بازدید 7557

وکیل نجفی: قتل، غیرعمد بوده است

کد خبر: ۹۰۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 30 May 2019

وکیل مدافع محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل همسر جوانش در بازداشت به سر می‌برد، می‌گوید موکلش در قتل میترا استاد «سوءنیت» نداشته و ابراز امیدواری می‌کند که این جنایت، «غیرعمد» محسوب شود.

به گزارش ایسنا، لاله عقبایی به «برنا» گفت: مسئله بارز این است که ایشان قصد ارتکاب جرم و سوءنیتی برای ارتکاب این قتل نداشتند. پس از ارتکاب قتل نیز خودشان با پای خودشان به اداره آگاهی مراجعه کرده و خود را به ماموران معرفی کرده‌اند. همه این رفتارها نشانگر حسن نیت ایشان است. البته باید تاکید کنم که اسناد و مدارکی در خصوص مباحثی که در این پرونده مطرح است، روز گذشته به شعبه بازپرسی ارائه شده است. امیدواریم با بررسی اظهارات محمدعلی نجفی، نتیجه‌گیری بازپرس پرونده بر غیرعمد بودن قتل باشد زیرا محمدعلی نجفی قصد قتل نداشت و میترا استاد، غیرعمد کشته شده است.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا تا این لحظه گفت‌وگویی از سوی خانواده آقای نجفی با اولیای دم میترا استاد صورت گرفته است یا خیر؟»، اظهار کرد: وقوع این اتفاق بسیار تلخ است و برای خانواده «استاد» به حتم از دست دادن عزیزشان دردناک و غم‌انگیز است. لذا هنوز اقدامی در خصوص دلجویی از خانواده میترا استاد صورت نگرفته است ولی قطعاً تلاش برای دریافت بخشش و گذشت صورت خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل