بازدید 10311

بخاطر‌اقدام اینستاگرام وزیر‌ارتباطات استیضاح‌می‌شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه وزیر توییتری دولت باید پاسخگو اقدام اینستاگرام در مسدود کردن صفحه سپاه و صفحات منتسب به فرماندهان سپاه باشد، گفت: زمان استیضاح وزیر ارتباطات فرارسیده است.
کد خبر: ۸۹۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۹ 17 April 2019

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر اظهار داشت: متاسفانه حضور بی برنامه در فضای مجازی به معنی بازی کردن در فضا و زمینی است که دشمن فراهم کرده و از ابتدا هم معلوم بود که ما در این زمین، پیروز بازی نخواهیم بود. زیرا زمین و فضا را دشمن به نحوی تدارک دیده که حتما شکست بخوریم.

به گزارش تابناک به نقل از موج، وی افزود: معتقدم که تمام این مشکلات متوجه وزیر جوان و بی تدبیر ارتباطات است که خودش را شوالیه فضای مجازی می داند و امروز باید پاسخگوی بی تدبیری های خود باشد.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر جوان و بی تدبیری که به وزیر توییتری معروف است و تمام تلاش خود را برای جذب حتی یک نفر به توییتر صرف می کند، باید پاسخگو باشد. به طور قطع اتفاقاتی که در روزهای اخیر توسط مدیران اینستاگرامافتاد، در آینده نیز تکرار شده و از این دست مسائل در فضای مجازی کم نخواهیم داشت.

پژمان فر تاکید کرد: بنابراین وقت آن رسیده که وزیر جوان و بی تدبیر ارتباطات استیضاح شود و در جلسه استیضاح وزیر ارتباطاتدر مجلس، پاسخگوی عملکرد خود باشد.

وی در خصوص درخواست های مردمی برای فیلترینگ اینستاگرام نیز گفت: این موضوع باید در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی بحث شود. دو شورایی که در آن رییس جمهور ریاست آنها را بر عهده دارد و وزیر ارتباطات نیز عضو آن است. البته مجلس و به ویژه کمیسیون فرهنگی به طور قطع درباره اتفاقات اینستاگرام سکوت نخواهند کرد و نظر خود را بیان می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: پیش از آنکه به موضوعفیلتر اینستاگرام بپردازیم، ابتدا باید این پرسش را از رییس جمهور و وزیر ارتباطات داشته باشیم که شما برای ایجاد بسترهای مناسب ارتباطی در جهت رفع نیاز مردم داخل کشور چه کردید؟ چرا اجازه دادید که بسترهای مناسب ارتباطی در کشور فراهم نشود و مردم به شبکه های اجتماعی خارجی روی بیاروند؟ اگر در روز نخست ما راه های ارتباطی مناسب را در اختیار مردم قرار می دادیم، امروز نیاز نبود تا در مورد فیتلر شبکه های اجتماعی حرف بزنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۰
این آقا از کجا آمده ؟ مگر ما ابنترت داریم ؟
گنه کرد در بلخ آهنگری .........
تقصیر ایشان چیست؟ به جای ما مردم حرف نزنید؛ ما نمی خواهیم اینستاگرام فیلتر شود.
این وزیر باید به خاطر اجرای سند ۲۰۳۰ که فرمودن چند روز پیش در اجلاس جهانی استیضاح شوند
حرفش مصداق کامل خودزنی در مقابل هجمه دشمن است
اقای پزمانفر لطف کنید بگویید در کدام زمین تاکنون پیروز بودید؟؟!!
"چرا اجازه دادید که بسترهای مناسب ارتباطی در کشور فراهم نشود و مردم به شبکه های اجتماعی خارجی روی بیاورند؟ "
جوابش عملکرد امثال شماست اقای پژمانفر.مردم تشنه حقیقت هستند،همانچیزی که شما از مردم دریغ میکنید.اول خودتان را استیضاح کنید.
چقدر بی ربط حرف می زند ! به وزیر چه ارتباطی دارد ؟
در رابطه با اینکه اینستاگرام در بستن صفحه برخی از شخصیت ها اشتباه بزرگی مرتکب شده شکی نیست.
ولی جناب نماینده لطفا کمی هم به گفته هاتون و رفتارتون توجه کنید، آقای وزیر به زور کسی رو برده و تو صفحات مجازی براش صفحه باز کرده. لطفا یکم در رابطه با رفتار و کلامتون اندیشه کنید.
مردم احتیاج دارن که با تمام دنیا ارتباط داشته باشن.....نه اون زیرسازی وبستر جزیره ایی که شما دلتون میخواد ساخته بشه.......
خوب الان این اتفاقات اینستاگرام دقیقا کجاش به وزیر مربوطه.....؟؟؟ یعنی اونا دارن مارو حذف میکنن تقصیر این طرفه؟؟؟؟؟؟!!!!!!
کدوم مردم؟10 درصدی که طرفدار شما هست یا بقیه مردم؟
کدوم درخواست مردمی؟؟
درخواست های مردمی برای فیلترینگ اینستاگرام??????????????????????????????????????????

مردم که کا باشیم کی همچی درخواستی کردیم؟
یکی از شما آدم حسابی باشه همین وزیره
صحیح است،احسنت.
پیج خودت هم فیلتر میشه حاج آقا!
این جمله از طرف خانواده های است که در رنج و سختی فراوان زندگی می کنند لطفا گوش کنید :
وضعیت اقتصادی کشور به گونه ای رقم خورده است که بیش از نمی از جمعیت کشور در فقر به سر می برند و وضعیت اقتصادی سختی دارند در این شرایط اولویت شماره یک باید کمک به قشر آسیب پذیر و مظلوم جامعه باشد
مشکل عمده دولت در این دوره توجه به قشر مرفه و خارج از کشور جامعه بوده که باید این نگاه تصحیح شود
با مرور این خبرها تو 10 سال آینده چه حسی پیدا میکنیم؟
اینستاگرام باید فلیتر بشه. اینستاگرام خانه فساد از نوع دیجیتال هست.
دیگر به نظر گروهی هشبکه ها رو باید بست. مشکلات را باید فرافکنی کرد، به گردن دیگران انداخت و خود را مبرا دانست. نمی گویند هر چه هست آشپز که ما هستیم. نتیجه ی عملکرد ما هم هست. اگر اینستاگرام تعدادی از صفحا مسؤولان را بسته از همان روز هجمه ها یبکباره برای فیلتر کردن آن شروع شده و یک شبکه ی بسیار مضر تشخیص داده می شود و وزیر مقصر قلمداد می شود، اینجور که شما قضاوت می کنید، باید بپذیرید این شبکه ها جهانی است، در بر گیرنده ی تمام فرهنگهای دنیا و مختص ما که نیست، همه ی شبکه ها را هم بستن کار منطقی نیست، اینگونه که شما فکر می کنید اینترنت را هم باید تعطیل کرد، چون آن هم شامل فرهنگهای دیگر می شود،. در این دور و زمانه دیگر باید با اندیشه کار کرد. اندیشه ای که اقناع کند، نه با بستن.، که موضوعی حل نمی شود.
درخواست مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایشون یکی از بهترین وزیران روحانی است که جلوی فساد قد علم کرده
حتما بعد از فیلتر اسم جدید ش اینستاگرام طلایی می شود .آیا فیلتر موضوع را حل می کند
جناب نصرالله پژمان فر، مشکل مردم ، گرانی و احتکار و رانت و فساد و کم فروشی و افزایش قیمت های ساعتی می باشد
اگر مردم ما هستیم می خواهیم اینستاگرام باشد ولی
اگر مردم شمایید نمی دانم!!!
حاج آقا زیاد عصبانی نشوید!پاسخ اینیستاگرام با فیلترینگ یعنی شکست مطمن باشید وزیر ارتباطات با تدبیر تر از شماست
حرفش شبیه اینه که چون آمریکا سپاه رو گروه تروریستی اعلام گرد ما وزیر دفاع رو استیضاح کنیم
باز می ککند باید ستیضا شوند می بندند باید استیضا شوند.
لطفا دنیا را ببینید. البته شما تقصیر ندارید ما شما را انتخاب کردیم.
یکی نیست به این آقا بگه درخواست های مردمی از ناحیه کدام مردم است آیا شامل تمام مردم هستند یا مردم مد نظر ایشان ؟؟؟؟؟؟ چرا یک نظر سنجی نمیکنند ؟؟؟؟
تا دیروز که حساب های کاربریتان مسدود نشده بود خبری از استیضاح وریر نبود .امروز که حسابهایتان مسدود شده اینستاگرام شده مرکز فسق و فجور و باید وزیر استیضاح شود؟
فیلترش کنین فیلتر شکن های ما روشنه زیاد فرقی نداره
مردم در شرایط عادی راه های ارتباطی خود در فضای مجازی را انتخاب می کنند و به روش های مناسب این مسیر رامورد استفاده قرار می دهند. .
هر مجموعه ای ، قوانین و مقررات خاص خود را دارد ، دلیلی ندارد اگر مالک خانه شما را بیرون کرد ، دیگران آن خانه را اجاره نکنند .
جناب آقای پژمانفر شما میفرماید درخواست مردمی میشه بفرمایید کدام مردم و کجا از شما درخواست کردند در ضمن آیا با فیلتر انیستاگرام تمامی مشکلات حل خواهد شد
گنه کرد در بلخ آهنگری
خوب یاد گرفتند تا مشکلی پیش میاد صورت مسئله رو پاک می کنند حالا این اقایون تو اینستا گرام نباشند مثل مابقی که نیستند چه کاریه که اینقدر برخورده بهشون چطور شما فیلتر میکنید برای کل ایران حالا یرای چند نفر میخواهید کل صورت مسئله رو پاک کنید
گنه کرد در بلخ آهنگری
به شوشتر زدند گردن مسگری
باسلام وقتی پیام رسان داخلی درابتدا رایگان است وبعد پولی میشود و امکاناتش هم کم است بلکه مردم سمت پیام رسان خارجی میروند البته خداروشکرمن اصلا هیچ کدومو ندارم وپاک کردم
گنه کرد در بلخ آهنگری. به شوشتر زدند گردن مسگری
یک وزیر جوان و پر انرژی داره کارش و انجام می ده نمی گذارید انجام بده! فکر کنم دیگه نوبت امثال شماهاست که باید برید. و جوابگو باشید در مجلس چه کردید؟ آیا شما می دونید در این چند ساله چه زیرساخت هایی در زمینه ارتباطات درست شده؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل