بازدید 7610

حداد عادل: زدن پهپاد مایه عزت ما است

کد خبر: ۹۰۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۸ 29 June 2019
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرنگونی پهپاد جاسوسی ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا را در ارتفاع ۱۶ هزار متری توسط پدافند هوایی سوم خرداد را مایه عزت ایران اسلامی دانست.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، غلامعلی حداد عادل جمعه شب در مراسم شب شهادت امام جعفر صادق (ع) که در مسجد پیامبر اعظم بازار رامسر برگزار شد تصریح کرد: کشور ایران که در حال تحریم است بهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری را در ارتفاع ۱۶ هزار متری که هیچ چشمی نمی‌تواند آن را ببیند با پدافند هوایی سوم خرداد سرنگون می‌کند که مایه عزت است.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: مسافران که به رامسر سفر می‌کنند تأثیر فرهنگی بر منطقه دارند و اغلب آن‌ها وضع شأن از نظر دینی و فرهنگی ضعیف است و مردم متدین بدانند فرهنگ در معرض خطر بوده و این عوامل در فرهنگ دینی اثر منفی می‌گذارد.

حداد عادل گفت: در حوادث اخیر رئیس جمهور غیرمتعادل آمریکا برای اینکه ایران را سر میز محاکمه بنشاند از نخست وزیر ژاپن درخواست می‌کند که به ایران بیاید و دعوت به مذاکره کند که رهبر انقلاب فرمود: ترامپ را شایسته مذاکره نمی‌دانم که پیامی به او بدهم، زیرا کشور ما به برکت خون حسینی و شیعه در جریان است و رهبر انقلاب با عزت دست رد به سینه آمریکا می‌زند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار