بازدید 6300

رتبه برتر برای کویرتایر در مدیریت مصرف آب

کد خبر: ۹۰۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 01 July 2019
ازسوی وزارت نیرو درهمایش سازگاری با کم آبی، شرکت کویرتایرموفق به کسب عنوان واحد برتردر سازگاری با کم آبی و مدیریت مصرف آب گردید.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت کویرتایر، این همایش سه روزه ازسوم تیرماه در وزارت نیرو ودرسه بخش صنعت و انرژی، کشاورزی، فضای سبز ومحیط زیست باحضوروزیر نیرو برگزارگردید.
 
رتبه برتر برای کویرتایر در مدیریت مصرف آب
 
 
 
سوم تیره ماه اولین روز این همایش به بخش صنعت و انرژی اختصاص یافت و در پنل تخصصی شرکت‌های برتر بخش صنعت به ایراد سخنرانی و ارائه عملکرد خود پرداختند.
 
نتیجه اقدامات شرکت کویرتایر در زمینه مدیریت مصرف آب که منجر به کاهش شاخص مصرف آب از ۸/۱ به ۵/۷ متر مکعب بر تن محصول برساند در این جلسه توسط آقای مهندس علیزاده مدیرانرژی شرکت ارائه ومورد تقدیرکمیته تخصصی قرار گرفت.
 
در این مراسم لوح وتندیس وزیر نیروبه کویرتایر به عنوان واحد برتردر سازگاری با کم آبی ومدیریت مصرف آب اعطا شد.
 
رتبه برتر برای کویرتایر در مدیریت مصرف آب
 
 
 
دراین لوح تقدیر که به امضای آقای رضا اردکانیان وزیر نیروومسئول کارگروه ملی سازگاری با کم آبی رسیده، آمده است: توسعه وپویایی کشور و بالندگی نسل‌های آتی، مرهون مسئولیت پذیری نسل حاضر دربهره گیری بهینه از سرمایه‌ها و منابع خدادادی این سرزمین است.
 
نظر به اینکه اقدامات شرکت کویرتایردر زمینه مصرف آب، ارائه شده در اولین نمایشگاه و نشست تخصصی سازگاری با کم آبی (۵-۳ تیرماه ۱۳۹۸) بر اساس ارزیابی کمیته تخصصی صنعت این رویداد شایسته کسب عنوان (واحد برتر قابل تقدیردرزمینه سازگاری با کم آبی) شناخته گردیده است، بدین وسیله ازاهتمام آن مجموعه قدردانی نموده وتوفیق روزافزونتان را در دستیابی به اهداف سازگاری با کم آبی و توسعه پایدارخواستارم.
 
رتبه برتر برای کویرتایر در مدیریت مصرف آب
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان