بازدید 6528
Huawei MediaPad M6 به بازارهای جهانی عرضه شد

احساس حضور در تالار موسیقی با تبلت‌های هوآوی

کد خبر: ۹۰۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ 25 June 2019

هوآوی به‌تازگی تبلت Huawei MediaPad M6 را به بازار جهانی عرضه کرد. مدت کوتاهی پیش از این هم هوآوی از سری گوشی‌های هوشمند Nova 5 رونمایی کرده بود. تبلت MediaPad M6 در دو اندازه مختلف و با تفاوت‌هایی جزئی وارد بازار شده است. در این مطلب جزئیات فنی این محصول را بررسی می‌کنیم و نگاهی هم به قیمت نسخه‌های مختلف آن خواهیم داشت.

به گزارش «تابناک»، اولین نکته اینکه MediaPad M6 در اندازه‌های ۱۰.۸ اینچی و ۸.۴ اینچی عرضه شده است و هر دو نسخه از نمایشگری با رزولوشن 2K بهره می‌برند. علاوه‌ بر این، ظرفیت باتری نسخه ۸.۴ اینچی تبلت MediaPad M6 برابر با ۶۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ظرفیت باتری نسخه ۱۰.۸ اینچی آن ۷۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

در هر دو نسخه Huawei MediaPad M6 از تراشه هشت‌هسته‌ای Huawei Kirin 980 با واحد پردازش عصبی دوگانه استفاده شده و پردازنده گرافیکی هر دو نسخه هم Mali G76 با قابلیت پشتیبانی از GPU Turbo 3.0 است. حافظه رم هر دو نسخه ۴ گیگابایت ظرفیت دارد و برای حافظه ذخیره‌سازی داخلی هر دو نسخه هم گزینه‌های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. در لبه سمت راست این دستگاه‌ها هم شاهد دکمه‌های کنترل صدا، دکمه پاور، درگاه یواس‌بی تایپ سی، درگاه میکرواس‌دی و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هستیم. دوربین اصلی این دستگاه‌ها ۱۳ مگاپیکسلی است و در کنار این دوربین، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم برای آن‌ها در نظر گرفته شده.

اسپیکرهای قدرتمند برای لذت بردن از  بازی ، فیلم و ویدئو

شاید جالب‌ترین نکته درمورد تبلت‌های Huawei MediaPad M6، سیستم صدای آن‌ها باشد. هر دو نسخه از این تبلت سیستم اسپیکری با چهار کانال صوتی دارد تا صدایی شفاف و قدرتمند در اختیار کاربر بگذارد. طراحی و تنظیم اسپیکرهای این تبلت به عهده Harman-Kardonn بوده و طبق گفته هوآوی، این طراحی باعث شده که صدای این اسپیکرها بلند و پرطنین باشد. البته نباید فراموش کنیم که سری تبلت‌های MediaPad هوآوی همیشه سیستم صوتی بسیار خوبی داشته است.

قیمت‌گذاری

Huawei MediaPad M6 در نسخه‌ها و پیکربندی‌های متنوعی عرضه شده که طبعا هر کدام از این پیکربندی‌ها قیمت متفاوتی دارد. در فهرست زیر می‌توانید  قیمت نسخه‌های مختلف را ببینید و با هم مقایسه کنید:

۸.۴ اینچ، وای‌فای، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۲۹۱ دلار

۸.۴ اینچ، وای‌فای، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۴۹ دلار

۸.۴ اینچ، 4G، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۴۹ دلار

۸.۴ اینچ، 4G، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۹۳ دلار

۱۰.۸ اینچ، وای‌فای، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۳۵ دلار

۱۰.۸ اینچ، وای‌فای، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۹۳ دلار

۱۰.۸ اینچ، 4G، ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۳۹۳ دلار

۱۰.۸ اینچ، 4G، ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی؛ ۵۰۸ دلار

نسخه ۱۰.۸ اینچی MediaPad M6 از ۲۱ ژوئن پیش‌فروش می‌شود و عرضه رسمی آن به بازار، از ۱۰ جولای آغاز خواهد شد. آغاز پیش‌فروش نسخه ۸.۴ اینچی این تبلت هم از تاریخ ۱۰ جولای خواهد بود و از تاریخ ۲۰ جولای فروش رسمی آن آغاز خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر