‌های احتمالی دولت برای وزارت آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، چهار گزینه احتمالی برای وزارت آموزش و پرورش را اعلام کرد. سیدمحمدجواد ابطحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با مهر، درباره گزینه‌های احتمالی دولت برای وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: گزینه‌های متعددی برای این وزارتخانه مطرح هستند که سیدجواد حسینی، سرپرست فعلی وزارت آموزش و پرورش گزینه اصلی است، ولی با توجه به رأی استمزاجی که در مجلس صورت گرفته، بعید است وی بتواند رأی کافی برای تصدی این وزارتخانه اتخاذ کند. وی ادامه داد: بر این اساس دولتمردان با گزینه‌های دیگری برای تصدی آموزش و پرورش در حال رایزنی هستند که علی زرافشان یکی از این گزینه‌هاست که گویا این پیشنهاد را نپذیرفته است. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: شاپور محمدزاده مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش و داود محمدی، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش مجلس، از دیگر گزینه‌های احتمالی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش هستند.
 
جمع‌آوری امضای نمایندگان برای نامه اعتراضی به دادگاه خاتمی

علی مطهری از جمع‌آوری امضا از سوی تعدادی از نمایندگان برای ارسال نامه به وزیر دادگستری خبر داد و گفت: برخی نمایندگان درباره نحوه رسیدگی به پرونده خاتمی در حال جمع آوری امضا برای نامه‌ای اعتراضی خطاب به وزیر دادگستری هستند. اگر بنا بود ادعای متهم بررسی نشود و دادگاه صرفاً به نظر شورای نگهبان استناد کند، به چه علتی دادگاه تشکیل شد؟
 
نامه موسوی لاری به رئیس صدا و سیما درباره سخنان سردار نظری

وزیر کشور دولت اصلاحات طی نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما، با کذب خواندن سخنان سردار نظری در برنامه شبکه افق، خواستار انعکاس نامه خود در «برنامه‌ای مشابه» در «همان شبکه» شد.
به نام خدا
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی آقای دکتر علی عسگری
با سلام و تحیات.
با کمال تأسف و تعجب مطلع شدم شبکه افق آن سازمان در برنامه ای در تاریخ ۱۸/۴/۹۸ به مناسبت سالگرد وقایع هجده تیر ۱۳۷۸ کوی دانشگاه تهران با حضور آقای زاکانی و تماس تلفنی آقای فرهاد نظری فرمانده وقت نیروی انتظامی تهران بزرگ به طور یکسویه برخی سخنان کذب و خلاف واقع توسط فرد اخیرالذکر مبنی بر دستور اینجانب جهت ورود به کوی و برخورد با دانشجویان مطرح و تلاش شد تا اقدامات غیرموجه و فاجعه بار عوامل حادثه توجیه و بر آثار زیانبار تعرض به دانشجویان سرپوش گذاشته شود.
اینجانب ضمن اظهار تأسف از این سقوط اخلاقی انتظار دارم طبق مقررات و قوانین موضوعه کشور در برنامه ایی مشابه از طریق همان شبکه این نامه را به سمع مخاطبان خود برسانید. انصاف خواهید داد که برنامه‌هایی از این قبیل وجهه صدا و سیما را بیش از پیش ملکوک نموده بر بلندی دیوار بی اعتمادی عامه مردم نسبت به این سازمان می‌افزاید صدا و سیمای جمهوری اسلامی نباید تریبونی برای تحریف تاریخ، ترویج دروغ و نشر اکاذیب باشد.
خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.
 
من دو احمدی نژاد می‌شناسم

صفارهرندی در پاسخ به پرسش دانشجویان درباره احمدی‌نژاد نیز خاطرنشان کرد: من دو احمدی‌نژاد می‎شناسم که در چهار ساله اول و دوم دوران ریاست جمهوری‌اش متفاوت است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت اول احمدی‌نژاد در خدمت به مردم رکورددار است و مدیران انقلاب و پرتلاشی در راه خدمت به کشور حرکت کردند، اما احمدی‌نژاد از اواخر دوره اول دچار پریشان‌حالی شد که گرایش‌های فکری و مواضعش تغییر کرد. وی در پایان سخنانش اظهار کرد: شرط لازم برای پیروزی در همه عرصه‌ها اتحاد است و باید در داخل کشور به این مسأله توجه کنیم.
 
باز هم «گاندو» می‌آید؟

مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در جهادکشاورزی استان البرز، پیشنهاد کرد فصل دوم سریال «گاندو» با محوریت داستان غذای دستکاری‌شده ژنتیک در ایران ساخته شود.
 

تحریم فوتبال ایران برای مسأله ورود زنان به ورزشگاه انجام شد؟


در اقدامی عجیب، نام ایران از بخش رنکینگ سایت AFC حذف شد. کانال های خبری از حذف نام ایران در رنکینگ سایت AFC خبر دادند و همچنین نام ایران از سایت ترانسفرمارکت هم حذف شده. گویا تحریم فوتبال ایران برای مسأله ورود زنان به ورزشگاه انجام شده. با این حال، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ گفته است: این خبر درست نیست و تا این لحظه هیچ اخطاری از سوی فیفا یا AFC به ما مبنی بر تعلیق یا خطر تعلیق ارسال نشده است. به AFC ایمیل زدیم و پیگیری کرده‌ایم که چرا نام ایران در این فهرست وجود ندارد، فکر می‌کنم این اتفاق فقط یک اشتباه تایپی بوده و اتفاق خاصی رخ نداده است. تا این لحظه هیچ نامه و اخطاری برای خطر تعلیق به ما ارسال نشده و بعید می‌دانم این قضیه صحت داشته باشد./نود

لایحه تعیین تکلیف تابعیت فرزندان زنان ایرانی اصلاح شد


نمایندگان مجلس در جلسه علنی بعد از ظهر امروز دوشنبه ماده واحده لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان زنان ایرانی و مردان خارجی را جهت تأمین نظر شورای نگهبان به این شرح اصلاح کردند: فرزندان حاصل از ازدواج شرعی از مردان غیر ایرانی که قبل و یا بعد از تصویب این قانون متولد شده یا می‌شوند، قبل از رسیدن به ۱۸ سال تمام شمسی به درخواست مادر ایرانی در صورت نداشتن مشکل امنیتی (با تشخیص وزارت اطلاعات) به تابعیت ایران درمی آیند. فرزندان مذکور پس از رسیدن به ۱۸ سال تمام شمسی در صورت عدم تقاضای مادر ایرانی می‌تواند تابعیت ایران را تقاضا کند که در صورت نداشتن مشکل امنیتی (با تشخیص وزارت اطلاعات) به تابعیت ایران پذیرفته می‌شود. پاسخ به استعلام امنیتی باید حداکثر ظرف مدت سه ماه انجام شود و نیروی انتظامی نیز مکلف است نسبت به صدور پروانه اقامت برای پدر غیر ایرانی در صورت نداشتن مشکل امنیتی (با تشخیص وزارت اطلاعات) اقدام کند./ ایسنا

ترس ردصلاحیت مانع جمع آوری امضای اعتراضی به نحوه رسیدگی به پرونده خاتمی شد


براساس شنیده های خبرنگار خبرآنلاین، جمع آوری امضا برای تهیه نامه ای بر سر نحوه رسیدگی به پرونده محمدرضا خاتمی متوقف شده و گویا فراکسیون امید بر سر تذکر به وزیر دادگستری نتوانسته به نظر واحد دست پیدا کند. محمدرضا عارف هم اعلام کرده با کلیت نوشتن نامه مخالف است و این موضوع را به صلاح نمی‌داند. به همین خاطر، پیگیری نامه از دستور کار فراکسیون امید خارج شده است. آنطور که برخی شنیده‌ها حکایت دارد محمدرضا عارف حتی حاضر به امضای این نامه نشده است. گفته می شود محمدعلی وکیلی در صدد بوده است تا عنوان نامه را تغییر دهد و به نوعی آن را تعدیل کند که برخی دیگر از اعضا اعلام می‌کنند، چنانچه عنوان نامه تغییر کند حاضر به امضای آن نیستند. برخی مخالفان این نامه از تأیید صلاحیت‌ها برای مجلس یازدهم نگران بودند؛ لذا با کلیت نامه مخالف بودند.

دادگاه حکم توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس را صادر کرد


با شکایت یک طلبکار و با رأی دادگاه نامه توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس صادر شده و قرار است تا چند روز آینده این لگو به مزایده گذاشته شود. این در حالی است که وقتی این طلبکار به دفتر ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده، عرب به او گفته بود که هر کاری می‌خواهی انجام دهید و اگر می‌خواهید لوگو را هم توقیف کنید تا هواداران بدانند ما چه شرایطی داریم! قرار است تا روزهای آینده لوگوی باشگاه پرسپولیس به مزایده گذاشته شود./ فارس

فاطمه سعیدی وزیر زن پیشنهادی کارگزاران


فائزه هاشمي، عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران درخصوص مطالبه وزير زن و وعده‌هاي رئيس‌جمهور گفت: آقاي رئيس‌جمهور بارها در خصوص به‌كارگيري زنان شايسته و توانمند صحبت كرده و وعده‌هايي داده‌اند. امروز نوبت عمل ايشان است و حالا كه دولت در حال انتخاب گزينه نهايي براي وزارت آموزش و پرورش است، معتقديم وقت معرفي يك وزير زن به مجلس فرا رسيده است. در موضوع زنان هرگز قائل به كار سياسي نبوده و به كارگيري زنان شايسته از هر طيف و انديشه‌اي مي‌توانند در سطوح عالي مديريتي كشور باشند. فاطمه سعيدي، نماینده مردم تهران در مجلس گزينه‌اي قابل ‌قبول است. خانم سعيدي گزينه انحصاري حزب كارگزاران نيست و ساير زنان اصلاح‌طلب در احزاب و گروه‌هاي مختلف روي ايشان نظر مثبتي دارند و معتقديم ايشان مي‌تواند وزير آموزش و پرورش خوبي باشد./اعتماد

حرف و حدیث درباره انتخابات 88 به عملکرد شورای نگهبان برمی گردد


عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: این بی‌معناست که انتخابات انجام شود و مرجع نهایی و مسئول آن حکم و رأیی دهد، ولی همچنان درباره آن انتخابات شک و شبهه وجود داشته باشد. اگر رفتار و آرای شورای نگهبان در خصوص انتخابات ۱۳۸۸ مستدل و مستحکم بود، دادگاه یا دادستان می‌توانستند با استناد به آن تصمیمات و آرا، ادعاهای علیه انتخابات را رد و مفتری را محکوم کنند، نه آنکه آن را مفروض گرفته و حکم به محکومیت دهند.

افرادی خود را فعال محیط زیست نامیدند و اصرار بر جاسوس بودن متهمین داشتند که تا کنون نامشان را هم نشنیده بودیم
سایت «آزادی» گزارشی از دیدار فعالان محیط‌ زیستی با آیت‌الله آملی لاریجانی منتشر کرده که در بخشی از آن حرف‌های محمد درویش، فعال محیط‌ زیستی حاضر در این جلسه را می‌خوانیم. در این گزاش آمده است: درویش به دو فردی که در این نشست خود را فعال محیط زیست نامیدند اشاره کرد و گفت: «در همین جلسه دو نفر بودند که خودشان را فعال محیط زیست معرفی کردند، ولی من در سی سال فعالیتم در این حوزه، حتی اسمشان را هم نشنیده بودم. یکی از آنها که خانم دکتر حجازی نام داشت حرف عجیبی زد و به صراحت گفت: خیلی از فعالین محیط زیست جاسوس هستند، ولی هنوز دستشان رو نشده! نفر دوم آقای قویدل بود که اصرار داشت این افراد جاسوس اند و باید اعدام شوند. چرا معطل می کنید؟ تا جایی که خود آقای رئیسی به آنها هشدار داد که از قاضی سبقت نگیرید. (طبق مشاهدات «آزادی» در بخش اخبار شبانگاهی شبکه سوم که هر شب ساعت ٢٢ پخش می شود و شنبه شب نیز به پوشش خبر «دیدار رئیس قوه قضاییه با فعالین محیط زیست» پرداخته بود، به این قسمت مهم از صحبت های رئیسی، هیچ گونه اشاره ای نشد.) درویش به ادامه ی اظهارات رئیس دستگاه قضا اشاره کرد که گفته بود: «نگاه افراط و تفریطی را کنار بگذارید و اجازه بدهید که قاضی دادگستری با خیال راحت تمام جوانب را بررسی و عادلانه ترین حکم را صادر کند».

واکنش جالب سلحشوری به حرف‌های فیروزآبادی


پروانه سلحشوری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به اظهارات فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی که خواستار عدم استفاده از گوگل به دلیل آمریکایی بودن آن و اینکه اطلاعات مورد نظر خود را از آمریکا به ما می دهد، شده بود، گفت: کسی برای این که گوگل آمریکایی است، سراغ این مرورگر نمی رود، بلکه برای سهولت دسترسی به دیتا از طریق این موتور جستجوگر، از آن استفاده می کنند. سلحشوری در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب» درباره افراد در اظهارنظر آزادند ولی گوگل یک موتور جستجوگر است که مردم از استفاده می‌کنند و به خاطر سهولت دسترسی کار با گوگل راحت است و کاربر بیشتر به سراغ گوگل می رود. او با بیان اینکه اطلاع ندارم آیا گوگل آمریکایی است یا خیر، گفت: کسی برای این که گوگل آمریکایی است سراغ این مرورگر نمی رود، بلکه برای سهولت دسترسی به دیتا از طریق این موتور جستجوگر، از آن استفاده می کنند. بنده به شخصه از بین موتورهای جستجوگر با گوگل کار می کنم. این نماینده اصلاح طلب گفت: اکنون عرصه رقابت است، وقت این نیست که بگوییم چه چیزی کجایی است، تلگرام هم روسی است. پس چرا ما آن را فیلتر کردیم؟

در جنگ فرضی ۲۰ هزار آمریکایی در روز اول کشته خواهند شد


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمن توان زورآزمایی با ایران را ندارد، گفت: برخی مسئولان ما به اشتباه به غربی‌ها امید بسته و دچار خوش‌بینی سیاسی شده بودند و با شعار به پیش می‌رفتند. محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز در دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه ویژه فعالان دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت، با بیان اینکه دشمن عملاً اعلام کرده توان زورآزمایی با ایران را ندارد گفت: در جنگ فرضی ۲۰ هزار آمریکایی در روز اول کشته خواهند شد، آنها خوب می‌دانند که نبرد نظامی با ایران عواقب سنگینی برایشان دارد. وی با تأکید بر اینکه اگر از جلد انقلاب خارج شویم، باید باج بدهیم ادامه داد: امروز باید به گذشته بازگردیم و بدانیم که با چه خطرهایی مواجه بودیم و چگونه آن‌ها را از سر گذراندیم. صفارهرندی با اشاره به اینکه امروز پیام انقلاب در منطقه پژواک می‌کند خاطرنشان کرد: کشور در حوزه علمی و نظامی سرآمد است و به طور اعجاب‌آوری پیشرفت کرده‌ایم، به طوری که در شتاب علمی رتبه اول منطقه را داریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۱۳۱
بعد از انتشار کلیپی که در ان نماینده شورای شهر اردبیل ، چک ۶/۵ میلیاردی اش را به رخ می کشد ، کانال های ضد انقلاب تیتر زده اند: فخر فروشی مسوول جمهوری اسلامی به مردم !!
حالا شد مسوول جمهوری اسلامی ؟؛ !! تا دیروز که برای همین اقا تحت عنوان لیست امید و عقلای قوم تبلیغ می کردند تا به زعم خود جریان انقلابی رای نیاورد..حالا که افتضاح افریدند ، کلا از دوستان خود در ایران عبور کرده اند..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
کلیپ‌ لو رفته از سریال گاندو ..... از بستگان مقامات کدامشان با خارجی ها در ارتباط هستند . جواب خواهر زاده خواهر تنی رییس جمهور خخخخخ سیاست امان از سیاست .سریال ساسر تخیلی و کوبیدن نماینده ملت در تلویزیون ملی ...تمام تقصیرها من نبودم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
تا دیروز ضد دولت بودین الان که دست ها رو شده طرفدار دولت شدین؟
با حالی یا ....
خطاب به فرانسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
سرت جائی خورده والا احمدینژاد یکی بیشتر نبود از اول
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
آموزش و پرورش بدترین کارکرد را در تمام ادوار داشته است. الان هم که با قانون مدارس چند گانه و هدایت تحصیلی اختلاف طبقاتی را در جامعه زیاد می کند. پولدار ها به مدارسی می روند که تمام معلمان خوب راجذب کرده و کلاسهای لاکچری راه می اندازند. مدارس نمونه مردمی و تیز هوشان راه انداخته که فرزندان مقامات و سهمیه ای ها در آن هستند و معلمان نخبه را به آنجا می برند. سهمیه های کنکوری به از ما بهتران می دهند. در هدایت تحصیلی رشته های برتر را به از ما بهتران می دهند. ووووو آیا این اجهاف به حداقل حقوق مردم نیست. به کجا باید شکایت بریم خدایا تو کمک کن . هر جور صلاح می دانی ولی این مردم بدبخت بیش از این طلقت ندارند که مرغ شادی و غم مسئولان باشند. آمین یا رب العالمین
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
اتاق محل اقامت؟ فکر کنم اوین یه هتل پنج ستاره جدا داره برای پذیرایی از مسئولین. فقط چون اوین اسم زندانه، مردم فکر میکنن این آقایون واقعا رفتن زندان. مرخصی شب عید این آقایون که به جا بود. نمیدونم آیا کارمندا و کارگرا تونستن باندازه ایشون مرخصی بگیرن از کارفرما.
توسی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
بنطر من معلم برا ا پ وزارتس یا اقای روحانی همین اقای حسینی رو معرفی کنه یا یک معلم و دبیر با مدرک دکترا که درد معلمی کشیده باشه
ناشناس
| Turkey |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
رئیس شورای شهر پردیسه.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
حاج اقا هرندی احمدی نژاد برای جامعه شناسان روانشناسان و تیز بینان همان اول معلوم بود.ثانیا چهار سال اول درخت هنوز به میوه دهی نرسیده بود که ببینی تلخ است .یک جمله ساده را اگر عمیق درگ می کردید همان اول می فهمیدید یکی امده بود می گفت من همه چیز را درست می کنم معلوم است یک ارمانگرا است چون در دنیا در عالم واقع هر چیز وزنی دارد اگر لحاظ نشود کار خراب می شود مثلا انسان نمی تواند با اسبش ماشینش دوستش... یا هر چیز دیگر یک طرفه کار کند بین همه این امور روابط دو طرفه و بده بستان است
یک مثال ساده بزنم مثلا اگر بالبرینگ های وسایل ساخت بشر همه با هم از کار بیقتندیک میلیاردنفر درجا میمیرند ( از نظر ریاضی امر محالی هم نیست کافی است که ...) یعنی روغنکاری برینگ ها را نمی توان در معادلات نیاورد چطورنظرات همه را می شود حذف و فریاد من می توانیم را سر داد او می گفتم ما می توانیم ولی اعمالش نشان داد که مای او من بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
به رغم حسودان کینه توز زنده باد احمدی نژاد
معلم ناامید
| Germany |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
دیگه بعید میدانم مثل زمان شهید رجایی یک معلم و دبیر تحصیلکرده وزیر شود
بلکه یک معاون وزیر و ستادی از وزارت معمولا وزیر میشه
mohamd
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
ترس ردصلاحیت مانع جمع آوری امضای اعتراضی به نحوه رسیدگی به پرونده خاتمی شد
نماینده هایی که برای حفظ منافع خودشون حاضرن کلا از روی دوستانشون رد بشن چطور انتظار داریم برای منافع ملت تصمیم بگیرن و منافع خودشون رو ترجیح ندن
(فایزه هاشمی در گفتگو با روزنامه خانوادگی ارمان : در اردن و بسیاری کشورهای اسلامی ، زنان موتورسواری می کنند، چرا باید بانوان ما از این حق محروم باشند؟
کدخدادوستان در اقتصاد و سیاست خارجی به
بن بست رسیده اند ، تمام امیدشان سلبریتی ها و مشوق های جنسیتی و صحبت های رادیکال فرهنگی است تا عده ای را تحریک کنند و بعد هم با ترساندن ملت از ان عده ، برای حقوق نجومی و ژن های خوبشان « تکرار» بگیرند...اما این حربه قدیمی شده ..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اصلاح طلبان بن بست ندارند . چون با عقل و علم جلو میروند . دمکراسی و حاکمیت مردم را باور دارند . بسیاری از افراد این طیف از اشتباه و خطاهای اصولگرایان اظهار پشیمانی میکنند یکی از این افراد فایزه هست . یعنی افراط در عملکردهای سیاسی بعد از انقلاب باعث شد چنین افرادی اظهار پشیمانی کنند در صورتی اصولگرایان با انکه مردم دوسدارشان نیستند ولی باز به اندیشه افراطی گذشته پا فشاری میکنند .‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
پرچم فرانسه،داشتن راه حال خوبه،اما غرب زدگی بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
وای بر علمی که زیبا کلام و محمدعلی نجفی و سلبریتی ها داعیه دارش باشند
خانم سلحشوری چه خبر از عدم رای دادنتان به دارایی ها و عدم شفافیت ارای نمایندگان
قدم بعدی چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
لیست تخریب امید
من فک میکنم بهتره گفته شه دو صفار هرندی میشناسیم، یکی صفار هرندی چهارسال اول که معتقد به احمدی نژاد بوده، و دیگری صفار هرندی بعد از اون که داره قضیه رو ماست مالی مالی میکنه. یه کلام بگو اشتباه کردیم، چرا با الفاظ بازی میکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
من امشب از سر کنجکاوی در گوگل در مورد سه نفر سرچ‌کردم اولی مشایی و دومی صفار هرندی و سومی نجفی بود . هر سه اینها در اوابل انقلاب از شهرهای خودشان که به مناصب قدرت رسیدند از افراد تندرو و اصولگرا بودند . یعنی با ترفندهای خاصی و شکل و شمابل خاصی به درجات قدرت رسیدند . تمام‌مشکلات کشور الان زایده اختلافات خود همین افراد هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
درود بر احمدی نژاد و یارانش .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
پرچم فرانسه ایا می دونی بیشترین اشرافی گری ها و مال ها در طیف اصلاحات است؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
آره آره میدونم . با سی سمت و سی اداره مال اصلاح طلبان هست . ؟ اکثر اصلاح طلبان را به بهانه عبور نکردن از روی پرچم امریکا از ادارات و نهادها اخراج کردید . قانون و تصویب و اجرای ان هم دست شما نیست . تمام ادارات و بانکهای شهر من با شکل خاصی لباس میپوشید در دست خودتان هست . اصلا کاخ هم‌ندارید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
اقای صفار چشم بر حقیقت نبند ما فقط یک احمدی نژاد میشناسیم.یک دلاور نستوه
برجامی مخالفت ترامپ با برجام را دلیل بر درستی راه خود تفسیر می کنند..در حالی که تمام حرف ترامپ این است که این برجام به این خوبی ، که صنعت
هسته ای را تعطیل کرده ، چرا در حوزه موشکی و منطقه ای ورود نکرده..؟ که البته این عصبانیت امریکا ناشی از تدبیر رهبری بود که اجازه نداد خسارت محض برجام ، در حوزه موشکی و منطقه ورود کند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
باید هسته ای و موشک و حقوق بشر و کل اختلافات رو یکسره حل میکردیم ، روز مذاکره که دستور داده شد در مذاکرات فقط به بحث هسته ای پرداخته شود معلوم بود که از فرداش بحث موشکی رو بهانه ای برای تحریم قرار میدن
چه شخص یا گروهی در وزارت بهداشت مسئول پایین نگه داشتن پذیرش رشته های پزشکی و دندانپزشکی و رنج و محنت مردم در نوبت دهی چند ماهه برای ویزیت تعداد انگشت شمار پزشک است؟ تعداد ضریب پزشک ایران نصف ترکمستان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
جوک نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اگر پزشک در آذربایجان و ترکمنستان و ...زیاد است چرا برای درمان می آیند ایران؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
الان چندین سال هست که باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در دولت های مختلف بوده و هر وزیری آمده ایشان را برکنار نکرده است این معاونت سهمیه پذیرش در رشته های پزشکی را هرسال در کنکور مشخص می کند ایشان با عملکردشان رانت عظیمی در رشته های پزشکی ایجاد کرده اند و مردم را گرفتار .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
تو دکتر مجید حسینی هستی؟
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
بخاطر ارزش پایین پول ایران هزینه درمان برای آنها کم است
فرزندان خود را تشویق کنید تا به رشته های پزشکی و یا وکالت ورود کنند. در حال حاضر درآمدهای بالای 30 میلیون برای پزشک عمومی و وکلا تضمین شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اگر استعداد و تواناییش را داشتند حتما اوصیه کنید
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
نه اینکه تو تخم دو زرده کردی وقت گذاشتی پزشکی خوندی حالا هم میگی حقمه . باید جلوی تاسیس مطب گرفته بشه . باید کار در بیمارستان و درمانگاه بمدت ۱۵ سال جزو شرایط تاسیس مطب بشه باید خدمت در مناطق محروم به مدت ۴ سال جرو شرایط تاسیس مطب بشه انوقت دید کی کاسبه کی پزشک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
آقای ناشناس
اگر دانشجویان بیشتری بگیرند و افزایش پذیرش باشد.
تعداد دارای استعداد و توانایی بیشتر می شوند.
با این حضرات مسئول بالادستی واین طرز تفکرهای عجیب وغریب فقط میتوانم بگویم خدا عاقبت این مردم ونسلهای بعدی مارا ختم به خیر کند . من شخصا هیچ آینده روشن ومسیر شفافی را با این طرز تفکرات مسئولان ، نمی بینم .
فقط در ایران:
درآمد یک پزشک = درآمد 1000 کارگر
مالیات همان پزشک مالیات یک کارگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
احسنت گل گفتی
هدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
ايران بهشت پزشكان مخصوصا متخصصان است . درآمد نجومي بدون هيچ گونه نظارت و كنترل و كلا از هفت دولت آزاد. و به هيچ صراطي مستقيم نيستند . چون جان انسانها به اندازه پشيزي ارزش ندارد
بصورت اعجاب اوری پیشرفت کردیم!!!!!!البته تو خواب!!!
میگن فردا صرافی ها قراره دلار مجانی توزیع کنند و کسی هم استقبال نمیکنه؟ اگه بشه بریم برای اقامت در گرجستان تو صف ۸۰۰ میلیون بگیریم ؟؟؟؟؟!
امسال کسی رای نمیده که. حالا هر کسی را میخوان بیارن بیارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
خیالت راحت راحت.این مردم همیشه رای میدهند وخواهند داد ....میگی نه منتظر باش .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
دقیقا تندروها که طرفدارانشون اندک هستند به خاطر قهر مردم از انتخابات رای می آورند.
20 هزار آمريكايي!!!
چند ايراني؟

كاش ميفرمودند چند ايراني از جمله زنان و كودكان و مردم عادي كشته ميشوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بر اساس شبیه سازی بوده و مقامات نظامی امریکا نیمه کاره رهاش کردن و ادامه ندادن به خاطر فاجعه ای که براشون رقم می خورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
خرابی زیر ساخت ها بمب های فسفری که تا سالها نسل سالمی نخواهیم داست اضافه کنکم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بعد از چند روز امریکاییها به تهران وارد خواهند شد چون کسی نمیره بجنگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
به شرطی که فاجعه هیروشیما و ناکازاکی رقم نخورد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
آمریکا با هر کشوری اماده جنگ باشد اول چند تا اخطار میدهد . سپس تحریم اقتصادی میکند و یک ماه قبل از حمله ان کشور را پیعام جنگ میدهد تا مردم بفهمند که دارد جنگ میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
22:44
خسته نشدید خودتون ؟ از فرودین ماه هی میگید یک ماه دیگه حمله میکنن همینجوری پیش برید فکر نکنم دیگه جای برای حمله بمونه
دلار نصف شد پراید ۲۲ میلیونی ۵۶میلیون شد ؟؟؟ حضرات اگه لطف کنند سیب زمینی و پیاز و گوشت رو نصف کنند واقعا ممنون آنها هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
پراید 6میلیونی شد 21 میلیون شما کجا تشریف داشتین
نان 100 تومانی شد 1000 تومان چی
بتزین 100 تومان شد700تومان و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
مگه سیب زمینی وپیاز وگوشتو نصف نکردند؟
بیست هزار نفر از آمریکا و یک ملیون نفر از ما کشته می‌شوند آمریکا در جنگ با ژاپن ثابت کرد که در صورت شکست از هر بمبی حتی اتم استفاده می کنه پس زیادی به موشکها دل نبندید و عقل و منطق رو ملاک عمل قرار بدیم
شما دو احمدی نژاد رو می شناسید ما هزاران ضفار هرندی
در روز اول جنگ طرف مقابل ممکن است بیست هزار نفر تلفات داشته باشد اما در مقابل نیز ممکن است صدها هزار نفر کشته شوند البته تلفات فقط از مردم و سربازان عادی می باشد
منهم دو احمدی نژاد میشناسم :
1 احمدی نژادی که بعضی از اصولگرا ها اورا تا انجا بزرک کردن که گفتند ذخیره خدا روی زمین برای انقلاب ( یکی از القاب که برای او گفتند و القاب دیگری )
2 احمدی نژادی که اصولگرایان مانده چه بگویند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
معجزه هزاره سوم!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
بقول سبزواری ها نویسنده کتاب احمدی نژاد معجزه هزاره سوم زده
افرین یعنی ظرف پنج روز تمام صدهزار امریکایی رو میکشیم . حالا اقای صفار یه کم بهشون رحم کنید نصفشون رو بکشید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
خخخخ صفار هرندی هم کارشناس نظامی هستند . کسی نیست ایشان را از باغ گل تفکرات خیالی بیرون بیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
اول ببین منبع حرفش کجا بود بعد حرف بزن
من خیلی بدتر از احمدی نژاد می بینم
ولی من یک احمدی نژاد می شناسم! احمدی‌نژاد پوپولیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
بی انصاف
آخی آقای نجفی رو بردن جای آقای مشایی و بعدش آقای مشایی رو بردن جایی که امکانات مناسبی نداره؟؟؟؟دلم سوخت
مگه هتله که انتظار امکانات دارن و این زندانیها از نبود و کمبود امکانات مینالن ؟؟؟کسی که به جایی وصل نباشه هم همچین امکاناتی میگیره؟؟؟؟ ؟هر امکاناتی که به دیگر زندانی ها اعم از جنایی و غیر جنایی میدن باید به هم آقای مشایی و هم آقای نجفی بدن و نه بیشتر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
علیرضا .... سرت را به دیوار بکوب شاید تعادل و اندیشه سیاسیت کمی تغییر کرد ... زندانی سیاسی هم حق و حقوقی دارد . برو قانون مدنی و قانون اساسی را فقط یکبار سرچ کن و بخوان واقعا اصول قانون اساسی را چند بار خواندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
قاتل که نباید بره بند سیاسی
صفار هرندی ......در جنگ فرضی با ایران در روز اول ۲۰ هزار آمریکایی کشته خواهند شد .‌
صفار هرندی تنها وزیری در کابینه احمدی نژاد هست که هر چند وقت یکبار تفکرات احمدی نژاد را به چالش میکشد . من فکر میکنم ایشان وزیر تحمیلی در دولت احمدی نژاد بودند و منتخب احمدی نژاد نبود . چرا همان موقع وقتی رو مبل و کرسی و جایگاه صدرارت نشیته بود چنین سخنانی را به شخصه به احمدی نژاد نگفت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
پرچم ماکرون برو بگیر بخواب چقدر کامنت های آبکی می گذاری
خوب بعد از ۱۸ سال طبق قانون تابعیت با تقاضا ایرانی محسوب می شوند اما قبل از ۱۸ سال یک کودک چراباید خطر امنیتی محسوب شود واز تمام مزایای شناسنامه وکارت ملی محروم شود ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
شیوای بلخی جلد عوض کردی ،شدی حسینی شیوا.از بلخ گذشتی از شیوا بودنت هم میگذشتی تا کار را تمام کرده باشی.
همسر ایرانی و بعد اقامت دائم بواسطه فرزند ایرانی.
یعنی خدا حافظ افغانستان و سلام ایران
ترس از رد صلاحیت توسط شورای نگهبان باعث شد که اصلاح طلبان حاضر نشدند متن نامه را امصا کنند حتی خود عارف .......... حالا دیدید شجاعت نمایندگان فقط با این چیندمان و وطیفه سیاسی و تعریف از نمایندگی فقط فقط اعتراض به دولت با صدای بلند هست . اعتراض به گرانی و گوجه و خیار و سیب زمینی هست ؟ شجاعت فقط به فریاد بلند مرگ بر فلان کشور را به شجاعت تعبیر میکنند . بدوید علت را پیدا کنید . چرا شجاعت از انها گرفته شد . چون نمایندگان را رد صلاحیت میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
نه چون سمت نان دارد و رد صلاحیت زندان
جناب صفار هرندی فرار به جلو نکنید، چطور در جنگ فرضی بیست هزار سرباز آمریکایی در ی روز کشته می‌شوند، همه می‌دانند دیگر جنگها مانند جنگ زمان ایران و عراق نیست که نیروی انسانی وارد منطقه شوند، مگر اینکه بخواهید در عراق و بحرین این کار را بکنید که این هم بعید است و باعث درگیری گسترده تر میشود. لطفا صحبت‌های پوپولیستی را تمام کنید. به برکت اینترنت دورافتاده ترین انسانها هم دیگر با این مسائل آشنا هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
ایشان کارشناش نظامی بودند ما خبر نداشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
فقط در یک ناو ۶۰۰۰ نفر سرباز است قربان اینترنت اشنا!!!
در ضمن عزیزم این ها را خود امریکایی ها گفتند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
وشما فکر می‌کنید امکانات ناو هواپیمابر فقط برای حمل هواپیماست؟!و اجازه نزدیک شدن چیزی به ناو داده خواهد شد. کارایی و امکانات ناو هواپیمابر را در یوتیوپ تماشا کنید البته ما به سربازان و نمون ایمان داریم ولی خب تکنولوژی رو هم بهتر است در نظر بگیریم دیگر زمان جنگهای دستی گذشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
دوره امریکا به سر امده و این چیزها برای ده های قبل بوده نه الان که کشورها رشد مردن
خطاب به پرچم المان
غرب زده ها بر اشفته شدن که چرا گوگل را می کوبند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
جناب عربزده شما آدرس گوگل عربیتان را بدهید تاما هم از آن استفاده کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
عربها که حرف "گ" را تدارند به گوگل چی میگند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
احتمالا جلوی گوگل رو میبندند
در خبرهای خارج از کشور امده است که از قول منابع خبری و مجامع حقوق بشری که زنانی معترض به حجاب اجباری تحت فشار باز جویی جهت اعتراف گیری و پخش اعتراف و اطهار پشیمانی و اینکه کار دشمنان خارج از کشور تحریک شدند ..... آیا واقعا این اخبار درست هست یا علط هست
گاندوي ٢، اگر براي ما اب ندارد براي برخي نان دارد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
دو روز پیش یکی از آشنایان صحبت میکرد که از طرف
برخی به من پیشنهاد دادند که هر چقدر میتونی کلیپ انتقادی درست کن ازت میخریم به شرطی که انتقاد فقط از دولت باشه
حالا ببین پول مملکت برای چه اهدافی خرج میشه
جناب ! نفرموديد اگر از امريكا ٢٠ هزار كشته شود ، از ما چند نفر كشته خواهد شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
منظورشان به خاطر توفان و زلزله های احتمالی در آتی نه به واسطه ما . البته اگر جنگ شود ما که آن روزها نمی بینیم شاید اینها فرار کنند با خانواده بروند آمریکا توبه کنند شهروند خوب آمریکا شون برای ایران که تبعه خوبی نبودند
میتوان فوتبال ملی درومقدماتی جام جهانی را در کشورهای دوستی مانند لبنان و عراق برگزار کرد و زیر بار فیفا نرفت.
اقاى صفار هرندى گفته اند كه در روز اول جنگ بيست هزار امريكائى كشته مى شوند ( اگر مى گفتند بيست ميليون هم فرقى نمى كرد) اما هيچ اشاره اى نكرده اند كه از مردم بى گناه ايران چند نفر كشته مى شوند !!!، تا كى بايستى شنونده اين گونه شعارهاى غير واقعى و غلط و شايد مغرضانه باشيم
جناب همتی منو بیچاره کردی ، چرا باید وصعیت اقتصاد مملکت طوری باشه که مردم بخاطر حفظ ارزش پولشون مجبور باشند وارد سفته بازی بشن و تو با بالا و پایین کردن قیمتها بیچارشون کنی ، کی نوبت بورس باران باشه که یه عده نابود بشن .
من فقط یه احمدی نژاد می شناسم ، محمودی که چهره واقعی یه عده رو به ملت شناساند . محمود با زکاوت هر چه تمام اصولگرایان رو با خاک یکسان کرد ؟؟!! چرا ۴ سال اولی که فرانبر اوامر شماها بود خوب بود همین که شما رو از جلسه هیئت دولت اخراج کرد شد آدم بد ؟؟! عجب رویی دارید شما تمامیت خواهان غیر منصف
حالا روحانی فهمید که حق با حاج حسین شریعتمداری است هر چه در برابر آمریکا مقتدرتر باشیم دلار بیشتر سقوط خواهد کرد ، حاج حسین واقعا خدا قوت که همیشه درست پیش بینی میکنی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
میشه بفرمایید :
چرا هر چقدر دلار پایین تر میاد قیمت اجناس بالاتر میره ؟

برادر عزیز ؛ گیرم دلار شد هزار تومان ، وقتی تاثیری بر قیمت اقلام اساسی نداره ، به چه دردی میخوره ؟
سيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
چه ساده دل ، علت افت قيمت دلار عدم امكان ثبت سفارش جهت واردات ماشين الات و مواد اوليه و كالاهاى مورد نياز مملكت ، به علت تحريمهاست نه دليل ديگرى
آیا می دانید حق التدریس فرهنگیان از آبان به بعد پرداخت نشده؟ یعنی دولت از پارسال تا الان 7 ماه حق التدریس واریز نکرده
بعد انواع نقد ...
بود و نبود وزیر هیچ فرقی به حال فرهنگیان نداره ، قرار بود دریافتی معلم حداقل ۸۰ درصد اساتید دانشگاه باشه ، با ۲۶ سال سابقه و آخرین رتبه تو آموزش و پرورش ۳و نیم دریافتی دارم ولی هم سابقه من با ۱۲ ساعت تو دانشگاه ۱۵ میلیون دریافتی داره که نوش جونش ولی کسانی که جفا در حق معلمان میکنند و آنها رو خوار و ذلیل کردن خدا خودش جوابشان رو بده
مشارکت مشروط اصلاح طلبان فاصله اصلاح طلبان با حاکمیت را بیشتر میکند . طی چندین انتخابات با شعار اشلاحات به پای صندوق رفتم اما هر بار اصولگرایان با قدرت و دارای و ثروت قدرت دمکراسی مردم را مهار کردند . و حالا نه اینکه اصلاحاتی انجام نگرفته بلکه همان ازادیهای مشروع قانون اساسی و حاکمیت رای مردم در شرف تهدید هست . این حصور نمادین مردم بی فایده هست باید رای مردم نافذ باشد دچار تغییرات شود
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
اقای صفار هرندی کاملا درست فرمودند فقط در جنگ فرضی میشه بیست هزار امریکایی رو کشت . در جنگ واقعی واقعیت چیز دیگه ایست.
خدا کنه اگه جنگ بشه . یک مقدار طول بکشه مثلا شیش ماه فقط طول بکشه. خوب روزی بیست هزار یعنی ماهی ششصد هزار . اونوقت ششصد هزار ضربدر شش کنید. داداشها آقایون یک نفر یه چرتکه بیاره من حسابم خوب نیست. خلاصه فک نکنم یک امریکایی زنده بمونه. الله ه ه برکت الله. آتش
این طرفداران احمدی نژاد ایکاش این مرد را خراب نمی کردند اگر برای ملت خوب نبود برای شما اقای صفار هرندی خوب بود
خداوند یار یاورت ای احمدی نژاد دلسوز.
نماینده هایی که رای جمع میکنن از عاقبتشون میترسند جای رای جمع کردن فکر اخرتتون باشید که اونجا رای جمع کردنی برای فرار از عدالت نیست
دیگه دوره احمدی نژاد و اصول گرایان تموم شوده مردم دنبال زندگس هستند نه بدبختی از راه اصول گرایان فقط بدبختی نصیبشون میشه
آقای صفار هرندی : من دو احمدی نژاد می شناسم یعنی چه ؟ آقای احمدی نژاد از اول همین بوده که الان هست . آن وقت که به شما پست می داده خوب بوده حالا شده بچه بد . همه صاحبنظران متفق القولند که تمامی زوایای شخصیتی ایشان از ابتدا همین گونه بوده است . مشکل را در خودتان جستجو کنید.
"«ای کاش» زیباکلام درباره ناطق‌نوری"
زیباجان! میشه سکوت کنید
20 هزار آمریکایی هم بنده خدا هستند
الآن دیگر زمان جنگ تمام شده است جنگ از قدیم بود که فرهنگ نبود
مردم بیایید یک هفته و فقط یک هفته متحد شوید و از یکی از بازارها خرید نکنید تا قدرت خود را به مسئولین و کارخانه داران بی انصاف نشان دهیم! ... از 29 تیر به مدت یک هفته، لبنیات نخرید. شرکتهای لبنی هر روز قیمتها را افزایش می دهند. فقط یک هفته بیایید لنیات نخریم!!!
جناب صفار ادم شناس نبودید و گرنه اقای احمدی نژاد از اول متوهم بود متاسفانه من هم هر دو دوره به ایشون رای دادم
آقای هرندی ؛ جنگ نه شوخیست و نه فرضی .

اولاً هرگز نمیتوان در روز اول بیست هزار آمریکایی رو کشت . (جنگ های عصر حجر نیست که همه سربازان دشمن یکجا جمع بشوند و بعد ما اونا رو با هم بزنیم)

دوماً اگر بر فرض اینکه ما در روز اول 20 هزار آمریکایی رو بکشیم ، خودمان چقدر کشته میدیم ؟

فرار از واقعیات چیزی رو درست نمیکنه .
آقای صفار هرندی که دیگران را بی بصیرت می دانستید چگونه بصیرت نداشتید که احمدی نژاد از اول خودش نبوده . شما همراه ایشان بوده اید و هیچ کار مفیدی برای این کشور نکردید. کشور با حرف درست نمی شود با عمل درست می شود. کشور با شفافیت و با تعقل اصلاح می شود. کشور با استعفای ادم های ناکارامد درست خواهد شد. مسئولی که 20 سال در پست های بالا بوده و نتیجه اش امروز کشور است دیگر نباید در هیچ پستی حتی مشورتی قرار بگیرد.
هنوز یادم نرفته که اقای صفار هرندی در سال ۱۳۸۴ بعد از نماز مغرب و عشا امد و برای دانشجویان دانشگاه امام حسین ع صحبت کرد و گفت: مردم در رای رادن به ظاهر نامزدهای ریاست جمهوری هم توجه می کنند و احمدی نژاد به خاطر اینکه چشم هایش کوچک است شانس کمتری برای رای اوری دارد اما قالیباف به خاطر ظاهر بهتر شناس بیشتری دارد.
دقیقا یادم است.
اما همین اقای صفار هرندی شد وزیر ارشاد احمدی نژاد.
انموقع باز یاد حرف صفار هرندی افتادم .
بعد از مدتی از وزارت اخراج شد. دوباره هم یاد ان حرف صفار افتادم.
الان هم دوباره یاد ان حرفش افتادم.
ای دنیای بی وفا.
نوار سخنرانی ایشان موجوده.
درود بر تمام عوامل گاندو
جنابان اقایان مسئولین که نمی خواهید مذاکره کنید واز طرف ملت هم رای مثبت می دهید ؟/پاسخهای بالا در رابط به جنگ وکشته را ببینید وخودتان موضوع را درک کنید بابا ملت جنگ نمی خواهند وبا مذاکره موافق ترند تا کشته شدن؟//...
اگر همه جسارت داشته باشند و منافعشان اجازه دهد احمدی نژاد به عرصه انتخابات وارد شود آنوقت محبوبیت او و بقیه مدعیان در میان مردم و در ورطه مردم سالاری دینی مشخص خواهد شد و الا یک طرفه به قاضی رفتن و نثار توهین و دروغ و فحش سیاسی علیه یک شخص که هنر نیست
در مورد دلار نخوابیده شب داراز است و....
جناب صفار به فرض که شما 20 هزار آمریکایی رو روز اول گشتید روزهای بعد میخواهید چیکار کنید
جناب صفار هرندی شما نیز مثل دوستتان در کیهان هستید .
"من دو احمدی نژاد می‌شناسم" این هم از ان هم حرف های بیهوده است که وقتی کسی کم میاورد میگوید .
جناب آقای صفار هرندی :
همه ی شماها اعم از هر گروه و جریانی که باشید کار مملکت را به این کشانیدید که امروز یک جوان تحصیلکرده ی

با ایمان قادر به تشکی زندگی نیست .....یعنی آنقدر مسایل و مشکلات و موانع وحشتناک است که انسان قادر

نیست برای خودش زندگی داشته باشد ..........

شماها وضع اقتصادی خوبی دارید و دراری قدرت امثال اینجانب هیچی نداریم و در گرفتاری ها و مشکلات مملکت

دست و پا میزنیم و معلوم نیست چه بلایی بر سر ما خواهد آمد .....منظورم ما عوام جامعه است ...........
دوزاری آقای صفار هرندی دیر افتاده وگر نه محمود همان محمود حتی دوران دانشجویی است
دوتا تابناک میشناسیم!!یکی نظر مردم رو سانسور میکنه و دیگری منفی و مثبتهارو به نفع اندیشه خودش کم و زیاد میکنه!!!
منهم دوصفار هرندی می شناسم یکی پشت میز وزارت در دوره اول احمدی نژاد و دومی بعد از اخراج از وزارت
درود بر احمدی نژاد وای بر بیگانه گرایان
درود بر احمدی نژاد
درود بر ،،،،،، ویاران
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی