بازدید 6056
۲

رای حسین هدایتی تا چند روز دیگر ابلاغ می‌شود

کد خبر: ۸۹۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 14 May 2019
قاضی مسعودی مقام در ابتدای جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از متهمان پرونده بانک سرمایه گفت: در این جلسه به اتهامات ۲۱ نفر از ارکان اعتباری بانک سرمایه و ۸ نفر از مدیران این بانک رسیدگی می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، قاضی مسعودی مقام در ابتدای جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از متهمان پرونده بانک سرمایه گفت: در این جلسه به اتهامات ۲۱ نفر از ارکان اعتباری بانک سرمایه و ۸ نفر از مدیران این بانک رسیدگی می‌شود.

مسعودی مقام افزود: در رابطه با بانک سرمایه، چون بحث مشارکت در اخلال اقتصادی مطرح است، ابتدا کیفرخواست‌های ارسالی را رسیدگی می‌کنیم.

وی افزود: در رابطه با سه نفر از اعضای هیأت مدیره بانک سرمایه آقایان بخشایش و توسلی و کاظمی رأی صادر شده است. رأی حسین هدایتی هم صادر شده که تا چند روز دیگر ابلاغ می‌شود.

قاضی مسعودی با اشاره به اتهامات محمد هادی رضوی گفت: نماینده دادستان ابتدا اتهامات هادی رضوی و احسان دلاویز را قرائت می‌کند و بعد سپس اتهامات ۸ نفر از مدیران این بانک را قرائت می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اگر از روز اول چند مفسد فی الارض ها را مصادره اموال و اعدام می کردند حالا با پول بیت المال ، ادای حاتم طایی را در نمی آوردند
هرکسی الان احتکار میکنه، از جمله شکر، کاغذ، و ماکارونی و ... اگر مبلغ احتکار از رقم مشخصی بالاتر بود، بدون درنگ اعدام بشه. اینطور ترسی به جان مفسدین اقتصادی می افته که خودشون مجبورن رعایت حال مردم رو کنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان