بازدید 6158

قدردانی دبیر شورای امنیت ملی از حمایت مردم

کد خبر: ۸۹۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵ 10 May 2019

دبیر شورای عالی امنیت ملی از حضور حماسی و پرشور مردم سلحشور ایران در راهپیمایی حمایت از بیانیه و تصمیمات جدید این شورا قدردانی کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با صدور پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سلحشور ایران در راهپیمایی حمایت از بیانیه و تصمیمات جدید شورای عالی امنیت ملی قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

«اصلی ترین سرمایه بی بدیل جمهوری اسلامی ایران برای عبور از تهدیدات و بحرانهای سخت ، همواره، پشتوانه مردمی و رابطه وثیق و بی بدیل میان مردم و خدمتگذارانشان در سطوح مختلف حاکمیت بوده است.

این پیام می افزاید: بدون شک حضور معنا دار و اگاهانه مردم روزه دار کشورمان در راهپیمایی عظیم حمایت از تصمیمات شورای عالی امنیت ملی در برابر زیاده طلبی و بدعهدی دولت آمریکا و بی عملی اتحادیه اروپا، مهمترین پیامی است که می تواند به مخاطبان اقدامات جدید ایران برای اتخاذ تصمیم عاقلانه منتقل شود.

در پایان این پیام امده است:لازم میدانم قدردانی و سپاس متواضعانه خود و اعضای محترم شورای عالی امنیت ملی را به محضر مردم سلحشور و مقاوم ایران اسلامی تقدیم نمایم و بر ادامه قاطعانه این مسیر بر اساس خواست و اراده احاد مردم ایران تا حصول نتیجه نهایی که استیفای کامل حقوق مسلم کشور در برجام است اعلام نمایم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار