بازدید 4323
گزارش «بورس تابناک» از نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

جهش ۳۲۵۹ واحدی شاخص کل بورس پیش از تعطیلی یک روزه بازار

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه پنجم خردادماه ۹۸، با افزایش ۲۳۵۹ واحدی معادل ۱.۵۲ درصد به رقم ۲۱۷ هزار و ۵۷۳ واحد رسید. این در حالی است روز گذشته شاهد افت ۸۵۴ واحدی معادل ۰.۴۰ درصد نماگر بودیم.
کد خبر: ۹۰۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 26 May 2019
تابناک اقتصادیشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه پنجم خردادماه ۹۸، با افزایش ۲۳۵۹ واحدی معادل ۱.۵۲ درصد به رقم ۲۱۷ هزار و ۵۷۳ واحد رسید. این در حالی است روز گذشته شاهد افت ۸۵۴ واحدی معادل ۰.۴۰ درصد نماگر بودیم.

به گزارش بورس تابناک؛ امروز تالار شیشه‌ای در دومین روز کاری هفته، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۹۳۳ واحدی معادل ۱.۵۲ درصد به رقم ۶۲ هزار و ۲۷۶ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با ۱۲۵۴ واحدی معادل ۲.۵۹ درصد، عدد ۴۹ هزار و ۶۹۸ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۸۶۷ واحدی معادل ۲.۵۹ درصد به رقم ۳۴ هزار و ۳۶۹ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۴۰۹۵ واحد افزایش معادل ۱.۷۰ درصد را رقم زد و به سطح ۲۴۵ هزار و ۲۷۵ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با  ۲۴۳۷ واحد افزایش معادل ۱.۵۲ درصد به رقم ۱۶۲ هزار و ۳۸۲ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۶۳۲۲ واحد افزایش معادل ۱.۵۲ درصد همراه بود و عدد ۴۲۳ هزار و ۳۳۹ واحد را به نمایش گذاشت.  
 
جهش ۳۲۵۹ واحدی شاخص کل بورس پیش از تعطیلی یک روزه بازار
 
در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی همراه متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران با ۱۷۹ واحد، نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۱۶۷ واحد، نماد کگل متعلق به معدنی و صنعتی گل گهر با ۱۴۳ واحد، نماد رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۱۳۴ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۱۲۵ واحد، نماد شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس با ۱۰۳ واحد، نماد کچاد متعلق به معدنی‌وصنعتی‌چادرملو با ۱۰۲ واحد و نماد وصندوق متعلق به سرمایه‌گذاری‌صندوق‌بازنشستگی با ۸۳ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.
 
در مقابل، نماد معاملاتی ونوین متعلق به بانک‌اقتصادنوین با ۴۴ واحد، نماد پکرمان متعلق به گروه صنعتی بارز با ۲۳ واحد و نماد کنور متعلق به توسعه معدنی و صنعتی صبانور با ۱۶ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
 
بر اساس این گزارش، معامله‌گران بورس امروز ۲ میلیارد و ۷۵۷ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۲۸۴ هزار و ۵۱۹ نوبت معامله و به ارزش یک هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
 
در بازار امروز، نماد‌های وتجارت، خساپا، وبملت، خودرو، وخارزم، شپترو و فولاد، به عنوان نماد‌های پربیننده بورس تهران معرفی شدند.
 
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار