بازدید 7526

اعلام رسمی بودجه ۱۰۰میلیاردتومانی باشگاه سپاهان!

هر باشگاه پرطرفداری که می‌گوید ما بریز و بپاش کرده‌ایم، بیاید و قراردادهایمان را روی میز بگذاریم و مثل شیر آماده این کار هستیم. آن‌ها خودشان ریخت و پاش کردند که به ما می‌گویند بریز و بپاش می‌کنید. من حدود ۱۰۰ میلیارد بودجه دارم
کد خبر: ۹۰۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 18 June 2019

تابش مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان در نقل و انتقالات بریز و بپاش می‌کند و بودجه هنگفتی دارد، بودجه یکصد میلیاردتومانی باشگاه اصفهانی را تایید کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تابش در این مصاحبه عنوان کرد: من قرارداد‌هایی را که با بازیکنان می‌بندم اکثراً سه ساله است، حتی بازیکنانی هم که قراردادشان دو ساله بوده را سه ساله کردم تا خیالم برای سال‌های آینده راحت باشد، خدا شاهد است بازیکنانی را که ما جذب کردیم، از باشگاه‌های دیگر حتی پیشنهاد‌های دو سه برابری داشتند و من می‌توانم پیامک آن را نشان بدهم. ما قراردادهایمان را بسیار معقول و منطقی بستیم.

وی در ادامه گفت: من اعلام آمادگی می‌کنم، هر باشگاه پرطرفداری که می‌گوید ما بریز و بپاش کرده‌ایم، بیاید و قراردادهایمان را روی میز بگذاریم و مثل شیر آماده این کار هستیم. آن‌ها خودشان ریخت و پاش کردند که به ما می‌گویند بریز و بپاش می‌کنید. من حدود ۱۰۰ میلیارد بودجه دارم، اما این مبلغ برای همه مجموعه سپاهان است. حدود ۳ هزار و ۵۰۰ ورزشکار داریم و حدود ۹۰ تیم در این مجموعه فعالیت دارند. فقط ۴، ۳ میلیارد در آکادمی هزینه کردم. ما رشته‌های دیگری هم مانند والیبال و دوچرخه‌سواری را داریم. ما در همه رده‌های هندبال تیم داریم و در همه رده‌های این رشته قهرمان شدیم.

وی در مورد اینکه چقدر از این بودجه صرف تیم بزرگسالان فوتبال می‌شود، گفت: عده‌ای فکر می‌کنند کل بودجه ما فقط مربوط به فوتبال است، هر باشگاهی که می‌گوید ما بریز و بپاش می‌کنیم، بیاید و قراردادهایش را در کنار قرارداد‌های ما بگذارد. حتی قرارداد‌های سال گذشته را هم حاضرم مقایسه کنم. این‌ها کذب محض است و اصلا درست نیست. شاید مبلغی در حدود نصف این بودجه صرف فوتبال شود، اما فقط مربوط به حقوق و دستمزد‌های بازیکنان و مربیان نیست، بلکه همه هزینه‌ها شامل حقوق کلیه پرسنل باشگاه، هزینه ترانسپورت و ... را شامل می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس