بازدید 6473
۲

مشاور رئیس جمهور فرانسه راهی تهران شد

کد خبر: ۹۰۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱ 19 June 2019
یک منبع در کاخ الیزه اعلام کرده است که مشاور دیپلماتیک رئیس‌جمهور فرانسه برای رایزنی درباره تحولات اخیر منطقه و در تلاش برای کاهش تنش‌ها، راهی تهران شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، خبرگزاری «رویترز» چهارشنبه شب به نقل از کاخ الیزه گزارش داد که «امانوئل بن» مشاور دیپلماتیک رئیس‌جمهور فرانسه در تلاش برای کاهش تنش، راهی تهران شده است.

به گفته یک منبع در دفتر ریاست‌جمهوری فرانسه، «این مشاور دیپلماتیک روز ۱۹ ژوئن (امروز) به ایران سفر کرده... تا گفتگو‌های سطح بالا با هدف کمک به کاهش تنش در آن منطقه، انجام دهد.»

بن زمانی در سفارت فرانسه در تهران فعالیت می‌کرده و از مشاوران دولت فرانسه در امور غرب آسیا است.

رویترز روز گذشته گزارش داده بود که دولت‌های اروپایی در حال انجام برنامه‌ریزی برای اقدامات جدید جهت مجاب کردن ایران به ماندن در توافق هسته‌ای (برجام) هستند.

این خبرگزاری نوشته بود که وزرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان ممکن است برای گفتگو درباره توافق هسته‌ای برجام به تهران سفر کنند.

«ژان ایو لو دریان» وزیر خارجه فرانسه امروز پس از نشست کابینه فرانسه گفته بود: «می‌خواهیم تلاش‌هایمان را یکی کنیم تا فرایند تنش زدایی در منطقه شروع شود. هنوز زمان وجود دارد و امیدواریم همه بازیگران آرام‌تر شوند. هنوز هم زمان وجود دارد، اما زمانی اندک.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
برجام مهم ترین بخش از استراتژی جنگی امریکا علیه ایران بود.
بی-۵۲ را برجام به آسمان ایران آورد
احتمال دیدار وزاری سه کشور اروپایی از ایران است اما دستانشان خالی است و چیز جدیدی برای گفتن جز وعده وعیدهای توخالی و پر فریب ندارند. به احتمال زیاد هدفشان ترغیب ایران به صبر بیشتر تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است که بایست در جواب به آنها گفت که اگر اینقدر بر این امر اصرار و امید دارید و فکر می کنید شاید کس دیگری جز ترامپ برنده انتخابات ریاست جمهوری این کشور شود بفرمائید این شما و این میدان در این یکسال حالا شما هم کمی مزه تحریم های آمریکا را بچشدید. متمرکز بر برنامه های خودتان شوید و دل به این وعده و عیدهای توخالی و زیرکانه نبنیدید و از این فرصت استفاده کنید پول و دارایی هایتان را در کشورهای اروپایی به جای امن منتقل کنید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی