بازدید 30509
هزار و هفتصد و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

روایت سردار نظری از ماجرای کوی دانشگاه/حضور فتاح در بنیاد مستضعفان تأیید شد؟/نظر علی مطهری درباره سریال «گاندو»/زنجانی بیرون و درون زندان آدم دارد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: هشدار قاطع رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح/حضور چراغ خاموش سیف در جلسه هیأت دولت/ انصاف حکم می‌کند اصولگرایان هم از دولت حمایت کنند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 10 July 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اروپا به تعهداتش عمل نکند، وارد گام سوم می‌شویم

روانچی، نماینده ایران در سازمان ملل در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی اظهار داشت: اروپایی‌ها باید خسارات اقتصادی ایران در نتیجه تحریم‌های آمریکا را جبران کنند، چراکه در غیر این‌صورت تهران به اقدامات خود برای عبور از محدوده‌های تعیین شده در توافق هسته‌ای ادامه خواهد داد. گزارش ها مبنی بر اینکه ایران در گام سوم غنی‌سازی اورانیوم را به ۲۰ درصد می‌رساند، صحیح نیست. ما اعلام کرده‌ایم بیشتر از ۳.۶۷ درصد غنی‌سازی خواهیم کرد.

ظریف: پول نداریم فیلم تبلیغاتی بسازیم

وزیر امور خارجه گفت: اصلاً مکانیزم ماشه جایگاهی در ایران ندارد، چون ایران از روش جبرانی داخل برجام استفاده کرده و این استدلال ما کاملاً واضح است. نخستین کسانی که در جریان پهپاد آمریکایی وارد عمل شدند و مانع شدند تا آمریکایی‌ها بتوانند روایت غلط خود را به دنیا ارائه دهند، دستگاه دیپلماسی بود. همکاری بسیار قوی که وزارت خارجه با ستاد کل داشت، باعث شد که بتوانیم با فاصله خیلی کمی از ماجرا، هم سفیر سوئیس را احضار و به او اعتراض کنیم و هم در این باره اطلاع رسانی داشته باشیم و به دبیرکل سازمان ملل نامه بنویسیم. ما اقدامات‌مان را انجام دادیم البته که پول نداریم تا فیلم تبلیغاتی از آن بسازیم./ ایسنا

مافیای موتورسازی؛ مقصر آلودگی تابستانی در تهران؟

تابستان امسال اُزن بلای جان هوای پایتخت شده است؛ هر چند روز یک بار این آلاینده هوای شهر را به شدت آلوده می‌کند و گروهی از مسئولان انگشت اتهام این بحران را به سمت موتورسازان گرفته‌اند. به گفته کارشناسان موتور‌ها کاربراتوری به به سادگی اکسید‌های نیتروژن را در هوا منتشر می‌کنند و در نتیجه این اتفاق آلاینده ازن ایجاد می‌شود. همچنین موتور‌های انژکتوری فرسوده که فیلتر‌های آن‌ها به خوبی کار نمی‌کنند هم در ایجاد این ترکیبات نقش دارند. این نوع موتور‌ها می‌تواند یکی از عوامل اصلی تولید آلاینده ازن در شهر تهران هم باشند. به طور کلی هم اکنون ۲.۵ میلیون موتورسیکلت در شهر تهران قرار دارند که ۹۶.۷ درصد آن کاربراتوری و ۶۱.۸ درصد آن‌ها فرسوده هستند. / خبرآنلاین

زنجانی بیرون و درون زندان آدم دارد

سعید لیلاز در پاسخ پرسشی که در شرایط کنونی ارزیابی شما از پیام بابک زنجانی از زندان برای بیژن زنگنه چیست، گفت: «چون من تجربه زندان را دارم، می‌دانم که اگر کسی بخواهد در زندان پیام به بیرون بدهد، باید حتما کسی در زندان و بیرون از زندان داشته باشد! چه برسد به اینکه پیام تهدید فرستاده و حتی آن را علنی کند؛ بنابراین، در اینکه آقای زنجانی، قبلا تنها نبوده، شکی نیست. اساسا کاسبان تحریم فقط در حوزه نفت به دولت فشار وارد نمی‌کنند، بلکه در سایر حوزه‌ها هم به دولت فشار وارد می‌کنند. بدبختانه در خیلی از موارد هم تاکنون موفق بوده اند.» / خبرآنلاین

کشور‌هایی که بالاترین حقوق را می‌پردازند؟

با اینکه هنوز اوضاع این کشور بعد از برگزیت مشخص نیست، اما در حال حاضر انگلستان در میان ده کشور برتر دنیا برای کار کردن و کسب درآمد مطرح است. بیکاری در انگلستان فوق العاده کم بوده، در حالی که کمبود مهارت بسیار شدید است. ممکن است برخی افراد از اینکه ژاپن در فهرست بهترین کشور‌ها برای کار قرار گرفته باشد، تعجب کنند، چرا که ژاپن، معمولاً مورد علاقه افراد برای کار نیست. /ایسنا

اطلاعات صادرات نفت، اطلاعات جنگی است

وزیر نفت با اشاره به انتشار اطلاعات مربوط به صادرات نفت از سوی برخی رسانه‌ها گفت: از آنجایی که در حال حاضر ما در جنگ اقتصادی هستیم، انتشار اطلاعات مربوط به صادرات نفت، اطلاعات جنگی به شمار می‌رود و برای نشر آن باید از مراجع مجوز گرفت. مشخص نیست افرادی که این اطلاعات را بازنشر می‌کند، چه هدفی دارند، زیرا انتشار این مطالب به منافع ملی آسیب می‌زند. هر روز هشت تا ۹ روستا به شبکه گاز متصل می‌شوند البته در چند استان مانند کرمان، کرمانشاه و آذربایجان غربی به نسبت سایر مناطق کشور عقب‌تر هستیم که در آن استان‌ها اهتمام بیشتری داریم. اکنون در مجموع حدود ۹۴ درصد از جمعیت کشور به شبکه گاز متصل هستند و به بیش از ۸۵ درصد از جمعیت روستایی کشور گازرسانی انجام شده است. در جریان نشست صد و هفتاد و ششم اوپک، دیدار خصوصی با وزیر انرژی عربستان انجام نشده و تنها احوال‌پرسی صورت گرفته است، اما در جلسات ۷ تا ۸ ساعت با هم دعوا کردیم.

انصاف حکم می‌کند اصولگرایان هم از دولت حمایت کنند

محمد کیانوش‌راد، فعال اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان هر دو باید از دولت پشتیبانی کنند. البته انتقاد از دولت بحث دیگری است و همواره می‌تواند برای هر دولتی مفید باشد. شیوه رفتاری قوه قضاییه و نهاد‌های امنیتی در شرایط کنونی و در آستانه انتخابات مجلس باید به‌گونه‌ای باشد که امکان فعالیت بیشتر جریان‌های سیاسی فراهم شود. بر خلاف اظهارات سخنگوی قوه قضاییه که منکر حضور مجرم سیاسی در کشور می‌شود، باید گفت: تعداد زیادی از فعالان سیاسی ما در زندان به سر می‌برند./ ایرناپلاس

نظر علی مطهری درباره سریال «گاندو»

علی مطهری نوشت: سریال «گاندو» بیشتر تخیلی بود تا واقعی. علی مطهری در روزنامه این نوشت: سریال «گاندو» بیشتر تخیلی بود تا واقعی؛ این سریال براساس پروژه نفوذ ساخته شده بود، در حالی که احتمال نفوذ در دولت پنهان به دلیل قدرت برتر آن بیشتر است. امریکا، انگلیس و اسرائیل که معمولاً مبدأ ارسال نفوذی یا جاسوس هستند می‌دانند که معمولاً دولت‌ها در ایران قدرت تعیین کننده نیستند و قدرت تأثیرگذار در جای دیگری است؛ لذا احتمال نفوذ در نهاد‌های حکومتی و نیرو‌های مسلح بیشتر از احتمال نفوذ و جاسوسی در دولت است. سریال «گاندو» در واقع رهبری را هم زیر سؤال برده است، چون این گونه تصمیمات و آزادی این گونه افراد بدون اطلاع ایشان انجام نمی‌شود.

اگر آزاد شدن جیسون رضائیان آن گونه که سریال بر آن تأکید دارد، صرفاً برای دریافت پول‌های بلوکه شده بوده است، پس تکلیف مجازات جاسوس چه می‌شود؟ و اگر از اول برای معامله بازداشت شده بوده قبح بیشتری دارد و با اصول اخلاقی اسلام سازگار نیست. این سریال غیر از اینکه عملکرد نظام را زیر سؤال برد، با توجه به اینکه اختلاف میان بخش‌های نظام ایجاد کرده پخش آن در شرایط امروز صلاح نبود، چرا که امروز باید صدای واحد از کشور شنیده شود. من این اقدامات را افراطی و دنباله اقدامات کسانی می‌دانم که مصمم بودند برجام اجرا نشود و آنقدر کارشکنی کردند تا به هدف‌شان رسیدند و زمینه خروج ترامپ از برجام فراهم شد. اگر آن بخش از نظام مصمم به اجرای برجام بود، امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود. امروز هم این افراد به جای آنکه رفتارشان را تغییر دهند همان راه را ادامه می‌دهند و توجهی به منافع ملی و آرمان‌های انقلاب ندارند.

حضور فتاح در بنیاد مستضعفان تایید شد؟

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تلویحا حضور فتاح در بنیاد مستضعفان را تأیید کرد. اوایل هفته برخی اخبار از حضور پرویز فتاح در بنیاد مستضعفان و خداحافظی از کمیته امداد منتشر شد تا اینکه حجت‌الله عبدالملکی، معاون فتاح در کمیته امداد امام خمینی (ره) این خبر را در توئیت خود تأیید کرد. وی در توئیتر نوشت: «مهندس فتاح در حال تنظیم پیشنهادیه خود برای تحول در بنیاد مستضعفان هستند». عبدالملکی افزود: «بخش وظایف اقتصادی بنیاد با نگاه انقلابی بازنویسی خواهد شد و این نهاد در دوره جدید نهادی برای انقلاب اسلامی و مستضعفان می‌شود».

حضور چراغ خاموش سیف در جلسه هیأت دولت

ولی الله سیف رئیس کل پیشین بانک مرکزی امروز صبح همزمان با جلسه هیأت دولت حاضر شد، اما به پرسش خبرنگاران پاسخ نداد.

هشدار قاطع رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

سرلشکر باقری گفت: پاسخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تهدید علیه ثبات امنیت موجود کشور و مرز‌ها سخت و کوبنده خواهد بود. سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز در ادامه بازدید از خطوط مرزی شمال شرق کشور در جمع علما و روحانیون شیعه و سنی، بزرگان قبایل و مرزداران این منطقه شامل ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در یگان مرزی تایباد حضور یافت. رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح پس از بازدید از یگان‌های حاضر در یگان مرزی تایباد طی سخنانی کوتاه اظهار داشت: امروز کشور ما با حضور مردم و علمای انقلابی اعم از اهل تسنن و تشیع و نیرو‌های مسلح کشور با داشتن فرماندهان شجاع و فهیم و رزمندگانی بصیر و دلاور و نیز حضور هر گونه توطئه دشمنان علیه امنیت پایدار این مرز و بوم را خنثی می‌کنند و بی شک پاسخی سخت و کوبنده در انتظار کسانی خواهد بود که قصد دارند به امنیت کشور و مرز‌ها آسیب برسانند.

معاون سپاه ناو‌های آمریکایی را تهدید کرد

معاون فرهنگی و اجتماعی کل سپاه با اشاره به ترس دشمنان از مواجهه با ایران در میدان نبرد، گفت: اوباما در یکی از اجلاس‌های بین المللی که اسرائیل خواستار جنگ با ایران بود، اعلام کرد که اگر ایران را بمباران کنیم، حماس و حزب الله به عنوان دو بال ایران، اسرائیل را شخم می‌زنند، این را یک مقام ایرانی یا یک سردار نمی‌گوید، بلکه رئیس جمهور آمریکا گفته، اما برخی می‌گویند با برجام خطر جنگ را از ایران دور کردیم، آن‌ها اصلاً توان جنگ ندارند و در دستور کار اوباما و ترامپ نبود، بلکه فشار حداکثری و کشاندن به پای میز مذاکره را در برنامه دارند. وی افزود: ترامپ دیوانه نیست، بلکه بسیار عاقل است، چراکه اگر دیوانه بود، باید بعد از سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا، به ایران جواب می‌داد، اما عاقل است و می‌داند که اگر می‌خواهد عملیات کند، باید از پایگاه‌های منطقه هواپیماهایش بلند شود که همه این‌ها زیر برد موشک ماست و این کار را نمی‌کنند. سردار نجات با تأکید بر اینکه آمریکا از مواجهه با ایران به شدت هراس دارد و از نتیجه این مواجهه آگاه است، گفت: آمریکا بار‌ها به سردار فدوی فرمانده سابق نیروی دریایی پیام داده که بین نیرو‌های دریایی ایران و آمریکا خط مستقیم ایجاد کنیم تا در صورت روبه‌رو شدن ایران و آمریکا در دریا، سریعاً مشکل را حل کنیم تا درگیری به وجود نیاید، این یعنی از جنگ می‌ترسند.

ردپای یک "روحانی" در پرونده فساد بانک سرمایه

نماینده دادستان در هجدهمین دادگاه بانک سرمایه، از نفوذ یک روحانی در پرونده فساد بانک سرمایه خبر داد و گفت: به زودی علیه این شخص در دادگاه ویژه روحانیت اعلام جرم خواهم کرد.

روایت سردار نظری از ماجرای کوی دانشگاه در سال ۷۸

«سردار نظری» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سال ۷۸ گفت: «موسوی لاری»، وزیر کشور وقت از طریق فرماندهان ارشد من فرمان برخورد با دانشجویان کوی دانشگاه تهران را صادر کرد. وزارت کشور به دانشجویان مجوز نداد و از طرفی هم روز ۱۶ تیرماه به پلیس کتبا نامه می‌دهند که هر گونه اختلالی که در محل به وجود آمد مسئولیت آن به عهده پلیس است و باید برخورد شود. اما از فردای آن روز علم حمایت از دانشجو را به دست گرفتند و تا امروز سنگ حمایت از دانشجو را به سینه میزنند!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱۶۳
انتشار یافته: ۱۰۹
جناب مطهری مگر نمی گویید دولت پنهان قدرت را در دست دارد؟
پس لطف کنید مجلس را منحل کنید تا از افزایش هزینه ها بر کشور کاسته شود تا شما هم پول بی زبون نگیرید!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
برخی مدیران بانک سرمایه 160 میلیون در ماه حقوق میگرفتند یعنی پنج برابر یک پزشک عمومی و نصف یک پزشک متخصص.
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
بهتر نیست بجای منحل کردن مجلس قدرت دولت پنهان کم بشه؟استاد؟
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
حداقل یه بار آقای مطهری واقعیت رو بیان کردن. در این هیچ شکلی نیست که دولت ها یه تدارکاتچی بیشتر نیستن. دولت اصلی، دولت پنهان هست که انتخابی نیست و پاسخگو به هیچ کس و مرجعی هم نیست.
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
چرا داد اکثر آقازاده ها از مطهری تا بقیه درآمده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
پرچم کانادا برو خودت را گول بزن
بی بی سی در سالگرد ۱۸ تیر ، تریبون یکطرفه داده به احمد باطبی و اون هم میگه که اره اصلاح طلب و اصولگرا رو خود نظام ساخته و ....
چی شد؟؛ تا دیروز که برای اصلاح طلبان به عنوان عقلای قوم رپرتاژاگهی میرفتید ، حالا که تو این ۶ سال افتضاح افریدند ، شدند حزب نظام ساخته و
بی بی سی هم شدن طرفدار مردم و فراجناحی ؟!
نظرات علی مطهری ، برای راضی کردن طیف تندرو اصلاحات برای انتخابات ۹۸ بیان شده ..جدی نگیرید..
مطهری چرا فکر می کنه در مورد هر چیز باید نظر بده؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
شما با بزرگواری خودتون ببخشید!! آخه یادشون رفته بود که باید اول از شماها اجازه بگیرن.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
حق با این دوستمونه.تخصص مطهری در چیست؟ ایشون در همه ضمینه ها علامه دهر هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
تا و که حداقل نماینده مردم هست ازغدی و عباسی ها که تو همه زمینه هاکارشتاسی میکنند رو چی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
نماینده کارش همینه خدای ناکرده
ناشناس
| Italy |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
ناشناس 2324 یعنی چی کارش همینه؟ کارش نماینده مجلس فقط حرف زدنه؟ ایشون جزو کدوم کمسیون تخصصی هستند.از حجاب حرف میزنه از سیاست حرف میزنه از هنر حرف میزنه از تکنولوژی حرف میزنه از نفت حرف میزنه همشم بی محتوی
ناشناس
| Norway |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
یکی هم که میخواد حقوقش حلال باشه شما نمیذارید؟حرف میزنه که حقوقش حلال باشه
چرا جریان اصلاح طلب همش در کشور بحران درست می کنند ؟
نمونه ان سال۷۸ وهمین طور ۱۰ سال بعد ان؟
ان هم بحران های عظیم که کشور را نا امن می کند و نه بحران های کوچک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
نان این جماعت و حامیان خارجی شون ،در بر بحران افرینی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
مدتها است ملت از اصلاح طلب و اصول گرا رد شده اند
ظریف به صدا و سیما کنایه زده و گفته پول نداریم سریال تبلیغاتی بسازیم..
جناب وزیر! ۴ سال ، ازادی پولها رو ناشی از برجام جا زدید ، الان با فاش شدن
،دولتی ها باید هم جیغ بنفش بکشند..
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
دوست ناشناس عزیز پس نه!!! اگه واقعا اعتقاد دارین که امریکا حاضر شد اون پول رو صرفا به دلیل جاسوس و جاسوس بازی دون پایه که تو این سریال مسخره می بینیم پرداخت کنه!! یا کلا تو خواب تشریف دارین و یا اینکه خوب هم اطلاع دارین اما خودتون رو به خواب می زنین. آخه دوست عزیز یه کم هم منطق و انصاف داشتن بد نیست. هر چند که در مسلک شما منطق و انصاف فقط و فقط یه تعریف خاص داره.آخه کدوم دولت و کشوری حاضر میشه اون همه پول برای یه به اصطلاح جاسوس پرداخت کنه که اصولا معلوم نیست از چی چاسوسی کرده. تو همین سریال مسخره هم اون قهرمانانی که تمام جاسوسان دنیا رو پیدا می کنند هم اعتراف می کنه که این جاسوس اطلاعات مربوط به شرکت ها و نهادهای مالی رو به امریکا داده؟ یعنی امریکا به خاطر ازادی همچین کسی حاضره 1.7 میلیارد دلار بده. خ خخخخ خ خ خ خ خ خ والا کار و کاسبی خیلی خوبیه! مخصوصا تو دوران تحریم. چرا چند تا جاسوس دیگه رو نمی گیرین تا این دفعه عمو ترامپت به جای 1.7 یه دفع کلید بانک مرکزی امریکا رو به شما تقدیم کنه. تابناک مدیون روز قیامت هستی اگه منتشر نکنی
(نتانیاهو: باید با اعلام تحریم ، مانع خروج ایران از برجام شد..)
این نشون میده که برجام بهترین توافق برای صهیونیست ها بوده ..
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
ترامپ( برجام بدترین توافق در تمام دوران تاریخ بود.)اینم نشون میده خروج از برجام برای ترامپ بهترین توافق بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
این جفنگ رو خودت باورکردی ؟؟؟ با این جناحی بازیتون مملکت رو به گندکشیدید . بابا تو انتخابات باختید قبول کنید و جوانمردانه حودتون رو برای انتخابات بعدی تقویت کنید . چوب لای چرخ دولت منتخب مردم گذاشتن بدترباعث نفرت مردم می شه و کارزارهای بعدی رو هم می بازید . مردم هرچند از این دولت خوششون نمیاد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
اقا جان‌مادرتان در سیاست کمی شفاف عمل کنید . وقتی به رای مردم در سه انتخابات گدشته با این سخت گیری شورای نگهبان مردم رای دادند الان بروید از روحانی و نمایندگان مجلس بپرسید چرا مردم به شما رای دادند . عوض اینکه با مردم همراهی کنید وجود سیاست متناقص شگا خودش برای مردم دچار درد سر شده است اگر قرار هست برای ارمانهای دست نیافتنی خودتان با خانواده خودتان هزینه کنید
این آقایون تکلیفشون با خودشون هم مشخص نیست یک کاری در رابطه با این فردی که می گن جاسوس بوده انجام شده هر کسی روایت خودش رو داره ازش.همه هم همدیگر رو تکذیب می کنن یکی میگه این فیلم بر اساس مستندات بوده یکی میگه بخشی اش واقعی بوده یکی میگه کاملا تخیلی بوده
یعنی قشنگ خودشون هم نمی دونن چه خبره بلا تکلیفی در این مملکت موج می زنه
ما با این اوضاع چجوری به حرف شما اعتماد کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
قرار بوده از ظریف انتقام بگیرند و عقده گشایی کنند . دیدیم که چقدر عصبانی اند
ناشناس
| Canada |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
متاسفانه تو این شرایط که باید همگی با هم متحد باشن، هر کی ساز خودش رو می زنه.حال در هر صورت این اتفاق افتاده، مهم این بوده که پول هایی که آمریکا بلوکه کرده به اون شکل به ایران پس داد. هر چند که ساده لوحانه است اگه قبول کنیم صرفا به خاطر ازادی اون جاسوس این کار رو کردن. چون نه اون بابا آمریکایی بود ( تابعیت امریکا رو داشت) و نه جاسوسی بود که این همه برای امریکایی ها ارزش داشته باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
مگه قراره اعتماد کنیم؟
من در شهر درزدن آلمان زندگی میکنم. الان حدود 5 ساله که در اینجا هستم و از وقتی 17 سالم بود به خاطر اینکه بتونم از مزایای خرید سربازی استفاده کنم به اینجا اومدم. پدرم سفیر ایران در یکی از کشورهای شرق آسیاست. در اینجا چند تا مشکل دارم یکی اینکه هنوز نتونستم زبان آلمانی را یاد بگیرم تا بتونم با مردم بهتر رابطه برقرار کنم و دیگه اینکه ایرانی های کمی در درزدن زندگی میکنند.

در حال حضر کار خاصی انجام نمیدم اما پارسال مقداری واردات دارو به ایران داشتم که از طریق اون سود خوبی به جیب زدم.

زمانی که در ایران بودم پدرم مدام بهم میگفت بیا برو پزشکی بخون اصلن کنکور نمیخواد بدی اما از درس خوندن خوشم نمی اومد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
دوست عزیز وی پی انت خاموشه مشخصه که داری از داخل ایران کامنت می زاری . چراغتو روشن کن دادا
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
دروغگو اینترنتی اسمش چی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
کم تر دری... بگو
ناشناس
| Czechia |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
ناشناس 2148 شوتی یا ادای شوت ها رو در میاری؟
طرح اجرایی «صندوق کمک به رزمندگان محروم از حق ایثار»

۳۱ سال بردباری، خویشتن‌داری و انتظار و البته هفت سال دادخواهی «رزمندگان محروم از حق ایثار» سرانجام به نتیجه نرسید و حتی نامه‌نگاری با سران و مسؤولان در روز ۱۰ تیرماه جاری که واپسین مکاتبه و اتمام حجت بود، بی‌پاسخ ماند.

بنابراین «سازمان بازماندگان جنگ» (NGO) ناچار است به‌منظور نجات رزمندگان محروم و ازکارافتاده که از شدت درماندگی و گرسنگی به آستانه‌ی مرگ‌ومیر رسیده‌اند، صندوقی را برای جمع‌آوری کمک‌های مالی «شاغلان دست‌اندرکار امنیت» تهیه و توزیع کند.

این صندوق‌ها به مراکز نظامی و انتظامی سپرده خواهد شد تا ضمن یادآوری عاقبت دفاع از ایران، آبروی رزمندگان نیز در میان شهروندان حفظ شود.

توزیع حضوری صندوق‌ها در زیرمجموعه‌های سپاه، ارتش، ناجا، بسیج و اطلاعات در سراسر کشور و هم‌چنین سفارت‌خانه‌های خارجی مستقر در تهران که تمکن مالی و علائق بشردوستی دارند، انجام می‌شود.

از نظامیان نیکوکار خواهشمندیم در هزینه‌های تهیه و توزیع صندوق‌ها یاری دهند تا مقدمات اجرای این طرح فوری خیریه زودتر فراهم شود.
لاری ( وزیر کشور) و معاون سیاسی ( تاج زاده) به پلیس کتبا دستور برخود دادند ، از فردای ۱۸ تیر هم ژست حمایت از دانشجو گرفتن !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
تجمع دانشجویان در 17 تیر در کوی دانشگاه تهران در اعتراض به تعطیلی روزنامه سلام انجام شد و چون داخل دانشگاه بود اصلا نیاز به مجوز وزارت کشور نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
باورکردی ؟؟؟
آیا میدانستید اگر دستتان را به آتش نزدیک کنید میسوزید
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
جدی؟
به به دوباره نطق ازاد مرد مطهری....!!
مستر مطهری مگر شما خبر دارید ار جزییات دستگیری این فرد که این طوری رو هوا فرمودین که تخیلی است؟ یا فکر کردین که باید یک چیزی بفرمایید تا دولت را پاک کنید؟
شما چطور مسوول فرهنگی بودین و هستید که وقتی یک فیلمی می خواهند از روی واقعیات بسازند ممکن است بعضی جاها یک چیزی را کم و یا زیاد کنند
درخت و ماهی هر دو موجود زنده هستند لاکن درخت در خاک زندگی میکند
بعله نفوذ در قدرت پنهان خیلی بیشتر است که انها توانستند خیلی چیزها را بسازند ولی دولت مورد حمایت شما که نفوذ کمتر اتفاق می افتد (خخخخه) در اوج قرار دارد و در همینه زمینه هایی که دستش است رکود زنی دارد می زند تا انجایی که کشورهای دیگر حسرت این دولت شما را می خورد
می شود بگویید قصه را برای چند ساله ها تعریف می کنید تا خوابشان ببرد؟!!!!!
باز هم مایه گذاشتند از رهبری برای پاک کردن صورت مساله
خودش دارد می گوید این کار باعث تضعیف نظام می شود و در ادامه می گوید با اختیار رهبری است
می شود اول فکر کنید و بعد سخن بفرمایید مطهری خان؟
کم کم این افراد ساده لوح و یا عمدی کاری رو به جلو بروند در اینده نچندان دور می فرمایند ادم ها در ایران کاره ای نیستند دولت که جای خود دارد و از فضا دارد اداره می شود
اگه ترامپ با زبون خودش اعتراف هم کنه که از ایران می ترسه، باز یه عده اینجا میگن ترامپ منظورش این نبوده. آخه خیلی تابلو بود، اون پهپاد به اون گرونی که قیمتش چن برابر اف ۳۵ بود رو ما زدیم و اونا هیچ غلطی نکردن. تنها کاری که کردن توقیف نفتکش ما بود که دلشونو خنک کنن. مگه ندیدین بولتون از این دزدی به وجد اومده بود؟ اونا برا توجیه مردمشون دلیل آوردن که خواستن قدرت پدافند ایران رو تست کنن، اینجا یه عده حرف اونا رو باور و تکرار میکنن. آخه مگه آمریکا خوله پهپاد به اون گرونی رو فدا کنه و آبروی خودش و پهپادشو ببره و بعدش قدرت پدافند ایران رو به نمایش عمومی بذاره؟ این یعنی اینکه آمریکا یک مانوور مجانی به ما هدیه کرده باشه که پدافندمونو تست کنیم، یا للعجب. ارتش آمریکا متکی به تجهیزات نظامی پیشرفته هست ولی توان جنگ زمینی رو نداره، به همین دلیله از عربا و اروپایی ها کمک میخواد و پای تروریستا رو به منطقه باز کرده. با توجه به اینکه اسرائیل گوشت زیر دندون ماست و اونا به این قضیه کاملا واقف هستن، هیچ جنگ مستقیمی از جانب آمریکا ما رو تهدید نمیکنه. خطر اصلی خطر فساد اقتصادی و سوء مدیریت از داخله که باعث ناامیدی مردمه. شاید همین تحریمای نفتی خیریتی توش باشه که مسئولین به تکاپو بیفتن و این مفسدین اقتصادی که خون این ملتو مکیدن رو به سزای عملشون برسونن.
حضور فتاح در بنیاد مستضعفان تایید شد؟ این سمت ها ارث و میراث پدری است
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
نطر ما هم اینه اسم بنیاد مستضعفان را از روی این شرکت بر دارن و یه اسم بهتر بزارن مستضعف گور نداره کفن داشته باشه چه برسه به این اوضاع اسمش واسه مستضعف
می شود بفرمایید و ما را روشن کنید که چطور تا قبل از خروج امریکا از برجام دولت همه کاره بود و شما نمی گفتید دولت هیچ کاره نیست ولی تا وقتی خروج کردن و بازار هم به خاطر بی کفایتی دولت به هم ریخت دولت شد هیچ کاره؟
اگر واقعا و خدا وکیلی به حرفت اعتقاد داری لطف کن استعفا بده برو یعنی خودت باید عذاب وجدان باید داشته باشی وقتی می گویی شما و دولت هیچ کاره است ولی پول مفت می گیری
واگر هم به خاطر سیاسی بازی این حرف ها را می زنی توبه کن از خدا چون داری ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
چرا سانسور کردی
بنیاد مسستضعفان را تعطیل کنید و اختیاراتشو بدین وزارت خانه مرتبط مثل وزارت تعاون یا اقتصاد یا ره، اینجوری شاید بشه مسائل مالی را کنترل بهتری کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
که کلا ساخت و ساز رو تعطیل کنند
مانند جهاد سازندگی که نعطیل کردن و خیلی از ابادانی روستا ها ماند
سردار نظری الان کجاست؟؟؟ و چیکارس؟؟؟
یه کمپین لازم داریم به نام: «عملکرد 40ساله بنیاد مستضعفان کجاست؟؟؟»

نهادی که چراغ خاموش جلو رفت و کار خودشو کرد!!!
چرا فساد بانک سرمایه در همان دادگاه بررسی نمیشود که قاضی پرونده از جزئیات کل پرونده مطلع است چرا باید در دادگاه روحانیت بررسی شود.مگر در این مملکت همه با هم مساوی نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
این دادگاه ویژه دیگه چیه ؟ همه در برابرقانون یکسانند ویژه دیگه یعنی چه ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
این دادگاه ویژه مربوط به اصولگرایان هست و البته در جه یک و دو دارد . انکه خیلی اصولی هست درجه یک ودیگران درجه دو هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
کاپیتولاسیون یعنی این داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
مساوی؟ هاااااا اینکه میگی یعنی چه؟
ناشناس
| Spain |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
همه در این مملکت با هم مساوی هستند لکن بعضی ها مساوی ترند
ناشناس
| Poland |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
ناشناس 2220 ویژه نمیدونی چیه؟ بعضی ها ویژه هستن یعنی کلا ویژگیشون اینه که ویژه هستن با ما معمولیا فرق دارن.پس دو نوع دادگاه داریم دادگاه معمولیا و دادگاه ویژه ها.گرفتی؟
الان از افغانستان هم دیگه برای کار ایران نمیان
اقای مطهری گاندو زنگ خطری است . مردم به سطحی از آگاهی رسیدن که تشخیص بدهند که گاندو های این کشور چه کسانی هستند. امید که اقای رئیسی با قاطعیت تمام شر آن ها رو از سر این مردم کم کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
پیش بسوی الگوی کره شمالی . دیگه رجز خوانی را بذار کنار . هر چه بیشتر سخت گیری کنیم بیشتر دیگر کشورها بسمت امریکا میروند یعنی الان اروپا هم کم کم احساس میکند که از اول نیت ساخت بمب اتم بودیم . باید ثابت کنیم‌که ما دنبال استفاده صلح امیز هستیم . الان انها دارن فشار وارد میکنند که ایران خودش بسمت اتمی شدن برود. بعد تا مرحله بعدی ...حساب شده جلو میایند . دقیقا مثل کره و کوبا
ناشناس
| Canada |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
ناشناس عزیز اتفاقا مردم هم خوب شما و همفکران شما رو شناختن. فرقی نمی کنه اصلاح طلب، اصولگرا، اعتدالی، بهاری، جم نمایی و یا هر اسم دیگه که بگین... دیگه فرقی نمی کنه. مردم خیلی خیلی خوب همه رو شناختن. اگه تا چند سال پیش می شد با بازی اصولگرا و اصلاح طلب دو طرف رو به واکنش کشید و مردم رو از ترس قالباف، رئیسی و ناطق و ... به پای صندوق کشید، دیگه الان مردم به اون درک رسیدن که اینا همش یه بازی بیش نیست.
سعادتمند تر از مردم ایران در دنیا وجود ندارد
نمیدونم پیامم گذاشته میشه یا باز هم سانسور! اما به وظیفه اخلاقی ام عمل میکنم توی این روزها و شرایط حساس. هر کسی که با زبان قلدری و تهدید حرف بزنه شهامت به خرج نداده. به این سرزمین خیانت کرده. امریکاییها و... خودشون کاملا از نقاط قدرت و ضعف ما خبر دارند. پس لزومی به رجزخوانی نیست. ایران متعلق به همه ما و فرزندان ماست. لطفا مسولانه عمل کنیم و باعث نابودی و ویرانی اون نشیم. سپاسگذارم
ساکنین چوسان قدیم موجوداتی هستندکه فقط زاد ولد میکنند و اگر کاری داشته باشند آن کار بسیار ساده، سنگین، سطح پایین و با درآمد بسیار ناچیز است. آنها زندگی فقیرانه ای دارند و بیشتر عمر خود را در خواب و یا در صف میگذرانند. آنها در اوج فقر و نداری تعداد زیادی فرزند ( از 2 تا به بالا) با فاصله 1 سال از هم دارند.

والدین و اجداد آنها هم زندگی سختی داشتند و فرزندان آنها هم مثل خودشان خواهند شد. آنها به این سبک از زندگی عادت کردن و از آن بسیار لذت میبرند

برای کمک به ساکنین چوسان قدیم ابتدا باید روش های جلوگیری از بارداری را به آنها آموزش داد.

کودکان آنها هیچ گناهی ندارند که در فقر و فلاکت زندگی کنند.
سردمداران خوب هیچ گاه به ملت خود وعده های بزرگ نمیدهند و خبر پیروزی ها را پس از فتح هر قله به گوش مردم میرسانند
جناب معاونت فرهنگی درسپاه اگراوباماگفت وخیلی چیزهای دیگه گفت فقط برای این اصل بودکه دکترین سیاسی ونظامی اونروزهای امریکا بنا بر تعادل قدرت درمنطقه براحفظ امنیت وشعله ورنشدن جنگ بوده براهمین جلوی قدرتطلبیهاوعربده کشیهای مستانه اسرائیل واعراب (جاهلیکه بجای دوستی باقدرت کشوری اسلامی به دامان صهیونیستهاوامرکا پناه بردن،)بوده که بارفتارومنش وتفکر دولت جدید حاکم درکاخ سفید فرق میکرد.نمیخام بگم اونها دوست ما بودند اما بهترازدوست نادان دشمن داناست
چرا یک موجود بیگناه رو باید توی خاورمیانه به این دنیا بیاریم؟! چرا اروپایی ها با این همه امکانات و تسهیلات دولتی بچه دار نمیشن و برای پیر نشدن جامعه شون مجبور به پذیرش پناهجو اند، اما اهالی خاورمیانه در دل سیاهی، فقر، اعتیاد، جنگ، تروریسم و فرهنگ های غلط باز هم بچه دار میشن؟
با شروع فعالیتهای انتخاباتی قالیباف هجمه ها و توطئه های داخلی و خارجی علیه تنها مدیر توانای ایران شروع شده

قالیباف مدیر توانمندی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
نکنه شما اسحاقشون هستی ؟؟
آقای مطهری آن کسی که به منافع ملی ضربه می زند شما و افرادی مثل شما هستند. ایران چه کاری برای اجرای ننگنامه برجام باید انجام می داد که انجام نداد؟ دوران ذلتطلبی به پایان رسیده. سریال گاندو هم بسیار عالی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
برو روصه خوانی نکن . یک ساندیس انگر بزن تا کمی حالت جا بیاد . من و دیگر افراد به مطهری رای دادم که سخن و نظر ما افراد اکثریت جامعه را بزند تو اقلیت چکاره هستی . سکت باش تا وقت شما در ۱۴۰۰ برسد . ما به مطهری رای دادیم چون قانون این حق را داد و گفتیم که شما این حرف ها را بزن . این حرف مطهری نیست حرف دو میلیون رای دهنده به ایشان هست . روحانی خودش یک فیلم بسازه .اگر شما افراطیها گذاشتید
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
آقای محترم از آمریکا. خدا را شکر که کشور دست طرفداران شما نیست وگرنه کشور را دو دستی تقدیم می کردید به برادران آمریکایی. بدتان نمی آمد برجام موشکی و منطقه ای را امضا کنید. خوشحالم که برخی از اقتدار دستگاههای امنیتی این طور می سوزند. به قول محمود آب رو ..... در ضمن در آلمان ساندیس نیست. وطنفروشی ننگیست که هیچ وقت از دامن وطنفروش و مزدور بیگانه پاک نمی شود. لیبرالیسم غربی هم به آخر خط رسیده. فکری به حال خودت بکن.
اين دلواپس ها چرا سريال در مورد بابك زنجاني نمي سازند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
می سازن و جوری وانمود می کنن که مثلا .... باعث اختلاس شده !!!اینها تاریخ همین امروز رو امروز تحریف می کنن
اقای مطهری درست میگه .نمونش همین ادمی که ده دوازده تا نظر اول رو هر شب علیه برجام میزاره تو این بخش نظرات.اینها باید توضیح بدن یه روز که چرا با ترامپ و نتانیاهو همصدا هستن؟چرا اینقدر ضد برجام بودن و برای نابود کردنش تلاش کردن؟همش بخاطر ناکارامد نشون دادن دولت و بردن انتخابات بعدی بوده یا دلایل بدتری هم داره؟علت اینکه همین ادما افراد نظیر مطهری و صادقی و سلحشوری و ....میزنن چی هست؟برای کشور چه خوابی دیدن؟قراره مخالفان رو ساکت کنن و بعد طبق نقشه خودشون پیش برن؟نقشه چی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
این افراطیون اصلا در تجربه و علم کاری ندارند . چون اولا که سوادش را ندارند دوم اینکه هر کار متعارف بین المللی را قبول ندارند . یعنی میگویند ما اصلا سازکار دنیا در سیاست در اقتصاد در روابط خارجی و فرهنگی را قبول نداریم . اینها میگویند ما خودمان به جای چنین تعاریف سوسول بازی ها قدرت چماق و زور و قدرت مالی داریم . گور پدر علم و تجربه . ما به احساس کار داریم . یعنی هر لحطه ممکن هست احساس از حالی به حال دیگر تغییر کند
بیخیااال.سردار دست بردااااار
یک نکته مهم در مورد سلامتی مردم
ما بیمارستان های زیادی در تمام شهرهای ایران یا شاید در روستاها داریم
ولی حتی یک مرکز پیشگری بیماریها نداریم
چرا اصلا باید مریض شویم
ما می توانیم با دانستن مسائل سلامتی مریض نشویم و اگر هم شویم به احتمال یک درصد
الان یه مثال در مورد گوشی موبایل برای شما
می زنم گوشی موبایلتان اگر در آب افتاد و یا هر چیز خیسی سریع باطری آن را بردارید و دو تا سه روز باطری را روی آن قرا نداده
و گوشی را به آرامی در معرض هوای گرم متعادل غیر مستقیم و یا تابش آفتاب قرار دهید تا رطوبت آن از بین برود
گوشی بدون هیچ مشکلی کار خواهد کرد
و اگر باطری پلمپ است آن را خاموش و سریع در آفتاب یا تابش غیر مستقیم حرارت قرار دهید
و تا سه روز روشن نکنید

الان باعث شدم گوشی میلیونی شما نجات پیدا کند و دعای خیرتان بدرقه من باشد
از پزشکان می خواهم نترسند
که اگر هیچ مریضی نباشد
درآمدی نخواهند داشت
خدا روزی دهنده همه است
به جای کسب روزی از مریضان
از سلامتی مردم کسب روزی کنید
برای شروع از پزشکان دلسوز می خواهم برای سلامتی مردم حرف بزنند و مطلب بنویسند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
خوبی پسرم؟
مشکلات کشور تا 50 سال دیگه حل میشود

یک مسئول
(دور شکم یک و نیم متر، وزن نزدیک 140 تا، حقوق ماهانه بیش از 90 میلیون تومن در ماه)
آقا یه برنامه بذارید شما اصن سریال نسازید.خب؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
گل گفتی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
گل گفتی یه برنامه بزارن در شبکه ۳ و تمام استراتژی و مسیرهای دور زدن تحریم و نقاط قوت و ضعف خودشون رو اعلام کنن و راههای دقیقتر ضربه زدن بما رو اعلام عمومی کنن.رو که نیست سنگ پای قزوینه
:)
مردم برای آنگلا مرکل ریس آلمان دعا کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
هی میگم تن این پیرزن رو نلرزونید گوش نمیدید که .
بنظر میرسه به زنجانی اطمینان دادن اعدام نخواهد شد و با تغییراتی در اینده ازاد خواهد شد.کاش قوه قضاییه در انجام حکم زنجانی تعلل نکند و البته یک دقیقه قبل اجرای حکم به او مهلت بدهند همدستان و جای پولها را نشان بدهد و ازاد شود و اگر نپذیرفت حکم فورا اجرا شود.تعلل در اینقسمت باعث برداشت غلط شده
در ایران منظور از " تنظیم قیمت در بازار " یعنی افزایش قیمت ها است.
تحلیل های آبکی مطهری بیشتر احلیلی و خیالی است

البته نشان از خشم ایشان از این سریال دارد
اینو درست میگه مطهری، یه عده در داخل اینقدر کارکشنی کردن علیه برجام که آخرش زمینه خروج ترامپ رو از برجام فراهم کردن. حالا که برجام رو هواست فریاد وامصیبتا سر میدن که چرا آمریکا از برجام خارج شده. یکی نیست بگه مگه شماها همونایی نیستین که میگفتین برجام خیانت به مصالح کشوره، حالا چرا ناراحتین از این وضعیت؟ این عده با خیانت هاشون کشورُ به لبه پرتگاه رسوندن.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
تابناک کم سانسور کن
ایران بزرگ ترین زندان جهانه
پاسخ ها
ناشناس
| Czechia |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
مرخصی هم نداره متاسفانه
ما نفهمیدیم بلاخره برجام خوب بود یا بد.؟
اروپا به تعهداتش عمل نکند وارد گام سوم‌میشویم ....
بد نیست یک سریال هم درباره بابک زنجانی ها ساخته شود.... ایشان چون پول دارد هم در داخل زندان و هم در خارج زندان آدم دارد جای تاسف برای مردم ایران....
صدر اعظم آلمان خودش می لرزد تا مردم کشورش نلرزند.
بودجه گاندو از کجا تامین شده است؟!!
عجب سال رونق تولید شد مردیم از این همه تولید این همه فراوانی این همه اشتغال این همه ارزانی بابا خفه شدیم از این همه پیشرفت
یه نفر هست یه تنه ده بیستا نظر ضد مطهری داده. خیله خوب بابا بس کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
باز قرص های ضد توهم رو قطع کردی عزیزم؟
لطفا جوانان عزیز لطفا وارد بازار سفته بازی نشوید چرا که این بازار یک قمار به تمام معناست خیلی ها زندگی شون واقعا از هم پاشید چرا که در قیمتهای بالا خرید کردن د دارند ضررهای سنگینی رو متحمل میشوند ، لطفا به کار و کسب بچسبید و دنبال روزی حلال باشید .
ای کاش میشد یه فیلم در باره انتخابات ۸۸ ساخت بخصوص از شبهای قبل از انتخابات ؟؟!! و کامیونهای پر از سیب زمینی ؟؟! کی فکر میکرد سیب زمینی بشه ۱۲ هزار تومان ؟؟! خدا پدر محمود رو بیامرزد .
ناوهای امریکا تهدید شد .... امریکا میداند اگر به ایران حمله کند ناو ها و پایگاهایش در تررس موشک های هستند و حزب الاه و حماس هم اسراییل را شخم‌میزنند ..... انوقت اسراییل هم سه تا بمب اتمی کل فلسطین را شخم‌میزنند و امریکا و انگلیس و فرانسه ...‌ هم ایران را .‌. بجای این سخنان راه حل که سازمان ملل در آن دخیل باشد . شرایط بسمتی بردید که هر روز ایران تنها تر میشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
برخی سخنان مصرف داخلی داره.بلاخره باید وقتی تو صف مرغ و پنیر و شکر و ...ایستادیم برای حرف زدن باید موضوع داشته باشیم
جریان کوی دانشگاه نیازی به روایت نداره ما دانشجویان اون موقع که حضور داشتیم همه چیز رو شخصا دیدیم نیازی به ساختن روایت نیست
مثل اینکه انگلیس هم نفت کش خود را با اسکورت نیروی دریایشان از تنگه هرمز عبور داده؟
من میخوام بگم شماها که میگید اصلاخ طلبها خائن هستند و شما که در سال 88 آنها را به کلی به بیرون رانده بودید چرا دوباره به آنها اجازه ورود به انتخابات دادید ؟چرا شورای نگهبان صلاحیت روحانی رو تایید کرد ؟ چرا این ها رو بر مقدرات مملکت مسلط کردین ! مگر نه این است که اصلاح طلبها آمدند تا یک پرده دیگه از نقش رو که شما براشون نوشته بودین رو اجرا کنند و برن و بیچاره اون کسایی که اصلاح طلبها رو باور کردن و به اونا رای دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
برو قرصاتو بخور دیر وقته
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی