بازدید 45784
هزار و ششصد و هشتادمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نظر آیت‌الله جوادی آملی درباره آتش زدن سفارت عربستان/می‌خواستیم فردین مالک اشتر باشد و فائقه آتشین قطام!/احمدی‌نژاد خودش را برای افطاری باهنر دعوت کرد/تحریم‌ها مربیان خارجی را از ایران فراری داد!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ادعای عضو شورای شهر تهران درباره نجفی/واکنش توئیتری گنجی به حضور سید احمد خمینی در صف اول نماز عید فطر/سال سیاه برای شش میلیون اجاره‌نشین و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ 08 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اولیای دم تقاضای قصاص برای نجفی کردند

پرونده محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران که به قتل عمد همسر دومش متهم شده، برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. بر اساس آنچه دادستانی تهران پیشتر اعلام کرده، اتهامات نجفی در کیفرخواست صادره از سوی دادسرای جنایی، قتل‌عمد میترا استاد، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی) با تقاضای اولیای دم مبنی بر قصاص است./تسنیم

اعلام شماره تلفن قوه قضائیه برای گزارش بدحجابی و پارتی

محمد مهدی حاج محمدی، سرپرست دادسرای ارشاد تهران از شهروندان اخلاق مدار تهرانی خواسته است که به محض مشاهده هرگونه «کشف حجاب در خودرو»، «کشف حجاب یا سرو مشروبات یا برگزاری مراسم مختلط رقص در اماکنی همچون سفره خانه، کافه، رستوران، مراکز خرید، باغ تالار و...»، «اطلاع از برگزاری پارتی‌های شبانه یا خانه‌های فساد و فحشا»، «انتشار مطالب خلاف عفت در اینستاگرام و ...» موضوع را پس از جمع آوری مستندات لازم با ذکر کامل مشخصات محل و زمان وقوع جرم به شماره ۰۹۰۵۴۳۰۹۴۸۴ در پیام رسان‌های سروش، ایتا و... ارسال نمایند. او که این مستندات را شخصا بررسی و رسیدگی می‌کند، به شهروندان تهرانی اطمینان خاطر داده است که گزارش های واصله در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و با اعمال مجرمانه برخورد می‌شود. / میزان

سال سیاه برای ۶ میلیون اجاره‌نشین

فرشید پورحاجت، کارشناس بازار مسکن گفت: شکافی که در بحث قیمت‌های مسکن از سال ۹۶ به وجود آمده و انفجار قیمتی که اکنون نیز با آن مواجه هستیم باعث شده است که قیمت اجاره بهای مسکن رشد و شرایط را برای اجاره‌نشین‌ها بسیار سخت و دشوار کند. شرایطی که در حوزه مسکن‌های استیجاری وجود دارد، برای بیش از ۶ میلیون خانوار اجاره‌نشین کشور بسیار دشوار است و قطعا در چنین وضعیت اقتصادی به این خانوار‌ها فشار بسیاری وارد خواهد شد. شاخص‌های آماری در دوره‌های پنج ساله از وضعیت مسکن، بیانگر آن است که تعداد خانوار‌های اجاره نشین در هر دوره افزایش پیدا کرده است و این مسأله دلایل متفاوتی دارد که باید به آن‌ها رسیدگی شود. /ایسنا

تحریم‌ها مربیان خارجی را از ایران فراری داد

زلاتکو کرانچار، سرمربی کروات به همکاری خود با تیم امید ایران پایان داد و اکنون در کشور خودش به سر می‌برد. این مربی که سابقه هدایت تیم‌هایی، چون پرسپولیس و سپاهان را نیز در فوتبال ایران بر عهده دارد در صحبت‌هایی درباره رفتنش از تیم امید ایران به خبرگزاری یوتارنی گفت: من به خاطر تحریم‌ها نتوانستم به کارم در فوتبال ایران ادامه دهم. همه چیز را پول تعیین می‌کند و به همین خاطر تحریم‌ها باعث شده است تا ورزش ایران به ویژه فوتبال با شرایط سختی روبه‌رو شود. /ایسنا

احمدی‌نژاد خودش را برای افطاری باهنر دعوت کرد

باهنر در پاسخ به این که در جریان مراسم افطاری جامعه مهندسین، محمود احمدی نژاد هم حاضر بود که خودتان در نشست خبری اشاره کردید این حضور، در قالب دعوت عام انجام شده است، اما بخشی از افکار عمومی به این سمت حرکت کرد که ممکن این حضور بی‌ارتباط با انتخابات آینده نباشد، نظر خودتان چیست، گفت: مسأله خیلی کوچکی از نظر اجتماعی بود. شوهر همشیره بنده که پدر آقای ثمره هاشمی می‌شود، حدود ۲۵ روز قبل فوت کرده بود و آقای احمدی نژاد هم از آنجا که با آقای ثمره‌هاشمی برو و بیایی دارند و ارتباطشان خوب است، از تهران برای مراسم ختم به کرمان آمدند. همچنین در مراسم ختمی که در مسجد نور تهران برگزار شد هم حاضر شدند و همانجا از من پرسیدند دعوتتان برای افطاری جامعه اسلامی مهندسین جدی است یا نه؟ من هم گفتم بله؛ ما دعوت کرده‌ایم و هرکس بیاید خوب است که ایشان هم بر همین اساس تشریف آوردند؛ بنابراین فکر نمی‌کنم علتی جز برای همان رفت‌وآمد‌های مرسومی که گفتم، وجود داشته باشد. ضمن اینکه فکر نمی‌کنم خود احمدی‌نژاد هم میلی برای رفت‌وآمد با اصولگرایان داشته باشد. /ایسنا

ترامپ باز هم گاف داد، این بار نجومی!

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا جمعه شب پیام عجیبی در توئیتر منتشر کرد که عده‌ای آن را به عنوان یک گاف در زمینه علم نجوم تفسیر کردند. او در توئیتر نوشت: «با این همه پولی که هزینه می‌کنیم ناسا نباید درباره رفتن به ماه صحبت کند، ما این کار را ۵۰ سال پیش انجام داده‌ایم. آن‌ها باید تمرکزشان را روی کار‌های بزرگتری قرار دهند که ما انجام می‌دهیم، از جمله مریخ ـ که ماه هم بخشی از آن است ـ مسائل دفاعی و علوم.» عده‌ای از کاربران پای این پست ترامپ او را به باد سخره گرفته و نوشته‌اند که او ماه را بخشی از مریخ می‌داند. /فارس

می‌خواستیم فردین مالک اشتر باشد و فائقه آتشین قطام!

محمد بیک‌زاده تهیه‌کننده «سریال امام علی» از راز مگوی این سریال به‌یادماندنی گفت: انتخاب ما برای نقش قطام سریال امام علی فائقه آتشین بود، اما پیشنهادمان از دفتر مدیر شبکه بالاتر نرفت و همانجا با آن مخالفت شد. فردین را برای نقش مالک اشتر نپذیرفتند، چون ما قهرمان زنده نمی‌خواهیم و فردین برای مردم قهرمان بود. برای انتخاب بازیگران از سیره ابن‌هشام استفاده کردیم. گرانترین دستمزد را به داریوش ارجمند دادیم. ماهی صدتومان که ۵ تومان آن را برای مالیات برمی‌داشتیم. بازیگران به خاطر ارادت به علی و لطفی که به من داشتند سفید امضا می‌کردند.

شایعه بیماری احمدی‌نژاد تکذیب شد

علی اکبر جوانفکر از مشاوران محمود احمدی‌نژاد در کانال تلگرامی خود نوشت: برخی قلم به مزد‌ها که با انتشار شایعات و دروغپردازی و جعل خبر، نام خود را برسر زبان‌ها می‌اندازند، مدعی بیماری و عمل سنگین جراحی ایشان شده و در تلاش هستند تا مردم را مضطرب و نگران کنند. اولا دکتر احمدی نژاد در سلامت کامل هستند و هیچ عمل جراحی سنگینی هم بر روی ایشان انجام نشده است. ثانیا تنها مشکل صعب العلاج دکتر احمدی نژاد که همواره موجب سرخوردگی بدخواهان و امید و شادمانی ملت ایران بوده، مردمی بودن، ساده زیستی، عدالت خواهی، آزادی خواهی، آرمانگرایی، روشنگری و تلاش ایشان در جهت حاکمیت اراده و خواست مردم است.

واکنش توئیتری گنجی به حضور سید احمد خمینی در صف اول نماز عیدفطر

مدیر مسئول روزنامه جوان در واکنش به حواشی نماز عید فطر و حضور پسر سیدحسن خمینی در صف اول نماز، توئیتی را منتشر کرد. یک سال پیش در جریان نماز عید فطر شعر خوانی میثم مطیعی و کنایه‌های او به حسن روحانی حواشی را ایجاد کرد و امسال حضور سید احمد خمینی پسر سید حسن خمینی در صف اول نماز واکنش‌هایی را از سوی جناح راست به دنبال داشت. در این میان توئیت مدیر مسوول روزنامه جوان که یک روزنامه اصولگرا شناخته می‌شود به این حواشی قابل توجه است. بدالله گنجی در صفحه توئیترش با هشتگ‌های سید احمد خمینی، شکلی‌گرایی و حاشیه‌گرایی نوشته است؛ پارسال با پرداختن به اشعار مطیعی در نماز عید فطر، باعث شدیم خطبه رهبری به حاشیه رود، امسال با برجسته کردن ایستادن سید احمد خمینی در صف اول. کلا ما اصحاب حاشیه ایم.

دلایل استعفای بطحایی از دیدِ یک نماینده مجلس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه اختلافات درون دولت علت استعفای بطحایی است، گفت: او نباید آموزش و پرورش را با دریایی از مشکلات رها می‌کرد. حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به استعفای محمد بطحائی از وزارت آموزش و پرورش، اظهار داشت: علت استعفای وزیر آموزش و پرورش شرکت در انتخابات مجلس مطرح شده است در حالی که مقام وزارت یک موقعیت ویژه برای خدمت است و تاکنون سابقه نداشته است که وزیری برای حضور در انتخابات مجلس استعفا دهد! وی ادامه داد: مجلس متشکل از ۲۹۰ نماینده است و یک نماینده به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیست در حالی که وزیر به تنهایی می‌تواند تصمیمات مهمی را اتخاذ کند. عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گاهی پیش‌آمده که نماینده‌ای برای وزارت و فعالیت در سمت‌های بالاتر از نمایندگی استعفا داده، اما بی‌سابقه بوده است که وزیری برای نماینده شدن استعفا دهد.

سلیمی با انتقاد از این اقدام بطحایی گفت: بطحائی، وزارت آموزش و پرورش را با دریایی از مشکلات و چالش‌ها رها کرد چرا که تا دو سال آینده معلمان بسیار زیادی بازنشسته می‌شوند و ۳۰۰ هزار معلم کم داریم و باید در این شرایط بطحایی شرایط لازم را برای استخدام نیرو‌های جدید فراهم می‌کرد، نه آنکه استعفا دهد. وی با اشاره به اینکه متأسفانه مطالبات فرهنگیان در زمان بطحائی به خوبی پیگیری نشد، افزود: او نتوانست سند تحول بنیادین را اجرایی کند و صرفاً ۱۰ درصد این سند بسیار مهم، به مرحله اجرا درآمد و متأسفانه شرایط امروز آموزش و پرورش در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست.

نظر آیت‌الله جوادی آملی درباره آتش زدن سفارت عربستان

آیت‌الله‌العظمی «عبدالله جوادی آملی» گفت: یکی از موضوعات مهم در حوزه حج این است که باید موضوع حج را از مسائل سیاسی بین دو کشور جدا کنید، چون ما باید هرسال به مکه برویم، بنابراین اگر کسی رفت و سفارت عربستان را آتش زد ما آن را تقبیح می‌کنیم، زیرا هر چیزی راهی دارد.

ادعای عضو شورای شهر تهران درباره نجفی

مرتضی الویری در توییتی تأکید کرد هنگام انتخاب محمدعلی نجفی به عنوان شهردار تهران هیچ نکته منفی از زندگی وی از طرف فرد یا نهادی به شورای شهر تهران اعلام نشده بود. مرتضی الویری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران که پیش از آغاز به کار رسمی شورای شهر پنجم و هنگام بررسی گزینه‌های پیشنهادی شهرداری تهران از جمله محمدعلی نجفی، مسئولیت ریاست موقت این شورا را بر عهده داشت، در توئیتر خود نوشت: «بر خلاف ادعای یکی از فعالان سیاسی مبنی بر اینکه قبل از انتخاب نجفی به عنوان شهردار، در این زمینه به شورای شهر تذکراتی داده شده، به عنوان رئیس موقت شورا در آن مقطع گواهی می‌دهم آن زمان هیچ نکته منفی از زندگی شخصی نجفی نه از طرف این فرد و نه از طرف نهاد‌های مسئول به شورا اعلام نشد.»

رهبری هم زمان ریاست جمهوری به محدودیت اختیارات نقد داشتند

اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی، اما ضمن اشاره به فرایند قانونی افزایش اختیارات رئیس جمهور، سخن گفتن از این ضرورت را کاملا به جا می‌داند. او در گفت و گو با «آزادی» گفت: «مباحثی مثل اینکه اختیارات رئیس جمهور در ایران با اختیارات روسای جمهور در کشور‌های دیگری برابر است یا خیر؟ و یا اینکه اختیارات فعلی برای کشورداری کافی است یا خیر؟ در چهل سال گذشته فراز و نشیب‌های بسیاری داشته است. حتی مقام معظم رهبری نیز در زمان ریاست جمهوری خود به این محدودیت اختیارات رئیس جمهور نقد جدی داشتند. با این حال ساختار قانون اساسی جمهوری اسلامی بیش از این به رئیس جمهور اختیار نداده است».

تنبیه جالب دادستان نظرآباد برای مانتوفروش نژادپرست

روح الله احمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد از صدور قرار تعلیق برای فروشنده مغازه مانتوفروشی که با نصب بنری از ورود اتباع افغانستانی به مغازه خود جلوگیری کرده بود خبر داد و گفت: این فرد که به دلیل توهین به اتباع افغانستانی یک روز بازداشت شده بود، مدعی شد که درصدد جبران عمل ناپسند خود برخواهد آمد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد با اشاره به اینکه مجازات تکمیلی متهم سه بند است، بیان کرد: در قرار تعلیق، متهم مکلف به عذرخواهی از اتباع افغانستانی در فضای مجازی، ارائه تخفیف ویژه به اتباع این کشور طی مدت سه ماه، درج موضوع تخفیف با نصب بنر و انجام پژوهش در خصوص سابقه تاریخی رابطه دوستی بین ایران و افغانستان شد.

پلیس: هیچ شماره‌ای برای اعلام گزارش بدحجابی داخل خودرو‌ها از سوی مردم وجود ندارد

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شماره پیامکی که اخیرا از سوی برخی افراد ناشناس در فضای مجازی با تیتر «اعلام شماره پلاک خودرو و موتورسیکلت افراد بدحجاب به پلیس» منتشر شده است، گفت: هیچ شماره‌ای در این خصوص وجود ندارد. وی اضافه کرد: ما دنبال این هستیم تا ارتباط رایانه‌ای بین پلیس و مردم وجود داشته باشد و مانند سامانه ۱۱۰ عمل کند، اما در حال حاضر چنین چیزی در تهران بزرگ وجود ندارد. رحیمی بار دیگر تاکید کرد: آنچه در فضای مجازی اعلام شده ارتباطی با پلیس ندارد و از سوی ما اعلام نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲۰۸
ماشاالله اون بالاها همه با هم فامیلن،شوهرخواهرباهنروثمره هاشمی
بیچاره ملت ایران که سرکارن بااین جناح بازیهای سرکاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
یه سرچ کنی ببینی مخت سوت میکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
کسی میداند چرا حقوق کارمندان تامین اجتماعی اینقدر بالاست؟ گویا کف حقوقشان از 5 میلیون شروع میشود.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
تو سایت ها هم بچه فقرا دارن نظر میدن . فرزندان مسولین وچند صد هزار روحانی شب ها راحت خوابیدن . انگار نه انگار که کسی که وقت نمیکند به مسجد برود حداقل بحثی یا حرفی دارن در همین سایت های داخل کشور به مردم‌پاسخ دهند . فرزندان مسولین انها هم در فکر داد و ستد و ارز و سفر خارج گرم هستند . فقرا حتی در زمان جنگ و سختی و تحریم اقتصادی را باید تحمل کنند . آیا حاضر هستند خانه و ماشین و وو بفروشند و مثل مردم فقیر جامعه زندگی کنند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
به امید پیروزی سندرز در انتخابات آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
اینقدر با همدیگر بده و بستان کردند واقعا در هیچ کجای دمیا اینجوری نیست انوقت همین افراد برای همیشه میخواهند در قدرت بمانند .اگثر رییس دفترها و نگهبان و اسکورت و خدمه و قهوه چی و ابدارچی و وو همه با هم بده بستون دختر و پسر
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
ترامپ. فعلا هم که با دولتمردان ما داداش شده. خوبه که نمیخواهیم باهاش مذاکره کنیم، اگر میخواستیم چیکار میکرد؟
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
از فردا با موبابل با کیفیت HD یک فیلم و عکس باهالی از خانم های کم حجاب و بی حجاب خواهم گرفت . واگر پرسیدند میگویم خود دولت اجازه داده . هر جا که شد فرقی نداره چه در مدرسه و دانشگاه و عروسی و خیابان و کوچه باشه . بهتر از این نمیشد . از فقرا هم فیلم و عکس بگیرم یا نه کرامت زیر سوال میره ؟ باشه باشه اینکار را نمیکنم .
علی رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بدتر تغبیر ممکن در مورد جناح مقابل اصلاح طلب یعنی ر اصول گرا به کار بردن کلمه جناح راست است. در ادبیات سیاسی جناح راست از زمان انقلاب فرانسه تا کنون به طرفدارن طبقات اشراف و ثروتمندان و صاحبان سرمایه گفته می شود. و جناح چپ مدافع محرومان و طبقات (ورای معنای مارکسیستی آن ) بوده است. حال در کشور ما یک بسیچی که از دار دنیا یک فقط شاید یک موتورسیکلت داشته باشد جزء جناح راست !! به حساب می آید ، کسی که احتمالا مدافع حرم هم هست . و مثلا آقای عباس آخوندی مولتی میلیاردر و یا نجفی قاتل ثروتمند و صاحب ویلا چناح چپ به حساب می آید !!!! جل الخالق . این مطلب اشاره به یادداشت سید احمد خمینی در صف اول عید فطر و بحث جناح راست بود.
انوش
| Germany |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
چرا دولت برخلاف مجلس در مورد افزایش حقوق کارمندان کار میکند و مجلس هم هیچ کاری نمیکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
کاش یک شماره هم برای پیگیری اختلاس ها و دزدی ها می دادند.
ظاهرا عربستان هم گاف داده درباره عید فطر و یک سیاره به جای ماه رصد کرده و یک روز زودتر عید اعلام کرده)):
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
بروید پزشکی بخوانید چون از صدها سال پیش تا صدها سال آینده تنها شغلی که در ایران درآمدهای کلان داشته همانا پزشکی بوده و خواهد بود.
ناشناس
| Italy |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
اولآ تا انجا که من یادم میاید همیشهعید فطر و قربان یک روز زودتر از ایران بوده ۰دومآ در بیشتر کشورهای اسلامی هم زمان با عربستان عید اعلام شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
ظاهرا شما بچه بودی و بعضی سال ها عید در ایران و عربستان یکی می شد
بعضی کشورهای اسلامی هم مبناشون عربستانه که اعلام کند تا انها هم عید را اعلام کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
این خبر (مشاهده زحل به جای ماه در عربستان) مال سال 2011 میلادی هست که برخی کانال های خبری مجددا آن رو منتشر کردن و عنوان می کنن که مال امسال هست!!!
ناشناس
| Canada |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تحصيل در رشته پزشكي، عرضه ميخواهد كه ظاهرا شما فاقد آن بوده ايد و باعث ايجاد عقده در شما شده است
اون سرپرست این عکسها را شخصا نگاه می کند؟؟!! چرا مگه به کارمنداش اعتماد نداره؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
درآمد یک پزشک ایرانی = درآمد 1000 کارگر ایرانی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
درامد خانواده ایکس که وارد کننده خوراک دام هستند برابر تمام پزشکان ایرانی و اجدادشان می باشد تو بنده
خدا پول ندیدی ما که بیل گیتس و وارن بافت را پول دار حساب می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ازاینکه نتونستی پزشکی قبول بشی حسابی داری میسوزی ؟ کاملا مشخصه
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دروغه پزشکا 95 درصدشون یه درامدمعمول .بین 4 تا 14 تومن دارن....
ناشناس
| Australia |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اینهارو مخصوصا می گن سر مارو گرم کنن.هروقت خبری باشه چند تا از این اخبار هم کنارش راه می اندازن که سرگرم باشیم نفهمیم چه خبراست
زمینشناس
| Japan |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
الان به ساحت پزشکان برمیخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
من پزشکم.نزدیک بازنشستگی ام هست حقوقم 4ملیونه . تا حالا خونه هم نداشتم با ارث پدری بعد از تورم چند برابری یک واحد آپارتمان خریدم. اغلب پزشکان عمومی به کارهای دیگر اشتغال دارند. و سن شان گذشته و کار دیگری نمی توانند شروع کنند.ویژه خواری ها هم مخصوص بعضی ها است.نه همه.
درست است که هواپیما بسیار بزرگ است و میتواند پرواز کند لاکن نمیتواند مثل مرغ تخم بگذارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
مالیات یک پزشک ایرانی = مالیات یک کارگر ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دوست عزیز شما پست های جالبی می گذارید لطفا یه اسم برا خودتان انتخاب کنید راحت تر بتونیم پیداتون کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ازاینکه نتونستی پزشکی قبول بشی حسابی داری میسوزی ؟ کاملا مشخصه
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
کارانه؟.... چیز خوبیست...خخخخخ نوش جونشون... وقتی شوما داشتی برا خودت تو مدرسه حال میکردی پزشکا شب بیداری داشتن....حالا اونا کیف و حال میکنن....من و تو شب بیداری داریم....
امروز شنبه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
کارانه چیست و چرا فقط به کارمندان وزارت بهداشت داده میشود؟ و چرا به پزشکان چند صد میلیون داده میشود؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
خول بازی را بذار کنار . چند بار گفتم که کارانه چیست و برای چی میدن و چقدر میدن و به چه کسی چقدر میدن . حداقل سرچ کن بخدا دنیای اطلاعات رو گوگل هست .حتی برای راه حل گرانی و بیکاری و اقتصاد و ووو ابنهمه اطلاعات مجانی در اختیار مردم جهان گداشته شده . مگر باسواد نیستی ؟ هدف از طرح سولات و سخنان تکراری یعنی چی . بیکاری ؟ حرف دیگری به دهنت نمیرسه . اینهمه چالش و مشکل تو جامعه داریم چطور شما نمبینی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ازاینکه نتونستی پزشکی قبول بشی حسابی داری میسوزی ؟ کاملا مشخصه
تو دانشگاه عاشق یه مراقب شدم که پونزده بیست سال ازم بزرگتره نه میتونم بهش بگم و نه تا آخر امتحان هوش و حواسی واسم باقی میمونه
از بد ماجرا من پسرم و عرف نیست با یه خانوم که بیست سال ازم بزرگتره ازدواج کنم
عجب گیری کردیم
تازه انقدر سر امتحان توجهم بهشه که مدام میاد لای برگه امتحانیم رو میبینه که تقلب همراهم نباشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
به لیلا بگو بیاد یادت بده چطوری به مرادت برسی ،همانطوری که به حامد رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
ناشناس ۲۱۳۸ چه ربطی داره آخه توی سریال پدر یه دختر دانشجو عاشق یه پسر مذهبی شده بود و هیچ ربطی به این ماجرا نداره
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
برو سرچ کن اگر اختلاف سنی ۲۰ سال باشه چه اتفاقی میفته . حداقل از تجربه نجفی پند بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
ناشناس۲۳:۱۳
منظور بیشتر شوخی بود
چون بعد از این فیلم عاشق شدن ها در دانشگاه زیاد تر شده
!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
نجفی سی و دو سال از زنش بزرگتر بود داداش این یارو بیست سال از معشوقه ش کوچیکتره!!! درضمن کافیه یکم جنب بخوره تا از دانشگاهش بندازنش بیرون
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مسله نجفی ربطی به مشکلات خانوادگی ندارد
از سبک زندگی ترامپ و اینکه برای کشورش به هیچ کس باج نمیده خیلی خوشم میاد. ایشان بسیاری از کمک های مالی و تسلیحاتی آمریکا به دیگر کشورها که از بعد از جنگ جهانی دوم شروع شده بود را قطع کرد و هزینه اون را صرف مردم آمریکا نمود. در حال حاضر محبوبیت ایشان نسبت به سال اول ریاست جمهوری در اکثر ایالت های آمریکا بیشتر شده.

وی با زیرکی هر چه تمام ترذ و بدون اینکه آمریکا را وارد جنگ نماید ملیاردها دلار اسلحه به کشورهای عربی، کره جنوبی، تایوان و سایر کشورها فروخت.
پاسخ ها
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
اگه شما حیله و نیرنگ و دزدی پول ممالک اسلامی و عهدشکنی این جانور رو اسم زرنگی روش بذاری میذاری دیگه چه انتظاری از بقیه مردم دنیا داشته باشیم.
بله شاید مردم آمریکا ازش راضی باشن ولی همین خصوصیتش به فضل الهی مایه انزوای آمریکا در سطح جهانی خواهد شد و بقیه دنیا دیر یا زود خواهند فهمید که دیگه خودشونو فدای قوانین تحریمی زورگویان حاکم بر کاخ سفید نکنند. فک کردی فقط خودمون داریم تحریما رو دور میزنیم یا کشورایی که با ما رابطشونو حفظ کردن توی دور زدن تحریما همکار ما شدن؟
اگه قرار بر زورگویی بود رئیسان جمهور قبلی هم میتونستن این کارها رو کنن ولی اقدامات اخیر آمریکا سود کوتاه مدت و ناامنی اقتصادی بلند مدت برای آمریکا در پی داره و این همه کارشناس آمریکایی بیخود نیست که نسبت به اقدامات ترامپ هشدار میدن. ترامپ داره اقتصاد آمریکا رو به لبه پرتگاه میبره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
جناب م ع برای مردم خودش خوبه و بهشون می رسه و اولویتش مردم خودشه!
جلال
| Australia |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
م ع جان از شعار های تکراری خسته نشدی ؟
مار و قطار از نظر شکل هر دو تا حدی شبیه هم هستند لاکن مار نیش میزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
مار و شیلنگ درازند اما این کجا و آن کجا
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
نظرتون در مورد مار و ماکارانی چیست
زمانی که به مسافرت میرید سعی کنید تا حد امکان از غذاخوری های بین راهی و غذاخوری های شهر مقصدتان استفاده نکنید و به جای آن میتونید خودتان نون گرم از نانوایی تهیه کنید و از مغازه هم پنیر بسته بندی شده بگیرید هم خوشمزه هست و هم سالم
پاسخ ها
سوباسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مسافرت پنیر بخورم؟
حالم بهم خورد
من مسافرت خودم مرغ کوچیک میگیرم با آبلیمو و سس تند و زعفون و...مزه دار مینم خودم کباب میکنم و خانوم و پسرم کیف میکنند...
خوشبختی در ایران برای مردم عادی آرزویی محال و دست نیافتنی است. واقع بین باشید و دست از زاد و ولد بردارید تا به از بین رفتن و ریشه کنی چرخه فقر و فلاکت در دنیا کمکی کرده باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تبلیغات دهه هفتاد رو مخ اینها اثر گذاشته
بیماری های قلبی و عروقی اولین عامل مرگ و میر انسان در دنیا هستند. با تغذیه سالم میتوان تا حد زیادی از ابتلا به این بیماری ها پیشگیری نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
اگر زپینه ژنتیکی نداشته باشد اول نحوه تغدیه دوم ورزش و فعالیت بدنی منظم و سوم زندگی بدون تنش و استرس نقش مهمی دارند و چهارم آزمایش خون حداقل سالی یکبار
انگار گلوم رو دارن فشار میدن و من نمیتونم کاری کنم
به به برویم این بی حیاهایی که خود نمایی می کنند و ذهن جوانان را خراب لو بدیم جایزه بگیریم ما که رفتیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مواظب باشید برخی می خواهند مردم را بجان هم بیندازند
فرمان خداوند جل جلاله در در سوره مبارکه حجرات آیه شریفه 12:
ای اهل ایمان، از بسیار پندارها در حق یکدیگر اجتناب کنید که برخی ظنّ و پندارها معصیت است و نیز هرگز (از حال درونی هم) تجسس مکنید و غیبت یکدیگر روا مدارید، هیچ یک از شما آیا دوست می‌دارد که گوشت برادر مرده خود را خورد؟ البته کراهت و نفرت از آن دارید (پس بدانید که مثل غیبت مؤمن به حقیقت همین است) و از خدا پروا کنید، که خدا بسیار توبه پذیر و مهربان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
آیه اش را همه مسولین بلد هستند و با صوت و لحن فقط میخوانند
ولی عمل به انها در حد صفر است
شماره تماس برا مردمی که سرشون تو سطل زباله دنبال یه لقمه عدالتن ندارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
لطفا یکی به اون شماره تلفن خبر بده تو لواسون خیلی از خودیها و کله گنده ها ویلای غیر مجاز ساختن.خودرو سازها مافیا تشکیل دادن و دارن مردمو تو جاده ها میکشن و بکسی هم جوابگو نیستن.جنگلها و دریاهای شمال خورده و نابود شدن.جنوب کشور با اختلاف چند کیلومتر فاصله زندگی انسانهای بدوی و مدرن جریان داره و در حالی که تو بعضی روستاهای کشورمون اب خوردن نیست ، چند کیلومتر اونطرفتر تو دبی پیست اسکی ساختن.ممنون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مواظب باشید خدای نکرده موی یه نفر بیرون نباشه... مهم نیست دزدی و اختلاس و بیکاری و فقر و بدبختی مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
از منبع موثق شنيدم پسر خواهر يكي از كله گنده ها پارتي هايي ميگيره ، خفن كوكايين پارتي ، روي يك ميز رديف رديف آماده سرو
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
یک شماره هم بگذارید تا مردم در بین فامیل و همسایه و اشنایان و دوستانشان
دزدان و اختلاس گران و رانت خواران را که ظرف دو سه سال میلیاردر شده اند را معرفی کنند
=
حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) حیدر کرار و فاتح خیبر می فرمایند: نادان را نبینی، مگر افراط گر يا تفريط گر. نادان را نبينى جز كه كارى را از اندازه فراتر كشاند و يا بدانجا كه بايد نرساند.
مصیبت اجاره نشینها ناشی از دزدی ،و اختلاسگران میباشد که ارزش ریال را در طی سال ۹۶ تا کنون به یکسوم رسانیده اند ؟ البته در تهران ، دو نوع اجاره نشین وجود دارد ، نوع اول آن میلیاردرهایی هستند که با پول خود بازار را ملتهب میکنند ،بجای اینکه چند میلیارد برای سکومت هزینه کنند ، با آن در بازار دلالی میکنند ،و سود صد ، در صدی مبرند ،و افزایش اجاره بها تاثیری بر آنان ندارد ، تعداد اینگونه مستاجرین اندک است ؟‌اما اجاره نشین نوع دوم است که مشکلات بوجود آمده باعث نابودی کرامت ،و شخصیت آنان میگردد ؟،که اکثریت اینگونه مستاجرین از قشر کارمند ،و کارگر ،و خورده کسبه میباشند ؟،،آقای قالیباف در تبلیغات نامزدی ریاست جمهوری ؟ واقعیت اقتصادی کشور را بدرستی بیان نمودند ؟،،اما مردم درک نکردند ؟،، ریس جمهوری میتواند معضلات کشور را برطرف نماید که هم وطن پرست ،و هم دارای پشتوانهٔ نظامی ،و هم دارای پشتوانهٔ مرجعیون و روحانیون را داشته باشد ؟،،
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
برادر ساده یعنی فکر میکنی چاره درد این مملکت امثال قالی باف و اصلا بودن تقی یا نقی در منصب ریاست جمهوری است؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
امثال قالیباف خودشون اصل مشکل هستند
درد اصلی مملکت غیر پاسخگو و نبودن آزادی فعالیت احزاب و رسانه های آزاد در کشور است و بس
مثل عربستان معلوم نیست چند تاشاهزاده داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خدا تا
ناشناس
| Spain |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
شاهزاده کلمه طاغوتی است برادر در زمان حاظر به آن آقا زاده ها می گویند
از شهروندان در سراسر کشور تقاصا میشود محل برگزاری کنسرت یا رقص مختلط یا بی حجابی را سریعا اطلاع رسانی کنند . آنوقت برای اخلاس . رشوه و رانت و پارتی بازی . خودی و نخودی و حق و ناحق شدن و گرانی و وو دروغ و ریا و غیبت و بی مروتی و ووو به کی و کجا زنگ بزنند ؟
نظر جوادی املی در مورد حج ... حج هم سیاسی شده . تمام‌مردم‌کشورهای دیگر به حج مشرف میشوند و به خانه خدا و اعمال خودشان را انجام میدهند ولی در ایران به دلایل زیاد سیاسی همه فروع دین سیاسی شدند یکی هم حج هست .
پاسخ ها
سید حسام
| Netherlands |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
کل دین با سیاست گره خورده. اون چیزی که در نظر شماست دین نیست، یه سری آداب و رسوم شخصیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
چه عجب ایشان هم چیزی گفتند
تنگ نظری سیاسی در روزی هست که بما از گوچکی یاد دادند که در مراسمی که اعیاد هست اختلاف و کینه سیاسی و دشمنی را کنار بگذارید . حداقل در روز عید فطر گفتن این سخنان که یک نفری صف اول هست یا آخر هست . یا درسیاست وارد نشوید یا اخلاق در سیاست را رعایت کنید
مردم به مسئولان اطمینان ندارند برای اینکه هر روز یک چیز نو میشنوند. حالا دیگه اطمینان به همدیگه هم از بین میره به خاطر اینکه هر کسی روسریش بره کنار همسایه زنگ میزنه و خبر میده. خداوندا کمکمون کن که بفهمیم همه رفتنی هستیم و فقط خوبیست که ماندنی هستش.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
از بچگی همیشه به ما یادداده اند که خبرچینی و جاسوسی کار بسیار بدی هست و حالا رسمآ مردم را تشویق به تجسس و سرک کشیدن در زندگی دیگران میکنند عملی که در اسلام هم بسیار مذموم است واقعآ بع کجا میرویم اقایانی که معتقدند هدف وسیله را توجیه میکند
خجالت بکشید که حاضر ید مردم بمیرند ولی شما کسب درآمد کنید.به فاصله سه ماه در محدوده ای به وسعت تقریبا 10000متر مربع 5 تا چایخانه(قلیان و دود خانه)افتتاح شد و جوانانی که زمانی در صف اول جبهه و جنگ بودن به آنها هجوم آوردند.شرم و حیا مرده.مسؤولین شهری این اشتغالزایی است یا کشتار مردم.چرا دلسوزان کشور با این پدیده. شوم برخورد نمی کنند؟هر انسان منصفی شک می کند که مبادا!!!
آقای جوانفکر ؟ ساده زیستی .مردمی بودن . عدالت خواهی .آزادیخواهی .آرمانگرایی. روشنگری . اراده و خواست ملت . داداش این تعاریفی که از احمدی نزاد گفتی برای خودی هست یا غیر خودی . برای هم گروهیی و هم حزبی هست یا برای همه ملت ۸۵ میلیون هست بدون استثنا ... تمام این تعاریف با هم در عملکرد اختلاف پیدا میکنند . ظر احمدی نژاد در مورد رایی ۲۳ میلیون به روحانی چیست ؟ اصلا برای چی به روحانی رای ندهدند ولی به گروه فکری احمدی نزاد هم کاندید بودند رای ندادند . نه دهداش نه تو می دانی نه احمدی نژاد مردم دنبال مطالبه انباشه شده که اصلا اجرا نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
هر وقت بابک زنجانی اعدام شد، نجفی هم قصاص میشه!
حکم اعدام برا بدبختاس، اونا فرق دارن. الان که دوره عدل علی نیست...
پاسخ ها
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
اگه اعدامش کنن همین تو پیام میدی و محکوم میکنی اعدامش رو و چیزای دیگه میگی. یه بار از حقوق بشر غربی مایه میذاری یه بار از عدل علی. خواهشا امام علی رو برا ما بذار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
نجفی با ب ز قابل مقایسه نیست! اتفاقا نجفی اعدام میشه و ب ز هرگز اعدام نمیشه که هیچی از تو زندان پیغا میده.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
فعلا از تو سوییت یا کاخ اوین خود با اینترنت در حال تهدید کردن است
آیت الله، یه خورده سریع و زود نسبت به آتش زدن سفارت عربستان واکنش نشان نداد،حداقل صبر میکرد عکاقب احتمالیش تو خاورمیانه پیدا میشد، بعد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اون جوانهای شیعه رو به جرم عقیده ش گردن میزنه اعتراض میکنی ؟؟؟
ناشناس
| Spain |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تازه به ایشان خبر دادند ایشان مقصر نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
ملت ایران کمی سیر شدند ایت الله ودکتر وبزرگتر نمیشناسن
قطعا سریال امام علی با بازی فردین بسیار جذاب تر می بود!
اینکه کسی در ملک شخصیش پارتی بگیرد،نه شرعا نه عرفا و نه قانونا به هبچکسی ربط ندارد....مردم را جاسوس بار نیاورید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
دمت گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
من نمیدونم تو دین شناسی یا جامعه شناس یا حقوقدان که به این شکل اظهار نظر میکنی. خودتونو با مدرکتون یه جایی معرفی کنین تا از دانشتون برا این مملکت استفاده شه. حیفی رو زمین بمونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مگر در مواردی که سرو صدا یا مزاحمتی برای همسایگان ایجاد شود که خود عدم رعایت حقوق مردم یا بعبارتی حق الناس است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
۲۳.۵۸
علما از جمله اقای مکارم و در گذشته اقای خمینی چنین نظری دادند و شما بیشتر مطالعه کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مثل اینکه ترسیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
17:19...آن بنده خدا حقوق مسلم هر فرد را بیان کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
23:58
کمی تعقل چیز خوبیست...مثل این است که دیگران بیایند به شما ایراد بگیرند چرا در منزلت ختم قرآن گرفتی(بدون آنکه مزاحمتی برای کسی ایجاد کرده باشی)...کمی اندیشه لطفا
من اگه رئیس جمهمر بودم علیرغم اینکه آن سفارت کارهای ناشایست انجام می داد تمام متهمان مربوط به حمله سفارت را جهت محاکمه تحویل دولت عربستان میدادم تا درس عبرت برای خودسرها باشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
من از مردم درخواست دارم بجای اینکه زنگ بزنند و اسم و شماره ماشین شهروندان خودشان را به پلیس بگویند ادرس و محل افرادی که به سفارت خانه ها از بعد از انقلاب حمله و خراب کردند به پلیس اطلاع دهند . در ادرات اگر رشوه و زیر میزی دهدند به پلیس خبر دهند . اگر کسی دروغ گفت قانع کنند . تهمت زد قانع کند اگر نشد به پلیس اطلاع دهند .‌دروغ چیزی بدی هست حتی دروغ سیاسی و مصلحتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خدا رو شکر رئیس جمهور نبودی. کار اونا که سفارت رو آتیش زدن قابل دفاع نیست ولی اون حجاج ایرانی که با توطئه آل سعود اون طور زیر دست و پا له شدن، قاتلینش رو مجازات کردن؟ چرا اینقد راحت هم وطناتو میخوای بفروشی؟ چرا نمیگی همینجا محاکمشون کنن و به سزای عملشون برسونن؟ آیا کسی که هم وطن فروشه، وطن فروش نیست؟
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
شما چقدر عقده داري از بعضيا،تا اين حد كه بفروشيشون به دشمن قسم خورده كشورت؟اونايي كه امريكاييها رو به تحريم تشويق ميكردن چي؟از منظر امثال شما لابد بايد مدال بگيرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
.۰۴
اگر همسایه شما دزدی کنه شما هم میری دزدی؟
کاش یه شما ه هم اعلام کنن مرب.ط به گزارش دزدی و حق‌خوری و دروغگویی و فساد اخلاقی مدیران و در اسرع وقت هم رسیدگی کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
از همین شماره استفاده کنین خوب
راه خوبی برای ساکت کردن کسانی که از تخلفات کلان


دارند پیدا کردهاید

شماره تلفن برای حداکثر فشار روانی به مردم که دغدغه اقتصادی و مسایل سیاسی مملکت را فراموش کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
از همین شماره استفاده کنین خوب
در برنامه ناسا برای سفر به مریخ ..ماه به عنوان پایگاه و سکو پرواز در نظر گرفته شده. پس حرف ترامپ کاملا درست
اعلام شماره تلفن قوه قضائیه برای گزارش بدحجابی و پارتی

محمد مهدی حاج محمدی، سرپرست دادسرای ارشاد تهران از شهروندان اخلاق مدار تهرانی خواسته است که به محض مشاهده هرگونه «کشف حجاب در خودرو»، «کشف حجاب یا سرو مشروبات یا برگزاری مراسم مختلط رقص در اماکنی همچون سفره خانه، کافه، رستوران، مراکز خرید، باغ تالار و...»، «اطلاع از برگزاری پارتی‌های شبانه یا خانه‌های فساد و فحشا»، «انتشار مطالب خلاف عفت در اینستاگرام و ...» موضوع را پس از جمع آوری مستندات لازم با ذکر کامل مشخصات محل و زمان وقوع جرم به شماره ۰۹۰۵۴۳۰۹۴۸۴ در پیام رسان‌های سروش، ایتا و... ارسال نمایند. او که این مستندات را شخصا بررسی و رسیدگی می‌کند، به شهروندان تهرانی اطمینان خاطر داده است که گزارشات واصله در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و با اعمال مجرمانه برخورد می‌شود. / میزان
این شماره ها برای برای اخبلاس و اسید پاشی هم کار میکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
شما استفاده کنید خوب شاید مجبور شدن اقدام کردند
آقای سرپرست دادسرای ارشاد تهران شماره ای هم برای معرفی مفسدان اقتصادی و رانت خواران و غارتگران بیت المال و چپاول کنندگان پول مردم معرفی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
روزانه هزاران تن زباله از تمام شهرهای شمال کشور با رشد جمعیت بومی و عیر بومی بسمت جنگل های بکر شمال ریخته میشود انهم از طرف شهرداریها چرا پلیس اقدام نکرد ولی برای قایق سوار بی حجاب سریعا تو دل سد جنگل اقدام کرده پس یعنی دیگر نباید انتطار بیشتر داشت که زباله سوز در شهرهای شمالی چی میشه هم دریا و جنگل و رودخانه ها از زباله و فاضلاب انباشه شده اند . پل های ۸۰ سال پیش در شمال ایران در حال فرسودگی هستند جلکه ها ی کشاورزی به طرز وحشتناکی بسمت ویلا سازی تغییر کاربری داده . شالیزارها خشک شدند تا به فروش بروند . آیا پیگیری هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
برای فروش خاک کشور به دبی، برای این همه تخریب جنگلها برای تخلفات و رانتهای خصوصی سازی هیچ اقدامی نشده سه چهار سال پیش گزارش فروش خاک کشور را تو همین تابناک ذادن و مسیولین تکذیب کردند که امکان نداره و این کار انجام نمیشه در حالی که الان کلیپ نحوه خاک فروشی در اومده
ناشناس
| Australia |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
شما از این شماره استفاده کنید
ایران برا مردم عادی مثل سلول انفرادیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مثلا مونده وسط خیابون پارتی بگیری
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
با شگنجه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
طفلکی
پارتی که براهه درس وپیک نیک میری رانندگی و..هم هس
روده راست در شکم اکثر سیاستمداران کشور بسیار بسیار
کمیاب بوده که جدیدا اصلا نایاب شده است
شما فقط توجیه جناب باهنر در مورد دعوت از احمدی نژاد واسه افطار را یکبار دیگر بخوانید !؟
پاسخ ها
امیر
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
علی جان الان تکلیف من و شما چی میشه .در سایتی نظر میدهی که بیشتر بحث های شبانه این سایت سیاسی هست طولی نمیکشد که شما هم یا مثل احمدی نزاد یا روحانی یا خاتمی و قالیباف سیاستمدار میشوید . منتها یک مشکلی که وجود دارد این هست که در جوامع پیشرفته اروپا اول تحصیلات عالیه و یا به ثروت میرسند سپس سیاستمدار یا سیاسی میشوند . اینکه از دیوار سفارت بالا رفتن یا راننده یک شخص سیاسی بودن که دلیل بر سیاستمداری نیست امیدوارم و دعا که هیچوقت سیاستمدار نشی . چون خواب و آرامش از انسان‌گرفته میشه . زن و بچه سیاسیون راحت نیستند و انکه دروغ را راست و راست را دروغ به مردم نمایش میدهد سیاستمدار هست . آنکه حرف راست از دروغ را تشخیص میدهد قاضی هست و انکه دروغ میگوید .........
یادتان باشد تنها ملتی که دوشادوش ما جنگیدند افغان ها بودند چه در جنگ با صدام و چه در جنگ با داعش
جناب آیت الله چرا همانسال تشخیص خود را در مورد تقببح حمله به سفارت علنی نکردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
مشمول مرور زمان شده میشه راجع بهش صحبت کرد
ناشناس
| - |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خبر نداری داداش همون سال محکوم شد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خطرناک بود و از جان خود ترسیدند !؟
الان هم کسی یادش نیست و بالا روندگان هم اکثرا صاحب ثروت و قدرت و میز شده اند و وقت ندارند تا نظرات را بخوانند !!؟؟
مملکت ایران شیر توشیرواقعی است یکی تلفن میده یکی انکار می کنه !!!!!
بیچاره ایران و ایرانی . تمام هوش و حواس مسئولان مملکت به تار موی زنان است . مردم دارن از گرسنگی میمیرن جایی برای نشستن ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تار مو گذشته به کجاها رسیده
اعلام شماره تلفن قوه قضائیه برای گزارش بدحجابی و پارتی
یه شماره هم جهت گزارش دروغگویی،دزدی،فساد اخلاقی مسئولین محترم اعلام کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
شما به همین شماره زنگ بزنید
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
از کیا چه انتظاری داری؟!
از اینکه خودتان به هموطنانتان آنهم به دروغ و بی ربط لقب نژاد پرست میدهید به خودتان ببالید و با افتخار در کارنامه خود ثبت کنید.حتما شما هم از آندسته ای هستید که فکر میکنید وقتی گیر کردید دیگران از خارج از کشور به نجات شما می آیند.آخر عزیز دل ،معنی نژاد پرستی با خودش همراه است و نژاد قوم یا ملتی را هدف قرار میدهد و نه ملیت را.
هر چند رفتار آن هموطن فروشنده به شدت غلط بوده است.پس لطفا التماس دقت.
پیامدهای شماره تلفن ارائه شده جز بی قانونی ، نفاق بین مردم و فراری دادن آنها نخواهد بود.
سلام مسيول محترم سايت ، در عنوان اين خبر نوشته بوديد فردين در نقش مالك اشتر و گوگوش در نقش قطام ، الان ميبينم بجاى كلمه گوگوش نوشته ايد فائقه آتشين قطام ، دليل اين تغيير نام را توضييح دهيد متشكرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
از دست ندادن میز(شغل)
یک شماره تلفن بدهیید به مردم که شکایت کنند که وقتی من و مردم رای به شعارهای انتخاباتی دادیم و کلا فراموش شد چی میشه .
بله . بسیار عالی . همون طور که فکر می کردیم قوه ی قضاییه به گلستان تبدیل خواهد شد !!!! شروع بسیار خوبیه با تلفن اعلام شده!!!!!!
آقا يكى بگه مطالب خبرى فوق چه ربطى به پزشك داشت كه بعضي از دوستان دوباره به پزشك حمله كردند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
هموطنان فکر می کنند همه پزشکان دارند پول پارو می کنند و آرزوی همه هم پزشک شدن است. در صورتی که تعداد کمی هستند که به علت توانائیشان در جراحی و ... معروف شدند اکثرا در آمد معمولی دارند در همه بخشها تعداد کمی موفق می شوند.
آقای باهنر یک افطاری دادی بنده خدا را بی آبرو کردی
هر چقدر می توانید صدای محرومین و ستمدیدگان باشید. من دیده ام بیماران سرطانی وقتی از پا می افتند از دنیا ناامید میشوند و هیچ توانی برای مقاومت ندارند. مخصوصا بچه ها. شما که سالم هستید هر چقدر می توانید از آنها حمایت کنید. مهم نیست ترامپ مقصر است یا روحانی یا ..... فقط باید از این بیماران و تمام کسانی که مورد ستم قرار می گیرند حمایت کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
باید حاکمیت و دو لت حمایت کند
به تازگی رازی را کشف کرده ام. کولری داشتم و نمی توانستم آن را در جا کولری قرار بدهم. از دو کارگر افغانی کمک گرفتم. بندگان خدا وقتی بهشان 20 هزار تومان دادم ضمن تشکر دستی جلو من گرفتند و گفتند اگر می توانید 5 هزار تومان هم بیشتر بدهید. که البته بنده مخالفت کردم. الان یک ماه است این دو نفر را زیر نظر گرفته ام. در زمینی به مساحت تقریبا سیصد الی چهار صد متر اسکلت بندی یک ساختمان دو طبقه با چند مغازه را بالا بردند. باورش برایم سخت است. کارگری که برای 5 هزار تومان دست دراز کرد برای صاحب آن ملک ثروتی بسیار زیاد تولید کرد. راز همین است. می خواهید ثروتمند شوید از جهل کارگر نسبت به خود استفاده کنید. البته فکر کنم کارل مارکس دویست سال قبل از من این راز را فهمیده بود.
با هنر کجا اصول گراست؟ به زور دارد خودش را تحمیل می کند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
اصولگرا بودن مگه افتخار داره ؟! اصولگرایان همیشه چشم امیدشون نظارت استصوابی دارند و در کنارش عدم حضورپرشور مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تفکر سیاسی اصولگریان مردم را خسته کرده . در تعریف اخلاقی انها حتی ۴ درصد مردم نمیتوانند زندگی کند .
از انیشتین پرسیدند حماقت چیست؟ گفت همیشه یک کار را انجام بدهید و انتظار نتیجه ای متفاوت داشته باشید.
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
تو هنوز در زمان بوق هستی
خوب شد سبز افسرده کمتر مینویسد
تابناک قبلا نظرات را که می خواندم بین یک مشت ریگ ذره ای طلا یافت میشد ولی مدتی است دریغ از همان ذره طلا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خودت دست بکار شو عزیزم و عیار طلایی را بالا ببر.همه همیشه برای بخش نظرات وقت ندارند و مشارکت مردم در این بخش در اختیار خودشان است
با سلام، از اینکه دادستان محترم برای اتباع بیگانه این گونه حکم صادر نموده و فرد کناهگار را به عذرخواهی از اتباع افغانستانی و ارائه کالا با تخفیف به مدت سه ماه و غیر، این کار بسیار عالی است ولی ای کاش در خصوص احکام تعزیرات نیز این گونه عمل نمود که زمانی کارخانجات تولیدی علی الخصوص مواد لبنی به جرم گران فروشی احکام جریمه سنگین برای این کارخانه ها صادر می شود، به جای جریمه سنگین حکم به فروش کالا به قیمت قبل از گرانفروشی به مدت زمان متناسب با میزان جریمه که هم وجوه گرانفروشی کارخانجات به جیب مردم برمی گردد و هم خزانه کشور از وجوه جریمه ها که دارای شبه حق الناس است خالی میگردد. و این عین عدالت و رعایت حقوق شهروندی است. همانطور که برای اتباع بیگانه ملاحظات را رعایت می کنیم برای افراد جامعه نیز اولا می باشد. همان ضرب المثل معروف چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.
از سردار متشکریم. ما هم فهمیدیم که این شماره و ...تکذیب می شود. چون اصلا در ماموریت نیروی انتظامی، دیگر مبارزه با بی حجابی گسترده و افسار گسیخته فعلی هیچ جایگاهی ندارد!! اتفاقا عزیزان هنجار شکن و بی حجاب!! از نظر امنیت همه جانبه، به وجود نیروی انتظامی دلگرم هستند. بعبارت دیگر، شما همانطور که برای ما مردم عادی تامین امنیت می کنید، امنیت همه جانبه افراد هنجارشکن را نیز تامین می کنید و باعث شدید آنها با خیال راحت در خودروها کشف حجاب کرده و سگ گردانی کنند و ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
زباله گرد اا را جمه کن . نفت را سر سفره مردم ببر . عدالت که شعارش سالهاست خاک میخوره اجرا کن . مردم را گروه گروه تقسیم نکن .. به رای مردم احترام بدار اینقدر هم به سگ و گربه و موی سر فکر نکن . وقت مردم به مسایل حاشیه پر نکنین .‌کشور عقب افتاده . مشکل الان جنگ اقتثادی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خیلی ناراحتی دادا؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
اخوی هنوز نفهمیدی دوران نفت تمام شده و هنوز دنبال پو ل مفت نفتی؟از این به بعد یا ملت با کار و تلاش تولید و صادرات می کنند یا از گرسنگی می میرند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
سرت در کار مسولین باشد و آغازاده ها و برادران و دامادها و فامیل هاشون
و گرانی و تحریم و جنگ بزرگ که پشت در خونه منتظر است
شل حجابی و گیر دادن به آن فقط منحرف کردن مردم از بدبختی های بزرگ و اصلی شان است و بس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
خوشبحال شما که دینتان خلاصه در موی زنان میشود.از ۱۱۴ سوره و نهج البلاغه و کتابهای معتبر دینی همینقدر درک کردی؟یقینا ان دنیا بهشت برای توست چرا که خداوند متعال از کسانی که لایعلمون هستند و از هوش متوسط بهره نبردند انتظار زیادی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
متاسفانه برخی از پلیسها همیشه به دنبال فرار از وظیفه اهستندد
اول باید می پرسیدن سفارت رو خراب کنند.حالا بعد اینهمه سال رفتن چه نظری پرسیدن.بیشتر شبیه شوخیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
کجایی هستین برادر
بیکاری مثل موریانه کشور رو از درون تهی میکنه ؟! چرا با کسانی با این راحتی دارن سفارت اتیش میزنند برخورد نشد تا اتش اختلاف بین ایران و اعراب خاموش بشه ؟!! به خدا قسم این اعمال شجاعت نیست حماقت است ؟؟
آقای روحانی باز گفته اند تنها راه ما مقاومت کردن است
آقای روحانی من زندگی ساده ای دارم
با روزی ده پانزده هزار تومان و غذاهایی ساده خود را سیر می کنم
شما با روزی چند هزار تومان سیر میشوید؟
به قرآن قسم می خورم هزینه صبحانه مسئولان از هزینه غذای یک روز یک خانواده بیشتر است
برای ما دم از مقاومت نزنید تا در برابر کباب سلطانی مقاومت نکرده اید
تحریم مربیان خارجی را فراری نداد بی کفایتی،سوئ مدیریت و فساد فراری داد وگرنه مربی خارجی خوب با نتیجه گیری در مسابقات بیشتر از حقوقش خلق درامد می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
دوست داری به چشم زاغی ها ی خارجی دلار مفت بدی تو این وصعیت تحریم اونهم برای فوتبال ؟!!!
یک مشت آجیل برداشت
و در حالیکه پسته هایش را جدا می کرد گفت
ما باید در برابر شیطان بزرگ مقاومت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
نمی دونم داری درباره کی حرف میزنی یا شاید فکر کردی خیلییی با مزه ای اما خیلی از جوونا با دادن‌سرشون جلوی آمریکا ایستادند و
پای اعتقاداتشون واستادن
واقعا روحانی نه تنها کاره ای نیست بلکه در همون هیج کاره بودن تنهاست ، اموزش و سلامت و بهداشت کشور که یکی از مهمترین ارکان کشوره داره به قهقراه میره ، ای کاش همان طور که ۳۷ هزار میلیار تومان از صندوق توسعه ملی خرج ترمیم حقوق برخی نهادها شده ، حضرات گوشه چشمی به این فرزتد ناتنی نظام هم میکردن ؟! ۲۹ نهاد متولی فرهنگ کشور شدند و دارن حق حقوق دانش اموزان این کشور رو ضایع میکنتد ؟! مدارس کشور بیشتر به خرابه های شام شبیه است تا مدرسه ؟؟

د
یک شماره تلفن برای اعلام نارضایتی از اوضاع اقتصادی لطفا بدهید.
متشکرم
ای کاش قوه قضاییه یه شماره هم برای گزارش مفاسد اقتصادی و مشاهده زیر میزی و رانت و ... رو تعیین می کرد!!!
اعلام شماره تلفن قوه قضائیه برای گزارش بدحجابی و پارتی.
یک شمارههم برای گزارش غارتبیت المال و فرار مالیاتی وانواع فساد سازمان یافته مالی صورت می گیرد بدهید.
واقعیت اینه که اقای بطحایی دقیقا دو ساله وعده امروز و فردا میده که رتبه بندی فردا تو هیت دولت تصویب میشه ولی خبری نمیشه ؟! نمیدونه که فعلا همه دنبال خرید زمان هستتد تا یه جوری مردم رو سرگرم کنند
خسته نشدید از :!تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد......
بازار وارد فاز طولانی رکود شده ، دیگه رمقی برای بازار نیست ، حداقل برای ۵ سال قیمتها توان افزایش ندارن ، معاملات مسکن و خودرو در حد صفر شده ؟! تو این وسط باز هم دو قشر ضرر کردن کسانی که طمع کردن و پراید ۶۰میلیونی خرید کردن و کسانی که پراید ۲۰ مبلیونی خودشون رو فروختند و چیزی نخریدن حالا باید چند سال دیگه صبر کنند تا بتونند همون پراید رو بخرگن
خدایا پارسال می‌گفتیم گرانی بیداد میکنه ولی امسال آ رزوی پارسال رو داریم
خدایا می‌گفتیم محمود نمیتونه ولی این دوره با چراغ باید. دنبال محمود بگردیم
خدایا می‌گفتیم.........
....
منظور بخش ارشاد تهران این هست که در حیاط همسایه . سر کوچه . خیابان و پارک و مغازه و میدان و تو ماشین و تو جنگل و تو رودخانه یا کنار نهری هر کسی روسری بر سر ندارد عکس و فیلم بگیرم . سوال این هست ایا از زباله گرد هم فیلم و عکس بگیرم ؟ آنوقت حقوق شهروندی چی میشه . برجام را که بیچاره کردید .
دلخوش نباشید که نفت را مجانی میکنیم
برق را مجانی میکنیم.....
یک سئوال از آقای محمد مهدی حاج محمدی، سرپرست دادسرای ارشاد تهران
اگر یکی از موارد ذکر شده را شخصی مثل من اطلاع دهد ولی در عمل نتواند اثبات نمابد .
آیا افترا محسوب نمیشود ؟وطرف مقابل میتواند از من شکایت کند وخسارت بگیرد یا مرا به زندان بیندازد.
حمله به سفرت امریکا چی
اون كسي كه توي پارتي و سرو مشروب و.... هست كه نمياد خودشو و بقيه رو لو بده!!
قطعا مردمي هم كه اون اطرافن يا مشكلي با اين رفتار ها ندارن يا از ترس گرفتاري هاي بعديش زنگي نميزنن
اگه قراره كاري كنيم بايد فرهنگ سازي بشه پايه اي و از مدارس
"احمدی‌نژاد خودش را برای افطاری باهنر دعوت کرد"
هنر چشمه زاینده است و دولت پاینده و گر هنرمند از دولت بیفتد غم نباشد که هنر در نفس خود دولتست هر کجا که رود قدر بیند و در صدر نشیند و بی هنر لقمه چیند و سختی بیند...
چون ما باید هرسال به مکه برویم........؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واسه چی چه خبره هر سال هر سال؟؟؟!!! که پول مفت بریزین تو شکم عربها؟؟؟!!
حقوق کارمندان تامین اجتماعی واقعا بالاست در حالی که تقریبا تمام کارشون هم واگذار کردن به کارگزاری ها و تقریبا بیکران!کف حقوقشان 5تومنه!از دسترنج کارگر درست نیست
وی افزود: مدعی بیماری و عمل سنگین جراحی ایشان ( احمدی نژاد) شده و در تلاش هستند تا مردم را مضطرب و نگران کنند. !!!! به والله اگر ناراحت شده باشیم.!!!!!
" نظر آیت‌الله جوادی آملی درباره آتش زدن سفارت عربستان " - اینقدر عکس العمل سریع!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
پلیس نباید ارژی خود را صرف امور بی حاصل از جمله بی حجابی کند
چون این مبارزه خود گاهاً فساد آفرین میشود و دستاویزی میشود برای سو استفاده کنندگان که از این طریق به اهداف شوم خود برسند ،(استفاده برخی سیاسی کاران برای انتخابات و وعده های آزادی های مدنی ...ا
مردم به حدی از بلوغ رسیده اند که خوب و بد واقعی را تشخیص دهند
نظام باید سوء استفاده کنندگان سیاسی داخلی و خارجی را خلع سلاح کند تا این مساله ابزاری برای یارگیری از جوانان و چه بسا از سالخوردگان باشد
حداقلش این است که به افراد سالم تعرض نمیشود ..و این مسایل به انتخاب خود افراد است
اجبار و جبر در این زمانه خصوصاً کارایی خودش را از دست داده
بی خودی منفی ندید وقیافه حق بجانب نگیرید ؟/ما ملت خودمان مقصریم بااینکه می دانیم ا میکروفم صدا سیما میاد جلو همه دنبال مرگبرامریکا همه دنبال مقاومت همه دنبال جنگ همه خودرا فیلسوف ومخالف مذاکره همه دنبال صف اول تظاهرات همه در صف اول رای هستیم
با هنر کجا اصول گراست؟ به زور دارد خودش را تحمیل می کند...
اعلام شماره تلفن قوه قضائیه برای گزارش بدحجابی و پارتی.
ما انتظار داشتیم که قوه قضاییه شماره تلفن برای اعلام مفسدان و رشوه بگیران در ادارات اعلام کند .
شما چه مشکلی با احمدی نژاد دارید که 15 ساله علیه ایشان تیتر می زنید!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
مشکل ما امثال تو هستند که هنوز نفهمیدند چی شد
جناب آیت الله جوادی آملی،یه مقدار دیر و نیز خیلی ملایم اعلام نظر فرموده اند.از ابتدای انقلاب مسئولین محترم معتقد به حج سیاسی بوده اند و سیاست خود را در مراسم حج در عربستان پیاده نموده اند و راهپیمایی های سیاسی در مکه و مدینه راه انداخته اند.تا آنکه مسئولین عربستانی از فعالیتهای سیاسی غیر خودشان هراسناک هستند وادار به عکس العمل شدند و وقایع خونین مکه پدید آمد
شما فکر می کنید این همه بیمه و بانک های جور وا جور توی این مملکت هست برای چیه بخاطر اینه که ایین نامه هایشان فقط به نفع خودشان است .کارمندان آن در سالهای اولیه استخدام صاحب خانه می شوند روسای آن که حتما پادشاهی میکنند . در صورتی که من کارمند جهاد با حقوق سه میلیون تومان برای ثبت نام فرزندم دبیرستان درخواست بیست میلیون تومان را دارد درس خواندن هم شده سرمایه داری
کمر بنده که دیگر درد گرفت دیگران را نمیدانم...
عجب
عجب
رییس اموزش و پرورش را باید محاکمه کنن نه اینکه به همین راحتی در بره منتها تو این مملکت کسی جوابگو نیست خصوصا توی اموزش و پرورش ... ایشون را بخاطر ناکارامدی به معلم ها کرده را باید دادگاهی کنن .... نمیدونم به کی و کجا وابسته است ؟؟؟؟
مرگ بر عربستان
انسان اخلاق گرا ، بد اخلاقی هایی نظیر سرک کشیدن در زندگی دیگران رو انجام نمیده .
لازم نیست قوه قضائیه تلفن اعلان کند کافی است به خیابان آمده و نگاه کنند. یک سر بروندمنطقه گردشگری نیاسر وهمه مراکز تفریحی دیگر.
مثل اینکه خبر آتش زدن سفارت عربستان بعد از 5 سال به گوش آیت الله جوادی آملی رسیده است.
ملت نارحتند که پارتی وسط خیابون ازاد نمیشه
برخی ها مقابل پارتی های علنی معتادین وعرق خورها جبهه می گیرند
یه شماره تلفن برای گزارش گیرندگان حقوق ها و رانت های نجومی.اختلاس گران.اسید پاشان.کلاه برداران.ویلاسازان در اراضی جنگلی و ملی و ... اعلام کنن که با همین جدیتی که برای پیگیری حجاب دارند برای این اعمال مجرمانه هم جدیت داشته باشند
روز به روز داره ملت فقیرتر و بیچاره تر میشود بعد دارن حواس مردم رو به این موضوعات بی اهمیت مشغول میکنند
خوب به افغانها چرا جواز کسب نمیدهند که مانتو فروشی مخصوص مهاجرین بزنند مزاحم آقایان نشوند وپس از اینکه در بی بی سی فیلمش پخش شد محکوم کنند.
در کنار همه این اخبار این تاسف باره که مردم به این چیزهای بد عادت کردند
جناب حاج محمدی یک شماره هم بزار برای اطلاع رسانی ازکارمندان رشوه گیر
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی