بازدید 25668
هزار و ششصد و شصت و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توصیه‌های تاجرنیا به سخنگوی جدید دولت/آیت الله مکارم: بدحجابی در قم، مسأله سیاسی است/ادعای نماینده اصولگرا درباره کشفیات از اتاق وزیر نفت

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ظریف احتمال گفت‌وگوی تلفنی با پمپئو را رد کرد/عضو جهاد اسلامی: در تنش بین ایران و آمریکا مداخله نمی‌کنیم/ناو‌های آمریکا را می‌توانیم با دو سلاح به کلی سری به قعر دریا بفرستیم و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ 25 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کنایه‌های صریح یک نماینده؛ مشکلات خودروسازی ما هم تقصیر آمریکا و اسرائیل است

محمدباقر سعادت، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، از گره زدن تحریم به تمام مشکلات کشور گله کرد و گفت: خودروسازی که تقصیر آمریکا و اسرائیل نیست. اگر نهاد‌ها وظیفه خود را به درستی عمل کنند، اگر دستگاه‌ها به جای دخالت در کار‌های هم به کار‌های خود می‌پرداختند امروز دچار وضعیتی نمی‌شدیم که کارگر ایرانی حسرت نان داشته باشد. حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم هم نطق خود را به موضوع مذاکره با آمریکا اختصاص داد و درباره دلایل مخالفتش گفت: امروز آمریکا مذاکره بر سر مسائل امنیتی ایران را نشانه گرفته است؛ کدام انسان عاقلی است که بر سر ابزار امنیت و قدرت خود مذاکره کند؟! آمریکا خود را ناخدای دنیا می‌داند، چطور از چنین رقیبی امتیاز بگیریم؟ / خبرآنلاین

می‌خواستیم روحانی کسی باشد که زانو به زانوی رهبری بنشیند

مرعشی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه مسیر انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از ۹۸ می‌گذرد، گفت: جریان اصلاحات حتماً از شرکت در انتخابات طفره نخواهد رفت، دوستانی که می‌گویند مشروط، به خاطر این است که شرایط را بهبود ببخشند. ما که به آقای روحانی رأی دادیم، به روحانی رأی دادیم که نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بود. ما می‌خواستیم روحانی کسی باشد که زانو به زانوی رهبری بنشیند و با هماهنگی مقام معظم رهبری مشکلات کشور را حل و فصل کند. درباره اظهارات اخیر موسوی خوئینی‌ها درباره مرحوم هاشمی رفسنجانی، گفت: آقای خوئینی‌ها همیشه با آقای هاشمی زاویه داشته و چیز جدیدی هم نبوده است. آقای خوئینی‌ها در آن موضع در جبهه اصلاحات کاملاً تنهاست/فارس

وقتی عضو پایداری بار تمام مشکلات را به گردن اصلاح‌طلبان انداخت

در جلسه علنی امروز مجلس، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات به موضوع برجام و شرایط اقتصادی اشاره کرد و با مقصر دانستن اصلاحات و اعتدالیون در مسائل کشور گفت: جای تردید نیست که وضع موجود و نابسامانی‌های ایجاد شده محصول دو تفکر اصلاحات و اعتدال است که با دست گرفتن فرمان دولت و مجلس این وضع را ایجاد کردند. مردم شریف! ما در مجلس اقلیت هستیم. مردم باید بدانند ما ضعف هر دو گروه را در ایجاد مسائل موثر می‌دانیم و به هیچ وجه به جانبداری از این دو جریان برنمی‌خیزیم/ خبرآنلاین

چینی‌ها آیفون‌های خود را در به سطل زباله انداختند

مردم چین در یک حرکت میهن پرستانه اعلام کردند گوشی‌های آیفون را دور ریخته و گوشی هوآوی به دست می‌گیرند. روزنامه South China Morning Post نوشت احساسات ملی‌گرایانه چین بعد از اعلام جنگ تجاری آمریکا علیه این کشور و تحریم هوآوی شدت گرفته و کاربران با دور ریختن آیفون به سوی هوآوی می‌روند. «وانگ ژی‌شین» مدیر یکی از کارخانه‌های تولیدکننده ماژول انرژی خورشیدی گفت: آیفون ۷ خود را دور انداخته و به جایش هوآوی پی ۳۰ خریده است. به گفته وی گوشی ارزان‌تر و باکیفیت‌تر بوده و عکس هایش نیز از آیفون با کیفیت‌تر است.

ادعای نماینده اصولگرا درباره کشفیات از اتاق وزیر نفت

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مأموران امنیتی سه کارت‌خوان با گردش مالی ده میلیاردی در دفتر وزیر نفت پیدا کردند. ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه تعداد امضا‌های استیضاح زنگنه رو به افزایش است، گفت: آقای زنگنه در شرایط جنگی حال حاضر پانزده سال است که سکان وزارت نفت را بر عهده دارد و همواره در جلسات خصوصی و غیرخصوصی عنوان می‌کند که ساخت پالایشگاه در ایران جواب نمی‌دهد و اعتقادی به ساخت پالایشگاه در کشور ندارد. ابوترابی خاطرنشان کرد: مأموران امنیتی علاوه بر کشف کارت‌خوان در دفتر وزیر نفت، مقادیری طلا و دلار را نیز در دفتر آقای وزیر کشف کرده‌اند، که این مسأله موجب اختلافات و بحث‌هایی بین زنگنه و وزیر اطلاعات در هیأت دولت شده است؛ وزیر نفت عنوان کرده که من در این زمینه با وزارت اطلاعات همکاری نخواهم کرد. /فارس

واکنش لاریجانی به اقدام حاشیه‌برانگیز اخیر تلویزیون

علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز شنبه مجلس در واکنش به تذکر نماینده محلات در خصوص طرح مسائل اختلافی از صدا و سیما گفت: صدا و سیما باید از طرح مسائل اختلافی بین مذاهب پرهیز کند و همه رسانه‌ها نیز باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند. علیرضا سلیمی نماینده محلات در تذکری گفت: صدا و سیما در پخش زنده خود دقت لازم را داشته باشد افرادی که دعوت می‌کنند باید عاقل و دور اندیش باشند و مصالح ملی را رعایت کنند. گاهی ادبیات مجریان کوچه و بازاری است و گاهی مسائل اختلاف انگیز مذهبی از آنتن زنده پخش می‌کنند که به مصلحت نیست.

سردار فدوی: ناو‌های آمریکایی کامل تحت کنترل ارتش و سپاه هستند

سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه درباره حضور ناو‌های آمریکایی در منطقه اظهار کرد: امروز و در زمان حاضر کمترین تعداد ناو‌های آمریکا و هم پیمانانش در خلیج فارس مستقر هستند. این در حالی است که در گذشته بیش از ۳۰۰ فروند ناو آمریکایی و از ۹ فروند ناو هواپیمابر ۵ فروند ناوهواپیمابر در خلیج فارس مستقر بودند. وی ادامه داد: در آن شرایط نه تنها رزمندگان ما خوف به دل راه نمی‌دادند بلکه باعث خوف و هراس آن‌ها می‌شدند. مسأله حضور ناو‌های آمریکایی در دوران کنونی هم مسأله مهمی نیست و این ناو‌ها هم قابلیت عملیاتی ندارند و کاملا در کنترل نیرو‌های عملیاتی ارتش و سپاه هستند. سردار فدوی با اشاره به احاطه نیرو‌های مسلح کشورمان در خلیج فارس تاکید کرد: سال هاست که این احاطه وجود دارد به نحوی که آن‌ها برای حرکت در خلیج فارس و تنگه هرمز حتما باید با نیرو‌های مستقر کشورمان در شمال تنگه هرمز مکالمه کرده و اجازه عبور بگیرندو توانایی نزدیک شدن به آب‌های ساحلی ما را ندارند.

آیت الله مکارم: بدحجابی در قم یک مسأله سیاسی علیه نظام است

آیت الله مکارم شیرازی افزود: گناه باعث ضعف ایمان می‌شود و توبه کننده باید با اعمال خوب، گذشته را جبران کند. وی با بیان اینکه شرایط فعلی جامعه حساس است افزود: هم مسائل اقتصادی و هم مسائل فرهنگی بسیار مهم است و باید مسئولان به هر دو رسیدگی کنند. این مرجع تقلید بدحجابی را یکی از مشکلات مهم دانست و افزود: بدحجابی در قم یک مسأله سیاسی ضد نظام است که دشمنان با رواج آن قصد متزلزل کردن پایه‌های نظام را دارند و مسئولان باید این مسأله را جدی بگیرند. آیت الله مکارم شیرازی افزود: مبارزه با بی حجابی و بدحجابی راه‌هایی دارد که نیازی به درگیری نیست و بهانه هم نباید به دست دشمنان داد.

ناو‌های آمریکا را می‌توانیم با دو سلاح به کلی سری به قعر دریا بفرستیم

مرتضی قربانی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در صورت انجام کوچک‌ترین حماقتی در آب‌های خلیج فارس، می‌فهمد که ما او را چه کار خواهیم کرد. آمریکایی‌ها از این فیلم‌ها برای ما بازی نکنند که مثلا دو ناو جنگی وارد منطقه کردند. این دو ناو را در صورت کوچکترین حماقتی با همه خدم و حشم و هواپیماهایش با دو موشک یا دو سلاح جدید و به کلی سری به قعر دریا می‌فرستیم.

توصیه‌های تاجرنیا به سخنگوی جدید دولت

یک فعال سیاسی گفت: ربیعی باید از فضای سخنگویی رسمی خارج شود و با شکل دادن تیم‌های قوی که منبعث از افکار عمومی است به مردم پاسخ دهد. علی تاجرنیا در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با معرفی سخنگوی جدیدی دولت اظهار کرد: در شرایط فعلی آقای ربیعی ایثار کردند که سمت سخنگویی دولت را پذیرفتند؛ چرا که شرایط اقتصادی که اکنون دغدغه مردم است، مطلوب نیست. وی ادامه داد: مردم از سخنگوی دولت انتظار دارند تا اخبار مربوط به حوزه اقتصادی را اطلاع دهد؛ شرایط امروز اقتصاد پیچیده است و بنابراین کار ایشان سخت خواهد بود. این فعال سیاسی در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: در حال حاضر به دلیل همین سختی‌ها، دولت به لحاظ پشتوانه افکار عمومی به نوعی بدون پشتوانه است. ربیعی باید از یک جهت مجموعه اقدامات دولت که فعلاً خیلی هم تأثیرگذار نیست را اطلاع‌رسانی کند و از طرف دیگر خواست مردم و گروه‌های سیاسی را به اطلاع هیات دولت برساند. وی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم خیلی مهم است که در این مدت سخنگوی دولت با نخبگان و مجموعه‌هایی که به نوعی افکار عمومی را نمایندگی می‌کنند، ارتباط بگیرد. تاجرنیا در پایان گفت: یکی از حوزه‌هایی که سخنگوی دولت باید به آن توجه کند تولید محتوا برای افکار عمومی در فضای مجازی است؛ چرا که این فضا امروز نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. ربیعی باید از فضای سخنگویی رسمی خارج شود و با شکل دادن تیم‌های قوی که منبعث از افکار عمومی است به مردم پاسخ دهد.

پزشکیان: توهین به مذاهب «سمّ» است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توهین به فرهنگ و ارزش سایر مذاهب «سمّ» است. در پایان جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی شهاب نادری عضو فراکسیون اهل تسنن مجلس در تذکری گفت: صدا و سیما قرار بود دانشگاه باشد، اما امروز به مقدسات اهل تسنن توهین می‌کنند. این توهین به چه قیمتی انجام می‌شود؟ وی افزود: رهبری در دیدار با مسئولان تأکید کردند که اهانت به زوجات پیامبر، اهانت به خود پیامبر است. این نماینده مجلس تصریح کرد: کشور ایران از احزاب و مذاهب متعددی تشکیل شده این توهین‌ها خلاف قانون است. همچنین جلیل رحیمی جهان آبادی رئیس فراکسیون اهل تسنن مجلس در تذکری، گفت: توهین به مقدسات اهل سنت، بی حرمتی به ناموس پیامبر و صحابه پیامبر تا کی باید ادامه یابد، وی افزود: چرا صدا و سیما باید اجازه داشته باشد تیشه به ریشه وحدت بزند چرا باید به مقدسات اهل تسنن توهین کند. در ادامه مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: صدا و سیما باید این گونه اظهارات را پیگیری کند، زیرا اختلاف اندازی و توهین به فرهنگ و ارزش‌های مذاهب «سمّ» است.

عضو جهاد اسلامی: در تنش بین ایران و آمریکا مداخله نمی‌کنیم

یکی از رهبران ارشد "جنبش جهاد اسلامی فلسطین" در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی آمریکایی اعلام کرد تنش بین ایران و آمریکا ربطی به این گروه ندارد و این گروه در دعوای دو کشور بزرگ مداخله نخواهد کرد. "خالد البطش" عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با شبکه خبری "ان‌بی‌سی" آمریکا با اعلام این موضوع گفت:" جنبش جهاد اسلامی به درگیری احتمالی نظامی بین ایران و آمریکا وارد نخواهد شد. "او افزود:" ما یک ارتش نیستیم و یک جنبش هستیم و در این بحران بین‌المللی مداخله نخواهیم کرد. " او این پاسخ را به پرسش مجری تلویزیون ان‌بی‌سی درباره احتمال پرتاب موشک از سوی این گروه به اسراییل در صورت وقوع درگیری نظامی احتمالی بین ایران و آمریکا، بیان کرد. این عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود:" هدف اصلی و مهم ما آزاد کردن سرزمینمان از اشغال اسراییل و آزاد کردن مردم فلسطین است. ما بخشی از این بحران بین‌المللی نیستیم. "او افزود: این بحران در بین دو کشور بزرگ است و البته من گمان نمی‌کنم جنگی بین ایران و آمریکا به وقوع بپیوندد.

ظریف احتمال گفت‌وگوی تلفنی با پمپئو را رد کرد

وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به رویترز درباره احتمال برقراری تماس تلفنی بین او و همتای آمریکایی تأکید کرد، چنین اتفاقی نخواهد افتاد. «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران گفت: با وضعیتی که دولت کنونی آمریکا ایجاد کرده، دیگر نمی‌توان اتفاقی مانند بازداشت ۱۰ ملوان آمریکایی توسط ایران در آب‌های سرزمینی (سال ۲۰۱۶) را در صورت رخ‌دادن مجدد، به سادگی و سریعا حل کرد. ظریف در مصاحبه با خبرگزاری «رویترز» در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اکنون امکان حل سریع بحران‌های احتمالی بین ایران و آمریکا وجود دارد، گفت: «خیر، چگونه می‌توان از آن‌ها جلوگیری کرد؟»

وی همچنین درباره احتمال برقراری تماس تلفنی با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا افزود: «پامپئو هر زمانی که درباره ایران صحبت می‌کند، به من توهین می‌کند. چرا باید حتی به تماس او پاسخ بدهم؟» در پی همین مسأله، بسیاری از مقامات کنونی و پیشین دولت آمریکا، دیپلمات‌های خارجی، قانونگذاران آمریکایی و تحلیلگران سیاست خارجی معتقدند که این عداوت دوجانبه بین وزرای خارجه ایران و آمریکا و نبود کانالی برای تماس مستقیم، احتمال وقوع درگیری نظامی را در زمان سوءتفاهم‌ها یا اتفاقات تصادفی افزایش می‌دهد.

واکنش وزارت نفت به ادعای وجود دستگاه پوز در دفتر وزیر نفت

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پی اظهارات ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در جریان گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، توضیحاتی برای تنویر افکار عمومی به آگاهی رساند. متن توضیحات اداره کل روابط عمومی وزارت نفت به شرح زیر است؛

۱. در آخرین روز‌های پارسال یکی دیگر از نمایندگان همسو با آقای ابوترابی خبر کشف دستگاه پوز در دفتر وزیر محترم نفت را مطرح کرد و مدعی شد برخی اعضای دفتر از طریق این دستگاه از مراجعان و پیمانکاران وجوهی را دریافت کرده‌اند. این شایعه که جز با هدف تخریب و جریان‌سازی منفی صورت نگرفته بود، همان موقع تکذیب و از فرد مدعی به مراجع ذیصلاح شکایت شد.

۲. پس از گذشت قریب دو ماه آقای ابوترابی همان ادعا را تکرار و البته تعداد پوز‌های مکشوفه را نیز به سه دستگاه افزایش داده‌اند. با این روند دور از انتظار نیست که در اظهارنظر‌های بعدی این آقایان تعداد دستگاه‌های پوز مکشوفه به ۳۰ یا ۴۰ برسد! همان‌گونه که جای تعحب ندارد اگر از زبان آن‌ها اعلام شود که موفق به کشف تونلی از دفتر وزیر نفت تا خزانه بانک مرکزی شده‌اند!

۳. وزارت نفت بار دیگر وجود هرگونه دستگاه پوز در دفتر وزیر که با قصد و نیت مورد ادعای این آقایان از آن استفاده شد باشد را تکذیب می‌کند و همه این ادعا‌ها را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸۴
ای کاش و افسوس که همه چیز رو سیاسی نبینیم !!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
حجاب سیاسی شده .دادن خمس و زکات سیاسی هست . نماز و روزه تا حدودی سیاسی هست یعنی در بیشتر نمازهای که مردم شرکت میکنند عبادی سیاسی هست . حج سیاسی هست . امر بمعروف سیاسی هست .ووو برای هر کدام دلبل هم دارم ولی فرصت در این بحث وقت گیر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
احمدی نژاد کجایی به داد ما بیایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
وقتی صحبت از مذاکره میشود خاطرات بد مذاکرات قبلی باعث میشود احساس خوبی به ان نداشته باشیم.پمپئو با تعیین شرطهایی ما را به مذاکره فرا خوانده است.وطندوستان معتقدند هدف این سری مذاکره خلع سلاح ایران و در نهایت حمله به ان است که تجربه عراق و لیبی میگوید این نگرانی بی دلیل نیست.راه حل چیست؟راه حل اینکه مذاکره نه در پشت درهای بسته که در مقابل دیدگان تمام انسانهای ازادیخواه دنیا در رسانه ها صورت بگیرد.بپذیریم که از تحقیق و توسعه موشکها دست برداریم به این شرط که بپذیرند اف ۳۵ ها و بی ۵۲ ها و ابراهام لینکلن ها این اَبَر ادمکشها را از منطقه خاور میانه خارج کنند؛میلیاردها دلار سلاحی که به عربستان و امارات و.... فروخته اند پس بگیرند و قراردادهای تسلیحاتی جدید را ملغی کنند.مگر نه اینست که هر فشنگ و بمبی که به منطقه فروخته اند قرار است زندگی یک انسان را بستاند؟؟؟تروریست کیست؟؟؟تروریسم چیست؟؟؟.سلاحهایی که در نهایت هم بدست داعش و القاعده خواهد رسید.از سوریه خارج خواهیم شد هر چند به خواست و اراده دولت قانونی سوریه انجا بودیم به شرط اینکه انها نیز خارج شوند هر چند به خواست و اراده دولت قانونی سوریه انجا نبودند و کار پرداز انها نیز دست از سر یمن بر دارد.البته بخاطر بدعهدی انها؛ اینبار منتظر میمانیم تا قدم اول را انها بردارند.اگر در مقابل رسانه اینکار انجام شود حسنش ان است که دوباره نخواهند توانست زیرش بزنند و اگر شرایط معقول و منطقی را نپذیرند نخواهند توانست افکار عمومی جهانیان و ازادیخواهان را برای دخالت در منطقه و ایجاد هزینه اضافی بر دوش مالیات دهندگان توجیه کنند.امروز جنگ نه تنها اقتصادی که رسانه ای هم هست.جنگ رسانه ای را نبازیم و جناب ظریف را که در توییتر مشغول نبرد و اقناع افکار عمومی دنیاست تنها نگذاریم.لفظ اینکه ایران اهل گفتگو و منطق است خود خط بطلانی بر ادعاهای دروغین جناب ترامپ مبنی بر تروریست خواندن ملت ایران است.
ارادتمند خواننده همیشگی تابناک
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
درآمد هر وکیل عضو کانون وکلا = درآمد یک پزشک عمومی = 25 میلیون تومان ماهانه. انحصار = انحصار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
هرجا پول زیاد باشه فساد هم چشمک میزنه
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
داستان زنگنه(وزیر نفت) ماهم شده شبیه داستان عالیجناب بادوکبال(وزیر اعظم دوران جومونگ!!!) که بخاطر تجربه و نفوذش در هر دولتی وزیره!!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
تحلیل بلندی نوشتید و قابل قبول .... اما مسایلی وجود دارد که امکان مذاکره نخواهد بود . اول شعارهای بعد و قبل از انقلاب و شعارهای فعلی . یعنی عقب گرد اگر صورت بگیرد پس هاشمی سخنش درست بوده ایا او سیاستمدار کار کشته بود ؟ که چنین‌مواقعی را پیش بینی میکرد ؟ دوم هزینه های هنگفتی هست که تا حالا بابت شعارها هزینه سازی شده . فقط یگ راه وجود دارد یا مقاومت یا جنگ . در صورتی مردم ایران انقلابشان برای موارد دیگری بود هم رهایی از ستم و رسیدن به دمکراسی و هم رهایی و استقلال از دیگر کشورها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
خدمت ارادتمند همیشگی تابناک باید گفت آمریکایی که دادگاه لاهه و شورای امنیت و سازمان ملل و هیچ پیمان و معاهده ای رو قبول نداره و مدام درحال سوء استفاده از قدرت اقتصادی خودش و دلاره
افکار عمومیتان را هم به سادگی آب خوردن فریب خواهد داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
فکرکنم مسئول انتشار کامنت ها تو تابناک بتازگی عوض شده و این آخریه دیگه خیلی محکم چسبیده به میزش و از ترس از دست دادن شغلش هربلایی که دلش میخواد سر کامنت های کاربران بیچاره میاره!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
این حجم بزرگ و فراوان و متعدد و رنگارنگ اختلاس ها و رانت خواری ها
و قاچاق و بی عدالتی و ناکارآمدی و رقابتهای جناح ها
آیا اینها معضلات و مشکلات جدی تری نیستند ؟
و یا مبارزه با بد حجابی همچنان در صف اول اولویتها ایستاده است ؟!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
بهتر ه بجای شعار تحت کنترل بودند ناوگان اداره هارو تحت کنترل در آورید در صدور پایان کار و سند شهرداری و ثبت مساحت آپارتمان اینجانب رو دو عدد متفاوت اعلام کرده اند حال که اقدام به گرفتن وام کرده ام تاوان اختلاف شهرداری و ثبت رو باید من بدم واقعا در این زمینه چی باید گفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
آقای ربیعی کلا ایثار گر هستند.سالیان سال است که بدون اینکه کارگری به ایشان رای داده باشد ایثار کردند و عضو خانه کارگر شدند تا کارگران را نمایندگی کنند.این اواخر و قبل از پست سخنگویی هم ایثار کردند و قبول کردند وزیر کار و رفاه اجتماعی باشند.این روزها هم که دچار فوران ایثار شدند و از در رفته وزارت به پنجره سخنگویی بازگشته اند.
این پستها هستند که مدام در بغل یک ایثار گر تشنه قدرت جا بجا میشوند و گرنه این افراد نیازی به پست ندارند.
عجیب است که پستهای کشور فقط در دستان قدرتمند چند صد نفر جابجا میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
ای ملت شریف ایران بدانید وآگاه باشید که اگه دلار شد ۸۰۰۰تومن ذوق نکنید چون اولش ۳۰۰۰تومن بود ،گول
نخورید ودوباره به کنسرت رای ندهیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
مسئولین از بین نمی روند!، بلکه از شکلی به شکل دیگر تغییر پیدا می کنند!!!
منتقدالدوله
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
هر جا توجیهی منطقی نداریم همه چیز شبیه شکر سیاسی می شود امروزها ابرها سیاسی می بارند و سیلاب هم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
اگرموضوع کشفیات ازدفتر وزیرنفت صحت داشته باشه شخص روحانی بایدمسوولیتشوبپذیره واستعفابده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
بنده خدایی که میگی پزشک عمومی 25 میلیون تومن در ماه درآمد داره

کاملا خوابی


یک پزشک عمومی در ماه فقط 500 میلیون تومن کارانه میگیره و حدود 300 میلیون تومن هم حق بیمه از تامین اجتماعی میگیره و 200 میلیون تومن از مطب و بیمارستان حقوق میگیره

سر جمع 1 ملیارد تومن در ماه دستمزد میگیره

بیست و پنج میلیون تومن الان حقوق نگهبان و رفتگر شرکت نفته و کارمند های دفتری وزارت خانه ها و معلما هست

حتی یک پرستار الان بیش از 50 میلیون تومن در ماه حقوق و کارانه میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
ناشناس ۰۴:۵۰ دلار که اولش هفت تومن بود؟
این خبر نماینده مجلس چرا از طرف همان نهاد امنیتی گزارش نشده؟کلا خبر رسانی تو این کشور یه جورایی عجیب غریبه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
برای مطرح کردن خود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
خداپدرتان رابیامرزد ،وزیراطلاعات که از خود دولته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
آقای پژمانفر نماینده شریف!!!!! مشهد زمان اکثریت شما را هم در مجلس دیدیم. اتفاقا این بد بختی ها همه عوارض زمان اکثریت شما هاست.
برای داشتن یک زندگی شاد یا باید احمق بود یا پولدار لاکن انسان فقیر احساس شادی میکند و انسان پولدار هم احساس شادی میکند

انسان فقیر میتواند با یک ساندیس شاد شود و انسان پولدار با یک دستبند رنگی انتخاباتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
خوبه که بالأخره فهمیدی که مچ بند رنگی در انتخابات نقش مهمی رو بازی میکنه
خخخخخخخخ
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
بهترین شادی مشارکت در جنگ . انهم جنگ اقتصادی هست . یعنی از فردا دو میلیون روحانی واقعا کار یدی و بدنی میکنند یا فقط حرف میزنند چقدر حرف یه کمی تولید و کشاورزی و دامداری وووو مگر نمیگویید پیامبران همه چوپان بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
اون پولدارهایی که میگی مچ بند بنفش و سبز . اینم اقتصادیه که حاصل این قرتی بازیها بود
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
حالا این وسط خودت از کدوم گروه بودی !!! فعلا که بدبختی ما از 24 میلیونی هست که هم ساندیسو خورد و هم دستبند سبز و بنفش بدستش بسته بود !!
حجاب مسئله سیاسی شده چون دولت ها با کارت حجاب و بی حجاب بازی می کنند وگرنه قانون مشخص است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
کسی برای حجاب قانون نمینویسند . اگر به حساب قانون باشد خیلی از تعاریف را میشود قانونی کرد . مثلا از فردا مجلس قانون تصویب کند کسی بدون ریش کمتر از چهل سانت بیرون دیده نشود . شما قبول میکنی اما من قبول نمیکنم چون صورت نیاز به زیبایی و تمیزی دارد . حجاب در حد معمول و مقدورش خوب هست اما اجبار قانونی مال سرباز خانه هست . کشور پادگان نیست . خیابان زندان نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
این قانون حجاب اجباری از اول هم اشتباه بوده
تحمیل قانونی که در هیچ جای دنیا حتی کشورهای اسلامی نیست دیگه امکان پذیر نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
نه فقط در ایران بلکه در تمام دنیا بیحجابی و بدحجابی استارت یا جرقه ای برای انواع بزهکاری هاست
هرچند که این روزها خیلی از چادری ها هم همراه با چادر ساپورت میپوشند و از انواع آرایش ها در صورت استفاده میکنند اما به هرحال چشم یک مرد بیش از یک بانوی کاملا محجبه به دنبال آرایش غلیظ و لباس تحریک آمیز جلب میشود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
تمام فسادها و بدبختی ها و انحرافات و اعتیاد و فحشاء از بیکاری و فقر و اختلاف طبقاتی زیاد بین مسولین و اکثریت مردم گرسنه و بی عدالتی بروز میکند

جوانی که کار نداشته باشد به احتمال ۹۰ درصد به خلاف و فساد و فحشا و اعتیاد و بزهکاری و بی دینی مبتلا میگردد
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
یه خورده در باره حرفی که میزنی فکر کن ! حجاب اجباری یعنی چی !! کشور ما طبق قانون اساسی طبق قوانین و موازین اسلامی اداره میشه حجاب از واجبات و احکام صریح الهی اسنت که خداوند در قرآن به آن امر نموده ! مگر در غرب مهد تمدن و دموکراسی به اجبار روسری و حجاب از سر زنان بر نمیدارن آن هم برای مطامع کثیف و دنیوی یه مشت انسان منحرف ! شما به آنها هم اعتراض میکنید !؟
ناشناس
| Germany |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
۲۳.۲۳
یک مرد هیز و بیمار چه حجاب باشد چه نباشد بخاطر بیماریش تحریک میشود.حتی از روی ۱۰ لایه پوشش،حتی از شنیدن صدا،حتی از استشمام بوی عطر بدن،حتی از گرمای جای نشستن،حتی از شنیدن یک اسم .خارج از ایران هم همانطور که با دزد برخورد میشود با بیمار جنسی هم برخورد میشود و لذا بیمار جنسی به خود اجازه تعرض نمیدهد.نمونه اش یک ایرانی که در سوئد دستگیر شده بخاطر لمس بدن چند خانم و انجا اینکار تعرض جنسی محسوب میشود و مجازات سخت دارد البته این موارد استثنا هستند و اکثرا همین بیماران جنسی که از کشور خارج میشوند بخاطر سختگیری قانون به مردان سر به زیر و مودب تبدیل میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
نا شناس 23:23
در کل دنیا که حجاب اجباری نیست مردها چکار می کنند ؟؟
مملکتشون پر از تبهکاری و جرمه و مردها تحریک شده صبح تا شب نشستن لب جدول به افق خیره شدن و خبری از تکنولوژی و پیشرفت نیست و فساد و تباهی از در و دیدارشون بالا می ره و فقط ما خوبیم ؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
حجاب مسله فرهنگی بود که به اشتباه سیاسی شد و دیگر کاری هم نمی شود کرد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
آیت الله مکارم: بدحجابی در قم یک مسأله
.سیاسی علیه نظام است از نظر جنابعالی اختلاس سیاسی نیست چناب مکارم شما کجا بودید وقتی پول میلیارد دلاری برای منو ریل به هدر رفت با این پول چه ها که نمیتوانستیم انجام بدهیم
اگر حجاب را ریشه سیاسی دارد بدا بحال ما که اصلا ب فکر اقتصاد نیستیم
جناب مکارم بهتر است سری به اطراف قم بزنید خواهید فهمید سیاسی بودن فقط در حجاب نیست
فکر میکنم
مقاومت کردن با من
اختلاس و احتکار از تو
صف گوشت و شکر با من
دلار 4200 تومن از تو
کم خوردن و کم پوشیدن با من
عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو
شرمندگی در برابر اهل و عیال با من
ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو
پراید 50 میلیونی با من
لکسوس و بنز آخرین مدل از تو
مرگ بر آمریکا گفتن با صدای بلند با من
تحصیل و گرین کارت از تو
نون خشکه و لنگ با من
خرما و بستنی با روکش طلا از تو
پس انداز کردن ذره ذره با من
یک شبه صندوق را خالی کردن از تو
در پراید جان دادن نیمه شب با من
کورس قهرمانی با پورشه گذاشتن از تو. رمز یک بار مصرف گرفتن از من
عابر بانک سیار شدن از تو
دادگاه علنی با حضور خبرنگار با من
پیچاندن صد قاضی با صد جلد پرونده از تو
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
احسنت
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
خداوکیلی متن شما را باید با طلا نوشت تا معنی عدالت را با بیان عامیانه درک کنن. وگرنه هزاران جامعه شناس و اقتصاد دان بیان بگن بابا مشکلات اقتصادی و اجتماعی با مسائل سیاسی قاطی شده و هر مشکلی به آمریکا ربطی نداره گوش شنوا نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
سلام و صلوات خدا بر شما هموطن با شرافتم
مار و حلزون هر دو بر روی زمین میخزند لاکن سرعت حرکت مار بسیار بیشتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
لاکن لوس و نمکدان و خنک و بی مزه هم در تابناک زیاد است !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
چون حلزون نیازی به سرعت بیشتر نداره!
در تابستان هوا در ایران بسیار گرم و غیر قابل تحمل هست لاکن در زمستان هوا بسیار لطیف و دلچسب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
لاکن یخ نکنی تو !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
اتفاقا زمستان بدترین فصل سال هست بخاطر سرمای سوزناک و استخوان ترکانش
حسام جویباری
| Germany |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
این همه کاربرد واژه ی " لاکن " سهویه ؟
56سال پیش پدر پدربزرگم یک درخت زردآلو وسط حیاط خانه پدری کاشت.این درخت بعد از چند سال به بار نشست و زردآلوهای درشت و شیرینی می داد.خدا رحمتش کنه پدر پدربزرگم تا بود خیلی مواظب درخت بود به طوریکه هرسال درخت بزرگ و بزرگتر شد و شاخه های آن به خانه های همسایه ها هم رفت و زردآلوهای آنرا همسایه ها هم خوردند.اما با فوت اون دیگه کسی هم توجه زیادی به درخت نکرد.کم کم آفت ها و کرم ها از درون و آدم های بی ملاحظه از دور ونزدیک از بیرون به درخت آسیب زدند.چند سالی می شه که شاخه های درخت دارند یکی یکی. دارند خشک می شن.حالا هرکسی برای اولین بار وارد حیاط خانه ما می شود با یک درخت بزرگ که اکثر شاخه های اون خشک شده مواجهه می شه و تعجب می کنه !و می گوید چرا این درخت خشکیده را قطع نمی کنید ولی پدر بزرگم می گوید این یادگار پدرم است و همینطور باشه.هر چند وقت یک بار هم درخت رو سم پاشی می کنه اما خودشم می دونه که دیر یا زود درخت به طور کامل خشک می شه.حالا دیگه همسایه ها هم که زمانی به زردآلو خوردن هر ساله عادت کرده بودند ناراحت وطلبکارند و به پدر بزرگم به طعنه می گویند امسال زردآلو ها رو خودت خوردی و پدر بزرگ مهربان من چند جعبه زردآلو از بازار می خرد وبه رسم قدیم در خونه در وهمسایه می دهد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
زیا فکرتان را مشغول این درخت نکنید

ما در ایران اینقدر مشکلات داریم که خشک شدن یک درخت در مقابلش هیچه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
چی زدی کاکو سوزنت گیر کرده ؟
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
کاش میشد این درخته یه باره دیگه سبز و شاد و بزرگ و پربار بشه
:(((
عامل ایدز و سرما خوردگی هر دو ویروسند لاکن ایدز انسان را میکشد اما سرماخوردگی انسان را نمیکشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
سرماخوردگی هم گاهی کشنده ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
ساندیسشو یادت رفت جا بدی
همه دارند پای خود را از نزاع یا جنگ احتمالی ایران و آمریکا بیرون می کشند پوتین می گوید ما آتشنشان نیستیم از همین الان خبر از برافروختن آتش جنگ می دهد هم خود را کنار می کشد حماس هم اعلام بی طرفی کرد فقط عراقی ها این وسط گیر افتاده اند و مثل همیشه عراق است که باید تاوان بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
عراقی ها ظا۶را امروز گفتند ما در دعوای ایران و امریکا اگر جنگی رخ دهد بی طرف هستیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
خودمان آنقدر باید قوی باشیم که نیازی به حمایت هیچکس نداشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
همشون میگن بی طرفیم بعدش موقع جنگ همه میرن پشت آمریکا
آیا میدانستید انسان با چشم باز نمیتواند بخوابد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
تابناک این موضوعات بی مزه و بی ربط در بسط و گسترش بحث کمک کرده ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
پیداست خیلی تلاش کردی
اما ناامید نشو شاید تونستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
قل مراد و بابا اتی که میتونستن شاید بقیه هم بتونن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
پس چرا خودت را به خواب میزنی وقتی حماس هم میگه ما کاری به کار جنگ ایران و آمریکا نداریم؟!! اصلا حماس چه ربطی به ما داره؟
یوسف اکبری از همدان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
بله برادر نه تنها با چشم باز نمی توان خوابید بلکه حتی خود را به خواب هم نمی توان زد زیرا چشم باز باعث دیدن است و دیدن دارای مسئولیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
من تونستم
مکانیکی و معماری وبنایی را درحد ممتاز بلدم.خیاطی و کشاورزی هم همینطور.خط خیلی خوبی دارم وشعر هم می سرایم. سال قبل به این خواهرم گفتم آین پارچه را یک شلوار کن .حیف پارچه.به همه چیز می خورد الا شلوار.کیسه دوخته بود!!.به اون یکی برادرم گفتم انژکتور ماشین ایراد داره باز ش کن وتعمیرش کن .دیگه ماشین روشن نشد و کلی خرج انداخت رو دستم.واقعا که این جوونا ی امروز بدرد لای جرز می خورند !!طوفان شد دیوار باغ ریخت.بعضی همسایه ها اومدن گفتن حاجی دیوار بکش که اینطوری باغ بی در وپیکره.با اینکه خودم خیلی عالی می تونستم دیوار رو بکشم وحتی از اولشم بهتر کنم ترجیح دادم با کارگر و مصالح فروش دهن به دهن نشم و برادر کوچیکه رو فرستادم دیوار رو کشید .کلی هم خرج برداشت .کار که تموم شد برادر اومد گفت چطوره گفتم خوبه.چند روز پیش طوفان شد و نه تنها اون قسمت خراب شده دوباره افتاد بلکه قسمت های دیگری هم از دو طرف ریخت.عه عه حیف اون هم خرج .برادرم گفت خودت گفتی خوبه.گفتم من نمی دونستم اینقدر مصالح ش بدرد نخوره وسست درست کردی.پسر عموم اومد گفت من می تونم خوب درستش کنم گفتم بفرما این گوی واین میدان!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
شما هم زیاد قصه نخور

دیگه شرایطی هست که هممون در اون گرفتاریم و علت اصلیش هم نه به حکومت بر میگرده و نه به استکبار جهانی

عامل اصلی مشکلات هر فردی والدین او هستند که سرنوشت او را تعیین میکنند

اگر شما والدین پولدار داشته باشید در زندگی موفق خواهید بود اما اگر والدینی ساده لوح داشته باشید کارتان ساخته است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
تابناک خدا وکیلی این چیه هر شب منتشر می کنی ؟؟
اقلا توضیح بده ربطش به بحث چیه ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
طعنه خوبی بود وقتی مدیریت را به افراد نا صالح,کار نا بلد و منفعت طلب بدی از این بهتر نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
فقط. صد سال اولش سخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
مکانیکی بلدی و به داداشت میگی ماشین رو درست کنه و خرابش میکنه
خیاطی بلدی و به خواهرت میگی بدوزه و خرابش میکنه
بنایی بلدی و به برادر کوچیکه میگی بسازه و خرابش میکنه
جدا از اینکه در میان برادر و خواهراتون شاهکارید و همه فن حریف
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
تابناک دیگه با این کامنت های تکراری بی مزه رفته روی اعصاب خواننده هاش. شاید هم طرف از خودشونه و جالبه که هرچی میگیم این چرندیات چیه منتشر میکنی میگه نظر شما غیرقابل انتشاره. لااقل مردانگی داشته باش نظر ما رو هم منتشر کن
درخت گیلاس ، گیلاس میدهد لاکن درخت کاج هیچ میوه خوراکی ندارد

انسان ها هم همینگونه هستند

برخی افراد پر از ژن های معیوب و صفات ژنتیکی بد نظیر انواع بیماری های جسمی و روحی هستند و برخی کاملا سالم هستند

فلهاذا اگر فردی بیمار هست و یا دچار مشکلات روحی هست و یا ظاهر او جذاب نیست بهتر است زاد ولد نکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
شما آقازاده تا ما را از ایران بیرون نکنید دست برنمی دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
شاید زن یا شوهر زیبایی گیرش بیاد و بچش به اون بره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
ما کفتر بازا یه مثل داریم میگیم کفتر ناخالص جوجه خالص میده معمولا دو کبوتر ناخالص را با هم جفت میکنیم زیباترین جوجه را از انها میگیریم کفترای زیبا جوجه هاشون اشکال فنی زیاد دارن
روت کم شد علمی بهت جواب داد ;-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
جاش درخت کاج همیشه ظاهری سر سبز داره و لاکچریه و توی کریسمس ازش استفاده میشه
مثل برخی از مسئولین ما که فقط ظاهر شون لاکچریه
تک تک ریال هایی که از سوی ایران به جنبش های عربی لبنان وسوریه وفلسطین ودیگر جا ها پرداخت میشود وحق ملت ایران است ..............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
شما فعلا بچه ای و نمیفهمی
اینها همش پس اندازه
یعنی باید این ریال ها رو در این منطقه پرآشوب و هرج و مرج خرج کنیم تا در آینده نیاز به هزینه چندمیلیارددلاری برای امنیت و یا بازسازی نباشه
انشاءالله بزرگتر که شدی می فهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
به ۲۳.۲۹
بله بله.امروز در عراق و فلسطین (جهاد اسلامی)حرف شما را کاملا تایید کردند.تا پول داری رفیقتم قربون بند کیفتم
:)
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
به اون ناشناس جواب میدم که گفت شما فعلا بچه ای

طرز نگرش ات را عوض کن و توی همین اخبار بالا بخون نماینده حماس چی گفته راجع به جنگ ایران و آمریکا .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
اولش می گن ما دخالت نمی کنیم ولی بعدا مداهله می کنند
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
دوست عزیز ریال کجا بوده . کمک ما به اعراب همش به دلاره نه ریال . پس فکر کردی چرا دلار شده 4 برابر ؟
ما موندیم این حوز بی اب که همه جاش سوراخ شده و هر کسی رسیده از این حوز برا خود رودخانهای ساخت و برد و بر نگشت پول در خساب بابک زنجانی و خاوری و سر کار خانوم شیخ الاسلامی و این داستان راه دراز دارد مملکت بدون حساب وکتاب وحالاوزیر محترم نفت وغیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
حوض درسته
نماینده های مجلس اگر واقعن نماینده مردم بودند باید همشون با هم استعفا میدادند و میرفتند. شما مسئولین کشورهای اروپایی، شرق آسیا و آمریکای شمالی رو ببینید هر وقت نتونن وظایفشون رو انجام بدن خودشون استعفا میدن و میرن و دیگه شما اونها رو نمیبینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
ما مردم نباید طوری رأی بدیم تا سراخر همچین خواسته ای ازشون داشته باشیم
وقتی مسایل سیاسی و اتفاقات اقتصادی و تعامل با جامعه جهانی کشور ما را رصد میکنم . وقتی سخنان ایمه جمعه خصوصا قم و تهران و اصفهان و مشهد را در مورد دولت روحانی میخوانم . بیه این نتیجه رسیدم که روحانی هرچی در مورد رقبای خود خصوصا دیوار کشی خیابانها باور کنید درست گفته بود چون در جلسات مکرر حضور داشت دوم اینکه اینقدر دولت روحانی و شخصیت سیاسی ایشان را تحت فشار میگذارند تا مثل اولین رییس جمهور عطای انرا بر لقایش ببخشد .بنابراین برخی حتی با خودشان هم نمیتوانند کار کنند یعنی اصلا تفاهم سیاسی وجود ندارد . تمام اختلافات سیاسی به سطح جامعه هم‌کشیده شده . سرخاب چی هست این چه حرفیه . منتخب مردم چرا با این ادبیات ؟
این بنده خدا ولاکن مردم ایران را به دو دسته ساندیس خور و دستبند به دست تقسیم کرده و ساندیس خورها را مسخره می کند 99 درصد مردم ایران به هیچ کدام از این دو اقلیت علاقه ای ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
مردم در ایران دو دسته انند

ساندیس ی ها: اکثرا فقیر هستند و با یک ساندیس شاد میشن

دستبند به دست ها: همگی ثروتمند هستند و با یک دستبند رنگی شا دمیشن و شروع به پایکوبی میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
نه عزیزم اونا که دور و بر شمان از این دو دسته هستن.اکثرا به هیچکدومتون کار ندارن و دنبال زندگی خودشونن.براشون هم فرقی نمیکنه بزار همدیگه رو قورت بدن این دو تا گروه
شما خودتان موضوعی را که در تمام کشورها از جمله کشورهای اسلامی بی اهمیت است را تبدیل به موضوع سیاسی کرده اید و همه چیز را به روسری مردم گره زده اید
حالا صبح تا شب مردم را سرزنش می کنید که چرا رعایت نمی کنید !
آقا یه نگاه به کشورهای مسلمان همسایه مثل ترکیه و امارات بکنید
اونها نمی تونستند با بحران کردن حجاب زنان کلی هزینه برای مملکتون درست کنند ؟؟
الان هم توی هر کوچه و پس کوچه و پارک و کوهستان و... که می ری حجاب نیست
در مشاعات ساختمان حجاب نیست
در میهمانی ها حجاب نیست
خدا با خداییش در قران حجاب را اجباری نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
اوه یس
شما از خود خدا و دین های یهود و زرتشت و مسیحیت و اسلام جلو زدی
یک وقت با کله تو دیوار نری یکهو
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
از پس ازغدی به مراجع و روحانیون فشار سیاسی وارد میکند که خروجی این بودجه ها در طرح و ایده پردازی در حوزه فرهنگی شما چیست روحانیون را مجبور به موصع گیری میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
ناشناس 22:56
وقتی بی سوادی حرف نزن
در قران حجاب اجباری اعلام نشده
فقط به زنان مومن و همسران پیامبر توصیه شده نه اجبار
به همین دلیل در کشورهای اسلامی حجاب اجباری نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
اصلا تا حالا قران خوندی و بلدی عربیش را بخونی با سواد؟
اصلا دین انجیل و تورات خوندی با سواد؟
اول متن روان فارسی ان ها را بخون تا جواب نوشته های بعدیت رو بدم
خطاب به۹:۴۹
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
بله قران خوندم
آیه 31 سوره ی نور
سوره احزاب و ...
هیچ جا صحبتی از حجاب اجباری نیست
حاج آقا مکارم

اینا چارتا دختر جغله از زمون شاه هستن
مکارم.... بد حجابی در قم یک مسله سیاسی بر علیه اسلام هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
فقط حجاب زنها بر علیه اسلام است ؟؟
دزدی و رباخواری و اختلاس و ویژه خواری و ریاکاری و پارتی بازی چی ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
فقط بی حجابی برعلیه اسلام است ؟
زمانی جراید منتشر کردند که ملیونها دلار وغیره درکاخ بقائی پیداشد اینک هم در کاخ زنگنه خبر حیرت انگیزی نیست وبمردم که توان خرید نان خالی راهم ندارند میگویند ارز نخرید بصلاح کشور نیست چه سرنوشت غم انگیزی داریم
متاسفانه یک عده در امریکا و عده ای هم در ایران بر طبل جنگ می کوبند و شخصی هم نیست که به این اقایان بگوید شما چه منافعی را در جنگ می بینید که در صلح وجود ندارد اگر اتفقاقی بین ایران امریما بیافتد به نفع امریکا تمام می شود اگر در مورد مسایل داخلی کشور هم به اندازه ضدیت با امریکا پا فشاری می کردید الان این وضع را نداشتیم کشور در حال رکود به سر می برد و خدا را شکر مسولان هم چاره نمی اندیشند و اقای ظریف هر روز به این کشور و ان کشور سفر می کند ولی اینها تا حالا متوجه نشده اند که هیچ کشوری حامی ما نیست و نخواهد بود چون انها به فکر منافع خودشان هستند و اگر احیانا بعضی از دولتها مخالف جنگ هستند به خاطر منافعشان هست نه به خاطر ما اکثر مشکلات داخلی کشور ربطی به تحریم ندارد عدم مدیریت است که کشور را دچار بحران کرده است اینهمه اختلاس و رانتخواری و فساد و رکود اقتصادی چه ربطی به تحریم دارد تحریم هم برای مسولان خوب سوژه ای شده است تا نا کار امدی خود را به تحریم ربط می دهند رهبر محترم در سخنانشان فساد را به اژد های هفت سر تشبیه کردند ایا تا حالا مسولان توانسته اند حد اقل یک سر این اژد ها را قطع کنند ؟ دلیل بر اینکه مسولان در مبارزه با فساد نا توان و عاجز هستند به دلیل این است که این اقایان دانه درشت هستند و پشتیبان قوی دارند و اما ای کاش علمای عزیز کمی هم به خاطر فساد و رانت و غارت بیت المال حساس بودند . اقایانی که به اهل سنت اهانت می کنند ریشه در دشمنی با مردم دارند اقای محترم اهل سنت در کشور ما بهترین انسانها هستند چرا می خواهی در کشور بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
محبوب جان . کاربران داخل کشور بر طبل جنگ‌نمیکوبند بلکه مسایل سیاسی و اتفاقاتی که در داخل کشور هست که روند فعلی میگوید ما بسمت جنگ‌پرتاب شدیم . یعنی با موشکهای که به مراکز نفتی و کشتی ها اصابت کرده یعنی آن کشورها دنبال چنین‌مسایلی بودند امروز بولتون گفت که موشک های که به کشتی ها خورده دلیل بر حصور ما را در خلیج فارس برای همیشه توجیه میکند .
علت حمله اتمی به ژاپن غرق شدن ناو آمریکایی بوده؟
ناوهای امریکا را با دو موشک سری به قعر دریا میفرستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
دروغ از گناهان کبیره است
نهی از منکر میکنم که دروغ نگویید
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
خوب اینکاری که میگی یعنی خودکشی
ریس جمهور باید ریس جمهور باشد. ریس جمهوری که ریس جمهور نباشد، ریس جمهور نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
این جمله برام اشناس
می دانید اولین کسی که بعد از انقلاب فریاد حجاب اجباری بلند کرد کی بود؟ شیخ حسن روحانی ایشان در کتاب خاطراتش نوشته که چطور یک روز صبح به محل کار خود ستاد نیروهای مسلح رفتم و زنان را که تا آن وقت هنوز بی حجاب بودند جمع کردم و گفتم یا فردا با چادر به محل کار می آیید یا اخراج میشوید از فردا همه زنان با چادر آمده بودند حسن اینها را با افتخار می نویسد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
همین شیخ حست خودمان که چهار ساعت تو هوای گرم بهش رای دادم ؟ شوخی میکنی ؟ حالا رقیب روحانی چی .ایشون حرفی کاری و سخنی و عملی در قبل تر انجام نداده بود ؟ پرونده صاف و صاف بود . بقیه چی . میرسلیم . قالیباف . به نظرم‌پرونده جهانگیری از همه بهتر بود
حضرت آیت الله مکارم خوب مشکل بدحجابی رو کی باید حل کنه مگه شما روحانیون نماینده خدا روی زمین نیستید مگه لباس پیامبر رو به تن ندارید پیامبر مشکل حجاب رو با گشت ارشاد حل کرد پیامبر اسلام رو با شمشیر و زور به مردم تحمیل کرد چرا شما همه اختیارات پیامبر رو دارید و مسئولیت پذیری پیامبر رو ندارید بی حجابی پیش خدا بدتره یا نزول خوری بانکها در کنار حرم حضرت معصومه یا دروغ گویی یا تن فروشی زنان از فقر ؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
همه در پیش خدا مساوی و عزیز هستیم و افراد مومن و
عادل و راستگو و دست پاک و خوش اخلاق و مهربان و درستکار و منصف و سالم و دل رحم و یاری رسان و دلسوز و کاربلد و خیر را خدا بیشتر دوست دارد
از دروغگو ها و ریا کاران و دزدان و مستکبرین و زیان کارانو... متنفر و بیزار است و در آن دنیا و این دنیا عدابشان خواهد داد انشاالله
قانون حجاب اجباری در هیچ جای دنیا نیست
نه در قران حرفی از حجاب اجباری هست نه در کشورهای اسلامی دیگه حجاب اجباریه نه عرف جامعه حجاب حداکثری و اجباری را پذیرفته
حضرت آیت الله ، دزدان ، اختلاسگران ، گرانی ، گشنگی ، بی کاری ،.... مردم‌رو‌له کرده . شما هنوز نگاهتان به حجاب زنان است ؟ لطفا یکبار هم‌شده تشریف ببرید بیرون ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
حالا خوبه جوان نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
تشریف ببرند بیرون آفتاب به پوستشون آسیب میزنه
اگه ممکن است با یک حرکت قیمت پراید را بفرستید زیر ۳۰تومان
حجاب کلا مسئله سیاسیه وگرنه اینقدر آقایون بهش حساس نبودند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
طرح بحث حجاب در چنین‌مواقعی بصورت یک پروزه هست یعنی برای اینکه فشار سیاسی بر مردم بیشتر شود تا فشار اقتصادی را تحمل کنند یعنی این استراتژی زمانی کارایی دارد که بشود ذهن جامعه را از موصوع اصلی منحرف کرد یا مثلا در چند ماه گذشته بعد از اعتراصات فردی گفت چهارصد سال پیشرفت کردیم این سخن معنیش این هست که از ان شعار اب و برق مجانی انحراف ذهنی پیدا کنند و اصل موصوع فراموش شود و مطالبه و خواست مردم را کنترل کنند یعنی توقع را پایین بیاورند .
مکارم ... مبارزه با بد حجابی و بی حجابی راهای دارد که نیازی به این برخورد ها هم نیست . سوال . اول بیان داشتید مبارزه با بی حجابی همین شروع کلمه شما نشان‌میدهد که باید با چوب و چماق باشد ولاغیر دوم اینکه اعتقاد شخصی من‌این هست که اگر واقعا میدانید و یقین دارید که شدنی هست از فردا کسی را بدون چادر در خیابان اجازه عبور و مرور ندهید بهرحال مرگ یکبار و شیون هم یکبار و دلبل دیگر من این هست که شما در چند سال اینده حجاب را اجباری اجباری با مقنعه خواهید کرد منتها اگر پروژه خوابیده بخاطر ممالک دیگری هستند که میخواهید برای مردم آنجا الگو باشید . آیا شدنی هست ؟
من موافق رفتار وزیر نفت با پرسنل وزارت نفت نیستم اما این را هم بگویم اگر این وزیر مثل زمان احمدی نژاد اجازه بدهد یک بابک زنجانی دیگری بوجود بیاید تمام این پوز های من درآوردی دود می شوند و به هوا می روند این ها دردشان چیز دیگر است مقصر روابط عمومی نفت است که تا حکم نهایی دادگاه و اجرای آن پیگیر پرونده این تهمت زنندگان نیست .
آقایان مسایل اساسی مملکت را نمی بیند اما روسری عقب رفته را خیلی خوب می بینند و به آن توجه می کند چرا در مورد گرانی ها و اختلاس ها و رانت خوری ها که باعث فقر و فساد در جامعه می شود چیزی نمی گوید ؟ چرا نمی بیند که در استانهای مرزی بچه های مظلوم این آب و خاک زیر کپر و چادر بدون هیچ امکاناتی درس می خوانند این مفسده انگیز نیست اما دوتا تار مو مفسده انگیز است ؟
عضو جهاد اسلامی: در تنش بین ایران و آمریکا مداخله نمی‌کنیم اره خب دسستون درد نکنه 40 ساله خرجتون رو دادیم بایدم اینجور نمک نشناس باشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
همه کار درست و منطقی بر اساس منافع ملی شان را میکنند جز ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
کی از پول بدش میاد . مسئولین ما باید عاقل باشن
بیشتر بدحجابی های قم تاثیر گشت وگزار هزاران دانشجوی دخترشهرستانی است که در مرکز شهر بابی حیایی وروابط خارج از ضابطه بدور ازچشم خانواده شون ترویج فسادوهنجارشکنی می کنند .وزارت علوم باید مانع بشه .البته سیاسی هست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
دلیل بی حجابی بیشتر بخاطر امیال جنسی است و سیاسی نیست
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
حاجی بس کنید تو را خدا . در این ماه مبارک رمضان‌چه روحانیون و ایمه جمعه و مردم بهم توهین‌میکنند . حجاب دختران و زنان ایران ار تمام‌ممالک اسلامی خیلی بهتر هست منتها توقع از زن ایرانی زیاد هست و انهم دلیل دارد علت بخاطر این هست که با فشار قشر زنان باسواد جامعه بسمت نو گرایی صعود نکنند .
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
پس دانشگاه های قم رو تعطیل کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
وای برتو یک ذره مو رو بی حیایی میدونی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
مگه شهرستانها جزو مملکت ایران با حکومت اسلامی نیستند؟
جالبه كسي دقت نكرد كه :
"وجود هرگونه دستگاه پوز در دفتر وزیر که با قصد و نیت مورد ادعای این آقایان از آن استفاده شد باشد را تکذیب می‌کند "
يعني اصل خبر درسته ، قصد نيت ادعايي نادرست.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
البته آقای هدایت الله خادمی قبلا این مسایل را هشدار داده بودند
گلر لیگ برتری که قرار است بابت یک فصل۱۳میلیارد تومان به جیب بزند!!کاش مقام های قضایی و مسئولین فدراسیون و وزارت ورزش مانع اینگونه قراردادهای فوق نجومی شوند در حالی که بسیاری از پروژه های عمرانی کشور معطل چند میلیارد تومان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
اگر تیمها خصوصی بشن دیگر غصه قرارداد کم یا زیاد را نمیخوریم، ولی سود بعضیها در دولتی بودن است.فرار مالیاتی و درامدهای میلیاردی و سفرهای بی پایه
تابناک لطفا موضع خودت را روشن کن یک نشریه وزین هستی یا کم کم به جرگه نشریات زرد می پیوندی؟از این همه نظرات بی ربط و بی محتویا که منتشر میکنی چه منظوری داری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
اون نظرات مربوطه شما ای کیونت ضعیفه نمیگیری چی میگه
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
منطورش این هست که کسی نظرات را پیگیری نمیکند یا اصلا مسولین نمیبینند چون یا با خودشان درگیر هستند یا با مردم یا با خارج مرزها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
شما که آی کیوی بالا داری لطفاً توضیح بده چرا کامنت های یک آدم بیکار که دو هفته است زیر هر خبری تکرار میشه، به کرات منتشر شده و چه خاصیتی داره. شما فکر نمیکنی این طرف داره دیگران رو به تمسخر میگیره
يك مسامان در مورد وجود پوز در دفتر وزير نفت دروغ ميگويد.
عضو جهاد اسلامي: در تنش بين ايران و آمريكا دخالت نميكنيم!!
جالب نه؟؟؟؟
کمی دانش لازم است تا انسانیت و احترام به حقوق فردی را دریابیم! همین اندک دانش را هم خیلیها ندارند حتی اگر دانشمند خطاب شوند!!!
ترامپ
علم الهدی
رفراندوم
دولت
اسد
اصولگرا
اصلاح طلب
استعفا
وطنم
آقای مکارم پوشش اجباری در هیچ کشور مسلمانی وجود ندارد
یک مطلب که خیلی جالبه در روز روشن جلوی چشم همه هست و کسی هم حرفشم نمی زنه

چرا فروش نفت به پالایشگاه داخلی در بورس انجام نمیشه این که ربطی به تحریم امریکا نداره دو دلار تخفیف چه پول هنگفتی می شود کی از این روش سود داره میبره جالب این کار به صورت قانون نصویب شده ولی کسی انجام نمیده و پشت پرده معامله میشه
ما همه زحماتمون فلسطینه بعد این مقام میگه ربطی به ما نداره، حداقل نظر نده.
آقای وزیر نفت قرارداد کرسنت و حواشی و ضربه چند میلیارد دلاریش خنوز بازه و امیدوارم با ریس قوه قضاییه جدید پیگیری بشه.
امیدوارم چند قبرستان آمریکایی در جای جای خاورمیانه بسازند ...
امیدوارم چند قبرستان آمریکایی در جای جای خاورمیانه بسازند ...
چقدر سانسور میکنی حاجی؟!! هر چه مینویسیم وقت منتشر میشه کلی فرق کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
دل خودش را خوش می کند که مخالف ندارد
حکایت برخی از دوستان که در این وانفسا دنبال احمدی نژاد میگردند و از او به نیکی یاد میکنند، من را یاد آن داستان میاندازد که پدر به پسر می‌گفت، یک کاری بکن که همه بگویند خدا پدرت را بیامرزد!!!
حالا این شده داستان ما این آقا و طرفدارانش
منم تو خونه یک وسیله سری دارم که میتونم باهاش بعد از ظهر ها یه سری به کره ماه بزنم و برگردم
بدحجابی که سیاسی است !!!!! حالا بفرمایید این همه اختلاس ناشی از چیست؟!!!!!

آقای مکارم یک میلیونیوم حساسیتی که به حجاب که آن را اجباری تلقی می کنند به اختلاس ها ندارند.
دزدیهای وحشتناک اصلا مشکل نیست اما موی فلان خانم مشکل است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یکی نیست به نماینده نجف آباد بگه : آخه برادر من اگه وزیر بخواد پود و طلا قایم کنه چرا توی دفتر خودش اینکار رو میکنه؟ مثلسایر مسئولین و آقازاده هاشون هزار جور جا برلی پنهان کردن وجود داره ، دیگه دوره قایم کردن پول گذشته ، الان توی بانک های خارجی و یا سایر روشها پول را نگهداری میکنند
این خیلی بد است که بر علیه وزیر نفت که به قول شما 15 سال نتوانسته اید خرده ای به او بگیرید حالا به هر چیزی متوسل شوید هر کسی می تواند کارت خوان داشته باشد شما هم به بانک مراجعه کن مدارک تهیه کن کارت خوان دریافت کن حالا پیک موتوری ها و دست فروش ها هم کارت خوان دارند با این شرایطی که برای ما کارمندان ایجاد شده هر کس ممکن است کار دوم داشته باشد در مورد مقدار تراکنش اگر خلافی بوده ثابت شود مقدار تراکنش خود جرم نیست در مورد طلا و دلارامروز آیا درست است بگویند در خانه ان نمایند کمی طلا یا دلار پیدا شده بخصوص که شما با افزاد خارجی در ارتباط باشید یا برای حفظ سرمایه طلا خریده باشید ایا داشتن طلا و دلار جرم است بهتر است جرم و کار خلاف قانون را ثابت کنید
فدای هم وطنای عزیزم بشم من که اینقدر فهیم و با شعورن. قوربونتون برم من که همیشه همه چیز و تحمل کردین. فدای نجابتتون. امیدوارم همه چیز ختم بخیر بشه. ❤️
جالب فقر، بیکاری ، دزدی ، بی فرهنگی اختلاس نابودی طبیعت کشور وووووووو این ها مشکلات سیاسی نیست حجاب اجباری مسئله سیاسیس واقعا متاسفم
عضو جهاد اسلامی: در تنش بین ایران و آمریکا مداخله نمی‌کنیم...
حالا که یکی از رهبران ارشد "جنبش جهاد اسلامی فلسطین" میگوید ما در درگیری دو کشور بزرگ دخالت نمیکنیم ، چطور است دیگر ما هم در درگیری دو گروه کوچک دخالت نکنیم؟!
احمدی نزاد کجایی مرد بزرگ.
ولله تا جایی که من میدونم تمام ادعاهای اهل سنت در قرآن هست ،
من ماهیانه یک میلیون وپانصدحقوق میگیرم ومخارج زندگی من حداقل سه میلیون است
من ازمغازه ای که دران کارمیکنم ماهیانه یک میلیون وپانصدمیدزدم ،اقامکارم ایااین پولی که من میدزدم تاازگرسنکی نمیرم حرام است؟
من ماهیانه یک میلیون وپانصدحقوق میگیرم ومخارج زندگی من حداقل سه میلیون است
من ازمغازه ای که دران کارمیکنم ماهیانه یک میلیون وپانصدمیدزدم ،اقامکارم ایااین پولی که من میدزدم تاازگرسنکی نمیرم حرام است؟
ماحصل تمام این کارها احمدی نژادبودش که باعث وبانی و......تایید ریاست جمهوری روحانی شدش
حجاب را از ابتدا خود آقایان سیاسی کردند درست جامعه را دو قسمت کرده اند خودی و غیر خودی هرچه امکانات در کشور هست متعلق به خودی ها است از جمله به خواهران محجبه موقع انتخابات با جند خانم شل ححاب هم مصاحبه می کنند بعد می گویند حجاب سیاسی شده بنظر من خودتان سیاسی کردید
تا حالا دقت کردین . بچه های پیمانکاران بزرگ نفتی تو کانادا هستند .
برخی خسته نشدند اینهمه به ملت انگ سیاسی میزنند؟
كارشناسان دولت بنهان
آقاي زنگنه چي شد شما كه مي‌گفتي چراغهاي ورزشگاه رو خاموش كردن و بعد كه روشن كردن ديديم همه چي عوض شده. شما چرا ما از شما انتظار نداشتيم.
تنها راه اصلاح این وضعیت اصلاح قانون اساسی است
وجود دستگاه پوز در دفتر وزیر نفت به نیت دریافت پول از پیمانکاران و دیگ مراجعان به دفتر وزیر آنقدر دور از ذهن و نابخردانه به نظر می‌رسد
مرتضی قربانی، مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: دشمن در صورت انجام کوچک‌ترین حماقتی در آب‌های خلیج فارس، می‌فهمد که ما او را چه کار خواهیم کرد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی