بازدید 32795
هزار و ششصد و پنجاه و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نظر عارف در مورد مذاکره با آمریکا/گزینه فراکسیون مستقلان برای ریاست مجلس قطعی شد/نظر باهنر درباره مراسم افطاری روحانی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: گفت‌وگو با ترامپ در اتاق‌های دربسته مشکلی را حل نمی‌کند/«اصفهان شمالی» جز هزینه چیزی ندارد/نمایندگان روزنامه‌دار و حمایت‌های ارشاد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ 13 May 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نظر عارف در مورد مذاکره با آمریکا

محمدرضا عارف در مورد احتمال مذاکره ایران و آمریکا گفت: شخصا صداقتی در سخنان مقامات آمریکایی برای مذاکره نمی‌بینم، هم براساس تجربه گذشته و هم رفتار و منشی که در این روز‌ها و ماه‌‍‌های گذشته از آمریکایی‌ها دیده‌ایم نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. رئیس فراکسیون امید مجلس ادامه داد: زبان اصلی آمریکایی‌ها تهدید است که در کنار تهدید برای اینکه افکار عمومی جهان را جلب کنند بحث مذاکره را مطرح می‌کنند. نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اگر اهل مذاکره بودند برجام را ترک نمی‌کردند، برجام بهانه خوبی بود که مذاکره در سایر زمینه‌ها نیز شروع شود. عارف تصریح کرد: آمریکا معاهده بین المللی را که به نتیجه رسیده است ترک می‌کند و باور اینکه الان آن‌ها برای مذاکره صداقت دارند سخت است.

رئیس فراکسیون آموزش مجلس در مورد امکان بروز جنگ بین ایران و آمریکا نیز گفت: نه آمریکا و نه منطقه آمادگی جنگ را ندارند. آمریکا بهانه‌ای برای اینکه بخواهد علیه جمهوری اسلامی ایران جنگ جدیدی را آغاز کند ندارد چراکه ما در چهارچوب قواعد و مقررات بین المللی فعالیت می‌کنیم، کشوری انقلابی هستیم و بیشتر از کشور‌های دیگر برای مبارزه با تروریست هزینه داده‌ایم. نماینده اصلاح طلب مجلس تصریح کرد: ما برای حفظ سلامت نه تنها خودمان بلکه برای حفظ سلامت دنیا هزینه‌های مالی و انسانی فراوانی برای مبارزه با مواد مخدر داده‌ایم، یکی از بزرگترین کشور‌های مهاجر پذیر هستیم و بیش از سهم بین المللی خودمان با توجه به نگاه ارزشی که برای انسان‌ها داریم هزینه کرده ایم

گزینه فراکسیون مستقلان برای ریاست مجلس قطعی شد

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از قطعی ‌شدن گزینه این فراکسیون برای انتخاب رئیس پارلمان خبر داد. مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای در این فراکسیون برای بررسی انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس که ۷ خرداد برگزار خواهد شد خبر داد و گفت: گزینه‌های نهایی و قطعی این فراکسیون برای انتخاب رئیس مجلس نیز علی لاریجانی است. وی ادامه داد: قرار است کمیته‌ای که به‌ دستور رئیس فراکسیون تشکیل شده نحوه ورود فراکسیون مستقلان به این انتخابات را بررسی و گزارشی به فراکسیون ارائه کند. سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اضافه کرد: پس از جمع‌بندی کمیته مذکور مشخص خواهد شد که برای نواب رئیس و باقی اعضای هیأت‌رئیسه لیست جداگانه‌ای از سوی فراکسیون ارائه شود یا خیر. نماینده لنگرود در مجلس تصریح کرد: رایزنی‌هایی نیز با سایر فراکسیون‌های سیاسی مجلس انجام خواهیم داد تا اگر توافقی صورت گرفت با آن‌ها لیست واحد ارائه کنیم.

نظر باهنر درباره مراسم افطاری روحانی

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به برگزاری مراسم افطاری حسن روحانی با فعالان سیاسی، گفت: اینکه تصور کنیم مسیر و ساختار مشخصی وجود دارد یا قرار است شکل گیرد تا جلسات مستمر مشابهی انجام شود، چنین چیزی نیست و این نشست را بیشتر می‌توان یک صله رحم در نظر گرفت. محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که ارزیابی اش از تأثیر مراسم افطاری رئیس جمهوری بر فعالان سیاسی چیست، اظهار کرد: در این مراسم حدود شصت نفر از فعالان سیاسی دعوت شده بودند که برخی از آنان فعالیت حزبی نداشتند و به عنوان چهره‌های سیاسی شناخته می‌شوند که از این میان حدود ۱۳ نفر، وقت گرفتند تا دقایقی صحبت کنند. وی با اشاره به محور‌های سخنان فعالان سیاسی در این مراسم، اظهار کرد: در این سخنان، هر کدام از چهره‌ها و فعالان سیاسی مباحث مختلفی را مطرح کرد که مسائل جاری سیاسی، موضوع امکان وقوع جنگ و مسائل اقتصادی از جمله این موارد بود. باهنر با بیان اینکه این جلسه بد نبود، اما نمی‌توانست مفید هم محسوب شود، تصریح کرد: برگزاری مراسم افطاری رئیس جمهوری بدل به یک کار سنتی شده است که هر سال در یک روز از ماه رمضان افطاری دهند و چهره‌ها و فعالان سیاسی نیم ساعتی باهم گفت‌وگو کنند.

مشکل اصلی کشور فساد است نه تحریم

حسین راغفر، اقتصاددان گفت: در شرایط کنونی مشکل داخلی کشور موریانه فساد است؛ مساله‌ای که چه‌بسا پشتوانه‌های اصلی نظام را فرسوده می‌کند. در کنار فساد، نابرابری‌های اقتصادی و وضعیت نامناسب معیشتی مردم باید تصمیمات اشتباه هر شبه برخی مسئولان را نیز در تشدید مشکلات کشور را در نظر گرفت. شرایط به‌شکلی است که در شرایط کنونی گروهی فقر و نابرابری بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کنند و در مقابل گروهی دیگر با اشرافی‌گری بی‌سابقه‌ای زندگی می‌کنند. این بزرگ‌ترین تهدید داخلی است که گروه‌های بی‌بضاعت هر روز در خیابان‌ها، رژه اشرافیت و تفاخر را مشاهده می‌کنند و این وضعیت را نتیجه تصمیم‌گیری‌های نظام تصمیم‌گیری می‌دانند. بزرگ‌ترین آسیبی که این نابرابری‌های اقتصادی ایجاد می‌کند فرسایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی نسبت به نظام سیاسی است. /آرمان

گفت‌وگو با ترامپ در اتاق‌های دربسته مشکلی را حل نمی‌کند

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: با افزایش تنش زبانی میان ایران و امریکا و نیز حضور بیشتر نیروی نظامی آنان در منطقه، دونالد ترامپ یک برگ تبلیغاتی دیگر رو کرد و به نحو غیرقابل انتظاری اعلام کرد که تلفن خود را برای مسئولان ایران فرستاده تا یک تماس بگیرند و جالب اینکه ۱۲ شرط قبلی وزیر خارجه‌اش را کنار گذاشت و گفت: فقط از ایران یک درخواست دارد و آن نداشتن سلاح هسته‌ای است. در رابطه با ایران از یک جهت در موضع برتر قرار گرفته است و آن اینکه در سخن اظهار آمادگی برای گفت‌وگو می‌کند، گو اینکه منظورش از گفت‌وگو، گفتن او و شنیدن دیگران است، ولی مردم لزوما چنین برداشتی ندارند. از این‌رو باید برای خارج کردن او از این موضع؛ پیشنهادی جدی ارایه کرد. در این باره ایده زیر را پیشنهاد می‌کنم. برای خلع سلاح ترامپ، ایران پیشنهاد کند که نیازی به گفت‌وگوی رو در رو در اتاق‌های بسته نیست، توییتر بهترین وسیله است.

«اصفهان شمالی» جز هزینه چیزی ندارد

محمودی نماینده شهرضا گفت: اگر دلیل اصلی طرح اصفهان شمالی، مشکلاتی است که مردم کاشان مطرح می‌کنند، می‌توانستند در زمان تشکیل استان قم به این استان بپیوندند. برخی از نمایندگان مدعی هستند اگر استان اصفهان شمالی تشکیل شود بودجه و رسیدگی به حوزه انتخابیه آنان بیشتر خواهد شد در حالی که با اجرای این طرح بخشی از بودجه استان اصفهان به اصفهان شمالی اختصاص می‌یابد و عدد بودجه تغییری نخواهد کرد چراکه رقم بودجه بر اساس جمعیت، وسعت و عوامل دیگری تعیین می‌شود. طبق برنامه ششم توسعه تشکیل مراکزی که برای دولت هزینه ایجاد کند ممنوع است، تشکیل استانداری و ادارات کل هزینه‌های زیادی را بر دولت تحمیل می‌کند که در شرایط فعلی کشور به صلاح نیست و بنده مخالف اجرای این طرح هستم.

انفجار‌های بندر الفجیره می‌تواند خرابکاری کشور‌های ثالث باشد

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انفجار‌های فجیره نشان داد امنیت جنوب خلیج‌فارس شیشه‌ای است. وقتی کشور‌های جنوب خلیج‌فارس منطقه را به منطقه نظامی تبدیل می‌کنند، خودشان بیش از همه از این وضع آسیب می‌بینند که انفجار‌های دیروز این واقعیت را نشان داد. گروه‌های مختلفی هستند که اهدافشان در ناامنی منطقه تأمین می‌شود. من قبلاً هم تأکید کردم که باید خط قرمزی بین ایران و آمریکا در مدیریت تحولات وجود داشته باشد که طرف‌های ثالث بحران‌افکنی نکنند. جمهوری اسلامی هم این خرابکاری‌ها را محکوم و اعلام کرده باید ماهیت این افراد مشخص شود. / ایرنا

ناو لینکلن تهدید نیست، سیبل است

سردار حاجی زاده با اشاره به وضعیت پایگاه‌های آمریکا در منطقه و توان موشکی سپاه، اظهار کرد: وضعیت آمریکایی‌ها طوری است که انگار گوشتی در زیر دندان ما هستند و اگر تکان بخورند بر سرشان می‌زنیم. وی با بیان اینکه چنین وضعیتی در حال حاضر در منطقه شکل گرفته است، اظهار کرد: قبلاً این طور نبود. این‌ها قبلاً برای ما تهدید بودند، اما حالا فرصت هستند. حاجی زاده تأکید کرد: ناو هواپیمابری که حداقل ۴۰ تا ۵۰ هواپیما بر روی خود دارد و شش هزار نیرو در خود جمع کرده، در گذشته برای ما یک تهدید جدی بود، اما الان یک سیبل است و تهدیدات بدل به فرصت‌ها شده است. /اصلاحات نیوز

نمایندگان روزنامه دار و حمایت‌های ارشاد

وزارت ارشاد در یکسال گذشته بیش از ۳ میلیارد تومان به سه نماینده مجلس که روزنامه دارند، کمک کرده که جزئیات آن اینگونه است: روزنامه‌های اعتماد و تعادل (مدیرمسئول الیاس حضرتی): یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان
روزنامه‌های مردم سالاری و پیام سمنان
(مدیر مسئول: مصطفی کواکبیان نماینده تهران): یک میلیارد و صد میلیون تومان
روزنامه‌های ابتکار و ابتکار جنوب (مدیرمسئول: محمدعلی وکیلی، نماینده تهران) یک میلیارد و صد میلیون تومان
آمار بر اساس اطلاعات منتشرشده در سایت وزارت ارشاد و اعطای یارانه مستقیم و آگهی‌های دولتی تهیه شده است. /اصلاحات

روحانی: اوباما ۱۹ بار درخواست ملاقات داده بود

حمیدرضا جلایی پور در روزنامه ایران نوشت: روحانی در مراسم افطار ۹۸/۲/۲۱ نکات مهمی را در پاسخ به اصول‌گرایانی که مسأله کشور را فقط معیشت مردم می‌دانستند و مسول آن‌را دولت قلمداد می‌کردند، در میان گذاشت. او گفت که دولت در سیاست خارجی چقدر اختیار دارد؟ اوباما رئیس جمهور آمریکا نوزده بار از من تقاضای ملاقات کرد؟ ولی دولت اختیار پاسخش را نداشت. در بخشی از این یادداشت می‌خوانیم: مهم این است که توجه داشتیم که راه‌حل مشکلات چیست و دولت چقدر «اختیار» دارد؟ دولت در سیاست خارجی چقدر اختیار دارد؟ اوباما رئیس جمهور آمریکا نوزده بار از من تقاضای ملاقات کرد؟ ولی دولت اختیار پاسخش را نداشت. درباره موسسات مالی و اعتباری مشهد که پرداخت سی‌هزار میلیارد تومان به دولت تحمیل شد این خسارت عظیم که کار دولت نبود بلکه کار یک قاضی بود.

۴۰ درصد جمعیت کشور زیر خط فقر می‌روند

مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به تفاوت ۳۲ درصدی تورم کالا‌های اساسی و کالا‌های غیرمشمول بخاطر اختصاص ارز ترجیحی به واردات کالا‌های اساسی، افزایش شدید تقاضا برای واردات این کالا‌ها و تضعیف تولید ملی را از تبعات اجرای این سیاست دانست. در بخش ابتدایی «خلاصه مدیریتی» گزارش مرکز کارشناسی مجلس با اشاره به اینکه بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ تورم نقطه به نقطه در اسفندماه ۱۳۹۷ به بیش از ۴۷ درصد رسید، آمده است: «در کنار آن رشد اقتصادی منفی پیش‌بینی شده برای سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸، کاهش شدید درآمد حقیقی و رفاه خانوار را در پی خواهد داشت. برآورد‌ها از نرخ فقر نشان میدهد در حالی که در سال ۱۳۹۶، حدود ۱۶ درصد از جمعیت کشور در زیر خط فقر مطلق قرار داشته‌اند، تا پایان سال ۱۳۹۷ در حدود ۲۳ الی ۴۰ درصد (با سناریو‌های مختلف برای وضعیت درآمدی خانوار در سال ۱۳۹۷) در زیر خط فقر قرار خواهند گرفت و هزینه تأمین حداقل نیاز‌های زندگی به شدت افزایش خواهد یافت. مجموع این موارد نیاز جدی و فوری به اجرای یک سیاست حمایتی به خصوص از گروه‌های آسیب‌پذیر را نشان می‌دهد. این در حالی است که از ابتدای سال ۱۳۹۷ تاکنون، سیاست حمایتی جدی به اجرا گذاشته نشده و در مقابل تنها سیاست یارانه‌ای (و نه حمایتی) اجرا شده، اختصاص ارز ترجیحی برای واردات کالا‌های اساسی بوده که این سیاست نیز در دستیابی به اهداف با مشکل جدی روبه‌رو بوده است».

رئیسی: مقام معظم رهبری بر همه قوای کشور اختیارات کافی را داده اند

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جلسه مسئولان عالی قضائی با بیان اینکه با اراده پولادین می‌توانیم بر اراده پلید دشمن فائق بیاییم، این امر را در گرو دارا بودن حضور فعال مردم و مسئولان و دوری از حرکت‌های منفعلانه دانست و خاطرنشان کرد: امروز، کنشگران فعال در این میدان پیروز خواهند بود. با اتمام حجت مقام معظم رهبری به همه مسئولان نظام، رؤسای قوا و کارگزاران کشور به ویژه در حوزه‌های اقتصادی، میدان حاضر، میدان عمل و اجراست و هیچ بهانه‌ای پذیرفته نیست. مقام معظم رهبری بر همه قوای کشور اتمام حجت کردند و اختیارات کافی را داده اند؛ امروز نوبت مسئولین است. حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: همه قوا، دستگاه‌ها و مسئولان از اختیارات کافی و قانونی برای انجام وظایف خود برخوردار هستند و کوچک‌ترین سستی در عمل به تکالیف نباید وجود داشته باشد. در همین راستا، اولویت اصلی تلاش در جهت بهبود وضعیت معیشت مردم است. لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی، اقداماتی عاجل برای کنترل بازار صورت دهند تا دست سوداگران برای بازی با معیشت مردم، باز نباشد.

سردار جلالی: روسیه اینترنت ملی راه انداخته

سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به تجربه موفق چین در راه اندازی اینترنت ملی، گفت: چین اینترنت ملی خود را سال‌ها است که راه اندازی کرده و بستر متناسب با خود را در آن گسترش داده است، امروز روسیه نیز این اقدام را انجام خواهد داد، البته فرانسه و برخی دیگر از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا نیز به دنبال ایجاد شبکه ملی اطلاعات هستند و اگر ما نیز در نهایت بخواهیم؛ اقتصاد، فرهنگ، اقتدار و ارزش‌های خود را حفظ کنیم باید یک نگاه ملی و بومی بر زیرساخت‌های فضای سایبر در تقاطع با همه حوزه‌ها ایجاد کنیم، فضای سایبر و زیرساخت‌های آن به عبارتی زیرساخت‌های حیاتی‌تر هستند، چرا که امروزه تمام زیرساخت‌های یک کشور متأثر از فضای سایبر است بنابرین بنا به درجه اهمیت می‌توان گفت که زیرساخت‌های سایبری و خود فضای سایبری زیرساخت‌های حیاتی‌تر کشور هستند و یک زیرساخت ویژه هستند.

یاسین رامین خطاب به طلبه جوان بابلی

در پی شکایت روحانی جوان بابلی سید غفار دریاباری از مهناز افشار، یاسین رامین گفت: هموطن روحانی ... "مرد خدا" باشید و بگذارید ما بندگان خدا از گفتار و کردار شما پندآموزی کنیم. یاسین رامین همسر خانم افشار در نامه‌ای به روحانی جوان بابلی نوشت: چند روزی است که جنابعالی در صدر خبر‌های رسانه‌ای قرار دارید و به دلیل اصرار بر شکایت از "مهناز افشار" مورد حمایت و بهره برداری صداوسیما و برخی رسانه‌های ویژه هستید. روحانیون در تمام ادیان و فرهنگ‌های جهان به عنوان "مردان خدا" همواره دارای جایگاه رفیع و مورد وثوق و احترام مردمان پاک سرشت و خداپرست بوده اند و هرچند نوسانات تاریخ در تقویت و یا تضعیف این جایگاه تاثیرگذار بوده، اما اصل آن همچنان استوار مانده است. این مرقومه را برایتان می‌نویسم، چون به نظر می‌رسد امروز شما در جایی قرار گرفته اید که گفتار و کردارتان چو نیک باشد، می‌تواند در این سیر تاریخی تاثیرگذار باشد. هموطن روحانی ... "مرد خدا" باشید و بگذارید ما بندگان خدا از گفتار و کردار شما پند آموزی کنیم.

روزنامه جمهوری اسلامی: یک قسمت از سریال رمضانی شبکه یک سانسور شد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با شروع ماه رمضان سه مجموعه تلویزیونی از سیمای جمهوری اسلامی در حال پخش هستند که در تمام آن‌ها عشق و عاشقی حرف اول را میزند و از جملاتی غیرمتعارف در بیشتر صحنه‌ها استفاده می‌شود. این دیالوگ‌های عاشقانه به‌ قدری از خطوط قرمز عبور کرده‌اند که مسئولین صداوسیما مجبور می‌شوند در بازپخش این مجموعه‌ها قسمت زیادی از این گفت‌وگو‌های بازیگران را سانسور کنند و یک قسمت از مجموعه شبکه یک نیز در شب یکشنبه پخش نشد که به نظر می‌رسد زیر تیغ ممیزی قرار گرفته است، ولی مسئولین صداوسیما آن را به مشکل فنی مرتبط کردند. حال این سوال مطرح می‌شود که همان حساسیت که به ترانه خواندن کودکان در چند مدرسه داریم و صداوسیما نیز خیلی علاقمند به پیگیری اینگونه مسائل است! به مجموعه‌های صداوسیما با مخاطب میلیونی نیز این حساسیت وجود دارد؟

شایعه دستور رهبری به خروج کامل ایران از برجام صحت ندارد

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در حساب توییتری خود نوشت: «ظریف در توضیحات امروز خود در پاسخ به سؤال اینجانب اعلام کرد کاهش جزئی تعهدات برجامی تصمیم اجماعی شورای عالی امنیت ملی است و شایعه دستور رهبری به خروج کامل ایران از برجام صحت ندارد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۷۸
ساندیس خنک بسیار خوشمزه هست لاکن با کیک خیلی میچسبد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
شما برو امریکا و در انتخاباتشون ساندیس بخور ولی ما چای و شیر می خوریم
محمد ر ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
۰به نظرتون انفجارفجیره کاره کی میتونه باشه
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
تیم تحقیقاتی دارن از طریق فیلم ها بنادر و مشاهدات و ماهواره میخواهند ببینند کار کدام‌گروه شبه نظامی یا کشورها هست . بنابراین این علامت جنگ سوم خلیج فارس خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اخوان المسلمین با امارات و عربستان مشکل اساسی دارن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
بنظرم این سناریو از پیش طراحی شده داره شکل میگیره که اول به چند تا نفت کش حمله کنند دوباره به همین بهانه کشورهای انگلیس و فرانسه و ... به خلیج فارس کشانده شوند . و برای ادامه حضور احتمال دارد به ناو جنگی خودشان شلیک کنند و به گردن کشورهای مخالف خودشان بگذارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
درآمد یک پزشک عمومی در تامین اجتماعی = 21 میلیون تومان.
درآمد یک کارمند فوق لیسانس = 1.5 میلیون تومان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
منظورت همون لکن هست؟!
خخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
تو اول یاد بگیر که لکن یا لیکن درسته نه لاکن!! بعد بیا اظهار فضل کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
بر اساس ماده 69 قانون دفاتر اسناد رسمی، سردفتر بازنشسته و یا ورثه سردفتر فوت شده به صلاحدید خودشان می‌توانند یک نفر را جایگزین متوفی یا فرد بازنشسته نمایند. انحصار در سردفترداری یعنی این قانون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
امیدوارم فقط شماهایی که به کیک و ساندیس حساسیت دارین موقع انتخابات با مچ بند های رنگی و دور دور کنان در خیابان نبینیمتون
هههههههههههههخخخخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
درود بر دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایرانزمین
زهره
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
روحانی در ۹۲ با تجربه قبلی مدیریتی گفت من میتوانم
در ۹۶ هم گفت من میتوانم
حالا که رای ما را گرفت و ژن خوبها بارشان را بستند یکدفعه میگه اختیار ندارم؟؟!
این نیرنگ نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
لب مطلب رو خانم زهره فرمودند
تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
خانم زهره
آقای روحانی درست نگفته که اختیار ندارد.
روحانی اختیار دارد هفته ای چند سخنرانی داشته باشد.
اختیار دارد جلسه هیئت دولت را تشکیل بدهد تا فیلمبرداری شود
اختیار دارد گاهی بر صفحه تلویزیون ظاهر شده در رابطه با مسائل صحبت کند.
اختیار دارد بودجه را به کسانی بدهد که به او گفته اند.
اختیار دارد روزی چند بار بگوید من رییس جمهور کشور هستم
اختیار دارد گاهی به سفرهای استانی رفته میهمان استاندار باشد
اختیار دارد از اختیارات گفته شده استفاده کند
اختیار دارد اگر از او خواستند وزیرش را عوض کند
اختیار دارد اگر گفته شد وزیری نباید عوض شود به گوش جان بپدیرد
اختیار دارد وقتی اختیاری به او داده نشد حرف نزند.
اختیار دارد اگر کسی اختیاراتش را گرفت سکوت کند
و خیلی اختیارات دیگر مانند آب خوردن ،مسواک زدن و . . .
میبینید که اختیارات فراوانی دارد ولی میگوید اختیار ندارم واقعا جای تعجب دارد.
تا بحال هیچ رییس جمهوری حتی در سطح دنیا از چنین اختیاراتی برخوردار نبوده.
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
سایت تابناک نظراتهای راهبردی و بسیار اهم بنده را سانثور میکند ای مردم.من هم تسمیم گرفتم فعلا این سایت وزین را تهریم کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
شما لیاقت همان ساندیس خوردن را هم ندارید
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
21:28 شما که هنوز علت این پرچم ها را درک نکرده ای بهتر است نظر ندهی
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
بر اساس ماده 69 قانون دفاتر اسناد رسمی، سردفتر بازنشسته و یا ورثه سردفتر فوت شده به صلاحدید خودشان می‌توانند یک نفر را جایگزین متوفی یا فرد بازنشسته نمایند. انحصار در سردفترداری یعنی این قانون.
قیمت امتیاز سر دفتری حدودا 2 میلیارد تومان میباشد ، یعنی سر دفتر 2 میلیارد میگیره شمارو جایگزین خودش معرفی میکنه.
کسی صدای ما جوان های تحصیل کرده حقوق را نمیشنود که با انحصار بعضی آقا زاده ها چند سال هست که بیکار هستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
هنوز آقایان مشکلات اصلی کشور را حس نکرده اند سیل جوانان ناامید بیکار از هر سیلی خطر پاکتر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
البته در خیابان
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
زنان و دختران دیگر حق دو چرخه سواری در انظار عمومی را ندارند . کسی هست توصییح دهد که زنان چکاری نباید انجام دهند . مشکل کشور فقط زن و دختر شده کل مشکلات ول کردند به زن چسبیدند
شما اگر یک سیب را از بالای یک ساختمان به پایین پرت کنید آن سیب پس از برخورد به زمین تکه تکه میشود لاکن یک بسته پنبه را اگر از بالای برج خلیف در دبی هم به زمین پرت کنید صحیح و سالم به زمین خواهد رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
برای رفع زگیل پوستی خود به پزشک متخصصپوست مراجعه کردم و گفت باید چند جلسه و هرجلسه 150 هزار تومان پرداخت کنم. من نمیدونم پزشکان ایرانی چرا مردم را به شکل کیسه پول میبینند. واقعا آیا نظارتی بر کار پزشکان وجود ندارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خلیف نه خلیفه
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
برج كثيف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
این یعنی پنبه ژن خوب داره . کلا ژنهای خوب از هرجا میافتن هیچیشون نمیشه و دوباره ازجای دیگه سرپامیشن
اگر برجام درست پیش می رفت مذاکره بعدی شما چی بود؟
خلع سلاح؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
عادی سازی روابط و پایان 40 سال دشمنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خلع سلاح نه ، ولی میشد برای همیشه مرگ بر گفتن ها رو از شعارها حذف کنیم. بابا جان، ذهنیت مردم امریکا با همین شعارها بد شده نسبت به ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
ذهنیت انها بد شده نسبت به ما؟
ان وقت ذهنیت شما چی هست از دشمنی و تحریم انها با ما؟
مثبت است حتما
ناشناس
| Poland |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اگر کسی پرچم کشور منرا اتش بزند و لگد مال کند و به من مرگ بگوید مسلما من او را دوست خودم نمیدانم
ناشناس
| Romania |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
تا قبل از حمله به سفارت امریکا و آن وقایع که همه میدانیم، ما تحریم نبودیم. جوری وانمود نکنید که از روز اول انقلاب تحریم شدیم!! تاریخ رو بخوانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
مثل آب خوردن گرین کارت گرفتن آقازاده ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
اگر کسی پرچم کشورم را جلوی دکربین ها اتیش بزند و بی احترامی کند من‌هم متقابل به مثل میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اگر کسی هواپیما مسافربریت بزنه چی اگر کسی به دشمنت میلیاردها دلار سلاح شیمایی بده چی اگر کسی کودتا 28 مرداد رقم بزنه چی اگر کسی هزارن بلا سرت بیاره چی گیرتون چهارتا پرچمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
شما مطمئن باش اگر پرچم آنها را آتش نزني بازهم دوست آنهانيستي ، ما جز پرچم آتش زدن ،درعمل به پاسخ دشمني آنهاچه كرديم؟ اما در عوض آنها هرروز دشمني هايشان رابيشتردرعمل نشان مي دهند. همين پرچم آتش زدن را هم ميخواهند ازما بگيرند.
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
خلع از سلاههای نامتعارف
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اگر قبل از اشغال جاسوسخانه نه سفارتخانه آمریکا، این کشور کاری با ما نداشت، پس چی شد آنجا را اشغال کردند؟ دشمنی آمریکا نه به بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران مربوط می شود بلکه به قبل از آن بر می گردد. در زمان انقلاب و قبل از پیروزی آن، ژنرال هایزر را دولت آمریکا برای مشاوره ویژه به ایران فرستاد تا در بقای رژیم شاه و شکست انقلاب کمک کند. آن موقع ما هنوز دستمان چیزی نبود. در زمان انقلاب هم یادم نمی رو، حضرت امام در مورد کارتر فرموده بود، هر وقت ایشان (یعنی کارتر) از محمد رضا حمایت می کند، محمد رضا با این پشت گرمی، یک جنایت بیشتر انجام می دهد (البته بعضی از واژه ها را از باب امانت داری بعد از 40 سال از من است) . حال قبل از آن در کودتای 28 مرداد 32 که خود آمریکایی ها اعتراف کردند و روی کار آورد محمد رضا در شهریور 1320 و حمایت همه جانبه در 37 سال حکومت شاه را هم در نظر بگیرید و خود قضاوت کنید.
با بهترین آرزوها
برای همه هموطنان عزیز
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
آمریکا در پی دست برداشتن از ایران و عادی سازی روابط با ایران و دیگر کشورها نیست. با توجه به وضعیت کشورها برای آنها وظیفه تعیین می کند. عربستان باید پول بدهد. کشورهای دیگر هریک به فراخور خود باید در خدمت او باشند. مگر در همین دو سه دهه اخیر چند جنگ راه نینداخت و از اروپائیها و دیگر کشورها نیرو نخواست؟ مگر قبل از انقلاب ما در خدمت او نبودیم و سربازان ما به نیابت از آمریکا در
عمان می جنگیدند؟ در جنگ اعراب و اسرائیل مگر هواپیماهای اسرائیلی در ایران سوخت گیری نمی کردند؟ امروز هم امارات و عربستان و سودان و امثال آنها در یمن می جنگند. هر کس از یوغ آمریکا خارج شد، مغضوب او می گردد. این همه تلاشها هم برای مرعوب کردن افراد ضعیف جامعه و به جان هم انداختن آنها در جهت پایین آوردن هزینه دشمنی آمریکا است.
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
ببخشید اشتباه مثبت دادم... مثل اینکه تا هلمون ندین وسط جنگ و خونریزی ول کنمون نیستین
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
مذاکره بعدی در مورد این بود که مردم راحت زندگیشان را بکنند . چرا مردم را از مذاکره می ترسانند . حضرت علی هم با معاویه وارد مذاکره شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
پس بنظر شما مصدق خودش و خودش کودتا کرد و اصلا آمریکا نقشی نداشت و آمریکا دوست شما غربزده ها تا ابد است اگر جان به جانتان کنند.
مرگ بر آمریکا، چه به تو خوش بیاد و یا نیاید
تنها کسی که میتونه در این شرایط بحرانی اقتصادی و اجتماعی ایران رو نجات بده فقط یک نفره


ایشان میتیکومون هستند

من مطمئن هستم اگر ایشان به ایران بیایند در طی تنها 1 سال تمام مشکلات کشور را حل خواهند نمود. من جدیتی که در ایشان دیدم در هیچ کس دیگری برای مبارزه با فساد ندیدم.
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
درودبرمیتیکومون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
انحصار در پزشکی یعنی اینکه تعداد جذب پزشک از سال 66 تا 97 ثابت مانده است. ایران در ضریب نسبت پزشک به جمعیت کشور 18 ام خاورمیانه است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
زنده باد محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
میتیکومون هم بیاد در فساد گیر میکنه
کلا ا تو مملکت بان وباند بازی و قبیله ای شدن بلای جان طبقه کار گر جامهع شدهومردم اندک امیدی ندارند و فقط مسئولان در صدا وسیمای میلی حرفهای قشنگ میزنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
باند بازی و قبیله ای .... چرا اینجوری شده ؟ واقعا پرسش کردی یا تحلیل کردی .اگر پرسش بود جوابت این هست که بخاطر گفتمان بعد از انقلاب و تعریف از شهروندی تغییر کلی کرده قریب ۸۰ درصد مردم به خودی و عیر خودی تقسیم شدند بنابراین عیر خودیها از ثروت و قدرت حق ورود ندهرند چون محرم نمیدانند .
ناشناس
| Poland |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
۲۱.۵۶
داداش دیشب نبودی نگران شدیم
:)
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
واقعا راست میگی دیشب نبودم چون مرور گرم را یا خود سایت یا گوگل پشتیبانی نمیکرد کلا تعطیل شده بود فقط سایت های خارج از کشور را باز میکرد نمیدونم چرا فقط خارجیش کار میکرد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خداییش از کجا فهمیدی دیشب من تو سایت جستجو و نطر ندادم مرورگر موبایلم از کار انداختند حالا علت چی بود نمیدونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
پایه های باند بازی فسادش از عادت دادن فرزندانمان در مهدکودک شروع میشود تا به بالا، یعنی هرچه فرهنگ کثیف غرب(فرهنک خوب غرب اثری دیده نمیشود) در زندگیهای روز مره ما تبدیل به عادت شود نتیجه آن بجز بی قید بودن و بی تحرک بود و ترس از جنگ را در ذهنمان نهادینه کنند تا سربازن دشمن شویم و آنان با استعمار فکری و عقلی به عقب برانند و بر منابع عظیم کشورمان که حداقل 8 درصد منابع دنیاست دست یابند. دنیای امروز دنیای منافع است و الا چرا آمریکا 14000 کیلومتر لشکر کشی میکند که در خاورمیانه منافع برای خود کسب کند؟

پس فساد در خانواده ما ایرانیان مساوی با منافع آمریکا تضمین می شود
آب مایع هست لاکن اگر آن را در فریزر بگذارید سخت و منجمد میشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
مرسى دكتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
تکبیر!
کلا در ایران همه کارها را با انشالله و اگر اگر اگر برنامه ریزی میکنند

دنیای امروز دنیای اگر اگر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
مگه مملکت اسلامی می تونه تا این حد مفسد داشته باشه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
باید دید این انشاالله که میگویی از زبان چه کسی بیرون می آید و الا هر کس که گفت که کارها درست نمیشود. و مناسفانه آدمهای کار درست خوب در این مملکت کمیاب است و متاظاهر به دین بسیار، ببینید آیا 313 مومن در عالم موجود است که امام زمان (عج) ظهر کنند یا خیر. پس مشکل از ان شاء الله نیست بلکه گوینده آن مهم است.
بعله دولت یک ماه پیش فرمودن که اگر ما نمی امدیم جنگ می شد و الان که شکست خوردن در داخل و خارج می فرمایند ما هیچ کاره هستیم!!!
چرا اصلاح طلبان اینجورین؟
مهمتر طرفدارانشون است که با این دورو بودن ها هنوز نفهمیدن
پاسخ ها
محمد ر ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
کاری به دولت نداره
همهی مسئولان میگویند
کی بودکی بودمن نبودم
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
یعنی شما هنوز شک داری که اگر دولت اصلاحات نبود جنگ میشد ؟ پس بی زحمت سخنرانی های سراسر مرلکز استانها را روز جمعه دوباره گوش کن
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
به نظر من اگر کارها دست دولت بود به اینجا نمیرسیدیم نگذاشتند برجام به سرانجام برسد روحانی صریحا گفت که چقدر اختیارات دارد
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
ماشا الله چه زبونی باز کردی؟!!!
بله انفجارها بنفع اسراییل است و شاید دستش در کار باشد.سردار حاجی زاده در مبارزه گاهی دو طرف برای هم رجز خوانی میکنند اما از ان مرحله گذشته ایم و حریف امده در دو قدمی ما ایستاده و میگوید اگر میتوانی مرا بزن!!!حالا وقت رجز خوانی نیست یا باید عمل کرد یا سکوت،چرا که اگر گفتیم و عمل نکردیم ممکن است تلقی ترس شود.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
یعنی خادم اسرائیل کیه و چه کسی این کارها را کرده است
دولت به غیر از رابطه با امریکا و اسراییل اختیار تام دارد و لطفا سر ملت را شیره نمالین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
ریشه همه بدبختیها هم دشمنی با امریکاست.شما سر ملت رو شیره نمالین لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
تمام بدبختی ها سیاست زدگی در داخل است که سیاست بیشتر از علم حرکت می کند مانند نظر خودت پرچم المان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
ریشه همه بدبختی ها و فلاکت ها، غرب زده های خارج نشین هستند
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
از نظر من ریشه تمام مشکلات ما دشمنی با اسرائیل و آمریکاستک ه ما را با یک جهان که طرفدار آمریکاست و روی اسرائیل حساس است رودررو قرار داده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
مشکل اصلی کشور که مانع جدی در روابط خارجی و اقتصاد و تجارت است نحوه برخورد ما با مسئله اصلی خاورمینه که همان درگیری های عرب و اسراییل است می باشد. یکبار برای همیشه از مردم نطرخواهی گنید که آیا حاضرند بخاطر دیدگاه خاص اینهمه تحریم و فشار را تحمل کنند
پدر بزرگم خدا بایامرز 1 روز قبل از مرگش تمام فرزندان و نوه هایش را دور خود جمع نمود و گفت میخواهم قبل از مرگ به شما نصیحتی کنم. او یک تکه چوب برداشت و آن را به راحتی به دونیم کرد. بعد یک دسته چوب برداشت و هر کاری کرد نتوانست آنها را بشکند. او به ما گفت مشکلات هم مثل این شاخه های چوب هستند و شما هیچ وقت نمیتونید در آن واحد با چند مشکل مواجه شوید و آنها را حل کنید بلکه باید یکی یکی و به نوبت به سراغ مشکلات بروید.

ایشان در ادامه فرمودند فرزندان عزیزم هرگز ازدواج نکنید چون با ازدواج مشکلاتتان بیشتر خواهد شد.
آقای عارف شما هم صداقت نداری .
پاسخ ها
ناشناس
| Georgia |
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
نکته مهم نظر ایشون هست که هم در مورد مذاکره باامریکا تا حدودی کلیشه ای و بدون راهکار بود وهم در مورد نیت امریکا در مورد جنگ بنظرم هم منطقه دارای شرایط جنگی
است وهم امریکا خیلی موزیانه خودش اماده کرده
تابناک چرا نظرات بی ارزش را نمایش می دهی؟
روزنامه روزنامه ،نظریه ی عارف،آقا روزنامه بدم؟روزنامه ی عصر ! روزنامه ،عارف به حرف آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
تابناک زیر خبر اصلیترین مباحث این مملکت یه کامنت نمیزاره منتشر بشه جون میدونه بخاطر وفور ازادی بیان میبندنش
ناوها و پایگاهای امریکا در اطراف ایران یک سیبل هستند نه تهدید :
پاسخ ها
پ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
میشه بس کنید این حرفا رو .هیچکس این حرفا رو تو دنیا نمیگه جز عده قلیلی تو ایران. بابا بدبخت شدیم
ناشناس
| Georgia |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
مقایسه نظامی ات حرف نداشت فقط یادت رفته یک مقایسه اقتصادی هم میکردی ، امریکا درست دشمن هستش ولی اینقدر خوارش نکن چرا که پرستیژ جنگی خودمون میاری پایین
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
مشکل اصلی کشور فساد است نه امریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
مشکل اصلی کشور مردم آن هستند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خودت را خسته کردی اما نگفتی عامل فساد چیست .‌این فسادی که گفتی چرا در ژاپن و سوییس و المان نیست ؟ بی زحمت پاسخ
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
داداش یک ساعت منتطر ماندم‌که علت فساد را برام بگویید اما نگفتید خودم برات میگم .اول احترام به دمکراسی و رای مردم میزان رایی هست که مردم‌پای صتدوق دادند دوم شفافیت در اقتصاد و خصوصی سازی . سوم آزادی بیان و عقیده و مطبوعات مستقل . چهارم اینکه همه در براب قانون برابر هستند .
ناشناس
| France |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اقا من یچیز راجب نمک نوشتم تابناک منتشر نکرد نمیدونم نمکم لابد گرون شده شما ببخش23:48
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
همه ميشناسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
دوست من این را که همه می فهمند کشور ما فساد بیدادمی کند
ولی چرا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
عمده فساد هم زیر سر آمریکا پرستان و ژن های خوب آنها است
تابناک، فکر میکنی نظر عارف برای ما مردم عادی خیلی مهمه؟ ایشون پدر پسر ژن خوب هستن، ما کجا و ایشان کجا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
من همیشه به اصلاح طلبان رای دادم ولی الان میگویم در هر انتخابی اگر عارف تنها کاندیدای اصلاح طلبان هم باشد محال است به او رای بدهم بهد از انکه پسر ژن خوبش ان حرفها را زد و خود و خانواده اش را تافته جدا بافته دانست
اقای عبدی مملکت در گیر کلی مشکلات است و شما جک میگی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
اقای عبدی عاجزانه تقاضا میکنم که شما و اقای اصغرزاده و خانم ابتکار هرچه کمتر‌صحبت‌و اظهار نظر بفرمایید
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
سیاست توئیتری است.
روسیه اینترنت ملی راه اندازی کرده .... بحاطر همین اینترنت ملی هست که قدرت بین پوتین و مرودوف و دوباره مردوف و پوتین طی سالهای متمادی بین اصلی ترین‌پست کشور جابجا میشود چه دمکراسی جالبی دارد . اینترنت روسی ....
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
خدا پدرشو بیامرزه لااقل اونا یه جابجا میشن
تمام مشکلات دنیا زیر سر این صهیونیست هاست

صهیونیست ها پیشرفت خود را در عقب نگه داشتن دیگر کشورهای منطقه میبینند.
بیش از 80% از مشکلات اقتصادی و سیاسی کنونی به بی کفایتی و بی لیاقتی مسئولین برمیگرده و هیچ ارتباطی به تحریمهای آمریکا نداره. یعنی گرونی پیاز و سیب زمینی و شکر و ماکارونی هم تقصیر آمریکاست؟؟؟ خداوندا هم اکنون ما را بکش...
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
بله دیگه تحریم باعث شده ارزش پول کشورت بیاد پایین.باعث شده یک کیلو گوجه به درام و لیر و افغانی و روپیه و منات و ....بشه بیست تا سی هزار تومن.خوب اینوسط چرا باید داخل بفروشن دو هزار تومن؟قاچاق میشه یا رسما صادر میشه به این کشورهای بغلی.بعدشم بیکفایتی حاصل سیاست غلط انتخاب مدیران به اصلاح متعهد به جای متخصص هست.هر دو هم عاملش ی تفکر هستند.هم تحریمها و هم انتخاب مدیران غیر متخصص
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
استاد وقتی نفت رو نمی تونی صادر کنی ناچاری پیاز صادر کنی و پیاز هم کم میشه و میشه کیلویی 20 هزار تومن فهمیدی ؟
آیا میدانستید انسان گرسنه با خوردن غذا سیر میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
نگو؟! عجب نمیدونستم تا حالا
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
نه منتظریم تا در سیمای میلی یک روحانی این اصل بدیهی را برایمان شرح دهد.
آیا میدانستید اسم واقعی پدر پسر شجاع چیست؟



اسم پسر شجاع، در واقع چاک

پدرش پسر شجاع ارسطو

اسم خانوم کوچولو لالا

خرس مهربون دیاگو

اسم شیپورچی راپا بوده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
نه بابا!! راست میگی!!؟؟
فضا دارد سنگین میشود ایران هیچ وقت در فضای سنگین و مبهم حرکت نمی کند. قطعنامه و برجام دو تجربه تاریخی است که ایرانی ها تا آخرین لحظه مقاومت نمی کنند. فقط وای به حال ما اگر این بار دچار خطای استراتژیک شده باشند یعنی در آخرین لحظه بخواهند برگردند و آمریکا نگذارد. همه ما به دام می افتیم.
آقای یاسین رامین واردات شیر خشک آلوده برای طفلان معصوم هم جزئی از مردانگی بود!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
از متن نامه ایشون میشه فهمید که روحانی عزیز باید محکم روی شکایتش بایسته...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
خوب زدی تو برجک خانواده سلبریتی
لطفا آقای رئیسی هر هنری دارند برای بهبود قوه قضائیه انجام دهند. به دولت کاری نداشته باشند. اول خود را در جایگاهی که عهده دار شدن ثابت کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
هنر شما را هم دیدیم در دولت تدبیییییییییییییییییییییر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
ای کاش من رئیس جمهور می شدم
امروز هر چی سرمان آمده به خاطر مهندسی انتخابات توسط دولت پنهان در سال 92 هست امیدوارم دیگر شاهد مهندسی انتخابات توسط دولت پنهان در آینده نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
یعنی شما جسارتا بازهم رای میدید؟
دیگه به چی و چه کسی اخه؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
و همچجنین در سال 96 علی برکت الله
خدایا چنان عمری به مابده که چشم ما به جمال نان ماشینی قرصی ده هزارتومان روشن شود.
پاسخ ها
کاکا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
کافیه یه باردیگه به مثلث امید رای بدید فقط یکبار دیگه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
فوقش دو سال دیگه این قیمت میشه دیگه خدایا چنان فلان نداره
80 درصد جمعیت کشور زیر خط فقر هستند و جمعیت واقعی کشور هم چیزی حدود 120 میلیون نفر هست.

حدود 100 میلیون نفر بیکار داریم

حدود 20 میلیون نفر هم کارمند دولت یا افرادی داریم که از بودجه دولتی استفاده میکنند.
پاسخ ها
یا
| Germany |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
یا شما ایران زندگی نمیکنی
یا ما ایران نیستیم

120میلیون؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
28 میلیون
مهاجر داریم - عزیز
امید من برای حل مشکلات به کودکان و نوزادان هست که روزی بزرگ شوند و مشکلات را خودشان حل کنند
اگر روحانی و دولت بی کفایتش کنار بروند 90درصد مشکلات مردم حل میشود مشکل آقای روحانی آقای لاریجانی و تصویب کنندگان برجام بی فرجام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
روحانی نبود ۶ سال پیش کشورت مثل سوریه بود ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
چطوری شریعتمداری!؟
بی حجاب حیا کن دانشگاه را رها کن
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
دختر را چه به دانشگاه ؟دختر باید یا زنده بگور شود یا کنج خانه بچه داری کند.البته این سخن کسانیست که خود را خیلی فهیم میدانند و مدعیند مفهوم دین را خوبتر فهمیده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
مشکل ایران فقط حجاب یا فقط زورتون به حجاب می رسد
‌پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
بازاین جوگیرشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
دخترانم تحصیلات عالیه و مهندس هستند ولی باتوجه به بیکاری پسران که زندگی بر دوش آنان است و بیکاری در ایران بی داد میکند با اینکه نیاز به پول هم دارم ولی الویت مهم کار و زندگی این جوانان است و مختصر نانی هم میشود گذران زندگی کرد و برای همین نیاز به کار دخترانم ندارم تا ابلهی مثل 23:06 اینگونه سخن بگوید. این شرع ماست که الویت مشخص میکند و عقل و منطق هم همینطور، زیرا جوان (منظور پسر) که کار داشته باشد دست به خلاف های متعدد نمیزند و در نتیجه دختران هم تحصیلات عالیه خواهند داشت و هم زندگی سالم در کنار شوهرشان.
غایرخان حاکم شهر اترار بازرگانان چنگیز را به جرم جاسوس بودن زندانی کرد ودر پیغامی به سلطان محمد دستور قتل آنان را گرفت.چنگیزخان مغول چون از واقعه آگاه شد خواستارتحویل غایر خان از طرف ایران شد وسلطان محمد مخالفت نمود.چنگیز خان مغول به جهت انتقام به ایران حمله کرد وسلطان محمد خوارزمشاهی به جای مقابله وجنگ با چنگیز خان اولین نفری بود که فرار کرد.در تاریخ آمده است که در این حمله شهرهای زیادی با خاک یکی شد.آثار هنری زیادی نابود شد وکتابخانه های زیادی به آتش کشیده شدو هزاران هزار کشته شدند ویا به بردگی کشیده شدند.واز تمدن ایرانی چیزی نماند.این همه ویرانی فقط وفقط به جهت حماقت و دست کم گرفتن دشمن از سوی غایر خان بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
در مثل مناقشه نيست؟؟
من یک مامان بزرگ داشتم زن خوبی بود ولی یکم مشکل داشت وقتی با یکی قهر می کرد همه را مجبور میکرد با اون قهر کنند یکم یاد اون خدا بیامرز می آفتم این اجباری ها کینه ورزی ها و این دشمن بازی ها را میبینم
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
با روسیه که نصف ایران را جدا کرد و چند بار ایران را اشغال رد در دوران قاجار با بریگاد قزاق عملا کشور را مستعمره کرده بود چقدر خوبیم ولی با بقیه چقدر دشمنیم
به نظر من به جای ترامپ به زنش زنگ بزنید چون زن ذلیله.
مردم مهم شدن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!بعضی صحبتها رو نمیشد کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی الان چقدر فضا باز شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فلسفه عنوان مذاکره با آمریکای محترم!!! این هستش که فضا رو آماده کنن و درنهایت مذاکره با آمریکا رو از دهن مردم بیرون بکشن.....
خودشون راضی نیستن هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فقط بخاطر مردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به همسر مهناز افشار عرض می کنم آیا نظری هم راجع به تشویش اذهان عمومی و ترویج اکاذیب توسط همسرتان دارید؟ تکلیف این خونی که به ناحق ریخته شد چیست؟ باید یک درس اساسی به این سلیبریتیها داد که به به اصطلاح هنر خود پرداخته از دخالت در سیاست دوری کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
. هر چه زودتر در بخش فرهنگ کشور به جایی گیر دادن به موی سر زنان کینه را باید فرهنگ سازی کرد
آقای روحانی خدا را سپاس می گویم که شما تا این حد اختیار نداشتید وگرنه هدایای بسا با ارزشتر به رئیس جمهوری قبلی آمریکا می دادید. شما می خواستید برجام 2 و 3 را هم امضا کنید. آیا به یاد ندارید که غرب با حاکم قبلی لیبی چه کرد؟ نماز و روزه جناب عالی قبول.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
جوک نگو حاجی ، شما به فکر عبادت خودت باش
ناشناس
| Poland |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
روحانی میخواست کاری که شما "باید "اخر انجام بدید اول انجام بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
واقعا که باز هم علی برکت اله
دیگر نه مجلس می خواهیم و نه دولت.
کسانی که فقط بر خلاف خواسته ی ملت ایران حرکت می کنند همان بهتر که نباشند.
حالا کارتان به جایی رسیده که ایران را به غیر ایرانی واگذار می کنید.
کور خوندید!!
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
مجلس و دولت رو از بقیه جدا کردی؟چرا؟
ناشناس
| Sweden |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
.با رفراندم قانون اساسی بدون بلوا و آشوب
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
مواظب باشید از خارج نیرو وارد میشود
برای نظافت پله های آپارتمان از پله اول شروع میکنند نه اخر ، لطفا برای مبارزهدبا فساد مراعات خودیها رو نکنید ؟! این کار باعث نا امیدی مردم در اجرای عداات میشه
ممنون از جناب عارف از حرفهای ( خوب)شان
مرگ از انچه در ایینه نیبینید به شما نزدیک تر است .
آقای عارف هنوز سخنان شما را در باره ژن خوب پسرتان فراموش نکرده ایم می دانید نظر مردم چیست؟ مشکلات کشور ما از آمریکا نیست از داخل کشور است
امریکا تصمیمش رو برای جنگ گرفته .....نیاز یه هیچ بهانه ای هم ندارد......
عارف کی هستند؟! باور کنید ما از روی اجبار و نداشتن گزینه مناسب به ایشان رای دادیم،
اگه دولت اختیار نداره پس کی داره ؟؟؟؟؟؟
کاری به آقای روحانی، میزان صداقتش با مردم و سیاست های پر از اشتباه دولت و دولتمردانش ندارم، معتقد هم هستم آسیبی که دعوای دو جناح به کشور زده است بیداد می کند، طرفدار مذاکره با آمریکا «در شرایط فعلی» هم نیستم، اما صادق اگر باشم باید بگم احساس من این است؛ ما بالاخره با آمریکا مذاکره خواهیم کرد، اما احتمالا در شرایطی که کمترین امتیازی بتوانیم بگیریم!! ...
بهترین راه برای مذاکره با ترامپ ،، تقاضای یک مناظره تلویزیونی با ترامپ در محضر جهانیان است.
دلیل اصلی ان هم اینست که ترامپ تا بحال ،نتیجه هر مذاکره ای با سران سایر کشورها را بر حسب مورد و بصورت نمایشی از گزینش های کلامی و به نفع منافع شخصی خود ،بطور قباحت آمیزی ،مصادره و افشا کرده است
پس بهترین راه مذاکره با چنین پدیده ای ،صرفا مناظره است که همزمان ،هر دو طرف مذاکره ، متعادلا مورد افشا و قضاوت جهانیان قرار میگیرند
فکر میکنم مقامات اصلی و کلیدی مملکتمان هم ،با انجام مناظره ،مخالفتی نداشته باشند.
دراین شرایط استان سازی؟؟؟؟؟
ناکارآمدترین و گوش به فرمان ترین آدم ها وارد مجلس و نهاد ریاست جمهوری می شوند و نتیجه مدیران تدارکاتجی می شود و چون نه تعهد دارند و نه تخصص و اختیار هم که ندارند پس به تقسیم پست و مقامات دولتی بین فک و فامیل خود می پردازند نمونه وزیر کشور که فک و فامیلی در طایفه اش بافی نمانده است که معاون وزیر و مدیر رده بالای دولتی نشده باشد!! . انتقادها فقط محدود به مجلس و دولت اسک
یعنی باز هم مردم می روند رای می دهند که این بابا از الان ریئیس مجلس تعیین کرده است
روحانی : اوباما نوزده بار تقاضای ملاقات داشت ولی دولت اختیار پاسخ نداشت .شبیه اینگونه عبارات را دولتهای قبل نیز عنوان میکردند و سیاستهای داخلی و خارجی توسط گروهی خارج از دولت دیکته میشود و دولت و مردمیکه دولت را انتخاب میکنند فقط باید آن را اجرا کنند ...
علی برکت الله
یاسین رامین خطاب به طلبه جوان بابلی

جالبه. حتی یک عذر خواهی هم نکرده. طلب بخشش بدون اعتراف به اشتباه دخالت یک سلبریتی در مسائل غیر تخصصی خود.
اگر ببخشد چه تضمینی وجود دارد که مهناز خانم دوباره چنین اعمالی انجام ندهد؟
چرا هیچ کس نظر ملت رو نمی پرسه؟ نکنه قراره با شرکت نکردن در انتخابات حرفمان را بزنیم؟!
نظر عارف!!!!! مگر ایشان اصولا نظری هم دارند؟
کشور را به جایی رسانده اند که خرد جمعی بر آن حاکم نیست و همه منتظرند ببینند نظر یک جا چیست و همان نظر را تکرار کنند.
آقای روحانی عزیز، افرادی که قرار بود به شما اجازه ملاقات با اوباما را بدهند، درآمدشان از راه عدم ارتباط با آمریکا تعریف شده، اگر به شما آن اجازه را میدادند دیگر بیکار میشدند
درست است مشکل ما امریکا و اسرائیل نیست . مشکل ما در نحوه برخورد با کشورهای دیگر است . کشور ما در حال حاضر واقعا در منطقه تنها است و وجهه بدی در دنیا پیدا کرده .
مسئله atf کل دنیا عضوشن برای ما شده تابو , مسئله مذاکره مگر چه شد که نشستیم سر میز مذاکره و صحبت کردیم با همه اونهائی که میگفتیم شیطان و لولو دد و دیو هستند ؟ نشد خب باز هم مذاکره میکنیم آخرش همه میگویند ایرانیها اهل مذاکره هستند نه داشتن یک میلیون خط قرمز و ... مسئولین یمن در حال مذاکره با عربستان هستند . چین و آمریکا و حتی روسیه و آمریکا مشکلاتشان را روی میز مذاکره حل میکنند و بدون فحاشی و مرگ به کشورهای یکدیگر.
حالا ما به کشور آنها مرگ میفرستیم , پو...بعد میگوئیم منظورمون مردمتون نیست ....
دشمنی و اختلاف بین همه کشورهای دنیا هست . فرمودید تنگه هرمز را میبندید . چه شد دو تا نفکتش آتش گرفت همه دنیا میگن کار ایرانه . چهار نفر توی سوریه و ... میمیرن میگن کار نیروهای ایرانه
وقتش رسیده که با داشتن 8 سال جنگ و نداشتن حتی یکروز خبر خوب و رفاه برای مردم کمی مایه بگذارید که روشهای بهتری هم برای زندگی کردن در کنار دیگران هست .
چه بگویم نمه فهمید ؟/
جنگ یعنی وانی ؟
جنگ یعنی یک عمر دنبال شهید وخانواده شهید وووووووووووووووووووووووووووووومفقود گشتن فرزندانمان ؟
جنگ یعنی افسردگی وبیکاری وغمگینی جوانان ؟/
جنگ یعنی اسایش برای اقازاده ها وثروتمندان ؟
جنگ یعنی سود جویی بخصوص در ایران برای یکسری از اقایان؟/.
وهزاران بدبختی دیگر که بعد از جنگ اثارش معلوم می شود ؟
وشاید هم ازبین رفتن کل ایران ویا در اخر صلح که هردو باز ضرر به ملت بزرگ ایران است؟/..وکشور می رسد ؟/.
اگر استان اصفهان تفکیک شود به نفع شهرستانهای نزدیک اصفهان مانند شاهین شهر خمینی شهر نجف آباد و ... است چون حجم زیادی از بودجه صرف شهر کاشان می شود برای بررسی می توانید مقدار تخصیص بودجه شهر خمینی شهر و کاشان را مقایسه کنید این شهر که بلاخره جدا می شود پس هرچه زودتر بهتر و مالیات شهرهای دیگر را خرج آن نکنید ان را به همان استان قم بدهید
آقای عارف یکی از ناکارامد ترین سیاستمداران دنیاست.
هندوستان صدها مذهب ازاد دارد وهیچکس نمیگوید هندوها بر ترند و باید حاکم مطلق شوند

مسلمان و گبر وبهایی و هندو و بکال و.... با هن برابر و برادرند
کسی که ژن خوب و مفاخر تحویل جامعه بده بایددهم مدعی ریاست مجلس باشه
مشکل فساد است نه تحریم فقط برمیگردد به چندگانگی اداره کشور که هیچکدام زیر بار مسئولیت نمیروند به گدان هم میاندازند تنها راه اداره کشور با حذف مراکز قدرت متعدد و جاگزینی فقط یک روش در اداره کشور باشد
شوهر خانم مهناز افشار وقتی خانمش هر کاری دلش می خواست می کرد و کاری بکارش نداشت حالا می خواهد با دغل بازی و سوء استفاده از جایگاهکه او مشکل است باور کرد او سر و کاری با این جایگاه داشته باشد می خواهد خانم و خودش را از مهلکه ی که به واسطه سر سپردگی و غربگرایی برایش درست کرده بصورت موقت نجات دهد تا دوباره فرصتی برای ادامه داشته باشند.
اقاي عارف بهتره نظر ندهند چون تو ناز و نعمت هستند حسابي اگه اين اقايون ميتونسن اينده نگر باشن و حدس از فردا بزنن امروز شرايط ملت اينگونه نبود رو كه نيست
مشكل كشور اول فساد است دوم هم بناکارامدی دولت است اگر دولت بي كفايت نبود مي شد با فساد مبارزه كرد ولي بااين دولت امكان مبارزه بافساد امكان ندارد وقتي رئيس دولت به حقوق بگيران نجومي بگوييد اينها ذخائر انقلاب اند خودتان بخوانبید
خدا کنه مذاکره نشه .دیگه وقتشه از شر این زندگی نکبت راحت شیم.انشالله بزودی
ما دردمونو به کی بگیم؟
تو کشور ما تحصیلات اصلا قابل ارزش نیست
کسی براش تره هم خورد نمیکنه
چرا واقعا؟
30 هزار میلیارد تومان به ملت تحمیل شد که با افزایش نقدینگی ارزش پول ملی کاهش یافت .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی