بازدید 5979
۴

محکومیت متهم پرونده گلیم و گبه به ۳۰ سال حبس

کد خبر: ۸۹۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 28 April 2019

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از محکومیت متهم پرونده گلیم و گبه به ۳۰ سال حبس خبرداد و گفت: ۷۳میلیارد تومان از طلب مال‌باختگان این پرونده پرداخت شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه، محمدرضا عدالتخواه در حاشیه نشست رئیس قوه قضاییه با رؤسای کل دادگستری سراسر کشور اظهار داشت: ۷۳ میلیارد تومان از طلب مال‌باختگان پرونده کلاهبرداری «گلیم و گبه» که تعدادشان ۱۱ هزار و ۷۱۳ نفر است، پرداخت شد.

وی درباره اجرای حکم محمدرضا مشیری متهم پرونده گلیم و گبه گفت: این فرد به ۳۰ سال حبس محکوم شد که هم‌اکنون در زندان اوین در حال تحمل کیفر است.

عدالتخواه با اشاره به پرداخت مطالبات مال‌باختگان عنوان کرد: خسارت شکات و مال‌باختگان در این پرونده ۱۴۵ میلیارد تومان است که تا‌کنون نزدیک به ۷۳ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان کرمانشاه در تشریح پرداخت طلب شکات افزود: کسانی که در این پرونده تا ۱۰ میلیون تومان طلب داشتند، به‌طور کامل تسویه شدند و ۳۹ درصد از طلبکاران بالای ۱۰ میلیون تومان نیز مطالبات‌شان را دریافت کردند.

عدالتخواه با بیان اینکه مطالبات باقی‌مانده مال‌باختگان از محل اموال توقیف‌شده پرداخت می‌شود، گفت: احتمال دارد اموال توقیف‌شده از متهم حدود ۲۰ میلیارد تومان کمتر از میزان مطالبات مردم باشد، اما با تغییر وضعیت قیمت‌ها و کارشناسی‌های جدید این کمبود جبران می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
سلام
کلاهبرداری پرشین پارس رو هم پیگیری کنید لطفا
دیگه هیچ چیز نمی توان گفت
ایران بهشت اختلاسگران جهان!
بعد سكه ثامن رو چقدر براش بريدين ؟؟؟
قشنگ معلومه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل