بازدید 6718

نزدیک شدن به دور جدید استیضاح دو وزیر اقتصادی

کد خبر: ۸۹۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 09 May 2019

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از پایان آستانه تحمل نمایندگان و احتمال دور جدید استیضاح وزرای اقتصادی خبر داد.

به گزارش «تابناک»، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با تسنیم، با بیان اینکه، نوسانات شدید قیمتی در بازارهای مختلف نشان داد که در تیم اقتصادی دولت هماهنگی وجود ندارد، گفت: در نظرات دولتمردان تشتت آراء دیده می شود. هر وزیر اقتصادی یک نظر را مطرح می‌کند که بعضا دیده شده خروجی آن تخطئه نظر یک وزیر دیگر است.

به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، متاسفانه عدم تصمیم گیری قاطع در شرایط ملتهب اقتصادی، باعث بروز نوعی ولنگاری در عرصه اقتصادی شده و تدبیر مشخصی نیز برای عبور از این وضعیت دیده نشده است.

حاجی دلیگانی، با اشاره به نام دو وزیر اقتصادی که در شرایط فعلی عملکرد مطلوبی نداشته‌اند، ادامه داد، به هر حال طی ماههای گذشته تصمیم مشخصی برای جلوگیری از روند افزایش قیمتها به خصوص در بازار ارز و خودرو و مدیریت سطح تولید اتخاذ نشده و این موضوع ساده‌ای نیست که بتوان از آن عبور کرد.

وی با بیان اینکه، در هفته‌های اخیر نمایندگان از ابزارهای در اختیار خود یعنی تذکر و سوال استفاده کرده‌اند اما نتیجه ملموس برای مردم ایجادنشده، گفت: خروجی گزارشهای مختلف نشان می‌دهد (ظاهرا) به مرز استیضاح وزرای اقتصادی نزدیک شده‌ایم.

حاجی دلیگانی گفت: اگر وزرای اقتصادی دولت رویه خود را تغییر ندهند و تلاش جدی برای کنترل قیمتها به خصوص در حوزه ارز انجام نشود راهی به جز استیضاح برای نمایندکان باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد، به اعتقاد کارشناسان خود دولت در برخی حوزه‌ها پیشتاز گرانی است و برای کنترل قیمتها در گام اول باید این رویه متوقف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۶
راستي اون نماينده كه به مامور گمرك توهين كرده بود چي شد .؟
رئیس جمهور و تمام وزرا بایستی کنار بروند کشور رو به نابودی حداکثری کشاندن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
نه بابا جهانگيري فرمودند رقيب ما بي راه است ما ره هستيم و بدو بدتر نيست كه مي گويند بين بد و بدتر بد را انتخاب كنيم حالا اينها راه هستند مردم بي راه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
که رئیسی بیاد دلار بشه 5 تومن؟
اين استيضاح ها فايده اي نداره بايد عامل اين اوضاع كه خود رئيس جمهوره رو استيضاح كرد
در وحله اول وزیر بیخاصیت صمت رو استیضاه و برکنار کنید چون فرد بدقول و عدم مسعولیت
الان در جنگ اقتصادی هستیم و این دولت رغبتی و کششی به کار حداکثری برای برطرف کردن مشکلات ندارد یک تیم یکپارچه , هماهنگ و با انگیزه باید کار را بدست بگیرد
هدف استیضاح چیست ؟
آیا با استیضاح وضعیت اقتصادی ثبات پیدا می کند ؟ رو به بهبود می رود یا از وضعیت فعلی بدتر نمی شود ؟
پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۲:۳۰
دلار ۱۵۶۰۰
یورو ۱۷۵۰۰
سکه ۵۲۵۰۰۰۰
پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۳:۲۰
دلار۱۵۷۰۰
یورو ۱۷۶۰۰
سکه ۵۲۷۰۰۰۰
قیمت ها ساعتی داره میره بالا
سقوط آزاد اخلاق و دین داری با تورم ساختگی متفکران لیرالیسم== بهترین کار برای وزرای اقتصادی نوه داری در منزل خودشان
اخباربسیاربد برای بورس در۲۴ ساعت گذشته :
اروپا ضرب العجل ۶۰ روزه ایران را رد کرد
وزیر خارجه امریکا اعلام کرد اینستکس فقط برای غذارودارو طراحی شده اگر ازاین سازوکاربرای انتقال پول نفت وکانال بانکی اقدام شود کشور اقدام کننده مشمول جریمه های سنگین خواهدشد
ترامپ صنایع فلزی ایران راتحریم کرد
تحریم بعدی شامل صنایع پتروشیمی خواهدبود
با این نوع نماینده ها که در راستای کاندیداتوری مجدد خود از حربه استیضاح استفاده میکنند بهتر از این نمیشه . ربیعی را استیضاح کردند چه اتفاقی افتاد ؟ این نوع سخنرانی های همان مقدمه متینگ های انتخاباتی است .
خود دولت با گران کردن قیمت دلار آتش گرانی را شعله ور می کند. در دی و بهمن ماه که دلار در کانال 10 و 11 هزارتومان بود آرامش نسبی بر بازار خکفرما شد ولی با افزایش مدام قیمت ارز گرانی کالاها هم دوباره شروع شد
به این ماه مبارک قسم مردم از این همه ناکارامدی و بی خالی و بی خیالی دولت در برابر گرانی ها خسته و افسرده شدند کار با تغییر دو وزیر درست شدنی نیست دولت باید استیضاخ و برکنار شود. مگر پارسال وزرای اقتصادی عوض نشدند چه فرقی به حال مردم کرد. رییس دولت ناکارامد و بی خبر از درد مردم است.
چرا رانت خواران و دلالان با نفوذی که دارند اجازه تشکیل وزارت بازرگانی نمی دهند تا بر واردات و صادرات و کنترل قیمت ها نظارت داشته باشد وزارت صمت با ان مسئولیت خطیری که بعهده دارد هرگز نمی تواند بر کنترل قیمت ها نظارت کند و لذا از التهابات موجود دلالان و رانت خواران نهایت سوئ استفاده می کنند و تلاش می کنند که وضع موجود تداوم یابد و چرا که وزارت بازرگانی تشکیل شود کنترل قیمتها و نظارت بر صادرات و واردات بیشتر و بهتر انجام می گیرد و بنفع مردم و به ضرر دلالان و رانت خواران خواهد شد امید که سایت ها در جهت تشکیل این وزارت خانه کلیدی همت کنند والسلام
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها