بازدید 21001
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در اوج حساسیت

گزارش زنده؛ پرسپولیس 0 - سپاهان 0 / پایان دربی جنجالی تهران و اصفهان به سود استقلال | ذوب آهن 2 - تراکتور 0 / دژاگه پنالتی مشکوک را گل نکرد و تراکتور بازهم باخت | اغتشاش هواداران سپاهان با سنگ و صندلی علیه یگان ورزشگاه و عکاسان، انتقال چندین مصدوم با آمبولانس

جدال حساس امشب پرسپولیس و سپاهان که می توانست تعیین کننده قهرمان فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران باشد، با تساوی به پایان رسید تا استقلال برنده بزرگ این مصاف جنجالی باشد. ورزشگاه آزادی به سبک بازی های دربی ، از ساعت ها پیش میزبان هواداران دو تیم شد! شکست امروز تراکتورسازی در خانه ذوب آهن ، یکی از اضلاع قهرمانی لیگ تا حدود زیادی بخت خود را کاهش داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ 26 April 2019

ترکیب پرسپولیس / علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن(دقیقه ۸۳-محمدامین اسدی)، سروش رفیعی(دقیقه ۶۱-سیامک نعمتی)، مهدی ترابی و علی علیپور

سرمربی: برانکو

ترکیب سپاهان / پیام نیازمند، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، عزت‌الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان(دقیقه ۶۶-علی قربانی)، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده(دقیقه ۹۰-جلال الیدن علیمحمدی)، محمد کریمی(دقیقه ۷۹-حامد بحیرایی) و کی‌روش استنلی

سرمربی: قلعه نویی

گزارش زنده؛ پرسپولیس 0 - سپاهان 0 / پایان دربی جنجالی تهران و اصفهان به سود استقلال | ذوب آهن 2 - تراکتور 0 / دژاگه پنالتی مشکوک را گل نکرد و تراکتور بازهم باخت | اغتشاش هواداران سپاهان با سنگ و صندلی علیه یگان ورزشگاه و عکاسان، انتقال چندین مصدوم با آمبولانس

دقیقه 88: ضربه ایستگاهی محکم و زمینی کی روش استنلی از موقعیتی ایده آل با دفاع زیرکانه و خوابیده احمد نورالهی در خط دفاعی، به کرنر رفت.

دقیقه 66: بار دیگر روی ارسال خطرناک کرنر کامیابی نیا در آستانه باز کردن دروازه سپاهان بود اما تنها چند میلیمتر کم آورد و ضربه اش راهی اوت شد.

دقیقه 65: روی کرنر محمد نادری ضربه سر اول را زد و توپ در آستانه دروازه پیش از نوک پای تمام کننده علیپور، توسط نیازمند مهار شد.

دقیقه 61: روی پرتاب اوت بلند پورقاز کی روش استنلی می توانست کار را تمام کند اما مدافعان پرسپولیس به زحمت توپ را دفع کردند.

دقیقه 44: شوت نفسگیر بشار رسن از پشت محوطه جریمه با اختلاف ناچیز از کنار تیر عمودی به بیرون رفت و یک لحظه تماشاگران به خیال گل بالا پریدند.

دقیقه 39: سانتر دقیق رفیعی از روی نقطه کرنر با ضربه تماشایی علیپور همراه شد اما درون دروازه نرفت.

دقیقه 30: روی ارسال کرنر، کیانی سعی کرد با قیچی برگردان دروازه پرسپولیس را باز کند که ضربه او ناقص بود و زیر پای کومان افتاد ولی شوت او با تکل نادری به کرنر رفت.

دقیقه 20: ارسال محمدی از جناخ راست به تیر دوم با ضربه سر شهباززاده بسیار خطرناک از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

دقیقه 17: ارسال زیبای شیری به محوطه جریمه سپاهان از مقابل پیشانی علیپور عبور کرد تا آه از نهاد هواداراان قرمز برآید.

لیگ برتر فوتبال|تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان

مصاف دو تیم پرسپولیس و سپاهان ؛ شاه بیت دیدارهای حساس لیگ هجدهم است. مسابقه ای که می تواند تکلیف قهرمان را همین امروز تا حدود زیادی مشخص کند و یا تنور رقابت را به اوج گرما برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس صاحب 55 امتیاز و سپاهان دارای 50 امتیاز است و چنانچه زردها می خواهند مانع سومین قهرمانی پیاپی شاگردان برانکو شوند باید در این تقابل رودررو حریف در در خانه اش شکست داده و منتظر سه هفته حساس پایانی و دیدار هفته آتی قرمزها در تبریز بمانند. در غیر اینصورت پرپولیس حتی در صورت تساوی هم همچنان بخت نخست فتح جام خواهد بود هر چند دیدارها برای استقلال و تراکتورسازی نیز مهیج تر دنبال می شود.

بی تردید سکوهای آزادی امروز به طور کامل پر خواهد شد تا این جنگ تماشایی فوتبال داخلی بار دیگر ظرفیت کامل آزادی را پر کند. برای شما که از طریق سایت حواشی بازی را دنبال می کنید اخبار و تصاویر حواشی این دیدار را منتشر می کنیم و با شروع مسابقه نیز گزارش زنده خواهیم داشت.

20:00 / بازشدن حلقه انتظامی طبقه دوم با فشار جمعیت

مسوولان انتظامی ورزشگاه قصد داشتند سکوهای بالای سر طرفداران سپاهان را خالی نگه دارند تا از پرتاب احتمالی اشیا در لحظات بحرانی جلوگیری کنند اما در فاصله پانزده دقیقه مانده به آغاز مسابقه، این حلقه سربازان توسط فشار جمعیت بسیار زیاد شکسته شد و هواداران پرسپولیس با فشار بسیار زیاد وارد سکوها شده و به سرعت آن را اشغال کردند.از دست نیروهای انتظامی هم کاری ساخته نبود.

19:50 / نمایش کامل طرح موزاییکی پرسپولیس

بعد از ورود بازیکنان دو تیم به چمن آزادی برای گرم کردن ، هواداران پرسپولیس طرح موزاییکی ویژه خود را با واژه ارتش سرخ به نمایش گذاشتند که این طرح با حروف انگلیسی تکمیل شده بود.

گزارش لحظه به لحظه از آزادی / پرسپولیس - سپاهان؛ ترکیب سرخ ها از سوی برانکو اعلام شد / درگیری شدید سکوها با سنگ و دستگیری چندین هوادار خاطی / شکست تراکتور مقابل ذوب آهن در پایان نیمه نخست

19:30 / اعلام ترکیب پرسپولیس و سپاهان

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان، علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد نادری، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن، سروش رفیعی و علی علیپور را به عنوان 11 بازیکن اصلی تیمش برای مصاف با سپاهان انتخاب کرد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی زردپوشان اصفهانی ترکیب 11 نفره تیمش را به شرح زیر اعلام کرد: پیام نیازمند، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، عزت الله پورقاز، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی و کی‌روش استنلی

19:00 / دستگیری چندین هوادار خاطی و سنگ انداز سپاهان

بعد از نیمساعت پرتاب شدید سنگ بین هواداران اندک سپاهان با سکوهای مجار پرسپولیسی، پلیس وارد عمل شد و نیروهای حفاظت ورزشگاه چندین تن از طرفداران سپاهان را بازداشت و به بیرون ورزشگاه منتقل کرد.

18:55 / اعلام ترکیب پرسپولیس با یک سورپرایز

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد نادری، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن، سروش رفیعی و علی علیپور را به عنوان 11 بازیکن اصلی تیمش برای مصاف با سپاهان انتخاب کرد.

18:30 / طبقه پایین ورزشگاه آزادی پر شد

طبقه پایین ورزشگاه آزادی که داری قیمت بلیت گرانتر از طبقه فوقانی است در این ساعت پر شده است و نیروی انتظامی دو ردیف را برای حفظ حریم و فاصله بین تماشاگران خشمگین دو تیم خالی نگه داشته تا از برخورد دو طرف جلوگیری کند.همچنین بیش از نیمی از طبقه دوم نیز توسط تماشاگران پرسپولیس اشغال شده و با توجه به سرعت ورود هواداران از درب های مختلف، قطعا مملو از تماشاگر می شود.

گزارش لحظه به لحظه از آزادی / پرسپولیس و سپاهان؛ جنگ بوق و شعار روی سکوها قبل از جدال باتوپ داخل چمن

18:10 / جایگاه 10درصدی سپاهانی ها پر شد

هواداران تیم سپاهان که توسط 30 دستگاه اتوبوس خود را به ورزشگاه ازادی تهران رسانده اند، سهمیه ده درصدی متعلق به باشگاه خود را کاملا پر کرده اند و مشغول شعار علیه تیم رقیب هستند. 

17:30 / آغاز جنگ طرفداران دو تیم سه ساعت مانده به بازی 

در حالی که هنوز صندلی های زیادی برای پر شدن باقی مانده است، طرفداران دو تیم به جدال لفظی و فحاشی با الفاظ رکیک رو آورده اند. طرفداران سپاهان به رغم تعداد کم شان که با 30 دستگاه از اصفهان به تهران آمده اند، سعی می کنند در لحظات سکوت سکوهای رقیب، شعارهای خود را به گوش پرسپولیسی ها برسانند.

17:25: تمرین طرح موزاییکی ویژه پرسپولیسی ها 

کانون هواداران پرسپولیس برای این دیدار حساس برنامه ویژه ای تدارک دید و طرح زیبایی را برای اجرا روی سکوهای مقابل جایگاه تمرین کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۲
ماهمیشه قهرمانیم حتی اگر جام رابالای سرمان نبریم ماخاصیم خیلی خاص چون ماپرسپولیس هستیم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
چون سوگلی هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
چون شایسته هستیم
امير
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
پرسپوليس هست چون هدايتي هست
1 مادر
| Germany |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
توی فوتبالیست ها 1 آدم حسابی پیدا نمیشه . متاسفانه پسر 10 ساله من به فوتبال علاقه زیادی داره ولی اصلا دوست ندارم این ورزش رو حرفه ای دنبال کنه.
پرسپولیس با همین روش قهرمانی بدست می آورد فشار هواداران
برای همین هم در آسیا تاکنون نیجه ای بهتر از حضور در فینال نگرفته است
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
بابا حضور در فینال هم با خوش شانسی بود ..شما چرا جدی میگیری؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
حمایت از پرسپولیس در میانه های لیگ انجام شد انجا که از تیم های سپاهان و تراکتور امتیاز حذف می شد
طرفداران حضور زنان در ورزشگاه بد نیست شما هم أین الفاظ رکیک را بشنوید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
باید فضای استادیوم مناسب شود نه فحش خانه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
عقل کل یکی از دلایل اینکه ورزشگاه های ایران به این وضع وقاحت آمیز و شرم آور رسیده تفکیک های غیر عادی جنسیتی جدا کردن های زن و مردم مردم یک جامعه است
وگرنه پدر مادر های نا همه ورزشگاه می رفتند این فضای نکی نبود
تا صدها تماشاچی به قتل نرسیده اند از فردا بقیه مسابقات مزخرف فوتبال را کنسل کنند .
احتمالا حاج صفی چون اصفهانی بود اون پنالتی را مرتکب شده و اشکان دژاگه هم از جلو یه سایت شرطبندی رد شده

بیانیه مدیریت تراختور جناب زنوزی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
کی میری افغانستان
جالب است داور تکل خشن ربیع خواه در دقیقه۷۵را نادیده گرفت
سپاهان خیلی بهتر از تیم شفر جلو پرسپولیس بازی کرد. شفر از امیرخان یاد بگیر
بجای اینکه فوتبال ابزار دوستی و مودت بین قومیتهای ایران باشد ، قاتل جان هوادارانش شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
موافقم...
باید با تماشاچی بی شعور به صورت قاطع برخورد شود
داور خیلی بدبود. اعصاب سپاهانی ها رو به هم ریخت . سیدجلال خطا کرد و پشتش هم مدافعی نبود و باید اخراج می شد .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
همه چیز..همیشه به نفع پرسپولیسه...زبونتو گاز بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
داوران از جو ورزشگاه و هواداران پرسپولیس می ترسند
دو تیم پر مدعای فوتبال ایران جمعا 9 موقعیت خطرناک خلق کردند اما باعث مصدومیت دهها نفر و فشار عصبی هزاران ایرانی شدند .
مزدک میرزایی اصلا بی طرف نبود و جانبدارانه فقط برای پرسپولیس قضاوت میکرد و باعث تاسف است.
سپاهانی ها در جام حذفی از خجالت پرسپولیس و بازی ناجونمردانه انها در می ایند.
فحاشی به قلعه نوعی برای چی؟؟؟؟
پاسخ ها
man
| Germany |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بیشتر گزارشگران پرسپولیسی هستند و به نفع پرسپولیس حرف می زنند .
اگر کمیته انظباطی کمی انصاف داشته باشد بخاطر استفاده بیش از حد هواداران پرسپولیس از الفاظ رکیک باید حداقل ۱جلسه بازی پرسپولیس در آزادی بدون تماشاگر برگزار کند
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
دلت خوشه برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
آنها فقط شهرستانی ها را جریمه می کنند می توانید کلیه مسابقات لیگ را ببرسی کنید البته چون همیشه هوای دو تیم تهرانی را دارند انها نیاز به اعتراض ندارند
تبانی ؛ تبانی / کلک اصفهانی!
به عنوان یک استقلالی بیشتر از برد ذوب آهن خوشحال شدم
ظاهرا تراکتورسازی الگوی تیمهای شهرستانی شده
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
واقعا کدام تیم هست که به تهران بیاید و محترمانه با آن رفتار شود؟ تراکتور از این جهت کهحاضر نشد باج بدهد قابل تحسین است
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
دقیقا از لحاظ فرهنگ تماشگری باید تراکتور را الگوی خود قراربدن. هواداران تراکتور اندازه هواداران تیمهای اروپایی فرهنگ وشعور دارن.
تیم پرسپولیس با این همه هزینه وکمک ها نتونست ببره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
تیمهای شهرستانی با اینهمه اسپانسر واقعا روشون میشه در مورد هزینه های پرسپولیس و استقلال صحبت کنن
با این اظهار نظرها همین گونه طرفداران فوتبال در ورزشگاها ان کلمات زشت را میگویند خوش به حال کسانیکه برای ورزش در چنین شرایط رانت بازی وقت نمیگزارند حیف وقت که بجای مطالعه صرف اینها بشود
تاسف
برید با این قرمز و آبی تون .بغضی از بازیکنان چند برابر یک پرفسور درآمد دارند.ولی به اندازه ی یک یچه شش ساله نمیفهمند چکار کنیم البته بعضی از فوتبالیستامون...
واقعا شرم وحيا هم خوب چيزيه تمام فيلمهاى گرفته شده از قبل از بازى كاملا نشون ميده كه هواداران سپاهان براى ايجاد تنش بابرنامه از پيش تعيين شده امدهبودند.هنوز بازى شروع نشده شروع به فحاشى وپرتاب سنك وكندن صندليها كردند،
ابتدا تماشاچیای های پرسپولیس شروع به پرت کردن اشیا از بالا به سمت سپاهانی ها کردند بعد شما تیتر زدی سپاهانی ها فلان کردن
وقتي در يك باز ي فوتبال اين همه خوشونت ديده مي شه بازيكن ها وتماشگرها باهم درگير مي شوند تنها دليل ان فشارهاي عصبي واسترس زندگي روزمره مردمه كه از هر طرف تحت فشار
اقتصادي ومعيشتي قرارگرفتند تنها جاي كه بهانه براي تخليه خودشان مي بينند ورزش گاهها است مگر يك باز ي فوتبال چه ارزشي داره كه مردم اين همه خودشان را مي كشند يك عده داخل زمين فوتبال بازي مي كنند وپول هاي ميلياردي مي گيرند يك عده آدم بدبخت وبيچاره از جيب خودشان هزينه مي كنند وبه ورزشگاه ها هجوم مي برند وانواع مشكلات درست مي كنند ودر اين بين مجروح وكشته مي دهند آدم عاقل از اين كارها نمي كنه مطمنا كسي كه كه اين كارها را مي كند عقل درست حسابي نداره وادم مريضي كه بايستي تحت درمان قرار بگيره
یکی از افتخارات کشور ما قرارگرفتن در رتبه های بالا بین کشورهای دنیاست، پنجم شدیم در دنیا از لحاظ عصبانی بودن و استفاده از الفاظ رکیک و خود محور بودن، انشالا به زودی با سعی و تلاش به مقام اول میرسیم ، تلاش بیشتر برای یادگیری الفاظ رکیک بیشتر، قدرت تهاجمی بیشتر, خود خواهی و آستانه صبر کمتر ، قدرت حنجره بیشتر، قدرت بدنی بیشتر برای برخورد فیزیکی بیشتر و بهتر ، از راهکارهای ویژه برای اول شدن در این مهم و بردن همین مقدار کم آبروی مانده کشورمان، حتما لازم خواهد بود.....
داور ،گزارشگر محترم و همه همه هوادار پرسپولیس ............؟؟؟؟
دیروز فحاشی ، سنگ پراکنی و زخمی شدن چندین تماشاگرو ایضا شکسته شدن صندلیها و سایر اموال را در بازی سپاهان وپرسپولیس دیدیم . هنوز یک هفته از بازی ترکتور سازی و پیکان نگذشته که بعد از آن بازی یک سری نژاد پرست چه فحاشی و تهمت هایی که به طرفداران فهیم تراکتورسازی نکردند. خودم شخصا نظاره گر بازی تراکتور و پیکان بودم .یک سری که جمعا 100 نفرهم نبودند (50000 نفر تماشاگر) بازی را به جنجال کشوندند .درد جای دیگر است .
این مشکل همگانی است .تبریز ،تهران اصفهان واهواز ندارد . باید فرهنگ سازی کرد نه شعار بدیم .بتاید ورود خانمها به ورزشگاهها آزاد شود . حاکمیت و پلیس سعه صدر بیشتری در مقابل غیر فارسها خصوصا ترکها داشته باشند .تا فوتبال واقعا تبدیل شود به یک تفریح بزرگ در این وانفسای بدبختیها.
هیچی نگفتند از اینکه پرسپولیسیا ، سپاهانیا رو ب سنگ بستن از بالا متاسفم واسه جامعه ای که دروغ اصلا واسش چیز عادی اونم از گزارش گر که میگه تماشاچیا سپاهان نظم ورزشگاهو بهم زدن (حالا جرعت دارید بیایین نقش جهان )
همه جا جار زده بودید که تراختور آشوب به پا کرده. 300نفر زخمی 1 نفر کشته . حالا بیا جواب بده!!!!!!!!!!!!
ظاهرا" مقصر اصلی مسئولین برگزاری مسابقات هستند که عمدا" یا غیر عمد ،تماشاگران مهمان را پایین تماشگران میزبان گذاشتند و از سه طرف تحت محاصر و هجوم قرار گرفتند و پس از آن صدا و سیما است که 90 درصد مجریان و مدیران ورزشی آن از یک تیم (یا یک شهر ) هستند و وقایع و مسائل را به نحو درست اطلاع رسانی نمی کنند و نیز برنامه پر طرفدار 90 را هم تعطیل کردند.
امید است مهمان دیروز که میزبانان روز دیگر هستند تلافی نکنند و با طناب پوسیده مسببین حادثه وارد گود نشوند.
تابناک تو اونجا بودی که همه چیز را می اندازی گردن هواداران سپاهان؟ از یک هفته قبل لیدر پرسپولیس هواداران سپاهان را تهدید کرده. روز بازی هم از بالا سر طبقه بالا و از هر دو طرف به هواداران سپاهان سنگ می زدند و فحاشی می کردند. انتظار داری هواداران سپاهان بشینند نگاه کنند؟ لطفا چاپ کن تا بی تدبیری مسئولان فدراسیون در چینش هواداران و بی مسئولیتی کانون هواداران پرسپولیس روشن بشه
خوب فرهنگ متمدنشون رو به رخ کشیدن. عربستانیها حریفای تهرانی و اصفهانی خودشون رو میشناسن که به ایران نمیان.
اقوام ایرانی باید تا کی چوب بی فرهنگی بخورن؟؟؟
این بود فرهنگ هواردارن پارسپولیس.
همه فرهنگتون همینه،اگه بیرون از گود وایستین و به خودتون نگا کنین خواهید دید که فرهنگتون بیشتر از این نیست.
۲ کشته به خاطر فوتبال. ۲۵۰ نفر مصدوم و احتمال افزایش کشته ها
تخم نفرت و نفاق رو شما اصحاب رسانه به اصطلاح بی طرف توی این کشور گذاشتید
سقوط فرهنگ و اخلاق
مردم ایران به دلایل مختلف عصبی هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل