بازدید 30825
هزار و ششصد و پنجاه و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

دستگیری موتورسوار فیلم درگیری با مأموران پلیس/چرا شکر ۴۲۰۰ تومانی را ۱۰.۰۰۰ تومان می‌فروشند؟/آیت‌الله سبحانی: عده‌ای اجیر شده‌اند تا با حجاب نامناسب در خیابان‌های شهرهای مذهب رفت و آمد کنند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند روزنامه جوان خطاب به صداوسیما: حواستان به رفتار‌ها و حرف‌های زننده علی ضیا هست؟/فتوای رهبری درباره روزه‌ کارگران / واکنش وزیر ورزش به اتهام پرسپولیسی بودن و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ 16 May 2019
 

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

بازداشت دو مواد فروش پشت ساختمان وزارت کار

سرهنگ عباس کرمی راد، فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری پایتخت: مأموران یگان انتظامی وزارت کار هنگام مراقبت از ساختمان اصلی وزارت متوجه حضور مشکوک ۲ نفر در پشت ساختمان اصلی وزارت کار شدند. برای بررسی موضوع آنان را تحت بازجوئی اولیه قرار دادند و برای تحقیقات تکمیلی به دفتر خود منتقل و ساک دستی آنان را مورد بازرسی قرار دادند. ▫️از درون ساک این افراد ۵۰ گرم حشیش، ۸ هزار قرص متادون و ۲ قوطی شربت متادون کشف شد. ▫️متهمان قصد فروش و مبادله مواد مخدر موجود در ساک را در پشت این ساختمان داشتند که با اقدام به موقع پلیس مورد شناسایی قرار گرفتند.

دستگیری موتورسوار فیلم درگیری با مأموران پلیس

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت گفت: در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در خیابان ولیعصر یک موتورسیکلت سوار با مأموران پلیس راهور تهران بزرگ که در حال انجام وظیفه بودند، درگیر شد و ضمن توهین به آن‌ها و ایجاد اخلال در نظم و انضباط شهری اقدام به تخریب شیشه خودرو مأموران کرد.

روزنامه جوان خطاب به صداوسیما: حواستان به رفتار‌ها و حرف‌های زننده علی ضیا هست؟

در هفته‌ای که گذشت، همایش کنکوری‌ها مختص دختران در همدان با اجرای علی ضیا برگزار شد که مجلس گرم کنی این مجری مشهور در این همایش، توجه رسانه‌ها را سوی خود جلب کرده است. علی ضیا در این همایش با به کار بردن الفاظ زننده، آن هم پیش چشمان دختران کنکوری استان همدان، اجرایی دور از شأن آنچه از مجری توانمند رسانه ملی انتظار است به نمایش گذاشت. /روزنامه جمهوری اسلامی

انتقاد جدی حسام الدین آشنا از صداوسیما

عضو شورای نظارت بر صداوسیما در واکنش به توییت یکی از تهیه کنندگان سینما که از نحوه نظارت بر تبلیغات مواد غذایی در این سازمان انتقاد کرده بود، گفت: مکاتبه کرده ایم، گزارش داده ایم ... پاسخ یک کلام است؛ پول نداریم پس حق داریم. سید محمود رضوی مجد در توییتی از نظارت بر تبلیغات مواد غذایی در صداوسیما انتقاد و نوشت: آیا جان مردم باید بازیچه سرمایه داری بشود؟ پس جایگاه نظارت کجاست؟ این تهیه کننده سینما نوشت: پیش از این کرم حلزون، برنج خاص (مخلوطی از پلاستیک و آرد برنج نامرغوب) و این روز‌ها هم راهکار ریزش مو و رنگدانه مو؟

شماره ظریف بر روی موبایل سناتور آمریکایی!

نشریه «پالیتیکو» روز پنج‌شنبه به نقل از شاهدان احتمال مکالمه تلفنی «دایان فینشتاین» سناتور ارشد دموکرات با «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران را مطرح کرده است. به ادعای این نشریه، شب گذشته در حالی که فینشتاین در کنگره راه می‌رفته، خبرنگاران دیده‌اند صفحه شماره تماس و نام ظریف در گوشی او باز است. «تام منتزر» سخنگوی این سناتور ارشد آمریکایی در پاسخ به این که آیا فینشتاین تلفنی با ظریف صحبت کرده، گفته است: «نمی‌توانم درباره اینکه سناتور با چه کسی صحبت کرده و با چه کسی صحبت نکرده، اظهار نظر کنم.» نشریه پالیتیکو صرفا با استناد به همین مشاهدات گمانه احتمال گفت‌وگوی فینشتاین و ظریف را مطرح کرده، اما تاکنون هیچ منبعی این گمانه‌زنی را تأیید نکرده است. فینشتاین از سناتور‌های بانفوذ و از منتقدان اصلی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به شمار می‌آید و در روز‌های گذشته هم چند بار از سیاست‌های تنش‌زای واشنگتن در قبال جمهوری اسلامی ایران انتقاد کرده است. وی روز چهارشنبه با انتقاد از سیاست‌های جنگ‌طلبانه برخی اعضای دولت ترامپ، به «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا توصیه کرد با ظریف که «خواهان درگیری با ایالات متحده نیست»، تماس بگیرد.

ادعای تازه ترامپ درباره ایران

رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه مدعی شد ایران به زودی خواستار گفت‌وگو با آمریکا خواهد شد. به گزارش فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه در توئیتر مدعی شد ایران به زودی خواستار گفت‌وگو با آمریکا خواهد شد. وی از روزنامه‌های واشنگتن‌پست و نیویورک‌تایمز هم بابت انتشار گزارش‌هایی که در آنها به جدال‌های درونی دولت آمریکا درباره سیاست واشنگتن در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) پرداخته شده انتقاد کرده و در توئیتر نوشت: «رسانه جعلی واشنگتن‌پست و جعلی‌تر از آن نیویورک‌تایمز گزارش‌هایی درباره جدال‌های درونی در درون دولت من در خصوص سیاست‌های قاطعانه‌ام در آمریکا نوشته‌اند. اصلاً جدال داخلی در کار نیست.» ترامپ در توئیتی دیگر نوشت: «نظرات مختلف ابراز می‌شوند و من تصمیم نهایی و قطعی را می‌گیرم؛ فرایند بسیار ساده‌ای است. همه طرف‌ها، دیدگاه‌ها و سیاست‌ها پوشش داده می‌شوند. مطمئن هستم ایران به زودی می‌خواهد گفت‌وگو کند.»

انتشار تصویری مبنی بر قاچاق گوسفند با اتوبوس در فضای مجازی

یک کارشناس اقتصادی با انتشار تصویری مدعی قاچاق گوسفند با اتوبوس در مرز‌های شرقی کشور شده است. به گزارش تسنیم، طی ماه‌های اخیر بحث افزایش قیمت گوشت قرمز حاشیه‌های فراوانی را ایجاد کرده است. دستگاه‌های متولی سهم بالای قاچاق گوسفند در کاهش عرضه به بازار‌های داخلی و به تبع آن افزایش شدید قیمت را تکذیب کرده‌اند. این درحالی است که یکی از استدلال‌های مطرح در خصوص سهم پایین قاچاق دام زنده به موضوع مشقت قاچاق گسترده دام از مبادی رسمی و ... بازمیگردد. یکی از کارشناسان اقتصادی به تازگی با انتشار تصویری مدعی قاچاق دام زنده به وسیله اتوبوس مسافربری به خارج کشور شده است. وی این تصویر را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

جایگاه‌های مهم کشور در دست نفوذی‌هاست!

ابوالفضل ابوترابی، نماینده‌نجف آباد گفت: شاهد هستیم که جایگاه‌های مهم در دست نفوذی‌هاست و به خصوص دوتابعیتی‌ها در کشور یک خطر بالقوه وحشتناک هستند و این خطر کشور ما را تهدید می‌کند. نفوذی‌ها در داخل از وضعیت اقتصادی جامعه نهایت بهره‌برداری را می‌کنند. دشمن می‌داند که به تنهایی و از خارج از کشور نمی‌تواند استحکام داخلی را از بین ببرد و نیاز به دستگاه نفوذی در داخل دارد.

انصراف کره جنوبی از میزبانی جام ملت‌های آسیا

فدراسیون فوتبال کره جنوبی با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۳ انصراف داد. کره جنوبی و چین دو رقیب اصلی برای برگزاری جام ملت‌های آسیا بودند. قرار است روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت (۱۹می) در کنگره سالانه کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان هجدهمین دور جام ملت‌های آسیا انتخاب شود. با کناره‌گیری کره جنوبی، اکنون شانس چین برای میزبانی این رقابت‌ها افزایش یافته است./ دویچه وله

ترامپ: ایران به زودی با من مذاکره خواهد کرد

رئیس جمهور آمریکا در توییتی نوشت: " «خبر جعل کن» واشنگتن پست و بدتر از آن نیویورک تایمز دروغ نویس، داستان هایی نوشته اند که با خط مشی واقعی من در خاورمیانه متضاد است. هیچ تضاد داخلی {ترامپ با بولتون احتمالا} وجود ندارد. عقاید ما با هم فرق دارد ولی تصمیم نهایی را من می گیرم، و این یک فرایند بسیار ساده است. همه طرف ها، دیدگاه ها و سیاست ها تحت پوشش هستند و من مطمئنم ایران به زودی خواهان صحبت با من خواهد شد."

چرا شکر ۴۲۰۰ تومانی را ۱۰.۰۰۰ تومان می‌فروشند؟

محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به عرضه شکر با قیمت ۴۲۰۰ تومانی در استان گفت: برخی سودجویان شکر ۴۲۰۰تومانی را به قیمت ۱۰هزار تومان در بازار تبریز به فروش می رسانند. دشمن در حال ضربه زدن به اقتصاد کشورمان و ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه است./مهر

واکنش وزیر ورزش به اتهام پرسپولیسی بودن

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت حمایت از تیم های مختلف فوتبال ایران بویژه تیم ملی و تیم هایی که به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان اسیا حضور پیدا می کنند، گفت: فارغ از حرف ها و نقل هایی که در برخی محافل و فضای مجازی بوجود می آید، برای وزارت ورزش و جوانان هیچ کدام از باشگاه ها تفاوت ندارند. هرتیمی تلاش خوبی داشته باشد، برای ما مهم و قابل احترام است و سرامد همه آنها تیم ملی فوتبال ایران است و هر تیمی هم که در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می کند به منزله فوتبال ملی مورد حمایت واقع می شود و قطعا هر تیمی هم به لیگ قهرمانان اسیا برود مورد حمایت قرار می گرفت./پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

نمایندگان مجلس چک سفید امضا به دولت دادند

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره مصوبه مجلس برای اختصاص 14 میلیارد دلار از منابع ارزی جهت تأمین کالاهای اساسی در سال 97، گفت: 14 میلیارد دلار منابع ارزی سال گذشته از سوی مجلس برای تأمین کالاهای اساسی قانون بودجه 97 به دولت تکلیف شد که معتقدم چک سفید امضایی بود که نمایندگان مجلس به دولت دادند. در مصوبه‌ای که سال گذشته نمایندگان مجلس طی آن به دولت تکلیف کردند، این اجازه به دولت داده شد تا به هر روشی که خودش تشخیص می‌دهد این رقم 14 میلیارد دلار را هزینه کند که این روش دارای اشکالات بسیاری است. طبق مصوبه مجلس در قانون بودجه 97، دولت به هر روش و حالتی می‌تواند 14 میلیارد دلار جهت تخصیص و تأمین کالاهای اساسی را هزینه کند، به طوری که هم‌اکنون نیز نمایندگان مجلس نمی‌دانند این ارز در کجا هزینه شده، زیرا اگر در جای خودش هزینه شده بود، شاهد افزایش قیمت در کالاهای اساسی نبودیم.

فتوای رهبری درباره روزه‌ کارگران

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، با اشاره به سؤالی درباره "روزه‌ی کارگران" پاسخ رهبر انقلاب به این سؤال را منتشر کرد.
سؤال: اینجانب کارگر هستم و می توانم روزه بگیریم، ولی کار کردن در ماه رمضان و روزه گرفتن برایم بسیار مشکل است؛ به طوری که کارم را تحت تأثیر قرار می دهد و ممکن است به اخراجم منجر شود؛ لطفاً مرا راهنمایی کنید؟
جواب: باید روزه بگیرید و هر گاه ادامۀ روزه مشقت بسیار زیاد داشت، می توانید روزه را افطار کنید و پس از ماه رمضان قضای آن را بگیرید.

روپا برای حفظ برجام خطر تحریم را به جان بخرد تا جنگ نشود

"وندی شرمن" مذاکره کننده ارشد سابق آمریکا در مذاکرات منجر به برجام، به کشورهای اروپایی توصیه کرد که برای نجات برجام و جلوگیری از فاجعه یک جنگ تمام‌عیار در منطقه، تحرک بیشتری از خود نشان دهند. به گزارش عصرایران، شرمن در یاداشتی در روزنامه آمریکایی" نیویورک تایمز" نقش فعال و مثبت کشورهای اروپایی (3 کشور فرانسه، بریتانیا و آلمان) در زمان مذاکرات منجر به برجام را یادآور شده و به آنها یادآوری کرده : در شرایط حساس کنونی این 3 کشور نقش بیشتری برای کمک به ایران جهت جلوگیری از یک جنگ احتمالی با ایالات متحده آمریکا دارند. این دیپلمات سابق آمریکایی یکی از مهم‌ترین راه‌های اروپایی‌ها را به راه انداختن چرخه حرکت سازوکار مالی تجارت با ایران موسوم به "اینستکس" دانسته و نوشته است: "اروپا باید مکانیسم مالی واقعی و قابل اجرا "اینستکس" را برای ارائه برخی سرمایه گذاری‌ها و کمک‌های بشردوستانه به ایران، ایجاد کند."

دردسر جدید خریداران نفت عربستان

خریداران آسیایی مختلف نفت خام عربستان سعودی در پی حملاتی اخیری که به دو نفتکش سعودی انجام شد، در نظر دارند برای کاهش ریسک اختلال عرضه از کشتی‌های کوچک‌تر استفاده کنند./ ایسنا

آیت‌الله سبحانی: ‌‌بدخواهان، ‌برخی را با حجاب نامناسب برای رفت و آمد در خیابان‌های شهرهای مذهبی اجیر کرده‌اند

آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در سلسله مباحث تفسیر قرآن کریم که در مدرسه علمیه حجتیه برگزار شد، با اشاره به ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما انقلاب کرده‌ایم که اسلام بر همه مسائل حاکم باشد. وی افزود: با توجه به فشارهای بین المللی دشمن زیاد باید صبر پیشه کنیم و مقاوم باشیم زیرا رمز پیروزی بر مشکلات مقاومت است و اگر مقاومت کرده و صبر داشته باشیم مشکلات و فشارهای دشمن کارساز نخواهد بود. مرجع تقلید شیعیان با اشاره به نفوذ فرهنگی دشمن و با انتقاد از وضعیت حجاب در شهر مقدس قم بیان کرد: شهر مقدس قم آشیانه اهل بیت (ع)، ام القرای اسلام و خاستگاه انقلاب اسلامی است و باید دانست که وضع کنونی حجاب در این شهردر شأن پیشینه درخشان آن نیست. استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: بدخواهان حکومت اسلامی برای نابسامان جلوه دادن اوضاع فرهنگی جامعه برخی را اجیر می‌کنند تا با حجاب نامناسب در خیابان‌های شهرهای مذهبی رفت و آمد کنند. آیت الله سبحانی تصریح کرد: بدحجابی‌هایی که در قم مشاهده می‌شوند، ارتباطی با بانوان اصیل قمی ندارد، امروز باید دانست که دشمن تنها از حربه‌های اقتصادی به جامعه اسلامی فشار نمی‌آورد بلکه توطئه‌های فرهنگی نیز دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۹۴
انتشار یافته: ۱۷۹
آفرین آفرین ...موتور سوار و گرفتین آفرین ...تمام اختلاس ها زیر سر همین بود دزدی ها بی کفایتی ها همه مشکلات حل شد
پاسخ ها
خدای هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
همان طور که جناب اقای سبحانی فر مودن بی حجاب هم عارصه هست دزدی و اختلاس و خوردن از بیت المال هم عارضه بدتر هست واین روزها عد های خود را به بدنه این نطام و مملکت چسبانده و در حال مکیدن خون این مملکت در هر لبای هستن و این بی عدالتی و بی هویتی سده خوره جان این ملت تا هر کس به هر صورت مخالفت و ناراحتی خود را بروز دهد لذا من عاجزانه از شما بز رگواران تقاضا دارم هر چه زودتر جلوی این فسادها در هر منصب پ لباسی که هست گرفته شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
هر چی احتلاسه هر چی بی ناموسیه هر چی جاسوسیه همش زیر سر اینه
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
مشکلات اقتصادی و اجتماعی ربطی به خلافکاری و سرپیچی از قوانین ندارد
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اگر این موتور سوار شیشه ماشین خودت یا
بستگانت را شکسته بود باز هم خوشمزگی
می کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
وقتی سازمان اوقاف برای یک استعلام200000 تومان میگیره شکرم باید10000 فروخته شه این ملت حالاّحالا ها باید تاوان بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
در قم چند خانم اعتراف کردند پول گرفتند بیایند قم فقط بدحجاب قدم بزنند
این کارها مدتهاست انجام‌میشود متاسفانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
من امیدوارم همچین ادم های بی ظرفیتی که ضد قانون هستند و وقتی با قانون مقابله می کننددگیرت بیافتند تا مزه بی کفایتی را بچشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
عده ای تنها فقط راجع به حجاب اظهار نظر کنند انگار قرآن کریم در مورد فساد اقتصادی / احتکار / دزدی بیت المال /اختلاس / ربا خواری / و ارتشا/فقر جامعه حرفی نزده ست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
در جواب کاربر محترم خدایی هست ..... رانت و اختلاس در سالهای آینده بدتر و درشت خواهد شد چون بعد از انقلاب به دلایلی کل ساختار را عوض کردند . انقلابیون نظرشان این بود که همه امور دولتی باشد اقتصاد و فرهنگ سازی و مسجد سازی و دانشگاه و ووو بنابراین در کنار این موارد نهاد های متعددی را بوجود اوردند که در موازای هر وزارتخانه یک نهاد وجود دارد . چرا وجود دارد اگر نباشد چی میشود . من‌میگویم این روند فعلی در تقسیم قدرت و ثروت در آینده جواب نمیدهد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
حساسیت روحانیون و پیروان انها در باب حجاب فقط هست اگر گاهگاهی هم معترض میشوند از باب مصرف سیاسی هست اگر به گرانی اعتراض میکنند فقط برای این هست که پیروان و مقلدان ناراحت نشوند . دعدغه اصلی انها فقط حجاب و پوشش هست .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
همه دنیا و استکبار جهانی و اسرائیل و عربستان و امارات و همه و همه بغیر از یکی دو گروه مسلح و حزب سیاسی با ما دشمن هستند!!!؟؟؟
و دارند پول میدهند که زنان بدحجاب شوند !؟
و مدیران اختلاس کنند و رانت بخورند
و آقازاده ها صد میلیارد تومن هزار میلیارد تومن وام بگیرند و ندهند
و
مردم را فقیر کنند و کشور را به فقر و فلاکت و بیکا بکشانند !!؟؟
همه تقصیر دشمنان است و
فقط دشمنان و فقط دشمنان اینکارها را کردند
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
چه ربطی داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
بعضی افراد را در ایران زود میگیرند ولی کسانی که اصفهان اسید روی زنها میریختند و موارد دیگر هیچ خبری نشد واقعا مشکل چیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
چه ربطی دارد؟ مبارزه با دزدی و اختلاس به جای خود دستگیری اخلالگر و آشوبگر هم بجای خود. درود بر نیروی انتظامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
دلیلی نداره که هر مسئله ای رو به مشکلات دیگه ارتباط بدیم. همین عدم تمکین موتور سواران برای رعایت قانون (ورود به خط بی ار تی) سالانه هزاران حادثه دلخراش رو بوجود میاره که اگه با این بی قانونی برخورد شدید نشه تعداد حواذث نیز چندبرابر خواهد شد.
هموطن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
حقیقتا از کار موتوریه و حمایت مردم خوشم اومد.این چن ساله ی اخیر،برخی پلیسهای ما خیلی بی منطق شده ن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
اگه توو مملکت دزدی و اختلاس هست و کسی باهاش برخورد نمی کنه دلیل نمی شه که موتور سوارا هر کاری خواستن بکنند و آخرش هم مامور قانون را مورد ضرب و شتم قرار بدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
موتور سواری که مزاحم زن و بچه مردم میشه رو باید شیکمشم پاره کرد ولی حواستون باشه موتور سوارایی که جون میکنن نون حلال میبرن خونشون رو باید حواشون رو داشته باشید زیر سیبیلی رد کنین مخصوصا با این گرونیای افسار گسیخته الان خیلی عصصبانین حقم دارن بابا میدونی اجاره ها چقدر شده!!!!؟؟؟؟ من همیشه کنار ماشینم بهشون راه میدم.
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
واقعا جای تاسف داره، همچین آدمهایی هم در این کشور هستند. یک جو انصاف، درک و شعور،مانع از این گونه تایید و تمجید می شود.
محمد محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
چه ربطی داره. هر چیزی جای خود داره. چون یک سری اختلاس میکنند اجازه برخورد با پلیس را باید به خودمون بدهیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
فشار بر مردم مستضعف فقیر روز بروز داره بیشتر میشه . .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
آفرین به نیروی انتظامی .راستی از اسیدپاشها چه خبر ؟
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
تا دیروز همتی میگفت ۲۰درصدارزصادرات برگشت!
یکشبه شد ۶۰درصد؟؟
قوه قضاییه نباید به گزارش دولت و بانک مرکزی اعتماد کند و خودش از طریق سازمان بازرسی باید لیست کامل را بگیرد و بررسی کند آیا نورچشمیها از لیست بدهکاران ارزی و متخلفان جا افتادند یا خیر که اصلا بعید نیست.
تابناک لطفا پیگیری کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
ما انقلاب کردیم که اسلام بر همه مسائل حاکم باشد به نظرتون الان حاکمه؟
سلام ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
نمیدونم چرا درباره فقر بیکاری گرانی اعتیاد نا امنی. نظر نمیدن. همش مشکلش حجابه
ناشناس
| India |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
دست جان بر کفان نیروی انتظامی درد نکند.
هر چند یک عده احمق از خدا بیخبر دست نشانده اجانب ، دست به اختلاس ،دزدی و رانت خواری میپردازند ولی واقعا این آرامش و آسایش را از آنها داریم.
خدایا آرامش و آسایش ما را بیشتر کن !
تا بحال ترامپ هر چه گفته بوده اتفاق افتاده.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
قدرت رییس جمهور باید به اندازه ترامپ‌باشه ترامپ امروز گفت من با همه سیاسیون و جناح مقابل و کنگره مشورت میکنم منتها تصمیم نهایی را من‌میگیرم .یعنی رای که مردم بمن دادند گفتند از برجام خارج شو و من اینکار را کردم وووو دولت بی تفنگ همان که نباشد بهتر هست
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
شما مثل اینکه اخبار آمریکا را خوب دنبال نمی کنید. اتفاقا ترامپ مشهور به پس گرفتن تصمیمات نسنجیده خودش است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
آقا افشین، به نظر من هم شما اخبار آمریکا رو اصلا خوب دنبال نمی کنید به عبارت بهتر اخبار داخل آمریکا رو از داخل ایران تعقیب می کنید بدون تردید ترامپ محبوب ترین رییس‌جمهور چند دهه اخیر آمریکا ست
جناب آیت الله با عرض احترام بشمار دیر به اعتراض زبان گشوده آید چند سالی است که با باز شدن ماهواره در خانه قمیها منتظر چنین روزی هم باید بودید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
خواهر شهید ممکن است بفرمایید چرا شما از فیلترشکن استفاده میکنید شاید شما هم در بلاد کفر تشریف دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
فقط و فقط دنبال حجاب باشید !؟
اگر همه از بیکاری و فقر و بیماری و ناکارآمدی و سوء مدیریت مردند هم اشکالی ندارد
و فقط حجاب را بچسبید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
بهتره شما برید یه کشور بزنید
به ناشناس ۲۲:۳۶
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
لایک، عالی گفتی
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
کی میشه مثل ترکیه ی کشور مسلمان پیشرفته بشیم
از اختلاس عالیجناب شیخ الاسلام چه خبر؟؟


شما شاید فراموش کرده باشید!
ولی ما نمی‌توانیم بهاش به این آسانی کنار بیایم.
مشکل اصلی کشور ما حجاب هست .باید حجاب در صدر اولویت ها قرار گیرد
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اجرکم عندا....برادر عرزشی انشاا...که ساندیس ها خنک باشند
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
گر با ادب و تمیز باشی . نزد مامانت عزیز باشی ، برادر بازنشسته
منتقد الدوله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
وقتی شما در تلویزیون جشن و عزایتان برای مردم یکسان است و برنامه جذابی ندارید ماهواره های معاند خلا بی تدبیری برخی مسولان صدا و سیما را با برنامه های عامه پسند پر کردند و تاثیر گذار هم بوده اند .تقریبا 70درصد دختران و خانم ها پوشیدن لباس و بزک کردنشان در طول یک دهه گذشته یک شکل شده است . دیگر کاری نمی شود کرد .
هر سختگیری واکنش منفی جامعه را به همراه خواهد داشت .
مقصر اصلی فرهنگ سازان کشور ماست که این همه بودجه گرفتند ریخت وپاش کردند و این شد خروجی !!!اما فراتر از این ها آسیب های اجتماعی ناشی از فقر اقتصاد ی ست که به این بی بندو باری کمک می کند .آقایان بیشتر در متن مردم رفت و امد کنند و به جای شنیدن با چشم خود ببینند بهتر است
عده ای از فرزندان مسولان بر سفره انقلاب بزرگ شده در فرنگ طوری می گردند که اعتراض عده ای از خانم ها را در آورده اند : که اگر اینطوری بد است چرا فرزندان شما در بلاد کفر اینطور می گردند /
ناشناس
| Turkey |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
عجب ساندیسی خورده
شیوای بلخی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
مردم ایران بیشتر بی غیرت شدند .ازنا تاثیر مال حرامه .
نتیجه اش هم طلاق وفحشاست .به خودشون برمیگرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
اونایی که هنوز به رقص حجاب چسبیدن باید منتظر گوشت تا ۲۰۰ ،۳۰۰هزارتومن باشند
شخصا همیشه مذاکره را ترجیح میدهم اما حالا که دستور مقاومت صادر شده برای دوام اوردن در این شرایط ویژه راهی که بنظرم میرسد پیشنهاد میکنم؛
اگر من کسی را تهدید به مرگ کنم با قوانین موجود در کشور ما و البته همه جای دنیا مجرم شناخته میشوم. با توجه به نزدیکی روز قدس برای کاستن از تنشها و عدم بهره برداری تبلیغاتی حریف پیشنهاد میکنم بجای شعار مرگ بر امریکا که شعاری کلی و تهدید امریکاییها به نابودیست(که دستگاه پروپاگاندای رسانه ای انها میگوید اینکار با بمب اتمی که ایران ممکن است بسازد قرار است انجام بشود)شعار دیگری جایگزین شود که هم سیاستهای امریکا را نقد کند و هم بهره برداری رسانه ای از ان نشود.مثل شعار" شرم بر امریکا"
شرم بر امریکا بخاطر اینکه هر جای دنیا پا گذاشت از ژاپن و ویتنام و کره و افغانستان و عراق و لیبی و سوریه و....‌با خود نابودی و نیستی ببار اورد.
شرم بر امریکا که گروههای نیابتی مسلح مثل داعش و القاعده و طالبان ساخت تا کشورهای نفت خیز منطقه را درگیر کند
شرم بر امریکا که در حالی که اَبَر ادمکشی مثل اف ۳۵ میفروشد مقابله چند پهباد کوچک را حرکت تروریستی میداند
شرم بر امریکا که با وجودی که هنوز در عراق اثار سلاحهای بیولوژیک و سو تغذیه حاصل از تحریم نفت در برابر غذا میلیونها کودک عراقی را در گیر خود کرده ،با افتخار دوباره همین مسیر کشتن کودکان در اثر قحطی را در یمن میپیماید و در حال بررسی انجام ان در کشورهای دیگری است
شرم بر امریکا که بزرگترین فاجعه انسانی تاریخ بشری مثل هیروشیما و ناکازاکی را رقم زده و مدال افتخار زدن هواپیمای مسافری در کارنامه اش دارد.
شرم بر امریکا که با وجود اینهمه سیاستهای امپریالیستی خود را سردار حقوق بشر در دنیا معرفی میکند
شرم بر امریکا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
بخدا قسم اگر امثال شما که بر طبل جنگ می کوبید جرات کنید در جنگ شرکت کنید
و فقط از تحریم و جنگ کاسبی میکنید
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
پیشنهاد بسیار جالب و قابل تاملی است چرا که نه ترجمه به انگلیسیش هم از لحاظ انگلیسی زبانها قابل تاملتر از مرگ بر امریکا است مرگ بر امریکا یعنی من محاکمه ات کرده ام رایت هم صادر شده و تو مستحق مرگی! اما شرم بر امریکا یعنی خودت برو فکر کن و از کارهایت شرم کن! ل
ناشناس
| United States of America |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
با "مرگ بر" چی حل شده که با "شرم بر"؟ هر دوتا شعار زدگیه
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
بعد چهل سال با آمریکا میجنگیم حالا قراره بشه با آمریکا میشرمیم.
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
چرا وقتی میدانی دستوراشتباهی صادر شده خود را موظف به تبعیت میدانی؟
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
من به عنوان یک شهروند نظرم اینه نباید اصلا و ابدا هیچ کشور خارجی را با شعار لفظی یا نوشتاری تهدید کنیم باید به حق حاکمیت همه کشورهای عضو سازمان ملل احترام بگذاریم این نظر منه البته از نظر من نظر اکریت مردم مهمه نه شخص من لذا بهتره در این جور مسائل نظرسنجی بشه
بابا یکی به این ترامپ ی زنگی بزنه
ناسلامتی رییس جمهور امریکاس
دق می کندا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
میدونی هر دقیقه تماس با امریکا چقدر هزینه داره؟ از آقای وزیر ارتباطات بخواه کمی هزینه مکالمه خارجه رو کم کنه
ناشناس
| Australia |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
جنگ که شروع شد می فهمی
اینکه گمان کنیم عده ای اجیر شدند برای بدحجابی،پاک کردن صورت مسئله است و ما نشان دادیم طی این سالها که استاد این کاریم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
همه دشمن هستن همه اجیر شدن شما درست کارتان را انجام ندهید همه اجیر شدن گرانی بشه همه اجیر شرن خون شهدا پایمال بشه همه اجیر شدن آغازاده ها زندگی کنند ما بیکار بچرخین
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
دین با سیاست قاطی نکنید .اونا اجیر نشدند بلکه مثل بچه لج میکنن
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
خوب اونجا اجیر شدن بقیه جاها چی؟ یک روز سوار تاکسی شدم متوجه نشدم راننده چی دید گفت بعضی این خانمها جه وضعی میان بیرون دولتم چیزی نمیگه!!! دوران احمدی بود البته! تازه خاوری در رفته بود و پولها زا به جیب زده بود گفتم دولت اول جلو دزدی ها را بگیره بعد میتونه جلوی این چیزها را بگیره تا وقتی نمیتونه جلوی این مدیران و مسیولین خودشو بگیره حق ندلره جلو شهروند عادی رو به خاطر خلاف یک هزارم اون بگیره زاننده گفت یعنی شما میگی اکه جلو دزدی را بگیره میتونه جلو بی حجابی رو بگیره گفتم اره!!! فکری کرد سرشو تکون داد و گفت اینم حرفیه!!! د
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
این روال دشمن است که عده ای را اجیر کند و کارش را به نیروهای داخلی بسپارد. امروز هم اتفاقا دشمن ما با مطالبی که از نوچه هایش در فضای مجازی دیده می شود، نشان می دهد خیلی کار می کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
یه عده هم اجیرشدن مشق شب بچه ها رو حذف کنند
جناب ایت الله ! وضعیت حجاب فعلی نتیجه سیاست های غلط فرهنگی است .زور در مسایل اعتقادی و فرهنگی نتیجه عکس دارد عزیزم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
در حیرتم چرا هیچیک از مسئولان صحبت از کار فرهنگی نمی کنند و همه موافق بگیرو ببند و توطئه هستند...جز شهیدان بهشتی و مطهری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
بکل معنا را تغییر می دهی با این تحریف هایت تابناک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
خخخخخه
وقتی جریمه کردن و محکم اجرا کردن ان وقت می فهمی که چجوری فرهنگ درست می شود
مشکل عدم اجرای قانون چع در بحث حجاب و چه در بحث فساد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
.
ادم خودش فهم واختیار داره . همه چیز به سیاست ربط ندید
ابوالفضل ابوترابی، نماینده‌نجف آباد گفته: جایگاه‌های مهم کشور در دست نفوذی‌هاست
به این مطلب مدیران رشوه بگیر و اختلاس گر و افراد نالایقی که با پارتی بازی سکاندار بخش های مهمی از کشور شدند را اضافه کنید.
خدا به فریدمون برسه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
اگر این حرف ها را نزنند چگونه در ادارات و نهادها افراد را ممنوع الکار یا اخراج کنند . یعنی اقا زاده ها در نهادها باید یک جای و کاری پیدا بشه . با این تعاریف دست جلو و بالاتر میگیرند تا طیفی بسیاری از جوانان و با تجربه به طریقی خارج شوند و جا باز بشه این برنامه ها از اتاق فکری فرهنگی خارج‌میشه
مشکل جای دیگریست جناب سبحانی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
حجاب عین یه چیزی شده که هواس خیلی ها رو از رسیدن به واجبات دیگر پرت کنه! الان بی اخلاقی و دروغ و ریا و ریا و اختلاس جامعه رو پر کرده!! ولی بدتر از همه چی حجاب هست برای این عالمان
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
مشکل اینه مردم سطحی نگرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
مشکل اینجاست مردم فهمشون کم شده .تجمل طلب شدن معتاد وعیاش شدند که عیرتشون کم شده ‌امار طلاق رو ببینید
من نمیدونم در مقابل این حجم احتکار و رانت ، اختلاس ، دزدی ، گرانفروشی ، نا مدیریتی ، پارتی بازی و و و چرا هیچ وقت سخنی نمیگویند ، جان مردم سر اینها به لب رسیده ، فساد از فقر داره بیداد میکنه و مدام نوشته پشت نوشته که 4 تا موی دیده میشه دنیا داره به سببش خراب میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
چون اونا به دکان ضرر نمیزند
ای کاش آزادی بیان تو کشورمون در حدی بشه که یه سایتی مثل تابناک ، اینقدر به چشم نیاد. اگر یک درصد برخی از تحلیل‌های تابناک رو خبرگزاری‌های دیگه داشته باشن، وای به حالشون میشه
در جام ملت های که برانکو سرمربی تیم ملی بود هم چین میزبان بود و دوباره هم میزبان شدند.پس کی ایران میزبان می شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
هر وقت حضور زنان رو تو استادیوم ازاد کرد.اونوقت به حساب میاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
وقتیکه ورود خانم ها به ورزشگاه ها ممنوع هست هیچوقت میزبانی را به ایران نمیدهند چون از کشورهای دیگر خانمها هم برای دیدن بازیها می ایند و البته میخواهند از نظر پوشش هم ازادباشند
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
چین را با ایران مقایسه نکن .آ؛نها کشوری هستند که فهمیده اند بدون اقتصاد قوی نمی توان زنده ماند
پوتین هم که فرمودند بهتر است ایران در برجام باقی بماند.باید منتظر موضع گیری ضد ایرانی چین هم بود.یعنی اجماعی در۵+۱مبنی بر اینکه نبایدایران از برجام خارج شود وجود دارد.هرچند که ناعادلانه است ولی با این شرایط همانطور که پوتین گفتند اوضاع متشنجتر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Georgia |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
برجام تله ای بود که ایران در ان گرفتار شد ،نه اینده ای میتوان برایش تصور کرد ونه خروج از ان ساده خواهد
بود،در ضمن فکر نمیکنم روسها و چینی ها ازایران قدرتمند حمایت کنن وبا گرفتن امتیاز طرف امریکاییان خواهند گرفت




است
مگه ضيا مجري توانمند رسانه ميليه!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
چرا کسی خاوری و امثال اینها را نمی تواند بگیرد !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
برای اینکه خاوری به کانادا رفته، کانادا هم بدلایل سیاسی با ایران روابطی نداره و پلیس بین الملل کانادا با ایران همکاری نمیکنه. اما خاوری نباید زیاد خوشحال باشه، ممکنه بدلایل پولشویی توسط خود کانادا بازداشت بشه
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
هرموقع اختلاس گرانی.که دم دستشان بود گرفتند بعد نوبت خاوری میشه!!!!!!!ءاینها که دیگه کانادا نرفته اند تا به دلایل سیاسی نتوانند دستگیرشان کنند
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
پشت سر خاوری غیبت میکنید این ماه رمضونی؟ گناه داره بابا
ناشناس
| Spain |
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
برای اینکه خاوری هنوز کشف حجاب نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
راستی اسیدپاشها دستگیر نشدن؟
خدا را شکر که سپیدرود و تماشاگرنماهایش حذف شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
بی فرهنگ ترین تماشاگران رو داشت و خودش هم ضد فوتبال بازی می کرد
"آیت‌الله سبحانی: ‌‌بدخواهان، ‌برخی را با حجاب نامناسب برای رفت و آمد در خیابان‌های شهرهای مذهبی اجیر کرده‌اند"

پس به گفته شما همه زنان ایرانی اجیرشده هستند!!!!!!کسانی که فرزنانشان را به آمریکا واروپا فرستاده اند چی جناب آیت ا..... ؟آیا آنها هم اجیر شده هستند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
لابد خانمهاي نجيب و باحجاب از منظر شما جزء بانوان اين مملكت حساب نميشن؟
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
مردم به اصل ایرانیت خویش بازگشته اند.
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
میشه بفرمایید چند درصد زنان این کشور چادری نیستند یا بدحجاب هستند میشه بفرمائید دشمن چند زن ایرانی رو اجیر کرده ؟
خودتونو خسته نکنید بزودی ماجرای موتور سوار هم ماست مالی میشه و دفعه بعد ده موتور سوار با نیروهای انتظامی درگیر خواهند شد
بنظرتون اشتهای سلطان شکر چطوره؟ با شکر کیلویی ۱۰ تومن سیر میشه؟
پاسخ ها
خاک وچوک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
هیچکی نمی خواهد سلطان نمک شود ؟؟ یا سلطان روغن
ناشناس
| Australia |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
برو به حجاب و عزتت برس ، بقیه مسایل حل می شه
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
خیر. تمامی سلاطین سیری ناپذیرن
ببینید نخست وزیر کویت درباره جنگ بین ایران و آمریکا چه گفته است وقتی از او درباره امکان جنگ در منطقه پرسیده اند پاسخ داده است بر اساس اطلاعات موجود احتمال جنگ وجود دارد . این احتمال بسیار جدی است. ترامپ هم در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسیده آیا آمریکا وارد جنگ با ایران میشود چواب داده است امیدواریم اینطور نباشد جنگ را رد نکرده هر لحظه به یک جنگ بین ایران و آمریکا نزدیکتر میشویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
صحبت های پوتین هم مشکوک بود
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
جنگ طلبان بلاخره جنگ رو آوردن و معتقدن نعمته حالا بهتره به استقبال نعمت بریم چون دیگه اجتناب ناپذیره دارن روسیه رو راضی میکنن که صحبتهای پوتین نشان داد راضی شده است حالا اونها که روی موشکها شعار نابودی کشورها رو مینوشتن بهتره خودشون رو اماده کنن و این شعار رو عملی کنن الان باید با همان موشکها به مقاله با دشمن برخیزیم
متاسفانه باید عرض کنم، این افرادی که بی حجاب یا کم حجاب هستن، اجیر نشده اند. جامعه در حال تغییر است، گفتمان دهه 60 اکنون جواب نمی دهد.
پاسخ ها
رستم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
دقیقا تا همین 100 سال پیش همه تو ایران روبند میزدن وچادر سر میکردن.جامعه عوض میشه چه نسل قدیم بخواد چه نخواد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
یعنی چی .ادم باید خودشون فهم داشته باشند .دهه ۹۰همه باید بی غیرت بشن .؟
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
اگر در قران بگردین و مطالعه کنیم آیاتی هست که حجاب را بر زنان پیامبر واجب دانسته نه برای زنان امت پیامبر. اینو آقایان اهل دین میدانند فقط نمیدونم چرا اصرار بر اجباری بودن حجاب دارن. اما هر جای قران تفحص بشه دزدی را جزو گناهان کبیره هست و به شدت نکوهش شده و خود اختلاس هم نوعی از بزرگتریم دزدی هاست حالا چرا هیچ کدوم از آقایون دینی و آیت الله ها راجع به اختلاس حرف نمیزنند
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
چرا متاسفانه؟ جامعه همیشه در حال تغییر و پوست اندازی است
وزارت ورزش حق تیمداری و بخشش بیت المال برای تیمهای خاص نداره، کجای دنیا اینجوریه که فقط به دوتیم پایتخت پول بیت المال بدن!
مقاومت کردن با من
اختلاس و احتکار از تو
کم خوردن و کم پوشیدن با من
عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو
شرمندگی در برابر اهل و عیال با من
ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو
پراید 50 میلیونی با من
لکسوس و بنز آخرین مدل از تو
پاسخ ها
عین الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
خدا پدر و مادرت رو بیامرزه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
لنگ‌پوشیدن و نان خشکه خوردن و اشکنه خوردن را ننوشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
احسنت حرف دل ۹۶درصد مردم ایران
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
مرگ بر آمریکا گفتن با ما
در آمرکا زندگی و تحصیل و تفریح کردن با تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
لنگ پوشی و نان خشک خوردن با من
بستنی طلایی تو میلاد خوردن با تو
موتور سوار بدبخت دادمیزنه پیک موتوریم موتورم تمام زندگیمه به این سرعت گرفتینش.. بعد داماد اقای وزیر با میلیاردها میلیارد بدهی بدون این که لباس زندان تنش باشه میاد تو دادگاه تا به ریش همه بخنده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
پیک موتوریه گواهینامه بگیره
امروز تو صف ۳ کیلو شکر به نرخ دولنی ۱۲ هزار تومان خریدم ولی مطلبی که برام رنج اکر بود این بود که با خانواده چند نفر شکر میگرفتند و دوباره ته صف برای اینکه مجدد شکر بخرند تو صف قرار میگرفتند و فروشنده پشت سر هم میگفت خانم ها و اقایان چرا دو بار و سه بار شکر میخرید بگذارید به همه برسه . چرا اینقدر مردم بی رحم شدند . چرا مردم بهمدیگر مهربانی و گدشت ندارند ایا این نتیجه رفتار مسولین کشور نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
چون متوجه شده اند مسولین به فکر آنها نیست و مجبورند خودشان به فکر خانواده شان باشند.
ایرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
ببخشید دلیل میشه که یه نفربه خاطر پیک موتوری قانون گریزی کنه یا در خط ویژه اتوبوس اونم با سرعت زیاد حرکت کنه که چی پیکه میدونی همین موتور ها سالانه چند درصد از تصادفات جاده ای و شهری را به خودشون اختصاص دادند که باعث بدبخت شدن یه خانواده هم میشن ضمنا پلیس برابر قانون با جراىم مشهود برخورد میکنه در خصوص دستگیری اقازاده ها هم تحقیق و تفحص وظیفه دستگاههای دیگری هست که در صورت اخذ دستورات قضایی و درخواست از پلیس همون اقا زاده هم برای پلیس عددی نیست گویا شما از پیش پا افتاده ترین قوانین کشوری اطلاع نداری
برای من این سئوال مطرحه که سایت تابناک چرا هر کسی که در باره حجاب صحبت می کنه فورا اون حرف رو نمایه می کنه. خوب اون آقا برای خودش یه فکرائی می کنه برای خودش یک فکر و یک عقیده است و در دنیای آزاد نباید کسی به اندیشه این آقا ایراد بگیره ولی سئوال اینه وقتی همه زنها چادر و با مانتو شلوار روسری هستنددیگر مگر کسی بی حجابه که شماها شب و روز هی درباره اش صحبت می کنید و خواب و خوراک ندارید؟؟ من نمی فهمم برخی از جان بانوان گشور جه می خواهند و حجاب مورد نظر ایشون چیه؟ چادره؟ مقنعه است؟ لچکه؟ روبنده است؟ بابا جان یه معیار و نمونه ای بدید که مردم بدونن شماها چی می خواهید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
گیرم مدل هم بدن.مردم رعایت نخواهند کرد..اقایان اگر خیلی هنر دارند فرزندانشان را از اروپا و امریکا و مهد بیحجابها برگردانند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
دوست عزیز این مسله فقط حرف شما نیست حرف و پرسش من هم هست . ازغدی هم به روحانی در جلسه گفت که بقیه مسایل ولش کن بگو چرا در فلان جا گفتی مردم را نباید بزور به بهشت برد یا بگدارید مردم راحت باشن . یعنی بین انسانیت و ارزش های انسانی فقط با گداشتن یک روسری و لچک و روبند یا چادر و یا مقنعه برای خانم ها و افتادن و شل کردن همان پوشش ها تعریف شده مثلا در کوچه خود را بپوشاند ولی در نزدیکی دروازه بردارد وووو
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
باید ایرانیانی که درخارج بسر می برند آبروی این دزدان را که پول ملت راغارت کرده اند ودر آنجا عیاشی میکنند ببرند ودرحد توان اگر یکی از آنها را بکشند مابقی از ترس جانشان به ایران برمیگردند
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
بجه های مدیران در اروپا و امریکا با شلوارک و تاپ دست در دست دوست پسران و دخترانشان عشق و حال می کنند .البته با شناسنا مه های جعلی
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
عزیز ناشناس 22:39
بزرگان قوم و خانواده هایشان به حدی از تقوا و تزکیه نفس رسیده اند که با دیدن و مصاحبت با بی حجاب جاییشان نمیلرزد و برای اعتلای کشور و پرورش و بالندگی عقیده مجبورند در بلاد کفر عذاب بکشند و هزینه کنند ! و من الله التوفیق
اولین مدرسه مذهبی یا حوزه را آیت الله حائری زاده در قم ایجاد کرد. حالا به جای قم مثلا این مدرسه در بروجرد تاسبس می شد، بروجرد ام اقرا می شد؟
جرمش چی بوده ؟ دخترش جاسوس بوده یا اختلاس کرده ؟!
یا ژن خوب را نداشته که با هزاران میلیارد اختلاس بره کانادا؟!
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
نه برادربنده خدا داشته با بنزین هزار تومنی دور دور
میکرده وماموران به جرم مرفه بی درد بودن دستگیرش کردند !!!!!!وخدا رو شکر فرمانده نیروی انتظامی با تشکیل یک تیم بعد از فرار توانستند دستگیرش کنند که این هم نشانه ایی از اقتدار نیروی انتظامی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
اره مگه عکس مرحان جون با چادر و عکس بی حجابش تو کانادا را ندیده اونکه احیر شده اونه نه یه پاپتی که برفرض پول گرفته بی حجاب بگرده
ناشناس
| Qatar |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
پيك موتورى بوده
يك بدبخت زحمتكش
ناشناس
| Sweden |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
جرمش این بوده که کارگر زحمتکشی بوده ایت.
آن موتور سواری که دستگیر کردید، مردم از بی عدالتی و تبعیض و فقر و فلاکت ، کارد به استخوانشان رسیده است. آیا تحقیق کرده اید که آن موتور سواری که با افتخار تیتر میزنید که دستگیر شده است ، در چه وضعیت معیشتی قرار دارد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
در هرشرایطی که بوده نباید مامور راهنمایی را کتک بزند! قانون شکنی را نمیتوان بخاطر مشکلات کشور توجیه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
ادم با عیرت که وصعش بد بشه از گشنگی بمیره خلاف نمیکنه
ناشناس
| Qatar |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
با مردم بد نكنيد
ایرج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
دلیل میشه که کسی به خاطر فقر قانون شکنی کنه یا در مسیر و خط ویژه اتوبوس حرکت کنه اونم بدن کلاه. کاسکت ضمنا وظیفه پلیس نظارت بر اوضاع اقتصادی کشور نیست گویا از پیش پا افتاده ترین قوانین کشوری هیج اطلاعی نداری
قدرت تلگرام را دیدی ؟ دیدی چگونه موتور سوار تنها دارای خودش که یک موتور بوده چگونه دنبال خوردو میکشید . در این فیلم خیلی حرف ها وجود دارد یعنی دهها نکته سیاسی وجود دارد که واقعا بیانش خیلی سخت هست
میدونیدتاسفم ازچیه مردمی که ۸سال جنگیدندولی الان ابرازخوشحالی میکنندازاینکه امریکاحمله کنه
مسئله اینه که فقط تو ایران برای همه حجاب اجباریه تو عربستان هم فقط برای عربستانیها وبقیه ی دنیا حجابشون اختیاریه ما یک درصد جمعیت دنیا هستیم.
زنان و دختران ایرانی حجابشان از کشورهای دیگر مثل سوریه و لبنان و عراق و فلسطین و ووو بهتر هست .
اسلام در خطر است
"دستگیری موتورسوار فیلم درگیری با مأموران پلیس"
جناب سردار شما حتما فیلم را ندیده اید چون اگر دیده بودید میدانستید که به مامورین توهین نکرد بلکه به کسان دیگر توهین کرد!!!!!ونکته دوم اینکه دیگه عصر جچر نیست وتمام مردم اتفاقات را در لحظه می بینند
فقط زورشون به موتوری و کارگر می رسه اما اختلاسگران با آزادی اختلاس می کنند و به کانادا می روند
دلیل شکر ده هزاری ناکارامد بودن روحانی است
اون زمان که ترامپ گفت بیاید مذاکره کنیم.. هی ناز کردید... حالا چطور میگید که بیا اول تو برجام بعد مذاکره کنیم... خوب اون هم اول وقتی تو برجام بود گفت بیا مذاکره کنیم....
حضرت آیت الله لطفابفرمایید کی اجیرمیکنه وپول میده برای بی حجاب چرخیدن. تامن هم بروم اجیرشوم .بالاخره از خیلی ازگناهان دیگه که بخاطرفقرانجام میدهم گناهش کمتره.
چرا شکر ۴۲۰۰ تومانی را ۱۰.۰۰۰ تومان می‌فروشند؟ چون ژنهای خوب هزینه هاشون بالاست
جناب آيت الله سبحاني مطمئن باشيد كسي براي بي حجابي اجير نشده بلكه مبلغين ديني ما ناکارامد عمل كرده اند كه نسل جوان اكثرا" اين حرفها را نمي پذيرند ضمنا" بنام دين آنقدر بي عدالتي شده كه متاسفانه اصل قداست دين نيز زير سئوال رفته.
موتورسوار را عشق است
حرفهای موتور سوار بخاطر ظلم در جامعه است فاصله طبقاتی حقوقهای نجومی ژنهای برتر کاخهای لوسون دیگه مردم چیزی جز ظلم ندیدن
برخی اوقات برخی مامورین پلیس هم پیدا میشن مه چون خودشون بدبخت هستن به بدبختها هم گیر میدن یمبار ماشین لباسشویی از شهروند خریدم اوردم خونه دیدم داخلش بسکت چرخونش قره! یک وانت گرفتم برش گردونم کارگر نشست پشت وانت تو راه پلیس گیر داد که چرا کارگر پشت ماشین نشسته خواست جریمه کنه گفتم من بهش کفتم دو تا خیابون راهه تو جاده که نیستیم ولی باشه جریمش با من گفت معاینه فنی هم نداری راننده دیکه به التماس افتاده بود گفت رفتم بهم معاینه ندادن! گفتم جناب این بنده خدا اگه پول داشت مثل شماها سوار بنز بشه بدش نمیومد بره یه نیسان قشقایی بگیره کار کنه ولی حقشو بنز سپارهای تو این مملکت خوردن که این بنده خدا باید این ماشین رو باهاش کار کنه تقصیرش چیه چرا باید جریمه بشه مگه این بدش میاد سوار ماشین خوب بشه اخه زاننده التماس افتاده بود میکفت شکم زن و بچه هامو با این وانت سیر میکتم پول ندارم برم ماشین تعمیر کنم باید از شکم زن و بچم بزنم! من که گفتم بنز سوارید از مزدم خبر ندارید و دارید گناه برای اخرتتون میخرید! بهش برخوزد گفت من بنز سپار نیستم پلی یک حرفی زدی که منو تکون داد! یک افسریه بنز سواره اتفاقا این برگه ها به من داده جریمه بنویسم! باشه چون شمارتو زذدم کمترین جریمه رو مینویسم نمیدونم اون موقع انگاری ده تومن نوشت به راننده غیر اجرتش پول جزیمه را همدادم کسی که بنز سواره از چی خبر داره!!
ایت الله به این راحتی قضاوت میکنه!!!!!
مسولین مگر زن و بچه شون تحت فشارن که بیان مذاکره کنند مردم بدبختن که دارن در سختی و بدبختی غرق میشن و خیلی هاشون غرق شدن

در این ساله کی مسولان این کشور مردم رو درک کردن فقظ به فکر اهداف خودشون بودن میگید نه یه همه پرسی بذارید
وقتی که خانه متری یک میلیون .......شده متری 20 میلیون .پراید 10 میلیون شده ....50 میلیون ...خوب باید شکر را هم برای مزه .کردنگران کنند
به به خیلیم عالی
قیمت شکر کار دشمنه
حجاب کار دشمنه و .............. کار دشمنه
البته فراموش نشه دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه
اسلام شما فقط حجابه
من اگر جاي مسولین بودم
براي اون موتور سوار يه موتور صفر كيلومتر ميخريدم و يه كلاه كاسك
و برايش يه شغل پيشنهاد ميدادم
و بعد ازش ميخواستم كه قانون رو رعايت كنه
و هزينه تعويض شيشه ماشين پليس رو پرداخت كنه
آقای ترامپ نیازی به فشار بر ایران نیست چون خود مردم بیرحمانه همدیگر را با افزایش قیمتها خواهند درید دیگر در کسی همت و گذشت دیده نمی شود همه دنبال سود خود و دری کلالم بدبخت کردن خود هستند
تابی سرت سوت نمی کشه نظرات ما رو می خونی؟؟ چرا یه بار با یکی از علما اعظم مصاحبه نمی ذارید که بعد از سالها که مملکت و امور فرهنگیش تحت نظر و... شما بوده چراا و چرااا به اینجا رسیده؟؟؟
مشکل اصلی کشور ما تحمیل سبک زندگی است! همینه که باعث شده مردم تبدیل به خودی و غیرخودی بشن و فساد زیاد بشه و نخبه ها هم بکار گرفته نشن!
ما ایرانی ها در تهمت زدن به همدیگر خیلی استاد هستیم اقایی که اظهار می دارد ان خانمها پول گرفتند و بی حجابی را رواج دهند اقای محترم شما مدرک دارید برای حرفتان زمانی یکی از مسولان هم گفت که برای خاتمی و موسوی و اطرافیانش با چمدان از عربستان سعودی دلار اوردند که هیچوقت هم ثابت نشد وقتی برای قدرت و ثروتد نادرست در جامعه نهادینه شود انتظار نداشته باشید که جامعه اصلاح شود در کشور خیلی از کار هایی وجود دارد که کل مملکت را در حال نابود کردن است شما چسبیدی به حجاب اقایانی که حجاب را در الویت می بینند لطف کنند در زمان ایلام حجاب در هربستان چه جوری بود . وقتی گفتار و رفتار مسولان یکی نباشد بهتر از این نخواهد بود
((((آیت‌الله سبحانی: ‌‌بدخواهان، ‌برخی را با حجاب نامناسب برای رفت و آمد در خیابان‌های شهرهای مذهبی اجیر کرده‌اند))))
بابا بیخیال ،مردم ازادی میخوان
چرا در ماه رمضان حمل غذا با موتور ممنوع است؟بیماری که مشکل حرکتی دارد نمی تواند غذا درست کند یا مسافر یا .... \هر رزو یک ممنوعیت انهم از بینواترین و زحمتکش ترین بعدهم با افتخار موتور سوار را گرفتیم!
در مورد موتور سوار فریاد میزد( این تنها سرمایه منه ) اگه راست میگین برید سراغ گردن کلفتها کاش فرار میکرد گیر نمیوفتاد..
بیچاره مردم اینقدر توسختی و بدبختی هستند که فوری از کوره در میرن
شکم مردم رو سیر کنید و رفاه بهشون بدید هرکی دزدی و تخلف کرد اعدامش کنین اگه کسی چیزی گفت.
شرم آوره! یک موتور سوار که میگه اون موتور همه زندگی من هست رو دستگیر کردن با افتخار که چرا موتورش رو نگذاشته ببرن؟! اونوقت توی همین مدت یک عده از رانت ارز دولتی هزاران میلیارد تومن خوردن و یک آب هم روش!
الان مشکل مملکت حجابه . آهنگ ساسی مانکن
در مورد حجاب رفراندوم بزارید.
سلام زمانی در اداره بر سر پشت میز یک ریس حسابداری نوشته بود بروید به سراغ دانه درشتها ! ادرس غلط ندهید اگر یقه دانه درشتها را بچسبید ملت اعتماد می کند بی حجاب با حجاب می شود مساجد پر می شود ..
فکر می کنید چرا با دانه درشتها کار ندارند
مملکت باغ وحش نیست که سرچهارراه فحاشی کنه و کسی جلوشو نگیره ، خاک بر سر اوناکه مرتیکه ی فحاشو تشویق میکردن...
در جواب اون اقایونی که میفرمایند آفرین موتور سوار را گرفتین الان همه مشکلات حل میشه...خدمتت باید عرض کنم که گویا پیش پا افتاده ترین قوانین کشوری را هم نمیدونی و اون اینه که هر کس هر اداره ای یه وظیفه داره وظیفه پلیس نظارت بر اوضاع اقتصادی کشور نیست گویا شما اطلاع نداری پلیس وظیفش مبارزه با بی نظمی هاست در گیری هاست سرقت هایت مواد مخدر هست بله ...ضمنا بهتره یه سرچ توی اینترنت هم بکنی که میزان درصد تصادفات موتورسیکلت در کشور چقدر هست ..
توجه توجه تابناک تبلیغ شکر کیلویی ۱۰۰۰۰ تومان را میکنه توی بازار شکرکیلویی ۹۰۰۰ تومانه یعنی بازاریها چرا ده هزار تومان نمی دن
صحبتهای جناب آیت الله سبحانی در باب لزوم توجه بیشتر به حفظ و رعایت حرمتها و قوانین اسلامی بخصوص در شهرهای مذهبی کاملا محترم و قابل قبول است. اما چرا باید تصور شود که افراد بدحجاب اجیرشده هستند؟ آیا نباید این واقعیت ساده را پذیرفت که بخش قابل توجهی از جامعه ایرانی اصولا اعتقاد چندانی به حفظ برخی قوانین ظاهری اسلام، ازجمله حجاب، ندارند؟ و آیا میتوان با قاطعیت تمامی این افراد را افرادی نادرستٰ و ناصالح نامید؟ آیا با این حساب نباید تمامی اختلاس کنندگان از بیت المال را نیز اجیرشده از خارج بدانیم؟ متاسفانه در زمینه جذب جامعه ایرانی به احکام اسلامی اقدامات موفقیت آمیزی انجام نشده و اگر هم شده، نتیجه آن بیشتر ظاهری و به دلیل اجبار بوده تا باطنی و از روی خلوص قلب.
ترامپ مسئول بی حجابی ایران است.
کم خودم پانزده ساله که گواهینامه ی موتور دارم و قبلا موتور سوار بودم ولی واقعا بخاطر رفتارهای زننده همین ماموران نیروی انتظامی موتور رو فروختم و ماشین خریدم. اولا برخوردشون بسیار بده و با شما بعنوان شهروند درجه ی سوم برخورد میکنند. ثانیا برای گرفتن موتور کلی شما رو توی دردسر میندازن و مثل اینکه قراره دزد بگیرن میرن کمین میکنند و یهو خودشون رو میندازن جلوی موتور و حتی خود من رو یک بار زمین زدند. سوم اینکه برخلاف ماشین که شما رو در صورت تخلف جریمه میکنند، موتور رو با کوچکترین تخلف میگیرند و اصلا براشون مهم نیست که شما کار و زندگی دارین و خرج زندگیتون رو شاید با همین موتور دارید در میارید. مثلا کلاه نداشته باشید جریمه نمیشید بلکه موتور رو کلا میگیرند و واقعا مسخرست. همه ی اینها هم بخاطر اینه که موتور کوچک و سبکه و حمل ونقلش براشون راحته و یدک کش مخصوص برای خودشون ساختند که سر تقاطع ها میذارن و صبح تا ظهر پنجاه تا موتور میریزن توش و پارکینهاشون رو پر میکنند. از اونطرف هم کلی خرج روی دست شما میذارن تا موتورتون رو پس بدن. خلاصه خیلی کار اشتباهیه و ...
بازم میگی چرا؟؟
خدایی به پلیس بابت دستگیر شدن موتور سوار خسته نباشید میگم ولی با اختلاس گران و دلالان هم ای کاش به این سرعت برخورد بشه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی