بازدید 3952

شهادت ۲۹ فلسطینی در ماه گذشته

کد خبر: ۹۰۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵ 10 June 2019
سازمان آزادیبخش فلسطین در گزارشی از حجم اقدامات ضد فلسطینی صهیونیست‌ها، از شهادت ۲۹ نفر در طول ماه مِی گذشته خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، دفتر روابط خارجی سازمان آزادیبخش فلسطین در گزارشی اعلام کرد که نیرو‌های اشغالگر قدس در ماه می‌گذشته ۲۹ فلسطینی را شهید و ۳۱۲ نفر را زخمی کرده‌اند.

به نوشته خبرگزاری صفا، طبق این گزارش از ۲۹ شهید ۲۷ نفر از آن‌ها از منطقه غزه بودند که در نتیجه بمباران‌های هوایی رژیم اسرائیل به شهادت رسیده‌اند. در بین آن‌ها یک امدادگر و چهار زن که دو نفر از آن‌ها حامله بودند نیز حضور دارند. چهار نفر از شهدا نیز کودک بودند.

سازمان آزادیبخش فلسطین همچنین اعلام کرد که دو از تن شهدا نیز از منطقه کرانه باختری بودند و نیرو‌های صهیونیستی با خونسردی آن‌ها را به بهانه اینکه قصد حمله با چاقو را داشتند با شلیک گلوله به شهادت رسانده‌اند.

در همین حال نیرو‌های صهیونیستی ۳۱۲ شهروند فلسطینی را در منطقه غزه مجروح کرده‌اند. در این ماه همچنین ۳۷۰ فلسطینی به اسارت صهیونیست‌ها در آمده‌اند که چندین کودک و چهار زن در بین آن‌ها هستند.

در همین ارتباط، ده‌ها فلسطینی ساکن بیت‌المقدس نیز به حبس خانگی محکوم شده و صهیونیست‌ها برای آزادی آن‌ها درخواست پول کرده‌اند.

اما در خصوص افزایش شهرک‌سازی‌ها نیز در این گزارش آمده است وزارت مسکن رژیم صهیونیستی ساخت ۸۰۵ واحد مسکونی در شهر بیت‌المقدس را به مناقصه گذاشته است.

در این راستا در طول ماه می ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به طور کامل و ۷۰۰ واحد دیگر به طور جزئی تخریب شده‌اند که ۱۳ مدرسه در بین این اماکن هستند. صهیونیست‌ها ۱۵ خانواده فلسطینی را نیز در منطقه «خربه» به بهانه انجام تمرین نظامی در منطقه از خانه‌هایشان بیرون کرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان