بازدید 30033
هزار و ششصد و هشتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش مشاور احمدی‌نژاد به ادعای همسرش/فرزند کروبی: گشایش‌هایی در حصر ایجاد شده/تیراندازی مقابل تئاتر شهر، آبروی تهران را بُرد/پروانه سلحشوری: امین فردین برای من پرونده سازی کرد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:پرونده نجفی به قدری روشن است که نیازی به تحقیقات اضافی نداشت/ضرغامی: جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی لغو شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 11 June 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
امام جمعه همدان خودروی ماکسیما را برگرداند

مدیر روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: آیت‌الله شعبانی در بدو ورود به دفتر خودروی ماکسیما با پلاک «ج ۲۸» را به استانداری برگرداند و در حال حاضر نیز از یک خودروی معمولی استفاده می‌کند. در گذشته استانداری همدان یک دستگاه خودروی ماکسیمای سفید با پلاک ج. ۲۸ متعلق به شهرداری ملایر را در اختیار دفتر امام جمعه قرار داده بود و این خودروی نسبتاً گرانقیمت معمولاً در پارکینگ دفتر امام جمعه قرار داشت و اغلب برای سفر‌های خارج از شهر استفاده می‌شد.بر این اساس مدیر روابط عمومی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: آیت‌الله شعبانی بلافاصله بعد از انتصاب به عنوان نماینده، ولی فقیه و در بدو ورود به دفتر امام جمعه خودروی ماکسیما با پلاک «ج ۲۸» را به استانداری همدان برگرداند. مسلم مخفی بیان کرد: در حال حاضر ایشان از خودرو‌های معمولی دفتر استفاده می‌کنند و خودروی قبلی نیز بدون استفاده بازگردانده شد.
 
واکنش مشاور احمدی‌نژاد به ادعای همسرش؛ پرستویی در کار نیست
 
داوری که از شش روز پیش در توییتر فعالیتی نداشته در پاسخ به سوال یکی از دوستانش درباره‌ی اینکه آیا از آنچه توسط خانم الهام سلمانی در دو روز اخیر در توییتر منتشر شده خبر دارد یا نه گفت: موبایلم را سرقت کرده‌اند دسترسی به تلگرام و توییتر ندارم. ولی خواهرم دیشب یک چیز‌هایی را نشانم داد.داوری در پاسخ به این سوال که «شما که چند وقتی است جدا زندگی می‌کنید. جریان این توییت‌ها چیست؟» گفت: نوروز پارسال که از زندان به مرخصی درمانی آمدم یک موضوعاتی پیش آمد و من هم تصمیمی از چند سال پیش داشتم که از ایشان جدا بشوم. او درباره‌ی ادعای در کار بودن یک پرستو هم گفت: آن‌هایی که به من نزدیک‌ترند، چه در دفتر آقای احمدی نژاد و یا امثال خود شما، این را می‌دانید که حداقل یک سال است به طور جدی دنبال طلاق بودم. خانواده‌ی ایشان و خانواده‌ی خودم در جریان هستند. مساله‌ی خاصی نیست، دو تا آدم در مقطعی تصمیم دارند که زندگی تشکیل بدهند و یک جایی هم به این نتیجه می‌رسند که توافقی نیست و سازشی نیست و نهایتا بر اساس قانون جدا می‌شوند. این حقشان است. اینکه ماجرا را به مسایل امنیتی و پرستو نسبت بدهند برایم عجیب بود.

بهرام مفاخری یکی از فعالان همسوی جریان احمدی نژاد دوشنبه شب در توییتر نوشت: «امروز دوشنبه ۲۰ خرداد ۹۸ مکالمه‌ای تلفنی با دکتر عبدالرضا داوری داشتم، نکات مهمی را پیرامون حواشی بوجود آمده مطرح کردند که با اجازه آقای داوری فایل ضبط شده‌ی مکالمه را جهت تنویر افکار عمومی منتشر می‌نمایم». داوری در این مکالمه تاکید کرد: من از اساس با این نحوه‌ی ورود به موضوعات مخالفم. این موضوع شخصی آدمهاست. این در شان من و خود ایشان نیست. ایشان آدمی اهل مطالعه و پژوهش بود. این رفتار خیلی غیرمتعارف است که یک موضوع شخصی عادی را اینطور منعکس کنند. بعد از زندگی مشترک هم کسی انتخاب شخصی خودش را دارد. من چرا باید سوژه‌ی پرستو باشم؟! ما شش – هفت سال پیش که در دولت قبل جوان‌تر بودیم و دسترسی و امکانات بودیم، آن زمان سوژه‌ی کیس‌های امنیتی نبودیم، حالا که الان ته دسترسی‌مان این است که در میدان انقلاب کتاب بخریم چرا باید سوژه‌ی امنیتی باشم؟! اصل این حرف منطقی نیست. به نظرم می‌رسد که این بحث را خواستند به فضای ماجرای دکتر نجفی ببرند و یک کیسی هم از اینوری مطرح کنند. در حالی که این ماجرا امنیتی نیست و واقعیت ندارد. شنونده باید عاقل باشد.

وی گفت: داریم جدا می‌شویم و هر کسی هم می‌تواند انتخاب خودش را داشته باشد. تلاش می‌کنم که این قضیه از یک موضوع خصوصی خارج نشود. در درجه‌ی اول نگران دخترانم هستم. بالاخره بچه‌های من فرهیخته‌اند. حیف است که بیاییم این مسایل را مطرح کنید؟ اصلا به‌فرض بنده مقصر. بنده امکان تداوم این زندگی را ندارم. تصمیم هم گرفتم. به خیلی از رفقای بزرگوارمان مثل آقای احمدی نژاد، آقای مشایی، آقای بقایی و … در جریانند. من هم الان دارم جدا زندگی می‌کنم و همه چیز روشن است. خب دو نفر آدم نمی‌توانند با هم زندگی کنند. خود ایشان هم می‌دانم که مخالفتی ندارد، ولی تاکیدش بر این بود که شما باید بروی و دادخواست طلاق را بدهی. من هم گفتم چشم. وکیل گرفتم که دارد کار‌ها را انجام می‌دهد. حتی به‌لحاظ زمانی به وکیل گفتم که طوری برنامه‌ریزی کن که بعد از امتحان ترم بچه‌ها باشد و در تابستان بتوانم مسایل بچه‌ها را سازماندهی کنم. یعنی این ملاحظات را هم داشتم تا بچه‌ها کمتر آسیب ببینند.
 
واکنش الهام سلمانی به سخنان داوری
 
الهام سلمانی در توییتر نوشت: بالاخره بعد۱هفته سکوت وانزوا، مکالمه ظاهرا اتفاقی آ. #داوری بافردی ک. خانم #ف_کاف اورا #بهرام صدامیزند، منتشرشد. دفاعیاتی بمراتب ضعیف ترازآنچه ک. انتظارمیرفت. باری! تلاش داوری برای فروکاهی ماجرابه مسئله‌ای خانوادگی، یک #عملیات_فریب است ک. باهدف انحراف افکارازپروژه #پرستو طراحی واجراشده است
 
پرونده نجفی به قدری روشن است که نیازی به تحقیقات اضافی نداشت

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه‌قضائیه گفت: پرونده نجفی به قدری روشن است که نیازی به تحقیقات اضافی نداشت. وی ادامه داد: پرونده از منظر قضایی یک پرونده قتل جنایی خانوادگی و کاملاً روشن است و از بعد قضایی و تحقیقات، همکاران ما در دادسرا با هیچ ابهامی مواجه نبودند. هم اقاریر و هم بررسی صحنه جرم و تحقیقات پلیس و پزشکی قانونی انجام شده و به قدری روشن است که نیازی به تحقیقات بیشتر نداشت.

اینترپل مدیرعامل اسبق بانک سرمایه را بازداشت کرد

مدیرعامل اسبق بانک سرمایه هفته گذشته توسط اینترپل بازداشت شد. قهرمانی نماینده دادستان تهران در هفتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان بانک سرمایه گفت: آقای حیدرآبادی‌پور مدیرعامل بانک سرمایه که قبل از مدیریت آقای خانی در این سمت بوده‌اند که در حین تحقیقات از وی از کشور متواری و به اسپانیا گریخته بود، هفته گذشته توسط پلیس اینترپل دستگیر شد و تشریفات قانونی جهت اعاده وی هم اکنون در جریان است.

فرزند کروبی: گشایش‌هایی در حصر ایجاد شده

محمد حسین کروبی گفت: علاوه بر نصب ماهواره برای آقای کروبی گفته شده که خواهر، خواهر زاده‌ها و برادرزاده‌ها هر موقع که بخواهند می‌توانند بدون هماهنگی قبلی به ملاقات ایشان بیایند. محمد حسین کروبی فرزند حجت‌الاسلام مهدی کروبی در گفتگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که آیا گشایشی‌هایی که در مورد میر‌حسین موسوی و زهرا رهنورد صورت گرفته، در مورد آقای کروبی هم انجام شده است، گفت: در سال ۹۸ ماموران امنیتی یک سری گشایش‌هایی را ترتیب دادند از جمله اینکه گفتتد می‌توانیم برای محصوران ماهواره نصب کنیم. وی افزود: با اینکه آقای کروبی در ابتدا زیاد موافق این کار نبودند، اما با صحبت خانواده مبنی بر اینکه اگر این کار انجام بشود خوب است، پذیرفتند. کروبی با اشاره به اینکه کانال‌های محدودی برای آقای کروبی باز است، گفت: برای ایشان ماهواره گذاشتند، اما شبکه‌های خیلی کمی را باز گذاشته‌اند. این شبکه‌ها تنها محدود به چند شبکه خبری فارسی است. فرزند مهدی کروبی افزود: علاوه بر نصب ماهواره گفته شده که خواهر، خواهر زاده‌ها و برادرزاده‌ها هر موقع که بخواهند می‌توانند بدون هماهنگی قبلی به ملاقات ایشان بیایند. وی درباره اینکه آیا تلفن همراه هم در اختیار ایشان قرار گرفته است، گفت: تلفن در اختیار ایشان نیست، ولی مادرم مدتی است که مشکلی ندارند از اینکه موبایل به منزل ببرند.

نزار زاکا از ایران خارج شد

صفحه امنیت عمومی لبنان در توئیتر تصویری از نزارزاکا در هواپیما و در حال ترک ایران منتشر کرده است.

ضرغامی: جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی لغو شد

عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در توئیتی از لغو شدن جلسه امروز این شورا خبر داد. وی در این توئیت نوشت: "طبق برنامه، باید امروز جلسه ش. ع. ا. فرهنگی تشکیل می‌شد. بعد از چندبار تأیید و تکذیب، می‌گویند جلسه لغو شده است! بی‌احترامی به اعضا به کنار، موضوعات مهم و اولویت‌دار انباشته‌شده، همچنان در بلاتکلیفی ماند. قرار بود نواب محترم رئیس، در این شرایط و بر اساس آیین‌نامه جلسه را تشکیل دهند".

فلاحت پیشه: دست روی قرآن گذاشتن و قسم خوردن، کار ذوالنور است نه من

بدنبال انتشار خبری مبنی بر اینکه حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در انتخابات سال آخر این کمیسون نامزد ریاست نیست، او در مصاحبه‌ای توضیحاتی است.بخشی از مصاحبه را می‌خوانید:اخیرا مطالبی مبنی بر اینکه شما دست روی قرآن گذاشته‌اید و قسم خورده‌اید که در سال جاری کاندیدای انتخابات هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی نشوید در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، این مطالب را تایید می‌کنید؟

این حرف‌ها و طرح این قبیل موارد، اقداماتی است که آقای ذوالنوری (کاندیدای اصولگرای کرسی ریاست کمیسیون امنیت ملی) انجام می‌دهد. او عادت به قسم و قرآن و این قبیل موارد دارد، ما اهل این کار‌ها نیستیم. این مواردی که آقای ذوالنوری مطرح کرده است، درست نیست و اساسا وجود خارجی نداشته است. طرح این موارد ضمن آنکه به خودی خود امری بد است، روش بدی نیز برای تخریب دیگران محسوب می‌شود که اولین‌بار خود این آقایان طرح این موارد را باب کردند وگرنه در واقعیت چنین چیزی وجود نداشته است.
 
درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دولت از مالیات پیش‌فروش سکه

محمد قاسم پناهی، سرپرست پیشین سازمان امور مالیاتی، گفت: ۷.۶میلیون سکه از سوی بانک مرکزی فروخته شده که بیش از ۶میلیون سکه پیش فروش شده مشمول مالیات بر درامد خواهد بود. یک میلیون سکه زیر ۲۰ عدد بوده و معاف از معالیات خواهد بود. به هر حال محاسبات نشان میدهد، در این طرح درامدی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان وصول خواهد شد. /تسنیم

مدیرعامل سابق پرسپولیس ممنوع الخروج شد

حمیدرضا گرشاسبی، محمدرضا حاجی‌بیگی و ابوالفضل روغنی سه عضو هیات مدیره پرسپولیس هستند که به دلیل بدهی مالیاتی این باشگاه ممنوع‌الخروج شدند و اجازه خروج از کشور را ندارند. طبق اعلام مسئولان باشگاه رقمی در حدود ۶۸ میلیارد تومان بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس است و به مسئولان سابق این باشگاه اعلام شده که باید تکلیف این بدهی روشن شود و این در حالی است که اعضای هیات مدیره سابق پرسپولیس آذرماه سال ۹۷ از سمت خود به دلیل بازنشستگی کنار گذاشته شدند. /فارس

تیراندازی مقابل تئاتر شهر، آبروی تهران را بُرد

محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای شهر تهران در یادداشتی برای خبرآنلاین نوشت:به نظر می‌رسد ما قدر داشته‌های خود را نمی‌دانیم. در این که یک شهر شاید به مدت یک قرن سال تلاش می‌کند و اندوخته‌ها و دارایی‌های خود را جمع می‌کند تا خیابانی مانند، ولی عصر به نماد مهم شهری که در دنیا شناخته است و یکی از مهمترین و معروف‌ترین خیابان‌های ایران و خاورمیانه است، ساخته شود. امروز تهران چنین سرمایه و دارایی‌ای دارد، خیابانی با ۱۰۰ سال قدمت که به عنوان محوری ترین، ارزشمندترین و طولانی‌ترین خیابان شهر، خود را در اختیار مردم می‌گذارد.

فردی که از گردشگران در سد لفور عکاسی کرد، بازداشت شد

در نشست خبری امروز سخنگوی قوه قضاییه، خبرنگاری پرسید چرا فردی که از عریانی افراد در سد لفور عکس گرفته است، بازداشت شده است مگر شما نمی‌گویید باید امر به معروف کرد؟ اسماعیلی گفت:امر به معروف را توضیح دادم. انعکاس این موضوع به مقامات قضایی را می‌پسندیم، ولی انتشار این تصاویر در فضای مجازی را کسی تایید نمی‌کند. جایی هم که فیلم و عکس داریم افراد مورد وثوق باید به مراجع ذی ربط منعکس کنند. اگر برخوردی انجام شود از این منظر است. بعضا گفته اند با کسی که عکس می‌گیرد برخورد می‌کنند، نه اینطور نیست. انتشار این تصاویر در فضای مجازی انطباق با قانون ندارد. اگر عکاس هم مانند راننده اسنپ عمل می‌کرد حتما مورد حمایت قرار می‌گرفت.

داعش از دیوار وارد مجلس نشد، از در وارد شد

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر گفت:نمایندگان شاهد آن هستند که هر روز یک دیواری در مجلس بنا می‌شود و بعدا خراب می‌شود. بابا جان من داعش از دیوار وارد نشد از در وارد شد باید معلوم شود که پیمانکاران مجلس چه کسانی هستند و مسافرت‌های خارجی بر چه اساسی انجام میشود شفاف سازی را از خود شروع کنیم. آقای لاریجانی ضمن تبریک به ریاست شما! امیدوارم در پایان این دوره نقش خودتان را به عنوان سخنگوی مجلس به درستی ایفا کنید و مجلس را از این زبونی و ذلت خارج کنید مجلس اگر در راس امور بود امروز وضعیت مملکت به این اسفناکی نبود. / خبرآنلاین

نباید در تأیید صلاحیت افراد تسامح و خلاف قانون عمل شود

آیت‌الله مهدی شب‌زنده‌دار جهرمی، شامگاه دوشنبه در همایش بصیرتی ناظرین شورای نگهبان شهرستان جهرم فارس: در تأیید یا رد صلاحیت‌ها باید سلایق شخصی کنار گذاشته شود و آنچه در این زمینه اهمیت دارد عمل به قانون و شرع مقدس است که باید مورد توجه قرار بگیرد. نباید در تأیید صلاحیت افراد تسامح و خلاف قانون عمل شود و هدف شورای نگهبان عمل به قانون و رعایت شرع مقدس است. باندبازی، حزب‌گرایی، قوم و خویش‌بازی خلاف قانون است و یک ناظر شورای نگهبان باید در مقام نظارت هیچ فرقی میان برادرش و سایرافراد قائل نباشد. وسواسی بودن و نامتعادل عمل کردن نیز امری غلط است و مفهوم انقلابی‌بودن، بی‌ضابطه عمل کردن نیست و باید قانون اساسی معیار باشد. درست است که مشکلات داخلی و خارجی سبب شده تا گلایه‌هایی در جامعه وجود داشته باشد، اما مردم تمام مسائل را به یکدیگر پیوند نمی‌زنند و با بصیرت، صبر و انقلابی خود در مناسبت‌های مختلف این وفاداری به نظام و انقلاب را به اثبات می‌رسانند. مردم به مبانی و ارزش‌های انقلاب توجه دارند و حضور درخشان مردم در تشییع طلبه همدانی و امام جمعه کازرون، مورد تحسین همگان بود.

پروانه سلحشوری: امین فردین برای من پرونده سازی کرد

هر زمان حرفی بزنم یا نطقی کنم یا توییت و یادداشتی منتشر کنم، توپخانه تخریب‌شان فعال می‌شود. در یک فیلم نیم‌ساعته ۱۵ شرکت برایم درست کردند. حتی اسم و تعداد فرزندانم را هم در آن فیلم به اشتباه گفته بودند. همین آقای امین فردین که حالا همه می‌دانند چه کسی است. واقعا نمی‌دانم پرستوسازی واقعیت دارد یا نه، ولی چیزی هست که خیلی بر سر زبان‌ها افتاده و همه می‌گویند پرستو. راست و چپ، مردم سیاسی و غیرسیاسی همه اشاره می‌کنند که پرستوسازی رخ می‌دهد و شخصیتی که قربانی شده پرستو بوده. / شرق
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲۴
گفتند می توانند ماهواره نصب کنند؟
عجب خود مسوولان قانون را دور می زنند و اعمال نمی کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
دلالها مملکت ما را نابود کردند.البته در بخش خودرو و ارز اینها دیده شده اند و صدای مردم را در اورده و مسئولان را ناچار به تصمیمگیری کرده اند.ولی به دلالهای بخش کشاورزی بخاطر مظلومیت کشاورز در کشور ما کمتر پرداخته شده.کشاورز زمین دارد.بابت خرید بذر پول میدهد.بذر را میکارد.بابت خرید اب و کود و سم پول میدهد و محصول را مراقبت میکند تا به برداشت برسد.برای برداشت پول کارگر و ماشین الات و جعبه و...میدهد و سرانجام ماشینی کرایه میکند تا محصول خود را بدست دلال برساند.حاصل یکسال زحمت و خون دل و نگرانی از سیل و خشکسالی را به دلال میفروشد.مثلا سیب زمینی را کیلویی ۱۵۰۰ تومن.دلال سیب زمینی را ازو گرفته و پولش را چند ماه بعد میدهد ولی خود بلافاصله انرا به بارفروش میدان میفروشد کیلویی ۳۰۰۰تومن.ظلم از این اشکارتر؟ مسئولانی که اینهمه شعار حمایت از تولید میدهند مگر کشاورزی تولید نیست؟
اما راه حل:بنظر حقیر اداره راه در تمام جاده های پر رفت و امد کشور بخصوص قطبهای کشاورزی زمینهایی ابتیاع کند که ان زمینها قابلیت پارک تعداد زیادی اتومبیل داشته باشد و در ان اجازه زدن غرفه به کشاورزان محلی داده شود تا محصول خود را مستقیما بدست مردم برسانند.تقریبا سامان دادن کاری که در جاده های شمال بصورت غیر مجاز و با وانت بصورت پارک دوبل و انسداد جاده انجام میشود.شاید تمام محصولشان به این صورت فروش نرود ولی اینوسط دلال حذف شده و هم مردم محصول کشاورز را ارزانتر از مغازه میخرند و هم کشاورز گرانتر میفروشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
احمدی نژاد جان کجایی که یادت بخیر
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
خیلی بده که حالا که فکر مردم مشغول مشکلات اقتصادیشونه سران فتنه بیان بیرون و واسه خودشون راس راس بگردن
خیلی مشکلات سیاسی و و اختلاف نظرهای سیاسی کم داریم حالا ایناهم بیان هی بهش دامن بزنن!!!
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اونقدر که ما باوجود نساختن بمب اتم تنبیه شدیم، هند و پاکستان و رژیم صهیونیستی باوجود ساختن و داشتنش تنبیه نشدند
پس یا رومی رومی یا زنگی زنگی
اصلا مرگ یه بار شیون هم یه بار
آقا بسازین بره پی کارش
ما که یک عمر گفتیم نمیخواهیم بسازیم این همه بلا سرمون آوردند
خوب اگه صف نونوایی هم بود حالا دیگه نوبت ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
جناب خان محمدعلی
لطفا حرف مفت کمتر بزن که آخرت حسابی گیر می کنی..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
لطفا به مسئولان بگوئید تعداد مهاجرین افغانستانی خصوصا جوانانشان را زیاد کنند.چون در منطقه ما چند بار شاهد بودم هر وقت جشن عروسی افغانستانیهاست در کمال آزادی گروه ارکست را به منزل بزرگ می آورند و با سیستم پخش صدا که تا نیمه شب صدای شادی آنها در منطقه میپیچد. ما هم ناخواسته(باور کنید ناخواسته )دلمان شاد میشود ان شاءالله که مسئولین این گناه ما را میبخشند.امشب هم این عزیزان دل جشن عروسی داشتند همه نوع ترانه از ایرانی و افغانی و طاغوتی و یاقوتی هم خواندند.
پس لطفا و خواهشا تعداد افغانستانیهای جوان را زیاد کنید تا به بچه هایمان بگوییم این شادی ،شادی که میگویند
چیزی شبیه این است.
بعید میدانم منتشر کنید چون به منشور وارد کردن غم و غصه به مردم ،خدشه وارد میشود و ممکن است توقع مردم در این زمینه بالا برود .به هر حال باید فرقی بین ما و یک خارجی باشد یا نه؟
مشیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
رصد معیارهای سیاسی و جامعه شناسی حاکیست که مردم احمدی نژاد یا یکی شبیه او را برمیگردانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
زهرا رهنورد اگه دوس نداره که شوهرش گیر پرستوهای مهاجر بیفته بهتره که به حصر راضی باشه
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
این کروبی ماهواره را میخواهد چه کار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
طرفداران احمدی نژاد در این سایت یکنفر از اطرافیان ایشان را به بنده نشان بدهند که حاشیه و پرونده قضایی نداشته باشد.این اقا هم که دنبال پیدا کردن راههای مختلف برونسپاریست.گیریم احمدی نژاد دوباره امد و بفرض محال تایید صلاحیت هم شد و دوباره شروع به سخن پراکنی بی نتیجه کرد. مثل انکه گفت ما هر کاری بخواهیم میکنیم و انقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه دان شما پاره شود!!!خوب دنیا دوباره حول محور ترامپ علیه ما متحد خواهد شد.ترامپ که برای اقدام نظامی دنبال اقناع افکار عمومی است به هدفش خواهد رسید و بعد هم جنگ و کشته شدن میلیونها انسان و اواره شدن میلیونها انسان دیگر و بلاخره شاید تجزیه ایران.انوقت بفرمایید چطور این وسط تنها راه نجات را امدن احمدینژاد میدانید و چه تضمینی میدهید که مردم بدون اتفاقات فوق الذکر نجات پیدا کنند؟؟ تا بنده هم کفش اهنی بپا کنم و مثل شما با تمام توان برای ایشان شروع به تبلیغ و فعالیت کنم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
ترامپ برخلاف ادعای شما کسی نیست که دنبال اقناع افکار عمومی باشد
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
احمدی نژاد فارغ از نظرات و عقایدش، اقتصاد ایران را بشدت وابسته به نفت کرد و با انحلال سازمان مدیریت حجم نقدینگی را بسیار بالا برد و شاید بتوان گفت دوز اعتیاد اقتصاد را به نفت چنان بالا برد که دولتهای بعدی هنوز نتوانسته اند اثرات آن را پاک کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
قالیباف
رئیسی
رحیم پور ازغدی
رائفی پور
همین اسطوره های اصولگرایی در ایران 1400 ما را بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
همین که شما مچ بند بنفش بستید و تا صبح در خیابان چرخیدید و به این وضع اسفبار کنونی رأی دادید برای ما بس است
پس بهتر است قبل از به زبان آوردن نام دکتر محمود احمدی نژاد دهانتان را آب بکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
دکتر احمدی نژاد کجایی که ما رو از دست این روحانی و هم حزبی هاش نجات بدی. دکتر احمدی نژاد مرد صادق و خدمتگزار مردم
با ساختن بمب هسته ای برای همیشه امنیتمون تضمین میشه.
ایران با توجه به موقعیت ژئوپلوتیک هیچوقت مثل کره شمالی نمیشه.
کافی است یک ایران هسته ای تهدید به بستن تنگه ی هرمز کنه.
این غربی ها میدونن که اگر ایران هسته ای بشه چقدر براشون بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
یا نمیدونی بمب اتمی چیست و یا می خواهی فقط چرت و پرت بنویسی
اگر تنگه هرمز را با بمب اتمی زدی نسل ایرانی از بین میرود به اضافه پاکستانی ها و خلیجی ها......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
دوست عزیز به فتوای رهبر انقلاب توجه کن.
ناشناس
| Canada |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
کدوم خلیج؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
در این موقعیت اقدام حیاتی برای ایران بازسازی فرهنگ و ساختار ملی است نه ساختن بمب اتم!!!
برای من موضوع حصر ارزشی ندارد
خبر کهنه از آدمهای کهنه ارزشی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
برای من بر داشتن حصر به معنی باز شدن فضا نفس کشیدن است
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
من هم فکر نمی کنم حتی با آزادی اون افراد اتفاق خاصی بیفته چون مردم خیلی وقته که به تمام طیف های سیاسی کشور بدبین شدن، یعنی به این نتیجه رسیدن که این افراد سر و ته یک کرباسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
احسنت به نویسنده کامنت اصلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
به جای ازادی باید سنگسارشان کرد اینا خیلی بی شرمانه به مردم دروغ گفتن به مملکت خسارتی بیشتر از هشت سال جنگ وارد کردن
پشه ای که روی صورتتون نشسته اکه با سیلی بکشید هم خودتون یک سیلی خوردید و هم اینکه خودتون رو به خون پشه کثیف کردید.

بحث کردن با آدم ابله هم همینطوره


بزارید فکر کنه اون برده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
یعنی بذاریم خونمونو بمکه؟!
نه هرگز
همه مردم دنیا آرزوی زندگی در ایران و گرفتن تابعیت کشور عزیزمان را دارند
پاسخ ها
احسان رضاییان
| Italy |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
نتایج نطرسنجی اخیر چیز دیگه ای میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
که چی مثلا؟! حالا که برعکسشه، نشونه ضعفمونه؟ میخوام صد سال سیاه نیان ایران. همین شما غرب پرست ها به اندازه کافی اینجا رو به گند کشوندین، دیگه فقط مونده یه مشت غربی سگ باز هم بیان و آرزوی تابعیت اینجا رو داشته باشن.
ناشناس
| Italy |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
ناشناس ۲۱و۳۶ طوری حرف میزنه انگار سند شش دانگ کشور به اسم خودش و خانواده اش هست و لطف کرده اجازه داده بقیه اینجا زندگی کنند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
خونت را بجوش نیاور هیچ آدمی در خواست زندگی کردن در ایران را ندارد مگر برای بازدید آثار باستانی!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
آره دقیقا...اصلا هایکو ماس از آلمان اومده بود تابعیت ایران رو بگیره و برگرده، برجام و اینا همش بهونه بود، تازه شینزو آبه هم قرار بیاد تابعیت ایران بگیره
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
چه جوری به این نتیجه رسیدی عزیزم از نظرسنجی صدا وسیما؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
معلومه پاتو از کشور بیرون نگذاشتی
نیروی دریایی آمریکا قصد دارد برای مقابله با تهدیدات مختلف از جمله قایق های کوچک، پهپادها و موشک های کوتاه برد از سامانه ای لیزری استفاده کند.

از این سامانه لیزری که هلیوس (ایزد و نماد خورشید در اساطیر یونانی) نام گرفته قرار است در ناوشکن ها استفاده شود. این «سپر لیزری» از سال ۲۰۲۱ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


قرار است ناوشکن های سری «آرلی برک» (Arleigh Burke) نیروی دریایی ایالات متحده به سامانه لیزری با انرژی بالا (سیستم لیزری ناتیلوس) و سامانه نظارتی «اوپتیکال دزلر» (Optical-dazzler) مجهز شوند.

ناوشکن های سری «آرلی برک» قدرتمندترین ناوشکن نیروی دریایی ارتش آمریکا هستند. سامانه لیزری قرار است جایگزین سیستم های دفاعی موجود ناوشکن های سری «آرلی برک» شود.

بنا به گزارش ها از «سپر لیزری» برای مقابله با خطر قایق های کوچک، پهپادها و موشک های کوتاه برد استفاده خواهد شد.

انرژی این سامانه لیزری از نیروگاه ناوشکن تامین خواهد شد.

علاوه بر نیروی دریایی دیگر بخش های ارتش آمریکا نیز در نظر دارند استفاده از سامانه های لیزری را گسترش دهند.
پاسخ ها
سید رسول زنگانلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
پسر تو این همه سواد و اطلاعات رو از کجا آوردی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
برای این نیز برنامه و تجهیزات داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
واقعا فکر کردی وقتی تو یک آدم معمولی این اطلاعات رو داری مقامات نظامی ایران به فکر مقابله و ساخت سلاح های لازم نبوده اند؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اقا رسول ایشون این خبر و اطلاعات رو از ایرانین یو کی گپی کرده و اینجا اورده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
داداش گلم به ویکی پدیا اعتماد نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
این ادعاها قبلاً در تاریخ از طرف آمریکا و هم پیمانانش مطرح شده بود. مثلا تئوری جنگ ستارگان یا اسکورت نفت کش آمریکایی و پخش زنده در حالی که تنگه هرمز بسته بود و یا همین گنبد آهنین. برای من دیگه حنای آمریکا و ... رنگ نداره.
هیچ وقت کالای برقی ایرانی نخرید. یک دستگاه گیرنده دیجیتال ایرانی برای شبکه های استانی گرفتم تا الان 20 بار کنترلش خراب شده و مجبور شدم هر بار یک کنترل جدید بگیرم

این در مورد همه کالاهای برقی ایرانی صدق میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
راست می گی؟
پس نمونه های خارجیش هم زیاد است که خراب شده و دور انداخته شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
خیر...در مورد تمام کالاهای برقی صدق نمی کنه....مردم را چه فرض کردی که چنین کامنتی می گذاری
ناشناس
| Italy |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
هر چقدر هم بد باشن بازهم از از اشغالهای چینی که از روی اجناس مرغوب کشورهای دیگر کپی بسیار بد کردندبهتره حداقل پولش میره تو جیب کارگر ایرانی
ناشناس
| France |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
بنده حاضر پولم رو دور بریزم ولی از کالا داخلی استفاده نکنم.از خودروسازی به عنوان بزرگترین صنعت کشور خیری ندیدیم که از بقیه صنایع ببینیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
دوستان من اگر کالای ایرانی خریدید و کیفیت کافی نداشت ناراحت نشید چون یه مقار ناچیز به تحقیق و توسعه صنعت داخلی کمک کرده اید!!!
اما وقتی یه کالای خارجی را به اسم کالای ایرانی به شما قالب می کنند تا انحصار واردات آن در اختیار خودشان باشد-- آن کالا پرت کنید سمتشان نمونه هایی از اینها مثل سیماران-فراسو-کروز و مگا موتور- در مورد کالاهی الکترونیکی، کاپیوتری، و لازم یدکی خودروست.
از خودرو سازهای به اصطلاح داخلی هم کلا حرفی نمی زنم.....
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
بنده هم یک پنکه برقی ایرانی دارم که مال سال ۷۰ هستش یک لامپ پارس توخونمونه که ۱۲ ساله داره کار میکنه یخچال ازمایش ساخت ایران دارم که سال ۸۸ خریدیمش لباسشوییمون ایرانیه جنسی که شما خریدید احتمالا تقلبیه
برای موفقیت باید تلاش کرد و البته پول داشت. اگه پول نداشته باشید به هیچ جا نخواهید رسید
هیسسسس تابناک کامنتها رو حصر میکند
ما را از جهنم می‌ترسانند، انگار در بهشت زندگی می‌کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
عالی بود.
انسان موجود بسیار ضعیفی است که با کوچکترین بیماری زمین گیر میشود لاکن غرور و تکبر فراوان دارد
فردا چهارشنبه است.
لذتی که در مجرد ماندن وجود دارد در هیچ چیز دیگری نیست لاکن جامعه چنین القا میکند که برای شاد بودن باید ازدواج نمود. در حالی که اگر شما شرایط مساعدی نداشته باشید و یا حتی شرایطتتان هم خوب باشد با ازدواج سال به سال شرایطتتان بدتر خواهد شد.


کوچکترین اثرات اون شکم در آوردن و کچل شدن و خراب شدن تمام دندان ها و مبتلا شدن به انواع بیماری های روانی و حتی احتمال ابتلا به بیماری های خطرناک جنسی هست

و اینکه احتمال اینکه به تعداد افراد بیشعور در اطرافتان با ازدواج اضافه بشه خیلی زیاده و مثل یک سیاه چاله میمونه که اگه زرنگ نباشید احتمال خارج شدن از اون برای شما غیر ممکن خواهد بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
انهای که ازدواج کرده اند فریاد اختلافات انها تا سر کوچه و محل شنیده میشود ولی وقتی در شب مهمانی یا در خیابان با هم هستند وانمود میکنند که مثلا مشکلی نیست . یعنی انبوه اختلافات از زمانی شروع میشود که طرفین فقط نه برای ازدواج و زندگی مشترک با تفاوت دیدگاها و اختلاف سلیقه باشد بلکه فقط و فقط بخاطر فشار روحی و جنسی تن به ازدواج اجباری میدهند چون جبر و زور فرهنگی جامعه اینچنین هست . تازه اختلافات بعد دو تا پنج سال بد سرباز میکند . سپس طلاق عاطفی و بعد طلاق و مشکلات زیادی که وجود دارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
شما در هرکاری اگه از راه درست وارد نشی احتمال ضرر داری. متأسفانه در کشور ما غرب گرایی خیلی رواج داره و این باعث شده ملت قبل از ازدواج یک مدت دوست باشند که مثلا بهتر همدیگه را بشناسند. درحالیکه بعد از یک مدت بهم وابسته و علاقه مند میشن و دیگه عیب های هم را نمی بینند و این عیب ها بعد از ازدواج آنها را خیلی اذیت میکنه.
من خودم الحمدلله دو سال و نیم هستش که متأهلم و تا الان حتی 10 دقیقه با همسرم قهر نکردیم. شاید هیییچ مکالمه ای از روی عصبانیت تا حالا نداشتیم در حالیکه من تا یک هفته قبل از عقد هییییچ ارتباطی با ایشان نداشتم
!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
علت خود خواهی و مادی بودن یکی یا هردو طرف است تو انتخاب ادمی ر ا انتخاب کنید که خودخواه و مادی نباشد بقیه چیزها خیلی مهم نیست مردهای ما هم نادان شدن الماس را با شیشه خورده عوض می کنن یک زن نجیب را ول می کنن می رن یک سرخ اب سفیدابی هفت خط را می چسبن
زندگی در ایران مثل تف سربالا میمونه. هر کاری کنید آخرش میاد تو صورتتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
خواهشا اشتباهات خودتون را گردن دیگران نندازید
هرگز با یک آدم مفلوک، فقیر یا درمانده و یا فردی که دارای زندگی معمول و متوسط است ازدواج نکنید. زندگی فرصت کوتاهی هست و قرار نیست ما در آن زجر کش شویم.

اگر شرایط ازدواج را ندارید هرگز ازدواج نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
واقعا اگر مخصوصا از نظر مالی شرایط ازدواج را ندارید هرگز ازدواج نکنید
ضرغامی، موضوعات مهم و اولویت‌دار انباشته‌شده چیست؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
تار موی خانم ها
در ایران معلم ها و پرستارها همیشه اشک تمساح میریزند که حقوقمان کم است در حالی که یک معلم پیمانی در ماه بیش از 7 میلیون تومن حقوق میگیرید و در سال 5 ماه تعطیل است و حقوق آن را هم میگیرید و یک پرستار در هفته 3 روز در بخش پذیرش واحد بیمارستانی حضور دارد و در ماه بیش از 40 میلیون تومن حقوق و کارانه میگیرد.

پزشکان هم مشهور به ریختن اشک تمساح هستند اونها همیشه میگن یک آرایشگر یا کشاورز درآمدش از ما بیشتر است که این هم افسانه ای بیش نیست. یک پزشک عمومی در ماه بیش از 300 میلیون تومان حقوق و کارانه میگیرید. آنها یک باند مافیایی هستند و این ادعا دارند که به خاطر هوششان پزشکی قبول شدند در حالی که این هم یک دروغ و افسانه است. آنها یا به خاطر سهمیه و یا به خاطر داشتن پول و زندگی در خانواده ای ثروتمند که به آنها امکان رفتن به مدارس عالی رو داده و توان مالی برای رفتن به کلاس های تست زنی و خرید کتاب رو داشتن توانستند پزشکی قبول شوند

همه افراد از نظر ضریب هوشی تقریبن در یک سطح هستند. نمونه اون همین آفریقایی هایی هستند که به آمریکا مهاجرت کردند و خیلی از آنها به خاطر محیط آنجا توانستند وکیل، پزشک ، ورزشکار حرفه ای و ... شوند اما نزدیکانشون در آفریقا در فلاکت زندگی میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اینقدر جالبه ، معلمی هم داریم پیمانی است یک میلیون هم نمی گیرد
ناشناس
| Italy |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
یک ادم انباشته از غده و حسادت نسبت به هر کسی که شغل ثابت و درامد مستمر داردحتی معلمان و پرستاران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
کاش همه جوانان ایرانی از جمله شما کار خوب با درامد و آینده مناسب داشته باشند که حقشان هم هست...اما خب چرا به دروغ چیزهایی بنویسید که وجود نداره؟ من
معلم پیمانی هستم با حقوق دو میلیون و با مدرک مهندسی برق...دقیقاً هم سطح کف قانون کار حقوق میگیرم
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
بابا چرا اینقدر دروغ میگید کدوم پرستار 40 میلیون میگره..یا کدوم معلم 7تومن..با این حرفا آدم شاخ درنیاره جای تعجبه
یک معلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
سلام من یک معلم هستم با ۲۸ سال واندی سابقه معلمان رسمی چنین حقوقی نمی گیرند چه رسد به معلمان پیمانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
مرتضی جان مهندس برق از کدام دانشگاه. سیم کشی برق منازل بکنی درآمدت ده برابر اینه. البته اگر مهندس برق به درد بخوری باشی!
چرا مدیرعامل اسبق بانک سرمایه آقای حیدرآبادی‌پور که به اسپانیا گریخته بود، هفته گذشته توسط پلیس اینترپل دستگیر شد و تشریفات قانونی جهت اعاده وی هم اکنون در جریان است ولی آقای خاوری در کاناد ویلامیخردو قمارخانه میرود و خودش و پسرش با پولهای اختلاسی بیزنس میکنند و از اینترپل نمیخواهید بزنه توسرش ورش داره بیاره اینجا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
نه پسر! فرق فوکوله.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
چون کانادا قانون استرداد مجرمین نداره، اختلاس گرها دقیقا می دونن کجا فرار کنند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
باز هم رد پای یاران احمدی نژاد یعنی قاضی مرتضوی در
این ماجرای قطع روابط دیپلماتیک دیده میشود
به احمدی نژاد چه ربطی دارد .
چرا وقتی نجفی افتضاح بار آورد نگفتین وزیر هاشمی معاون خاتمی معاون روحانی و.... ولی یه خانی یه ادعایی در فضای مجازی طرح می کند می زنید به اسم احمدی نژاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اتفاقا تا بخواهی نجفی را به خاتمی و هاشمی ربط دادند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
اتفاقا تا بخواهی نجفی را به خاتمی و هاشمی ربط دادند
آیت الاه مهدوی گفتند... برای صلاحیت افراد گفتند هیچ فرقی بین افراد حتی بین برادر خود با دیگران و حزب بازی و باند بازی و سیاسی کاری و باشد بلکه فقط قانون ..‌ واقعا در رد صلاحیت هاشمی بجز انگیزه سیاسی چی میتوانست باشد اگر به سن بالا بوداکثر مسولین در سن بالا قرار دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
صلاحیت را مردم با برایشان معین می کنند دستچین کردن کاندیدا ها با شرایط خاص خود بی قانونی و ضد مردمی است
ابطهی ... مجلس را از این وضعیت زبونی و ذلت خارج کنید . برگشتیم به دوران صد سال پیش ؟ قرار بر این بود مجلس در راس امور باشد . علت بخاطر این هست که قدرت منسجم در مجلس وجود ندار و اگر وجود داشته باشد به طرقی مثل رییس دولت مانع تراشی میکنند بنابراین نمایندگان مجلس بی خاصیت میشوند چون نهادهای موازی با کار مجلس و دولت براحتی این دو نهاد مردمی را کنترل میکنند
همیشه آرزویم این بود که به جای زندگی در ایران، یک روستایی در ایتالیا بودم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اونجا هم از دست مافیا در امان نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اونجا که عالیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
نژادپرستن.نهایتا کارگر روزمزد زمین های کشاورزیشون میشی.
کاش میتونستم از ایران برم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
از من خارج نشین به توی خانه نشین.
مملکت خود را با همکاری بساز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
برو
لیاقتمان از این بهتر نیست
خیلی مراقب خودتان باشید. جامعه بدی شده. اگر دختر دارید به شدت از او مراقبت کنید. دخترتان یک پدر و مادر دارد اما هزار گرگ در جامعه اطراف او را گرفته اند. اگر پسر دارید شاید در دام اعتیاد بیافتد. یا دزدی کند یا منحرف بشود. اما به هر حال دختر یا پسر در ایران هر دو زمینه های افسرده شدن را دارند. از زن خود مراقبت کنید. جوان باشد شاید او هم دچار وسوسه های غریبی بشود. میانسال و پیر به راحتی دچار بیماری های مختلف میشود زیرا حاصل زندگی برای زن ایرانی جز بیماری نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
سری که درد نمیکنه چرا باید با دستمال بست

ازدواج کلن کار اشتباهیهه اون هم در دنیایی پر از بی عدالتی، جنگ، بیماری و از همه مهمتر یک عمر کوتاه که تا چشم بگذارید روی هم پیر شدید و زمین گیر
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
قبل از فرزند آوری فکر کنید در چه کشوری و با چه شرایطی باید زندگی کند
از سلامتی خود مراقبت کنید وقتی بیمار میشوید اولین کسی که به شما خیانت می کند دکترتان است مطلقا به او اعتماد نکنید ضریب هوشی دکترها بالاست به احتمال زیاد بالاتر از شماست
اگر دکتری همان جلسه اول برای شما عمل جراحی نوشت به احتمال زیاد قصد دارد شما را فریب بدهد اگر عمل مورد نظرش سنگین باشد حتما دارد شما را فریب می دهد دکترهای خوب هیچ وقت در اولین و دومین جلسه پیشنهاد جراحی نمی دهند از روش های جراحی سبک آن هم وقتی مطمئن شدند بیمار نمی ترسد استفاده می کنند
از شدت شادی در پوست خودم نمیگنجم
ایران تنها کشوریست که شما را به خاطر لایف استایل تحت تعقیب قرار می دهند و به دادگاه می کشانند. فرض کنید با همسرتان به پشت کوهی بروید سوار قایقی بشوید و به دل دریاچه ای بروید و شنا کنید اگر اجیانا یک نفر از شما عکس گرفت دولت محترم می تواند بر اساس همان عکس شما را محاکمه کند. یعنی حریم دولت منطبق بر جغرافیای ایران است.
احمق ترین مریضی که دیدم زنی بود که تومور داشت و همراه دختر جوان و پسر نوجوانش و همسرش به دکتر آمده بودند تا نتیجه عمل و پاتولوژی را بگیرند دکتر بهشان کفت تومور بدخیم است تمام خانواده با هم فروریختند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
اینقدر شعور نداری که شرایط مریض و خانوادش رو درک کنی و یک هو میگی تومور بدخیم
بهترین دکتری هم که دیدم م ش بود که وقتی نتیجه آزمایشم را بهش نشان دادم گفت برو برای خودت کیف دنیا کن!
این هم یک نصیحت خوب از یک دکتر خوب هیچ وقت در اتاق انتظار با مریض های دیگر درباره بیماریشان حرف نزن بیماری آنها هیچ ربطی به تو ندارد
افراطیون ؟ چرا از اینکه دلار داره پایین میاد آشفته شدید ؟! چرا از اینکه ملت ایران زیر بار فقر و فلاکت و بیکاری باشند لذت میبرید ؟! واقعا نکنه کاسب تحریم هستید ایا از کاسبی از فتنه پولدار نشدید ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
این کمی پایین کشیدن فیتیله شعله آدم سوز دلار شگردی است کلیشه ای (نخنما) برای استحمار ما ملت تا دوباره در انتخابات مجلس اجازه دهیم ناکارامدان بر صدر جایگاه هابنشینند.(ما هم اینیم که می بینید!)
آملیکا هیچ غلطی نمیکند

دیوید دیوید او اس آ
شعر بخوانید موسیفی سنتی ایرانی مثل بنان شجریان علیرضا قربانی .... بشنوید کتاب بخوانید و فیلم های قدیمی را ببینید شما یک موجود فرهنگی هستید اگر بی فرهنگ باشید به راحتی علف به خورد شما می دهند و نمی دانید دارید علف می خورید
عاشق بشوید حتی اگر طرف شما را زیاد دوست نداشت اشکال ندارد همان مقدار که شما را دوست دارد کافی است شما هزار بار بیشتر او را دوست داشته باشید
تو ای پری کجایی را با صدای قوامی و علیرضا قربانی گوش کنید و آن دو را با هم مقایسه کنید و ببینید کدام را بیشتر دوست دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
و البته صدای محمد اصفهانی
مرغ سحر از ترانه های بسیار زیبای ایرانی است با قلم ملک الشعرا بهار و صدای استاد بنان و استاد شجریان بهتر است یک هفته وقت برای شنیدن هر دو آواز گذاشت شاید زیباترین اثری است که سه ایرانی خلق کرده اند تقریبا مثل سفر آمریکایی ها به ماه است
در مبارزات انتخاباتی اگر وعده و وعید نباشد که اصلا انتخابات نیست .حتی اگر ان وعده ها به دلایلی و به شرایطی با مانع تراشی اجرا نشود یا وعدها بیشتر از توان ان کشور باشد . رای و صندوق رای همین هست .
درود بر احمدی نژاد و یارانش ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
درود بیکران وابدی بر احمدی نژاد عزیز و یاران گل وبا وفایش......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
درود بر شخص دست پاک و وطن دوست احمدی نژاد و آندسته از اطافیانش که مثل خودش سالم و دست پاک بودند.
وای بر کسانی که برای معاون درستکارش رحیمی پرونده سازی کردند و مردم ایران را ازخیرات وجود این فرد با شرف در عرصه مدیریت کشور محروم کردند
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
که چی؟!!! برو فکرِ نون کن که خربوزه آب است مدیریت با پولِ نفت و تعطیل کردنِ کارخانه ها و پولِ بی زحمت در اختیارِ مردم گذاشتن گه درود نمی خواهد
جنگ نخواهد شد مذاکره هم نخواهد شد، پیغام ترامپ از طریق نخست وزیر ژاپن ، بسیار احمقاته خواهد بود .ما امریکا را زیر پا میگذاربم
سود حاصل از پیش خرید ، ۷/۶ میلیون سکه ،‌که تفاوت قیمت روز حدود حداقل ۳ میلیون تومان است میشود ۲۲/۸ هزار میلیارد تومان که از این رقم دولت میخواهد ۱۰۰۰ میلیارد تومان مالیات اخذ نماید ، یعنی ۱:۲۲/۸ که کمتر از ۵٪ میباشد ؟ در صورتیکه دولت میبایست حداقل بصورت پلکانی تا ۵۰٪ از دریافت کنندگان سکهٔ‌پیش خرید مالیات اخذ نماید ؟ که یقبنا اکثر خریداران هم از رانت اطلاعاتی و هم از رانت وام بانکی استفاده کرده اند ؟،،
پشتوانه حکومت مردم با غیرت انقلابی هستند امید ما به اقدامات اقای رییسی است که ریشه اختلاسگران را بخشکاندو امید را به دل مردم برگرداند
با سلام
سکه ها به فیمت قطعی فروخته شده و نمی توانند طبق قانون مالیات بگی رند
من تعجب میکنم از جناب آقای فلاحت پیشه که باز هم برای ریاست کمیسیون امنیت ملی می خواهند کاندید بشن ، توی این یکسالی که رئیس بودن جز دنباله رو بودن وچشم گفتن به دولت وپائین آوردن شان مجلسی که قرار بود در راس امور باشد کار دیگری هم کردن ؟؟؟؟،
سلام بر احمدی نژاد
اين شعار "درود بر احمدی نژاد و یارانش .. "را يا خودش يا خانواده اش سر مي دهند .
داشتم کامنت هموطنان را می خواندم دیدم چند نفر نوشتن دکتر احمدی نژاد.
اینقدر از این عنوان دکتر که قبل از اسم احمدی نژاد نوشته بودند حالم بد شد که از شدت ناراحتی بقیه کامنت ها را نخواندم.
پیشنهاد به تابناک: لطفا نظرات بی ربط را منتشر نکنید. بسیاری از نظرات بی ربط و متاسفانه متعصبانه و غیرمنطقی است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی