بازدید 58575
هزار و ششصد و هفتاد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توئیت عجیب صادقی درباره قتل میترا استاد/واکنش مرعشی به ماجرای نجفی/فلاحت‌پیشه: آمریکا از طریق کشورهای ثالث به تهران پیام می‌فرستد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ادعایی جدید درباره "میترا"/سالک: طرح معامله قرن شکست می‌خورد/واکنش یک وکیل دادگستری به نمایش اسلحه نجفی توسط خبرنگار/نظر علم‌الهدی درباره دل‌وقلوه دادن زن با حجاب با مرد نامحرم و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ 30 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نظر علم‌الهدی درباره دل‌وقلوه دادن زن با حجاب با مرد نامحرم

حجت الاسلام سید احمد علم الهدی، روز پنجشنبه در جلسه تفسیر سوره احزاب در مهدیه مشهد افزود: همان طور که زن بی عفت موجب فساد است، مردان بی عفت هم باعث فساد می‌شوند و اگر در جامعه‌ای عفاف حاکم نباشد، آن جامعه بیمار است، اما حجاب که بیاید جلوی فساد را می‌گیرد و جامعه‌ای که زن و مرد در آن فاسد نباشند به سمت دین می‌آیند. وی ادامه داد: اینکه یک زن باحجاب با یک فرد نامحرم بگو و بخند داشته باشد و دل بدهد و قلوه بگیرد، حرام و بی عفتی است و اینکه مردان بازو‌ها و سینه و یقه باز خود را به نمایش بگذارند و لباسی بپوشند که موجب تحریک زن‌ها شوند هم بی عفتی شمرده می‌شود که به خصوص در مجالس فامیلی این موارد بیشتر رخ می‌دهد. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: متأسفانه گاه حتی در خانواده‌های به ظاهر متدین هم حجاب و عفاف به درستی رعایت نمی‌شود.

فلاحت‌پیشه: آمریکا از طریق کشور‌های ثالث به تهران پیام می‌فرستد

حشمت الله فلاحت پیشه درباره این‌که برخی از کشور‌ها مانند عمان، پاکستان، ژاپن و عراق قصد دارند نقش میانجی میان تهران و واشنگتن را اجرا کنند، تا مانع تنش احتمالی بین ایران و آمریکا شوند، گفت: آمریکایی‌ها در چند وقت اخیر علاوه بر اینکه به صورت مختلف و مستقیم درخواست‌های مختلفی برای مذاکره با جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند از طریق کشور‌های ثالث هم این پیام را به تهران داده‌اند. وی ادامه داد: همین طرف‌های ثالث که آمریکایی‌ها از آن‌ها درخواست مذاکره با ایران کرده بودند، صراحتا این پیام را به آمریکا رساندند که از موضع جنگ با ایران صحبت نکنند، چون جنگ با تهران عملا هیچ برنده‌ای نخواهد داشت. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرف‌های ثالث به آمریکایی‌ها گوشزد کرده‌اند که جمهوری اسلامی کشوری است که به خوبی توانایی اداره خود در زمان جنگ را دارد بنابراین نمی‌توان با ایران از این موضع وارد عمل شد.

باشگاه پرسپولیس از قلعه‌نویی شکایت می‌کند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از شکایت این باشگاه از امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان بابت اظهارات شب گذشته‌اش خبر داد. مهدی ذاکر معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، در این خصوص، گفت: ما جدی از آقای امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان بابت اظهارات شب گذشته اش که در کنفرانس خبری مطرح شد، شکایت می‌کنیم چرا که این صحبت‌ها از قبل هم مطرح شده بود و ما به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی این مسائل را اعلام کرده بودیم، اما با جدیت از هر شخص یا اشخاصی که بدون سند و مدرک چنین ادعا‌هایی را مطرح می‌کنند شکایت خواهیم کرد.

پلیس: به ادعای یک سایت خبری در مورد مصاحبه با میترا استاد رسیدگی می‌کنیم

همزمان با اعلام خبر قتل میترا استاد، همسر دوم شهردار اسبق تهران خبری در فضای مجازی دست به دست شد که از قرار مصاحبه یکی از سایت‌های خبری با مقتول در روز قتل حکایت داشت، موضوعی که رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از ورود پلیس به این مساله خبر داده است. سردار علیرضا لطفی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ادعای مطرح از سوی خبرنگار یکی از سایت‌های خبری در مورد قرار مصاحبه با میترا استاد در روز قتلش و ارتباط آن با جنایت رخ داده گفت: صددرصد پلیس به این موضوع وارد خواهد شد و ما حتماً با هماهنگی مقام قضایی از آن سایت خبری بابت ادعایی که مطرح کرده است، می‌پرسیم و این مسأله را بررسی خواهیم کرد. لطفی درباره اخبار ضدو نقیض و بعضاً کذبی که از سوی برخی از رسانه‌ها در مورد محمدعلی نجفی و میترا استاد مطرح می‌شود نیز گفت: شهروندان باید بدانند که اخبار صحیح در این مورد از سوی پلیس و دستگاه قضایی منتشر می‌شود؛ بنابراین به اخبار بعضاً کذبی که به نقل از منابع آگاه طرح شده یا واقعیت ندارد، توجه نکنند. قطعاً اگر مواردی هم باشد که منجر به انتشار شایعات شود پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

وکیل نجفی: شواهد نشان می‌دهد قتل میترا استاد غیرعمد بود

وکیل محمد علی نجفی گفت: شواهد نشانگر این است که محمد علی نجفی قصد ارتکاب قتل نداشته و در شرایط خاص این قتل رخ داده است و قتل با عمد نبوده و غیرعمد بوده است. لاله عقبایی -وکیل محمد علی نجفی- با بیان جزئیات آخرین وضعیت پرونده میترا استاد از عدم وجود سوءنیت برای ارتکاب قتل از سوی محمد علی نجفی گفت. لاله عقبایی در رابطه با آخرین جزئیات پرونده قتل میترا استاد به دست محمد علی نجفی به برنا گفت: مسأله بارز این است که ایشان قصد ارتکاب جرم و سوءنیتی برای ارتکاب این قتل نداشتند. پس از ارتکاب قتل نیز خودشان با پای خودشان به اداره آگاهی مراجعه کرده و خود را به ماموران معرفی کردند. همه این رفتار‌ها نشانگرحسن نیت ایشان است. البته باید تاکید کنم که اسناد و مدارکی در خصوص مباحثی که در این پرونده مطرح است روزگذشته به شعبه بازپرسی ارائه شده است. امیدواریم با بررسی اظهارات محمد علی نجفی، نتیجه گیری بازپرس پرونده بر غیرعمد بودن قتل باشد، زیرا محمد علی نجفی قصد قتل نداشت و غیرعمد میترا استاد کشته شده است.

هرچه بیشتر با آمریکا دربیفتیم خدا از ما راضی‌تر است

احمد جنتی دبیر شورای نگهبان گفت که امسال، چون آمریکا دشمنی‌اش را روز به روز افزایش می‌دهد، ما هم باید استقامت و مقابله خودمان را با او افزایش دهیم و هر چه بیشتر با این کشور سلطه‌گر در بیفتیم، خداوند بیشتر از ما راضی می‌شود.

واکنش یک وکیل دادگستری به نمایش اسلحه نجفی توسط خبرنگار

مصطفی ترک همدانی در یک پیام توییتری گفت: تجربه و قانون در چند پرونده جنایی ام میگوید: تحقیقات در پرونده‌های قتل توام منافی عفت محرمانه و حتی اجازه تحقیق به قاضی دادسرا داده نمی شود و مستقیم به دادگاه کیفری می رود. گزارش مستقیم خبرنگار با دست گرفتن اسلحه و شمارش گلوله و اخذ نظریه چند ساعته پزشکی قانونی و... با استاندارد موجود سازگار نیست.

احتمال حضور ابوبکر البغدادی در لیبی قوت گرفت

بعد از ورود اطلاعاتی از سوی ائتلاف بین‌المللی جنگ علیه داعش به تونس در رابطه با حضور ابوبکر البغدادی در لیبی، کشور‌های همسایه وادار به اتخاذ تدابیر امنیتی شدیدتری شدند. روزنامه فرانسوی «جون افریک» در گزارشی در این رابطه خبر داد: داده‌های اطلاعاتی از سوی ائتلاف بین‌المللی در مورد احتمال حضور البغدادی در جنوب لیبی به دست تونس رسیده است. به نوشته این روزنامه بر اساس این اطلاعات اطمینان حاصل شده که حضور البغدادی در سوریه کاملا منتفی بوده و از این رو احتمال حضور او در جنوب لیبی بیشتر شده است. همین امر باعث شد تا سازمان‌های ذی‌ربط تونسی در حال آماده‌باش قرار گرفته و تدابیر خود را به ویژه در طول مرز با لیبی به شدت افزایش دهند/ اعتمادآنلاین

سالک: طرح معامله قرن شکست می‌خورد

عضو کمیسیون فرهنگی گفت: طرح معامله قرنی که آمریکایی‌ها مدت هاست برای منافع صهیونیست‌ها دنبال می‌کند با شکست مواجه می‌شود. احمد سالک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: امسال راهپیمایی روز قدس در ۹۵۰ نقطه در داخل کشور و همه کشور‌های اسلامی برگزار خواهد شد که حامل ویژگی خاصی نیز خواهد بود. وی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال ویژگی خاصی دارد که آن هم مقابله با اجرایی شدن طرح معامله قرنی است، طرح که آمریکایی‌ها مدت هاست برای منافع صهیونیست‌ها دنبال کرده و برای آن دست و پا می‌زنند، اما با شکست مواجه خواهد کرد. سالک همچنین با اشاره به دستاورد‌های مهم روز جهانی قدس پس از پیروزی انقلاب تصریح کرد: روز قدس برکات بسیاری برای فلسطین داشته است که یکی از آثار و دستاورد‌های بزرگ این روز تثبیت آرمان فلسطین بوده است. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: نباید از یاد برد که مردم فلسطین روزی برای دفاع از سرزمین خودشان با سنگ در برابر اسرائیل ایستادگی می‌کردند، در حالی که امروز با موشک به مقابله با اسرائیل می‌پردازند؛ موضوعی که جزو پیروزی‌های بزرگ فلسطینیان محسوب می‌شود. وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله امسال هم حضور با شکوه مردم در صحنه راهپیمایی روز قدس، پاسخ محکمی به آمریکا و اعوان و انصارش در منطقه خواهد داد.

پیکر میترا استاد دفن شد

پیکر میترا استاد، همسر شهردار اسبق تهران دو روز پس از قتل وی، دفن شد. پیکر مرحومه میترا استاد، همسر محمد علی نجفی، شهردار اسبق تهران در بهشت سکینه کرج به خاک سپرده شد. وی دو روز پیش به ضرب گلوله به قتل رسید.

واکنش مرعشی به ماجرای نجفی

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ایران پیرامون برخی کشمکش‌ها در فضای مجازی درباره ماجرای محمد علی نجفی اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه سید حسین مرعشی به شرح زیر است: در پی بروز برخی اختلاف نظر‌ها میان فعالان رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی اصلاح‌طلب درباره ابعاد ماجرای غم‌انگیز آقای نجفی، بدین‌ وسیله از هواداران، اعضا و کارکنان نشریات و نهاد‌های وابسته به حزب کارگزاران سازندگی و همچنین کلیه کسانی که به مصالح عمومی ایران و وحدت و تقویت روزافزون جبهه اصلاحات تعلق خاطر دارند، تقاضا می‌شود که از طرح اظهارات یا پاسخگویی به نظرات، که فضای تنش‌آلود و مبهم کنونی را تشدید کند خودداری کنند. در زمان مقتضی حزب کارگزاران سازندگی ایران در قالب یک بیانیه نظرات کامل خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد. انتظار این است که همه فعالان اصلاح‌طلب در شبکه‌های مجازی و غیر آن، وحدت جبهه اصلاحات و ظرفیت تأثیرگذاری مثبت برای آینده ایران را پیش‌فرض اعمال خود قرار داده و به تنش‌ها و تشتت‌ها خاتمه دهند.

سیدحسین مرعشی، سخنگو و دبیر کمیته سیاسی حزب کارگزاران سازندگی ایران- نهم خردادماه ۱۳۹۸

ادعایی جدید درباره "میترا"

برنا مدعی شد: مردی امروز با مراجعه به اداره آگاهی تهران؛ زوایای جدیدی از زندگی میترا استاد در اختیار پلیس قرار داد که می‌تواند در روند رسیدگی به پرونده قتل کمک کند. صبح امروز فردی با خبرگزاری برنا تماس گرفت و مدعی شد قبلا با میترا استاد ارتباط داشته و اطلاعات کاملی از مقتول دارد. خبرنگار برنا هم از او خواست ضمن مراجعه به اداره آگاهی این اطلاعات را در اختیار کارآگاهان قرار دهد تا شاید بتواند در مسیر رسیدگی به پرونده، پلیس را کمک کند. این مرد ظهر امروز با مراجعه به اداره آگاهی تهران به گفتگو با کارآگاهان نشست و اطلاعات خود از زوایای پنهان زندگی استاد را به پلیس افشا کرد. این فرد مدعی بود مقتول مدتی با وی در ارتباط بود و مبالغی از او و دیگران دریافت و سپس ناپدید شده است. ادعا‌های این مرد که به پلیس هم ارائه شد، نزد خبرگزاری برنا محفوظ است و در صورت اخذ مجوز مقامات قضایی منتشر خواهد شد.

ترامپ: می‌خواهم با ایران کنار بیایم

رئیس‌جمهور آمریکا در سخنانی مدعی شد: من می‌خواهم با همه کنار بیایم، حتی می‌خواهم با ایران هم کنار بیایم. «دونالد ترامپ» روز پنج‌شنبه بار دیگر ادعا کرد ایران به «کشوری ضعیف» بدل شده و خواهان توافق با آمریکاست. رئیس‌جمهور آمریکا که در محوطه کاخ سفید در جمع گروهی از خبرنگاران صحبت می‌کرد، ابتدا در حال صحبت در مورد جنگ تجاری با چین بود که بحث را به سوی ایران برد و مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران خواهان توافق با آمریکاست. او گفت: «به خاطر تعرفه‌های ما، چین در حال تبدیل شدن به کشوری ضعیف‌تر شده است، درست مانند ایران که بسیار ضعیف شده است و ایران هم خواهان توافق است.» وی در ادامه صحبت‌هایش به بحث روابط با روسیه و گزارش «رابرت مولر» در مورد مداخله ادعایی مسکو در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا پرداخت و باز هم بحث را به سوی ایران برد. وی داشتن رابطه خوب با رقبا از جمله روسیه و چین را خوب توصیف کرد و گفت: «من می‌خواهم با همه کنار بیایم، حتی می‌خواهم با ایران هم کنار بیایم، ایران می‌خواهد صحبت کند و اگر ایران می‌خواهد گفت‌وگو کند، من حاضرم.» ترامپ پیش از این در جریان سفر به توکیو پایتخت ژاپن هم در اظهاراتی مشابه گفته بود که ایران با رهبران کنونی خود می‌تواند «کشوری فوق‌العاده» باشد و او حاضر است با ایران مذاکره کند.

توئیت عجیب صادقی درباره قتل میترا استاد

محمود صادقی توئیتری را درباره پرونده قتل همسر دوم محمدعلی نجفی منتشر کرد. محمود صادقی نماینده مردم تهران در صفحه توئیتر خود نوشت: یک وکیل باتجربه این فرضیه را طرح کرده که نجفی مباشر قتل نیست و قتل را به گردن گرفته است. با توجه به شخصیت نجفی و حالات او پس از وقوع قتل و قراین متعدد دیگر، صحت این فرضیه بعید به نظر نمی‌رسد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۸
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۲۰۸
من صدرصد با علم الهدی موافقم
چون حجاب یا بی حجابی در ظاهر خوب یا بد است ولی اینکه نامحرم ها با هم خودمانی شوند از صد تا با حجاب هم بدتر است چون احساس دو طرفه شکل می گیرد و اگر نتوانند کنترل کنند قضیه تا اخر مشخص است برخلاف حجاب که بیشتر یک طرفه است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
جامعه در حال رشد فکری و سیاسی و اقتصادی هست . چند میلیارد انسان را نمیشود با زور بخاطر خنده و رقص به عقب برد . اگر این شکلی باشد ۹۰ درصد از هفت میلیارد انسان فقط بخاطر خنده و حجاب و جوراب یعنی شش میلیارد نفر نیاز به زندان دارند بعد کی تولید میکند همه پرونده دار میشوند و به زندان میروند . دنیای شماها خیلی سخت هست فقط خودتان در این تعریف جا میگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اره پرچم امریکا دنیای شما خیلی خوب است که الان ان جامعه رو به پیشرفت شما از روابط ازاد حنسی رسیده به سمت روابط عاطفی با
چیزهای مصنوعی و حیوانی و گیاهی
سهیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
امان از برخی وکلا
الکی زن مقتول نجفی را متهم میکنند برای چی؟
یعنی این بهانه ها دلیل قتل میشه؟
قانون نداریم؟؟؟
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اون فردی که ادعای ارتباط داره چقدر با وجدان و انسان دوسته که برای اینکه ثابت کنه اون مرحومه اهل خیانت بوده و پرونده قاتل رو سبک کنه اومده و اینطور همه چیز رو به پلیس توضیح میده
اصلا هم ما فکر نمی کنیم این افراد (اگر ادعای خبر گزاری درست باشه)یک وقت با وعده و وعید کسایی که دارن عالم و آدم رو متهم میکنن تا قتل رو موجه و قاتل رو بیگناه نشون بدن ،اومدن همچین ادعاهایی میکنن
پلیس باید کاملا رسیدگی کنه ادعاهای این افراد و پخش کننده شایعه هایی که اینطور همچین تهمتهای بی شرمانه و بی شرفانه ای رو برای بی گناهی قاتل پخش میکنن رو کاملا بررسی و طبق قانون عمل کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اتفاقا اصراری نیست همه حجاب داشته باشن یا حد و حدود رو رعایت کنن بلکه هر کسی که رضایت خدا براش مهمه این مسیر رو انتخاب میکنه هر کسی هم که دید مادی داره اونجوری انتخاب میکنه هر دو گروه هم نتیجه کارشون رو میبینن
شمیرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
وکیل نجفی وظیف اش اینه بگه غیرعمد بوده و
مرتبط با امنیتیها بوده و فلان بوده
ولی قانون روشنه: اعتراف به قتل، آلت قتلاله و یک مقتول
خدا عاقبت ما را خیر کنه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
بمیرم برای دنیای تو . که برای اینکه دختر ۹ ساله را مجبور به ازدواج با مرد مسن کنند میگوید دستور شرع هست و تسلیم‌میشود . تعدد زوجات بدون رصایت زن اول و تسلیم زن اول بخاطر باز دستور هست باید تسلیم باشی یعنی عقلت را تعطیل کن . من از غرب پشتیبانی نمیکنم اما موافق این هم‌نییتم که جوان ایرانی سیلی بخورد و عراقی صیعه نیم ساعته بکند و اسمش شهوت نیست بلکه ازدواج موقت یک ساعته هست . فرقش چیست ؟ و نتیجه اش این‌مواردی هست که میبینی . از بس از عرب و شرق و جنوب و اروپا انتقاد کردید که چقدر خشن هستند و همه اسلحه دارند و اخلاقی در عرب به تباهی رفته . آخر جامعه ما هم مقامی دست به اسلحه برده . در صورتی در امریکا همه اسلحه دارند . اینقدر از مرگ و نفرین گفتیم ...
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
منظورت از صدرصد ، یعنی چند درصد
ناشناس
| Czechia |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
محمود صادقی ده شورشو دراورده
اقا اصن من قاتلم
خخخ
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
هرچه انسان بیشتر تقوی پیشه کند به خدا نزدیک تر است هوی نفس از امریکا بد تر است
غلامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
کاری به مسائل سیاسی ندارم.
اما موضوع «خیانت» مقتول در یادداشت به دست آمده از نجفی نیز از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت تکذیب شد.
چرا بعضی حتی به آبروی مرده هم‌ رحم نمیکنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
اينكه شما و خانواده محترم همگي موافق اين كار باشيد قابل قبول است. مشكل اينه ك شما و آقاي علم الهدي مي خواهيد براي ديگران تعيين تكليف كنيد ضمنا در همان خانواده ي خودتان اگر افرادي مخالف فرمايشات شما هستند نمي توانيد آنها را مجبور ب تبعيت كنيد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
هيچكدام از كشورهايي كه ازادي حجاب دارند اين مشكلات اجتماعي ايران رو ندارند....حجاب بايد ازاد باشه
مسعودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
لطفا تا آخر بخوانید
چرا ثبات قیمت نتیجه خود برجام نبود؟
چون انتظار نتیجه برجام ۳سال قیمت دلار را ثابت نگه داشت.
اما وقتی بعد ۳سال انتظار مشخص شد غرب به تعهداتش عمل نمیکند فنر انتظار و گرانی در رفت.
اروپا هم فقط گفت متاسفیم یعنی تمام!
ما منتظر چی هستیم؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
نقل است از مولای متقیان میفرماید از دری که فقر اید دین.ازدر دیگر خواهد..هرچند در جامعه هستند صورت حود را باسیلی سرخ نگه میگه میدارند.ودین وایمان وحجاب خود را هم نگه میدارند..ولی توصیه کنندگان اشکنه.لنگ.نان خشک را در خانه های لاکچری ببینند...
یک زن بی گناهی را کشته اند از دیروز تمام مافیای قدرت ثروت و رسانه تمام قد ایستاده اند تا قاتلی را نجات بدهند چه انتظاری داریم وقتی این میزان فساد که در تار و پود کشور تنیده شده راه رستگاری در پیش بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اصولگراها از افراد متخلف خودشان همچون رحیمی و حتی احمدی نژاد حمایت نمی کنند.
اما اصلاح طلبها هرگز متخلف نمی شوند و از کرباسچی گرفته تا مهدی هاشمی و الان نجفی تا آخر ازش حمایت می کنند و قوه قضائیه را زیر سوال می برند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
تو از پشت لپتاب یا گوشی ات سریع همه چیز رو فهمیدی و فتوایت رو هم صادر کردی
تو هم مثل مافیایی که اشاره کردی داری حکم میدی بگو خدا میدونه و دادگاه حکم خواهدداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
واقعا تاسف برانگیز است
نجفی که روزگاری در شهرداری تهران به دنبال ایجاد یک شهر امن برای زنان و دختران بود، همسر محبوب خود را در خانه به قتل رسانده است.
چی را مخفی میکنند بعضی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
زن بیگناه ؟؟؟ مافیا؟؟؟قاتل؟؟؟
حتما شما هم قاضی و محکمه هستید؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
در پاسخ به اون فردی که گفت از پشت لپ تاپ از کجا فهمید باید گفت، همه بیگناه هستن مگر اینکه خلافش اثبات بشه، نجفی اعتراف به قتل کرده، اون خانم هم هیچ چیزی برعلیه اش اثبات نشده بنابراین فکر نمیکنم درک این مطلب خیلی سخت باشه، نجفی قاتل هست چون خودش اعتراف کرده ولی رسانه هایی که هر روز یک چیزی به مقتول می چسبانن بدون اثبات و دلیل اتهام میزنن.،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
کاملا مشخصه که هم قاتل و هم مقتول آلوده بودن
از اطلاعاتی که تو همین دو روز از مبادی رسمی بیرون اومده، مشخصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
همشهریته؟
قاتل اهلی.
| Germany |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
اولین بارت باشه آدم بکشی بعدش به این راحتی و بی خیال باشی امکان نداره، امید واریم قاتل اصلی پیدا شه.؟
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
بی گناه بوده؟! طرف صدای ضبط شده مکالتمات آقای دکتر نجفی رو براش واتس آپ میکردن!!! اومده تو زندگیه یه آدم محترم و زندگیشو ناببود کرده و بعد هم مرتب دکتر رو تهدید میکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
هنوز که در محکمه عدالت گستر هنوز چیزی ثابت نشده. معلوم خواهد شد که موضوع چی بوده. فعلا یک تنه به قاضی نروید. نجفی اهل کشت و کشتار نیست.
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
آنچه معلوم است آن خانم با جاهایی ارتباط داشته
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
چرا به خانم میترا استاد اجازه صحبت و مصاحبه نمیدن تا حقایق رو بگه؟ آها ببخشید ایشون به قتل رسیدن و نمیتونه چیزی بگه
ترامپ: ایران کشوری ضعیف شده و ما خواهان مذاکره هستیم
اخه مرد حسابی با بچه حرف میزنی با این ادبیات دوریالی؟
خوب برگرد به برجام تا روابط شما بهتر شود با ما و هم ما با شما
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
دلم بدرد میاد وقتی مبیبنم سیاسیون و انقلابیون کشور ما سخنانی مانند اینکه اگر با امریکا جنگ‌کنین خدا راض ی هست اگر زنی بخندد ممکن هست مرد تحریک شود و مرد لباس یقه گرد نداشته باشد زن تحریک میشود . علت افسردگی مردم ایران بخاطر این هست که در کشور اصلا شادی وجود ندارد حتی شکل جشن ها را نگاه کنید مثل عزاداریها هست . این دیگر چه مدلی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
دلت بدرد نیاد خواهشا
هنوز مافیای سبز برای دفاع از نجفی قیام نکرده تازه اینها پیش قراولان اصلاح طلب و اصولگرا هستند هنوز ارباب حلقه ها بی بی سی فارسی به میدان نیامده تا قاتلی را از مخمصه برهاند اما مردم بیدارند امیدواریم فریب این ها را نخورند اینها از نظر تاریخی رسوا شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
دفاع نداره او یک اصولگرای نفوذی بود که تظاهر به اصلاحطلبی میکرد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
من تا دیروز اصلاح طلب بودم ولی بخاطر این قتل اصولگرا تغییر سیاسی دادم . حالا نمیدونم آیا در طیف اصولگرا هستم چنین اعمالی از این طیف انجام شود به کدام طیف سیاسی خروج کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
شما هرجا سفره اش رنگین تره باش
شاید قاتل میترا استاد از طرف بن سلمان اجیر شده تا آبروی حسن و دولتش را ببرد!
جناب صادقی چرا اینقدر می خواهید مظلوم نمایی کنید در مورد قتل ؟ حالا یک انسان یک خطایی کرده و طیف اصلاح طلب شما هم می خواهد کارها را درست کنند بدتر می کنند و بیشتر به چاه فرو میروید و اینقدر این مسئله را کش ندهید خود به خود از ذهن ها کنار می رود
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اتفاقا اقای صادقی درست گفته.اینهمه خونسردی در یک قتل؟ایشان قاتل بود و پلیس در بدر دنبالش اما همانزمان از ایشان در حرم در قم عکس گرفته میشود!!!خانم قصد مصاحبه با روزنامه ای داشته و همانروز به قتل رسیده.اسلحه ای که باید جهت انگشت نگاری و تشخیص به عنوان الت قتاله مهر وموم شده در اختیار پلیس جنایی قرار بگیرد در اختیار یک خبرنگار تلویزیونی قرار میگیرد.کنار گذاشتن مسائل کنار هم ابهامات زیادی بوجود میاورد که اقای صادقی هم به همان اشاره کرده.شاید هم اقای نجفی اینکار را کرده باشد و در انصورت باید دید ایا قول رهایی از اعدام به ایشان توسط برخی افراد داده شده؟افکار عمومی نتوانسته قطعات پازل را درست کنار هم بچیند و نیاز به تحقیقات و شواهد بیشتری بود
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
هیچ خطایی نکردن دکتر نجفی و بسیار فرد فرهیخته ای هستن. اگه خودت بفهمی زنت جاسوسه و اومده که زندگیتو نابود کنه چیکار میکنی؟!
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
باید ابعاد قضیه کاملا روشن شود آنچه مسلم است این یک موضوع عادی نیست
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا رسما ارسال پیام برای ایران از طریق کشور ثالث را تکذیب کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
انتظار داشتی رسما تکذیب نکنه؟ تو سخنگوی اونایی؟
کسی ادعای رابطه کند شاهدی ازلئه نکند حکمش چیست قطعا این خانم به اطلاعاتی دست یافت کاملا امنیتی و تهدید کرد نجفی رو در هر دو صورت نجفی زندگیش را از دست می داد اگر چه همه تحصیل کرده امریکا هستند و می تونن جاسوس بالقوه باشن هر نامی اصلی یا مساعار جان جاناتان ژرژ جورج مایک سام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
منظور از در ارتباط بودن ، رابطه نامشروع نبوده ، رابطه ای که موضوع مالی بوده و به همین دلیل گفدته پول گرفته
چرا زن و مرد با هم حرف می زنند چرا نباید جرف بزنند چرا نباید بخندند اصلا به بقیه مردم چه ارتباطی دارند چرا آن جوان نباید لباس آستین کوتاه یقه باز بپوشد چرا آن زن نباید پا روی پا بیاندازد و سیگار بکشد آخه این مسائل خصوصی به کسی چه ارتباطی دارد بعد می گویند چرا نجفی آدم کشت خوب این بنده خدا هم به خاطر رقص چند تا دختر بچه یک ماه تمام فحش خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اصلا به کسی چه که من در خیابان داد می زنم اصلا به کسی چه که من در خیابان اشغال بریزم اصلا من میخوام در خیابان اجابت مزاج کنم و...‌ به چه کسی چه!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
به خاطر همین عقده کرد و ادم کشت عجب منطقی دارید شما
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
کلا همه چیز به همه مرتبط میکنید این مواردی که گفتید چه ربطی بهم دارند . ادرار کردن در خیابان در کدام‌کشور کار درستی هست ؟ رقصیدن مردم چه ربطی به کسی دارد ؟ جوراب و روسری چه ربطی به ادرار تو خیابان دارد ؟ اخه چرا وقتی بحث پوشش مردم میشود ربطش به کمربند ماشین چیست . بستن کمر بند ماشین یک امر دستور سیستم و نطامی هست جوراب وشلوار مردم یک رفتار اخلاقی . کلا اصلا در این حوزه واقعا قاطی کردین .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
حجاب یک اصل ی است که بیدینان غیرتمند هم طرفدارش هستند وبی حجابی به دو دلیل می شود
اول سست بودن پایه های اعتقادی وفکریدوم اعتیاد شوهر یا بزهکاری خانم استاد اگر کارمندی محجوب بود نه طلاق می گرفت نه نجفی را خام می کرد ونه خودش رو به کشتن می داد ونه نجفی روت
آن مرحومه دستش از این دنیا کوتاه و نمیتواند در این دنیا از خودش دفاع کنه، اما مصاحبه های این خانم رو بنده خواندم و بر اساس شم رواشناسی که دارم متوجه شدم که ایشان ممکن است قصد داشته از آقای نجفی به عنوان پلکان رسیدن به ثروت و شاید جایگاه سیاسی استفاده کند. البته عرض میکنم قصد اتهام زدن ندارم، و صرفا برداشتم از عملکرد و نوع دفاعش از ازدواجش با آقای نجفی در متن مصاحبه هاش است.
بهرحال شاید این حادثه تلخ یک درس برای همه افراد باشد، اینکه به سادگی به دیگران اعتماد نکنید، من خودم پسر نسبتا جوانی هستم، مورد بوده خیلی خانم زیبا و قصد آشنایی با من داشته، اما چیزهایی از صحبت و رفتارش دیدم که شک کردم و شکم درست بود واقعا ابراز علاقه اش صادقانه نبود، و ارتباطم رو قطع کردم. گذشت 50 سال پیش که پدر و مادر ما واقعا بخاطر عشق ازدواج میکردن و در بدترین شرایط کنار هم بودن.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
آن مرحومه دستش از این دنیا کوتاه است.
ولی من برعکس شما فکر می کنم.
واقعا جدا شدن از یک خانم برای نجفی نشدنی بود از طریق قانونی
خود نجفی اعتراف کرد به خانم استاد پیشنهاد دادند که هر چه دارند را به ایشان بدهند و طلاق بگیرند پس این خانم دنبال پول نبودن فقط مهریه اش میلیاردها تومن میشده.
در مصاحبه خانم گفتن که به درخواست نجفی قبول کردن که در خانه بمانند پس دنبال جایگاه سیاسی هم نبودن.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اگر اقا زاده هستی مواظب خودت باش اوصاع این چند روز خیلی قراش میش هست . ازدواج سیاسی نکن . با طیف خودی ازدواج کن . چون زن و شوهر با هم اختلاف سیاسی و بینشی داشته باشند باعث افسردگی و درگیری بی پایان خواهد شد
او یک فرشته بود یاد سریالش بخیر
میوه ممنوعه هم یادش بخیر
این داستان ترکیب جفتش بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
شما سریال های صدا و سیما را در حافظه نگه میدارید؟ حافظه اتان کثیف و پلید نمی شود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
نخیر کثیف نشد چند وقتی ماهواره را برادران نیروی انتظامی لطف کردن امدند جمع کردند مجبور به تماشا بودیم توفیقی اجباری بود که شامل حال ما رعایا شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
مگه صدا وسیما هنوز برنامه پخش می کنه؟ با چه رویی؟ واقعاً بیننده داره؟
هر بار برمی گردم حرف های برخی آقایان را می خوانم یاد پدر بزرگم می افتم. سبیل می گذاشتیم مسخره می کرد. صبح کمی دیر برای نماز بیدار میشدیم می زدمان. همیشه دنبال یک ایرادی می گشت. همیشه تهمت می زد و ما را از آتش جهنم و پل صراط می ترساند.
عزیز من یک فردی عامدا و عالما و با اسلحه و طبق یک نقشه و سوء نیت قبلی می ره و همسرش رو می کشه. این یک واقعیت، بدون در نظر گرفتن اعمال قبلی آنها، جر و بحث ها و یا شخصیت اجتماعی طرفین است. حالا این اظهار نظرهای عجیب و غریبی که برخی از وکلا می کنتد، در حالی که هنوز دادگاهی تشکیل نشده و قرار مجرمیت و کیفرخواستی صادر نشده و حکمی داده نشده رو چگونه می شه تعبیر و نفسیر کرد؟ تمام شواهد و امارات و قرائن و اقاریر خود متهم دلیل بر داشتن قصد عمد در قتل بوده، کسانی که نجفی رو از همین الان فاقد سوء نیت می دانند دارند جو رو برای تخفیف وی از مجازات مهیا می کنند و این موضوع درست نیست و نباید با این گونه اظهار نظرهای جانبدارانه روی تشکیلات قضائی و بازپرس و قاضی دادگاه اثر گذاشت. باید به دادگستری احازه داد تا طبق قانون به این قتل مصیبت بار رسیدگی و عادلانه و منصفانه و طبق قوانین کشور، اتخاذ تصمیم کند.
حضورخبرنگار و دوربین صدا وسیما درروز حادثه درآگاهی وبدست گرفتن آلت جرم توسط خبرنگار صدا وسیما حکایت از قر بانی شدن وی در دسیسه بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
جای حسینی بای خالی بود میرفت داخل وان و میگفت حسینی بای هستم از داخل وان گزارش میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
یک چیز عادیه که در زمان قتلی به این مهمی خبرنگار در محل آگاهی موردنظر باشه و آلت جرم نیز از طریق آگاهی در اختیار خبرنگار گذاشته شده پس هیچ دسیسه ای در کار نبوده البته هم کار صدا و سیما و هم کار آگاهی فوق العاده غیرحرفه ای بوده است.
مهم، مهم، مهم، بزرگترینترس و وحشت نتانیاهو از هر طرحی برای برسمیت شناختن کشور مستقل فلطسین صرف نظر از کم و کیف ان است و این دلیل تبانی نتانیاهو و لیبرمن به منظور به تاخیر انداختن طرح صلح آمریکا از سوی کوشنر برده است بایستی در این چند ماه مراقب بود که اسرائیلی بدنبال هوا کردن چه فیلی در منطقه هستند تا از شر صلح ترامپ خلاص شوند.
ترامپ میخواد با ایران کنار بیاد؟ ولی حتی صادرات یک تکه کاغذ به ایران هم تحریم کرده. اول تحریم ها رو بردار بعدا بیا کنار بیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
ورداشتن دوره اوباما که ما کنار نیومدیم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اقا زادها در امریکا با تعداد چند هزار نفر الان در زمین دشمن دارند زندگی میکنند خوب مگر در انجا تفنگ‌نیست ؟. تفنگ ازاد هست همانجا بجنگند و اجرت از اخرت بگیرند .
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
آقای ناشناس ۲۳:۲۴ انگار شما خیلی دنبال جنگ هستی! ضمنا مشکل ما با دولت آمریکاست، نه زمین و خاک آمریکا یا دانشگاه و صنعت و علم و مردم آمریکا. بسیاری از امور زندگی ما از برق بگیر تا کامپیوتر و بسیاری از درمان بیماری‌ها مرهون آمریکاست. سعی کن مایه‌ی پیشرفت ایران باشی همانطور که آمریکایی‌ها مایه‌ی پیشرفت کشورشون هستند. ضمنا تعداد زیادی از دانشمندان ما تحصیل‌کرده‌ی آمریکا هستند. تنگ نظر نباش، اگر خودت پیشرفت نکردی و درجا زده‌ای حداقل مانع پیشرفت دیگران نشو.
هر جا میری چیزی جز فلاکت نمیبینی

در هر شهر یک منطقه مرفه نشین کوچک ایجاد شده مثل یک جزیره و تمام بودجه شهر صرف همون منطقه میشه و بقیه نقاط شهر به امان خدا گذاشته شده
هوا خیلی گرم شده و بوی گند مردم غیر قابل تحمل هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
ربطی نداشت ولی از آنجا که تمدن اساس و پایه هرگونه پیشرفتی است و به صورت جزیره ای و در یک یا چند موضوع تنها نمی توان متمدن بود و در چند مورد نبود، تذکر به جایی بود.
کسی که قتل انجام داده باشه از نظر روحی خیلی پریشان است
به نظر می رسید نجفی از چیزی که به گردن گرفته راضی و خوشحال بود
پاسخ ها
تاربند
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
البته کسانیکه قتل انجام می دن، به علت برخی فعل و انفعالات شیمیایی در مغز و اثرات رواشناختی، آرامش خاصی می یابند و اصلا بنظر نمی رسه که قتل انجام داده باشند و حتی گاهی برای قربانی گریه هم می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
بنظر من خیلی راحت و خشنود بود انگار یک سوسک کثیف توی حمام را کشته بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
در مورد پرونده نجفی چون چیزی نمی دانم اظهار نظر نمی کنم ولی خیلی قاتلها دازند با سر برافراشته در این جامعه قدم می زنند و به گذشته شان افتخار هم می کنند.
کسی که قتل انجام داده باشه از نظر روحی خیلی پریشان است
به نظر می رسید نجفی از چیزی که به گردن گرفته راضی و خوشحال بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
یا برونسپاری باید میکرد یا خودش عمل میکرد یا فرافکنی میکرد . فرافکنی یعنی اینکه میگفت به فلان شخصیت سیاسی کشور توهین کرد . محاربه شده بود . به دین و خدا و پیامبر خدای نکرده توهین کرده بود . از اینجور مسایل وجود دارد . حالا صبر کنیم با رییس قوه قصاییه جدید این پرونده در بحث عدالت به کجا ختم‌میشود
احتمال داره آقای نجفی تحت درمان ضد افسردگی باشند، با توجه به بیماری زمینه ای و اقدام به خودکشی شون
ما میتوانیم لاکن با تحریم های بین المللی نمیتوانیم
این توییت صادقی بجای حمایت از نجفی او را نابود کرد!
یعنی چی؟
پای معشوقه دیگری د‌ر بین است که نجفی جرمش را به گردن گرفت؟
توهم هم حدی دارد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
فکر میکردم صادقی آدم صادقی است خود نجفی قبول کردن که تفنگ را از ضامن خارج کرده و ۵ گلوله شلیک کرده !!!
شلیک ۵ گلوله و تیرباران کردن یه خانم بی دفاع قابل توجیه نیست.
در ضمن نجفی هر چند آبرویی ندارند ولی بهترین راه برای
اینکه آبرویش نرود را حذف فیزیکی انتخاب کردند
اگر مقصر صد در صد هم خانم بوده باشند باید از طریق قانون اقدام می کردند
متاسفانه سایتهای خبری انصاف را فراموش کرده اند و به دفاع یک طرفه از یک جانی می پردازند.
متاسفم برای محمود صادقی
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
چه کسی از معشوقه حرف زد آخه؟ یعنی آقای نجفی دختر نداره؟ یا نزدیکان دیگری که از این خانم نفرت داشته باشند؟
اصلاح طلبان بخاطر شوک نجفی پرت می گویند؟ این حرفها و کارها چیه دیگه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
شما هم موقع س.ط همین کارو میکردید فقط اصلاح طلبا کارشون بده
فتل غیرعمد با شلیک 5 گلوله؟؟!!!
خدایا کیا کارشناس شدن واسه ما...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
کلت روی حالت رگبار بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
من دوست دارم نجفی مجازات بشه نه واسه میترا بلکه بخاطر خیانت ایشان به نطام تعلیم وتربیت .یه بار هم واسه میترا مجازاتش کنید
همه کشورها روز به روز که میگذرد یک قدم به جلو میروند لاکن ایران هر روز 100 قدم به عقب بر میگردد
آیا میدانستید انسان مرده، نه میبیند، نه میشنود و نه حرف میزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
اتفاقا خوب میشنود ولی کاری نمیتواند انجام دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
نخیر. ما با مرده ها حرف می زنیم و اونها هم میشنوند. خیرات میدهیم و اونها میبینند. لکن به یاد داشته باش اینجا ایران است.
بخاری هوا را گرم مینماید لاکن کولر هوا را خنک مینماید فلهاذا قیمت کولر صدها برابر قیمت بخاری است
آقای جنتی!
اگر فکر میکنی که دشمن اصلی ما آمریکاست اشتباه صد در صد میکنید!
دشمنی را عرب های عربستان و امارات با ایران دارند که به آمریکا ی ترامپ فشار می آورند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
ما ایرانیان و شهروندان ایرانی دشمنی نداریم ایرانیان نه دشمن دارند نه دشمنی میکنند
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
خوش بحالت ازدواج اول و دوم را رد کردی به سومی رسیدی جوان‌مردم به سن چهل سال رسیده حتی مخارج اجازه منزل ندارد که ازدواج کند . پیر از دل جوان‌خبر ندارد . جوان‌هم‌پیر را درک نمیکند
آیا میدانستید قبل از اینکه در جاده تغییر جهت بدهید باید از راهنما استفاده نمایید
رب شیش هفت تومنی شده 17 تومن درامدها همونه ما هیچی نمیگیم شما تیتر میزنی میترا میترا میترا؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
احسنت به شما...ملت رو سرگرم یه اتفاق معمولی کردن و گرانی داره بیداد میکنه..پس فردا هم بنزینو گران می کنند اونوقت ما دنبال قاتل میگردیم..
آقای علم الهدی،
فرمودید در مجالس فامیلی، پس این فقط به همان اعضای فامیل مربوط میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
برادران عراقی چی . مراتبی که گفته شده در مشهد رعایت میکنند یا نه فقط برای مرد و زن ایرانی حرام هست ؟
عه عه.دارم خفه می شم.بوی گندیدگی و لجن  همه جا پیچیده بطوریکه دیگر غیر قابل تحمل شده.آیا شما احساس تهوع ندارید؟اگر احساس تهوع نمی کنید حتما به پزشک مراجعه کنید زیرا که شامه شما حتما مشکل دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
شما حتما جوونی و شامت خوب کار میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
احتمالا معده ات خوب کار نمیکند کمی سونا و برگ گل گلاب دم کن بخور دیگه از این احساسها نخواهی داشت میشوره میبره فقط زیاد نخوری سیل شبانه راه نندازی
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
چای کوهی بهترین جوشنده برای عوارض بعد از صرف افطار هست به مقدار کمی در قوری مثل چایی دم کنید خیلی پررنگ نباشد برای نفخ شکم . عفونت معده . بسیار مناسب هست . شبی یک لیوان نیم ساعت بعد از افطاری کمرنگ باشد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
در پاسخ به ناشناس دوم
مویز وکنجد هم برای افزایش هوش مؤثر است .امتحان کن.شاید نجات پیدا کردی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
به فرموده رودکی: ای عجب دلتان بنگرفت و نشد جانتان ملول، زین هواهای عفن وین آبهای ناگوار.
تمام جنگ های دنیا رو که ریشه یابی کنید نقشه اولیه اونها رو یهودی ها طرح ریزی کردند.

یهودی ها در حال حاضر کنترل تمام سران کشورهای اروپایی، رهبران آمریکا و کانادا و رهبران چین و روسیه و سران کشورهای عربی را در دست خود دارند و مثل سرباز های روی صفحه شترنج آنها را در اختیار دارن

این قوم با وجود اینکه تنها ۱۳ میلیون نفر جمعیت دارند اما بیش از ۹۰ درصد کل ثروت دنیا رو در اختیار خود دارند و از هوش بسیار بالایی برخوردارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
خیر هوش زیادی ندارند،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
شطرنج
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
صهیونیزم نه یهودیت..همسایه ما یهودی هست واز شما سالمتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
خدا رو شکر که همه مردم دنیا بازیچه هستند و منافعشان را تشخیص نمی دهند و سرنوشتشان را سپرده اند دست عده ای فرصت طلب (به قول شما یهودی)،
آقای جنتی سلام، لطفا
پیرو صحبت های خودتان مبنی بر دشمنی با آمریکا دستور فرمائید هرچه آقازاده ها در آمریکا هستند به ایران تشریف آورده ودر مقابل تحریم ها آنها هم در استقامت مردم سهیم باشند شاید در آخرت اجری نصیبشان شود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
چرا برگردن همان امریکا که هستند همانجا مبارزه کنند مگر تعارف دارید ؟ پدران انها که حرف های قشنگی میزنن
سلام، اتفاق صورت گرفته درخصوص همسر دوم اقای نجفی ،یک پروسه امنیتی سیاسی میباشد،این اتفاق یک حادثه معمول بین زن وشوهر نیست، ورود همسر دوم نجفی به زندگی ایشان به توسط یک برنامه از پیش تعیین شده به منظور اهداف خاص بوده، دلیل استعفای نجفی از سمت شهرداری نیز نشان از عدم همکاری نجفی به اجرای اهداف برنامه بوده،واز ان زمان نیز بروز اختلافات فی مابین اغاز گردیده است،جا دارد که وزارت اطلاعات همکاری بیشتری با دستگاه قضایی را به نمایش گذارد
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
این موضوع امتحان خوبی هست اینجاست که ایشان باید خودشون رو نشون بدهند
شواهد و قرائن نشان می دهد 5 گلوله سهوا و فقط جهت تهدید شیک شده و یکی از آنها خورده نبش درب حمام وکمونه کرده تو قلب میترا استاد.شوخی بوده دیگه .پیش میاد.
قلعه نوعی گفته بردهای پرسپولیس مهندسی شده است!!!
حق داره بنده خدا منم اگه تیم قدری مثل پرسپولیس دستموازدوتاجام کوتاه میکردباعصبانبت برعلیه اش حرف میزدم وگناه شکست های پی درپی ام رابه گردن داور و تماشاگروفدراسیون و غیره وغیره می انداختم !!!
من بعنوان یک پرسپولیسی ازمدیران باشگاه تقاضامیکنم قاطعانه شکایت راپیگیری کنندوکوتاه نیایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
سپاهان ۹نفره بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اره بابا تو راست میگی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
بازی های که در لیگ گذشته پنالتی مشکوک برای پرسپولیس اعلام شد در اصفهان بازی با سپاهان در تهران بازی با ماشین سازی در تهران مردود شدن گل سالم تراکتور در جم محسوب شدن گل آفساید برای پرسپولیس و
مقاومت کردن با من
اختلاس و احتکار از تو
صف گوشت و شکر با من
دلار 4200 تومن از تو
کم خوردن و کم پوشیدن با من
عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو
شرمندگی در برابر اهل و عیال با من
ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو
پراید 50 میلیونی با من
لکسوس و بنز آخرین مدل از تو
مرگ بر آمریکا گفتن با صدای بلند با من
تحصیل و گرین کارت از تو
نون خشکه و لنگ با من
خرما و بستنی با روکش طلا از تو
پس انداز کردن ذره ذره با من
یک شبه صندوق را خالی کردن از تو
در پراید جان دادن نیمه شب با من
کورس قهرمانی با پورشه گذاشتن از تو. رمز یک بار مصرف گرفتن از من
عابر بانک سیار شدن از تو
دادگاه علنی با حضور خبرنگار با من
پیچاندن صد قاضی با صد جلد پرونده از تو
دوختن لباس زندانی با من
با کت شلوار خندیدن در دادگاه از تو
حجب وحیا وشرمساری با من
قتل و پذیرایی با چای وشیرینی در کلانتری از تو
" وکیل محمد علی نجفی گفت: شواهد نشانگر این است که محمد علی نجفی قصد ارتکاب قتل نداشته و در شرایط خاص این قتل رخ داده است و قتل با عمد نبوده و غیرعمد بوده است. "

ظاهر قضیه اینه که صاحبان زر و زور از الان دنبال تبرئه یا تخفیف مجازات جناب نجفی هستند. درگیری های چند ماهه، صحبت های ضد و نقیض آقای نجفی درباره رابطه نامشروع متوفی (رابطه داشته/تهدید یه رابطه می کرده) و تفنگ بدون مجوز مسلح شده صرفا به قصد ترساندن! و پیدا شدن جوان با وجدانی که اعتراف به رابطه با کسی که دستش از دنیا کوتاه شده و تعارفات و احترام خاص رئیس پلیس با متهم و . . . همه دلالت بر فشار جهت انحراف پرونده از مسیر صحیح داره.
این آزمون بزرگی برای دستگاه قضایی به مدیریت آقای رئیسی هست که عدالت هر آنچه که حق است اجرا بشه که اگه غیر این باشه و اعمال نفوذی در کار باشه فقط باید به خدا واگذار کرد.
خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اشتباه منفی دادم قتل عامدانه صورت گرفته و نجفی بهترین راه را حذف فیزیکی انتخاب کرده اند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
افراد سیاسی خصوصا در مسولیت رد رده های بالا وقتی صحبت از عرب و شرق و انگلیس و اسراییل و فرانسه و روسیه و غزه و لبنان و یمن و عربستان و عدالت و آزادی و وووو در منزل بحث میکنند زن و بچه هم گوش میکنند . پس به ناچار این زن و فرزندان هم‌ناخواسته سیاسی میشوند و ممکن هست مثل ما که در سایت با هم‌کل کل میکنیم و بی نتیجه هست در چنین فصای هم ممکن هست اختلاف شدید فیزیکی بخاطر اختلاف سیاسی برای سیاسیون اتفاق بیفتد .
داداش چرا گردن گرفتی گردنت درد میگیره خوووو به دندون بگیر
ترامپ احمق. بر مردم ایران ظلم کرده ای. مسولین ایران ککشان هم نمی گزد. دست از سر ملت ایران بردار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
اون هم دلش برای ما نمی سوزه. ما تنها هستیم
حوزه نفوذ روسیه ونزوئلا کوبا کره شمالی سوریه ایران.حوزه نفوذ امریکا ژاپن کره جنوبی عربستان امارات و قطر و بحرین و.....انتخاب با شماست‌.
متهم 1-تپانچه رو بر میداره و در دست میگیره 2-خشاب گذاری میکنه 3-گلنگدن رو میکشه 4-اسلحه رو از ضامن خارج میکنه و 5- ماشه رو میچکونه، پنج فعلی که همگی اختیاری و به عمد هست، اونوقت وکیلش مدعیه که "شواهد نشان می‌دهد قتل میترا استاد غیرعمد بود"!!! امیدوارم قوّۀ قضائیه در ارتباط با قتل میترا استاد طبق قانون مجازات اسلامی و بدون هیچ تبعیض و ملاحظات خارج از چهارچوب قانون عمل کنه که اگر سوای این باشه اعتبار خودش رو بطور جدی زیر سؤال میبره.
هرچه با آمریکا بیشتر در بیفتیم خدا از ما راضی تر هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
خدا خودش به شما فرمود؟ یا شما ....؟
حال صادقی خوبه؟ این توهمات خسارتها و تحریمهای زیادی سال ۸۸ به ما تحمیل کرد
این نوع دفاع به ضرر نجفی است چونکه او را متهم به پوشاندن اخبار شخصی و حزبی میکند به بهای اعدام شدن
بگو و بخند یک مرد با زن نامحرم و دادن و گرفتن دل و قلوه حرام هست . باید در صدا و سیما بجای مجری زن از مجری مرد استفاده شود
میترا استاد چرا ظرف دو روز دفن شد ؟
من نمیدونم خداوند متعال که گرداننده کائنات با هزاران کهکشان هست و محدود آن نامشخصه هست چرا تمام تمرکز خود را بر کشور ما و مردم ایران قرار داده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
چون فقط ما خوبیم
وکیل وکیل وکیل
برادر اخوی قتل عمد نبوده
هیچی ماس مالی
بنظرم صحبت این آقای وکیل در مورد آقای نجفی خیلی دور از حقیقت نیست. حالات و خونسردی این مرد جلوی همه دوربینهای خبری کاملا واضح بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
مثل نجفی که سالها در قدرت بوده است جدا شدن از قدرت در ذهنش هم نمی گنجد. هنوز تصور میکنه که وزیر است و همانطور حرف میزند.
قتل صدرصد عمد بوده است و بهتر است دنیال رضایت اولیای دم باشند تا اثبات شبه عمد بودن قتل ولی چون اقای نجفی یکی از نخبگان کشور هستند و دارای پیشینه بسیار محبوب در بین دانشجویان و سیاسیون و مسئولین و حتی همسایگان هستند شابد بتوان با مورد توجه قرار گرفتن این پیشینه رضایت اولیای دم زیاد کار سختی نباشد
وقتی که فرد اول فرهنگ!!!! ایران مرتکب قتل میشود و متاسفانه سایتهای خبری با طرفداری یک جانبه از نجفی در صدد بی گناه بودن ایشان بر می آیند و مقصر اصلی را خانم میترا استاد معرفی می کنند بعنوان یک فرد بی طرف این سوالات در ذهنم شکل می گیرد:
۱- زمانیکه فرد اول فرهنگ ایران در سالهای زیادی مرتکب این عمل فجیع می شود و خیلی از سایتها مخصوصا سایتهای اصلاح طلب به دفاع از آن می پردازند پس هم قتل ها که توسط افراد در لایه های پایین تر جامعه انجام می گیرد موجه است نجفی همواره از افراد رده بالای کشور بوده اند
۲- آیا همچین فردی نمی توانست از طریق قانونی از این خانم جدا شود با توجه به ادعای یک رسانه مبنی بر تماس خانم میترا استاد به نظر می رسد که نجفی از برملا شدن رازهای که خود نجفی نیز به آن اعتراف کرده وحشت داشته و بهترین کار را حذف فیزیکی خانم استاد انتخاب کرده اند.
۳- وکیل نجفی ادعای غیر عمد بودن قتل را مطرح کردن در حالیکه ۵ گلوله برای کشتن خانم میترا شلیک شد و خود نجفی اعتراف کرد که اسلحه آماده شلیک بود.
۴- در اطلاع رسانی در مورد دستگیری نجفی تناقضات زیادی وجود دارد
در ویرایش در دماوند در خیابان وحدت اسلامی دستگیر شد و خود را معرفی کرد!!!!
۵- این مورد آخر که شما هم اشاره کردین پیدا شدن یک شاهد و ادعای ارتباط با خانم استاد!!!
این فرد تاکنون کجا بوده اند چرا تا زمان زنده بودن خانم استاد از ایشان شکایت نکرده و به پلیس مراجعه نکردن!!!!
آنچه مشخص است نجفی فردی با نفوذ و خانواده مقتول یک خانواده معمولی است

امیدواریم رسانه ها صادقانه و منصفانه به این موضوع بپردازند و دستگاه قضایی همانطور که جامعه انتظار دارد به این مورد بپردازد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
خود نجفی ادعای خیانت نکرده بود. در صورت خیانت هم حق قتل نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
باید دید آیا مقتول سرخود وارد زندگی نجفی شده یا جاسوس بوده؟
ترامپ وامريكا آدم شدني نيست/ابوبكر بغدادي راامريكاجابجاميكند/آنهاييكه درموردزندگي جوانان اين مملكت تعيين تكليف نكنندواكثراهميشه نيروي جوان و فقيرمتحمل اين فاجعه ودردميشوندومرفهين بي دردسربازي فرزندانشان راميخرند
تفاوت شخص گرسنه و سیر
الف-شخص گرسنه به دنبال غذا می گردد و فکر می کند آیا این چیزی که می بیند یک وعده غذا شود.
ب-شخص سیر به دنبال چیزهای دیگری است .مثلا چشم و ابرو وموهای او چگونه است.دگمه یقه چه کسی باز است. و پاچه شلوار چه کسی بالاست و....
ترامپ چرابه مااینقدرظلم میکنی ،رفتم سیب زمینی بخرم ۲۰۰۰تومان گرونترشده پولم نرسیدبخرم
ترامپ صادرات سیب زمینی وپیازراازادکردی گرانترشد
پاسخ ها
ناشناس
| Qatar |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
چون ترامپ دشمن ايرانيان است
خدا از این تورم که بر ملت تحمیل شده است راضی است؟ خدا پیامران را برای برقراری عدالت فرستاده است و بین ادیان هم صلح برقرار کرده است
اصلاح طلبان بازی بدی راه انداخته اند دارند به زنی که دستش از دنیا کوتاه است تهمت زنا می زنند تا خانواده اش را برای رضایت تحت فشار قرار بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
مثل پرونده طوسی نشه که اخر نتیجه اش معلوم نشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
تهمت نیست عین واقعیته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
اصلاح طلبان باید مثل اصولگراها که در ورونده طوسی و امثالهم اجازه اجرای عدالت را دادند عمل کنند.
مجنون تمام قصه ها نامردند.......من هیچی نمی دونم .اما صدرصد مطمینم نجفی خیلی پول داره ضمنا ایشان خائن به نظام تعلیم وتربیت هستند دوره چهار ساله هنرستان را تبدیل به دوسال کرد و.......
موقعی اصلاحات از دید مردم به خط پایان رسیده نیازی نیست مدام از نجفی خبر بزارید.اصلاحات هرگز دیگر احیا نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
درسته. ولی این خبر بسیار بدی است به خصوص برای اصولگراها.
آقای شیخ محمود صادقی، اینه دین داری شما؟ این جوری حکم و قضاوت می کنی؟ همه چیز را برای حزبت می خواهید؟ اف بر وجدان و ایمان که این جوری بر باد ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
آقای صادقی اعدالت رو فدای مصلحت نکن!
ضمن احترام به نیروی انتظامی در ماجرای نجفی عملکرد رئیس گلیس آگاهی متاسفانه غیر حرفه ای بوده خصوصا با اجازه دادن به عوامل صدا و سیما و نمایش کلت استفاده شده در جنایت واقعا افتضاحی که فرماندهی محترم نیروی انتظامی باید با آن برخورد نموده و برای مردم شفاف سازی نماید. چگونه یک کلت با خشاب پر دست گزارشگر است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
احتمالا خبرنگار بلوف زده ، اسلحه مشابه بوده، خواسته پلاتوی حرفه ای بده، زده حسابی گاف داده. حالا هم نمی خواد بگه کارش بلوف بوده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
کاملا موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
مجبور بودن، میفهمی؟ مجبور. یعنی خودشون بلد نیستند باید چه کار کنند؟
نگید یک زن بی گناه به قتل رسیده . خدا می دونه این زن با زندگی نجفی چه کرده . اشتباه نجفی راه دادن این زن به زندگیش بود
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
درست میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
خدا می دونه چه اسراری داشته که برایش ادم کشته.
من ایرانی با هیچ کشوری و ملتی دشمن نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
مگه دست خودته؟
من قتل نفسا فكانما قتل الناس جميعا هر کس یک نفر را بکشد مانند آن است که تمام مردم را کشته است آقای نجفی قاتل است و به عمد آدم کشته مجازاتی غیر از قصاص ندارد یا باید رضایت اولیای دم را جلب کند اگر قصاص نشود یعنی عدالت فدای سر یک نفر از هزار فامیل
غیرفانونی اسلحه گرم تهیه کرده پس برنامه ریزی شده بود، تو اسلحه گلوله گذاشته، اسلحه را مسلح کرده، 5 تا گلوله شلیک کرده که دوتاش خورده به مقتول، بعد هم فرار کرده حتی به اورژانس زنگ نزده که بلکه ولو یک درصد یه شانسی برای زنده ماندن مقتول بماند، به اعتراف خودش تهدید ناموسی هم از طرف مقتول شده بوده پس انگیزه هم داشته. جالب اینجاست که با کمال پررویی میگه رفتم بترسونمش ولی اون بهم حمله کرد و خواست خفم کنه، آخه تو رفتی طرف را بکشی میخواستی وایسته نگاهت کنه؟ با اسلحه پر و آماده شلیک رفتی تو حموم که تهدیدش کنی؟ اونوقت اسم این میشه قتل غیر عمد؟ پس قتل عمد چطوری میشه؟
آقای رییسی آزمون سختی در پیش دارید. این شما و این هم یک مقتول و یک قاتل که اعتراف کرده و این هم چوبه دار. ببینیم مثل مردم عادی او را در محل حادثه دار می زنید یا در برابر نام و مقام او راه دیگری در پیش می گیرید. عدالت منتظر شماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
حاجی با توکل به خدا و بدون این مزخرفات که همه کارشناس شدن برو و عدالت علی رو اجرا کن. این مملکت امام زمان هست و عدالتشم باید علی وار باشه.
سر جدتون این ماحرا رو سیاسی نکنید چون کل ماجرا اینه که عشق پیری این اقا جنبید و سر به رسوائی زد و زن و بچه اش رو ول کرد واصلا حساب نکرد که این این زن صیغه ای چنین آدمی از اب در بیاد و با چند تا تیر جونش رو گرفت.
پاسخ ها
کاظم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
زن صیغه ای چیه ؟ اگه صیغه ای بود که‌ مشکلی نداشت، صبر می‌ کرد مدتش تمام می‌شود شد، خلاص. دیگه لازم نبود بکشدش.
واقعا ورود این جوان به ماجرای قتل یک تراژدی را تبدیل به کمدی می کند. این را پیدا کرده اند و پولی بهش داده اند که بیاید شهادت دروغ بدهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اینو شما تشخیص میدی یا قاضی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اخه کدام‌جوان در چنین اوصاع و احوالی بعد از قتل بگوید با من هم رابطه داشته بعد اقرار کند که یک زن شوهر دار ....همین اقرار کردن هم جرم هست واقعا کسی جرات اینکار را دارد مگر اینکه برای ماست مالاسیون باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
اره ذچون میخوان هر نوع شهادتهای بعدی رودهم لوث کنند
هر جای دنیا برو بگو من از جایی می آیم که بی حجابی جزو انحرافات اجتماعی است بهت اقامت دائم می دهند سوال دوم را هم ازت نمی پرسند
حادثه‌ایی تلخی بود اما بهتر هست در زندگی خصوصی دیگران عجولانه قضاوت نکنیم .
يعني در افتادن با امريكا براي راضي تر شدن خداوند بوده؟

اگر امريكا نبود خداوند چگونه از ما راضي تر ميشد؟
خدايا راضي به رضاي توييم با درافتادن با امريكا و بي در افتادن.
آقای صادقی افرادی مثل شما که نماینده ملت هستید در مجلس و باید نگهبان زبان و فرهنگ این مرز و بوم باشید بعید است که از واژه مباشر استفاده می کنید...واقعا مایوس کننده است...
هرچه بیشتر با آمریکا دربیفتیم خدا از ما راضی‌تر است/جنتی
جناب جنتی: مگه مسئولان فشارهای اقتصادی و.......را تا حالا حس کردن.؟
کلا میفهمین درد نداری و شرمنده خانواده شدن یعنی چی؟
پس لطفا ، جنگ طلبان بفرمایید سوریه و .... با استکبار بجنگند و ملت ایران رو بحال خودش رها کنند.. ما هم برا آنها دعا میکنیم تا به فیض شهادت نایل بشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
پس الان آقازهادههای که رفتن امریکا واسه درگیری با ؟
امریکاییها الان و کلا جاشون تو بهشته
معلوم نیست میترا چه کرده که چنین اتفاقی افتاده
بخاطر پول و ثروت و شهرت ازدواج کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
گناه بزرگی کردهو باید با 5 گلوله به قلبش کشته می شد. مرد متاهلی که به زن اولش خیانت کرده خیلی شریف و ماه بوده و این را با قتل زن دومش ثابت کرده
من هیچ وقت طرفدار قاتل ها نبودم ...
اما در این مورد!!!
نجفی چه فشاری روش بوده که قصد داشته خودش رو بکشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
فشار افشاگری و آبرویزی بیشتر . ولی این هم نمیتونه حق کشتن دیگری بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
از کجا متوجه شدید که می خواسته خودکشی کند از خودش !!!
وکیل محترم اگر به جای خانم میترا استاد خواهر خود شما به قتل رسیده بود باز هم از نظر شما قتل غیر عمد محسوب میشد بهتر است به فکر شب اول قبر باشیم ودرست قضاوت کنیم
بابا ول کنین قضیه رو یه تسویه حسابهای بوده بالاها
شما دیگه بیخیال
خدمت آقای علم‌الهدی عرض کنم که اشکنه هم نمی توانیم بخوریم.شما خودت حساب کن یک کارگر با حقوق ۱۵۰۰۰۰۰ هزار تومانی مستأجر و دارای دو فرزند
یه ذره دیگه صب کنید این اصلاح طلب ها میگن اصلا میترا استاد کی هست؟ اگه منظورتون اونیه که نجفی بهش 5 تا تیر شلیک کرد ، اونکه بابا زنده است بابت اشتباه ش هم از نجفی عذر خواهی کرده!
بهر حال تهدید به آبرو بردن و این حرفها ممکنه گرون تموم بشه
در پاسخ دوستی که به شوخی پای بن سلمان را به موضوع وزیر سابق آموزش و پروش باز کرد، من فکر میکنم نزدیک کردن مرحوم میترا استاد به آقای نجفی خودش یک توطئه شوم بطئی و هدف از پیش طراحی بوده که آقای نجفی بخشی از هزینه اش را سال قبل داد و امسال هم با قتل مرحومه استاد هزینه سنگینی به آبروی خودش و نظام تحمیل کرد .
رفتار خبرنگار صدا و سیما در نشان دادن اسلحه و شمردن گلوله‌ها آنهم با یک هیجان خاص برام خیلی جالب بود. طوری نشان میداد انگار زودتر از همه به قله اورست رسیده و پرچم صدا و سیما را بر فراز آن قله به احتزاز در آورده.
خسته نباشی دلاور!!!!
به غیرت نجفی برنمی خورد اومدن درباره زنش این حرف ها را زدن؟ نجفی باید از زندان به خانواده و دوستانش پیام بدهد دیگر زیاده روی نکنید
ابعاد این قتل روز به روز دارد پیچیده تر می شود و لایه های پنهان آن آشکار تر بهتر است قضاوت از سر بی اطلاعی نکنیم اجازه دهیم بررسی ان شاالله کاملی بشود که افکار عمومی هم اقناع گردد ما آن خانم را نمی شناسیم آقای نجفی هم اهل این حرفها نبود چه شرایطی پیش آمده خدا می داند
حرفهای صادقی نمی تواند درست باشد زیرا همسایه ها صدای داد و فریاد و دعواهای نجفی و میترا استاد را ساعتها قبل از ماجرا شنیده اند .
امان از این ترامپ دیوانه، برجام رو پاره هم نمیکردی بازم میترا کشته میشد و دلار هم میرفت بالا. فقط بهانه خوبی دادی بدست برخی
قتل بیگناهی که 5 گلوله را بطور غیرعمد به قلب مقتول شلیک کرد. «میترا طلاقم نمی داد. خوب مهریه ات را به اجرا می گذاشتی»
ماجرای غم انگیز نجفی؟؟؟؟
ماجرای غم انگیز میترا استاد چی میشه؟
بهرحال وظيفه ي پليس و قضات بازسازي صحنه قتل و تطبيق تمام يافته ها با هم براي اثبات جرم فردي است ك مدعي قتل شده. بارها ديده شده ك فردي مسئوليت قتلي را ك ديگري انجام داده بعهده گرفته است. سئوال اين است ك با اون اسلحه اي ك ظاهرا تو دست همه افراد كلانتري از دربان گرفته تا خبرنگار ي دور چرخيده چگونه قرار است انگشت نگاري و كاراي پليسي ديگر انجام شود!
روحانی کسی را بعنوان وزیر آموزش به مجلس معرفی کرد که سابقه خودکشی داشت؟! چرا روحانی میخواست چنین کسی بالای سر جوانان مردم باشد؟!
با این شرایط حال حاضر و نیاز به وحدت و درک نیاز نیازمندان از گفتن جملات قصار حتی المقدور خودداری کنید
با تشکر از طرف مردم در حال له شد از فشار اقتصادی
دل و قلوه ندين . كله پاچه بدين ;)
اگه واقعا نجفی اینقدر تحت فشار بوده که قتل انجام بده چرا یک گلوله ی ناقابل ب اون مغز خرابش خالی نکرده؟
در مورد توئیت آقای صادقی باید تپضیح داد تا سواستفاده نکنه!!!! زن دیگری در صحنه قتل بوده و احتمالا وقتی مقتول بعد از دو تیر حمله میکنه طرف محمد علی نجفی، دخترش کلت را پر میداره نچتیر خللص میزنه ،و خبرنگار هم بسفارش کله گنده ها اثر انگشت دیگران را پاک کرد!!!!!
باید مشخص بشه چرا بعد از اتمام مسئولیت نجفی ، اسلحه را از او پس نگرفته اند. پلیس هم در این قضیه مقصره و فرد یا افراد مربوطه باید مجازات شوند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر