بازدید 13800
۱

احتمال شکایت از وکیل نجفی

کد خبر: ۹۰۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 22 June 2019
رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوالی درباره پرونده سقوط هواپیمای حمل‌کننده گوشت گفت: این پرونده را سازمان قضایی کرج بررسی می‌کند و کار کارشناسی آن تمام شده و پرونده باید به نحوی مختومه شود که ان‌شاالله رضایت افرادی که خسارت دیدند، گرفته شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام بهرامی در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنکاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی اهواز گفت: این پرونده آماده صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست شده و ان‌شا‌ءالله بزودی به دادگاه ارسال می‌شود و تحقیقات پرونده تمام شده است.

وی افزود: تعداد متهمان پرونده بعدا مشخص می‌شود، زیرا ممکن است کم و زیاد شود.

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درباره اتهام متهمان پرونده مذکور گفت: وقتی در مرحله دادسرا اتهامات مطرح می‌شود پالایش آن در دادگاه است و باید بعد از دادگاه اتهامات را بگوییم.

وی درباره اتهامات متهمان در دادسرا گفت: برخی اتهامات سهل انگاری است و برخی تعمدا اقدام نکرده‌اند. ما پرونده کسانی را رسیدگی کردیم که سهل‌انگاری در انجام وظیفه‌شان بود نه کسانی که متهم‌اند و دخیل در ترور بودند و آن‌ها را ما دنبال نکردیم.

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوالی درباره پرونده سقوط هواپیمای حمل‌کننده گوشت گفت: این پرونده را سازمان قضایی کرج بررسی می‌کند و کار کارشناسی آن تمام شده و پرونده باید به نحوی مختومه شود که ان‌شاالله رضایت افرادی که خسارت دیدند، گرفته شود. تعمدی نسبت به نیرو‌های مسلح نبوده و خلبان اشتباه کرده بود و برج مراقبت به او گفته بود که نباید فرود بیایید. تعمدی نه در فرودگاه بوده نه خلبان تعمدی داشته است و تصور خلبان بر این بوده که در باند فرودگاه مهرآباد فرود می‌آید، ولی اشتباه کرده و تقصیری عمدی نبوده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از آقای نجفی در موضوع حمل سلاح شکایت کرده است یا خیر گفت: راجع به اینکه مجوزی سازمان قضایی داده باشد خبر دروغی بود که از طرف وکیل مطرح شد. شاید وکیل می‌خواست بگوید از طرف سازمان‌های نیرو‌های مسلح گفت: سازمان قضایی که کذب و دروغ بود. ما دنبال این هستیم که ببینیم ایشان جوابی می‌دهد یا خیر و اگر جوابی ندهد نسبت به آن قصیه شکایت خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
تصور میکرده که در مهراباد فرود میاید ؟؟!!!
پس برج مراقبت خواب بوده ؟ اگر به جای گوسفند ادم توش بود چی میشد ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار