بازدید 3640

انتصاب مسئول اعتباربخشی دستیاری پزشکی

کد خبر: ۸۹۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ 13 May 2019

دکتر علیرضا زالی به عنوان مشاور معاون آموزشی و مسئول اعتباربخشی برنامه‌های آموزشی، تخصصی و فوق تخصصی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصوب شد.

به گزارش مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر باقر لاریجانی، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی تخصصی وزارت بهداشت، در حکمی دکتر علیرضا زالی را به عنوان مشاور این معاونت و مسئول اعتباربخشی برنامه‌های آموزشی تخصصی و فوق تخصصی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «همانطور که مستحضرید تربیت نیروی انسانی با دانش و مهارت و مطابق با استانداردهای بین المللی و در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه از جمله اولویت‌هایی است که مکرراً در اسناد بالادستی کشور و منویات مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

بر این اساس و به منظور ارتقای پاسخگویی حوزه آموزش، برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی به عنوان نقشه راه توسعه آموزش عالی سلامت تدوین شده و با همکاری دست اندرکاران این حوزه در دست اجرا است.

در برهه زمانی فعلی که این نقشه راه طی سال‌های گذشته اجرایی و در حوزه آموزش علوم پزشکی نهادینه شده، ضروری است تا با بهره مندی از ظرفیت‌های صاحبنظران این حوزه بسترهای ظهور آثار این برنامه‌ها در عرصه‌های دانشی و ارائه خدمات حوزه علوم پزشکی فراهم شود.

از دیگر سو ارتقای استانداردهای آموزش‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از نکات مهمی است که در برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی بر آن تاکید شده است.

در این راستا به عنوان مشاور اینجانب و با توجه به پیشنهاد دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، به عنوان مسئول اعتباربخشی برنامه‌های آموزشی تخصصی و فوق تخصصی این دبیرخانه منصوب می‌شوید تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش علوم پزشکی و همچنین با هماهنگی کامل با حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت در جهت تحقق اهداف این حوزه تلاش کنید.

توفیق جنابعالی را در اعتلای نظام آموزش عالی سلامت از خداوند متعال خواستارم.»

دکتر علیرضا زالی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و پیش از این مسئولیت‌هایی از جمله ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ریاست سازمان نظام پزشکی کشور را بر عهده داشته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان