بازدید 29168
هزار و ششصد و نود و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

حمله جواد امام به حسام‌الدین آشنا/داماد روحانی و عادل فردوسی پور، کاندیدا‌های مجلس بعدی؟ /بذل و بخشش سکه‌ای دانشگاه آزاد از جیب دانشجویان!/یک معاون در وزارت‌ورزش در یک روز ۹ حکم گرفت

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند فلاحت پیشه به ترامپ: در تهران تنها نظامیان با تو سخن می‌گویند/ترامپ: چین و ژاپن خودشان از تنگه هرمز محافظت کنند/ پهپاد آمریکایی در تور صیادان قشم افتاد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 24 June 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

علی مطهری: نظامیان به تذکرات درباره عدم دخالت در انتخابات عمل کنند

علی مطهری: «برای تشکیلات نظامی، سم است که از جریان سیاسی خط بگیرد یا گروه‌های سیاسی طمع کنند و بگویند ما تیپ داریم، نه این‌ها سرباز ولایت فقیه هستند. نیرو‌های مسلح نباید آبروی خود را خرج فلان نماینده برای رأی گیری کنند. نیرو‌های مسلح باید از دسته بندی‌های سیاسی جدا باشند»؛ این جملاتی بود که اخیراً سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران خطاب به نیرو‌های نظامی مطرح کرد و به نوعی آن‌ها را از ورود به هرگونه تحرکات سیاسی و انتخاباتی برحذر داشت. در همین راستا علی مطهری نماینده مردم تهران در واکنش به توصیه‌های اخیر سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران به نیرو‌های نظامی گفت: این تذکر خیلی خوبی است که آقای خاتمی مطرح کردند و این همان تذکری است که امام (ره) بار‌ها گفتند و در وصیت نامه‌شان هم به آن اشاره کردند. او با بیان اینکه امیدواریم نیرو‌های نظامی به این تذکرات عمل کنند، گفت: انشاءالله به این تذکرات عمل شود، چون در گذشته دخالت‌های زیادی ـ چه در انتخابات مجلس و چه در انتخابات ریاست جمهوری ـ از سوی نظامی‌ها صورت گرفته است، درحالی که اساسا ورود این نیرو‌ها به سیاست و اقتصاد خطرناک است. برای خودشان هم خطرناک است و کم کم باید پایشان را از این حوزه‌ها بیرون بکشند.

واکنش آشنا به حواشی سریال «گاندو»

حسام‌الدین آشنا صبح امروز (دوشنبه) با انتشار دو توئیت در حساب کاربری خود به حواشی اخیر سریال «گاندو» که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود، واکنش نشان داد. در توئیت نخست آمده است: «جالبه که هم میگن سانسور شده، هم پخش می‌کنن. هم میگن صداگذاری شده، هم اصلش را در فضای مجازی منتشر می‌کنن. هم میگن فشار روی ماست، هم خیلی راحت این جمله را میگن و ادامه هم میدن. هم فیلم کامل فیلمبرداری شده، هم میگن بگذارین کار کنیم. هم از توبره، هم از آخور». در توئیت دوم هم نوشته شده است: «راستی نگفتن بالاخره کی تلفن کرده؟ کی فشار آورده و میاره؟ کی اصلاً خبر داره چی ساختن و چی پخش می‌کنن؟ و آخر اینکه فرض کنیم تماس و فشار هم درست باشه، از کی تا حالا، فشار و تماس دولت مؤثر بوده؟»

دادستان کل کشور: معلوم نیست «علاءالدین» چطور از زندان آزاد و فراری شده

حجت الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور در حاشیه بازدید از دادسرای ناحیه ١٢ تهران، سؤالی در رابطه با قدیمی‌ترین پرونده این دادسرا از یکی از مسئولان دادسرای ناحیه ١٢ تهران مطرح کرد که وی پاسخ داد: قدیمی‌ترین پرونده مربوط به سال ۸۳ و متعلق به پاساژ علاءالدین و آقای علاءالدین است که وی نیز متواری بوده و اتهامش کلاهبرداری است، چرا که همکف این پاساژ را که پارکینگ بوده کاربری دیگری گرفته و تجاری تحویل مردم نداده است و معلوم نیست به چه شکل هم از زندان آزاد شده است. دادستان کل کشور در ادامه پس از اطلاع از این موضوع دستور پیگیری در خصوص این پرونده را داد.

پهپاد آمریکایی در تور صیادان قشم افتاد

در پی انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا که بامداد سی ام خردادماه امسال و پس از نقض حریم هوایی کشورمان، توسط پدافند هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساقط شد، خبری درباره پیدا شدن قطعات دیگری از این پهپاد منتشر شده است. پیش از ظهر امروز قطعاتی از لاشه این پهپاد صید تور صیادی «یوسف سفاری» یکی از صیادان قشمی در استان هرمزگان شده است، اما هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تأیید نکرده است. محمد پرورش رئیس اداره شیلات شهرستان قشم در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: این قطعات توسط صیاد به ساحل آورده و هماهنگی‌های لازم جهت تحویل آن به نیرو‌های امنیتی انجام شده است.

واکنش وزیر دفاع به اعدام جاسوس سیا

وزیر دفاع با اشاره به اعدام یکی از نیرو‌های قراردادی این وزارتخانه به اتهام جاسوسی برای دولت آمریکا گفت: بابت این اقدام، ممنون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هستیم. امیر سرتیپ «امیر حاتمی» درباره اعدام یکی از نیرو‌های قراردادی این وزارت خانه به اتهام جاسوسی گفت: این فرد از سال ۸۹ از وزارت دفاع جدا شده بود؛ در دوره بازنشستگی به سراغ وی آمده و متأسفانه این فرد را وادار به خیانت کرده بودند. وی افزود: بار‌ها تأکید کرده‌ایم سزای افرادی که خیانت کنند همین رفتاری است که سازمان قضایی با این جاسوس انجام داد و بابت این اقدام ممنون سازمان قضایی نیرو‌های مسلح هستیم. امیر حاتمی تصریح کرد: این اتفاق در داخل وزارت دفاع رخ نداده است و با اینکه بیرون از دستگاه در حال انجام بود، پس از دو سال روشن شد و این اقدام نشان می‌دهد که یک سپر امنیتی بسیار خوبی وجود دارد که حتی لایه‌های بیرون را مراقبت می‌کند.

دو واکنش رسمی به حمله‌های سایبری آمریکا به ایران

۱- حسین نقوی‌حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفته «ادعای آمریکایی‌ها درباره حمله سایبری به تأسیسات نظامی بی‌اساس است. آن‌ها می‌خواهند موفقیت ما در سرنگونی پهپاد جاسوسی را خنثا کنند. او البته افزوده آن‌ها بار‌ها تلاش می‌کنند که در شبکه ارتباطی ما مشکل پدید آوردند؛ اما ادعای آمریکایی‌ها درباره موفقیت در این حمله‌ها بی اساس است، چون توانمندی جمهوری اسلامی برای مقابله با این حملات بسیار بالاست. / ایسنا
۲- وزیر ارتباطات، آذری جهرمی، هم صبح امروز در توییترش در واکنش به سوال‌هایی درباره حمله سایبری به تاسیسات نظامی ایران، گفت: تاکنون هزاران حمله سایبری به ایران داشته، ولی ابزار‌های دفاعی ایران توانسته‌اند آن‌ها کنار بزنند. آذری جهرمی روشن‌نکرده این‌بار واقعا آمریکا به ایران حمله سایبری کرده یا نه و در کلام نقوی حسینی هم روشن نیست که آمریکا حمله‌ای کرده که شکست خورده یا اصلا حمله‌ای در کار نبوده. دیروز برخی رسانه‌های آمریکایی مدعی شدند، پس ‌از نابودی پهباد آمریکایی، ترامپ دستور داده برنامه حمله سایبری به سامانه کنترل شلیک موشک‌های سپاه که از پیش برای تلافی حمله به نفت‌کش‌ها ریخته‌ شده ‌بود، به اجرا گذاشته ‌شود و برای مدت معینی سامانه‌های تسلیحاتی سپاه را از کار انداخته است.

یک معاون در وزارت‌ورزش در یک روز ۹ حکم گرفته

خبرگزاری فارس نوشته مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان هفت‌روز پیش، ۲۷خرداد امسال برای ژاله فرامرزیان معاون مدیرت و توسعه منابع این وزارت‌خانه، ۹حکم صادر کرده و حالا بنا بر این حکم‌ها فرامرزیان، رئیس کمیته نظارت ارزیابی و مدیریت عملکرد، رئیس کمیته فرهنگ و توسعه فرهنگ سازمانی، رئیس کمیته آمار بخشی، رئیس کمیته برنامه ریزی عملیاتی و ارتقای کیفیت خدمات، رئیس کمیته مدیریت سرمایه انسانی، رئیس کمیته مهندسی نقش و ساختار، رئیس کمیته بهبود نظام‌ها و فناوری‌های مدیریتی و رئیس کمیته دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری. ناگفته نماند فرامرزیان افزون بر ریاست این کمیته‌ها، عضو هیأت رئیسان شرکت توسعه و نگهداری مکان‌های ورزشی و صندوق حمایت از قهرمانان و پیش‌کسوتان است.

هزینه ناکارآمدی شرکت‌های دولتی از جیب ملت پرداخت می‌شود

بودجه شرکت‌های دولتی بخش بزرگی از منابع مالی دولت را به خود اختصاص می‌دهد؛ اما نحوه هزینه‌کرد این اعتبارات مشخص نیست. دولت و مجلس در لایحه بودجه سال جاری، گام‌هایی برداشتند تا کمی به ساختار و عملکرد شرکت‌های دولتی نور بتابانند؛ برای نمونه، بند ج. تبصره ۲ تأکید می‌کند «دولت (خزانه‌داری کل کشور) مکلف است سود و زیان، سود دریافتی و میزان سهام دولت در این شرکت‌ها را به تفکیک هر شرکت، در گزارش‌های عملکرد مالی دولت منعکس و به‌روزرسانی کند»؛ اما حسین راغفر، کارشناس اقتصادی، می‌گوید با وجود گذشت چند ماه از تصویب لایحه بودجه، هنوز هیچ اقدام مؤثری برای شفاف‌شدن وضعیت بودجه شرکت‌های دولتی انجام نشده است. او بر این باور است که شرکت‎های دولتی تلاش می‌کنند خود را زیان‌ده نشان دهند تا علاوه بر اینکه توجیهی برای افزایش قیمت پیدا کنند، بتوانند در چانه‌زنی‌ها برای دریافت اعتبارات موفق شوند و سهم بیشتری از کیک منابع نفتی از آن خود کنند. همچنین این شرکت‌ها با اعلام غیرواقعی سود و زیانشان، هزینه ناکارآمدی خود را به جیب ملت تحمیل می‌کنند. / شرق

بذل و بخشش سکه‌ای دانشگاه آزاد از جیب دانشجویان!

رئیس دانشگاه آزاد در اجلاس رؤسای واحد‌های این دانشگاه ۳۳۰ سکه اعطا کرد و این بذل و بخشش ۲ میلیارد تومانی در حالی است که حقوق بسیاری از کارکنان و اساتید دانشگاه با تاخیر ماهانه پرداخت می‌شود. «حجت‌الاسلام رستمی»، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به مسئولین نهاد‌ها دستور برگشت سکه‌ها را داده است و تأکید کرده که سکه‌ها باید به دانشگاه آزاد بازگردد.

اتمام حجت فیفا با ایران: یا زنان را به ورزشگاه راه دهید یا قید میزبانی را بزنید

در فاصله سه ماه تا شروع مسابقه‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اخطار نهایی را کتبی به ایرانی‌ها داد. در این نامه رئیس سوئیسی فیفا که خود چهار دختر دارد، از فدراسیون فوتبال ایران خواسته تا زمانبندی تغییرات برای حضور زنان در ورزشگاه را اعلام کند، در غیر این صورت، محرومیت در انتظار کل فوتبال ایران خواهد بود. اگر این محرومیت با شروع بازی‌های انتخابی جام جهانی اجرا شود در بهترین حالت کسر امتیاز از تیم ملی مردان ایران و در بدترین حالت حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ را همراه خواهد داشت. چنین نتایجی هم باعث خوشحالی رقبای فوتبالی ایران در آسیا و هم رقبای سیاسی این کشور در منطقه خواهد شد و چه کسی است که نداند این دو گروه از رقبا تا چه اندازه همپوشانی دارند. /بی بی سی

زاکانی باید درباره کرسنت به پیشگاه ملت پاسخگو باشد

«کسری نوری» سخنگوی وزارت نفت گفت: متأسفانه ایشان به گونه‌ای سخن گفتند که انگار قرارداد‌های بزرگ در کشور با شرکت‌ها و کشور‌های دیگر وجود داشته یا قرار بود منعقد شود تا تحول بزرگی در صنعت نفت بوجود آورد، اما آقای زنگنه همه این قرارداد‌ها را برهم زده است، آقای زاکانی اگر می‌توانست لغو قرارداد برانکو با پرسپولیس رو هم به گردن آقای زنگنه می‌انداخت. با تناقض دیگری نیز در گفتار این دوستان روبه روییم. از یک طرف برخی افراد می‌گویند آقای زنگنه خسته است و انگیزه ندارد و از طرف دیگر این گونه مطرح می‌کنند که آقای زنگنه فرد قدرتمندی است که می‌تواند جلوی قرارداد‌ها را بگیرد و هر تصمیم که دوست دارد اجرا کند. آقای زاکانی معتقد بود که وزیر نفت به نامه سال گذشته ۷۲ نفر از نمایندگان مجلس درباره عملکرد وزیر نفت به سران ۳ قوه حتی یک کلمه پاسخ نداده، در پاسخ باید به این نکته اشاره شود که مخاطب این نامه وزیر نفت نبوده؛ با این حال آقای زنگنه در نشستی خبری در شانزده هزار کلمه علاوه بر موضوعات مطرح شده در آن نامه، به سولات دیگر نیز جواب داد. برخی از افراد می‌گویند که زنگنه به خام‌فروشی معتقد است، اما خام‌فروشی به چه معناست. اکنون ۱۲ میلیارد دلار ارزش صاردات پتروشیمی است و هجده طرح دیگر در دست اقدام داریم که تا سال ۹۹ تکمیل شده و ظرفیت صادراتی را دو برابر می‌کند. بر اساس اصل ۴۴، وزارت نفت نمی‌تواند برای ساخت پالایشگاه اقدام کند.

خاطره فائزه هاشمی از روز‌های زندان

فائزه هاشمی در همایش شناخت زیست پنهان، ورای دیوار‌های زندان زنان گفت: من به عنوان یک زندانی تجارب زیادی دارم. اطلاعاتی که از زندان‌های عادی دارم بر اساس آمار است، اما زنی زندانی به نام راحله بود که ۱۳ سال تجربه زندانی ‌بودن در زندان عادی را داشت. زمانی که بخشی از زندانیان سیاسی را به زندان زنان عادی برده بودند، او تحت تأثیر آن‌ها قرار گرفته بود و بعد‌ها به عنوان زندانی سیاسی به اوین آمد. من در بند سیاسی زندان اوین بودم که زندانیان سیاسی، عقیدتی و امنیتی آنجا بودند. راحله برای ما گفت که در زندان زنان عادی در فروشگاه‌ها همه چیز گران‌تر است و دلال‌ها اجازه ورود خوراکی به زندان نمی‌دهند، این در حالی است که این زندانیان عموما از قشر کم‌درآمد هستند. /شرق

داماد روحانی وعادل فردوسی پور، کاندیدا‌های مجلس بعدی؟

کامبیز مهدی زاده که در ماه‌های اخیر به دلیل نسبت دامادی با رئیس جمهور چند بار به صدر اخبار آمده بود، یکی از کسانی است که نامش در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شنیده می‌شود. تکرار ادعای حضور درباره فردوسی پور عادل فردوسی پور از چهره‌هایی است که طی روز‌های اخیر برخی از رسانه‌ها مدعی شده بودند که قصد دارد در انتخابات آینده مجلس نامزد شود. فردوسی پور ۴۵ ساله که چند ماهی است برنامه نودش تعطیل شده، تاکنون شایعه حضورش در انتخابات را تکذیب نکرده، همان طور که شب یلدای چهار سال قبل نیز پس از پخش نشدن مصاحبه اش با وزیر خارجه، شایعات در پی حضورش در انتخابات را تکذیب نکرد. /خراسان

حمله جواد امام به حسام‌الدین آشنا

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: آقای آشنا دارد برای بعد از آقای روحانی فکری برای خود می‌کند و یکی از دلایل ناکامی دولت حضور افرادی مثل آقای «ناآشنا»ست. جواد امام در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به توئیت اخیر حسام‌الدین آشنا که در آن از آبروی ریخته رهبر جریان اصلاحات صحبت کرده بود، گفت: این سخنان نشان می‌دهد که آقای آشنا جایگاهی نداشته و همیشه به جایی آویزان می‌شده است. وی افزود: آقای آشنا دارد برای بعد از آقای روحانی فکری برای خود می‌کند و یکی از دلایل ناکامی دولت حضور افرادی مثل آقای «ناآشنا»ست. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه واکنش آقای روحانی به این رفتار آقای آشنا چه باید باشد، گفت: آقای روحانی حداقل به احترام آن‌هایی که به او اقبال نشان دادند و به احترام افرادی که باعث شدند تا آقای روحانی رأی بیاورد، باید یک عکس‌العمل صریح و روشن داشته باشد و تکلیف امثال آقای آشنا را برای ادامه مسیر روشن کند. وی گفت: اصلاح طلبان تلاش کردند این دولت سرکار بیاید و حالا که آمده سر کار برخی افراد حاضر در این دولت مثل آقای آشنا هیچ نسبتی با اصلاح‌طلبان ندارند، اما گویا اصلاح‌طلبان باید هزینه آن را بپردازند.

کنایه آشنا به پیشنهاد آمریکا برای مذاکره بدون قید و شرط

مشاور رئیس جمهور با تأکید بر اینکه ادعای آمادگی آمریکا برای مذاکره بی‌قید و شرط با تداوم شرایط تهدید و تحریم پذیرفتنی نیست، گفت: اگر چیزی بیش از برجام می‌خواهند باید چیز‌هایی بیش از برجام بدهند؛ آن‌هم با تضمین بین‌المللی. حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «اوباما می‌گفت: اگر تحریم نکنیم جنگ می‌شود؛ ترامپ می‌گوید یا تسلیم شوید یا تحریم می‌کنیم و جنگ هم در کمین‌تان است؛ ما می‌گوییم ما نه جنگ‌طلبیم، نه مستحق تحریم، اما جنگ و تحریم را دوروی یک سکه می‌دانیم. ادعای آمادگی آمریکا برای مذاکره بی‌قید و شرط با تداوم شرایط تهدید و تحریم پذیرفتنی نیست. اگر چیزی بیش از برجام می‌خواهند باید چیز‌هایی بیش از برجام بدهند؛ آن‌هم با تضمین بین‌المللی.»

ترامپ: چین و ژاپن خودشان از تنگه هرمز محافظت کنند

رئیس جمهور آمریکا در تازه‌ترین موضع خود درباره خلیج فارس تأکید کرد که چین و ژاپن خودشان باید از تنگه هرمز محافظت کنند. به دنبال مواضع معاون رئیس جمهور آمریکا درباره اینکه تنها ۱۰ درصد نفت آمریکا از تنگه هرمز عبور می کند، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می گوید که چین و ژاپن خودشان باید از تنگه هرمز محافظت کنند. ترامپ روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه ان بی سی هم گفته بود، «آمریکا نیازی به تنگه‌ها ندارد.» وی در پاسخ به این که آیا ایران به دنبال تحریک اوست، گفت: «نه، فکر نمی‌کنم اینطور باشد.» ترامپ با بیان اینکه تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران موجب افزایش شدید تورم و وضعیت بد اقتصادی شده، در پاسخ به این سؤال که تصور می‌کند پیام اقدامات ایران چه باشد، مدعی شد: «فکر می‌کنم آن‌ها می‌خواهند مذاکره کنند و فکر می‌کنم می‌خواهند توافق کنند. توافق من، هسته‌ای است. ببین، آن‌ها سلاح هسته‌ای نخواهند داشت. بحث تنگه‌ها نیست. می‌دانی که چین ۹۱ درصد از نفتش را تنگه‌ها می‌گیرد؟ ما اصلا نیازی به تنگه‌ها نداریم. چون از وقتی که من آمده‌ام، ما تولیدکننده شماره یک انرژی در جهان هستیم. خوب؟ آن هم با فاصله زیاد.» ترامپ روز دوشنبه با تکرار این مواضع آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت که کشور‌های دیگر خودشان باید از کشتیرانی در خلیج (فارس) محافظت کنند.

فلاحت پیشه به ترامپ: در تهران تنها نظامیان با تو سخن می‌گویند

دو چهره سیاسی خطاب به ترامپ توییتی را با هشتگ ترامپ، برجام و آمریکا منتشر کردند. حشمت‌الله فلاحت پیشه، رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی، با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه در حساب توییتری خود نوشت: به عنوان یک کارشناس مثل همیشه واقعیت را می‌گویم: جناب ترامپ! تا وقتی تحریم‌ها را تعلیق نکنی، در تهران فقط نظامیان با تو سخن می‌گویند. مصباحی مقدم هم در همین راستا توییتی با هشتگ برجام آمریکا و ترامپ منتشر کرد و نوشت: سرانجام ‎برجام و حرف‌های دولت ‎آمریکا پیامی که برای غرب زده‌های داخل کشور داشت، این بود که آن‌ها باید در مواضع خود تجدید نظر کنند. طی چهل سال گذشته، دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و نظام را مکرر بابت مواضع خود تحت فشار قرار دادند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۳۳
جناب مطهری بهتر است شما به وظایف نمایندگی که قانون نویسی و نظارت بر دولت است تمرکز کنید که الان برای همگان اشکار شده شما ها در مجلس دنبال بازی های سیاسی هستید تا کارهای واگذار شده به شما
در ضمن اگر نظامی ها دخالت داشتند در انتخابات الان نه روحانی سرکار می بود برای دو دوره و یا قبل تر از ان خاتمی .چرا هر وقت کم می اورید مسائل حاشیه ای را روی بورس قرار می دهید مردم الان بیشتر از قبل می فهمند جناب مطهری
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
امروز داشتم استندآپ کمدی پارسال مجید افشاری رو توی خندوانه و شوخیش رو با آزاده نامداری میدیدم که نکته بسیار جالبش قهقهه های شدید رامبد جوان بعداز این شوخی بود!
یعنی مصداق بارز ریا رو میشه توی این ویدئو دید!
که چطور شوخی با حجاب یه بانوی چادری توی سوئیس اینقدر واسش خنده دار بود درصورتیکه همسر خودش توی کانادا...!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
حرف بیخود نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ناراحت شدی گفته امنیتی ها و نطامیان در سیاست طبق وصیت و قانون اساسی دخالت نکنند . چرا ناراحتی .؟ برای توجیه افکار عمومی و ناراحتی خودت دلبل داشته باشی خیلی بهتره . وقتی روند سیاسی و جابجای قدرت در کشور با رای مردم هست شما چرا داغتر از کاسه هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خان محمدعلی بشدت دچار بیماری خودنمایی هستی که هر شب چند کامنت می گذاری آنهم زیر کامنت اول که ربطی به محتوای آن ندارد...خدا شفایت دهد هرچند بعید می دانم
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
سیاست در تار و پود ساختار فوتبال عربستان و امارات رسوخ و نفوذ کرده هیچکاری باهاشون ندارن اونوقت تو فرهنگ و امنیت یه کشور دخالت میکنن؟!
انگار نه انگار که هممون دوست داریم که بانوان بتونن به ورزشگاه ها بیان اما هیچ چیزی که طی چهل سال نهادینه شده رو نمیشه و نباید بدلایل مختلف، یه روزه تغییرش داد
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان هفت‌روز پیش، ۲۷خرداد امسال برای ژاله فرامرزیان معاون مدیرت و توسعه منابع این وزارت‌خانه، ۹حکم صادر کرده!!!
بازم کسی هست که بگه تمام ناکارآمدی ها تقصیر بقیه ست و روحانی هیچ کاره ست؟!
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ظریف و جهرمی و فردوسی پور به نفع لاریجانی میرن کنار
کاملا معلومه هماهنگن از الان
پس نباید گول بخوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خلاصه آشنا با گاندو مخالفه یا موافق؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
به امید نماینده شدن عادل فردوسی پور یعنی خود ما مردم باید کاری کنیم که بشه رئیس مجلس که شاید این کشور تکونی بخوره البته اگه بهش صلاحیت بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ژاله فرامرزیان با یازده شغل همزمان دست تمام مدیران دوشغله رو از پشت بست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خبر دارید از امروز تمام فیلتر شکن ها کلا از کار افتادند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
واردنشدن نظامیان در سیاست رو از قول امام خمینی(ره) تا میتونین تکرار کنین اما به شرطی که تمامی سخنان امام رو فصل الخطاب هرچیز و هرموضوعی قرار بدین
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
یه زمانی امام خمینی میگفت شما جوانان آینده سازان این مملکت هستید اما الآن فهمیدیم که درواقع پسر عارف و داماد روحانی و پسرباجناق حداد عادل و داماد وزیر صنعت و فرزندان مسئولین، شدن آینده سازان و مسؤولان آینده کشور!
و دست ما کوتاه و خرما بر نخیل!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
خان محمد علی از کی تو جوانی که دستت به نخیل نرسد !!! دستکم 60 سال را داری والا اینقدر بیکار نبودی فله ای پیام بگذاری
زندگی در ایران زندگی نیست لاکن مرگ تدریجی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
لیکن اینجا نمی خورد
ناشناس
| Canada |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
وقتی میگن ترامپ تاجره منظور اینه که از بسته شدن تنگه هرمز هم دنبال پول دراوردنه!!!وقتی شنیدم گفته امنیت تنگه هرمز بما چه مربوطه که باید هزینه کنیم و چین و ژاپن خودشون باید هزینه کنن نتونستم جلوی خنده خودمو بگیرم."این مرد هر چیزی رو به پول تبدیل میکنه.هر تهدیدی رو هم به فرصتی برای پول دراوردن".حالا اگر دیدیم امریکا پشت پرده به گروهکهای تند رو کمک میکنه دلیلش رو میتونیم بفهمیم
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
مطمئنا نظامیان و بسیجی در انتخابات ورود می کنند.
نه به زاد و ولد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بچه بدنیا بیاری بیکار باشه . تحصیلات عالیه داشته باشه . بعد علوم سیاسی خوانده باشه بعد به ان دانشجوی بیکار اگر حق اعتراص هم ندهی . خیلی خیلی بد هست . . نمیشه به دانشجو درس سیاسی داد ولی اگر سوال سیاسی کرد انگ فتنه گر زد . در دانشگاه چماق و سیلی
نیاموختند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
استاد حیف و میل منابع و نعمت ها هستیم ... بهتر نیست کمی هم به فکر تنظیم خانواده و کنترل جمعیت باشیم آیا کشوری که بیش از نیمی از آن کویر و بیابان است ظرفیت جمعیت 80 میلیونی را دارد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
نه به منافق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ژاله فرامرزیان
نماینده مجلس باید نخبه در سیاست و اقتصاد باشه.
فردوسی پور تنها با اتکا به این که یه عده فوتبال دوست طرفدارش هستند که نباید کاندیدای مجلس بشه. اصولا شورای نگهبان هم نباید مجوز بده. میخواد بشه علیرضا دهقان دوم؟؟؟
مجلس فوتبال شناس نمیخواد. سیاست شناس و اقتصاد شناس میخواد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
پس نماینده مجلس نباید پزشک یا روحانی یا.... باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اون ادمی که فکر میکنه فردوسی پور باید رییس محلس بشه و میتونه مشکلاتش را حل کنه همونیه که به خاطر دیوار نکشیدن تو پیاده رو به روحانی رای داده.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
مگه این نمایندگانی که در مجلس هستند سواد و معلومات آنها از فردوسی زیاد بیشتر هست ؟ با قیافه خاصی که مردم نمی پسندند و با چند تا سخن کوچه و بازاری شعار پوپولیستی به مجلس راه یافتند
فیفا غلط می کند برای کشورها دستور می دهد و حاکمیت کشورها را زیر سوال می برد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
دولت ها فقط در ورزش حق دارند زیر ساخت ها را درست کنند ولی دخالت در امر ورزش و عزل و نصب مدیران را ندارند چون در ورزش سیاست جای ندارد اگر اینچنین باشد میادین ورزشی میدان جنگ خواهد بود
شما اقای اشنا لطفا از دولت خارج شود و حرف های ضد امنیتی بزن من نمی دونم کسی با این ها برخورد نمی کند
چرا که کشور را دچار دو دستگی می کند در مقابل دشمنان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
من که کلا به افرادی مث آشنا و زیباکلام بدبینم، اینا کلا اصلاح طلب هم نیستن. مرموزه حرفا و برخورداشون
واقعا دانشگاه آزاد به مدیراش سکه داده؟؟؟؟
از جیب دانشجوها سکه اعطا میکنن؟؟؟؟؟؟
شهریه ها رو روز به روز نجومی می کنن که به مدیرا سکه بدن؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
بیشتر درس میخوندین تا دانشگاه آزاد نرین تا انقدر شهریه ندین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
این در حالی است که حقوق خیلی از واحدها را پرداخت نکرده و خبری هم از افزایش حقوق نیست
خودشان می خورند ومیاشامند واصراف هم میکنند ولی ملت را خطاکار میدانند که چرا به آقایان رای میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اسراف
متن خبرتون با عنوان ان در مورد فیفا با هم یکی نیست و بیشتر شیطنت خبری است
در ضمن فیفا به خاطر حضور یا عدم حضور تماشاچی کشوری را محروم نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ولی کاش اینکارو بکنه. تکلیف یکسره میشه.
مسئولین دانشگاه آزاد به هیچ عنوان مشکلات اعضای هیات علمی و کارمندان را درک نمیکنند.
حقوق ها با تاخیر زیاد پرداخت میشود،حق التدریس ها چند ترم پرداخت نشده،هزینه پایان نامه ها،پروژه ها و ...پرداخت نشده،اضافه حقوق های سال جاری پرداخت نشده حتی۴۰۰ تومان کذایی. و ما داریم با حقوق سال قبل افزایش قیمت ها ی روز افزون را تجربه میکنیم و ناسلامتی تحصیل کرده هستیم با ۱۵ سال سابقه هیات علمی،هشتمان گرو نهمان است.
انسان فقیر و گدا بیشتر زاد و ولد میکند لاکن انسانی که در رفاه و آرامش زندگی میکند و دغدغه ای ندارد زاد و ولد نمیکند

در حال حاضر رشد جمعیت بسیاری از کشورهای توسعه یافته که دارای بالاترین سطح شاخص توسعه انسانی و درآمد ماهانه هستند رشد جمعیت منفی هست

در هر صورت زاد و ولد از نظر عقلی و منطقی کاری غیر اخلاقی است چون با آن فردی رو بدون کسب رضایتش وارد زندگی میکنید و شما به هیچ نحوی نمیتونید رضایت فردی که به دنیا نیامده را کسب کنید و تنها به خاطر نیازهای خودتان اقدام به این کار میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
دقیقا درست هست اکثر افراد ثروتمند شهرم و خیابانی که من در ان زندگی میکنم دو فرزند بیشتر ندارند نهایتا سه فرزند ولی با کلاس زندگی میکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
دهه60 در مدرسه 4نفر روی یک میز مینشست
دهه 60در دانشگاه مجبور شد سهمیه ای از هر4نفر یک نفر قبول بشه بره چون زیاد بودیم
دهه60 با بیکاری مواجه شد چون جمعیت زیادی بودیم
دهه60 در جنگ به دنیا اومد
دهه60 محدودیتها دید
دهه60 کلا زجر کشید برای همین شعورشون میرسه که اولا ازدواج نکنن و اگر متاهل شدن یه بچه رو مثل خودشان بدبخت نکنن
برای کدوم آینده؟کدوم کار؟کدوم اقتصاد؟کدام آزادی بچه دار شویم؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
احتمالا زاد و ولد شما هم با همین منطق خ دتون اشتباه بوده . احتمالا باید دنبال راهکاری بود که قبل تولد بچه کسب اجازه بشه ببینیم اجازه می ده متولد شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
باید دید تعریف شما از عقل و منطق چیه.البته ظاهر ورود شما به دنیا اشتباه بوده
پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
قربون دهنت فهمت درکت علمت
انار ممکن است ترش یا شیرین باشد لاکن کیک همیشه شیرین و لذیذ است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
علاف بیکار، حداقل برو زن بگیر و چن تا بچه بیار تا از بیکاری درت بیارن، لاکن همین فردا کیک و ساندیس هم برا آیندشون بگیر، چون بعدا که تحریم شدیم همینا هم گیرت نمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
23:19
عزیز احتمالا هین جناب " لاکن" یک بازنشسته است که اینطوری سرش را گرم می کند
وضع مردم عادی روز به روز داره خرابت میشه و اینها از ابتدا تا الان مثل سیاهی لشکر بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
وضع مردم متغیره و بستگی به تصمیمات خودشون داره
روحش شاد
اقای علی مطهری یلی برای افراد غیر همسو مباش لزومی ندارد انقدر بی موقع حرف بزنید هنوز به از انتخابات خیلی مانده خودتو خراب نکن برای کسانی دیگر و اقای فلاحت پبشه اگر دولت با درک بود بهترین حالت برای اجرای شعاهای به جامانده از انقلاب مثل این شعا رما نباید خام فروشی کنیم که 40 سال این شعارداده می شود ولی به خاطر پول راحت اسان نفت به تحقق نپیوسته می خواستید اقتصاد بدون نفت داشته باشید بسم الله اکنون که به کشور تحمیل شده ان را در صدد اجرایی کنید پس کی می خواهید به تولید اشتغال و اقتصاد غیر دولتی برسید . اقای اشنا بعد از برجام تا حالا باید فهمیده باشی تضمین بین المللی وجود ندارد. مذاکره فقط برای گرفتن نفد است در غیر اینصورت بازنده هستیم و اقای جواد امام یک کلمه بگو وخودتو راحت کن بگو ما اشتباه کردیم به روحانی رای دادیم ما اشتباه کردیم افراد نشناخته به عنوان اصلاح طلب برای نمایندگی مجلس معرفی کردیم اینطوری باعث میشه کارهای حسن روحانی به اصلاح طلبان وصله نمیشه می بنینی که روحانی به هر دلیل این روزها بطرف انها غش کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
شام سنگین نخور که هذیان بگویی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
مطهری حرف میزنه ولی بی ربط.تا حالا کدوم گره را از مشکلات مردم باز کرده
خجالت می کشم بگم فارغ التحصیل دانشگاه آزاد هستم

شرم بر کسانیکه که دانشگاه را با رستوران و فسفود پارکها اشتباه گرفته اند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
حق داری من هم برای شما متاسفم که فریب این دانشگاه خوردید و وقتتان را به هدر دادید
هرگز وسیله یا لوازم برقی خانه را بدون محافظ به برق وصل نکنید. قیمت یک محاظ بسته به کیفیت آن نهایتن از 50 هزار تومن شروع میشه و اگر اتفاقی بیفته محافظ از بین میره و به دستگاه شما آسیبی نمیرسه اما اگر از محافظ استفاده نکنید و برای وسیله برقیتون به خاطر نوسان برق اتفاقی بیافته ممکن خیلی بیشتر ضرر کنید.
فردوسی پور رییس جمهور ایران ؟؟؟ تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
وقتی احمدی نژادرییس جمهور می شه دیگه هرکسیممکنه بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ی لحظه ی تصور کنی عقل نداری میتونی تصور کنی فردوسب پور نماینده مجلس بشه
ناشناس
| Canada |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
فردوسی پور از معدود ادمهای پاک و سلیم النفس هست که با وجود توانایی و امکان، ایران رو ترک نکرده.بنابراین مطمئنا از خیلی ادمهایی که تو این سالها اومدن بهتر میتونه کشور رو اداره کنه.از مسُولان فعلی از صدر تا ذیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
وای بر مجلسی که فروس پور متخصص آن باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
عزیزم منظور انتخابات مجلس بود نه ریاست جمهوری!
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
فردوسی پور اگر تاییدش کنند و رییس جمهور بشه که خیلی عالی میشه . برای اینکه شعار ارمانی و انقلابی و کار جهادی نمیده نگاه میکنه تجربه دنیا برای پیشرفت در حوزه سیاست و اقتصاد و فرهنگ راهکار علمیش چی هست . نه اینکه شب بخوابد روز که بیدار شد برای جمعیت ۹۰ میلیون نسخه بدهد . هر نسخه ای نیاز به تایید مجلس هست .
فردوسی پور درشبکه 3 ازحق خودش نتوانست دفاع نماید چگونه می خواهد از حق مردم درمجلس دفاع کند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اتفاقا خوب دفاع کرد چون زیر بار زور نرفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
حتما به فردوسی پور رای بدید.اول یخورده فکر کنید به سرنوشتتون را تعیین کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
بنظر بنده شورای نگهبان از ورود ایشان میبایست جلو گیری نماید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اگر فردوسی پور برای مجلس کاندید شود ، دیگر محبوبیتی نخواهد داشت .
رشدبورس هم مثل نرخ بیکاری وتورم ورشداقتصادی دروع وساختگی است چرادرشرایطی که هرروزشاهدتحریمهای جدیدهستیم شاهدرکوردزنی بورس باشیم؟!!!
در ایران ورود به مجلس چقدر راحته. کافیه فامیل یکی از مقامات باشی یا اینکه پولدار باشی به راحتی میتونی به مجلس راه پیدا کنی

در مورد پزشکی هم همنطوره و کافیه شما پولدار باشی و در خانواده ای پولدار به دنیا اومده باشی به راحتی پزشک میشی

و جالب اینه که این دو شغلی که هدف اولیه آنها باید خدمت به مردم باشه در ایران با هدفی کاملا متفاوت و در جهت خدمت به جیب خود فرد هست

اگر کسی میخواد پول در بیاره وارد تجارت و تولید بشه و هیچ کس هیچ اعتراضی نمیتونه داشته باشه همینطور که در همه کشورهای دنیا به جز ایران ثروتمند ترین افراد تجار و تولید کنندگان بزرک و صاحب مشاغل هستند اما کسب درآمدهای نجومی و عجیب غریب از بیماری افراد یا نیازهای اساسی اونها کاری غیر اخلاقیه و ما میبینیم که در ایران ثروتمند ترین افراد پزشکان و مسئولین هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
چرند میگی چرا؟ این همه آدم پولدار وجود داره چرا همشون تو مجلس نیستن، پزشکی هم که قبولیش اون طور سخته. هیچ نگی بهتر نیست؟
ما دیگه نمیتونیم تحمل کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
به فردوسی پور رای بده مشکلاتت حل میشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اتفاقا این مردمی که من می بینم سخت تر از این هم تحمل می کنن .
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
کلیپی که در فضای مجازی در حال دست بدست شدن هست مشمیز کننده هست .
پافشاری بر انرژی هسته ای برای کشور و مردم در این سالها جز ضرر هیچ سودی نداشته و تنها سود آن سراریزر کردن صدها ملیارد دلار به جیب روس ها بود.

با این همه هزینه میشد فقر را در ایران ریشه کن کرد و بیکاری رو از بین برد و از همه مهمتر فکری به حال مرزهای نا امن شرقی کشور کرد و برنامه های خوبی برای کنترل جمعیت کشور اجرا نمود و با توجه به بیابانی بودن ایران ما میتونیستم بخشی از این سرمایه گذاری دود شده را در بخش انرژی خورشیدی یا گرمایی سرمایه گذاری کنیم که انرژی های پاک هستند در حالی که انرژی هسته ای به هیچ وجه پاک نیست و بسیار هم خطرناک هست و تا کنون فجایع بزرگی مثلا در جرنوبیل و فوکوشیما به وجود آورده وگفته شده که اون مناطق تا شعاع چند صد کیلومتر تا هزار سال خالی از سکنه باید باقی بمانه

از طرفی ما نباید اینقدر برای فلسطین دایه مهربانتر از مادر میشدیم. خود اعراب همگی با اسراییل صلح کردن و سفارت خانه دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بابا اندیشمند. راجع به همه مسائل هم که صاحب نظری!
خاک
| Austria |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
خیلی قشنگ گفتی
زنده باد
آقای مهدی زاده داماد ریس جمهور هرچه روحانی توانست برای مردمدخدمت کند شما هم می توانید کاکام روحانی مملکت را نابود کرده درود بردولت بهار ولی آقای مهدی زادهددست بردار که تواز علیمطهری زرنگتر نیستسی کهالان زیر سوال است
جواد امام ديگه كيه؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
مگه معلوم نيست؟!!
بازی ها در عراق برگزار شوند آنجا هم هوادار تیم ملی ایران زیاد هست نباید فیفا زور بگویید
دلم میخواست تو عمرم یک روز صبح که بیدار میشم بدون ترس و شنیدن خبر بد زندگی کنم. هر روز فقط ما داریم با اخبار بد بمبارون میشیم. تو تاکسی که نشستی هموطنا فقط ناله میکنن، هر جا میری یک نفر در حال ناله کردن و غر زدنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
نخست وزیر جوان کانادا را در مترو دیدی . چقدر راحت و بی دردسر و خوشحال و بدون محدودیت در بین‌مردم عکس میگیرد . چون جوان هست و با انرزی و تحصیلات بالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ادم بشیم تا امام زمان بیاد و همینطر که تو گفتی از خواب بیدار بشیم
آیا میدانستید که داشتن حتی یک گیاه در محل خوابتون باعث بهبود کیفیت خواب شما میشه. گیاه دی اکسید کربن موجود در هوا رو جذب میکنه و به جای اون اکسیژن خالص را وارد هوا میکنه. هر چقدر تعداد گیاهان در خانه بیشتر باشه آرامش شما هم بیشتر خواهد شد
اشنا درموردسریال گاندوحقیقت رومیگه هرچندبه مزاق بعضی دوستان جوگیرخوش نمیاد.
تشکیلات نظامی باید در اقتصاد و سیاست دخالت کنند چون وقتی در کشور دمکراسی هست دخالت نطامیان برای کشور مثل سم عمل میکند
ترامپ ..... م.امریکا از تنگه هرمز هیچ استفاده ای ندارد بلکه چین و زاپن هستند که از این تنکه بیشترین استفاده را میکنند . پس لازم هست خودشان هزینه استفاده از این تنکه و همینطور هزینه امنیت کشتی های تجاری را بپردازند یا اگر هزینه ها را قبول میکنند امریکا این امنیت را برای انها ایجاد میکند ....
دوستان رییس فعلی دانشگاه آزاد بعنوان گروه مشاوران با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خارج از دانشگاه اومدن دانشگاه و ماهیانه۱۵ میلیون میگیرن اونوقت هیات علمی استاد کامل این دانشگاه با حکم معاون واحد ، هفت و هشت تومن بیشتر نمیگیره. تیم تهرانچی گند زده به دانشگاه آزاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
تیم هاشمی و برو بچ خیلی خوب بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خخخخ گفته بودند هاشمی طرفدار سرمایه دار هست خودشان صلحب کارحانه و دانشگاه شدند و هاشمی زدایی را خوب با این ترفند شروع کرده بودند ولی بعدا چندین سکه پاداش میگیرند .‌اره داداش اگر طرفدار سرمایه داری بود شعار اخلاقی نمیداد که سرمایه دار فقیر را و کارگر را درک نکند . متاسفانه سرمایه دار عیر خودی را برکنار کردند و خودشان بعنوان خودی کارخانه دار شدند دوباره همان کارگر را درک نمیکنند . فرقش چیست
فایزه هاشمی .. در زندان همه چیز گران هست در صورتی اکثر زندانیان از قشر کم در امد جامعه هستند . امشب تنها شبی بود که موبایلم را تو سرم‌کوبیدم که چرا همیشه فقرا در همه موهرد پیش قدم‌هستند . در جنگ . در تجریم . در زادو ولد . در زندان . در بد بختی .
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
موبایلت چی بود؟ سرت چیزی شده باشه مورد نداره ولی موبایل خیلی گرون شده
در ادامه جکلات خانم فائزه هاشمی, بله در بوفه زندان همه چیز گرانتر از بیرون هست. در حالی که غالب زندانیان از اقشار کم در آمد و ضعیف هستند, هم چنین در دنیای جدید نیاز به دوره های آموزشی بیشتر و به روزتر و مرتبط با شرایط امروز هست. امیدوارم مسولین جهت کاهش آسیبهای اجتماعی افرادی که بعد از آزادی به جامعه برمیگردند اقدامات آموزشی بیشتری را در نظر گیرند.
زاکانی ... میگویند زنگنه انگیزه ندارد وعادت به خام فروشی دارد ... نه داداش زنگنه تازه فرد با تجربه شده و نمیخواهد هزینه ایهمه رسیک ها را بپدیرد . مثل شما فکر نمیکند که مثل مهندسین تازه وارد میخواهند در مجامع بین انللی روی میز بشیند و به طدف مقابل اخلاق و درس سیاسی یا د بدهد . زنگنه پایش را روی مار گداشته که سر اول بود . چرا میخواهید کشور را در همه زمینه ها وابسته به کمونیست ها کنید .
اتمام‌حجت فیفا به ایران . دقیقا مثل برجام هست . اینقدر این پا و ان‌پا میکنند تا سرنوشتی مثل برجام پیدا کند . یعنی تصمیم‌ها در دقیقه نود و سراسیمه خواهد بود . مثل اف ای تی اف .
امروز هوا خیلی گرم بود. رفتم مغازه ترکها هندوانه بخرم. توی صف یک خانم ترک به من گفت هوا خیلی گرم شده باید گوشت و سبزیجات را در داخل یخچال نگهداری کرد. به او گفتم خوشبحتانه من سی و چهار سال است که گوشت نمیخورم. با تعجب پرسید اهل کجائید؟ گفتم ایران. یک نگاه مشکوک به من کرد و گفت برای من قابل درک نیست که یک ایرانی گوشت نخورد. ساکت ماندک و پیش خودم فکر میکردم این آقای احمدی نژاد و یارانش چه بلایی سر مملکت ما آورده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خودت فهمیدی چی گفتی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
احمدی نژاد گوشت رو کرد کیلیویی صدوپنجاه تومن؟!
هههخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
برو ناشتا بخور
بیچاره ملتی که برای مدیریت سالم و تخصص کشور قحطی رجال دارد! اما چرا؟
طلای گرم ۵۰۰ تومان رو فقط هنر بازارساز هست که داره به ۴۴۰ تومان دستوری قیمت گذاری میکنه ؟!!!!!!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
همتی عادت داره تو سر مال بزنه ؟؟؟؟؟
زنگنه داره هزینه مبارزه با افعی ۷ سر فساد رو می پردازه ؟!
با دستمال کثیف نمیتوان شیشه رو پاک کرد؟! آیا کسی که ماهی ۳۰ میلیون دریافتی داره و لکسوس سوار میشه درد دل فقرا را مستضعفین رو میدونه ؟! ای کاش ترامپ احمق آقازاده ها رو از آمریکا اخراجرمیکرد بجای تحریم های آبله هانه ؟؟
من نميدونم جرا بعضيا دوست دارن بكن احمدنزاد كشور و خراب كرد اون بنده خدا الان شش ساله رفته كنار اين اقايون تو اين شش سال جه کار كردن ( كوشيم فارسى نداره ببخشيد اكه غلط املايى داره)
در جواب دوستی که گفته بود فردوسی پور وریاست جمهوری ؟چرا نه دوست من در این مملکت همه دارند به وظائفشان عمل میکنند وحال نتیجه چه باشد مهم نبوده ونیست روسای جمهور قبل چه کردند که ایشان نتواند؟از صدر تا ذیل همه به وظائف خود عمل میکنند حال چه بر سر ملت امده میاید کسی پاسخگو هست؟
استادان دانشگاه آزاد از نظر ساعت کاری بیشتر از استادان سراسری کار میکنند ، کمتر دریافت می کردند و امسال چهار صد تومنی که به همه تعلق گرفت به اینان تعلق نگرفت ! در حالی که همان مدرک دکتری را دارند که دیگران دارند ! وای بر کسانی که اینگونه این دانشگاه را اداره میکنند
جناب آقای مطهری واقعا واقعا متاسفم برای شما
مدیران اگه پشت گوششون رو دیدن این دفعه و دفعات دیگر ما را پای صندوق رای خواهد دید .
(حرف امام راه امام )هر جا که کم میاریم روزی صد بار این جمله از صدا و سما و از دهان مسئولان مطرح می شود اما در اصل نه راه امام ادامه داشت و نه حرف ایشان
اين متن تكراري و طولاني چيه كه ..."تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.
رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید."
فقط در مجلس جای این دوتا خالیه؟؟؟!!! عجب روزگاری شده است؟؟؟!! در این روزگار ما هیچ چیز جای خود نیست ؟؟!! مدیران بی سواد در اکثر ادارات، نمایندگانی که فقط برای خود تلاش میکنند زمان انتخابات مرغ و خروس و.... پخش میکنند تا شاید در راه خدا وارد مجلس شوند؟؟؟!!! کسی هم ارزیابی نمیکند که آیا اینها الفبای وکالت مجلس را دارند ؟!! خوب معلومه نه تنها این دو نفر بلکه خیلی ها علاقمند به خدمت اینگونه هستند؟؟؟!!!خوب معلومه قوانین متضاد تصویب و ابزار در دست ادارات دولتی (تامین اجتماعی، بیمه ، دارائی، برق،آب ، گاز و....) جهت خالی کردن جیب مردم. خود کرده ایم که خود کرده را تدبیری نیست؟؟؟!!
قرار نیست هر چیزی رو خبرگزاریهای دولتی و اصلاحطلب تیتر می کنن عین همون رو بیارید.
یک معاون در وزارت‌ ورزش در یک روز ۹ حکم گرفته.
چرا بعضی کسانی که مقامی بدست می آورند براحتی بفکر سوئ استفاده هستند ؟
آیا مسئولین نظارتی در دستگاهها مانند حراست نباید وظیفه خود را انجام دهند ؟
چرا افرادی جوان متعهد را جایگزین سودجویان نمی کنند؟ باید افراد خاطی اخراج شوند .
امیدوارم عادل فردوسی پور چنین تصمیمی نداشته باشد .
تاحقوق من کارگرحداقل ۵میلیون نشه دیگه رای نمیدم
تاحقوق من کارگرحداقل ۵میلیون نشه دیگه رای نمیدم
دانشگاه آزاد درود الان دو سال حق التدریس بنده و خیلی از دوستان مشابه من که استاد مدعو بوده را پرداخت نکرده است مبلغ من تنها 10 میلیون تومان می باشد که دو سال پیش باش می شد یک پراید مدل 90 گرفت. اما الان چی ، هر چی هم پیگیر میشیم جواب نمی دن.....
زااله فرامرزیان معاون توسعه و منابع وزارت ورزش و جوانان، مسئول دبیرخانه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، رئیس انواع کمیته ، ژاله فرامرزیان اینجا، ژاله فرامزیان اونجا، ژاله فرامزیان همه جا. اگر فکر می کنید که انجام همه این مسئولیت ها در یک ساختمان یا حتی یک محله انجام می شود سخت در اشتباهید. با این حساب ایشان باید از مدام بین این ساختمان ها در تردد باشد و انواع صورتجلسه ها را مطالعه کند و آخر هم می گوید والله نمی رسم، بالله نمی رسم. خونه، بچه و همسر و اینهمه کار واقعاً نمی دونم چیکار کنم؟
راه حل: لطفا به حضور در یکی از مناصب رضایت بدهید تا بدینوسیله نام تان به عنوان کارآفرین جهانی برای جوانان بیکار در گینس ثبت شود. عزت زیاد.
هم از توبره، هم از آخور».
اقاي اشنا خوب از همين مثال زدن شما همه مي فهمن شما چه ادم با ادبياتي هستي.
بعد چرا به شما بر ميخوره اصلا با كي بودي به كي گفتي منظورت چي بود به شما برخورده به ملت برخورده به كي چي اصلا كجا
بذل و بخشش سکه‌ای دانشگاه آزاد از جیب دانشجویان!من کارمند دانشگاه ازادم تمامی آیتم ها و مزایای برای کارکنان قطع شده حتی فیش حقوقی هم نمیدن و حقوق ها با تاخیر انجام میگیره اگر واقعا سازمان ژول داره که ما هم میدونیم که میره 1000 میلیارد ساختمان میخره بیاد حقوق های ما رو بده . کارانه نداریم اضافکار نداریم-بن نداریم-افزایش حقوق نداریم کلا هیچ چی نداریم
خاطرات رفسنجانیها پدر ملتو درآورد تموم شدنی هم نیست
این جناب وزیر ورزش یا تاکنون در مدیریتی نبوده و نمیداند یا خود را به ندانستن زده ، اینهمه مشکل در وزارت متبوعش دارد ولی عین خیال از سوی منتقدانش نیست . فوتبال با مصیبتهای توام یک نمونه از صدها مسایلی است که باید رسیدگی و حل شوند . !!!
چون عزیزان تهرانی ید طولایی دارند در انتخاب کردن.. بهتر استاینمرتبه 30 نفر از سیلبرتی ها و ورزشکاران را در یکلیستبه مجلس بفرستند تا هم بساط رقص و اواز در خیابانها روبراه باشد و هم تتمه مملکت را فاتحه اش را بخوانیم. از علی دایی و فردوسی پور تا جعفری و عیالش و اسکندری ها و آن مشهدیه ای که طلبه هم بود \ .. خوب.جواد کاطمیان و جمشیدی را هم بگزارید تنگش\ چی میشهاگر همچینبشه.
فردوسی پور اصلا درمورد هیچ اتفاقی مصاحبه نمیکنه که بخاد تایید کنه یا نکنه
آشنا:
"و آخر اینکه فرض کنیم تماس و فشار هم درست باشه، از کی تا حالا، فشار و تماس دولت مؤثر بوده؟»"

از همان ابتدای ریاست جمهوری که جناب روحانی تان حتی گفتگوی تلویزیونی را با تاخیر یک ساعته شروع کرد و حکم داد که مجریان این گفتگو را حتما خودش باید انتخاب کند.
داماد روحانی وعادل فردوسی پور، کاندیدا‌های مجلس بعدی؟

شما با آوردن اسم فردوسی پور در کنار اسم دلماد رییس جمهور قصد خراب کردن فردوسی پور را داشتید در حالی که ایشان آدم بسیار صادقی است
واکنش آشنا به حواشی سریال «گاندو»
آشنا خودشو به خواب زده یا فکر می کنه مردم خوابند. برادر عزیز نسخه ای که سانسور شده ابتدا در قسمت قبل به عنوان « آن چیزی که در قسمت بعد خواهید ذید» به نمایش در آمده . خب در این صورت است که دولت می تواند با فشار به صدا و سیما مواردی که بهش اتهام زدند درخواست سانسور بده. و همانطور که دیدیم در قسمت بعد برخی دیالوگ هایی که در قسمت قبل به عنوان « آن چیزی که در قسمت بعد خواهید دید» را سانسور نمودند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی