بازدید 8911

واکنش مجدد محسن هاشمی به زیست شبانه

کد خبر: ۹۰۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 18 June 2019
رئیس شورای شهر بار دیگر به ماجرای زیست شبانه واکنش نشان داد. اوقبلا هم گفته بود علاقه‌ای به زیست شبانه ندارد و می‌خواهد شب‌ها را استراحت کند.

به گزارش خبرآنلاین، طرح زیست شبانه در تهران، باز هم با واکنش رئیس شورای شهر مواجه شد. محسن هاشمی پیش از این گفته بود قصد دارد شب‌ها را بخوابد و علاقه‌ای به زیست شبانه ندارد، ولی همین سخنان باعث شده بود برخی از رسانه‌ها به محسن هاشمی انتقاد کنند که موضوعات طرح شده در شورای شهر را چندان جدی نمی‌گیرد.

او امروز هم به خبرنگاران درباره زیست شبانه و سخنان قبلی اش توضیح داد و گفت: درباره زیست شبانه اجازه بدهید دیگر چیزی نگویم. اگر شما خواستید زیست شبانه بروید نباید از من اجازه بگیرید.

خبرنگاری از او پرسید: برخی نمایندگان مجلس هم واکنش نشان داده اند و گفته اند قرار نیست هر کاری که غربی‌ها می‌کنند ما هم انجام دهیم. زیست شبانه کار غربی است و مردم را از عبادت باز می‌دارد؟ محسن هاشمی در پاسخ گفت: مردم هر کار دلشان بخواهد می‌خواهند بکنند، می‌توانند تمام شب بیدار باشند و این ربطی به ما ندارد. من هم که گفتم می‌خواهم بخوابم نمی‌گویم مردم نخوابند، آن‌ها هر کار دلشان می‌خواهند بکنند. نکته‌ای که من مطرح کردم گفتم زیست شبانه باید خانوادگی انجام شود. بعضی از مردم خانواده ندارند، خب می‌توانند تنهایی انجام بدهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۵
بات سلام لطفا در مسایل بدیهی که جزء موارد شخصی انسان ها می باشد گیر ندین!
بله ظاهرا فقط ژن های خوب خانواده دارند و بقیه ی مردم بی خانواده هستند. عجب ادبیات مضحک با نگاه از بالا به پایین.
زیست شبانه مربوط به برخی حیوانات است و انسان از این قضیه مستثنی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
حرف شما توهین به تمام اقشار هستش از مرزبانها و نیروهای مسلح تا اتش نشان و پزشک و پرستار و..که باید زیست شبانه کنن تا شمای به ظاهر انسان راحت بخوابید..
بعد از موارد فوق باید به مردم بگوییم چه اسامی میتوانند برای فرزندان خود بگذارند و دقیقا چه لباسی میتوانند بپوشند و رنگشان هم دقیقا مشخص بشود. البته کفش هایشان هم بایستی تعیین شود با رنگ و بندی بودن و نبودن و پاشنه و نوک کفش چون همه ی اینها در جایی میتواند مزیت و یا دردسر شود (مثلا بند کفش باعث میشود ما جلو دیگران دولا شویم تا بند ببندیم که خوب احتمالا اشکال دارد یا برای خانمها حتما اشکال دارد)و البته دهها و صد ها و شاید هزاران مورد دیگر که کم کم بایستی به انها نیز برنامه ریزی کنیم. کلا هدف مردم هستند. مسولین خودشان هر کاری خواستند میتوانند انجام دهند مانند اینکه کجا بروند و چی بخورند و کجا بمانند و اموال چه کسانی را بخورند و چه بگویند و کلا هر کاری دلشان خواست بکنند و مردم چون خیلی دانا نیستند مسولین برایشان تعیین تکلیف میکنند و البته دلایل مسولین برای تعیین تکلیف به ما مردم، هم که یقینا منطقی و درست است اگر ما فکر کردیم درست نیست بایست برویم مطالعه کنیم تا سطح درکمان بهبود یابد و اگر واقعا بهبود یافت حتما میفهمیم که همه کارهایشان حکمت دارد
"من مطرح کردم گفتم زیست شبانه باید خانوادگی انجام شود. بعضی از مردم خانواده ندارند، خب می‌توانند تنهایی انجام بدهند."!!
در لفافه صحبت می کنید!یعنی چه بعضیها خانواده ندارند؟!یعنی مثلا کسی که پدرش فوت شده را منظورتان هست که بی خانواده شده ؟یا نه منظور دیگری داشتید!
آقای هاشمی درست صحبت کنید یعنی که چی برخی مردم خانواده ندارند؟!! اصلا شما صلاحیت چنین نظر و حرفی را دارید؟!
حالا نیست که تماممردم از سر شب تا دم صبحرو سجاده نشستن و دارن عبادت میکنن!!!
هر چیزی به جای خود
زیست شبانه کلمه رمز فساد شبانه است در همه دنیا
وقتی دوستان لیست امید که به یاری ژن خوب البته ببخشید دوتا ژن خوب و البته مخدره و مکتشف تلفن همراه می‌رسد رای میدید همین میشه دیگه البته اگر به دار و دسته توموری ها هم رای میدادید بازم از این بدتر می‌شد و اگرم کلا رای نمیدادید بازم یکسری دیگه میشدن که بازم از اینها بدتر می‌شد در نتیجه اینجانب یاد گرفتم هرچی بگن رو به فال نیک بگیرم و زیاد حرص نخورم .
آقا جان اولا شما اشتباه می کنی حرف می زنی ثانیا بی جا می کنی نظر خودت را به مردم تحمیل می کنی. شما با رای همین مردم رفتی آنجا نشستی داداش!
مشکل اینه که مدتی است آب سر بالا می رود و برای همین است که عده ای مانند آقای هاشمی اینگونه نظر می دهند!
ًبا توجه به شرايط كاري اكثر افراد كه مجبورند تا ٨/٥ شب مشغول كار باشند و تا رسيدن به منزل و خوردن يك شام عملا فرصتي براي خريد مايحتاج خانه و خانواده باقي نميماند چه برسد به رفتن به مكانهاي تفريحي و فرهنگي
بنابراين با توجه به ترافيك شهري كه تا آخر شب هم رسيده
لازم است تمهيداتي براي اين موضوع انديشه بشه
ما مثل بعضي ها مباشر و كارپرداز نداريم كه خريدهايمان را انجام دهد و پولدار هم نيستيم كه زودتر از اين ساعات برگرديم خانه استراحت كنيم
چرا خودتون رو به اون راه میزنید
منظور اینه که اگه کسی خانواده بالا سرش باشه، پدر و مادر گوش بچه رو میکشن که ساعت فلان شب بیرون چه غلطی میکنه؟
نکنه کسایی که پیام میدن از کره مریخ اومدن و با این مسائل بیگانه هستن
دریغ ازکوچکترین برنامه وکارعمرانی وسازندگی توسط شورای کاملا یکدست وجناحی شورای شهرتهران فقط حرف وحرف وحرف وحاشیه سازی وتعویض مشکوک وغیرضروری اسامی چندخیابان واینطورمواردواهی وغیرسازنده ومجازی وبازی باافکارمردم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل