بازدید 3493
۱
واکنش

کفاشیان‌بعدازجدایی‌ازفوتبال:نایب‌رییس‌آسیا کاره‌ای نیست!

کد خبر: ۸۸۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 07 April 2019

علی کفاشیان بعد ۱۱ سال از فوتبال رفت. با انتخاب مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال به نایب رییسی کنفدراسیون فوتبال آسیا، علی کفاشیان آخرین صندلی‌اش در فوتبال را هم از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی کفاشیان ۱۱سال و ۳ماه پیش ناخواسته به فوتبال آمد و بیش از ۸ سال رییس فدراسیون فوتبال ماند. کفاشیان با انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال، همچنان در فوتبال ماند. او با آمدن تاج، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال شد و همچنان یکی از نواب کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بود.

بعد از انتخاب تاج به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و کنار رفتن کفاشیان از فوتبال، او در مورد اینکه نایب رییسی کنفدراسیون فوتبال آسیا چه تاثیری در تصمیم گیری‌ها می‌تواند داشته باشد، گفت: «واقعیت این است که فرد نمی‌تواند خیلی در تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار باشد. غیر از رییس کنفدراسیون و کسانی که به یک گروه قدرتمند نزدیک می‌شوند در تصمیم‌گیری‌ها عمدتا افراد نگاه‌شان به مدیران بالادستی است و تصمیمات آن‌ها را تایید می‌کنند».

کفاشیان‌بعدازجدایی‌ازفوتبال:نایب‌رییس‌آسیا کاره‌ای نیست!

کفاشیان درباره‌ اینکه تصمیم جدایی از فوتبال بعد از حضور ۱۱ساله برای او سخت نبود هم گفت: «من فکر می‌کنم خیلی‌ها منتظر این روز بودند. فشار‌های زیادی آوردند که من بروم. در چنین شرایطی منطقی نیست آدم به زور بخواهد بماند. من که حقوق بگیر فدراسیون نبودم دلیلی نداشت بخواهم ادامه دهم وقتی سر نخواستنم دعوا بود».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو باید میرفتی جناب کفاشیان دیگر بازنشستگی بعداز موعد مقرربود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار