بازدید 39697
هزار و هفتصد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خاطره ناطق‌نوری از روز‌های پس از ترور رهبر انقلاب/نجفی به مادر میترا استاد چه گفت؟/کنایه منتجب‌نیا به حجاریان/احتمال سفر مکرون به تهران

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: حساب فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مسدود شد/پاسخ منفی علی دایی به پیشنهاد آبادانی‌ها/ایران در منطقه بیشترین نزاع‌ها و برخورد‌های خیابانی را دارد /پلیس: مدیر «فن‌پیج» بازیگر معروف در اینستاگرام بازداشت شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 29 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

توصیه توئیتری کواکبیان به روحانی

کواکبیان نماینده مجلس درباره تصویب CFT و پالرمو در توییتر خود نوشت: طی تذکر شفاهی در صحن مجلس در زمینه گلایه "روحانی" درباره لوایح FATF گفتم: از رئیس جمهور می خواهم خودشان حتما در مجمع تشخیص شرکت کنند تا هر چه سریع‌تر CFT و پالرمو با حضورشان تصویب شود.

خاطره ناطق‌نوری از روز‌های پس از ترور رهبر انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی به نقل خاطره‌ای از ناطق نوری از روز‌های پس از ترور آیت‌الله خامنه‌ای پرداخت. به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در آیین بزرگداشت سی وهشتمین سالگرد شهدای هفتم تیر و شهید عباسعلی ناطق نوری از شهدای این حادثه، به بیان خاطره‌ای از زبان حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری پرداخت و گفت: آقای ناطق نوری تعریف می‌کردند، در روز‌های بعد از ترور مقام معظم رهبری در بیمارستان انقلاب، به دیدنشان رفتم و ایشان به من گفتند، نوع حادثه و ترور به گونه‌ای بود که علی القاعده نباید می‌ماندم و قطعا باید شهادت نصیبم می‌شد، اما نمی‌دانم بنا به چه حکمتی، خداوند من را نگه داشته است؟ وی افزود: آقای ناطق نوری می‌گفت: سال‌ها بعد و در حالی که چند ماهی از رهبری ایشان نگذشته بود، درحال قدم زدن با ایشان، گفتم خاطرتان هست که چند روز بعد ترورتان گفتید، مانده‌ام که خدا چرا مرا نبرده و شهادت رزق من نشد و چه حکمتی در این کار نهفته بود؟ قطعا امروز حکمت آن روز روشن شد که خداوند شما را ذخیره‌ای قرار داد برای چنین روزگاری که سکان حکومت اسلامی و رهبری آن را به دست بگیرید.

نجفی به مادر میترا استاد چه گفت؟

خانواده و بستگان نجفی در تلاش هستند که شاید بتوانند با گرفتن رضایت خانواده مقتول از قصاص او جلوگیری کنند. مسعود استاد، برادر میترا (مقتول) از آخرین جزئیات پرونده می‌گوید. نجفی خطاب به مادرم گفت: «حاج خانم دختر شما امانت بود دست من و شما هم بار‌ها تأکید کرده بودید روی این جمله که دختر من امانت است دست شما. اما من امانت‌دار خوبی نبودم و قصدم قتل نبود.» پرونده شهردار سابق تهران که متهم به قتل همسر دومش است در حالی در نوبت رسیدگی در دادگاه کیفری یک استان تهران قرار دارد که خانواده و بستگان او در تلاش هستند که شاید بتوانند با گرفتن رضایت خانواده مقتول از قصاص او جلوگیری کنند. مسعود استاد، برادر میترا (مقتول) در گفت‌وگویی از آخرین جزئیات پرونده می‌گوید.

کنایه منتجب‌نیا به حجاریان

منتجب نیا با انتقاد از اصلاح طلبانی چون حجاریان که به مشارکت مشروط در انتخابات مجلس معتقدند، تأکید دارد: اصلاح طلبان باید به هر قیمتی در انتخابات باشند. رسول منتجب نیا، چهره شاخص اصلاح طلب و قائم مقام پیشین حزب اعتماد ملی از برخی شرط گذاری‌ها و طرح ایده تحریم انتخابات از سوی برخی چهره‌های اصلاح طلب انتقاد می‌کند و به خبرآنلاین می‌گوید: من بجد با این نظر مخالفم چراکه برای احقاق حق معنا ندارد. مانند این است که فردی می‌خواهد برود و حقش را از جایی بگیرد و بگوید من به شرطی حقم را می‌گیرم که شما چنین بکنید. مسلم است که طرف مقابل می‌گوید بسیار خوب ما حق شما را هم برمی‌داریم و خودمان استفاده می‌کنیم. وی گفت: انتخابات گرفتن حق است مردم باید حق‌شان را بگیرند معنا ندارد شرط بگذاریم؛ آیا اگر شرط گذاشتیم آن‌ها شرط ما را می‌پذیرند؟ خیر آن‌ها هرگز به شرط ما عمل نمی‌کنند. من یک‌بار دیگر هم گفته‌ام اگر ما شرط گذاشتیم فکر نکنیم آن‌ها به اصلاح‌طلبان التماس کنند یا به فکر پهن کردن فرش قرمز برای ما می‌افتند، خیر آن‌ها از خدا می‌خواهند که ما در انتخابات شرکت نکنیم و سهم ما را هم خودشان بردارند. ما باید به مردم بگوییم به صحنه بیایید و حق خودتان را بگیرید.

احتمال سفر مکرون به تهران

رئیس‌جمهور آمریکا که کینه توزی‌های خود را علیه ایران افزایش داده در سخنانی گفت: رئیس‌جمهور فرانسه در دیدار با وی در ژاپن از تمایل خود برای سفر به ایران صحبت کرده است. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در نشست خبری پس از اجلاس گروه ۲۰ در اوساکای ژاپن گفته است: خوب خیلی‌ها به دیدن من آمدند. رئیس‌جمهور مکرون پیش من آمد. می‌دانید که آن‌ها با ایران روابط تجاری دارند. او به من گفت: دوست دارد برود و آن‌ها (ایرانی‌ها) را ببیند. من مشکلی در این نمی‌بینم. من نمی‌خواهم بگویم که چه کسی با چه کسی صحبت کند یا نکند. به نظرم حرف زدن فوق العاده است.

حساب فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مسدود شد

حساب دو بخش مدیریتی فوتبال ایران مسدود شد. اداره کل امور مالیاتی شمیرانات سه‌شنبه هفته گذشته حساب‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را به خاطر قصور در پرداخت مالیات عملکردشان مسدود کرد. با این حساب پول‌های این دو بخش اداره کننده فوتبال بلوکه شده است. پارسال هم این حساب‌ها مسدود شده بود که به خاطر نپرداختن مالیات بر ارزش افزوده این اتفاق افتاد. /خبرورزشی

پاسخ منفی علی دایی به پیشنهاد آبادانی‌ها

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان هنوز سرمربی جدید این تیم را انتخاب نکرده‌اند. این باشگاه در روز‌های گذشته مذاکراتی را با علی دایی انجام داد. این مذاکرات توسط مهران فرقانی مدیر اجرایی باشگاه صنعت نفت آغاز شد و چند روز هم ادامه داشت. دایی با مسئولان صنعت نفت از جمله مدیرعامل باشگاه هم مذاکره کرد، اما در نهایت به این باشگاه پاسخ منفی داد. /تسنیم

ایران در منطقه بیشترین نزاع‌ها و برخورد‌های خیابانی را دارد

رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی افزایش خشونت در جامعه و استفاده از سلاح گرم را ناشی از افزایش مشکلات اقتصادی و روند طولانی رسیدگی به پرونده‌های مربوط به قتل با سلاح گرم دانست. او در مصاحبه با خبرگزاری خانه ملت گفته است: «زمانی که قتلی با سلاح گرم اتفاق می‌افتد مجرم باید در اسرع وقت به سزای عملش برسد، اما متاسفانه به عنوان مثال در حوزه انتخابیه ام چندین سال است قتلی با سلاح گرم رخ داده، اما هنوز به پرونده مجرم رسیدگی نشده است.» جهان‌آبادی در ادامه، روند طولانی رسیدگی به پرونده‌های قتل را باعث جری‌تر شدن مردم عنوان کرده و افزوده است: «قطعا مردم وقتی ناتوانی و تعلل دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده‌ها و اطاله دادرسی را ببینند به رفتار‌های خارج از قانون روی می‌آورند و این باعث افزایش نزاع و قتل می‌شود». او در ادامه ایران را جزو کشور‌هایی دانسته که "در منطقه بیشترین نزاع‌ها و برخورد‌های خیابانی را دارد، ولی اغلب نهاد‌های فرهنگی که باید در این مسأله ورود کرده و راهکار مناسب ارائه دهند، متأسفانه بعد از انقلاب به وظایف خود به درستی عمل نکردند. بنا بر آمار‌ها نزاع دومین عامل مرگ و میر در ایران است و بالاترین جرمی که در سامانه ۱۱۰ پلیس ثبت می‌شود، مربوط به همین نزاع‌های خیابانی است.

کارتر: ترامپ انتخابات را باخته ‌است

جیمی کارتر، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا خواستار تحقیقاتی کامل درباره‌ی نقش روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال۲۰۱۶ آمریکا شد. کارتر گفته اگر این تحقیقات انجام شود، مشخص خواهد شد که در حقیقت ترامپ انتخابات را باخته‌است. کارتر گفته: ترامپ به عنوان رییس‌جمهور مشروعیت ندارد. او انتخابات را باخته و با مداخله‌ی مسکو به کاخ سفید رسیده‌است

پلیس: مدیر «فن‌پیج» بازیگر معروف در اینستاگرام بازداشت شد

رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: با شکایت یکی از بازیگران مطرح سینما، مدیر یک "فن پیج" که در فضای مجازی به نشر اکاذیب پرداخته بود، دستگیر شد. سرهنگ تورج کاظمی با اعلام خبر بازداشت مدیر "فن‌پیج" (صفحه هواداری)، یک بازیگر معروف درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: اواخر ماه گذشته یکی از بازیگران مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون، با مراجعه به پلیس فتای پایتخت، درباره نشر اکاذیب، توهین و افترا توسط یک صفحه "اینستاگرامی" با هویت نامشخص، علیه خود، ابراز شکایت کرد. رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: این بازیگر مطرح کشور، در شکایت خود عنوان داشت که حدود یک سال است، فردی ناشناس توسط این صفحه دارای ۱۰۰ هزار فالوور، با درج مطالب نامناسب، وی را مورد آسیب روانی قرار داده است. وی تصریح کرد: پرونده در اختیار کارشناسان این پلیس قرار گرفته و در کمترین زمان ممکن متهم پرونده (مردی سی ساله)، با اقدامات فنی در محدوده شمال تهران شناسایی و پس هماهنگی با مرجع قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.

فلاحت‌پیشه: باید به اینستکس فرصت داد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اینستکس ساز و کاری است که اثر سیاسی آن برای گذر از دام افراطیون مهم‌تر از گشایش‌های اقتصادی آن است، پس باید به آن فرصت داد. حشمت‌الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در صفحه توئیتر خود نوشت: باید به اینستکس فرصت داد؛ سازوکاری که اثر سیاسی آن برای گذر از دام افراطیون مهم‌تر از گشایش‌های اقتصادی آن است. سیدعباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس هیأت ایرانی در نشست روز جمعه کمیسیون مشترک برجام در وین این نشست را مثبت و سازنده عنوان کرد و گفت که این نشست نسبت به جلسات گذشته یک گام به جلو محسوب می‌شود. البته هنوز تا خواسته‌های ایران فاصله قابل توجه وجود دارد با این حال بنده این قدم‌های رو به جلو را بررسی کامل و آن‌ها را به تهران منتقل می‌کنم. وی گفت: اینستکس الان عملیاتی شده و دو سه تا مورد کاری هم الان در حال انجام است و ظرف روز‌های آینده تبادل مالی انجام می‌شود. کشور‌های دیگر هم قبول کردند که به عنوان سهامدار به این کانال بپیوندند.

سرمربی پرسپولیس نیامده یک عذرخواهی به مردم ایران بدهکار شد

پرسپولیسی‌ها پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ کروات با مربیان زیادی برای جانشینی او مذاکره کردند و در پایان گفته می‌شود با گابریل کالدرون آرژانتینی به توافق رسیدند و قرار است او جانشین مرد کروات سرخپوشان شود. البته مبحثی که در زندگی فوتبالی او برای حضور در پرسپولیس دیده نمی‌شود و مدیران به آن توجه نمی‌کنند، توهین او به ایرانی‌ها بوده است. در چهارچوب دور رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶، کویت و عربستان در کویت به مصاف هم رفتند که در پایان بازی جنجالی که با قضاوت مسعود مرادی بود، دو تیم یه تساوی صفر بر صفر رسیدند و هر چند در بازی برگشت در ورزشگاه شاه فهد در ریاض، سعودی‌ها به پیروزی سه بر صفر رسیدند و بدون باخت راهی جام جهانی شدند، در پایان بازی رفت، گابریل کالدرون (سرمربی وقت عربستان و گزینه موردنظر پرسپولیسی ها) با نشان دادن انگشت‌های دستش، مرادی را متهم به رشوه گرفتن کرد، هرچند با اعتراض ایرانی‌ها و بیانیه مدیران کشورمان، کالدرون شش ماه محروم شد.

لازم به ذکر است، گفته می‌شود در آن زمان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال مایل نبود تا این مبحث بازتاب زیادی داده شود، اما با فشار و تأکید مدیران ورزشی و رسانه‌ها سبب شد تا او از سوی سعودی‌ها و فیفا محروم شود. همچنین او پیش از دیدار ایران و عمان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات بیان کرد: تیم ملی فوتبال عمان در بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا تحت تأثیر اشتباهات داوری قرار گرفت، ولی به جو رقابت‌ها بازگشت و فکر می‌کنم این تیم قادر به آزار ایران است. ایران تیم باتجربه‌ای محسوب می‌شود، اما فاقد سرعت و تناسب بدنی است! مسأله‌ای که می‌تواند باعث خوشحالی بازیکنان عمان شود.

دعوت مردم لواسان از رئیس قوه قضائیه برای بازدید سرزده از ساخت و ساز‌های غیرقانونی

نمازگزاران در نماز جمعه این هفته لواسان با امضای نامه‌ای از رئیس قوه قضاییه دعوت کردند بدون اطلاع قبلی برای بازدید از ساخت و ساز‌های غیرقانونی و زمین خواری‌ها در این منطقه حضور یابد. متن این نامه به این شرح است: احتراماً ما نمازگزاران جمعه لواسانات ضمن تأیید افشاگری‌های حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات در رابطه به مفاسد اقتصادی و اجتماعی از جمله زمین خواری و کوه خواری و رواج فرهنگ ابتذال افشاگری و قصور و تقصیر‌های مسئولان منطقه در مقابل این آفات انقلاب از جنابعالی دعوت می‌کنیم به لواسان (البته سر زده و بدون اطلاع قبلی) تشریف بیاورید و از نزدیک با مسائل و مشکلات آشنا شوید. تقاضا داریم هیأتی ویژه با اختیارات قضایی خاص مأمور نمایید تا در اسرع وقت به مسائل لواسانات رسیدگی و اقدام انقلابی نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۹
حتی یک بچه هم میدونه که این دوره جدید انتخابات اصلاح طلب ها رای زیادی ندارد چه بیایید و چه نیایید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
اصلاح طلب بیاد چیو اصلاح کنه، تو این چهل سال چی رو اصلاح کردن که بیان چیز دیگه ای رو اصلاح کنن؟! الکیه همش
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
راه اصلاحات با چندین نهاد موازی با کار دولت و بنگاها و نطامیان و دولت بی تفنگ بسته شده . منطورم این هست که مردم در هر انتخابات میخواهد از اندیشه قبلی که از طرف مسولین به مردم دیکته میشود عبور کنند . یعنی مردم با زبان انتخابات و قانونی میگویند ما دنبال چی هستیم . مسولین انقلابی دنبال چی هستند . . اصلاح طلبان باید اسم و رسم خود را عوض کنند . فعلا که تمام‌راها ی اصلاحات اقتصادی و سیاسی برمبنای دستاورد علمی و تجربه بسته شده . میخواهند کشور بر حسب گفتمان انقلابی و جهادی اداره شود . انتخابات تاثیر ندارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
پرچم امریکا بس است دیگر برای نمایش های بی خاصیت
سکان دار اقتصادی که سیاست کلی یکساله کشور را به پیش می برد و ممکن است به هر سمتی ببرد دست دولت است و نه دست یک شرکت و نهاد و گروه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
خطاب به ناشناس 22:03 . دوست عزیز اصلاح طلب قطعا دوباره باید بیاد تا خیلی چیزها رو اصلاح کنه . 1 - تورم 1000 درصدی دستپخت خودشو بکنه 1000000 درصدی . همون نون خالی که تو سفره ها مونده اونم صادر کنه عراق و روسیه . نوع قر کمرها و مینی ژوپهای سوسولها رو هم تو کنسرت اصلاح کنه . خودشم 8 سال فریاد بزنه برجام یعنی نفسی که میکشیم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
اگر سیب زمینی و پیاز به عراق صادر نکنی انوقت باید برای برادران عراقی چه صادر کنی . تابی جان چرا سانسور کردی وقتی بندی از سخنان مهم را سانسور میشود کاربر مورد نظر ان حرف کاری که باید بخش تلنگر سیاسی بزند متوجه نمیشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
سیب زمینی و پیاز همیشه صادرات می شده ان هم نه برای عراق برای کشورها دیگر
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
خخخخخخخخخخخخخ تابی خدا بگم چکترت کنه . باز هم که بخشی سانسور کردی ‌ . وای وای وای .اینجوری نمیشه .خسته شدم نمیتوانم حرفم را برسونم اینقدر با کلمات پس و پیش کردم و حدف کردم خسته شدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
اصلاح طلبان این دوره رای ندارند یعنی مردمی که اکثریت بودند به این نتیجه رسیده اند که رای ندهند سنگینتر هستند
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
دیگه الآن طفل شیرخواره و خواجه حافظ هم میدونن کل مواد غذاییمون داره صادر میشه عراق و تورم این بخش فقط به این خاطره . مردم خودمون اکثریت گرسنه شدن با این وضع فاجعه بار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
مشارکت زیر ۲۰ درصد هست
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
اصلاح طلب یا اصولگرا هر دو دو روی سکه هستند در ظاهر برای ایجاد هیجان انتخاباتی علیه هم شعار میدهند ولی در پشت پرده منابعشان یکی هست و بدلیل روابط سببی وازدواج خانوادگی باهم سر یک سفره غذا میخورند و فامیل هم هستند
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
اصلاحطلبهای بزرگ حتی اگر با تیم اصلی نیان و با تیم دهم خودشون وارد میدان بشن باز برنده هستن چون رقیب ناتوانی مثل اصولگرا دارن
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
به عنوان فردی که سالها به اصلاح طلبان رای داده ام عرض میکنم اصلاح طلبی یعنی کشک آنان هیچگونه قدرتی برای برآورده کردن شعارهایشان ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
اصلاح طلب چه واژه فریبنده و دهن پرکنی.اصلاح طلب!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
این آشی که پختید را خودتان بخورید
تهرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
جهانگیری باید محاکمه شود
چرا دلار خزانه مملکت بجای تولید و اشتغال به جیب دوستانشان رفت و تورم وحشتناک ایجاد کرد و قیمت ملک و خودرو و همه چیز را چند برابر کرد؟
بیخود گرانیها را تقصیر ترامپ و اروپا نندازید و پشت تحریم قایم نشوید.
فقط محاکمه رانت سازان و حتی اعدام!
h....
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
مردم خودشون باید بفهمن کار این دولت از چه زاویه ای
مورد تخریب قرار گرفته و دچار صدمه ی جدی شده . باید این مسائل را در نظر بگیرند . به هر حال در این کشور اگر قرار باشد کپی هایی از اقای احمدی نژاد و جلیلی و ..... سر کار ایند با هر ترفند سر کار خواهند امد
لطف کن کلمه فن پیچ را عوض کنید
یعنی اینقدر عقب افتاده هستید که نمی توانید بگویید صفحه هواداران؟
اینستکس در حال اولین پردازش است.....
جناب فلاحت پیشه الان قرن ۲۱ است و کارها الکترونیکی است و انی پرداخت می شود و اگر کسی بخواهد حواله بانکی انجام دهد بین دو کشور نهایتا چند روز بیشتر طول نمی کشد ان وقت این سازو کار دارد در حال پردازش می کند !!!!
تا کی؟ ان شالله تا سال اینده ان هم فقط یک مبلغ ناقابل چند میلیون دلاری برای بازار چند میلیارد دلاری ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
ببینیند ما به چه کسانی رأی دادیم و شدن نماینده مردم شریف ایران!
بیاید با اسراییل کاری نداشته باشید به خدا همه مشکلاتمون حل میشه. نمیگم صلح کنید فقط شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا ندید

یهودی ها قدرتشون خیلی زیاده و تمام دنیا پشتشون هستند در تاریخ ایران به جز در براندازی حکومت سابق یهودی ها هیچ جنگ با ما نداشتند و بلکه هر دو کشور دشمنان مشترک زیادی دارند اما به خاطر سیاست های اشتباهمان دشمنان خونی خود را با هم متحد کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
فکر میکنم گاهی باید بی طرف باشیم، تا وقتی که به اندازه کافی قدرتمند بشیم و ضربه خود را در وقت مناسب به اسرائیل و امریکا وارد کنیم. اما شعار مرگ بر این و آن کارساز نیست و هزینه ایجاد میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
عزیزم عقب افتادی و ایران دارد از قدرت منطقه ای می رود به سمت
قدرت جهانی
در ضمن خیلی از کشورها هم دشمن این اسراییل هستند و شعار مرگ بر این کشور می دهند
و در اخر خیلی مشکلات شما داخلی است و اگر ان را تا ۹۰ درصد حل کنید خیلی چیزها بر وفق مرادتان می شود
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
ناشناس ۱۴:۲قدرت جهانی؟حالت خوبه؟معلومه زیاد تابستون بیرون بودی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
خطاب به مهدی
احیانا شما از کسانی نبودین که ۸ سال پیش می گفتین اسد بای بای یا سال گذشته می گفتین رییس جمهور ونزوئلا باید برود به خاطر اینکه امریکا خواسته
این هم مانند ان نمی توانید درست فکر کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
یکی از شاخص های تبدیل شدن به قدرت جهانی یا منطقه ای قدرت اقتصادی است نه فقط نظامی .اگر فقط قدرت نظامی شرط باشد الان کره شمالی هم قدرت جهانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
ایران کجا هست الان در خاورمیانه و کی دارد اقایی می کند؟
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
خير من ازاون كساني كه شماگفتيد ،نبودم..منظورم اين بودكه بايدواقع بين بود.همين.
سید حسام
| Netherlands |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
انقلابی ها با عملشون و باور به شعار مرگ بر اسرائیل آمریکا، ایران رو قدرت اول نظامی و سیاسی غرب آسیا تبدیل کردن. همفکران شما که دم از سازش با اسرائیل و آمریکا زدن و اقتصاد کشور دست شون بوده چه گلی به سر اقتصاد زدن؟
برجام آخر هنرشون بود که زیرش موندن. راه پیشنهادی شما عاقبتش تبدیل شدن به آل سعوده. گاو شیرده و ذلیل شدن
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
ما گفتیم اسد بای بای تا سوریه بماند .حالا که اسد مانده میگیم سوریه بای بای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
با سیاستهای پیچیده روس ها و آمریکا شدن دشمن هم....
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
قدرت ظرفیت می خواهد
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
آخرش نفهمیدیم برجام خوب بوده یابد
بزنیم تو سرش براش یا بزنیم تو سر برااش
خوب فرانسه برای تجارت بیاید و من کاری باهاشون ندارم و تا انجا که بتونم محصولات این کشور را نمی خرم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
محصولاتش رو پیدا کردی بخر!، اکثرا تقلبی و چینیه
زاد و ولد نکنید به جاش هر وقت فکر زاد و ولد به سرتون زد یک نهال در خانه خودتان بکارید و اگر باغچه ندارید آن را در یک گلدان بزرگ بلاستیکی سفید رنگ بکارید

به دنیا آوردن یک انسان و مراقبت از او و رساندن او به سعادت مسئولیت بزرگی هست و با شرایط امروز کشور یک ماموریت غیر ممکن هست البته اگر قصد دارید یکی عین خودتون رو وارد اجتماع کننید یا اینکه یک مجرم یا یک آدم مفلوک و بدبخت رو وارد اجتماع کنید حتمن زاد و ولد کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
زاد و ولد زیاد باشد ارزش اینکار چی هست . درست کردن بچه سه سوت بزرگ کردن بچه ها ۲۰ سال ...تازه مشکل اصلی بعد از ۲۰ سال شروع میشه . وقتی باغ کشاورزی نیست وقتی دامداری نیست وقتی کار نیست . بچه ها کارشان فقط بازی کامبیوتری باشد چه فایده دارد . شما نگاه کنید بیشتر بچه ها یا پای تلویزیون یا پای موبایل دارن بزرگ میشن آینده انها چی میشه وقتی این بچه ها گرم و سرد روزگار را نچشیدند .
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
بدبخت بخودت با این طرز تفکرت . انشالله تا آخر عمر مجرد و بدون اولاد بمونی تا بفهمی تزت یعنی منتهای بدبختی یک انسان
حمزه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
تو فردی هستی که زندگی را باخته ای .بسیاری از مشکلات افراد جامعه به مصرف بی رویه، عدم مدیریت هزینه ها و چشم و همچشمی باز می گردد. با هشت ساعت کار در روز، آن هم هر کاری مثل حتی کارگری می توان زندگی نسبتا خوبی داشت. فقط باید در جایی زندگی کنی که توانش را داشته باشی. پایتخت نشد، مرکز استان، مرکز استان نشد شهرستان، شهرستان نشد بخش و روستا. تابناک لطفا این را منتشر کن
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
تو زندگی رو بردی .
نوشابه سیاه، بی رنگ یا زرد است لاکن شیر همیشه سفید است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
تابناک
حرفای خوب را درج نمی کنه
این چرت و پرت ها رو می گذاره
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
از کدوم تیمارستان زدی چاک گلم ؟
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
دیگه زیاد نمیای عزیز بیا بیشتر این طرفا آخه یکی که حرف حساب بزنه خود خودتی نه اونا که خاطره میگن
گاهی پرستو به خانه برنمیگردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
ظاهرا طبق دستور ،اخبار کهنه باید روی خط خبر برود.
خدا میداند چه چیزی پشت این پرت کردن هواس مردم خوابیده است . یک گرانی دیگر ؟یک تورم دیگر ؟
خبر نجفی مربوط به روزهای اول است پس چه دلیلی دارد شما و سایتهای دیگر بخواهید مردم را به حرف بکشید؟
مگر گفته نمی شود که امریکا اقتصاد اول است و همه خواهان رفتن به انجا به خاطر رفاه؟
پس چرا این کشور بیشترین امار خشونت سلاح گرم دارد و بیشترین زندانی ها؟
مشکل از فرهنگ است در درجه اول و بعد اقتصاد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
اگر در جامعه ای خشونت وجود دارد باید از طریق روانشناسان و جامعه شناسان بررسی شود که چرا چنین شده است . ولی من علت را سوال کردم . بیشتر پاسخ ها این بود . انقلاب برای چی کردیم ... چرا به رای مردم ارزش قایل نیستند . چرا اینقدر در جامعه در خیابانها مرگ و نفرین وجود دارد . .‌چرا اقتصاد دولتی هست .. چرا در خیابان اینقدر بابت مسایلی که جرم محسوب نمیشوند گیر میدهند . ....
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
مشکل از بیسوادی شماست که هنوز نمیدانید میتوانی در امریکا وارد فروشگاه والمارت یا هر فروشگاه دیگر شوی و اسلحه اتوماتیک با فشنگ کافی خریداری کنی و بزنی بیرون.اگر در ایران این شرایط بود بنظر شما الان یک ایرانی زنده باقی مانده بود؟؟،
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
داداش ؛ در ایران اگر حمل سلاح آزاد بشه ؛ آمریکا را از نظر خشونت با سلاح گرم و زندانی پشت سر میگذاریم !!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
شما هم در اینجا به راحتی می توانی سلاح سرد بخری
چرا اینقدر بعضی تا اسم امریکا می اید وسط رگ گردنشان به جوش می اید؟
یک آدم مگر برای شاد بودن در زندگی چی میخواد. یک شغل خوب و مطمئن و یک خانه در یک جای خوب و خوش آب و هو ا همین . آیا این ها خیلیه نه

اگر یکی از این دو در زندگی فرد وجود نداشته باشه زندگی او مختل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
انسانها برای رسیدن به زندگی خوب گاهی اوقات طمع میکنند و اختلاس میکنند یا دزد میشوند
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
دقیقا" ؛ آبراهام مازلو در تئوری سلسله مراتب نیازهای انسان همین رو میگه
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
عده ای اومدن و همه چیز رو از مردم گرفتن واسه اینکه همین چیزها رو داشته باشن
آقای منتجب نیا منظورشون از سهم دقیقا همون سهم مسئولان از سفره ی انقلاب هستش اصلا وضعیت کشور براشون مهم نیست, راننده ی شخصی , خونه دولتی , حقوق های آنچنانی , ورزش و خواب منظم , تغذیه ی مناسب , مسافرت های لاکچری , این وسط شب انتخابات یه فعالیتی هم میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
آقای منتجب نیا بار ها انتخابات را آزمودیم و شرکت کردیم و لی نتیجه ای نداشت ساختار بگونه ایست که رای مردم چندان جایگاهی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
راه چاره هم خالی کردن میدان سیاست است
مکرون مکار، اگر میخوای به برجام پایبند باشیم، باید نفت ایران رو بخرید.
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
به ما مردم ایران ثابت شده اونی که داره لینقدر زندگی رو به کاممون تلخ میکنه نه ماکرونه نه ترامپ نه اصلاح طلب نه اصولگرا ..آقای روحانی که ما مردم انتخابش کردیم
گفته شده نفت و بنزین باید از بودجه خارج بشن

میدونید چرا

تا اینکه پول حاصل از فروششون رو دیگه به کشور بر نگردونن و مستقیم از همون محل فروش برای خانواده های مسئولین در اروپا و آمریکا حواله کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
آفرین
اگه گابریل کالدرون به داور اتهام رشوه زده اخلاقش با ماها جوره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
این خوبه، خودیه و می‌تونیم با هم کار کنیم
فغانی یا مرادی؟فغانی در لیگ سوت های مشکوک بسود پرسپولیس زیاد می زد
ممنون از اقاي رحيمي جهان ابادي به خاطر بيان واقعيت هايي كه سعي مي شود انكار گردد .
کنایه مناخب نیا به حجاریان .... اصولگرایان از خداشان هست که اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نکنند تا خودشان برنده شوند ... تحلیل من این هست که اول برادری را ثابت کنیم بعد ارث و میراث را تقسیم کنیم سوال اساسی که وجود دارد این هست ایا در انتخابات تمام دنیا بدون تعدد احزاب رای گیری انجام‌میشود ؟ آیا احزاب مخالف همدیگر را برسمیت میشناسند ؟ آیا اصلا سهمی در قدرت و احترام قایل هستند ؟چطور امکان دارد که در قانون اساسی ان جناحی در کشور قدرت را در دست میگیرد که در انتخابات برنده میشود . یعنی قدرت بر امده از مردم بر مردم‌هست یعنی اکثریت بر اقلیت ..اول ثابت کحید طرف مقابل به رای های چند سال احیر مردم ایا عژت و احترام گذاشته ؟ عمل کرده ؟ یا نه جنبه تبلیغی و نمادین دارد . پاسخ ..
ما ملت ایران استقامت میکنیم


یک مسئول (با دور شکم بیش از یک متر که خانواده اش در اروپا یا آمریکا سکونت دارد و هر ماه 500 هزار دلار برای آنها حواله مینماید)
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
ماهیانه ۵۰۰ هزار دلار واقعا مبلغ زیادیه و باورش سخته ولی فکر کنم حقیقت داره و بدبخت و بی پول فقط منم
از تابناک سپاسگزارم‌ .

چرا ؟؟؟

چون اگه ذره ای در وابسته نبودن لیبرالها و اصلاح طلبها شکی بود ؛ با خبر اول و یازدهمی ، دیگه همه چیز مشخصتر شد ! برای کسانی که به امثال کواکبیان و فلاحت پیشه ؛ رای دادن و انتخابشون کردن ؛ باید خسته نباشید گفت ! چون کم روی زغال را سفید نکردن ! واقعا متاسفم . افسوس . . .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
مهدی جان من از تابناک کمال تشکر دارم که بدون وابستگی جناحی مطالب دو طرف را منعکس میکند . اما این بحث ها فقط کمکی به مردم‌سالاری اگر داشته باشد خیلی خوب هست که حداقل صد نفر کاربر را به تعادل فکری در رفتار سیاسی برساند .اما هنوز بعد از چهار سال که با کاربران کل کل دارم هنوز نفهمیدم تکلیف رای مردم چی میشه الان رای که به روحانی دادیم برای چی بود بعد بیاییم بحث کنیم که اگر اصولگرایان در قدرت در اینده تصرف کردند چی خواهد شد . من‌میگم یکبار هم‌که شده یا به رای مردم احترام بگذارند یا کلا مردم سالاری را تعطیل کنند . بهرحال تکلیف را معلوم کنند و اینقدر نگویند که ما دمکراسی و رای مردم را از سر ناچاری قبول کردیم این بعد از چهل سال درست نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
مصداق « تعادل فکری در رفتار سیاسی « این است که تحقق دمکراسی را صفر و صد ندانیم .
مسیولین اگه به خود نجنبند ، هم جنگ خواهد شد و هم مذاکره پس از جنگ ، اوضاع ملت اصلا مناسب نیست ، ۸۰ درصد چکها داره برگشت میخوره ، بازارها داره منجمد میشه به برکت حضور همتی در راس بانک مرکزی باید شاهد ورشکستی مشاغل زیادی باشیم ، حقوقها که کفاف دقیقا ۱۰ روز از ماه رو میدن ؟! یعنی مردم ۲۰ روز ماه رو با بدبختی و رنج گذران میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
مهم اوضاع مسیولین است که انشالله هر روز بهتر از دیروز است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
با تدابیر همتی، ارز گزون نشد، ولی قیمت کالاها به دلار ۲۰ هزار تومن هست
این اقای فلاحت پیشه حرف نزنه بهتره هنوز امضاش پای اون نامه خشک نشده
اوضاع ملت پس ناجوانمردانه بحرانیست ، به خدا قسم حقوقها که اصلا نمیشه روش حساب کرد ، من که هیچ وقت قسط معوق نداشتم ۸ قسط معوق دارم ، فقط بخاطر اینکه از پس هزینه زندگی برنمیام ، به قشر حقوق بگیر ظلم میشه ، خدا به داد اون مستاجمستاجران برسه
متاسفانه در ایران چند دولت وجود دارد که تعدادی از آنها فقط به منافع شخصی می پردازند و در کار دولت اصلی اختلال ایجاد می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
پس چرا باید برای انتخاب یک دولت بی تأثیر صف بکشیم؟؟؟
لطفا ارز ۴۲۰۰ تومانی رو حذف نکنید ، به خدا قسم تو هزینه های کمر شکن موندیم ، با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به علف خوردن خواهیم افتاد دقیقا مثل مردم لیبی ؟!! که کامیونهای سبزی رو تو میادین برای مردم پخش میکردن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
این نتیجه انتخاب 96 است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
نخیر جانم برجام نده بود عین همین تحریم ها که از سال اخر احمذی نژاد شروع شده بود، بجای اینکه الان ما را در ۹۸ به این وضع بکشاند در همان ۹۲ و ۹۳ می کشاند و تا الان فروپاشیده بود اقتصادمون. ا
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
به صدقه گرفتن عادتمون دادن ، شکرت
نگاهی به پرداختهای دولت به کارمندان
۱_ شرکت نفت و گاز ۲۰ میلیون به بالا
۲_ شرکت برق و اب ۱۲ میلیون
۳_ کارمندان دانشگاه ۷ میلیون به بااا
۴_ نیروهای نظامی به برکت صندوق توسعه ملی ۶ میلیون به بالا
۵_ دستگاههای قضا ۸ میلیون به بالا
۶_ صندوق های بیمه ای ۹ میلیون به بالا ، جالبتر از همه حقوق کشاورز بازنشته ۴۰۰ هزار تومان
۷_ آموزش و پرورش و بهداشت ( بجز پزشکان ) حداقل ۲ میلیون حداکثر ۴و نیم
حالا پیدا کنید عدالت رو ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
کارمندان دولت اغلب زندگی مرفه و لاکچری دارند تازه بن کالا و تعطیلات فروان در هفته و زمین رایگان و وام های بیسود کلان به آنها تعلق می گیرد کارمندان بانک بانک را از آن خود و خانواده خود می دانند و حداقل وامی که به آنها تعلق می گیرد بالای۵۰۰میلیون است که شاید سالی ۱۰۰هزارتومان از حقوق آنها کسر شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
این عددها را از کجا در میا ید؟
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
من کارمند رسمی دانشگاه تهران با 20 سال سابقه کار هستم و حقوقم حدود 4 میلیون تومان است. لطفا بفرمایید حقوق 7 میلیون به بالای کارکنان دانشگاه را از کجا آورده اید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
عدالت شهید شده
روحانی خودش بهتر میدونی با این نفراتی که تو مجمع هستند ، cft تصویب بشو نیست بخصوص حالا که آقایان عواقب تصویب نشونش رو به گردن گرفتند
متاسفانه باید بگم با اینکه اصولگرایان در اقلیت هستند ولی از لحاظ قدرت زورشون به اصلاحات میچربه .واصلاح طلبی فقط شعاره تو این مملکت .پس بهتره لااقل همه چیز دربست در اختیار اصولگرایان قرار داده بشه .تا نتونن اینبار از زیر مسولیت و ومشکلات کشور فرار کنن وگردن کس دیگری بندازن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
حرفی کاملا منطقی. و با شرکت نکردن در انتخابات حتی اگر اصلاح طلبها کاندید هم باشند اصولگرایان در راس قرار می‌گیرند و مجبور به پاسخگویی میشوندددددد
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
این اقلیت که از اقشار با تفکر خاصی در تمام ادارات و بنگاهای اقتصادی و اموزش و پرورش در شهرداریها و در اماکن نطامی و اداری حصور دارند . بنابراین آلان قدرت اجرایی و سیاست گذاری هم دست همین اقلیت هست .روحانی هم‌که رای دادم در همان‌گروه قرار میدهم . ولی هنوز نمیدونم این اقلیت چرا همیشه از مردم طلب کار هستند که مدعی هستند مردم انتخابشان اصلح نبود . در صورتی ساختار کشور کلا در دست خودشان هست . آیا به ۶۰ میلیون ایرانی در تعریف غیر خودی در کار ادتری و استخدامی و ثروت سهیم هستند . ایا رای این اکثریت برای انها ارزشی دارد ؟ من میگویم نه . مخالفین اثبات کنند که حرف من اشتباه هست . رای مردم ارزش اجرایی ندارد ولی برای تبلیعات در روز یا هفته اول انتخابات برای بازار گرمی خوب هست . بعد از انتخابات مردم فراموش میشوند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
مردم زیاد سعی کردند تا اصلاحات انجام بشه ولی قدرت اصولگرایان ایران خیلی خیلی بیشتره پس مسولیت یکدست باشه تا مشکلات رو گردن دیگران ناندازند رای ما به اصولگرایان باعث جوابگویی مسولین میشه و امثال منتجب نیا یکم استراحت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
آن اقلیت 8 سال با صدها میلیارد دلار هر کار خواستند کردند و مسئولیت نپذیرفتن هم جزء اصول شان است .
از روزی دکتر هاشمی از وزارت بهداشت رفت ، این وزارتخانه به سرنوشت آموزش و پرورش مبتلا شد و تاخیر در پرداختها به ۱۳ ماه رسید ؟! نمکی که مثل اینکه دست کمی از بطحایی نداره ؟!
امسال در بهترین حالت ۹۰ هزار میلیارد کسری بودجه داریم ، که دولت با خالی کردن جیب مردم از قبوض اب و برق و تلفن و گاز و از همه مهمتر مالیات به فکر تامین آن است ، جناب روحانی خدا شاهده یارانه ای که به من میدهی فقط پول برق و تلفن من میشه ، روزی یارا نه من ۴۵ دلار ارزش داشت ، میدونی با این قیمت دلار باید حداقل ۶۰۰ هزار تومان به هر فرد یارانه بدهید ؟! مطمئن باش ظلم از این بالاتر نیست .
خیلی از نمایندگان کنونی ، حداکثر رایشان بیست الا سی هزار بوده ، بدون شک در مجلس آینده خیلی از نماینده ها با رایی کمتر از بیست هزار وارد مجلس میشود ،و درایت ،و بینش سیاسیش نیز بهمان اندازهٔ بیست هزار رای بیشتر نیست ؟ ؟،،
اگه پرستویی به اشیانه نزدیک شد سعی کنید برای رهایی از او پرهایش را قیچی کنید و در بیابان رهایش کنید تا خوراک کفتارها شود .
اقا میشه ما اصلا دیگه رای ندیم. والا همون 4 باری که رای دادیم به احمدئ نژاد و روحانئ و مجلس ها یعنی جمعا 8 بار واسه هفت نسل بعد از خودمون کافی بود
استاد حیف و میل منابع و نعمت ها هستیم ... بهتر نیست کمی هم به فکر تنظیم خانواده و کنترل جمعیت باشیم آیا کشوری که بیش از نیمی از آن کویر و بیابان است ظرفیت جمعیت 80 میلیونی را دارد ؟
شرکت های اروپایی ها و بخصوص فرانسه در زمان اوضاع نسبتا مناسب اقتصادی میایند سودهای خوبی میبرن و در زمان سختی زودتر از همه کشورها قرارداد خود را بصورت یکجانبه فسخ میکنن و از ایران خارج میشوند..بارها این مساله را نشان دادن...حالا این یارو برا صحبت های تجاری دوباره میاد برا صحبت های تجاری و احتمالا چند قرارداد برای سود یکطرفه..ایکاش مسئولان ایرانی متوجه این رفتارهای زشت اروپایی ها بشوند و به وقتش درس خوبی به آنها بدهند..
مقاومت .. پایداری ... ایستادگی ... دورزدن تحریم ها ... دلالی ... قاچاق ... احتکار ... رانت ... اختلاس ... تبعیض ... ... بیکاری ... فساد ... بابک زنجانی ها ...
آیا می دانید موتورهای سری TUX شرکت پژو، برمیگرده به سال ۱۹۸۶؟

موتورهایی که روی ۲۰۶ و ۲۰۷ سوار شدند و مردم براشون سردست می شکنن!!!
مادر من قصدم قتل نبود یهو دستم رفت رو ماشه و پنج تا تیر شلیک شد. یکی، دو تا سه تا چهار تا پنج تا.
تازه خشاب همینقدر گلوله داشت و من نمیدونستم وگر نه ....

با این حال منو ببخش مادر چون من خیلی گوگولیم.
درخواست نمازگزاران محترم نماز جمعه این هفته لواسان در پی افشاگری‌های حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسانات کمی جای تعجب دارد. به دو دلیل، یکی اینکه این ساخت و ساز ها بیش از 10 سال است که انجام می شود و اینکه بگویید هیچوقت دیر نیست هم بیشتر جای تعجب دارد چون خیلی دیر شده و همان هایی که بدون مجوز ساخت و ساز می کردند فرصت کافی برای کسب مجوزهای غیرمجاز پیدا کرده اند. دوم اینکه در تهران کم نداریم چنین نقاطی که بهر دلیل به آنها ورود نکرده است. چون بسیاری با مجوزهای خاص داده شده اند که صد البته در قانون نمی گنجیده ولی در کت برخی فرو رفته مانند آنچه در حکیمیه و لویزان و ضلع شمالی اتوبان شهید بابایی و فشم و میگون و .... تهران می بینید
نماینده شون آقای روحانی که خراب کرد
؛ نجفي به مامان زنش چي گفت؟
اما هيچ تيتر و خبري از 20 هزار مالباخته زمين هاي فاز 5 شهر جديد هشتگرد كه 9 ساله منتظر حكم دادگاه هستند نيست.
تجربه نشان داده صف بندی اصولگرا و اصلاح طلب کوچکترین فایده ای برای مردم نداشته و ندارد و عده ای فرصت طلب و اویزون به این جناح ها به اسم نمایندگی مردم برای خودشان دست و پا میزنند
ریاست محترم قوه قضائیه لطفا بعد از بازدید از لواسان یکسری هم به شهر پردیس بزنند تا به چشم ببینند که در این شهر کوه و تپه سنگی را با لودرهای عظیم خرد میکنند و فضای سبز و طبیعت را نابود میکنند تا خانه بسازند و به قیمت نجومی به مردم کرایه بدهند(خرید خانه دیگر رویا شده!)
ببینند که در فاز 11 در دره برجهای بیشمار 10 طبقه ساخته اند و همه را خالی نگه داشته اند برای یک همچه روزی .گ
به چشم ببینند که در میدان امام همه پاساژها شده معاملات املاکی (که دفتر یک مرجعی هم در همانجاست) و در همی پاساژها قیمتها را یکماه 5 برابر کردند و هیچکدام از مسئولین که خودشان خانه و ویلا دارند ندیدند و یا نخواستند ببینند ...
مسئولين محترم تابناك ! مانتوهاي جلو باز، مناسب جامعه ما نيست . خواهشمندم از تبليغ آن كه در اين صفحه مشاهده مي شود خودداري فرمائيد. با تشكر از لطف شما
ثابت شده که شرکت در انتخابات نتیجه چندانی ندارد آنها هر کاری بخواهند می کنند
مردم بر اساس بیست سال تجربه اشان از اصلاح طلبی به این نتیجه رسیده اند که هدف بسیاری از اصلاح طلبان دست یابی به قدرت است ! انتخابات و بر فرض پیروزی اصلاح طلبان تاثیری در حال و روز مردم ندارد " چه اصلاح طلب " چه اصولگرا " هر کدام که در راس قدرت بوده اند مملکت رو به عقب حرکت کرده و این عقب رفتنها همینجور ادامه دارد !
از خانواده مقتول رضایت بگیرید بلکه قاتل وقت بیشتری برای تصفیه حساب داشته باشد
جناب منتجب نیا حق مردم یا منافع خود شما اصلاح طلبان. به اسم اصلاحات هر چند سال برای رسیدن به قدرت و منافع خودتان و نه مردم این حرفها را راه می اندازید به خودتان بیایید به خدا مردم از این همه ریا و قدرت طلبی خسته شده اند درد مردم چیز دیگری است که امثال شما درک نمی کنید.
جامعه شده بیمار
فکری برا ساماندهی اجاره خانه ها بکنید صاحبخانه های سنگدل پول کل ساخت خونشون از مستاجربینوا مگیرند اصلا مسلمان نیستند ازکافر هم بدترند
ایران رکورددار مسئولین ناکارامد
زمین متری دوزارتون با طمع و پولدوستی خودتون شده متری چندین میلیون تومن. با پولش ملک تو تهران خریدید. باید فکر حالا رو میکردید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار