بازدید 2105

هوای تهران سالم است

کد خبر: ۸۹۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 14 April 2019

گزارش‌های شرکت کنترل کیفیت هوا نشان می‌دهد، امروز ۲۵ فروردین ۱۳۹۸، شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۵۰ و در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش میزان، پیش بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی بیست و پنجمین روز از بهار ۹۸ است و برای برخی ساعات افزایش میزان ابرناکی و وزش باد انتظار می‌رود.

طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، با وجود افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها طی صبحگاه روز جاری (یکشنبه)، شرایط مطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار خواهد بود. به تدریج در شبانگاه از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد و با تداوم این وضعیت جوی تا صبحگاه روز دوشنبه، انتظار می‌رود افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها طی برخی ساعات مشاهده شود.

هر چند این شرایط پابرجا نبوده و با تغییر وضعیت جوی در طول روز، وزش باد نسبتاً شدید (با بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه) از سمت نواحی غربی - شمال غربی در برخی ساعات دور از انتظار نخواهد بود که افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

بر این اساس، انتظار می‌رود در روز دوشنبه، شرایط سالم کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت برقرار باشد و در برخی ساعات افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها (به ویژه ذرات معلق) مشاهده شود. همچنین دما تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار