بازدید 36893
هزار و هفتصد و یازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

رکورددار حقوق در بانک سرمایه معرفی شد/تخریب کنندگان «گاندو» همان جیسون رضاییان‌های جدیدند!/توصیه‌های پدرانه بهزاد نبوی به اصلاح‌طلبان/لاریجانی به اصولگرایان نزدیک می‌شود؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اگر می‌گذاشتند مردم خودشان انتخاب کنند اکنون وضعیت حجاب در جامعه بهتر از این بود/اولین بخشنامه بی طرفی در انتخابات صادر شد/نظر ابطحی درباره دادگاه محمد رضا خاتمی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 09 July 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

رئیس جمهوری فرانسه از زنان این کشور عذرخواهی کرد

به دنبال انتشار آمار تعداد زنانی که در فرانسه به دست شوهرانشان یا همسران سابق خود به قتل رسیده اند، رئیس جمهوری فرانسه از زنان کشورش عذرخواهی کرد. مکرون با اعلام آدرس سایت وزارت کشور فرانسه و همچنین یک شماره تلفن برای اعلام خشونت‌های خانوادگی، افزود: راه‌حل‌ها وجود دارد؛ باید آن‌ها را معرفی کرد و از آن‌ها بدون تردید بهره برد. اگر شما قربانی خشونت هستید اگر می‌دانید که یکی از نزدیکان شما قربان خشونت است، چشم نپوشید و صدایتان را بلند کنید. یکی از دلایل پیروزی مکرون در انتخابات ریاست‌جمهوری گذشته، وعده "پایان دادن به خشونت علیه زنان" است، اما با رشد شدید خشونت‌های مرگبار علیه زنان، فعالان حقوق زنان خواستار دخالت دولت و پایان دادن به آنچه که "قتل عام" خواندند، شدند. در سال ۲۰۱۷ تعداد ۱۳۰ زن توسط همسر یا شریک زندگی خود در فرانسه کشته شدند. این آمار نسبت به ۱۲۳ زن کشته شده در سال ۲۰۱۶ افزایش نشان می‌دهد. /ایرنا

آزادی جیسون رضاییان مورد موافقت همه ارکان مؤثر نظام بوده

عطریانفر، عضو حزب کارگزاران گفت: ما نهاد‌هایی داریم که قدرت و نفوذ و کارکردشان از دولت بیشتر است و این نشان می‌‏دهد که احتمال نفوذ در آن نهاد‌ها و در پوشش جاسوسی و کار‌هایی از این دست اگر بیشتر از دولت نباشد، کمتر از آن نیست. آقایانی که دست به تولید چنین فیلم‎هایی می‌‏زنند، اگر از خود چهره قهرمان و از وزارت خارجه چهره ترسو و تو سری خورده نشان داده‎اند تصور نکنند که گام ارزشمندی برداشته‎اند. آنان بر سر شاخه‎ای نشسته‌اند که آن را از ریشه می‎برند. کیست که نداند آزادی آقای رضاییان مورد موافقت و تأیید همه ارکان مؤثر نظام بوده است. مخالفان نشان بدهند که چه کسی بیشتر از ظریف توانسته به متن تحولات و درگیری‏‌ها رفته و نسبتاً پیروزمند بیرون بیاید. اینکه ما بیرون گود بایستیم و فحش بدهیم و اهانت کنیم که معنی شجاعت نمی‌‏دهد. / ایران

اختصاص ارز دولتی به ۱۷۰۰ شرکتی که صورت مالی‌شان مشخص نیست!

دبیر کل جامعه حسابداران: در سال گذشته تعداد زیادی از شرکت‌هایی که ارز دولتی گرفتند، صورت‌های مالی‌شان حسابرسی نشده بود. امسال هم ۱۷۰۰ شرکت که به آن‌ها ارز اختصاص یافت، صورت‌های مالی‌شان حسابرسی نشده است. سید محمد علوی گفت: بدون نظام سیستمی یکپارچه یک بنگاه می‌تواند صورت‌های مالی مختلف داشته باشد و با توجه به موقعیت‌های مختلف از یکی از آن صورت‌های مالی استفاده کند. در سال گذشته تعداد زیادی از شرکت‌های که ارز دولتی گرفتند صورت‌های مالی‌شان حسابرسی نشده بود. امسال هم ۱۷۰۰ شرکت که به آن‌ها ارز اختصاص یافت، صورت‌های مالی‌شان حسابرسی نشده بود. دبیر کل جامعه حسابداران رسمی کشور اضافه کرد: تا امروز از نظارت کاغذی هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌ایم و در نتیجه مجبوریم به سمت نظام‌های سیستمی گام برداریم، چون بستر کاغذی در کل دنیا منسوخ شده و علاوه بر این معنی ندارد که یک ذی‌نفع اطلاعات را به صورت دستی و کاغذی به نهاد‌های مختلف ارائه کند. /ایسنا

واکنش نماینده مشهد به انتقادات آشنا از گاندو!

پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در در پاسخ به انتقادات آشنا، مشاور رئیس جمهور گفت: تعجب از جریان‌هایی است در مواجهه با پخش چنین سریال‌هایی از خود رفتاری به خرج می‌دهند که گویا ادامه این مسیر رد پای آن‌ها را در این گونه مسائل آشکار می‌کند و بدون پرداختن به موضوع فیلم که روند فعالیت‌های خرابکارانه و دستگیری یک جاسوس حرفه‌ای را به نمایش گذاشته، به ایجاد حواشی می‌پردازند که این مسأله نشان می‌دهد عده‌ای نگران فاش شدن برخی اتفاقات در کشور هستند. چگونه می‌توان از فردی که به اذعان خودش از طعم آدامس رئیس‌جمهور نیز مطلع بوده و جاسوسی او در دستگاه‌های امنیتی مسجل شده، دفاع کرد. این مسأله جز اینکه چنین افرادی به نوعی در روند فعالیت‌های جاسوسی جیسون رضاییان نقش‌آفرینی داشته‌اند، توجیهی ندارد.

مصوبات افزایش حقوق ۹۸ دولت دوباره تأیید شد

هیأت تطبیق مقررات با قوانین مجلس، در آخرین نظر خود، تبصره‌هایی را که هیأت وزیران بر اساس ایراد آن هیأت به مصوبات افزایش حقوق سال ۹۸ کارمندان و بازنشستگان الحاق کرده بود (مشاهده)، مغایر قانون دانست و اشتباه خود را پذیرفت. با توجه به اینکه ایراد دیگری راجع به اصل فرمول افزایش وجود ندارد، با حذف تبصره‌های الحاقی و برگشت به مصوبه اولیه دولت، در واقع مصوبه تأیید شده است

بدرفتاری‌های کاپیتان والیبال لهستان علیه ایران ادامه دارد

کوبیاک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان درباره تجمع هواداران ارومیه‌ای اطراف اتوبوس تیم ملی لهستان در این شهر گفت: حس خاصی نداشتم، چون نمی‌توانستم کاری انجام دهم. بازیکنانی که در اتوبوس بودند باید بگویند که آیا شرایط به همان وخامتی بود که قبلاً گفتند یا خیر. به نظر می‌رسد مصاحبه‌ای که من در مورد ایران انجام دادم، تأثیری در کم و زیاد شدن این گونه رفتار‌ها از سوی تماشاگران ایرانی نداشته و چنین رفتار‌هایی از تماشاگران ایران، جای تعجب ندارد. من هیچ گونه صفحه اجتماعی ندارم، ولی می‌دانم چه بعد و چه قبل از مصاحبه من، ایرانی‌ها در صفحات هم تیم‌های من از الفاظ بد استفاده کرده‌اند. این اتفاق، سال‌هاست که می‌افتد و خانواده من دایم مورد توهین قرار گرفته‌اند. /تسنیم

شفاف سازی به افزایش اعتماد مردم به حاکمیت می‌افزاید

دکتر محمود صادقی رئیس فراکسیون شفافسازی مجلس از اقدامات شفاف‌سازی مالی سازمان نقشه‌برداری کشور تقدیر کرد و از خطر کاهش اعتماد عمومی به حاکمیت به عنوان سرمایه اجتماعی نظام سخن گفت. به گفته وی، علاوه بر نظارت دقیق و موشکافانه نهاد‌های نظارتی و پاسخگویی صریح دستگاه‌های اجرایی به نهاد‌های نظارتی؛ باید شفافسازی، نهادینه شود. صادقی همچنین از لزوم اطلاع رسانی از اقدامات شفافسازی سازمان نقشه‌برداری مشور سخن گفت و افزود: البته این اطلاع رسانی، نباید تبدیل به شوآف شود، چرا که دیگر از سوی مردم باورپذیر نخواهد بود.

قتل‌های زنجیره‌ای در سیستم اتفاق افتاد/سعید امامی حداکثر مشاور بود

مصطفی پورمحمدی با بیان اینکه قتل‌های زنجیره‌ای خودسرانه نبود و در سیستم اتفاق افتاد گفت: معاونت امنیت، جانشینش مدیر این پروژه بود؛ یعنی جایی نبود که پنج نفر خودسرانه آمده باشند دست به این کار زده باشند. وی در پاسخ به اینکه آیا مدیر پروژه قتل‌ها سعید امامی نبود، گفت: اینکه مشخص بود آن‌هایی که دستگیر شدند و اعتراف کردند، گفتند که آقای سعید امامی، مشاور وزیر بود و نهایتا به‌عنوان مشاور از ایشان استفاده کرده بودند. /مجله مثلث

لاریجانی به اصولگرایان نزدیک می‌شود؟

ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی در گفت‌وگویی با روزنامه همدلی به تحلیل آرایش سیاسی کشور در انتخابات پیشِ‌رو پرداخته است.
درباره آقای لاریجانی و طیف لاریجانی باید به چند نکته اشاره کرد. نکته اول این که ایشان به دلیل وضع نامطلوب اصلاح‌طلبان در افکار عمومی، تمایلی برای همراهی دوباره با آن‌ها را ندارد و به همین دلیل بازگشت به اصول‌گرایی برای‌شان گزینه محتمل است که البته این باعث ریزش رای‌های طیف لاریجانی خواهد شد. سه سال پیش اصلاح‌طلبان در لایه‌های مختلف جامعه خیلی مطرح‌تر از الان بودند و به همین دلیل حمایت‌شان از لاریجانی و چند تن از نزدیکانش باعث شد تا آن‌ها رای لازم را برای مجلس‌نشین شدن بیاورند. اگر این دوره همان‌هایی که از لیست امید به مجلس دهم راه یافتند، اگر این بار هم با حمایت جریان اصلاحات وارد صحنه انتخاباتی شوند، حتی امکان دارد، رأی نیاورند و با بهارستان خداحافظی کنند؛ بنابراین طبیعی است که تمایلی برای ادامه تعامل با آن‌ها نداشته باشند. نکته دوم درباره جریان لاریجانی هم به حساسیت ویژه شخص علی لاریجانی به جریان موسوم به پایداری ربط پیدا می‌کند. در واقع اگر قرار بر همنشینی اصول‌گرایان با پایداری‌چی‌ها باشد، قطعا لاریجانی حاضر به حضور در فهرست اصول‌گرایی نخواهد بود و اگر هم یا اصول‌گرا‌ها پایداری را کنار بزنند یا آن‌ها خودشان از اصول‌گرایان جدا شوند، گمان نمی‌کنم علی لاریجانی مشکلی برای پیوستن به شورای وحدت اصول‌گرایان داشته باشد.»

نظر ابطحی درباره دادگاه محمد رضا خاتمی

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: صحبت‌های محمدرضا خاتمی پس از ده سال از گذشت ماجرا‌های سال ۸۸، نشان می‌دهد که آنان همچنان به دنبال فتنه‌گری هستند و پای حرف‌های خود ایستاده‌اند. محمد جواد ابطحی در گفت‌وگو با مهر در مورد محکومیت محمدرضا خاتمی به دو سال حبس تعزیری به دلیل نشر اکاذیب در زمینه تقلب در انتخابات سال ۸۸ و تشویش اذهان عمومی، اظهار داشت: در سال ۸۸ نظام متهم به تقلب شد که علت اصلی آن بود که دشمنان داخلی و خارجی از شرکت بیش از ۸۵ درصد مردم در انتخابات غافلگیر شده بودند و با این اقدامات خود درصدد بودند تا اوضاع داخلی کشور را بر هم زنند. وی با اشاره به اینکه فتنه گران کشور را دچار درگیری‌های بسیار زیادی کردند و روند اجرای بسیاری از امور مختل شد، گفت: سران فتنه و رسانه‌های تحت اختیارشان مدام اتهام بزرگ تقلب را به نظام نسبت دادند، این در حالی بود که شورای نگهبان از آنان می‌خواست که مدارک خود را در این زمینه ارائه کنند، اما آنان هیچ گونه مدرکی برای اثبات ادعا‌های بی اساس خود نداشتند.

اولین بخشنامه بی طرفی در انتخابات صادر شد

یک عضو اقتصادی کابینه در ابلاغیه روز‌های اخیر خود به همه مدیران زیرمجموعه و مسئولان استانی تاکید کرده با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال جاری، مخاطبان باید ضمن حفظ بی طرفی آن مجموعه در فضا‌های سیاسی ماه‌های آینده، برای پاسخ گویی مناسب و همکاری با مجلس و کمیسیون‌های تخصصی مربوط تا پایان دوره کاری نهاد قانون گذاری اقدام کنند.

توصیه‌های پدرانه بهزاد نبوی به اصلاح‌طلبان

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: اصلاح‌طلبان باید به فکر امنیت و مصالح کشور باشند. آن‌ها برنده نشوند مهم نیست. آن‌ها حتی می‌توانند نامزد معرفی نکنند، ولی انتخابات را تحریم نمی‌کنند. باید از مایوس کردن مردم پرهیز کنیم. حتی اگر واقعیت باشد.

تخریب کنندگان «گاندو» همان جیسون رضاییان‌های جدیدند

کوشکی در ادامه با اشاره به تخریب مجموعه و عوامل گاندو، تأکید کرد: کسانی که عوامل و بازیگران این مجموعه تلویزیونی را تخریب می‌کنند یا به آن‌ها توهین می‌کنند نفوذی آمریکا هستند، این‌ها همان جیسون رضاییان‌های جدیدند. نفوذی‌های آمریکا در ایران که تمام نشده یک روز جیسون رضاییان بوده و یک روز هم افراد دیگر. این‌ها در با حمایت برخی دولت‌ها در سینما، سیما و رسانه لانه کردند و اینکه مقام معظم رهبری زمان مشخصات می‌برنند به خاطر شدت نفوذی است این‌ها دارند. استاد دانشگاه تهران در خاتمه گفت: پخش مجموعه گاندو مانند این بود که آب در لانه نفوذی‌ها ریخته شد و نفوذی‌ها را مانند حشرات موذی از لانه خود بیرون ریخت. کسی هم که به این سریال و سازندگان عوامل و بازیگرانش توهین می‌کند همان نفوذی است و، چون این مجموعه تنها در رابطه جیسون رضاییان صحبت نکرد و به دنبال رسوا کردن نفوذ بود، نفوذی‌ها هم از این کار ناراحت هستند.

کنایه دادستان کل به مدیران فاسد

دادستان کل کشور گفت: عدم اعتقاد قوی به مبدا و معاد موجب کوتاهی مدیران در انجام وظایف است. اگر مدیر به مبدا و معاد معتقد باشد قطعاً از فساد، اختلاس، بی قانونی و … پرهیز خواهد شد.

رکورددار حقوق در بانک سرمایه معرفی شد

نماینده سازمان بازرسی کل کشور در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده بانک سرمایه گفت: حیدرآبادی در دوران چند ماه مدیریت در بانک سرمایه، ۷۶۰ میلیون تومان دریافت کرده بود که به طور میانگین در ماه ۱۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کرد و از این بابت رکورد آقای خانی را شکسته است.

اگر می‌گذاشتند مردم خودشان انتخاب کنند اکنون وضعیت حجاب در جامعه بهتر از این بود

پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با «آزادی» از رویکرد صدا و سیما در انتخاب مصاحبه شوندگان در برنامه «مخالفت با قانون ...» انتقاد کرد و گفت: «این‌ها همان کسانی هستند که غیر از زمان انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهرهایشان را شطرنجی می‌کنید. اگر حجاب عرف جامعه این است و شما پذیرفته‌اید که بگذرید مردم زندگی خود را کنند و دست بردارید. به نظر من مردم با حجاب عرفی فعلی مشکلی ندارد، اما شما مشکل دارید و گشت ارشاد راه می‌اندازید. پس اگر این حجاب را قبول ندارید در مواقع انتخابات و ... این‌ها را برای مصاحبه انتخاب نکنید. این همان استفاده ابزاری از زن و پوشش است». وی در پایان خاطرنشان کرد: «مشکل من به عنوان یک فرد معتقد به حجاب این نیست که مردم حجاب را رعایت نکنند. مشکل من این است که حجاب درست تبیین نشده است. اگر می‌گذاشتند مردم خودشان انتخاب کنند اکنون وضعیت حجاب در جامعه بهتر از این بود».

محمد هاشمی: صداوسیما در زمین دشمن بازی می‌کند

محمد هاشمی، رئیس اسبق سازمان صداوسیما: امروز در شرایطی جنگی قرار داریم. بدین معنا که اگر در دفاع مقدس با جنگی مرزی و نظامی مواجه بودیم، امروز با جنگ تبلیغاتی و روانی شدیدتری نسبت به آن دوره روبه رو هستیم. به نحوی که هر روز آمریکا و برخی کشور‌های دیگر مسائلی روانی را علیه مسئولان کشور مطرح کرده و آن را از رسانه‌های مختلفی که در اختیار دارند تبلیغ می‌کنند. هاشمی در پایان با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان جدا کردن مردم از نظام است، گفت: آن‌ها تلاش می‌کنند تا میان مسئولان نظام تفرقه بیندازند؛ بنابراین، هر شخص یا نهادی در این راستا قدم بردارد می‌توان گفت که در زمین دشمن بازی می‌کند.

سردار باقری: توقیف نفتکش ایرانی بی‌پاسخ نخواهد ماند

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: توقیف نفتکش ایران بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت مقتضی، در زمان و مکانی مناسب، پاسخ این اقدام ذلت‌بار مدنظر قرار خواهد گرفت. سرلشکر باقری در ادامه با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر پاسخگویی قاطع به تهدیدات گفت: نیرو‌های مسلح کشور گوش به فرمان ولایت، پای کار و دست به ماشه آماده پاسخ به‌موقع به هرگونه اقدام خصمانه دشمن هستند. سرلشکر باقری توقیف یک فروند نفتکش حامل نفت ایران از سوی انگلیس به‌اتهامات واهی در آب‌های بین‌المللی را اقدامی تلافی‌جویانه و در پاسخ به اقدام مستقیم، شفاف و شجاعانه نیرو‌های مسلح ایران علیه پهپاد متجاوز دشمن دانست و تأکید کرد: این اقدام بدون پاسخ نخواهد ماند و در صورت مقتضی، در زمان و مکانی مناسب، پاسخ این اقدام ذلت‌بار مد نظر قرار خواهد گرفت.

نظر بهزاد نبوی درباره پیشنهاد ۵۰ هزار تومانی کروبی

بهزاد نبوی ضمن هشدار نسبت به تبعات مأیوس شدن مردم و با بیان اینکه انتخابات نظام را بیمه می‌کند، تأکید کرد: مهمترین چالش‌های پیش‌روی جریان اصلاح‌طلبی و درواقع کشور، مسائل اقتصادی و سیاست خارجی است. در دوره احمدی‌نژاد با بالا رفتن قیمت نفت پرداخت نیز ۷ برابر شدن واردات در مقایسه با دوره خاتمی پرداخت یارانه شروع شد. یارانه‌هایی که ۲۲ هزار تومان تصویب شده بود به شکل ۴۵،۵۰۰ تومان پرداخت شد، آن هم نه به اقشار خاص، بلکه به همه. سرمایه‌گذاری تعطیل شد و همه پول‌ها صرف هزینه‌های جاری شد و سر سفره‌های مردم آمد. وی افزود: شعار یارانه ۵۰ هزارتومانی آقای کروبی هم خیلی گرفت. من تقاضای رسیدگی به اقتصاد و بازنگری در سیاست خارجی را بر این اساس مطرح کردم. با تحریم‌های بین‌المللی یارانه‌ها ادامه یافت، ولی دیگر درامد ارزی نبود و این وضعیت در دوره روحانی ادامه یافت. نبوی تصریح کرد: با امضای برجام تصور می‌شد شرایط تغییر کند. نه اینکه همه مسایل حل شود، بلکه راه برای سرمایه‌گذاری خارجی باز شود. سرمایه برای طرح‌های کلان و زیربنایی بیاید. برای حل مشکلات اقتصادی موجود باید سالانه ۶۰ میلیارد دلار در کشور سرمایه‌گذاری شود، تا اشتغال در سطح فعلی بماند.

دادستان کل کشور: در برابر کشف حجاب کوتاه نمی‌آییم

منتظری به برخورد جدی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با متخلفان در خطوط قرمز نظام الهی، ارزشی و احکام دینی به ویژه در بخش حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: با آن‌هایی که این حق الهی را زیرپا می‌گذارند باید به عنوان جرم مشهود دستگاه انتظامی برخورد کند و بیشتر تلاش ما بر این است تا این موضوع جنبه سیاسی پیدا نکرده و برخی خارج‌نشینان به بدحجابی‌ها و بی‌حجابی‌ها دامن نزنند. وی افزود: قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی با دلایل و مستنداتی که جمع‌آوری می‌کند به شدت برخورد می‌کند، چون ما بر این باوریم اگر برخورد قاطع و مقتدرانه‌ای با مفاسد اقتصادی و اداری انجام دهیم ریشه بسیاری از مشکلات خشکانده خواهد شد. دادستان کل کشور ادامه داد: دستگاه قضائی به هیچ وجه از قاطعیت در این موضوع کوتاه نخواهد آمد چرا که زیبنده نظام اسلامی و دستگاه اجرایی نیست که نوعی زد و بند و تخلف در آن رخ دهند و دیگران نیز در مقابل آن ساکت باشند. منتظری عزم جزم دستگاه قضایی را در کنار سایر نهاد‌ها در برخورد جدی با مفاسد قضائی و اداری یادآور شد و تصریح کرد: ما با هرگونه خسارت در هر سطح و مقطعی برخورد جدی می‌کنیم و با هیچ کس در این زمینه مماشاتی نخواهیم کرد.

اعلام شرمساری رئیس فدراسیون جهانی والیبال از اتفاقات فرودگاه شیکاگو

رئیس برزیلی فدراسیون جهانی والیبال با ارسال نامه‌ای به افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال ایران، بابت اتفاقات رخ داده در فرودگاه شیکاگو برای تیم ملی ایران اظهار شرمساری کرد. در این نامه آمده است؛
جناب آقای داوری
در خصوص نامه‌ی هفتم جولای (۱۶ تیر) و در مورد مسأله‌ای که برای تیم ملی والیبال ایران در فرودگاه شیکاگو جهت ورود به فینال لیگ ملت‌های والیبال پیش آمد به نمایندگی از فدراسیون جهانی، مراتب شرمساری خود را از اتفاق روی داده اعلام می‌کنم. فدراسیون جهانی با همه مسئولان از جمله کمیته بین‌المللی المپیک، کمیته ملی المپیک آمریکا و فدراسیون والیبال آمریکا به طور دائم در حال رایزنی بودیم تا ورود تیم ایران به خاک آمریکا با سهولت هر چه تمام‌تر صورت گیرد، اما با شنیدن این خبر که تیم ایران به محض ورود با تاخیر بسیاری رو‌به‌رو شده است، بهت زده شدیم. حتی ارگان‌های مذکور که هماهنگی‌های لازم را انجام داده بودند نیز بسیار ناراحت شدند.
به شما اطمینان می‌دهم که در مورد این مسأله، با مسئولان مربوطه بحث و گفت‌وگو شد و به دنبال راهکاری هستیم تا جلوی این اتفاقات را در مسابقات آتی بگیریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲۰۸
بهزاد نبوی به صدا و سیما حمله کرده که چرا مسیر دور زدن تحریم رو لو داده؟!
شما که تا دیروز دور زدن تحریم رو مسخره می کردید، حالا به دور زدن تحریم افتخار می کنید ؟؛!
به علاوه با این جیسون رضاییان و دری اصفهانی که دور تا دور دولت شمارو گرفته ، چیز پنهانی باقی نمونده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
این رو بگو که اول رسانه های وابسته به خود دولت گفته بودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
تکاش بهزاد نبوی توصیه می کرد که اصلاح طلبان پاسخگوی وضعیت موجود باشند
گرانی و تورم و بیکاری و ... کمر مردم را شکسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
مصر هم نفت کش ما رو توقیف کرد. این هم حاصل دیپلماسی لبخند و برجام و مسخره کردن دلواپسان. تهش شد اینکه آمریکا براحتی زد زیر همه چیز و کل اورانیوم های ما رو هم کشیدن بیرون. و ما تازه داریم یک قدم یک قدم به قبل از برجام بر میگردیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
گاندو عالی بود.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
شما که از بهزاد نبوی سیاستمدارتر هستی بفرما ببینم آینده برجام چی میشه ؟ آینده عنی سازی چی میشه . سوالم این هست آیا اروپا از برجام خارج میشود و بناچار چین و روسیه در برجام‌میمانند ؟ یا نه کلا برجام از بین میرود بعد چی میشود . آبا میدونی تا یکسال دیگر تحلیل از برجام و اینده غنی سازی ایران برای کاربران تحلبل کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
دلار بمون دادن.با ترس و لرز از برجام داریم خارج میشیم در حالیکه کاملا تحریمیم و حتی نفتکشامونم هر روز توقیف میکنن. باید هر چه سریعتر از برجام و ان پی تی خارج بشیم و کل بازرس های آژانس رو اخراج کنیم و غنی سازی 100 درصد را بسرعت شروع کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
مشخص شد کوچک زاده و رسایی و زاکانی درست و از روی عقل دلواپس بودن و مخالف برجام بودن و حق با اونا بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
پیش به سوی غنی سازی 100 درصد. مرگ بر آمریکا و آمریکا پرست.
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
از لج ترامپ هم که شده 200در صد غنی سازی کنیم.
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
ناشناس 22:27 همین افرادی که برشمردی وسایر همفکران ودلواپسان موجب شدن که برجام به این روز بیفتد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
بهزاد نبوی کیه
پاسخ به ناشناس 21:56
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
در پاسخ به ناشناس 21:56:
توقیف نفت کش ایرانی در تنگه سوئز مربوط به 9 ماه پیش است و مشکل کشتی در همان زمان مرتقع گردید. لطفا در انتشار اخبار چند ماه و چند سال قبل که با اهداف خاص در جامعه بازنشر می شوند دقت بیشتری بفرمایید.
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
تخت روانچی: جامعه اطلاعاتی آمریکا با همکاری منافقین !مشغول توطئه برای اخلال در ایران است!
تخت روانچی هم اعتراف کرد پرستوهای فضای مجازی از آلبانی و عربستان و.. میان کامنت میذارن و علیه منافع ملی نمره +و - میدن
رضا
| Canada |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
من می گم غنی سازی را بکنیم ۲۰۰ درصد که کلا حال آمریکا گرفته بشه الانم فکر کنم ترامپ شبها از ترس غنی سازی ما خواب نداره
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
چرا در مورد دکل نفتی گم شده و اختلاس های آقا زادها و نور چشمی ها و اقتصاد دولتی و بیکاری و جرم سیاسی تلویزیون فیلم و سریال نساخته . در جواب ان دوست گرامی که همیشه گارد میگیرند و برای فرا فکنی و فرار از پاسخ گویی به منتقدین خود انگ و تهمت امریکای میزنند و فقط دعا میکنم که انشالاه تعالی روزی به چنین اتاق های شیکی که ازش تعریف میکنی نیفتی ..
برجامی ها در چند سال گذشته ، ازادی ۱/۷ میلیارد دلار رو دستاورد مذاکراتی خودشون جا زدند ، حالا که معلوم شده این دستاورد دیگران بوده ، جیغ بنفش می کشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
عزیزجان آنچه شما در سریال گاندو دیدید صرفاً یک فیلم بود. فیلمی که فیلم نامه آن توسط نویسنده ای نوشته شده که مطابق میل تامین کنندگان مالی قلم زده است و کارگردانی که مطابق میل تامین کننده مالی هنر پیشگان را به حرکت وا داشته است. حقیقت چیز دیگری است. البته بخشهایی از این فیلم مطابق واقعیت های پرونده اصلی مربوط به آقای جیسون رضائیان بود اما نه همه آن.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اتاق باز جویی در سریال گاندو خیلی خیلی شیک و تمیز بود . تنها تهدید ان فرد امریکای این بود که سرت را بسمت بازجو برنگردان . دوست عزیز خوابی یا قرص خواب خوردی . واقعا باور شده ؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
ناشناس پرچم فرانسه: تو بر چه مبنا و تجربه ای میگی که اتاق بازجویی جاسوس تراز اول امریکایی،غیر از ایونی میتونه باشه که تو فیلم نشون داد؟! چندبار به عنوان جاسوس طراز اول امریکا رفتی اتاق بازجویی که با چنان قطعیتی مردم رو به سم زدایی داروهاشون دعوت میکنی؟! اگر ایران هم بوده باشی و نهایتا به عنوان موارد جزیی مدنی یا نهایتا شورشی چیزی راهت به چنین جایی هم افتاده باشه،قطعا دلیل نمیشه که اتاق همه کس و همه جا مثل اتاق بازجویی معمولی شما باشه،چرا که اون سطح از کارهای امنیتی،الزاماتی داره که اتاق شیک هم بخشی از اونه،چرا اینقدر تحت تاثیر کلیشه های امتحان پس نداده رسانه ها و اینور اونوریم؟!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
نه اونا میگن کسی که پول ها را رد فرودگاه برداشته همون هم دنبال ازادی جیسون رضائیان بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
این مدعیان دمکراسی تحمل یک فیلم مثل گاندو را ندارند در حالی که در اروپا و امریکا صدها فیلم و شاید بیشتر هیات حاکمه انجا را از مواضع مختلف به چالش میکشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
اگر برجام بد است چرا بعد از یکسال همچنان ازش خارج نمیشید.
اصلاح طلبان که مدعی بودند کسی صداوسیما نگاه نمی کنه ، پس چرا حالا این قدر از پخش گاندو می لرزن؟ شما برید همون بی بی سی تون رو ببینید که هر شب براتون رپرتاژاگهی میره.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بی بی سی دارد ناکارامدی و اشکالات شماها را میگیرد .چون خودتان با رفتار تان بهانه دست انها میدهید . پرتاب دختر مردم در خودرو خوراک تبلیغی خودتان هست
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
جنگ زرگری شما و با بیبیسی تو کَت من یکی نمیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
چرا صدا و سیما از جاسوس لبنانی که برای آمریکا جاسوسی میکرد خبری پخش نمیکنه ، لا اقل یه زیرنویس بکنه که به سفارش چه کسی سه سوته آزاد شد ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
بهتره این عزیزان همان شبکه های ماهواره ای را ببیند.با صدا و سیماچه کار دارید
همان کسی که میگفت قول کری جون امضا محسوب می شود!!!!!!!
غربگراها همیشه دستشان جلوی کدخدا دراز بود ، وقتی هم که از کدخدا ناامید شدند، دستشان تو جیب ملت بود ..
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
من غربگرا حداقل یک نقطه از تو عربگرا جلو هستم.
افتاد.
کلیپی در امده که در شبکه یک فکر کنم ان هم برای سال ۹۴ ، جناب مشاور گفته بود این جاسوس یک خبرنگار بوده و باید هم اینطوری.......
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
من ان گایپ‌را ندیدم کلی امروز کلیپی دیدم که یک روحانی در شبکه ۱ میگوید فشار خون داشتم پیش دکتر رفتم و یک مشت نمک را خوردم فشارم پایین امد خود دکتر هم تعجب کرد . اینو چی میگی .
این سلحشوری خبر ندارد که چند سالی هست صدا و سیما زنان بی حجاب ( بد حجاب) در خبرهاش نشون می ده
پس ایشون هم مانند جناب دیپلمات از واقعیات به دور هستند
این اقای صادقی هم جز رد کنندگان شفافیت ارا نبوده که به بهانه شورای نگهبان این کار را کرده بود که الان این چیزهای دم دستی می گوید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
کاش فقط 40 درصد مردم ایران مثل شما حواسشون جمع بود...بخدا دنیا رو میگرفتیم و گلستون میکردیم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
شفافیت ارا بعد شفافیت مالی.فکر میکنی مردم نمیدونن شفافیت ارا میخواستی تا بگی اون نماینده های مخالف شما رو دور بعد رد صلاحیت کنن؟شورای نگهبان رو بر دارن و تایید صلاحیت باشه دست مردم‌.بعد بزارید ارا شفاف بشه.نتیجه ارا به برنامه ۹۰ هم یادمون نرفته اقای ایران گلستان.بله گلستان کنید ولی برای خودتون و بچه های تو خارچچچچجتون!!!برو بزار باد بیاد
عمو بهزاد خان نبوی
گویا خبر نداری . نه چپ و نه راست دیگه حرفشون به گوش مردم نمی رسه .
دل خوش سیری چند ؟ گرانی به همراهی فساد فاجعه آفرید . خبر ت نیست عمو جان
ماله کشان دوباره ورود کردن
معلوم است که نهادهای امنیتی از دولت دستور مستقیم نمی گیرند و فقط از رده های بالایی خود و یا از قوه قضاییه دستور مستقیم می گیرند و این در همه کشورها وجود دارد و فقط وزارت اطلاعات است که مستقیما زیر نظر دولت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
که وزارت اطلاعات را هم سیاسی کردن در این دولت و ان شخص مسوول را فراری دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
وزارت اطلاعات زیر نظر دولت تدارکاتچی؟!!!!!!!!!1 مثل اینکه حالت خوب نیست
اگر منافع ملی برای این حضرات مهم بود تو این شرایط سریال بی سر و ته گاندو نمی ساختند حالا بروند بررسی کنند آیا نظرشان روی مخاطب تامین شد یا نه برای دلخوشی خودشان فیلم می سازند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بسوز که داری خوب میسوزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
مشخصه دارن خودشون را خنک میکنند به چه قیمتی نمیدانم .
کسی نگران جیسون رضاییان نیست منتهی تم و خط اصلی فیلم علیه دولت روحانی و وزارت امور خارجه است و تمام نزدیکان و عوامل دولت مرعوب و در چنگ سرویس های جاسوسی امریکایی هستند.
یک طرفه رفته اند.
جمله اشنا که با گاندو کسی گنده نمیشود باحال بود.
پاسخ ها
خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اشنا ی غریبه....
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
از قر کمرهای تو که باحال تر نبود که
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
بله شاید با گاندو کسی گنده نشه، اقای غرررریب آشنا! بعله! جملات قصار که فقط در انحصار آشناها! نیست!بعد اشتباهی که در برجام معتبرتون!زده شد کمترین انتقادها رو هم تاب نمیارن؛ اقا این که دیگه قضاوت پیشکی مبتنی بر حدس و گمان نیست،این واقعیت تلخ موجود سیاست و اقتصاد و امنیت امروزه که خیلی به سلاح خنده و دیپلماسی و رنگ مثلا متعادل بنفش تون غره بودین! خیلی بقیه رو تحقیر میکردین در سخنان روحانی و اطرافیانش،الانم باید زهر انتقاد رو نوش جان کنین ،چرا که شما بخاطر حدسیات محتمل،فخر میفروختین وبر پایه نتایج واقعی کارتون،انتقاد رو هم بر نمی تابین؟! بر بتاب! توام بر بچاب تابناک!! اوه اوه یه پا برا خودم آشنا شدم در جملات ادبی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
پرچم آلمان صدات خیلی اشناست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
این پرچم هلنده عمو جان یه کم سوادت رو زیاد کن
مخالفان نشان بدهند که چه کسی بیشتر از ظریف توانسته به متن تحولات و درگیری‏‌ها رفته و نسبتاً پیروزمند بیرون بیاید.
من مخالف نیستم آقای عطریانفر ولی ای کاش حداقل یکی از اون پیروزیها رو اسم میبردید تا ما هم مثل شما روشن شیم و به حضور ارزشمند شخصی مثل آقای ظریف در دولت و وزارت خارجه مثل شما آگاه میشدیم
مثلا این خانم قانون گذار یک کشور است که اینطور از قانون پاسداری می کند؟
ای مردم ایران خوب چشم و گوشاتون را باز کنید چه حجاب ازاد شود یا اجباری این خانم باید بر اساس قانون حرف بزند و نه بر اساس عرف و احساسات و اگر همین طور ادامه دار داشته باشد با همچین افرادی تا ۱۰۰ سال دیگر هم مشکلات اقتصادی و فرهنگی شما سرجاش خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
ببخشید اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
ولی من کاملا با دقت منفی دادم
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
قانون درست با عرف و با شرع و عقل در تضاد نیست هر کجا دیدید قانونی وضع شده ولی با شرع و عقل و عرف در تضاد است بدانید که یکی از اینها اشکال دارد یا قانون اشکال دارد یا شرع یا عرف وگرنه اینها در اصل نبایستی با یکدیگر در تضاد باشند و باید همدیگر را پوشش بدهند و تقویت کنند
پیاز و گلابی شبیه هم هستند لاکن گلابی شیرین است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
فردا همین موقع میام از اکتشافات بعدیت هم بووگوووو
اصلاحطلبان به اعتماد مردم خیانت کردند.
در این سالها همه اعضای این گروه به اندازه کافی ثروت اندوزی کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
کل قدرت و ثروت و سیاست گذاری که کلا در دست شماست . تمام ادارات کشور را هم خودتان و هم بستگانتان احاطه کرده اید . رای و دمکراسی مردم هم فقط برای نمایش یک هفته ای هست و انوقت بعد از یک هفته نفت فتیله اش تمام‌میشود و مردم دیگر کاره ای نیستند
از کلمه اصلاحطلب منفورتر در فرهنگ سیاسی لغت پیدا نمی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
هست بابا خبر نداری!!!! پس اصولگرا چیه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
اصول گرا
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
دلواپس چطور
از لهستان و کشورهای بلوک شرق نباید انتظار معرفت و اخلاق داشت.
همشون از نژاد روس و یهودی الاصل هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
رفتار زشت ما ایرانی ها را با خلق و خوی نژاد پرستی خود توجیه نکن!!!بعدش شما هنوز نمی دانید که نژاد اسلاو داریم نه روس!!در مورد یهودیان اروپای شرقی هم باید گفت که تعدادشون خیلی کم همشون رفتند اسرائیل
اگر حجاب در جامعه این طوری است مقصر از شما ها در مجلس و دولت است که سیاسی کردین و دارید بازی می کنید با ان وگرنه اگر کشور پیشرفته می بود تا الان تکلیف همه مشخص بود
زمانی در ایران اگر شما در کوچه و بازار از مردم میپرسیدید فلاکت چیه ، خیلی ها نمیدونستند شاخص فلاکت چیه ولی حالا شما از هر کی بپرسید کامل برای شما توضیح میده و الان شدیم خوده شاخ فلاکت و در دنیا وقتی بخوان مثالی از شاخص فلاکت بزنن ایران، ونزوئلا و کره شمالی رو مثال میزنن
چرا در این سالها که حقوق های نجومی میگرفتند کسی سراغشان نرفته ؟
احتمالا تسویه حساب های درون سازمانی موجب لو رفتن این فضاحت حقوقی شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
پست جدید طرف در حال حاضر چی هست.
آقای پژمانفر لطفا بادقت بیشتری انتقادات آقای آشنا را بخوانید.
من در شهر لیدز در انگلستان زندگی میکنم. خدا رو شکر با وجود اینکه لیدز، نسبتن شهر گرانی هست اما من زندگی راحتی دارم و هر ماه از تهران خانواده برای من حدود 500 هزار پوند پول میفرسته. پدرم یک وزیره و در ایران درآمد خیلی خوبی داره و ماهانه بالای 400 میلیون تومن درآمد داره. زمانی هم که دولت ها عوض میشن هم به دانشگاه میره و در آنجا عضو هیات علمی هست. البته چند تا شرکت خصوصی هم داره که برای گرفتن مناقصه های وزارت خانه اونها رو به اسم من ، برادرام، خواهرم و مادرم ثبت کرد و از این راه تونست پول خوبی از وزارت خانه بدست بیاره

من اینجا کار نمیکنم و بیشتر در قمارخانه ها، بارها و کلوب های شبانه تفریح میکنم و اصلن نمیفمم روزها چطور میگذرن اینقدر که به هم خوش میگذره. لیدز آب و هوای خیلی خوبی داره و شما وقتی نفس میکشید در این هوای پاک اون مولکول های هوا را با تک تک سلول های ریه هاتون حس میکنید و واقعن حس خیلی خوبی است که من در ایران این حس رو نداشتم.

زمانی که در ایران بودم هم البته زندگی خیلی راحتی داشتیم. خانه ما در نیاوران بود و یک ملک ویلایی بود که پدرم در اولین ماه وزارتش تونست اونجا رو خریداری کنه.

از ایران هم البته خاطرات زیادی دارم که الان فرصت نیست همش را براتون بگم.

ولی یک چیز رو میخوام در آخر به شما مردم عزیز ایران بگم اگر میخواید مثل من و پدر عزیزم زندگی راحتی داشته باشید باید تا میتونید کار کنید و زحمت بکشید. اگر خوب تلاش کنید به همه چیز در زندگیتون میرسید
پاسخ ها
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
.تخیل وتوهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
همش دروغ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
اشتبا ه کردی ویلا خریداری نمیشه بلکه ...مصادره میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
متاسفانه عین واقعیته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
اگه راست میگی مشخصات اون وزیر را عنوان کن
وای بر اون وزیری که تو فرزندش باشی و اینگونه داری مردم را تحریک می کنی
در خصوص سریال گاندو یک سوال در ذهن من مانده، این رئیس دفتر رئیس جمهور آمریکا چطور جاسوس ایران شد و ما که تا این حد به قطب‌های سیاسی آمریکا نزدیکم چرا نتوانستیم در انتخاب ترامپ تاثیر بگذاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اول تو ثابت کن کارکنان محیط زیست جاسوس هستند تا بعد . زیاد به سریالهای تخیلی کارگردانان نگاه نکن
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
ثابت کردن نمی خواد اون جاسوسها به هوای گردش در محیط زیست و انجام پروژه و کار گذاشتن دوربین محلهای نظامی و امنیتی را رصد می کرند و دوربینهایشون هم عکسها را مستقیم می فرستاده به ماهواره اونا ثابت کردن می خواد ! یعنی اینقدر فهمش سخته . طرف عکسهایش با وابسته امریکایی را منتشر کردن شما می گی ثابت کن . !! حکایت شماست و حکایت جاسوسهای امریکایی و انگلیسی و روسی و چینی تو این مملکت ! ! از اعمالشون مشخص نیست . اگه شما مسلمانی باید بودنی که مسلمان حتی کاری که براش تفعی نداره و اگه انجامش بده مشکوک به فساد می شه نباید انجام بده به پایش محیط زیست گفتن این دوربینها را کار بگذار وقتی برایش نفعین ندارده و خودشم عقلش می رسه که درست نیستاطلاعات به ماهواره خارجی ها بره چرا باید قبول کنه
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
من در سریال شبکه مستند دیدم که در صحرا دوربین‌پیشرفته ای کار گداشته بودن و هر جانوری که از ان جایگاه رد میشد فیلم به ماهواره ارسال میشد و بعد به سیستم ارسال میشد . پس اگر اینطور هست الان شما گه در تابناک روس گوگل سرچ میکنی و نطر میدی باید محاکمه بشی چون روی سرور اجنبی نطر میدی و ارسال میکنی . ولی انطوری که من میدانم تجهیزات ماهواری خارج‌از کشور هم باشد لابد قابل دسترسی تر بوده . و ارسال ان راحت تر بود . الان تمام کارهای بانکی و اطلاعاتی و هواشناسای روی شرکت های خارجی هست حتی ارسال فیلم و عکس از طریق ایسنتاگرام و تلگرام .... بیشتر شرح بده
من هم فکر میکنم سازندگان گاندو همان نزار زاکاها های جدید هستند
اینقدر دعوا نکنید دیگر برای ما شما اهمیتی ندارید اصول گرااصلاح طلب
موفقیتهای نسبتا چشمگیر وزارت خارجه را همه به چشم دیدند رویکرد این ایام دولت نشان میدهدکه شکست برجام راپذیرفته اند هرچند که مانند آقای عطریانفردرزبان به آن اذعان نکنندیا توقیف کشتی نفتکش توسط انگلیس ازآن دست توفیقات چشمگیر است چرا که قبلا توسط راهزنان دریائی محموله ای توقیف میشد حالا توسط دولت وکشوری بظاهر مستقل وقانونمند ودارای اعتبار بین المللی
پرونده های هسته ای کشور توسط چه کسانی دست نتانیاهو رسید ؟! چرا تا دیروز افراطیون مخالف مذاکره بودن ولی با تحریم های اخیر ترامپ موافق مذاکره برجام شدن ، ترامپ که ۶ ماه فرصت داد چرا استفاده نکردین و باعث شدید اینقدر فشار اقتصادی و روحی و روانی بر جامعه تحمیل شود ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
قرص ها را خوردی؟
فرصت؟!!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
من با تحلیل شما موافقم چون اصولگرایان و افراطیون منتظر بهانه بودند که کلا از برجام خارج شوند چون کشور بر اصول علمی که اداره نمیشود . بهرحال انها میگویند این راه را هم امتحان میکنیم تا بعد . کسی بفکر رفاه مردم نیست . بیشتر دنبال کسب قدرت خودشان هستند
چه جوری اینا بانکها و خالی میکنن و دولت خوابه!
کاش یک رفتگر سویسی بودم اما یک ایرانی نبودم. یک رفتگر یا کارگر ساده در سویس ماهانه معادل 3000 یورو حقوق میگیره و دولت هم و اتحادیه های کارگری هم به طور کامل در همه زمینه ها ازش حمایت میکنن. اما در ایران شما اگر به جایی وصل نباشید و رانتی نداشته باشید به غیر از کائنات هیچ حمایتی نخواهید داشت
پاسخ ها
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
انتقادازدولت یک چیز است وارزوی تحت الحمایه دشمن بودن چیز دیگر
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
ببین اگه کائنات ازت حمایت می کنند خیلی خوش به حالته ! چون این چیزیه که هیچ کس نمی تونه به این راحتی به دست بیاردش . من اگه جای تو بودم با کارگر و رفتگر که سهله با یک مقام سوئیسی هم معاوضش نمی کردم . خیلی مهمه این حمایت یک فرذاز طرف کائنات . قطعا طعمشو نچشیدی یا چشیدی یادت رفته وگرنه این جمله اخر را نمی نوشتی !!! برو یک کم فرک کن ببین چرا این جمله اخر را ناخوداگاه نوشتی لابد یک جایی ازت حمایتهایی شده
تولید ناخالص داخلی فقط یکی از ایالت های آمریکا مثلا کالیفرنیا که در وسعت به اندازه استان اصفهان هست به اندازه تولید ناخالص داخلی ایتالیاست. البته برای مقایسه با ایران چون رشد اقتصادی ایران منفی هست و هیچ تولید ناخالصی در ایران وجود نداره امکان مقایسه نیست. علاوه بر این تنها تولید ناخالص کالیفرنیا از تولید ناخالص مجموع تمام کشورهای اسلامی بیشتر هست.
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
تولید ناخالص و رشد اقتصادی د‌و مفهوم جدا هستند
وقتی از اسلام استفاده ابزاری میشود برای توهمات ذهنی افراد، حالا استفاده ابزاری از،م زن و حجاب که جای خود دارد
وکالت و پزشکی دو رشته پول ساز و انحصاری و دارای بیشترین فرار مالیاتی در ایران.
به نظرم اگه قراره شفافیت انجام بشه باید در تمام نهادها صورت بگیره مثلا سود ۶۳ حساب چگونه خرج شده ؟ ۱۸۰۰ میلیارد دلار حاصل از برجام ( پول نقد ) چی شد ؟؟؟!! فقط دل خوش به چند سلطان نباشید که پول خودشون رو تبدیل به مسکن و سکه کردن ؟؟؟ به عنوان نمونه موسسه کیهان ساعتی ۱۰ میلیون برای بیت المال هزینه داره ؟ این پول در چه راهی خرج میشه ؟؟! چه بازدهی برای ملت داره ؟! صدا و سیما حداقل نصف شبکه ها فاقد بیننده است ؟! سازمان تبلیغات در طول سال شاید ۱۰ روز مفید کاری نداره بهتر نیست به وزارت فرهنگ ادغام بشه ؟! بودجه های میلیاردی بنیاد های خود ساخته تو این وضعیت باید تعدیل بشه ؟! و هزاران مورد دیگه ......
درآمد یک پزشک متخصص در ایران ماهانه بیش از 300 میلیون و درآمد یک وکیل ماهانه حدود 20 میلیون تومان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
خب حالا که چی؟
وزیر اقتصاد ادعا کرده نرخ تورم کاهش یافته. یعنی از 1000 درصد شده 999 درصد.

ا
من میشناسم ۱۵۰۰۰ واحد اداری تجاری، مسکونی داره
با وسواس به قیمت اگر اگر‌ اجاره بده اونم محدود
سالی ۱۰۰۰ واحد هم میسازه، ولی نمیفروشه
وای به حال کسانیکه بدفاع از خانمان بر نخیزند! مردم عراق و سوریه در زمان جنگ داخلی کشور خود را ترک کردند و به اروپا مهاجرت کردند و اگر حمایت ایران نبود داعش هرگز نابود نمیشد و مردم قدر نشتاس این دو کشور باید تا ابد در زیر سلطه حکومت داعش زندگی میکردند.
به نظر من کشش اردوی مخطلط و دستبند رنگی برای جوانان بیشتر از کشش کیک و ساندیس هست.

کیک و ساندیس بیشتر برای افراد مسن و کودکان جاذبه دارد
متاسفانه حق با بازیکن لهستانی است و ما به جای جبه گرفتن باید فکری به حال فرهنگ رو به زوال خود بکنیم تا در آینده چنین اتفاقات آبرو بر و تاسف برانگیزی رخ ندهد!
اين تنور ديگه داغ بشو نيست . بدجوري ملت رو اذيت كرديد .
✅ به راستی این مرد بزرگ چه کرده؟!!
آقای ظریف چه کرده که میخواهنداز طرف آمریکا تحرمش کند و دلواپسان داخلی و صدا و سیمای میلی تخریب وتوهین به او را در پیش گرفته اند؟!!!
این که مخالفین خود را جاسوس خطاب میکنند یک شیوه مشمئز کننده و تکراری ست
تا کی با روشهای ناجوانمردانه فکر میکنند به اهداف جناحی شون میرسند
باید به شدت مراقب مسئولانی که در آمریکا و انگلیس و سایر کشورهای خارجی تحصیل کرده اند بود زیرا سرویس های امنیتی خارجی با دام گذاشتن برای بسیاری از آنها و پر کردن فیلم و یا آتو گرفتن ازشان آنها را جذب میکنند و در آب نمک میخوابانند تا در صورت برگشتن به ایران و پست گرفتن ازشان بهره برداری کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
خیلی هم مطمئن نباش دشمن از جایی که خیلی بهش مطمئنی و اصلا فکرش را نمی کنی وارد می شود
زندگی انسان در ایران از زمانی که به دنیا می آید در این کشور با ترس آمیخته میشود. و شما (منظورم مردم عادی هستند) همیشه یک ترسی برای از دست دادن و خراب شدن همراهتان هست و به خاطر همین ترس هم اون معدود موقعیت های خوبی هم که براتون پیش میاد رو از دست میدن و در زندگی تا آخر عمر در جا میزنید و همیشه با استرس و فشار روانی زندگی خواهید کرد دقیقن مثل یک زندانی حبس ابد یا اعدامی که از همون اول سرنوشتش مشخصه

برای رفع این مشکل هیچ کاری به جز خودداری از زاد و ولد نمیشه کرد. فریب جملاتی مثل خدا بزرگه و روزی رسونه و درهای رحمت رو باز میکنه نخورید که اگر چنین چیزی وجود داشت در هر ثانیه 1 نفر در این کره خاکی به خاطر سوئ تغذیه و گرسنگی جان خود را از دست نمیدادند.
خیلی یک سریال پوشالی رو جدی گرفتید ! مگر از این دست سریالها همواره و پی در پی به خورد ملت نمی دهید!
مدیر بانک سرمایه ماهی 160 میلیون دریافت میکرده یعنی 5 برابر یک پزشک عمومی و نصف یک پزشک متخصص.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
صد و شصت میلیون تومن کارانه 1 پزشک عمومی هم نیست. یک پزشک عمومی در ماه فقط 200 میلیون تومن از بیمارستان کارانه میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
پزشکان که حال و وضع آنها از همه بهتر است برو سراغ کارمندان و فرهنگیان و کارگران و بازنشستگان و جوانانی که با مدرک دانشگاهی به هر کاری تن می دهند تا حقوق مثلا یک و نیم میلیونی بگیرند. ببین چند برابر است .
خدا به مسئولین ما شجاعت برای برخورد را بدهد.
کی این سریلها را نگاه میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
همونا که میسازن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
تو هم نگاه میکنی
از نظر اصولگرایان زندان خوبه فقط برای اصلاح طلبان نه برای طوسی ها؟؟
با توسری ، روسری به سر دختران نمیرود .
رکورد آقای خانی را شکسته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
یک بخش معرفی این افراد است و بخش مهم تر برخورد و پس گرفتن این حقوق های ناروا و نادرست است که معلوم نیست چکار کردند و چه می کنند.
سریال کاندو و صحبتهای آقای پژمانفر حاوی نکات جالبی هست. اول اینکه بخش امنیتی با آگاهی از میان مخرب این جاسوس تصمیم می‌گیرد بدون آگاهی دولت مجوز خبرنگاری او را تایید بکند و در هیچ مرحله ای دولت را از ماهیت عملکرد این فرد آگاه نکرده است. با توجه به عدم بازداشت عضوی از دولت در این ارتباط میتوان نتیجه گرفت که نهاد های امنیتی گواه مستندی در این مورد نداشتند. دوم اینکه چرا این مسله به مطبوعات کشیده می‌شود در حالیکه عرف در تبادل افراد از هر دو سو بصورت سر پوشیده است. سوما دستگیری یک جاسوس که فردی را برای ترور کردنش می فرستند بدین معنی است که حاوی اطلاعات با ارزشی است که ترجیح داده می‌شود قبل از دسترسی نهادهای امنیتی تاز بین برود. بعد از این مدت طولانی این جاسوس دیگر سوخته است و به ویژه اینکه کلیه افراد ذیربط نیز با هوشیاری دستگاههای امنیتی دستگیر شده اند. چهارم اینکه باز یافت مبلغ هنگفتی از طلب ایران در قبال یک عنصر سوخته قاعدتا معامله ای بسود ایران بود در حالیکه سریال در تلاش بود تا مسله را طور دیگری بازتاب بدهد. پنجم سریال تلاش داشت و نهاد های امنیتی را جدا از دولت جلوه بدهد. قاعدتا وزرات اطلاعات جزیی از دولت است، ولیکن تلاش شد که ایران را حکومتی دوگانه جلوه بدهد که یکی مثلا انقلابی هست و جناح دیگر غرب پرست. جدا از اینکه چنین بازتابی با واقعیتهای موجود نا درست است و فقط با نیت سیاسی و بنفع جریانات اپوزیسیون دولت نه منافع ملی مطرح می‌شود عملا بازی کردن در زمین دشمن است و صحبتهای آقای پژمانفر هم دقیقا همین طور می‌باشد.
به کارهایی که کاپیتان لهستان میکنه نمیگن بد رفتاری‌.اونچه که گفته بیان عریان حقیقت تلخه و حاصل مدینه فاضله ای که مسئولان برای ما درست کردن.یکعده زامبی فحاش و بی ادب و عصبانی هستیم و متاسفانه عاقبت این ملت با این میزان خشم فرو خورده روشن نیست
آقای نبوی بفرمایید تا کی این بازی باید ادامه پیدا کنه ؟؟؟
من که مطمئن هستم بچه های مسئولان در سرزمین کفر دارن با خوشی زندگی میکنن.
مشکل اینه که اگر صدا و سیما بخواد از مردم توی خیابون مصاحبه بگیره اکثرا بدحجاب محسوب میشن و برای همین کارمند صدا و سیما باید چادر همراهش باشه بده مصاحبه شونده تا چهره خانمی که مصاحبه میشه قابل پخش باشه.حالا سوالی که پیش میاد اینکه مردم عادی همه میدونن صدا و سیما داره این کلک رو میزنه و چادر میده مردم سرشون کنن.اگر هدف صدا وسیما فریب دادن مردم نیست پس لابد قصدش فریب دادن مسئولینه که از مردم فاصله دارن و بدون محافظ نمیتونن بیان بین مردم عادی؟؟؟یعنی صدا و سیما داره مسئولان رو فریب میده؟هدفش چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
عزیزم تو ظاهرا خیلی رادیو مجاهدین گوش دادیظ!
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
اگر این سخن درست باشه این‌حرکت صدا و سیما یک افتَضاح سیاسی هست . نمایش اینکار فقط مصرف سیاسی داره . ارزش معنوی نداره
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
شما ظاهرا از خونه ت بدون محافظ و ماشین دودی نمیای تو کوچه تا حجاب مردم عادی رو با حجاب مردم توی دوربین صدا وسیما مقایسه کنی
آقای دادستان توی دنیا خیلی از مدیران به مبدا و معاد اعتقادی ندارند ولی ساز و کار دولتشان طوری هست که نتوانند فساد، اختلاس، بی قانونی و … داشته باشند.
رئیس فراکسیون شفافیت مجلس خودمخالف شفافیت آرای نمایندگان هست حالا دیگران را به شواف نکردن توصیه می کنه
"مصوبات افزایش حقوق ۹۸ دولت دوباره تایید شد"
این عنوان یعنی چه؟ حق با دولت بوده یا مصوبه مجلس باید اجرا شود
خانم سلحشوری،خیلی قشنگ استدلال کردین.مردم با حجاب مشکل ندارن،گشت ارشاد با حجاب مردم مشکل دارد.این دقیق ترین و بهترین حرفی بود که تا حالا زده شده است.افرین و صمیمانه از شما بخاطر دید موشکافنه و روحیه استدلالگر ،تشکر می کنم.در سایه حق سلامت و استوار باشید
مجلسی که نتونست حقوق کارمندان و کارگران را اصلا کند هرکسی دراین دوره رای دهد بی انصاف ترین ادم روی زمین است
دیروز ارنش هلند کلیه ناوهای جنگی خود را برای حفاظت از نفتکش های شرکت شل به خلیج فارس فرستاد. امروز همسایه هلندی از من پرسید اگر بین ایران و هلند جنگ بشود از کدام کشور دفاع خواهی کرد؟ به او گفتم طبیعتا از هلند. در تعجب گفت: آفرین بر تو همسایه وطن پرست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
برو تو رسانه های هلند کامنت بنویس نه اینجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
وای بر هرچی خائنه
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
البته ایشون که شما را مسخره کرده . چون قطعا که اون تو رو همسایه و هموطن خودش نمی دونه اینه که به طنز بهت گفته افرین بر تو همسایه وطن پرست . چون خارجی ها عقیده دارند هر کس که وطن و هموطن خودش را بفروشد او را هم می فروشد ! ولی البته در اسلام این موضوع به بیانی گفته شده که اصولا هرکس ده سال یک جایی بمونه اهل اون محل محسوب میشه ولی کاش به جای اینکه بالافاصله بگی طبیعتا از هلند کاشکی از همسایه هلندیت می پرسیدی اگه امریکا با ایران جنگش بشه اون از امریکا دفاع و پشتیبانی می کنه یا ایران ! اگه میگفت ایران می گفت افرین بر تو همسایه وطن پرس ! چون بالاخره تو یک رگ ایرانی داری اگه می گفت امریکا ! اونوقت یکی مزدی توی سر خودشت که اون تو رو که همسایه اش هستی را به امریکا که اون سر دنیاست فروخته !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
متاسفم برات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
خطاب به ناشناست
ولی برخلاف اون همسایه محترمت میگم برو خودت دار بزن
داره صدا و سیما بیش از حد به دولت توهین میکنه ؟؟!
پاسخ ها
شلمانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
وای برکسانی که تفرقه افکن اند حالا چه دولت،چه مجلس چه رسانه میلی
الان ایران به وحدت ملی نیازمنداست
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
دو دلیل داره . دلیل اولش این هست که هر وقت مردم دولتی را انتخاب کردند و افراطیون با سازکاری که خودشان دارند نتوانستند بیچاره اش کنند در اواخر دولت بشدت بهش حمله میکنند تا مردم دیگر رای به ان جناح ندهند . دوم اینکه افراطیون به ناچار دولت منتخب مردم را بعنوان جناح سیاسی نه حزب سیاسی قبول کردند یعنی الان اگر اصلاح طلبان بگدیند ما حزب داریم و برنامه داریم با سه سوت برکنار میکنند ولی از سر ناچاری و بازار گرمی مردم قبول کرد هاند . الان باید ارگانی بیتید حق رای مردم که نادیده گرفته شده مطالبه کند .
تیتر خبری تأیید مصوبه حقوق یک معمال هشتاد مجهولی است که نمی شه فهمید دولت راست گفته یا مجلس یا هر دو یا هیچکدام
خوب سر مردم رو گرم میکنن که مشکلات مردم رو کوچیک نشون بدن .بابا اصلا این سریال صدردرصد حقیقت .به فکر مردم باشید با این گرونیها واجاره خونه ها واله کمرمون شکست .به قران هرروز ناامید تر از دیروز با اینهمه نفت وگار ومنابع طبیعی چرا باید وضعمون این باشه
رییس جمهور فرانسه از زنان این کشور عذر خواهی بابت ۱۳۰ تن از زنان این کشور توسط شوهرانشان کشته شدند . آمار ایران چقدر هست ؟
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
من نفهمیدم یارو شوهره زنشو کشته ماکرون این وقت چکاره است از زنان کشته شده عذر خواهی می کنه ! سر پیازه ته پیازه ! شوهر دوم اون زنا بوده ! با زن های کشته شده سرو سری داشته ! خلاصه مسئله کمی مشکوکه ! ها نه بخدا جذی اخه از زنان کشته شده چطور عذر خواهی کرده تازه شاید اون زنا هم تقصیذ داشتند بی خودی که نمی زنه زن خوب و فرمانبر پارسا که کند شوی درویش خود ماکرون ! را که نمی زنند بکشند
لاریجانی با کاری که در جریان برجام کرد هر انچه داشت به باد فنا داد در سپهر ساسی ایران راهی نداره لاریجانی بای بای
اصولگرایان و اصلاح طلبان. بای بای.
آزادی جیسون رضاییان با موافقت همه ارکان نطام بود ...... برجام‌چی ؟ همه ارکان موافقت نکرده بودند ؟ چگونه از بین رفت و در اینده چی میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
نه موافق نبودن.
دولت فضاسازی کرد و حمایت مردم رو به دست آورد و مسولین در چنین شرایطی مجبور شدن خواست مردم رو بپذیره،هر چند اشتباه.
ما مردم مسئولیت پذیری نیستیم.
نظرات کار بران مفید تر از اخبار است
با این مملکت داری انتظار مقاومت از سوی مردم را هم دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
مقاومت اول فرزندان تمام مسئولان کشور جلو جلو حرکت کنند تا بعد . کدامشان یک وعده غذا میخورند . کدامشان فرزندانشان بیکار هستند . کدامشان مشکل تحریم ها را تحمل کردند . کدامشان چند ماه روزه گرفتند . کدامشان بهترین بیمارستان درمان نشدند . اصلا میدانند گرانی چی هست ؟ اصلا میفهمند که فرزند بیکار و متاهل چقدر مشکلات دارد ؟
ساخت فیلمهایی مثل گاندو فقط به وحدت ملی ضربه میزنه ، ظریف داره از همه طرف مورد هجمه قرار میگیره چه مخالفین نظام چه مخالفین داخلی دولت ؟!! ظریف یکی از سالم ترین دیپلماتهای نظام است .جالبه افراطیون چقدر از ساخت این فیلم ذوق زده شده اند راستی نزدیک به ۲ میلیارد دلار چی شد ؟؟؟؟؟؟
ببخشید......ان یک ملیارد و هفتصد ملیون دلار چی شد...کجا هزینه شد.کدام طرح عمرانی یا تسلیحات دفاعی برای کشور خریده شد.......بالاخره یک روز باید مشخص شود
صدا و سیما در دوران مدیریت آقای علی عسکری کاملا از رسالت خود خارج ودستاویز عده ای قرار گرفته که از بیرون به او امرونهی میکنند ،وعقیدهها وعقده‌های جناحی خود را که ملت ایران سالها از آن متنفر است توسط رسانه ای که باید ملی ودانشگاه باشد تحمیل میکنند وبنظر می‌رسد هیچ اراده ای دروجود اقای عسکری برای مدیریت بروز ندارد و حتی درانتصاب مدیران شبکه ها نیز تصمیمات از جای دیگر گرفته می شود.
قابل توجه عزیزی که دلش میخواهد در سویس رفتگر باشد عزیز دل رفتگر در همه جای دنیا رفتگر است( توهین به عزیزان پاکبان ایرانی نیست) مگر چند ماه در انجا رفتگر باشی وبرای تعطیلات بیایی ایران و پولهایت را خرج کنی وگر نه در آن کشور جز پائینترین اقشار خواهی بود ودر آن کشور اکثرا سیاه پوستان و جهان سومی ها رفتگر هستند نه خود سویسی ها.
بخداملت ترسی که ازتندروهای جنگ طلب کاسب تحریم دارندازامریکاواسرائیل ندارند
من سریال گاندو رو کامل دیدم و برام جالب بود که خود فیلم هدف خودش که توی سریال میگه رو نقض میکنه.
یادمه تو یکی از قسمتا می‌گفت هدف اینه که اتحاد بین همه احزاب بوجود بیاوریم. آدم لذت میبره از اینکه از رسانه ملی در جهت بی کفایت نشون دادن تمامی قسمت های دولت فعلی بهره ببرند.
خدا قوت ژنرال جنگ نرم خدا قوت
پاسخ ها
کمال
| Sweden |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
سلام. ظاهرا شما متوجه نیستید کجا قرار دارید. دیالوگهای توی فیلم ربطی به نیت تهیه کننده فیلم نداره.
خانم سلحشوری اگر عرضه دارید فکری به حال معیشت مردم کنید نظریه پردازی درمورد حجاب پیش کش شما ! از بیت المال ارتزاق می کنید تا حالا کدام قدم را برای مردم برداشتید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
این حق اطهار نظر را قانون اساسی به نماینده داده که پیش از دستور میتواند در همه مسایل سخنرانی کند .
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
معیشت سر جای خودش عنوان کردن مسایل سیاسی سرجای خودش . کی گفته نماینده فقط باید در مورد گوجه و سیب زمینی و خیار و کدو نظر دهد نه داداش برای ارزانی کدو و خیار و نخود و لوبیا برو کتاب های دورس علمی اقتصاد را باز کن ببین چقدر معادلات ریاضی برای افزایش تولید . افزایش جگعیت . ارزانی و رشد کالا وو ووو تورم نوشته شده . با نظریه پردازی آبی برای مردم گرم نمیشه . چند نفر انقلابی دور هم بشینند و برای اقتصاد نقشه کشیدن فایده ندارد
nik
| - |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
گل گفتی گلم
نه به انتخابات
ایران اسلامی
برای برگرداندن پول و اموال و استرداد خاوری و شیخ الاسلامی و مفسدان ارزی بهتره جدا از اطلاحطلب و روسای قوا مستقلا تیمی تشکیل دهند که در اروپا و امریکا خرابکاری کنند و تلفات بگیرند و مشخص کند ایران امنیت انها را تامین کرده تا پول را پس دهند تا دلالی های برجام حذف شود.
امثال آقای محمدرضا خاتمی فقط اطراف خودشان را می بینند و بر این اسا تهمت تقلب ذر انتخابات را می زنند و این بلایی است که البته روشنفکران ما هم به آن گرفتارند ما مثلا یک نفر را در دانشگاه می گوییم این خدای جامعه شناسی است ما وقتی نگاه می کنی می بینی فقط نظریات جامعه شناسی را خوب خوانده و حفظ کرده و نهایتا دایره ی دیدش تا اساتید اطرافش و همسایگانش است در حالی که جامعه شناس باید به متن مردم برود به جنوب شهر و به روستاها و حتی بین عشایر هم برود آن وقت است که می تواند حرکت جامعه را درست تحلیل کند و آن وقت است که می تواند بر افکار مردم تاثیر گذار باشد و حتی افکار مردم را اصلاح کند
چه خبر از میترا استاد؟
نجفی در هنگام قتل ، تعادل روانی نداشته ، او دچار اختلالاتی بوده است که گمان میکرده همسرش با یک نهاد امنیتی در ارتباط بوده است؛ آیا این اختلالات شدید روانی او را از قصاص تبرئه می کند؟
دستگاههای امنیتی هم تکذیب کردند.... حتی پرنده ها
سرکار خانم پروانه سلحشوری و همفکران ایشان دیگر به چه زبانی ماهیت خود را اعلام کنند؟! از این آشکارتر؟
خانم سلحشوری راجع به شرکتهای متعلق به خود و فرزندتان هم نظر دهید.
آقای صادقی اگر شما واقعا صادق هستید راجع به شفافسازی رای نمایندگان هم اظهار نظری کنید.
بسمه تعالی
به نوبخت گفتند تأییدکنندگان قانون افزایش حقوق سال ۹۸ کیه گفت هیئت تطبیق .
اگر دستت را روی آتش قرار دهی می سوزد
چه دین داشته باشی یا نباشی
معتقد باشی یا نباشی
آتش را ببینی یا نبینی
مرد باشی یا زن
پولدار باشی یا فقیر
همان لحظه نتیجه اش را خواهی گرفت
همان ثانیه
همه یقین داریم
آتش می سوزاند
مار سمی خطرناک است
عقرب خطرناک است
نمک شور است
فلفل تیز است
و در اعضای بدن هر جا درد شدید بگیرد سریع به بیمارستان خواهی رفت
ولی اگر بیماری مرگباری داشته باشی ولی دردی را حس نکنی به بیمارستان مراجعه نخواهی کرد و بعد از مدتی خواهی مرد

اگر در دنیا ظلم کنی نتیجه آن را خواهی دید

حتی اگر حس نکنی یا یقین نداشته باشی

اگر دروغ بگویی نتیجه اش را خواهی دید
اگر غیبت کنی و تهمت بزنی نتیجه اش را خواهی دید و...
بدی بدی است
خوبی خوبی است
همه انسانها روی زمین خوبی را درک می کنند
و همه انسانها بدی را درک می کنند
آیا مردم فیلیپین از اینکه کسی به آنها تهمت بزند خوشحال می شوند
یا اگر به مردم برزیل دروغ بگویی خوشحال می شوند
صفات نیکو برای همه دنیا خوب است
صفات بد برای همه دنیا بد است
همه ادیان توحید را تبلیغ می کنند
و همه ادیان مردم را به صفات نیکو سوق
و از صفات بد بر حذر می دارند
هر عملی عکس العملی دارد
نتیجه اش را در همین دنیا خواهید دید
بعضی نتایج بلافاصله وبعضی بعد از چند ثانیه
بعضی بعد از یک ساعت و یا ساعت ها
بعضی یک روز بعضی .....
وبعضی مداوم
و از بعضی از نتایج بی خبر

این علم روز دنیا بود

امیدوارم خدای متعال همه ما را هدایت کند
به انچه که حق است
و انچه که دوست دارد
و دینی که بهترین دین است
با آرزوی موفقیت و خوشبختی و عاقبت بخیری همه شما عزیزان

فکر را حتی اگر عوض کنی که من قبول ندارم اتش می سوزاند و بگویی دروغ است آتش نمی سوزاند
اگر دستت را روی آتش قرار دهی خواهد سوخت
پس ظلم و... هم همین خاصیت را دارد کسی خودش را فریب ندهد
زمانی خواهید فهمید که دیر شده است
زمانی حجاب خود خواسته زنان این مرز و بوم حرمت داشت نیازی هم به قانون نبود . امروز زیر چتر حجاب انواع الودگی ها امری عادی شده است.
سلام.من نمی دونم چرا عده ای با تبلیغات زیاد و با هزینه های زیادی دارند به مردم القاء می کنند ما به سرمایه خارجی نیاز داریم و باید به هر قیمتی زیر بار هر قرار داد و حرف زوری برویم تا دلار وارد کشور کنیم در صورتی که ایران از نظر منابع غنی ،چهار فصل ،نیروی جوان خلاق و مستعد که اگر تاریخ را بررسی کنیم ایران و ایرانی به بشریت در دوران مختلف خدمات زیادی انجام داده چه از نظر اختراعات در همه زمینه ها و چه صلح و ثبات جهانی و مورد اخیر مبارزه با داعش و... که دنیا مدیون ایران و ایرانی است ،مشکل کشور مدیریت مدیریت مدیریت مدیریت است ،لطفا آدرس غلط ندهید ،مردم باید در انتخابها دقت کنند و نظارت کنند که وکلایشان با رأیی که می گیرند خیانت نکنند حتی جرات خیانت نکنند.
یه سریال که به صورت عجیبی در نشون دادن قابلیت های فنی دچار وهم بود...
لاریجانی به اصولگرایان نزدیک می‌شود؟ عجب
گاندو بهترین سریال بود . چشم ما مردم باز شد که بدونیم پشت این سیاسی کاریها چه خبره.آفرین به محمدها که اگر نبودند نه سیاسیونمون اینقدر راحت میتونستند مانور بدن و نه ما مردم راحت میتونستیم بشینیم و نظر بدیم . بیاین چشمهامونو باز کنیم و واقعیتها رو ببینیم . ولی جای تاسف داره مردمی که از بعد از انقلاب پابه پای این انقلاب بودند و تمام سختیهارو تحمل کردند و هنوز هم دارند می کنند اونوقت بعضیها فقط به فکر خودشونن و اطرافیانشون. تو رو خدا مردم بیاین تو انتخابات پیش رو درست انتخاب کنیم کسایی که واقعا مردمیند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
ای بابا اولش فکر کردم داری حرف حسابی میزنی اخرش دیدم زدی به صحرای کربلا!!! اخه اون حرفهای اولت عامه چه ربطی به انتخابات داشت
ای آقای جهانیان که چشم مظلومان و مومنان جهان در انتظار شماست . شما را به جان مادرتان حضرت زهرا (س ) قسم میدهم خودتان که شاهد ظلم و زورهای کافران و ظالمان و دنیا پرستان در دنیا هستید . قسمتان میدهم خودتان دست بکار شوید . متاسفانه مال و پست ایمان خیلی ها را برده است و اعتماد مردم را به صفر رسانده . به همین خاطر هر روز شاهد خیانت و کشتار و ظلم در جهان هستیم .
اینکه نتیجه اعمال و رفتار هر کس را به آخرت بسپاریم که نشد کار....
ساز و کار وجود حکومت و نظام و قانون در همین دنیا باید تکلیف دزد ها و اختلاس گران و رانت خواران و محتکران و خلافکاران را روشن و با انها برخورد کند . بنده نخبه ای کشوری و بین الملی را می شناسم که با مدرک فوق لیسانس یک رشته فنی معتبر ( مکا الکترونیک ) ماهانه زیر دومیلیون تومان درامد دارد و حقوق می گیرد. انوقت اون اقا و امثال این ها چرا باید حقوق های انچنانی دریافت کنند که برق از کله ادم می پرد. و باعث ناراحتی جامعه و مردم و بی اعتقادی می شود. اینجا نقش مجریان و ضابطین قانون چیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
هر کس هر کاری دلش میخواد میکنه کسی از کسی حساب نمیبره ماشاله ازاذی کامله
ماهی 160 میلیون حقوق !!!!!!!!!
سریال گاندو دولت روحانی را تبرئه کرداین سریال بی احترامی به درک و رای مردم کرد که در انتخاب آقای روحانی اشتباه کردند را نشان داد. گروهکه عاشق جنگ هستند باید بدانند که دیگر هیچ جنگی هشت سال طول نخواهد کشید و مردم ایران متحد خواهند شد. مردم ایران مسئول گرانی و وضعیت اقتصادی کشور را عاشقان جنگ می دانند....
پیشنهاد بدهید و اصرار کنید میزبانی را از امریکا بگیرند مشکل حل می شود. مثل همین فوتبال که یک کشور عربی میزبانی را از ما گرفت .
لاریجانی بهتراست به اصولگرایان نزدیک نشود.به نفعش نیست.،.....
سریال گاندوم درمجموع یک سریال هیجانی وجذابی بودو اگر دولت را زیر برده ربطی به هنرپیشه ها ندارد وآنها بازیگر هستند.نویسنده و کارگردان باید پاسخگو باشند ،صداوسیما مدتی است علامتهایی می دهد که منجر به تخریب اذهان عمومی و مورد سؤاستفاده خارج از مرزها قرار میگیردباید بیشتر کنترل شود این سازمان.
گاندو بسیار عالی بود جواب دندان شکنی باید به انگلستان و هر کس دیگری که نفتکش مارو توقیف میکنن باید داد تا از این غلطا نکنن
بهتره به فکر چاره برای دزدی های منازل مسکونی در روز روشن اتفاق می افته باشید
بعد از 4 سال مردم متوجه شدند پولی که در زمان امضا و اجرای برجام به ایران داده شد مربوط به برجام و مسائل هسته ای نبوده بلکه مربوط به مبادله جاسوس مورد نظر بوده که مسئولین دولتی و تیم مذاکره کننده آن را به اسم برجام جا زدند. ضمناً من شنیده ام که مدیریت چگونگی مبادله و کم و کیف امتیازات اخذ شده از آمریکا (( استرداد یک میلیاردو هفتصد میلیون دلار،آزادی 23 ایرانی از زندان های آمریکا و برداشته شدن تحریم بانک سپه)) ...
شغل شما حفاظت از کشور است و شغل ما هم برای پیشرفت کشور و میخواهعیم زندگی کنیم مثل دیگر مردم جهان مواظب باشید که الان این زندگی نمیچرخه و مدتی است داره برعکس میچرخه و جدایی در ان نزدیک شده. ما هم از جدایی استقبال نمیکنیم ولی داره اتفاق میافته و برای بعضی هم اتفاق افتاده و سرنوشت بچه های طلاق هم نامعلوم.
سریال گاندو واقعا سریال خوبی هست ولی اینکه بیایی رقیبان سیاسی خودت را قاطی دشمنان بکنی و انتقام بگیری واقعا منصفانه نیست .
صدا سیما رو هم با این وضعش ,جمع کنید بگذارید کنار بقیه نداشته هامون.اینجوری سنگین تریم
زیاد جوش نزن شخصیت و عملکرد آقای ظریف جای دفاع ندارد انسان باید واقع بین باشد و بر اساس تعصب بدون منطق و دلیل عقلی و قرائن و شواهد قضاوت نکند.
مدیران فاسد: چشم، از حالا به بعد به مبدا و معاد اعتقاد نموده و فساد را ترک میکنیم
لطفاً سریال گاندو را وسیله ای برای تخریب و تهمت جناحی قرار ندهیم از اول سال 1392 رهبری همواره در سخنران های عمومی نسبت به نفوذ هشدار دادند و واقعیتی است که متاسفانه اتفاق افتاده است
تولید فیلم گاندو در جهت تخریب بود . آیا رها کردن جیسون رضاییان تصمیم کل نظام نبود ؟ آیا فقط برای دریافت دلار رضاییان آزاد شد ؟! بنظرم رسانه به اصطلاح ملی در جهت وحدت ملی پیش نمیرود ؟!
اگر چه اصلاح طلب و اصول گرا دستشان توی یک کاسه اس ، ولی ببینید بعضی آقایان برای نشستن در مسند چطوری رنگ عوض می کنند ( یک روز اصلاح طلب ، یک روز اصول گرا ، یه روز بی طرف ، خلاصه هرجا که با بیاد چهر شاخش و میندازه .!!!!!!!!!!!!!!!!! همین اینها باعث همه مشکلات و عقب ماندگی ملت اند ، ولی افسوس
چه اصولگرا چه اصلاح طلب هروقت قدر دستشون افتاده ناکارامدی كردند
در سریال حقیقت را انگونه که بود بیان میکردید که بهانه بقول خودتان به دست مخالفین و دوستان جیسون ها ندهید
سلام علیکم
همین هیچی نگفتن ها به بهانه حفظ وحدت ما رو به اینجا رسونده . حفظ وحدت که فقط لاپوشانی خیانتها نیست . اتفاقا" بیان نقطه ضعف های بزرگ بین خود مردم اون ها رو هوشیار میکنه . اگه بگن دشمن پشت مرزها صف کشیده آماده هجومه ، آیا همه متحد نمیشن جلوش وایسن ؟ همونطور که در جنگ تحمیلی نشون دادن؟ حالا اگه بگن دشمن یه هلیکوپتر چترباز قراره تو اصفهان پیاده کنه چی؟ این سریال گاندو داره ماجرای فرود و آدرس یکی از این چتربازها رو به من و تو نشون میده (گیرم با کمی اغراق سینمایی ) . اصل مطلب رو که نمیشه انکار کرد . این چه حرفیه که با این سریال ها دارید دولت رو تضعیف میکنید؟ خود دولت اونقدر ضعیفه که نیازی به تضعیف بیشتر نداره .اتفاقا" منتقدین میخوان حالا که دولت فرمون دستشه تا جایی که میشه کمکش کنن همه رو ته دره نفرسته . زمان احمدی نژاد هم همین بود و حرف منتقدین دلسوز در جهت کمک به دولت بود که متاسفانه خیلی گوش شنوایی نبود . حالا هم نیست. فقط سر و صدا و شعار بلدن . هر کس در حیطه وظایف دولتی ها ، هرکار دلش میخواد میکنه پاسخگو به احدی هم نیست . در مواجهه با خارجی ها (البته از نوع موبور و چشم آبی!!) هم که دست و پاشون رو گم میکنن و مودب و خوش قول و مثبت و سازنده میبیننشون . حرف حق رو بشنوید و بهش عمل کنید حتی اگه تلخ باشه ، حتی اگه از مخالف فکریتون صادر بشه ، به نفع همه است ، بیشتر به نفع خودتون....
هرچه سیاسیون دولتی بیشتر عکس العمل نشون می دن مردم بیشتر به این نکته پی می برند که " گاندو آب در لانه مارها انداخته"
تخریب کنندگان «گاندو» همان جیسون رضاییان‌های جدیدند . iهمیشه یه جتی جواب به افکار عمومی تهت جواب میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
تابناک اونقدر نظر را قلع و قمع کردی که معلوم نشد چی گفته.
آخه لاریجانی به کجا نزدیک می شود و یا از کجا دور می شود شد خبر ؟؟؟ واقعا فکر می کنید چقدر مهم هستید و یا چقدر مردم اهمیت می دهند
مگه بده ملیون ها جیسون رضایی داشته باشید .همه را با امریکا در قبال دلار معاوضه کنید تا از ورشکستگی اقتصادی نجات یابید.
گاندو و سازندگانش این وسط کلی پول بردن البته از جیب بیت المال
مردم را خوب با گاندو بازی سر کار گزاشتین ایول
آقای عطریانفر
میگن آتش همانجایی را میسوزانه که افتاده
سریال گتندو چرا اصلاح طلبان را می سوزاند ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی