بازدید 8231

زمان راه‌اندازی «تاکسی هوایی» در کشور

کد خبر: ۹۰۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 29 May 2019

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پایان امسال حداقل در دو مسیر ایرتاکسی راه‌اندازی شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مراسم امضای تفاهم‌نامه در حوزه هوانوردی عمومی بعد از ظهر دیروز با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته در سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد.

در این مراسم معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ما با سابقه‌ترین و قدیمی‌ترین صنعت هوانوردی را در منطقه داریم.

شهرام آدم‌نژاد با بیان اینکه در حوزه هوانوردی عمومی کار چندانی انجام نداده‌ایم، ‌گفت: ‌در رابطه با طراحی و توسعه وآموزش ایرتاکسی ضرورت داشت پیش از این به این موارد می‌پرداختیم.

وی اظهار داشت: امکان توسعه وجود دارد و می‌توان از موانع کاست و در این راستا به موارد کلیدی در تفاهم نامه امروز توجه شده است.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ایجاد ساختار مقررات ویژه هوانوردی عمومی را از محورهای تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: واگذاری کارهای اجرایی، ایجاد سازوکار مقررات عملیات جهت شبکه ایرتاکسی و کاهش هزینه‌های ناوبری و فرودگاهی هوانوردی عمومی از محورهای این تفاهم نامه است.

آدم‌نژاد گفت: ‌همچنین استفاده از ظرفیت مراکز آموزش فنون کشور و ارتفاع سطح فناوری‌های هوانوردی عمومی از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پایان امسال حداقل در دو مسیر ایرتاکسی راه‌اندازی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۱
باشه بهش میگم.......
يا خدا!!!!!!!! از تاكسي زميني چه خيري ديديم كه ميخوان هواييش كنن!!!؟؟؟ تصور كنيد توي آسمون راننده و مسافر سر كرايه دعواشون بشه راننده همون بالا دستي رو ميكشه و مسافرو پرت ميكنه بيرون!!!!
درود دست مریزاد افرین
داداش شما به همين تاكسي هاي فرسوده و دربو داغون بدون كولر داخل شهر برس تاكسي هوايي تو سر من بخوره . باز يه رديف بودجه تعريف كرديد بخور بخور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقت گل نی.
شما بیا فعلن تاکسی های زمینی رو سامان دهی کن بعد به فکر ایر تاکسی باش.
حتما یه آغازاده ای پشت کاره
برای خواص؟؟؟؟
تاكسي زميني رو ساماندهي كنيد. بعدش برويد سراغ هوايش
با توجه به عدم پرداخت سه ماهه ی حقوق ما کارگرهای شرکت تراورس، از چند روز آینده پول مترو و اتوبوس هم نداریم که بریم سرکار، باید پیاده بریم وگرنه اخراجمون میکنن
کی میتونه تو این مشکلت اقتصادی سوار ایر تاکسی بشه؟
چیزی که مفته و مالیات نداره، حرف مفته.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی