بازدید 4989
برای شرکت در نشست سران عضو "شانگهای"

روحانی به قرقیزستان سفر خواهد کرد

کد خبر: ۹۰۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ 10 June 2019
حجت‌الاسلام روحانی به دعوت رسمی رئیس جمهوری قرقیزستان برای شرکت و سخنرانی در نشست شورای سران کشور‌های عضو سازمان شانگ‌های به بیشکک سفر خواهد کرد.
 
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس جمهوری اسلامی ایران برای شرکت و سخنرانی در نشست سران عضو اجلاس‌های "شانگهای" و "سیکا" به کشور‌های قرقیزستان و تاجیکستان سفر می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ به دعوت رسمی رئیس جمهوری قرقیزستان برای شرکت و سخنرانی در نشست شورای سران کشور‌های عضو سازمان شانگ‌های به بیشکک سفر خواهد کرد.

رئیس جمهور علاوه بر سخنرانی در این نشست، دیدار‌های دوجانبه‌ای نیز با سران هیئت‌های شرکت کننده در اجلاس شانگ‌های خواهد داشت.

روحانی همزمان با پایان نشست سران شانگهای، بیشکک را برای شرکت و سخنرانی در پنجمین نشست سران کنفرانس تعامل و اقدامات اعتماد ساز در آسیا "سیکا" به سوی شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان ترک خواهد کرد.

دیدار و گفتگوی روحانی با برخی از سران کشور‌های حاضر در اجلاس سیکا از سایر برنامه‌های احتمالی این سفر است. یک هئت بلندپایه سیاسی، رئیس جمهوری را در سفر به کشور‌های قرقیزستان و تاجیکستان همراهی خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار